De bedoeling is om een virtuele stad te maken in 3dmax en andere compatible programma's.
De hoofd regels:
momenteel zijn de deelnemers (dus degene die mij hebben gemaild)-als je mee wilt doen mail naar CLOSED
-50x50 meter workspace, dus ruimte genoeg voor tuinen enzo
-max aantal polygonen staat op 50.000 per werkvlak. (dit laat een behoorlijke buffer over voor bijkomende dingen)
-om elk gebouw komt een weg van 2.5 meter breed..
-gebouwen max 100 meter hoog
-een standaard deur is 2x0.8 meter (dikte variabel)
-een standaard verdieping is max 3 meter (in een normaal flat)
-de deuren en verdiepingen mogen andere maten maar in een normaal huis zijn dit de standaard maten
-meerdere gebouwen mag maar reken dan als je het in 1 file doet wel de weg mee.
-meerdere werk vlakken mag ook maar zeg het wel even en reken ook de wegen mee.. (voor kastelen enzo)
-parkjes zijn ook welkom
-liefst geen raytracen.. maar als je het echt wilt zo min mogelijk (duurt namelijk erg lang om te renderen)
-dead line 22 Juli (2 maanden de tijd dus)
-na de deadline begin ik met het renderen van de hoofd animatie. iedereen krijgt ook het orriginele max file door gestuurd.
Deze topic word nu dus de hoofd topic over Tweakville 3dHawVer
TheKnightsTemplar
jdiezequejo
The_Emperor
Kris
RSP
nicoschrooten (nick???)
Alphafox
Lord_Mithril (duh)
helaas nog geen reply van de mods gehad op mn mail dus ik hoop dat deze openblijft (tis nu beter geregeld dan de laatste keer).
ik had trouwens net het idee om dit project te laten draaien na de deadline.. zodat de stad blijft groeien.. dan kan het namelijk nog heel leuk en groot worden.. geef hier ff jullie ideen over.
Bier, Whiskey en Metal!!