[3d] TweakVille 3d project

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Lord_Mithril schreef op 01 september 2002 @ 16:25:
;( ;( ;(
ik ben erg teleurgesteld.. jullie hadden de hele vakantie de tijd.. en de deadline had ik zelfs nog verplaatst omdat mensen op vakantie gingen.. en nog heb ik NIKS binnen gehad :( :(
20+ inschrijvingen en niemand die ook maar 1 polygoon heeft opgestuurd :(
3 mailtje
1 van iemand die zijn gebouw te slecht vond.
1 van oogst "ik heb me er niet toe kunnen zetten iets te maken."
1 van iemand waarvan ik morgen iets krijg.
en 1 bericht.. zie hierboven

VERDER HEB IK GVD NIKS GEHAD!

ja sorry hoor maar ik had toch t idee dat er genoeg mensen waren die dit wilden doen..
:( :( :( :(
Ik ben dus wel heel hard bezig geweest voor dat ik op vakantie ging, maar toen ik weer terug kwam ben ik nie echt meer mee veder gegaan en ik zag eigenlijk ook nie meer zo'n veel in het topic ... (ik weet het slecht excuus) Daardoor ben ik er eigenlijk nie hard mee verder gegaan. Het was de bedoeling dat ik me eigen huis na zou bouwen en ik ben tot nu toe zo ver gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/wip_huis5.jpg

Ik zou hem graag nog eens afmaken en als nog willen posten om in tweakville te pleuren en misschien dat andere mensen die nog wel serieus iets willen proberen (oogst bijv. ?) er dan ook nog wat moois van kunnen maken

bij de weg wilde aap had toch al wat af? en jijzelf neem ik aan ook?

iig mijn excuses voor het niet inleveren van me huis voor de deadline :|

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Laatst online: 27-07 11:22
1000x excuses, ik heb helaas ook de deadline niet gehaald. Zodra hij af is mail ik ehm alsnog voor het evt ongoing project.

Anything goes !!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
NIks meer ontvangen :? :/

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik was mijn PixelTown Rabobank in het 3D aan het omzetten :D
Dus van

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/Wegdek.gif

naar

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/Rabo.jpg

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:21
nope helemaal niks :(

XLerator hij word mooi :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• jdiezrequejo
Tsja, erg jammer :( ;(

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Maarreh ehm *kuch* ik heb nog wel wat. Maar ik weet niet of we door gaan! Eigenlijk hoop ik van wel!

http://hawvie.deviantart.com/

• HawVer
Afbeeldingslocatie: http://www.hzcomputers.nl/php%20test/edit001.jpg

Hier heeft wat tijd ingezeten. :Y)

1024 X 768 in rar ingepakt:

http://www.hzcomputers.nl/php%20test/1024X768t.rar

Excuses voor mijn veel te late actie.. Mischien kan er nog wat van gemaakt worden?

Edit: how kut.. volgens mij heb ik me niet aan de regels gehouden... O-) :X

• jdiezrequejo
welke regels niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Hoogte 451,9 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
WoW :9 Op de pic ziet hij iig erg erg goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf hier kan ik het niet echt goed zien, maar waar is de loopbrug? Trouwens wel mooi man! Heb je nog meer hoogbouw (na)gemaakt? Zou ik wel willen zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Neej er missen nog wat torens en loopbruggen en ik doe er nog een ingang bij. Maarreh Lord_Mithril ga je er verder nog wat mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
wordt hier nog eens verder mee gegaan? of misschien opnieuw opgestart? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Na een jaar nog mee verder gaan? Beetje nutteloze kick.

Ik weet niet of ik mijn 3ds max bestand nog wel hep. :)

[ Voor 65% gewijzigd door HawVer op 26-01-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
HyperTrophy schreef op 26 januari 2004 @ 13:35:
wordt hier nog eens verder mee gegaan? of misschien opnieuw opgestart? Iemand?
Zou zeggen ga je gang :)
Wie weet lukt het deze keer wel ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
opnieuw opstarten dan? Oogst z'n stad generator erbij voor de opvulling? Niemand die het nog aandurft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige kicks hier.....
Lijkt me om 2 redenen een beetje nutteloos om opnieuw op te starten:
-Het is al erg lang geleden. Je zult helemaal opnieuw moeten beginnen.
-Gezien het succes van het museumproject...... nou goed, dat zegt genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

zullen we deze ouwe dooie koe weer in de sloot gooien?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

misschien wel, ik kan over dit topic niet veel zeggen, ik was er toen nog niet, maar nieuw bloed in de tent, want oudere ervaren jongens erbij... ik zou toch denken dat er wel iets te maken moet zijn met z'n allen.... toch?

misschien iets minder prestigieus, een tikkie kleiner en een wat kortere looptijd...wie weet...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Misschien wel leuk om weer eens een (groeps)project op te zetten, maar dan moet het wel veel mensen aanspreken, en een beetje haalbaar zijn (dus niet te hoge eisen stellen, dan sneuvelen er te veel mensen, omdat 't zo lang duurt)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

6K schreef op 08 juni 2004 @ 14:35:
misschien wel, ik kan over dit topic niet veel zeggen, ik was er toen nog niet, maar nieuw bloed in de tent, want oudere ervaren jongens erbij... ik zou toch denken dat er wel iets te maken moet zijn met z'n allen.... toch?

misschien iets minder prestigieus, een tikkie kleiner en een wat kortere looptijd...wie weet...
Misschien als idee-tje voor de volgende 3D-contest: "Gebouw in de stad", en dat later allemaal samenvoegen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

jah... denk aan bijvoorbeeld een stad inderdaad.
eerst even ideeen opdoen (wie doet wat) en wat eisjes samenstellen (plugins, aantal polies, textures, eenheden, grootte, naamgeving etc.) dus wat voor specificaties...
dan effe tijd modelen met z'n allen (niet extreem)...
dan iemand een compositie hiervan maken
dan een kleine animatie (loop er maar eens door het dorp :) )

lijkt mij persoonljik heel cool...
en afhankelijk van het aantal mensen wordt het een rijtje huizen/winkels of een heel dorp :)

lijkt me echt heel kewl op te maken met z'n allen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

als je er een dorp van zo maken zou je hem in director ofzo kunnen doen, zodat je er zelf doorheen kan lopen.

ik heb destijds niet veel van het topic meegekregen omdat ik toen nog jonger was en nog niet in 3d bezig was, maar nu lijkt het me wel een leuk project om aan mee te werken.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
6K schreef op 08 juni 2004 @ 15:15:
jah... denk aan bijvoorbeeld een stad inderdaad.
eerst even ideeen opdoen (wie doet wat) en wat eisjes samenstellen (plugins, aantal polies, textures, eenheden, grootte, naamgeving etc.) dus wat voor specificaties...
dan effe tijd modelen met z'n allen (niet extreem)...
dan iemand een compositie hiervan maken
dan een kleine animatie (loop er maar eens door het dorp :) )

lijkt mij persoonljik heel cool...
en afhankelijk van het aantal mensen wordt het een rijtje huizen/winkels of een heel dorp :)

lijkt me echt heel kewl op te maken met z'n allen...
goed punt
kijken wat voor ijs we in de kuip hebben, wie kan de omgeving doen, bijv straten en parken oid. en anderen kunnen hun eigen huisje invullen, en weer anderen renderen het geheel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Groepsprojecten moeten gewoon goeg gecoordineerd worden. Iemand met veel vrij tijd en kennis moet het allemaal inelkaar zetten. Verder moet je iets vinden wat iedereen aanspreekt en veel mensen hebben die een goed model maken. En zo zijn er nog veel meer facoteren en als die allemaal goed samen vallen krijg je een mooi filmpje als bijvoorbeeld de trein render van paar jaar terug (of minder).

Probleem bij de laatste 2 3d projecten waren de deelnemers die niets afkregen of niks maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het 3D gebeuren hier al een tijdje en ik moet zeggen dat ik het een schitterend idee vind. Jammergenoeg ken ik voor de moment nog te weinig van 3d studio max om te kunnen meedoen mocht het doorgaan. Jammergenoeg. Maar daar komt vanaf morgen verandering in want ik het dan mijn laatste examen :)

Ik ben het helemaal eens met zirus dat je idd iemand nodig hebt die het geheel goed coordineerd. Verder ook mensen die schetsen maken, textures aanmaken,... anders krijg je dingen die totaal niet in het project passen. En is dit mss ook geen slechte periode om daar mee te beginnen? Met het mooi weertje en mensen die op vakantie gaan zal het project mss weer in de vergeethoek geraken. En waarom direct met iets groot beginnen, eerst eens kijken hoe het met een klein projectje vlot. Dan kun je leren uit de fouten.

Al bij al vind ik dat hier zeker moet mee doorgegaan worden. Als ik zie wat hier gemaakt wordt in de 3D contest. Ik wil hier zeker aan deelnemen mits dan natuurlijk enige kennis opgedaan te hebben.

Ik zag overlaatst een reportage van de verboden stad, mss is dat een leuk project (al is dit dan wel niet meer klein te noemen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 07:32
Ik heb mijn gebouwtje al klaar :p ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.warped.nl/stuff/1001_final_small.jpg

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Startersanimo is er dus wel. Wat we misschien ook wel nodig hebben, of wat wel handig zou zijn is een indeling van de stad/dorp, zodat iedereen kan inschrijven op een kavel. Zo is het nog veel kewler. ik heb enigszins wel wat vrije tijd over, maar moet wel gecoordineerd worden.

Idee van de indeling :
simpel : stads/dorpsplattegrond, dorp met straten en parken ofzo

wat uitgebreider : Straten, wegen, fietspaden, kavels voor verschillende groepen :
Utiliteit en kantoorgebouwen, Woongebieden, recreatiegebieden, winkels, etc

En omdat we vaak met een probleem zitten dat er 2 groepen mensen zijn nl
de mensen die in 2 uur werk al klaar zijn met texturen en belichten,

en de mensen die naar 2 week nog niet klaar zijn met modellen.

lijkt t me handig om zowieso er een lang project van te maken, en de snelle werkers de mogelijkheid geven om meerdere onderdelen te maken, als ze dat willen. meer eer dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

inschrijven op kavels is natuurlijk een geweldig idee !
aanvankelijk 1 per deelnemer en als er over is komt er een bordje in te staan ! (3D natuurlijk :) ) zodat men altijd een 2de kan doen of nieuwe mensen zich aan kunnen melden :)

het mag idd zeker niet te kort zijn, maar het moet ook geen jaar gaan duren, want dan verliest men de interesse.

Misschien is het een idee om een standaard materiaal (of meerdere) voor te schrijven wat gebruikt wordt tijdens het modeleren. Dan kunnen we ons aanvankelijk daar ook echt op richten (en elkaar helpen). Als de stad dan compleet is kunnen we gaan texturen de periode daarna en er ook weer veel van leren omdat we er allemaal mee bezig zijn... (tis maar een idee natuurlijk).

edit:
en natuurlijk iedereen dezelfde renderer en belichting (max skylight en max renderer?)

Animo is er inderdaad genoeg. De enige eis die gesteld moet worden is dat je je alleen inschrijft als je het ook echt af gaat maken!

Vrije tijd heb ik helaas zo goed als geen. Maareh... als we dit echt gaan doen, kunnen we hier dan niet beter een nieuw topic voor openen?

ow enne sjink... komt dat gebouw niet uit een contest?
en denk je niet dat zo'n gebouw een beetje vreemd oogt in een stad? :P

[ Voor 6% gewijzigd door 6K op 09-06-2004 13:41 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
6K schreef op 09 juni 2004 @ 13:39:
inschrijven op kavels is natuurlijk een geweldig idee !
aanvankelijk 1 per deelnemer en als er over is komt er een bordje in te staan ! (3D natuurlijk :) ) zodat men altijd een 2de kan doen of nieuwe mensen zich aan kunnen melden :)

het mag idd zeker niet te kort zijn, maar het moet ook geen jaar gaan duren, want dan verliest men de interesse.

Misschien is het een idee om een standaard materiaal (of meerdere) voor te schrijven wat gebruikt wordt tijdens het modeleren. Dan kunnen we ons aanvankelijk daar ook echt op richten (en elkaar helpen). Als de stad dan compleet is kunnen we gaan texturen de periode daarna en er ook weer veel van leren omdat we er allemaal mee bezig zijn... (tis maar een idee natuurlijk).

edit:
en natuurlijk iedereen dezelfde renderer en belichting (max skylight en max renderer?)

Animo is er inderdaad genoeg. De enige eis die gesteld moet worden is dat je je alleen inschrijft als je het ook echt af gaat maken!

Vrije tijd heb ik helaas zo goed als geen. Maareh... als we dit echt gaan doen, kunnen we hier dan niet beter een nieuw topic voor openen?

ow enne sjink... komt dat gebouw niet uit een contest?
FF samengevat
Voor aanvang van modelleren krijgt iedereen een standaard bibliotheek aan materialen?? en als de stad samengesteld is krijg je de vrijehand aan je textures??

okj, kewl goed idee :9

waar beginnen we eigenlijk eerst mee?
- nieuw topic?
globale omschrijving, ideeen uitwerkingen links naar andere nuttige topics of sites (tuts van Oogst)
- stad/dorpsplattegrond?
Wie gaat die maken? of gebruiken we een willekeurig dorp of stadsplattegrond? Heb er nog wel 1 in DWG formaat van Kollum (fr) :P
- interactieve deelnemerslijst?
wel handig om te weten wie er allemaal meedoen, en eventueel wat ze gaan doen
- stadswijken/thema's?
wijk en kavelverdeling; rijkeluibuurt, asobuurt, arbeiderswoningen, villapark, recreatiewoningen, bedrijfshallen, fabrieken, boerderijen, winkels, gemeentehuis etc.
- taakverdeling?
Hoort meer thuis bij interactieve deelnemerslijst :)
Wie beheert dit zaakje? waar is de opslagloods voor geuploade bestanden, of waar kan ik de standaard materials bieb vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op 09 juni 2004 @ 13:56:
[...]
waar is de opslagloods voor geuploade bestanden, of waar kan ik de standaard materials bieb vinden??
Een gezamelijke lycos account openen ofzo waar iedereen kan op inloggen.
Waar dan de materials, scenes, schetsen, voorbeeldfoto's, plategrond enzo opstaan. Wanneer iemand afhaakt kan dan iemand anders ook met zijn scene doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie van plan zijn. Willen jullie een paar renders van huizen samenvoegen (zoals het originele tweakville eigenlijk was), of willen jullie net zoals bij de andere projecten de gebouwen samenvoegen, en dan renderen, of willen jullie iets interactiefs maken (dus ook low-poly). :?

En verder: een stad is meer dan een verzameling van gebouwen...
zirus schreef op 09 juni 2004 @ 11:45:
Probleem bij de laatste 2 3d projecten waren de deelnemers die niets afkregen of niks maakte.
Dat is toch niet helemaal waar:
-treinproject is toch nog een succes geworden dankzij de inzet van Oogst :)
-Voor het museumproject zijn toch nog wat werkjes ingeleverd, alleen verloor de leider van het project, Atgast, zijn interesse in 3d.... :/
6K schreef op 09 juni 2004 @ 13:39:
Misschien is het een idee om een standaard materiaal (of meerdere) voor te schrijven wat gebruikt wordt tijdens het modeleren.

edit:
Je spreekt jezelf tegen... :P
Want wat is het nut van standaard-textures als ieder voor zich toch moet renderen (je noemt de renderinstellingen) ?? Kan handig zijn als je alles samengaat voegen en dan renderen, omdat je anders een zooi van tientallen textures krijgt, maar bij bijvoorbeeld het treinproject was dit toch niet zo'n groot probleem... En als je alles wilt pre-renderen (of hoe 't ook mag heten), heeft het totaal geen zin om textures te limiteren...
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor stad je wilt. Een moderne, Futuristische, middeleeuwse, oosterse, whatever...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
inquestos schreef op 09 juni 2004 @ 14:29:
Ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie van plan zijn. Willen jullie een paar renders van huizen samenvoegen (zoals het originele tweakville eigenlijk was), of willen jullie net zoals bij de andere projecten de gebouwen samenvoegen, en dan renderen, of willen jullie iets interactiefs maken (dus ook low-poly). :?
low-poly (en dus interactief te benaderen) lijkt mij persoonlijk het meest leuke eigenlijk. er zou dan een client gebouwd kunnen worden, die checked automatisch voor updates en als er dingen zijn geupdate (map (plattegrond), gebouwen, objecten, ..?)

zo kan iedereen zich inschrijven op een 'kavel', lekker zijn eigen object modellen en dan als hij weer wat heeft gedaan uploaden naar zijn account. de client zal zien dat er een update is voor object 2834 (ik noem maar wat :P ) en dit opnieuw downloaden en inladen. zo kan je echt de stad zien groeien!

ik kan voor geen kont modellen, maar coden kan ik wel :Y)
durf alleen nu nog niks te zeggen of ik er wel tijd voor en zin in heb. ik bedoel, heb er nu wel zin in, maar absoluut geen tijd.

het probleem is, iig bij mij, dat als ik op een moment tijd en zin heb, er heel enthousiast aan begin. echter na een tijdje komen er belangrijkere/nieuwe dingen tussen (school ofzo, of een ander projectje..) en dan verlies ik mijn interesse en wordt het moeilijk de draad op te pakken. denk ook dat dat de reden is dat dit soort langdurige projecten op een gegeven moment vastlopen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Stuur ik zonet een e-mail, om nog gauw mee te doen.
Zie ik kop pagina 11 een post van september....wat toch niet tussen mei de 22ste lag (openingspost) en de afgesproken einddtatum, ergens in juli, die we nog niet hadden bereikt....

Valt mijn euro "verdomme, topic is al twee jaar oud :("

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Ik vind het leuk om te zien hoeveel enthousiaste mensen er nu zijn, zoals dat eigenlijk altijd is als er het idee van een groepsproject is.

Zelf heb ik niets gemaakt voor bijvoorbeeld het Trein groepsproject, maar ik heb het wel van minuut tot minuut gevolgd (en een uurtje of 16 gerenderd ;) ). Wat je daar merkt is dat men in het begin heel enthousiast is, maar dat het aan het einde gewoon doodbloed omdat er niemand meer zin heeft of andere dingen gaat doen.

Het Trein project is _gelukkig_ na meer dan een jaar alsnog voltooid (met een prachtig resultaat), maar er zijn ook een hoop projecten die een stille dood zijn gestorven (Museum, TweakVille, PixelTown, enz.)

Je moet het dus HEEL goed organiseren, en wat eigenlijk ideaal zou zijn, is dat iedereen die zich inschrijft ook een bepaalde verplichting heeft, en die moet nakomen.

Misschien is het een heel radicaal idee, maar misschien werkt het wel, laat 1 persoon het organiseren, en laat vervolgens iedereen die mee wil doen een bepaald bedrag (€10 ofzo) naar deze persoon overmaken. Dit functioneert als een soort borg, en zodra je je project inlevert, krijg je je geld weer terug :)

Inderdaad wat extreem, maar ik denk dat het wel een goede motivatie is om er mee door te gaan. Tenzij er in eerste instantie natuurlijk helemaal niemand is die zin heeft om €10 over te maken :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
inquestos schreef op 09 juni 2004 @ 14:29:

En verder: een stad is meer dan een verzameling van gebouwen...

[...]

Dat is toch niet helemaal waar:
-treinproject is toch nog een succes geworden dankzij de inzet van Oogst :)
-Voor het museumproject zijn toch nog wat werkjes ingeleverd, alleen verloor de leider van het project, Atgast, zijn interesse in 3d.... :/

[...]

Je spreekt jezelf tegen... :P
Want wat is het nut van standaard-textures als ieder voor zich toch moet renderen (je noemt de renderinstellingen) ?? Kan handig zijn als je alles samengaat voegen en dan renderen, omdat je anders een zooi van tientallen textures krijgt, maar bij bijvoorbeeld het treinproject was dit toch niet zo'n groot probleem... En als je alles wilt pre-renderen (of hoe 't ook mag heten), heeft het totaal geen zin om textures te limiteren...

[...]

Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor stad je wilt. Een moderne, Futuristische, middeleeuwse, oosterse, whatever...
renderen gebeurd pas op t laatst als alles is samengevoegd. maar natuurlijk ook wel eerder maar dat zijn persoonlijke renders net als met de contests. iedereen post naar gelang zn eigen wil z'n wips en later hun Finals MET DE STANDAARD MATERIALS. en pas later als alles wordt samengevoegd, gaat iedereen zijn standaard textures inruilen voor hun eigen. en wordt het stadje als een filmpje gerenderd*** zodat iedereen die mee wil doen een aantal frames kan renderen (soort van renderfarm)

*** Misschien een leuk idee om meerdere routes te gaan nemen door de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Misschien is het een heel radicaal idee, maar misschien werkt het wel, laat 1 persoon het organiseren, en laat vervolgens iedereen die mee wil doen een bepaald bedrag (€10 ofzo) naar deze persoon overmaken. Dit functioneert als een soort borg, en zodra je je project inlevert, krijg je je geld weer terug :)

Inderdaad wat extreem, maar ik denk dat het wel een goede motivatie is om er mee door te gaan. Tenzij er in eerste instantie natuurlijk helemaal niemand is die zin heeft om €10 over te maken :P
da's idd wel heel erg radicaal. zo krijg je denk ik niet het gewenste aantal deelnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

[b]inquestos schreef op 09 juni 2004 @ 14:29:Je spreekt jezelf tegen... :P
nou, wat ik bedoelde was als we eerst gaan modelen en daarna gaan texturen (ieder het zijne), dan is het leuk voor het bekijken van die pics als ze allemaal een beetje dezelfde materialen, belichting hebben.

En als we ze daarna gaan texturen doe je maar wat je wilt ;)

en als we uiteindelijk gaan renderen, alles samen, is het leuk als iedereen voor dezelfde renderer heeft gekozen (en bij voorkeur ook dezelfde lighttracer instellingen)...

maarrrrrr... ik heb hier totaal geen ervaring mee, dus als ik onzin praat... mijn excuses ! :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

HyperTrophy schreef op 09 juni 2004 @ 14:55:
[...]

da's idd wel heel erg radicaal. zo krijg je denk ik niet het gewenste aantal deelnemers
Toch moet je wel iets verzinnen denk ik. Ik wil hier niet de pessimist uithangen, maar als je het net zo organiseert als de vorige keer, dan vrees ik het ergste.
20+ inschrijvingen en niemand die ook maar 1 polygoon heeft opgestuurd
3 mailtje
1 van iemand die zijn gebouw te slecht vond.
1 van oogst "ik heb me er niet toe kunnen zetten iets te maken."
1 van iemand waarvan ik morgen iets krijg.
en 1 bericht.. zie hierboven

VERDER HEB IK GVD NIKS GEHAD!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
Ik denk niet dat we het te gecompliceerd moeten aanpakken. De discussie kunnen we in dit topic voortzetten of misschien een nieuw topic openen om te discuseren over ideen.

Er moet een leider opstaan :) . Het trein project heeft idd alleen door de inzet van oogst kunnen slagen, maar daarbij had iedreen zijn trein ingeleverd. Ik weet wel dat de achtergrond dingen die in het landschap moesten komen helemaal niet zijn gemaakt omdat het project toen al zolang liep. Het grootste gedeelte van het landschap is volgens mij door oogst gemaakt.

Misschien is het een idee dat 1 iemand al een opzet maakt, dus alvast een stad maakt met kavellen, en dat wij die kunnnen maken, dat kan misschien ook nog een motivatie zijn voor de deelnemers wetend dat er al wat is.

Het idee van een texture set is leuk, maar wie gaat die maken en ik vind het eigenlijk niet zo leuk om gebonden te zijn aan bepaalde textures en kleuren, wil daar ook creative in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
probleem is dat t gewoon ernstig veel tijd kost... en das best leuk in het begin maar je wil op een gegeven moment ook wel eens wat anders doen...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Het heeft geen zin. Er waren vorige keer ook een boel mensen met interesse. En er is niks van overgebleven.. Je kunt beter iets nieuws bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
maar als je dit project vergelijkt met het trainproject? Welke verschillen zie je dan? Ik zie alleen dat er hier niemand iets heeft gedaan. Ik denk niet dat het aan het idee ligt, een huisje maken is helemaal niet zo moeilijk. Maar we zouden een poll kunnen houden over het onder werp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

de texture set is alleen voor de modeleerfase... zodat de wips een beetje gelijk ogen, niet meer en niet minder...
de set die we hiervoor gebruiken is dus ook minimaal... bijv. standaard grijs, glas en evt. environment map voor reflecties ofzow (ik roep ook maar wat ;) )

een jaar is veel te lang... een maand voor modeleren en een paar weken voor texturen is voldoende tijd om gemotiveerd te blijven. echt niet langer. De contests duren ook een maand incl. texturing en dat is veelal goed te doen.

misschien moeten we gewoon met iets kleins beginnen, niet een hele stad... (alhoewel ik geen idee heb :( )

ik denk dat het overigens best goed is hier een topic over te openen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
juist omdat t niet goed is uitgepakt moeten we het weer oppakken en verbeteren er is duidelijk animo voor. bijna een betere groepsproject is er haast niet, en met dit project kun je later leuke dingen doen. En let wel toen het oude project begon, waren er lang niet zoveel deelnemers dan dat er nu kunnen zijn, kijk maar naar de als maar groeiend aantal deelnemers voor de 3d contests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 12-09 13:19
Misschien is het leuk om iedereen een object op een witte ondergrond te laten maken, en die lekker duidelijk renderen. Natuurlijk ook je nick erbij.
Al die afbeeldingen kunnen dan naast elkaar worden gezet, en dan kan je er een leuke poster van maken :) Alleen zou het leuker zijn als de 2d mensen ook mee zouden mogen doen, krijg je een beetje een W&G poster... Lijkt me alleen niet dat er genoeg mensen zijn die mee willen doen.

Wat makkelijker is, lijkt een beetje op een kruising tussen het trein-project en de cartoon sequence: na elkaar een plaatje van bijvoorbeeld 300x900 maken, die kan aansluiten bij de vorige persoon. Wat Photoshoppen na het renderen is dan wel noodzakelijk om ze op elkaar aan te laten sluiten.
(beetje vaag misschien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
ja best vaag, heb t idee dat je t niet helemaal begrijpt, maar dat mag een ander voor je uitleggen

Wat ook weer leuk is (zit vol ideeen) laat iemand of een groepje ook nog ff een station bouwen, drukken we het treinproject er later ook nog s in ;)

Voorbeeld van een plattegrond (in autocad)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hypertrophy/Dorpsplattegrond.JPG

[ Voor 21% gewijzigd door HyperTrophy op 09-06-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Resumerend kan je denk ik stellen dat de volgende struikelblokken zich voor doen:
niet een in bepaalde volgorde
• 'slechte' organisatie*
• na lange tijd verliest men de interesse
• klein aantal deelnemers maakt het minder interessant
• een groot project is erg complex en vergt teveel inzet van de organisatie

Ik denk dat deze aantal problemen wel op te lossen zijn. Het project mag niet te groot worden, er zou dus kunnen worden begonnen met een dorpskern: een pleintje met wat huisjes, een kerk, een paar bomen en een bank, om maar iets te noemen. Als het project aanslaat, kan er natuurlijk gemakkelijk uitgebreid worden!

Zolang het project niet al te groot is, is het voor de organisatie ook nog te overzien. Deze zal echter sterk in zijn/haar schoenen moeten staan en het liefst bestaan uit een aantal personen. Als er dan namelijk iemand uitvalt door eender welke oorzaak, kan de rest van de organisatie nog gewoon functioneren. Eventueel kan er een nieuw lid voor de oranisatie worden aangenomen.

De looptijd van het project bepalen is moeilijk. Om eenieder voldoende tijd te geven is veel tijd nodig, maar het mag ook niet te lang duren. Ik denk zelf dat een maand of 3 een goede tijd is. Bedenk wel dat de zomervakantie eraan komt. Enerzijds betekend dat veel vrije tijd, maar anderzijds is het zo dat ook veel mensen een vakantiebaantje nemen en mijn ervaring is dat dat veel meer tijd kost dan school :7. Ook kan men er doorgaans niet aan werken als men op vakantie gaat, en voor sommige gelukkigen onder ons kan dat wel eens een week of 4 bedragen :)
De tijdsduur verkorten is m.i. ook zeer goed mogelijk door het project simpel te houden. Zie bijvoorbeeld mijn idee ^^ over het interactieve programma. Das nog redelijk complex, maar als je de web-update eruit laat komt het op weinig anders neer dan een map waar je je doorheen kan verplaatsen als in een FPS. Hierdoor is het al niet meer nodig om een animatie te renderen. Er bestaat dan ook geen onenigheid over het te volgen pad, want men kan dat zelf bepalen. Het grootste voordeel ervan is denk ik nog dat het allemaal low-poly is: er hoeven geen ontzettend ingewikkelde dingen gemaakt te worden. Het kost minder tijd en het is dan ook interessant voor de meer beginnende modeller.

Wat betreft het aantal deelnemers, ik proef nu al een groot enthousiasme (ook bij mezelf) en HyperTrophy schrijft ook al dat er nu waarschijnlijk meer '3d-ers' zijn dan toen het originele project begon. 3D is in de loop der tijd toegankelijker en gewoner geworden.

*met respect naar diegenen die het de voorgaande keren op zich hebben genomen! het is een hele klus en niet iets dat je 'zomaar' doet! en natuurlijk, zonder meewerkende medewerkers (8)7) ben je nergens... :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Denk dat dat ook wel verstandig is, om dus eerst met een dorp te beginnen. En idd met een dorpsken beginnen, hoofdstraatje, kerkje gemeentehuis winkels en dergelijke en daaromheen straten en kavels bouwen.

Maar Wie wil dat graag alvast doen? plattegrondje bouwen, kavels indelen??
wil eventueel wel assisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik heb absoluut geen tijd :/ over anderhalve week mss wel
maar echt veel zal het niet zijn

damn.. ik wil echt wel...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Hoever is Oogst eigenlijk met zn stadscript?? misschien dat hij nog goede ideeen of toepassingen heeft voor een nieuw project? Misschien dat ie een straat plugin kan schrijven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
HyperTrophy schreef op 09 juni 2004 @ 17:30:
Hoever is Oogst eigenlijk met zn stadscript?? misschien dat hij nog goede ideeen of toepassingen heeft voor een nieuw project? Misschien dat ie een straat plugin kan schrijven ??
Ik zou wel een straat plug-in kunnen schrijven, maar voor de rest moet je er niks van verwachten. Mijn stad-script is helaas behoorlijk gefaald: het werkte niet zo goed als ik had gehoopd en MAXscript is gewoon veel te traag voor de ambitieuze plannen die ik had. Het gedeelte om gebouwen te construeren is helemaal af, maar het gedeelte dat daar een complete stad van moest bouwen heb ik niet geschreven omdat het resultaat me zo tegenviel.
zirus schreef op 09 juni 2004 @ 15:11:
Er moet een leider opstaan :) . Het trein project heeft idd alleen door de inzet van oogst kunnen slagen, maar daarbij had iedreen zijn trein ingeleverd. Ik weet wel dat de achtergrond dingen die in het landschap moesten komen helemaal niet zijn gemaakt omdat het project toen al zolang liep. Het grootste gedeelte van het landschap is volgens mij door oogst gemaakt.
Ik denk dat een groepsproject volledig staat of valt bij een fanatieke idioot die er veel tijd en ervaring in wil steken. Dat trein-project is uiteindelijk vooral door mij goedgekomen. Heel de animatie en bijna heel het landschap zijn door mij gemaakt en dat was ongeveer net zoveel werk als alle anderen er samen in hadden gestoken. Ik heb zelfs de wagon van Bauman bijna helemaal opnieuw gemaakt omdat zijn versie totaal onbruikbaar was (300.000 polies).

Ik bedoel dit niet arrogant of om mezelf op te hemelen, ik bedoel alleen dat je een ervaren idioot met veel tijd nodig hebt om het af te werken. En ook nuttig: een goed thema. Dat museum-project sprak te weinig mensen aan en was veel te moeilijk voor beginners.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Oogst schreef op 09 juni 2004 @ 17:53:
[...]

Ik zou wel een straat plug-in kunnen schrijven, maar voor de rest moet je er niks van verwachten. Mijn stad-script is helaas behoorlijk gefaald: het werkte niet zo goed als ik had gehoopd en MAXscript is gewoon veel te traag voor de ambitieuze plannen die ik had. Het gedeelte om gebouwen te construeren is helemaal af, maar het gedeelte dat daar een complete stad van moest bouwen heb ik niet geschreven omdat het resultaat me zo tegenviel.

[...]

Ik denk dat een groepsproject volledig staat of valt bij een fanatieke idioot die er veel tijd en ervaring in wil steken. Dat trein-project is uiteindelijk vooral door mij goedgekomen. Heel de animatie en bijna heel het landschap zijn door mij gemaakt en dat was ongeveer net zoveel werk als alle anderen er samen in hadden gestoken. Ik heb zelfs de wagon van Bauman bijna helemaal opnieuw gemaakt omdat zijn versie totaal onbruikbaar was (300.000 polies).

Ik bedoel dit niet arrogant of om mezelf op te hemelen, ik bedoel alleen dat je een ervaren idioot met veel tijd nodig hebt om het af te werken. En ook nuttig: een goed thema. Dat museum-project sprak te weinig mensen aan en was veel te moeilijk voor beginners.
Misschien is een straatplugin ook wel weer teveel gevraagd
Wat beter zou zijn is om de dorpskern in onderdelen op te bouwen :
- gemeentehuis
- kerkje
- plein of marktplaats (eventueel met fontijn of monument oid.
- straatmeubilair : bankjes tafeltjes, lantaarnpalen, hekjes
- en wat ook belangrijk is, de infrastructuur

Ik denk persoonlijk dat het beter is om de infrastructuur van een bestaand dorp over te nemen, anders is het te veel werk om zelf te maken, tenzij er een zogeheten idioot :) is die het zelf zou willen bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
het bedenken is niet zo een probleem. Dat is zo gedaan.
Ik denk dat het handig als dat al af is voordat het project begint, dan zien mensen dat er al iets is en gaan ze eerder meer energie in steken om het af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Nou dan lijkt t me handig om daar nu zo snel mogelijk mee te beginnen! Wie heeft er iedeeen of mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Het is hierboven al een keer aangekaart, maar het beste lijkt mij als er iemand een plattegrond maakt met een indeling. Dan kunnen de mensen die mee willen doen een stukje land kiezen en daarhun huis of iets anders op bouwen :), bij deze zou ik me willen inschrijven om ook mee te doen om een huisje te bouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
check net mn mail.. zie ik iets voor tweakville.. :D

1 klein puntje waarvan ik denk dat het fout ging.. ik had het in de vakantie geplanned.. dus iedereen zat lekker op een terassje in costa del sol ofzo.. mja dan ga je niet echt moddelen.
Willen jullie een paar renders van huizen samenvoegen (zoals het originele tweakville eigenlijk was)
Uh, het idee was om alles bij elkaar te gooien en dat te renderen inclusief filmpje.

Ik hoop dat het project dit keer wel gaat lukken. ik zal ook zeker proberen mee te doen (als ik de tijd kan vinden).

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik heb een plattegrondje getekend (niet dat dat nou zoveel voorsteld :P) maar uploaden wil niet lukken nu
vanavond probeer ik t nog wel een keer
als iemand anders ondertussen denkt een beter idee te hebben, go ahead :P

wellicht een goede aanvulling cq noot:
Oogst schreef op 21 februari 2003 @ 18:02:
Ik zie dat er veel mensen mee willen doen aan een nieuwe groepsproject, inlusief ik zelf, en daarom iets heel belangrijks: evaluatie. Er is namelijk een hoop goed gegaan, maar ook een hoop mis, dus ik hoop dat de deelnemers even serieus willen melden wat ze ervan vinden, hoe het gegaan is en zo. Opdat een volgend groepsproject beter en vooral sneller zal zijn voltooid.

Mijn eigen evaluatie:

Ik ben niet zo heel erg tevreden er allemaal mee. Het resultaat is wel leuk, maar niet zo mooi als ik had gehoopt, wat vooral ligt aan kennis- en tijdsgebrek mijnerzijds. Twee dingen die veel belangrijker zijn en die de volgende keer beter moeten, hoop ik, zijn:

Ten eerste de werkverdeling. Ik heb in mijn eentje ongeveer net zo veel werk hieraan gehad als heel de rest van het team samen. Ik vond dat best leuk om te doen, maar het is natuurlijk veel minder leuk dan wanneer de werkverdeling beter was geweest. Hoe komt dat nou? Het is vooral mijn eigen schuld en die van Atgast. Wij hadden het project opgezet met het idee dat wij het landschap en de animatie 'wel even zouden maken'. Dom natuurlijk, want dat is enorm veel werk. En toen had Atgast ook nog eens heel erg weinig tijd op belangrijke momenten ivm school, waardoor ik uiteindelijk in mijn eentje teveel heb gedaan.

Daarom moet een volgende groepsproject met een betere werkverdeling hebben, wat vooral betekent dat daar zeer uitgebreid rekening mee moet worden gehouden in de onderwerp-keuze. Dus dingen die niet gemakkelijk te verdelen zijn, vallen bij voorbaat af! Alleen al om te voorkomen dat dat project ook een jaar duurt om te voltooien.

Ten tweede is daar de deelname. Ik schat dat we in het begin zo'n dertig deelnemers hadden, maar er hebben er maar elf iets ingeleverd. Gezien de interesse zal een volgend groepsproject wel nog groter worden, maar ik hoop dat meer mensen die mee doen daadwerkelijk wat inleveren.

Het mooiste aan het hele project vond ik eigenlijk nog wel de renderfarm die aan het einde opeens opstond. Ik heb zelfs mensen af moeten laten vallen die bereid waren er heel veel CPU-tijd in te steken! De volgende keer dat we iets als dit doen, is rendertijd dus veel minder een probleem, want dat is er in overvloed. Deze keer heb ik namelijk veel aandacht geschonken aan de rendertijd per frame, waardoor die ook erg laag was (onder de twee minuten op mijn trage bak, onder de halve minuut op sommige super-machines).

En de wagons zelf vind ik zeer goed geslaagd. Vooral de originaleit van ontwerp die Atgast en MaSsiE ten toon spreiden: vetjes! Ik sta nog verbaasd te kijken als ik die Tijgetje zie. :) En de afwisseling natuurlijk: ik zie cartoon, leger, gewoon transport, vormgrapjes, van alles eigenlijk. Das leuk, daar ging het wat mij betreft om!

[ Voor 87% gewijzigd door Punksmurf op 09-06-2004 19:37 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Afbeeldingslocatie: http://www.klikjegeil.nl/got/kaartmini.jpg
geen scanner, dus een brakke foto (stilhouden zo.. lukt niet :/)
als men dit een aardig idee vind kan er vast wel iemand een mooie digitale plattegrond van maken :)

dacht zelf dus aan dit pleintje met 2 cafétjes, een kerk (met een klein 'eigen' pleintje ervoor, met 2 mooie lantaarnpalen ofzo), boom in het midden van pleintje met banken erom heen, plantsoentje en wat zijstraatjes om wat huizen + tuinen kwijt te kunnen

my 2 cents :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Punksmurf schreef op 09 juni 2004 @ 20:09:
[afbeelding]
geen scanner, dus een brakke foto (stilhouden zo.. lukt niet :/)
als men dit een aardig idee vind kan er vast wel iemand een mooie digitale plattegrond van maken :)

dacht zelf dus aan dit pleintje met 2 cafétjes, een kerk (met een klein 'eigen' pleintje ervoor, met 2 mooie lantaarnpalen ofzo), boom in het midden van pleintje met banken erom heen, plantsoentje en wat zijstraatjes om wat huizen + tuinen kwijt te kunnen

my 2 cents :)
Dat is dus echt fout. Leuke van de andere projecten was dat je zelf een beetje kon bepalen wat je ging maken (natuurlijk wel binnen de voorwaarden), en nu wordt het gelimiteerd. Nu zeg je: "ik wil een cafe van 10 bij 7 meter, zodat die mooi in dit gebiedje past: Wie neemt dat voor z'n rekening??"

En aangezien bij contests en groupsprojecten 60-80% afvalt, heb je dus een vrij uitgestorven stad...

Wat je wel moet doen? :? (naar mijn mening)
Alles indelen in objecten die wel en niet essentieel zijn.
Wel: weg, lantaarnpalen, etc
niet: huizen, cafe, flat, etc.

Essentiele dingen heb je na de uiteindelijke inleverdatum zeker nodig. En je ziet verder maar hoeveel je van de rest krijgt. Een idee is om dan pas de plattegrond te maken. Probleem daarvan is, dat het kan zijn dat net zoals bij het museum-project de leider er niet zoveel zin meer in heeft, en dan heb je helemaal niks... Dus ik zou zeggen: maak een globale indeling van alles, met kavels die allemaal dezelfde afmetingen hebben (paar uitzonderingen wellicht) , en maak alvast de indeling van de stad. :)

Daarnaast:
Animatie: Als er niks gebeurt is het nogal saai, en is een still eigenlijk genoeg, hoef je geen filmpje te maken. Maar aangezien jullie dat niet van plan zijn, zal er toch wel enige activiteit moeten zijn.... :)

btw: Ik ben best wel in voor een groepsproject, maar als het een stad/dorp wordt ben ik bang dat ik de eindstreep niet zal halen. Dingen als bankjes/lantaarnpalen/low-poly auto's wil ik wel voor m'n rekening nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Is het niet verstandig om hier een nieuw topic voor te openen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat plattegrondje daarboven staat toch ook niet op hoegroot ze zijn, zoals je mishcien niet goed kan zien heeft hij stippel lijntjes gemaakt voor de kavels, je zou dan 1 kavel kunnen uitkiezen en die dan gewoon nemen en er van alles opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ik ben even brutaal geweest en heb een nieuw topic geopend ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
^^ zet dan ook even de link aub, dat is wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

whoops

hier dus

[ Voor 11% gewijzigd door 6K op 09-06-2004 21:52 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
er werd gevraagd om een plattegrondje en ik had een aardig idee in m'n hoofd ervan (niet dat ik dat goed kan tekenen) dus there it is

meer bedoeld als aanzetje dan voor serieus gebruik, zitten ook wel dingen in die mss beter anders kunnen (qua indeling)... ik heb iig expres ook wat ruimte gehouden voor andere dingen dan huizen: parkje, boom, bankjes, pleintje, café
er is zoveel te verzinnen :)

@6k: goed idee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 09-06-2004 21:54 ]

met een hamer past alles

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste