Iemand al nieuws over de aankomende patch ???
Met Demolition
iemand ?
Met Demolition
iemand ?
Verwijderd
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
Verwijderd
Firewall geen nut dus! Beetje naief.Op woensdag 10 juli 2002 14:37 schreef kRyPtO het volgende:
geen firewall gebruiken dan he
doe ik ook niet zie het nut er niet meer van in
de patch zal wel vanavond of vanacht te downloaden zijn, amerika loopt 5 uur achter ofzo.
ik draai al, ehm sinds ik internet heb zonder virusscanner en nog nooit een virus gehad, gewoon opletten met wat je doetOp woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef KHdV het volgende:
[..]
Firewall geen nut dus! Beetje naief.Ik draai dus liever niet zonder firewall/virusscanner/trojanscanner en AdAware!!!
Jou oplossing heb ik dus niets aan.
was dat niet waar je dich bij dat team moest blijven? als je tever ging riep ie je terug en als je dan niet komt maken zij je af omdat je de missie in gevaar brentOp woensdag 10 juli 2002 18:07 schreef Quakemaster het volgende:
Ik zit weer eens vast. Ik heb nu die kerel uit die kooi bevrijd en nu loop ik met mijn team door het water enzo.
Nu gaat het goed tot op het einde ongeveer denk ik.
Mijn team volgt niet en ik word als ik door loop neer geknald door een sluipschutter ofzo. Na ongeveer 20x te zijn neer geschoten en nog niemand gezien te hebben heb ik het maar ff opgegeven. Weet iemand misschien hoe dit moet?
kent u het Raven Forum al?Op vrijdag 12 juli 2002 01:17 schreef urf het volgende:
Uhm, ik heb ff een vraagje. Misschien dat het al een keer langs is gekomen maar 25 pagina's doorlezen is wel erg veel werk
Is het mogelijk om je controls zo in te stellen dat je met je mousewheel kan wapenwisselen EN zoomen? (net zoals in RTCW dus) Ik vind het namelijk knap irritant om wapens te moeten wisselen met getallen ed of zoomen met + en -. Iemand die mij kan helpen?
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
ThnxOp vrijdag 12 juli 2002 08:28 schreef Apie! het volgende:
[..]
kent u het Raven Forum al?
Single player scripts :: mousewheel + toggles for run, crouch, prone
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
aardig wat jaOp vrijdag 12 juli 2002 16:22 schreef BruceLee het volgende:
zijn er al veel 1.01 servers ?
Dat merk je idd duidelijk (ik wel iig). Is best wel irritant maar de anderen moeten maar ff wachten met surfen of downloadenOp vrijdag 12 juli 2002 15:42 schreef rogi het volgende:
iemand anders ook gemerkt dat sof2 heel gevoelig is voor andere internet verkeer, als men moeder zit te surfen springt de ping gelijk naar 999. Met andere games (ook based op de quake engine) heb ik dat probleem niet.
Verwijderd
Verwijderd
Op maandag 15 juli 2002 23:31 schreef Quakemaster het volgende:
Jah het is gewoon een *** spel. Bij mij loopt het wel lekker maar gewoon te veel ruimte en niet alles wat je doet pikt het spel goed op. Maar jah je doet er niets aan.
Eh, ik? dit is gewoon zo'n random mission hoor..Op maandag 15 juli 2002 23:58 schreef amdrulezzz het volgende:
weet jij of er savegames ergens te downloaden zijn? is niet langs gekomen in 1 van deze 26 pagina's. Ik zie namelijk dat jij verder dan mij bent aangezien ik eerst in 1e level vastzat en nu in de 2e.![]()
[..]
Op dinsdag 16 juli 2002 00:08 schreef BrEeZeR het volgende:
Hoelang duurt het laden van zo'n level bij jullie eigenlijkhier op m'n amd xp 1800+ met 512 mb ddr ram zo'n 15/30 seconden
2de keer zo'n 5 seconden.
het laden van een level is sterk afhankelijk van je settings.Op dinsdag 16 juli 2002 00:08 schreef BrEeZeR het volgende:
Hoelang duurt het laden van zo'n level bij jullie eigenlijkhier op m'n amd xp 1800+ met 512 mb ddr ram zo'n 15/30 seconden
2de keer zo'n 5 seconden.
Blown past falling sands
Eh ja nogal veel savegames ja..Op dinsdag 16 juli 2002 00:13 schreef amdrulezzz het volgende:
bij mij duurt het ook wel ff maar valt nog wel mee. ook 1800 , unlocked @ 2000 100% stabiel. maar eh , hebbie savegames?
[..]
Nee, dus het ligt gewoon aan het spel..het laden van een level is sterk afhankelijk van je settings.
ik zit soms een paar minuten te wachten voordat een level geladen is en ik heb toch geen kinderachtige specs dacht ik zo
Op dinsdag 16 juli 2002 10:24 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
Eh ja nogal veel savegames ja..
[..]
Nee, dus het ligt gewoon aan het spel..
Tnx
Verwijderd
Heb ik ook met Delta Force 3 en Tribes 2:'(Op vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Mary Wana het volgende:
Hebben jUllie die patch al ?
http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823
oke kindjes ik heb eenprobleem ik heb geen orignele sof 2
[afbeelding]
?? nou dat doe je iets geks. Gewoon LOPEN dus niet rennen. Benader de guard vanachter en sla hem met je gun (alternate fire) of gooi een mes in zijn rug. Vergeet daarna niet je met terug te pakken c.q. de guard zijn strot af te snijden anders wordt hij weer wakkert.Op dinsdag 16 juli 2002 16:30 schreef Fraggler het volgende:
Ik zit nu in het trein station in prague, weet iemand hoe je bij die klote wachters voorbij komt?? Elke keer als ik er voorbij probeer te sneaken gaat dat &^$@&*! alarm af en komen ze op me af en dan is die missie mislukt
Wat een ongelooflijk k*t level...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Nee lul je moet gewoon spellen kopen, en als het zo nodig moet downloaden, ga dan lekker naar een lame fxp board met je vraagjes.Op dinsdag 16 juli 2002 23:28 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb Soldier of Fortune 2 gedownload, de ISO en bij het installeren vraagt ie om CD 2. Als ik die erin stop, dan vraagt ie er nog steeds om. Ik heb m al 5 x gebrand, met verschillende merken cd's maar het helpt allemaal niet. Moet ik m opnieuw downloaden of moet ik cd 2 een bepaalde naam geven??
En jij moet de faq ff goed doorlezen, net als Copeland...Op woensdag 17 juli 2002 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee lul je moet gewoon spellen kopen, en als het zo nodig moet downloaden, ga dan lekker naar een lame fxp board met je vraagjes.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
vragen hoe je een illegale iso van een spel fikt is mi wel degelijk iets wat er enigszins mee overeenkomt.Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
Blown past falling sands
Verwijderd
Blown past falling sands
Verwijderd
dus ik moet ff dat hele level opnieuw gaan doenOp woensdag 17 juli 2002 11:53 schreef Apie! het volgende:
ik heb idd gesniperd...anders zou ik het niet weten hoe je 'm neerhaalt. Ik kwam pas op 't slimme idee om te sniperen nadat ik zo goed als al m'n ammo op 'm had leeggeschoten lol daarna gesniperd en ging het een stuk sneller.
ik zou gewoon mikken op de cockpit dus...
Blown past falling sands
Verwijderd
nope deur is geblokt, naja dan maar leveltje opnieuw doenOp woensdag 17 juli 2002 12:02 schreef Apie! het volgende:
kan je niet teruglopen, het gebouw in ofzo? anders wordt idd savegamepje laden van leveltje terug
Verwijderd
WAT EEN BRAVE MENSEN HIEROp woensdag 17 juli 2002 11:36 schreef Apie! het volgende:
[..]
vragen hoe je een illegale iso van een spel fikt is mi wel degelijk iets wat er enigszins mee overeenkomt.
buy the game, probleem opgelost...
kleine letters gebruiken (sofii_2)Op dinsdag 16 juli 2002 23:28 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb Soldier of Fortune 2 gedownload, de ISO en bij het installeren vraagt ie om CD 2. Als ik die erin stop, dan vraagt ie er nog steeds om. Ik heb m al 5 x gebrand, met verschillende merken cd's maar het helpt allemaal niet. Moet ik m opnieuw downloaden of moet ik cd 2 een bepaalde naam geven??
The Chief
aan de zijkant van die motor zit een rood lampje daar moet je opschieten ... kan je het beste doen als ie aan het draaien is want dan staat ie ff stil. Er is trouwens ook een machinegun op het dak te halen hé ...nope deur is geblokt, naja dan maar leveltje opnieuw doen
The Chief
idd daar zit hij dus ook vast ...Op donderdag 18 juli 2002 13:57 schreef FallenAngel666 het volgende:
Bij het ziekenhuis een machinegun op het dak?!
Da's toch het laatste level pas...
The Chief
Verwijderd
niet braaf, wel conform regels GoT....Op donderdag 18 juli 2002 13:31 schreef Copeland het volgende:
[..]
WAT EEN BRAVE MENSEN HIER![]()
![]()
![]()
Neej, het ziekenhuis is niet het laatste level, da's het dak van the shopOp donderdag 18 juli 2002 14:55 schreef Chief_B het volgende:
[..]
idd daar zit hij dus ook vast ...
volgens mij lopen we een beetje lang elkaar heen FallenAngel666 ... kijk dit was zijn eerste post dan zitten we toch op het dak van het ziekenhuis ??? daar moet hij dus uitkomen ongeacht het nou het eerste of het laatste level is toch ... ???Op woensdag 17 juli 2002 11:48 schreef triple--6 het volgende:
nah, ik zit nu dus ook een beetje vast, ik zit op het dak van dat ziekenhuis in NY, waar je denk ik die superhelikopter neer moet halen maar hoe moet dat, in sof1 kon je de piloot er uit sniperen, maar ik heb nu geen sniper. ik heb trouwens wel een motor in de fik gekregen door me M203
, maar dat lukt niet nog een keer
The Chief
The Chief
The Chief
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| ------------- Input Shutdown ------------- ------------------------------------------ Shutting down sound system ...freeing dsound.dll RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- ----- Server Shutdown ----- --------------------------- Freeing shader text ..... CM_GeneratePatchFacets: bad parameters: (50971832, 0, 00D29480) ------------- Input Shutdown ------------- ------------------------------------------ |
Verwijderd
Ja, op nvidia.com staat ie ook tussen de lijst van videokaarten die je kan gebruiken voor detonators dus...Op vrijdag 19 juli 2002 15:20 schreef FallenAngel666 het volgende:
OpenGL apart installeren nadat je al een Detonator driver hebt is volgens mij niet nodig, maar goed.
Werkt die GeForce 256 wel lekker met die Detonator XP driver trouwens? (niet echt zo bekend mee)
Verwijderd
je hebt 2 verschillende versies. CD1 is US CD2 is UK ofzo. je zult de bijbehorende CD2 moeten burnenOp vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Mary Wana het volgende:
[url="http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823"]http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823[/url]
[url="http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=569"][afbeelding][/url]
Verwijderd
1
2
3
4
5
| "OpenGL Subsystem" ERROR: ======================= If you receive this error when launching the game, it means one of two possibilities. 1) Your video card does not meet the minimum requirements of the game, or 2) Your video drivers are not the most current drivers. Please ensure that you have the latest drivers for your video card by visiting the website of your video card manufacturer. |
Verwijderd
Verwijderd
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
daar werd ik in het begin ook gek van zag echt totaal niets maar je kan heel makkelijk het spel wat lichter zetten bij het tweede tabblad heb bovenaan een schuifbalk dat scheeld echt een hoop ...Op maandag 22 juli 2002 01:10 schreef 007 het volgende:
Wat wordt er een hoop gekletst in dit spel zeg, ben wel anders gewend van SoF1, minpuntje... En waarom is alles zo donker? Nacht levels zijn ook al niet mijn favoriet.
The Chief
Dat kan overal aan liggen. Heb je je gamma al gecorrigeerd in de options. Anders moet je zeker andere vidoe drivers proberen. Sommige staan erop bekend erg donken te zijn.Op maandag 22 juli 2002 19:59 schreef 007 het volgende:
Echt balen dat alles zo donker is, als ik dat had geweten had ik SoF2 nooit gekocht.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
The Chief
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Ver.....Op woensdag 24 juli 2002 22:04 schreef Dinictus het volgende:
Trouwens wie kan me vertellen hoeveel missies er zijn? Ik zit nu in het ziekenhuis bij Sam waar mijn chick werd vermoord. Hoe ver moet ik nog?
Dat "superwapen" vindt ik dus echt niet lekker spelen...Op donderdag 25 juli 2002 13:08 schreef Dinictus het volgende:
Nah,
Meen je dat nou?
Ik ben beste ver dacht ik. Maargoed, hoe verder hoe beter.
Wel vreemd want er is nog maar 1 waper volgens mij dat ik nog niet heb gehad en dat is die supergun waar je ook mee kan snipen.
Of zijn er nog andere superwapens die ik niet ken.
Die grenade launcher ken ik wel.
Verwijderd
Dat bedoel ik niet, ik heb mijn gamma trouwens ook al lichter gezet. Wat ik bedoel is dat alle levels 's nachts afspelen, en dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Je hebt nooit perfect zicht, nooit. En dat zuigt... Ook het sneak-gedeelte van het spel hadden ze eruit moeten laten. Je maakt lawaai, je gaat lekker comfortabel zitten en hopla, prijsschieten maar.Op woensdag 24 juli 2002 09:06 schreef Dinictus het volgende:
Dat kan overal aan liggen. Heb je je gamma al gecorrigeerd in de options. Anders moet je zeker andere vidoe drivers proberen. Sommige staan erop bekend erg donken te zijn.
try [url="http://www.goole.com"]Goooooooooooooooooogle[/url] ik zocht op SoF2 bot en de 1e hit was meteen raak: Hidebot v1.1Op donderdag 25 juli 2002 16:56 schreef Silent Thunder het volgende:
Ik ben op zoek naar Bots voor Sof 2. Misschien dat het in dit (vrij grote) topic al langsgekomen is, maar om alle 28 pagina's door te lezen (25 reply's per/page-instelling) is wel wat van het goede. Ik kon er op Internet niks over vinden. Bestaan er überhaupt voor Sof 2 wel bots? En zo ja.... waar kan je die downloaden?
Blown past falling sands
Die Hidebots ben ik op mijn zoektocht inderdaad ook tegengekomen; but guess what.... er stond als datum het jaar 2000 naast. Dus volgens mij waren die best wel van Sof 1.Op vrijdag 26 juli 2002 08:17 schreef Apie! het volgende:
[..]
try [url="http://www.goole.com"]Goooooooooooooooooogle[/url] ik zocht op SoF2 bot en de 1e hit was meteen raak: Hidebot v1.1
geen flauw idee hoe en of het werkt maar goed
Weet iemand of er al een crack is voor de 1.01 patch? En is er al een Nederlandse versie van de patch? Ik heb toch niet voor niets 12,5 MB zitten downloaden metb m'n 56K Modempie?Op vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Mary Wana het volgende:
[url="http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823"]http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823[/url]
[url="http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=569"][afbeelding][/url]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq