Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Crystalfontz - Buy it Together: Roundup

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op vrijdag 28 juni 2002 11:30 schreef TuRk het volgende:
ey NUT ik heb hem binnen :D:D:D

hijs phat man nu nog ffies een rs232 kabel halen op werk en dan ffies testen :D:D

Ook moet ik nog ffies een kastje vinden voor een 4x20 :P
en dan wordt het wel phatjes :D

TNX man ;)
Pas op met die seriele kabel: heel vaak wordt er een null-modem kabel verkocht. DIE MOET JE NIET HEBBEN.

Je moet een straight-through (gewoon standaard dus) seriele kabel hebben......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 16:13

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 11:26 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Zonde van het LCD????????
ik heb al veel printplaten zien kreunen onder het misbruik met te zware soldeerbouten... :{

anyways, hij heeft een parallel display, dus hij moet solderen, daar had jij geen last van ;)

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 11:53 schreef [NUT] het volgende:

[..]

ik heb al veel printplaten zien kreunen onder het misbruik met te zware soldeerbouten... :{

anyways, hij heeft een parallel display, dus hij moet solderen, daar had jij geen last van ;)
geen last van??? Ik moest 2 aansluitingen voor de BL solderen.... da's al heel wat voor mij dat dat de derde keer goedging >:) Maar ik had dan ook een soldeerbout van de Gamma :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 11:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

geen last van??? Ik moest 2 aansluitingen voor de BL solderen.... da's al heel wat voor mij dat dat de derde keer goedging >:) Maar ik had dan ook een soldeerbout van de Gamma :)
Dat zeg ik! GAMMA :P

maar dat was vast geen 40watt ...

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 12:23 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Dat zeg ik! GAMMA :P

maar dat was vast geen 40watt ...
geen flauw idee :) Het was de goedkoopste die ze hadden, want ik soldeer niet zo vaak (een LEDje en een LCDtje op ze tijd.....)

Maargoed, voor we weer naar HK niveau afdalen...... Ik moest maar weer es met me LCD aan de gang binnenkort.... Maar moet ook nog steeds me VIA eden mod afmaken. Hoop dat dat dit weekend lukt.....

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ey nut kan jij mij ffies vertellen wat jij van mij als bestelling heb gehad ???? Want of ik zat verkeerd of ik heb een verkeerde LCD gehad. Ik zat namelijk in de veronderstelling dat ik een Back light had maar ik zet net mijn LCD die het gewoon doet maar er viel mij geen backlight op. Dus ik checken en ik heb de 634-SS en nu weet ik niet of ik deze besteld had enn hiervoor betaald.

edit:
Ik heb iig toen de tijd wel 80 euro er voor moeten betalen en dat is volgens mij qua pricing toch wel het dichtste bij een Backlight die op de site staat voor 60 dollar en de niet backlight is 45 dollar. En de eerste keer had ik al 40 euro voor de helft betaalt dus zou ik op 80 euro komen voor me LCD en dan nog eens 20 euro extra belasting. In totaal dan dus 100 euro voor een LCD en een voedingskabeltje. Dus ik hoor het graag van je.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 14:48 schreef TuRk het volgende:
Ey nut kan jij mij ffies vertellen wat jij van mij als bestelling heb gehad ???? Want of ik zat verkeerd of ik heb een verkeerde LCD gehad. Ik zat namelijk in de veronderstelling dat ik een Back light had maar ik zet net mijn LCD die het gewoon doet maar er viel mij geen backlight op. Dus ik checken en ik heb de 634-SS en nu weet ik niet of ik deze besteld had enn hiervoor betaald.

edit:
Ik heb iig toen de tijd wel 80 euro er voor moeten betalen en dat is volgens mij qua pricing toch wel het dichtste bij een Backlight die op de site staat voor 60 dollar en de niet backlight is 45 dollar. En de eerste keer had ik al 40 euro voor de helft betaalt dus zou ik op 80 euro komen voor me LCD en dan nog eens 20 euro extra belasting. In totaal dan dus 100 euro voor een LCD en een voedingskabeltje. Dus ik hoor het graag van je.
Euh... shit, je hebt teveel betaald dan voor de LCD die je hebt gekregen en besteld... het type wat je besteld had koste 45dollar en in mijn bestellijst staat wel degelijk de SKD204634SS (zonder backlight = http://www.crystalfontz.com/cgi-bin/pricing.pl?product=634 eerste LCD) en dat is deze die je nu hebt ontvangen...

maar de prijs klopt inderdaad niet in de lijst, die is 65dollar. ik zal het vanavond even uitzoeken in mijn papieren, als je inderdaad teveel betaald hebt dan stort ik het teveel betaalde natuurlijk weer terug!

[edit]
ik zie dat er zowel door jouzelf als door mij niet is opgelet tijdens de controle van de bestel codes |:( in de eerste colom staat idd met backlight, in de 2e staat de bestelcode voor de non backlight... ;(

[edit2]
Hmm, kan je leven met deze LCD? anders moet ik even vragen of ik 'em kan ruilen bij CF ... maar ik geloof niet dat je daar veel mee op schiet qua kosten enzo :{

• TiMMieJ
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als je ffies zou kunnen informeren of het me veel gaat kosten om hem om te ruilen graag als het teveel gaat kosten kan ik best met deze LCD leven. Iig goed dat het me net ffies op viel :P.
Iig alvast bedankt.

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/smartie/lcd44780.gif

Zo moet ik mijn CFAH2002A-YMC-JP toch aansluiten?
En de 5 volt voor de BL kan ik toch gewoon doorlinken met de 5 volt wie nodig is voor de LCD toch? Die uit de voeding.. Zwart + Rood ;)
Ik had gisterochtend geen tijd om hem te solderen!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 15:29 schreef DarkRider het volgende:
[afbeelding]

Zo moet ik mijn CFAH2002A-YMC-JP toch aansluiten?
En de 5 volt voor de BL kan ik toch gewoon doorlinken met de 5 volt wie nodig is voor de LCD toch? Die uit de voeding.. Zwart + Rood ;)
Ik had gisterochtend geen tijd om hem te solderen!
euh, ja de 5volt kan door gelust worden, maar ik geloof dat die op de PCB al gelust is.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ik heb nog 2 LCD's liggen van Lada en Michael de Roeck. Naar mijn weten heb ik daar nog geen geld van mogen ontvangen.

FYI

Iedereen nogsteeds blij met hun LCD's? ;)

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 05 juli 2002 11:39 schreef [NUT] het volgende:
Iedereen nogsteeds blij met hun LCD's? ;)
Ja zeker, alleen nog geen tijd om te solderen en te testen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

nog steeds mijn lcd niet ontvangen, reeds 2maand geleden geld gestort ;(

NUT?

• Pascal Saul
NUT je hebt nog steeds me geld niet terug gestort... die 13 euro..?

Ik heb je al 2x gemaild.. A.U.B.?

• Pascal Saul
SGOP!

• Pascal Saul
GODVERDOMME DIT ZUIGT

***** Inkoopactie

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34
Ik was weer telaat!! :'( :'( :'( :'(

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51
Je was dan te laat voor 2 IA bij Crystalfontz ;)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
:X

Voor de mensen die nog geld tegoed hadden: het is nu ECHT onderweg! O-)

defined heeft zijn LCD inmiddels ontvangen en is er blij mee :)

Ik heb het de laatste 3 maanden ZO druk gehad in mijn RL dat ik zelfs diverse rekeningen over het hoofd heb gezien... dus 1000x excusses aan de mensen die dat benadeeld heeft... :'(

* [NUT] "]voelt zich :/ en baalt |:(

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jammer, net te laat voor dit topic. Ik wil ook zo graag een LCD :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Jeuj, hier nog één!
Misschien een vrijwilliger voor een nieuwe IA? :)

• Spyro_the_Dragon
Ga je gang Martijnz! :)

en nog bedankt NUT voor de actie, ik heb mijn LCD al een paar maanden, maar doe er alleen niets mee.... jammer maar te druk en geen tijd.....

Verwijderd

Ehm, het is wel wat off-topic, maar ik heb dit natuurlijk gemist en nu heb ik hard een paar schermpjes nodig. (Zie ook DIT topic)
Mijn vraag is de volgende, als ik zeg 2 of 3 schermpjes voor rond de 30 USD bestel bij CF, krijg ik dan nog te maken met invoerrechten en hoeveel gaat dat dan worden?
Anders moet ik namelijk alle relevante topics doorspitten zonder dat ik weet of er iets over in staat.
Many thanks...

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Jep,

Invoerrechten voor mij waren rond de 900 euro. (150 schermpjes)

Verwijderd

Koel, thanks... Dat is dus wel te overzien, gemiddeld zo'n 6 euro's per lcd, daar hoef ik niet voor te laten. Ik kan bijna 3 schermpjes daar bestellen voor de prijs van 1 vergelijkbaar LCD bij Pedak, dat is dus niet zo een hele moeilijke keuze.

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Offtopic wil ik nog ff melden dat ik zeer tevreden met de LCD ben van deze actie!

• Spyro_the_Dragon
Da's niet offtopic..... maar zeer ontopic! Mag ook wel eens gezegd worden naast de mensen die met allerlei dingen problemen hebben.....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste