Toon posts:

Het Grote SOF2 Double Helix Pics/Ervaringen Topic

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.909 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
Iemand al nieuws over de aankomende patch ???

Met Demolition :P

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt. Ik heb een dedicated server voor SOF2 op het internet draaien. Alleen nog een probbleem met de Zonealarm firewall. Als ik die inschakel worden de verbindingen verbroken met de players op de server.
Ik heb SOF2PM.exe toestemming gegeven in ZA voor internet acces en bij de advanced optie UDP/poort 20100 opengezet voor het spel. Dit werkt dus niet :(

Wat is hiervoor de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
geen firewall gebruiken dan he :P
doe ik ook niet zie het nut er niet meer van in :P

de patch zal wel vanavond of vanacht te downloaden zijn, amerika loopt 5 uur achter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36
Ik zit weer eens vast. Ik heb nu die kerel uit die kooi bevrijd en nu loop ik met mijn team door het water enzo.
Nu gaat het goed tot op het einde ongeveer denk ik.
Mijn team volgt niet en ik word als ik door loop neer geknald door een sluipschutter ofzo. Na ongeveer 20x te zijn neer geschoten en nog niemand gezien te hebben heb ik het maar ff opgegeven. Weet iemand misschien hoe dit moet?

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 14:37 schreef kRyPtO het volgende:
geen firewall gebruiken dan he :P
doe ik ook niet zie het nut er niet meer van in :P

de patch zal wel vanavond of vanacht te downloaden zijn, amerika loopt 5 uur achter ofzo.
Firewall geen nut dus! Beetje naief. :Y) Ik draai dus liever niet zonder firewall/virusscanner/trojanscanner en AdAware!!!
Jou oplossing heb ik dus niets aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch is uit! Eindelijk...

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:19
Op woensdag 10 juli 2002 20:09 schreef KHdV het volgende:

[..]

Firewall geen nut dus! Beetje naief. :Y) Ik draai dus liever niet zonder firewall/virusscanner/trojanscanner en AdAware!!!
Jou oplossing heb ik dus niets aan. ;)
ik draai al, ehm sinds ik internet heb zonder virusscanner en nog nooit een virus gehad, gewoon opletten met wat je doet
Op woensdag 10 juli 2002 18:07 schreef Quakemaster het volgende:
Ik zit weer eens vast. Ik heb nu die kerel uit die kooi bevrijd en nu loop ik met mijn team door het water enzo.
Nu gaat het goed tot op het einde ongeveer denk ik.
Mijn team volgt niet en ik word als ik door loop neer geknald door een sluipschutter ofzo. Na ongeveer 20x te zijn neer geschoten en nog niemand gezien te hebben heb ik het maar ff opgegeven. Weet iemand misschien hoe dit moet?
was dat niet waar je dich bij dat team moest blijven? als je tever ging riep ie je terug en als je dan niet komt maken zij je af omdat je de missie in gevaar brent :o

wel mooie maar gare jungle btw, je kant nog steeds maar 1 weg nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
ik heb een installatie probleem:
als ik cd1 mount met deamon is er niks aan de hand, menutje komt automatisch en ik klik op install.
nu komt het probleem: alsie om cd2 vraagt dan mount ik dus cd2, en druk ik op OK. alleen nu paktie cd2 niet.
ik heb de iso ook al gebrand, maar dit helpt ook niet.
iemand?

edit: wheej tis al gelukt.. heb maar ff t topic goed doorgebladerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Uhm, ik heb ff een vraagje. Misschien dat het al een keer langs is gekomen maar 25 pagina's doorlezen is wel erg veel werk :(

Is het mogelijk om je controls zo in te stellen dat je met je mousewheel kan wapenwisselen EN zoomen? (net zoals in RTCW dus) Ik vind het namelijk knap irritant om wapens te moeten wisselen met getallen ed of zoomen met + en -. Iemand die mij kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Om weer eens te laten zien dat SOF II graphisch lekker is :9~ .....

Ik zat in de villa beetje rond te hobbelen.....
Zag ik plots een uit de kluiten gewassen bad (in de villa *D ).
Heel leuk gemaakt met een glazen wand.....
Ik daar heen natuurlijk.... :7
Sta ik daar lekker te badderen, wordt ik beschoten...
Draai me met een ruk om, staan er 2 man in de gang...
2x knallen met m'n shotgun door het glas, waarna ze dood waren. :P

Toen ik bij de lijken stond zag ik iets opmerkelijks....
Ze lijken hadden allemaal glas splinters doordat ik natuurlijk door het glas had geschoten......
Is dat niet ff cool.... :) :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Op vrijdag 12 juli 2002 01:17 schreef urf het volgende:
Uhm, ik heb ff een vraagje. Misschien dat het al een keer langs is gekomen maar 25 pagina's doorlezen is wel erg veel werk :(

Is het mogelijk om je controls zo in te stellen dat je met je mousewheel kan wapenwisselen EN zoomen? (net zoals in RTCW dus) Ik vind het namelijk knap irritant om wapens te moeten wisselen met getallen ed of zoomen met + en -. Iemand die mij kan helpen? :)
kent u het Raven Forum al?

Single player scripts :: mousewheel + toggles for run, crouch, prone

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Op vrijdag 12 juli 2002 08:28 schreef Apie! het volgende:

[..]

kent u het Raven Forum al?

Single player scripts :: mousewheel + toggles for run, crouch, prone
Thnx *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Hebben jUllie die patch al ?

http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823

oke kindjes ik heb eenprobleem ik heb geen orignele sof 2 :|

Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=569

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Is die patch nog op meer sites te downloaden dan alleen dan FileFront? :? (aub ook geen fileplanet :) )

..edit..
Al gevonden :) http://forums.ravensoft.com/ib/ikonboard.pl?s=3d2eaf65078cffff;act=ST;f=1;t=5721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders ook gemerkt dat sof2 heel gevoelig is voor andere internet verkeer, als men moeder zit te surfen springt de ping gelijk naar 999. Met andere games (ook based op de quake engine) heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

vetjes :D ik heb vandaag maar ff sof 2 origneel gekocht zodat ik die patch kan gebruiken :) meot zeggen dat die nieuwe maps en die mp5 echt roelen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zijn er al veel 1.01 servers ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 12 juli 2002 16:22 schreef BruceLee het volgende:
zijn er al veel 1.01 servers ?
aardig wat ja :) je hebt alleen extra maps en die mp5 :) en allemaal fixes aant spel he :)

mp5 ruled best wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Op vrijdag 12 juli 2002 15:42 schreef rogi het volgende:
iemand anders ook gemerkt dat sof2 heel gevoelig is voor andere internet verkeer, als men moeder zit te surfen springt de ping gelijk naar 999. Met andere games (ook based op de quake engine) heb ik dat probleem niet.
Dat merk je idd duidelijk (ik wel iig). Is best wel irritant maar de anderen moeten maar ff wachten met surfen of downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 22-09 09:00
wel leuk ook dat je nu kan zien door wat je ben dood geknalt :7
henkie is shot by uberrabbit's ak47 :7
die mp5 heb ik 2x mee gespeelt en blijf gewoon liever bij me ak'tje :)
heb trouwens alleen nog maar kam3 gespeelt.

wat vinden jullie van dat nieuwe speltype demolution?
ik vind het wel grappig maar inf vind ik veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in Sof 2 op creat new game druk en daarna op yes druk dan gaat ie niet verder. .... :( ook al druk je er 100 keer op.. Weet iemand waar het aan ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds de foutmelding client_model has invalid definition. Weet iemand wat ik hieraan moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik zit meteen in het begin al vast. ik moet ergens op het dak komen? maar ik loop de hele tijd rond maar kan nix vinden waar ik op kan komen :( iemand een idee. (zit gewoon naar 2 a 3 min te spelen al vast |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
ik heb maar ff een screenie gemaakt. ik ben dus helemaal aan het begin van het spel maar weet niet waar ik naartoe moet :(.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/sof2!!!.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
Je kan ergens in een regenpijp klimmen. En dan kun je verder lopen over een richel.

Maarja volgens mij zijn wij de enige die het spel nog spelen. ik krijg ook heel weinig reacties op mijn vragen waar ik vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
ben al wel een stukje verder gekomen maar zit nu vast waar je van een gast de kamer moet zoeken(en dan contact met hem op moet nemen). Na een uur nog niet gevonden :( ligt dit nou aan mij of is het gewoon een k*t spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
Jah het is gewoon een *** spel. Bij mij loopt het wel lekker maar gewoon te veel ruimte en niet alles wat je doet pikt het spel goed op. Maar jah je doet er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
weet jij of er van sof2 savegames zijn te downloaden? ik heb al wel op google en gamecopyworld gekeken maar nix gevonden
Op maandag 15 juli 2002 23:31 schreef Quakemaster het volgende:
Jah het is gewoon een *** spel. Bij mij loopt het wel lekker maar gewoon te veel ruimte en niet alles wat je doet pikt het spel goed op. Maar jah je doet er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik weet niet of het al medegedeeld is in een van de 26 pagina's van dit topic (25 reply's per page-instelling :+ ); maar dit soort spellen vind ik persoonlijk na pakweg 5 a 10 levels gigantisch gaan vervelen eerlijk gezegd. Er zit geen variatie in en je hebt ook niet echt bewegingsvrijheid ofzo. Je moet maar enigszins wat gangen volgen enzo; en hoewel je 10 meter nog wel kan afwijken van het pad, is dat ook geen vetpot hoor. ;) Verder is het ook behoorlijk saai vind ik na die 5 a 10 levels. Beetje mensen neerschieten die opeens met grote getallen op je af komen, knopjes indrukken, gangen doorlopen, voorwerpen oppakken en een redelijk verhaal is uiteraard ver te zoeken. :z

Dit soort spellen zijn, aan de andere kant, wel echt geweldig voor op LAN's. Samen met o.a. MOHAA en RTCW zijn het gewoon toppers om over het netwerk te spelen. :) Onder andere door, ofcours, de mooie level-design en soundtrack (Sof-II). Maar om echt al die 30 a 40 levels in de single-player te spelen? Neh.... liever niet hoor. :Z Voor de actie speel ik wel Delta Force, Operation Flashpoint of Battlefield 1942, IMHO 8-) Nofi ofcours.

Ik kraak het niet echt af hoor. Hierboven is gewoon een beetje wat ik ervan denk. Ik weet ook dat er erg veel mensen het wel degelijk helemaal uitspelen. Voor die.... nog veel succes ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~gm.vdhoek/sof2.jpg

:)

evil >:)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
weet jij of er savegames ergens te downloaden zijn? is niet langs gekomen in 1 van deze 26 pagina's. Ik zie namelijk dat jij verder dan mij bent aangezien ik eerst in 1e level vastzat en nu in de 2e. :(
Op maandag 15 juli 2002 23:55 schreef BrEeZeR het volgende:
[afbeelding]

:)

eveil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Op maandag 15 juli 2002 23:58 schreef amdrulezzz het volgende:
weet jij of er savegames ergens te downloaden zijn? is niet langs gekomen in 1 van deze 26 pagina's. Ik zie namelijk dat jij verder dan mij bent aangezien ik eerst in 1e level vastzat en nu in de 2e. :(
[..]
Eh, ik? dit is gewoon zo'n random mission hoor.. :)

Ik ben nu ergens bij zo'n tempel.. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hoelang duurt het laden van zo'n level bij jullie eigenlijk :? hier op m'n amd xp 1800+ met 512 mb ddr ram zo'n 15/30 seconden :? 2de keer zo'n 5 seconden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
bij mij duurt het ook wel ff maar valt nog wel mee. ook 1800 , unlocked @ 2000 100% stabiel :). maar eh , hebbie savegames?
Op dinsdag 16 juli 2002 00:08 schreef BrEeZeR het volgende:
Hoelang duurt het laden van zo'n level bij jullie eigenlijk :? hier op m'n amd xp 1800+ met 512 mb ddr ram zo'n 15/30 seconden :? 2de keer zo'n 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Op dinsdag 16 juli 2002 00:08 schreef BrEeZeR het volgende:
het laden van een level is sterk afhankelijk van je settings.
ik zit soms een paar minuten te wachten voordat een level geladen is en ik heb toch geen kinderachtige specs dacht ik zo :) ik speel 1152x864 en alle settings op max

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Op dinsdag 16 juli 2002 00:13 schreef amdrulezzz het volgende:
bij mij duurt het ook wel ff maar valt nog wel mee. ook 1800 , unlocked @ 2000 100% stabiel :). maar eh , hebbie savegames?
[..]
Eh ja nogal veel savegames ja.. :)
het laden van een level is sterk afhankelijk van je settings.
ik zit soms een paar minuten te wachten voordat een level geladen is en ik heb toch geen kinderachtige specs dacht ik zo
Nee, dus het ligt gewoon aan het spel.. :)

Tnx

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Weet jij of er ergens savegames te downloaden zijn dan?
Op dinsdag 16 juli 2002 10:24 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

Eh ja nogal veel savegames ja.. :)
[..]

Nee, dus het ligt gewoon aan het spel.. :)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoeveel patches zijn er eigenlijk? 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 23-09 00:05
Ik zit nu in het trein station in prague, weet iemand hoe je bij die klote wachters voorbij komt?? Elke keer als ik er voorbij probeer te sneaken gaat dat &^$@&*! alarm af en komen ze op me af en dan is die missie mislukt :(
Wat een ongelooflijk k*t level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Mary Wana het volgende:

http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823

[afbeelding]
Heb ik ook met Delta Force 3 en Tribes 2:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op dinsdag 16 juli 2002 16:30 schreef Fraggler het volgende:
Ik zit nu in het trein station in prague, weet iemand hoe je bij die klote wachters voorbij komt?? Elke keer als ik er voorbij probeer te sneaken gaat dat &^$@&*! alarm af en komen ze op me af en dan is die missie mislukt :(
Wat een ongelooflijk k*t level...
?? nou dat doe je iets geks. Gewoon LOPEN dus niet rennen. Benader de guard vanachter en sla hem met je gun (alternate fire) of gooi een mes in zijn rug. Vergeet daarna niet je met terug te pakken c.q. de guard zijn strot af te snijden anders wordt hij weer wakkert.

Het verbaasde me juist dat dit zo supersimpel was.

Het level in detail: 1 stap uit de wagon, benader de guard links van je, kill em. Ga door deur schuin/links achter je. (groen) kill de guard die in de 2de ruimte loopt daar. Ga trap op links. duer door, deur door. Ga naar links, sla dozen kapot met gun, ga door gat direct links, sluip achter witte gastank langs, kill guard 1 ga naar rechts kill guard 2. Ga door deur rechts, kill de 2 guards in die grote ruimte. Ga naar bovenaan trap rechts totaan deur (op slot) voor de deur jump je over ballustrade (rechts) loop naar rechts over pijp, jump weer over balustrade (links) en ga rechtdoor, kill guard. Jump uit raam, dan rechts, jump op krat, ga dan trap op schuin voor je, kill guard in de ruimte, haal hendel over. Done.

pfffff, krijg et er warm van....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 19:06
Snap niet dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met het uitspelen van SoF2 :?
Alles wat je hoeft te doen is vijanden afknallen, geen puzzels ofzo, het is gewoon een dood simpel spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Ik vind die mp5 niet geweldig, en hij moest bij de secundairy weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb Soldier of Fortune 2 gedownload, de ISO en bij het installeren vraagt ie om CD 2. Als ik die erin stop, dan vraagt ie er nog steeds om. Ik heb m al 5 x gebrand, met verschillende merken cd's maar het helpt allemaal niet. Moet ik m opnieuw downloaden of moet ik cd 2 een bepaalde naam geven??

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hebbie hem gedownload dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 16 juli 2002 23:28 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb Soldier of Fortune 2 gedownload, de ISO en bij het installeren vraagt ie om CD 2. Als ik die erin stop, dan vraagt ie er nog steeds om. Ik heb m al 5 x gebrand, met verschillende merken cd's maar het helpt allemaal niet. Moet ik m opnieuw downloaden of moet ik cd 2 een bepaalde naam geven??
Nee lul je moet gewoon spellen kopen, en als het zo nodig moet downloaden, ga dan lekker naar een lame fxp board met je vraagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Op woensdag 17 juli 2002 03:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee lul je moet gewoon spellen kopen, en als het zo nodig moet downloaden, ga dan lekker naar een lame fxp board met je vraagjes.
En jij moet de faq ff goed doorlezen, net als Copeland... |:( (Oke, dat van mij is misschien ook niet geheel volgens de regels, maar nergens staat dat dit niet mag, toch?)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
vragen hoe je een illegale iso van een spel fikt is mi wel degelijk iets wat er enigszins mee overeenkomt.

buy the game, probleem opgelost...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, ik zit nu dus ook een beetje vast, ik zit op het dak van dat ziekenhuis in NY, waar je denk ik die superhelikopter neer moet halen maar hoe moet dat :? , in sof1 kon je de piloot er uit sniperen, maar ik heb nu geen sniper. ik heb trouwens wel een motor in de fik gekregen door me M203 :) , maar dat lukt niet nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

ik heb idd gesniperd...anders zou ik het niet weten hoe je 'm neerhaalt. Ik kwam pas op 't slimme idee om te sniperen nadat ik zo goed als al m'n ammo op 'm had leeggeschoten lol daarna gesniperd en ging het een stuk sneller.
ik zou gewoon mikken op de cockpit dus...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 11:53 schreef Apie! het volgende:
ik heb idd gesniperd...anders zou ik het niet weten hoe je 'm neerhaalt. Ik kwam pas op 't slimme idee om te sniperen nadat ik zo goed als al m'n ammo op 'm had leeggeschoten lol daarna gesniperd en ging het een stuk sneller.
ik zou gewoon mikken op de cockpit dus...
dus ik moet ff dat hele level opnieuw gaan doen :( om met de sniper te beginnen (want ik heb geen sniper ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

kan je niet teruglopen, het gebouw in ofzo? anders wordt idd savegamepje laden van leveltje terug

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 12:02 schreef Apie! het volgende:
kan je niet teruglopen, het gebouw in ofzo? anders wordt idd savegamepje laden van leveltje terug
nope deur is geblokt, naja dan maar leveltje opnieuw doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 11:36 schreef Apie! het volgende:

[..]

vragen hoe je een illegale iso van een spel fikt is mi wel degelijk iets wat er enigszins mee overeenkomt.

buy the game, probleem opgelost...
WAT EEN BRAVE MENSEN HIER :Z :Z :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

Op dinsdag 16 juli 2002 23:28 schreef eMAeRCe het volgende:
kleine letters gebruiken (sofii_2)

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

nope deur is geblokt, naja dan maar leveltje opnieuw doen :)
aan de zijkant van die motor zit een rood lampje daar moet je opschieten ... kan je het beste doen als ie aan het draaien is want dan staat ie ff stil. Er is trouwens ook een machinegun op het dak te halen hé ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Bij het ziekenhuis een machinegun op het dak?!
Da's toch het laatste level pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op donderdag 18 juli 2002 13:57 schreef FallenAngel666 het volgende:
Bij het ziekenhuis een machinegun op het dak?!
Da's toch het laatste level pas...
idd daar zit hij dus ook vast ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 13:31 schreef Copeland het volgende:

[..]

WAT EEN BRAVE MENSEN HIER :Z :Z :z :Z
niet braaf, wel conform regels GoT.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Op donderdag 18 juli 2002 14:55 schreef Chief_B het volgende:

[..]

idd daar zit hij dus ook vast ...
Neej, het ziekenhuis is niet het laatste level, da's het dak van the shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op woensdag 17 juli 2002 11:48 schreef triple--6 het volgende:
nah, ik zit nu dus ook een beetje vast, ik zit op het dak van dat ziekenhuis in NY, waar je denk ik die superhelikopter neer moet halen maar hoe moet dat :? , in sof1 kon je de piloot er uit sniperen, maar ik heb nu geen sniper. ik heb trouwens wel een motor in de fik gekregen door me M203 :) , maar dat lukt niet nog een keer
volgens mij lopen we een beetje lang elkaar heen FallenAngel666 ... kijk dit was zijn eerste post dan zitten we toch op het dak van het ziekenhuis ??? daar moet hij dus uitkomen ongeacht het nou het eerste of het laatste level is toch ... ???

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Jaja, maar in dat ziekenhuis level staat toch geen mgun op het dak of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

zeker wel ... links achter het heliplatform staat een huisje, als je hier op schiet dan ontploft deze waardoor het hek links ervan valt, dan kan je er overheen pringen en daar ligt van alles ook een machinegun :)

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ow, ik heb gewoon met wat ik nog had die heli uit de lucht gemaaid, werkt ook :)
Maare, jij bedoeld dus de M60 neem ik aan?
Ik doelde meer op zo'n vast machinegun (ook wel een m60 dacht ik) net als in dat laatste level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

haha ... nee het is niet zo'n vaste waarbij je de "use" knop moet gebruiken maar idd de M60. Met een andere gun gaat het ook prima zolang je maar op die rode lampjes aan de zijkant van de motor schiet dan is het zo gebeurt (vertel mij wat ik heb gotverdegotver vier dagen op dat klere dak vastgezeten werd er gek van en toen ik wist dat ik die rode lampjes moets hebben was ik binnen twee minuten eruit :r)

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Hahaha :)
Ik had SoF2 wel vlug uitgespeeld eigenlijk, net als het orgineel.
Vond het ook niet zo'n heel meesterlijk spel eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze topic ook voor problemen met soldier of fortune 2 ?
of is het niet voor problemen maar mag ik wel voor deze ene keer mijn probleem posten :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Yup, post maar raak!
Vast zitten in een spel is toch ook een ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.

als ik op play druk om een new game te beginnen krijg ik voor 2 seconden het loadschermpje waar je die magazine ziet enzo. dan gaatie opeens terug naar windows en zie ik dit in het consolevakje
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
------------- Input Shutdown -------------
------------------------------------------
Shutting down sound system
...freeing dsound.dll
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
-----------------------
----- Server Shutdown -----
---------------------------
Freeing shader text .....
CM_GeneratePatchFacets: bad parameters: (50971832, 0, 00D29480)

------------- Input Shutdown -------------
------------------------------------------

ik heb de nieuwste GLSetup van OpenGL geinstalleerd en de nieuwe 29.24 Detonator XP drivers, en ik zit in Win98SE met GeForce 256 64MB DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
OpenGL apart installeren nadat je al een Detonator driver hebt is volgens mij niet nodig, maar goed.
Werkt die GeForce 256 wel lekker met die Detonator XP driver trouwens? (niet echt zo bekend mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 15:20 schreef FallenAngel666 het volgende:
OpenGL apart installeren nadat je al een Detonator driver hebt is volgens mij niet nodig, maar goed.
Werkt die GeForce 256 wel lekker met die Detonator XP driver trouwens? (niet echt zo bekend mee)
Ja, op nvidia.com staat ie ook tussen de lijst van videokaarten die je kan gebruiken voor detonators dus...

ik heb eerst die opengl gedaan, toen dee ie het nog steeds niet, dus toen had ik geporbeert mijn asusdrivers weg te gooien en die detonators erop te sodemieteren maar dat helpt dus ook niet...

[edit: oeps verkeerd gelezen]

mijn videokaart ondersteund wel opengl dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url="http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823"]http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823[/url]

[url="http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=569"][afbeelding][/url]
je hebt 2 verschillende versies. CD1 is US CD2 is UK ofzo. je zult de bijbehorende CD2 moeten burnen :) (heb het probleem zelf ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil sof2 spelen :'(

edit:

check wat ik net in de readme lees
code:
1
2
3
4
5
&quot;OpenGL Subsystem&quot; ERROR:
=======================
If you receive this error when launching the game, it means one of two possibilities.
1) Your video card does not meet the minimum requirements of the game, or
2) Your video drivers are not the most current drivers. Please ensure that you have the latest drivers for your video card by visiting the website of your video card manufacturer.

sjonnies zijn het hoor, keb toch de nieuwste opengl en detonators dan zou-ie het moeten doen :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keb het nu op winxp, win2000 en win98se geprobeert maar niets helpt :(. het ligt dus aan de soldier of fortune rip (geintje!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gekocht, level in Praag vind ik niet zo vetjes. Maar 't is en blijft en lekker spel met hardhouse aan. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

kan niemand mij een originele sof2mp.exe en een sof2.exe opsturen?

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Die demolition is echt koel.

En weet je wat ook leuk is, met het lannetje wat ik hier thuis heb 1vs1 in de dessert spelen met nacht. Allebij thermal/nightvision en dan snipen, echt leuk. loop je zo rond, dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 11:03
Twas n zeer cool spel. K zat alleen een tijdje te k***** bij die helikopter op het grote dak. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
EY,, hoe kan je de cache megssize omhoogzetten zoals je dat doet bijj ut/prefs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 24-09 18:40
Waarom kan ik me fps niet meer zien als ik de patch geinstalleerd heb?? :? Iemand een idee hoe ik het weer terug ga brengen..

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er een hoop gekletst in dit spel zeg, ben wel anders gewend van SoF1, minpuntje... En waarom is alles zo donker? Nacht levels zijn ook al niet mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

Op maandag 22 juli 2002 01:10 schreef 007 het volgende:
Wat wordt er een hoop gekletst in dit spel zeg, ben wel anders gewend van SoF1, minpuntje... En waarom is alles zo donker? Nacht levels zijn ook al niet mijn favoriet.
daar werd ik in het begin ook gek van zag echt totaal niets maar je kan heel makkelijk het spel wat lichter zetten bij het tweede tabblad heb bovenaan een schuifbalk dat scheeld echt een hoop ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Ik zit vast in het cave complex... Bij die lift waar je via de kabels omhoog moet klimmen en dan boven weer uitkomt. Ik kan daarna nergens heen, op die stijger stort iets omlaag en de andere deuren zijn dicht :? Waar moet ik heen?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/sofIIcavecomplx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Oke ben er al uit :) Ik moest weer naar beneden klimmen via die kabels en toen kon ik door een deur naar een ander gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

McLambo

MTB Junky

Ik zit in de shop, level 2.

Rechtsaf uit de lift is fik, ken ik nie langs, linksaf, moet ik een blastdeur door. staan 3 gassies. 2 achter een ruit links. als ik nu de hoek omloop ben ik pats boem in ene dood. echt HEEEL VAAAG dit. is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt balen dat alles zo donker is, als ik dat had geweten had ik SoF2 nooit gekocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Zo ik heb m uitgespeeld :) Einde is inderdaad ERG vaag...
Nu dan maar met de mission generator aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op maandag 22 juli 2002 19:59 schreef 007 het volgende:
Echt balen dat alles zo donker is, als ik dat had geweten had ik SoF2 nooit gekocht. :(
Dat kan overal aan liggen. Heb je je gamma al gecorrigeerd in de options. Anders moet je zeker andere vidoe drivers proberen. Sommige staan erop bekend erg donken te zijn.

probeer de 23.11.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

idd bij options kan je hem gewoon lichter stellen hoor ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Trouwens wie kan me vertellen hoeveel missies er zijn? Ik zit nu in het ziekenhuis bij Sam waar mijn chick werd vermoord. Hoe ver moet ik nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Op woensdag 24 juli 2002 22:04 schreef Dinictus het volgende:
Trouwens wie kan me vertellen hoeveel missies er zijn? Ik zit nu in het ziekenhuis bij Sam waar mijn chick werd vermoord. Hoe ver moet ik nog?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Ver.....
Ik ben net in timboektoe (ofzo) beland....
Vriend van me heeft hem uit... ik ben nog niet eens op 1/2 :9

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nah,

Meen je dat nou?
Ik ben beste ver dacht ik. Maargoed, hoe verder hoe beter.
Wel vreemd want er is nog maar 1 waper volgens mij dat ik nog niet heb gehad en dat is die supergun waar je ook mee kan snipen.

Of zijn er nog andere superwapens die ik niet ken.
Die grenade launcher ken ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Op donderdag 25 juli 2002 13:08 schreef Dinictus het volgende:
Nah,

Meen je dat nou?
Ik ben beste ver dacht ik. Maargoed, hoe verder hoe beter.
Wel vreemd want er is nog maar 1 waper volgens mij dat ik nog niet heb gehad en dat is die supergun waar je ook mee kan snipen.

Of zijn er nog andere superwapens die ik niet ken.
Die grenade launcher ken ik wel.
Dat "superwapen" vindt ik dus echt niet lekker spelen...
Het enige wat handig is, is dat je ziet wanneer er iemand met een wapen rond hobbelt....
Oh... je kan ook gericht een granaat af knallen ... maar dat trekt weer teveel aandacht... :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik ben op zoek naar Bots voor Sof 2. Misschien dat het in dit (vrij grote) topic al langsgekomen is, maar om alle 28 pagina's door te lezen (25 reply's per/page-instelling :+ ) is wel wat van het goede. Ik kon er op Internet niks over vinden. Bestaan er überhaupt voor Sof 2 wel bots? En zo ja.... waar kan je die downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 09:06 schreef Dinictus het volgende:
Dat kan overal aan liggen. Heb je je gamma al gecorrigeerd in de options. Anders moet je zeker andere vidoe drivers proberen. Sommige staan erop bekend erg donken te zijn.
Dat bedoel ik niet, ik heb mijn gamma trouwens ook al lichter gezet. Wat ik bedoel is dat alle levels 's nachts afspelen, en dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Je hebt nooit perfect zicht, nooit. En dat zuigt... Ook het sneak-gedeelte van het spel hadden ze eruit moeten laten. Je maakt lawaai, je gaat lekker comfortabel zitten en hopla, prijsschieten maar. |:(

Grafisch vind ik um ook erg tegenvallen (1024*768 + text. op high).

De levels zijn ook totaal niet leuk. Ik zit nu op zo'n boot en ook die levels zijn super saai. Ik dacht dat het na Praag leuker zou worden. Ook dacht ik dat je Hong-Kong overdag speelde, maar nee hoor... Vooral op die boot is het leveldesign ook erg slecht, maar ook dat huis, Praag en Columbia waren eentonig, saai en lelijk. Sorry dat ik de namen niet precies weet, maar dat is omdat ik de verhaallijn te dom vind om waar te zijn en alsof dat onderwerp niet al totaal is uitgemolken.

Dit kan echt niet meer in 2002 hoor. Ik koop ook geen spellen meer met die fucking Q3A (Team Arena)-engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Op donderdag 25 juli 2002 16:56 schreef Silent Thunder het volgende:
Ik ben op zoek naar Bots voor Sof 2. Misschien dat het in dit (vrij grote) topic al langsgekomen is, maar om alle 28 pagina's door te lezen (25 reply's per/page-instelling :+ ) is wel wat van het goede. Ik kon er op Internet niks over vinden. Bestaan er überhaupt voor Sof 2 wel bots? En zo ja.... waar kan je die downloaden?
try [url="http://www.goole.com"]Goooooooooooooooooogle[/url] ik zocht op SoF2 bot en de 1e hit was meteen raak: Hidebot v1.1

geen flauw idee hoe en of het werkt maar goed :+

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Op vrijdag 26 juli 2002 08:17 schreef Apie! het volgende:

[..]

try [url="http://www.goole.com"]Goooooooooooooooooogle[/url] ik zocht op SoF2 bot en de 1e hit was meteen raak: Hidebot v1.1

geen flauw idee hoe en of het werkt maar goed :+
Die Hidebots ben ik op mijn zoektocht inderdaad ook tegengekomen; but guess what.... er stond als datum het jaar 2000 naast. Dus volgens mij waren die best wel van Sof 1. :+ :P

Iemand werkende bots van Sof 2. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Laatst online: 24-09 21:13

Adjo

my first vectrex...

[url="http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823"]http://www.sof2files.com/file.info?ID=3823[/url]

[url="http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=569"][afbeelding][/url]
Weet iemand of er al een crack is voor de 1.01 patch? En is er al een Nederlandse versie van de patch? Ik heb toch niet voor niets 12,5 MB zitten downloaden metb m'n 56K Modempie? |:(
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste