Opgelost nadat ik hem geuninstaleerd heb, en weer geinstaleerd heb. Ik denk dat ik een foutje had gemaakt tijdens de instalatie.
hehe, dat probleem is al 100x voorbij gekomen
UTFS
Lo,
hoe stel ik of wat is het commando om een reserve slot in te stellen bijv. de server is ingesteld op 8 spelers, en als al die 8 sloten vol zijn hoe kom ik er dan in als admin? Daar is een reserve slot toch voor en ik bedoel niet private clients want dan word de server 7 clients.
hoe stel ik of wat is het commando om een reserve slot in te stellen bijv. de server is ingesteld op 8 spelers, en als al die 8 sloten vol zijn hoe kom ik er dan in als admin? Daar is een reserve slot toch voor en ik bedoel niet private clients want dan word de server 7 clients.
nVENTIV
khad de bèta in 1,5 week uitgespeeld, kheb de officiele ook al een poosje liggen, wil hem weer opnieuw uit gaan spelen, dat spel zo zalig
Online roelt 'ie ook ...MaxOW schreef op 08 september 2002 @ 18:58:
khad de bèta in 1,5 week uitgespeeld, kheb de officiele ook al een poosje liggen, wil hem weer opnieuw uit gaan spelen, dat spel zo zalig![]()
EINDELIJK!!! Mijn SOF2 grafische problemen zijn opgelost. Ik zag in SOF2 niets anders dan grijze blokken met een zwarte rand.... of was het nu anders om. Iig, ik ben er vanaf. In SOF2 heb ik bij de advanced display options wat veranderd. Er stond een optie op Trilair en die heb ik op Binair gezet en de optie die daaronder stond, heb ik ook aangepast. Daarna heb ik in de normal display settings de kwaliteit van het beeld van Verry best naar best gezet. Dan kun je pas de settings actief maken. Vervolgens de kwaliteit weer naar verry best gezet en nog een keer de settings actief gemaakt en toen had ik een strak beeldje!!! LET's KILL!!!!
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
ik speel ut al een tijdje maar na geformateerd te hebben (alleen de windows schijf) is mn Gore weg in SoF2
.. de map is nog geinstalleerd tijdens mn vorige windows. Hoe kan ik het gore terugzetten zonder sof2 te reinstallen (heb cd nl. uitgeleend)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
damn, hij zegt dat ik eerst 1.01 moet instleeren voordat 1.02 kan, maar ik heb al 1.02 geinstalled..
wat is er allemaal verandert in 1.02? nog nie geinstalled, te lui voor
ik multiplay ook niet Xtreem veel meer, iz wel kewl BTW (kheb um uiteraard officieel
)
jah, cd uitgeleend het is wel een iso (lees kopie) hoor.. maar anders was ut nie zo'n probleem.. weet iemand nou hoe ik de gore weer omhoog kan zetten?Anoniem: 60499 schreef op 24 september 2002 @ 17:04:
cd uitgeleent... dat zeggen ze altijd![]()
maareh.. ik zou het niet weten
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
weet iemand nou hoe ik de gore weer omhoog kan zetten? want nu is de sof feelin weg 
- Opgelost -
- Opgelost -
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
lama.. kwam erachter dat er ook een topic voor vastzitten in de game is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Anoniem: 42782
Iemand al problems detected met 1.02 zoals :
a)
Enemy's hebben geen wapens (lege handen)
b)
Niet kunnen selecteren van nieuwe wapens (spel crashed en ineens terug in windows)
c)
En ik kon ergens op een server RGP selecteren, vervolgens naar andere server, ik had nog steeds RGP terwijl niemand verder die kon selecteren ?
Ik hoor het wel
ps. O ja , mijn broer en ik delen CD, maar toen we (met 1.02 en punkbuster) naar een server wilden gaf die aan dat key dubbel gebruikt werd en ik werd gebanned voor 2 min, vont het wat minder maar punkbuster werkt dus ...
--- EDIT ---
All problems solved met herinstall Windows XP en daarna SOF II.
Toch blijf het gek dat deze problemen pas met 1.02 naar voren kwamen terwijl ik daarvoor geen problemen ondervond met 1.00 en 1.01.
a)
Enemy's hebben geen wapens (lege handen)
b)
Niet kunnen selecteren van nieuwe wapens (spel crashed en ineens terug in windows)
c)
En ik kon ergens op een server RGP selecteren, vervolgens naar andere server, ik had nog steeds RGP terwijl niemand verder die kon selecteren ?
Ik hoor het wel
ps. O ja , mijn broer en ik delen CD, maar toen we (met 1.02 en punkbuster) naar een server wilden gaf die aan dat key dubbel gebruikt werd en ik werd gebanned voor 2 min, vont het wat minder maar punkbuster werkt dus ...
--- EDIT ---
All problems solved met herinstall Windows XP en daarna SOF II.
Toch blijf het gek dat deze problemen pas met 1.02 naar voren kwamen terwijl ik daarvoor geen problemen ondervond met 1.00 en 1.01.
Anoniem: 65936
Mensen zijn jullie online ook al zoveel aimbots tegengekomen word er echt ziek van
weet iemand waar ik die aimbot vandaan kan halen
I'ts paybacktime
Groet
StEvE UrkEl
I'ts paybacktime
Groet
StEvE UrkEl
Welkom op GoT. Aimbots zijn lame, daar doen wij niet aan. Verder raad ik je aan om http://gathering.tweakers.net/forum/faq te lezenAnoniem: 65936 schreef op 26 september 2002 @ 14:51:
Mensen zijn jullie online ook al zoveel aimbots tegengekomen word er echt ziek van
I'ts paybacktime
Groet
StEvE UrkEl
Zijn de cracked servers nou ook al over naar 1.02 ? (Datagruppa en COREiSO etc)
als je er zelf ziek van word, waarom zou jij het dan ook doen, je zeurt over spelverziekers, maar word er zelf 1....
Anoniem: 65936
nee daar heb ik het niet over word er alleen niet goed van dat mensen in 3rd person view met een sniper nog vier headshots kunnen maken dat is niet fijn spelen als ik een beetje geluk heb scoor ik 4\20 en wil die mensen een keer terug pakken
speel nu ook weer tactical ops
groet
StEvE UrkEl
groet
StEvE UrkEl
1. Gebruik eens leestekensAnoniem: 65936 schreef op 26 september 2002 @ 15:56:
nee daar heb ik het niet over word er alleen niet goed van dat mensen in 3rd person view met een sniper nog vier headshots kunnen maken dat is niet fijn spelen als ik een beetje geluk heb scoor ik 4\20 en wil die mensen een keer terug pakken
groet
StEvE UrkEl

2. Groeten onder naam hoeft niet, zie ook het MF.
Oke ik heb dus de final version gedownload CD1 672Mb en CD2 746Mb (BIN + CUE-files) hoe installeer je het spel nou echt goed? Als ik de setup wil draaien dan krijg je na drie vensters de melding 'could not load the DLL library e:\sofii_1/setup/ossupport.dl'.
Ik wil ze desnoods wel op CD branden maar hoe doe ik dat zodat ze echt bruikbaar zijn?
Kan het spel wel spelen zonder geluid maar dat zuigt echt en het moet toch mogelijk zijn om het spel gewoon via de setup offficieel te installeren.
Ik heb ISOBuster waarmee ik de bin-files extract. Hoe kun je CD2 gebruiken?
Hoe kan ik de images goed op CD branden? Heb dit forum grotendeels doorgelezen maar weinig te vinden over installatie en begin nou niet te zeiken dat ik de illegale versie heb want dat is gewoon hypocriet geouwehoer.
Ik wil ze desnoods wel op CD branden maar hoe doe ik dat zodat ze echt bruikbaar zijn?
Kan het spel wel spelen zonder geluid maar dat zuigt echt en het moet toch mogelijk zijn om het spel gewoon via de setup offficieel te installeren.
Ik heb ISOBuster waarmee ik de bin-files extract. Hoe kun je CD2 gebruiken?
Hoe kan ik de images goed op CD branden? Heb dit forum grotendeels doorgelezen maar weinig te vinden over installatie en begin nou niet te zeiken dat ik de illegale versie heb want dat is gewoon hypocriet geouwehoer.
Koop de echte versie in de winkel crimineel..
Oke Mr. Holy ik los het zelf wel weer op, kun je niet gaan solliciteren voor paus of zo heb gehoord dat er binnenkort een plekie vrijkomt.
Dat is geen manier om te reageren.Neogenic schreef op 29 september 2002 @ 13:06:
Oke Mr. Holy ik los het zelf wel weer op, kun je niet gaan solliciteren voor paus of zo heb gehoord dat er binnenkort een plekie vrijkomt.
Je kan beter eerst de FAQ lezen, en dan concluderen dat vragen over warez hier niet worden beantwoord.
Hoe bevalt 1.02
Mhh...en wie noemde wie een crimineel, ook niet zo'n netjes antwoord toch?
Anoniem: 66384
Hoe herken je een Aimbot of God mode? Staan deze altijd aan of moet je ze activeren?
Ik speel niet thuis maar in een internet cafe op de hoek, dus kan niet echt kijken...
Zit hier bijv in het Hospitaal schiet zo'n groot machine geweer leeg op twee vechtende gasten. Lijkt me behoorlijk dodelijk; zo'n 10 kogels p/s in je donder... Lopen ze gewoon weg!
Ik speel niet thuis maar in een internet cafe op de hoek, dus kan niet echt kijken...
Zit hier bijv in het Hospitaal schiet zo'n groot machine geweer leeg op twee vechtende gasten. Lijkt me behoorlijk dodelijk; zo'n 10 kogels p/s in je donder... Lopen ze gewoon weg!

ik vind wel kewl aan versie 1.02 dat er weer nieuwe wapens bij zijn gekomen en nieuwe maps
das wel 0wnage
ehm, als er 1 wapen is waarmee je niet kunt richten, dan is het de machinegun in wel.Anoniem: 66384 schreef op 29 september 2002 @ 15:36:
Hoe herken je een Aimbot of God mode? Staan deze altijd aan of moet je ze activeren?
De SIG551 kicked wel!
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Maar inderdaad hoe herken je een aimbot en wat doen die precies dan?
Ja ik kan het wel zo'n beetje raden maar toch.....
oh trouwens, wie draait er al patch 1.02??
Het lijkt wel alsof ik ongepatched steeds minder ververs kan vinden, dan kan wel kloppen toch? zonder patch kan je toch niet op 1.02 servers?
Ja ik kan het wel zo'n beetje raden maar toch.....
oh trouwens, wie draait er al patch 1.02??
Het lijkt wel alsof ik ongepatched steeds minder ververs kan vinden, dan kan wel kloppen toch? zonder patch kan je toch niet op 1.02 servers?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ik heb ook een probleem.
ik weet niet of het al langs is geweest, en ik heb geen zin om alle pagina's na te gaan lezen aangezien ik geen kabel o.i.d. heb, telefoon dus.
als ik de single player missies in ga krijg ik geen textures van de gebouwen te zien. wel van wapens, personen en voortuigen.
pics:

is hier iets aan te doen?
specs van mijn comp:
asus a7v333
xp 1800+
512 mb ddr 333
geforce 4 ti 4400
ik weet niet of het al langs is geweest, en ik heb geen zin om alle pagina's na te gaan lezen aangezien ik geen kabel o.i.d. heb, telefoon dus.
als ik de single player missies in ga krijg ik geen textures van de gebouwen te zien. wel van wapens, personen en voortuigen.
pics:

specs van mijn comp:
asus a7v333
xp 1800+
512 mb ddr 333
geforce 4 ti 4400
ff een vraagje :
draait SOF II standaard onder Open GL?
draait SOF II standaard onder Open GL?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Anoniem: 67607
Yeps... is inderdaad wat aan te doen..X-Rey schreef op 01 oktober 2002 @ 16:22:
ik heb ook een probleem.
specs van mijn comp:
asus a7v333
xp 1800+
512 mb ddr 333
geforce 4 ti 4400
Kijk even op http://www.clanbase.com en check daar het sof2 forum.. het is daar eerder aan de orde geweest, ik heb zelf het probleem ook gehad toen ik op de server van een clanm8 inlogde.. probleem toen was dat de server te weinig geheugen had..
Dit lijkt echter meer op een grafisch probleem van je Videokaart, je zou kunnen proberen de drivers ff te updaten (al gaat ik er van uit dat je dat al hebt geprobeerd =))
Probeer anders sof2 opnieuw te isntalleren.. Je kan ook de sp .pak files opnieuw kopieren maar dan moet je eerst goed weten welke je allemaal kopieert..
Enuhhh over de cheats.. de aimbot is heel gemakkelijk te herkennen.. Altijd heatshots.. als je in spec mode de "cheater" volgt dan zie je enorm snelle reacties direct op het hoofd gemikt.. bijvoorbeeld er loopt een kereltje achter de cheater dan is het opeens BAM 180 graden draaien 2 shots in het hoofd en kill..
Wallhacks zijn wat moelijker te vinden omdat je ook op geluid kan afgaan.. mja..
maarumm sinds punkbuster er nu is loopt het allemaal veel mooier.. geen cheater meer gezien.. =)
yay
ow! we zij trouwens aan het recruiten
check http://www.wy6.org voor meer info
- SeRa
het probleem van de persoon hiervoor die geen textures had: dat probleem heb ik ook maar dan alleen bij water, en bij ruiten, tenminste alleen als je er door schiet word hij grijs met n wit randje, maar ik kan er wel mee leven ik doe er nix aan.
ik heb het spel gewoon gekocht in de winkel officiele release dus.
mn specs zijn:
amd athlon 750 mhz (slot 1)
mobo: epox 7KXA
256 mb sdram
leadtek gf2 ti 64 mb DDR
ik heb het spel gewoon gekocht in de winkel officiele release dus.
mn specs zijn:
amd athlon 750 mhz (slot 1)
mobo: epox 7KXA
256 mb sdram
leadtek gf2 ti 64 mb DDR
Dell Latitude E7450
Is toch geheugen troubles. Ik zou segge speel eens met je AGP texture size. Althans dat werkte zo bij mij.
Voor de mensen die het bovenstaande beeld hebben met rasters: overnieuw textures0.pk3 kopieren van cd naar de \base\ directory. Vaak wordt die niet compleet van de cd meegenomen.
dominicbout schreef op 28 september 2002 @ 15:14:
Koop de echte versie in de winkel crimineel..
lol hahaha, oooh mijn god, hier heb ik verschrikkelijk om moeten lachen, echt klasse jongens. Mijn dag is weer goed !!!! (ook al zijn we een maand verder)Neogenic schreef op 29 september 2002 @ 13:06:
ik vind 1.02 wel goed (iig qua multiplayer), nieuwe wapens
, nieuwe maps
, ja ik mag 1.02 wel
Anoniem: 66374
Hoi allemaal
duke man.. mooi plaatje..
maar wie gaan er wel eens in de >WP< euro server?
geeft een goede ping .. en kick aimbotters meteen.
groeten..
tot dan.
duke man.. mooi plaatje..
maar wie gaan er wel eens in de >WP< euro server?
geeft een goede ping .. en kick aimbotters meteen.
groeten..
tot dan.
TT ? idd se mag er sijn 
De watte voor Servert ? Heb je ook IPtje ?
O ja deze kwam ik nog tegen, een Finse servert(s) compleet met een rankings-website
http://sof2.cute.com. (194.100.91.226:20100)
--- Edit ----
@#$!@# uiteraard staat er nu (das 07:10) een kontmelding van : could not connect to the database.
O ja deze kwam ik nog tegen, een Finse servert(s) compleet met een rankings-website
--- Edit ----
@#$!@# uiteraard staat er nu (das 07:10) een kontmelding van : could not connect to the database.
welnu duke,
waarschijnlijk connect je alleen direct met sof2.
toch geen illegaaltje he?
laten we er van uit gaan dat je het orgineel hebt.
dan kun je in sof2 multiplayer gewoon >WP<euroserver bites back selecteren.
zonder dat je het IP nodig hebt.
maar ik zal wel proberen om bij jouw servert te komen.
groeten
Redbear1 TeaTime!
waarschijnlijk connect je alleen direct met sof2.
toch geen illegaaltje he?
laten we er van uit gaan dat je het orgineel hebt.
dan kun je in sof2 multiplayer gewoon >WP<euroserver bites back selecteren.
zonder dat je het IP nodig hebt.
maar ik zal wel proberen om bij jouw servert te komen.
groeten
Redbear1 TeaTime!
Hey deuk !Anoniem: 42782 schreef op 30 oktober 2002 @ 07:04:
TT ? idd se mag er sijn
--- Edit ----
helemaal aan de sof2 ?, ik ben nog steeds wolfenstein addict.
Maar moet zeggen vind sof2 ook wel errug kickuh, speel 'm alleen niet erg veel
aha, trilair, dan gaat ie ipv nullen en eentjes ook tweetjes gebruiken, en dat is onzin dus werkt het ook niet!GreenGolf3 schreef op 12 september 2002 @ 12:37:
EINDELIJK!!! Mijn SOF2 grafische problemen zijn opgelost. Ik zag in SOF2 niets anders dan grijze blokken met een zwarte rand.... of was het nu anders om. Iig, ik ben er vanaf. In SOF2 heb ik bij de advanced display options wat veranderd. Er stond een optie op Trilair en die heb ik op Binair gezet en de optie die daaronder stond, heb ik ook aangepast. Daarna heb ik in de normal display settings de kwaliteit van het beeld van Verry best naar best gezet. Dan kun je pas de settings actief maken. Vervolgens de kwaliteit weer naar verry best gezet en nog een keer de settings actief gemaakt en toen had ik een strak beeldje!!! LET's KILL!!!!
Hee trutje,D3ton4tor schreef op 03 november 2002 @ 13:43:
[...]
Hey deuk !
helemaal aan de sof2 ?, ik ben nog steeds wolfenstein addict.
Maar moet zeggen vind sof2 ook wel errug kickuh, speel 'm alleen niet erg veel
SOF II Rulezz gewoon weet je, alleen het is zo eenzaam aan de top
Het grootste verschil vind ik wel dat als je in RTCW een heel team het vermoord ze binnen 15 sec ineens voor je neus (kunnen) staan, daar heb je met SOF II INF geen las van
ps. Hoesmetjewepsait al up to date ?
Speciaal voor jouw nog een leuke topic ik stop graag bananen in mijn aars
Anoniem: 59949
dank voor de tip. Ik wel de hele tijd op <enter> rammen, maar de use-key was niet gedefinieerd...FireFoz schreef op 23 mei 2002 @ 21:36:
doh je moet de "use"-key een tijdje vasthouden om een deur te openen

Ik heb een probleem met de redding van sam gladstone. ik kan die gast niet meer van mijn rug afwerpen. lastig hoor... en in single player doet mijn sniper rifle het niet GRRRR... maargoed.. weet iemand hoe ik dit kan aanpakken?
welke pk3 moet daarvoor verwijderd worden?...
en je kunt wel degelijk mikken met een machine geweer. headshots komen hard aan. 2 keer en hoppa.
en please visit our webpage www.wp-clan.com en onze vrienden op www.mm-killers.net.
welke pk3 moet daarvoor verwijderd worden?...
en je kunt wel degelijk mikken met een machine geweer. headshots komen hard aan. 2 keer en hoppa.
en please visit our webpage www.wp-clan.com en onze vrienden op www.mm-killers.net.
mensen een klein probleempjuh....
weet niet of ie al aan bod is geweest maar ik vond 33 bladzijden wel erg veel om door te lezen
Als ik me sof2 wil spelen gaat alles goed in het begin
ik zie het logog rond draaien met muziek
dan komt de scoop met ravensoft logo
ineens geen muziek meer nou ja zal wel denk juh dan
maar nu in hoofd scherm ook geen geluid erg raar allemaal
dan ineens wil juh nieuw spel starten. dus juh ziet schermpjuh juh ziet leeg magazijn.. en ineens beeld helemaal zwart en juh hebt een error:
specs van me pctje :
Win Xp + SP1
512 DDR
GF4 ti4200 128Mb
detonator 30.82
AMD Athlon xp 2100+ (1.73 Ghz)
gigabyte Socket A Motherboard GA-7VAXP
Creative soundblaster 5.1
spel orgineel
en allebei de patches erop v1.01 en v1.02
ook zonder patches v1.01 en v1.02 geeft ie dezelfde error
wie kan me helpen alvast bedankt
weet niet of ie al aan bod is geweest maar ik vond 33 bladzijden wel erg veel om door te lezen
Als ik me sof2 wil spelen gaat alles goed in het begin
ik zie het logog rond draaien met muziek
dan komt de scoop met ravensoft logo
ineens geen muziek meer nou ja zal wel denk juh dan
maar nu in hoofd scherm ook geen geluid erg raar allemaal
dan ineens wil juh nieuw spel starten. dus juh ziet schermpjuh juh ziet leeg magazijn.. en ineens beeld helemaal zwart en juh hebt een error:
ik dacht ik installeer hem gewoon opnieuw en dan doet ie het weer maar nee nogsteeds dezelfde foutFreeing shader text .....
^1ERROR: Couldn't load ambient sound sets from sound/sound.txt
specs van me pctje :
Win Xp + SP1
512 DDR
GF4 ti4200 128Mb
detonator 30.82
AMD Athlon xp 2100+ (1.73 Ghz)
gigabyte Socket A Motherboard GA-7VAXP
Creative soundblaster 5.1
spel orgineel
en allebei de patches erop v1.01 en v1.02
ook zonder patches v1.01 en v1.02 geeft ie dezelfde error
wie kan me helpen alvast bedankt
Dit kunnen verschillende dingen zijn:
- Er kunnen wat entries van een vorige installatie van sof2 in je registry achtergebleven zijn
- Niet alle bestanden worden van de cd geinstalleerd, het beste kun je dan een handmatige installatie doen, misschien dat je wat aan deze thread hebt:
http://www.forumplanet.co...29&tid=826042&p=1#8065735
- Er kunnen wat entries van een vorige installatie van sof2 in je registry achtergebleven zijn
- Niet alle bestanden worden van de cd geinstalleerd, het beste kun je dan een handmatige installatie doen, misschien dat je wat aan deze thread hebt:
http://www.forumplanet.co...29&tid=826042&p=1#8065735
erm, k weet t niet, k had er geen last van, illegale versie??? LOL
Schopje..
Heb het spel geinstalleerd en wil het starten maar krijg meteen een error om mijn oren gesmeten. Program error, waar slaat dat op?
Naja goed, maar ff MP proberen dan. Mooi, start zonder error op, dacht ik. Kom ik bij het loading schermpje freezed alles en kan met een harde reset op de proppen komen. Patches 1.01 en 1.02 maken geen verschil.
Iemand een idee wat het kan zijn? Specs staan in sig.
Heb het spel geinstalleerd en wil het starten maar krijg meteen een error om mijn oren gesmeten. Program error, waar slaat dat op?
Naja goed, maar ff MP proberen dan. Mooi, start zonder error op, dacht ik. Kom ik bij het loading schermpje freezed alles en kan met een harde reset op de proppen komen. Patches 1.01 en 1.02 maken geen verschil.
edit:
De SoF2 MP Test Demo werkt wel zonder problemen..
[ Voor 8% gewijzigd door Daan op 13-12-2002 13:31 ]
je mot m op de (of in elk geval er naar toe lopen) brancard leggen naast de ambulanceAnoniem: 8046 schreef op 29 augustus 2002 @ 18:57:
Ik zit vast in level "New York Armor" de boel ontploft ga naar binnen uiteindelijk vind ik "Sam" meer dood dan levend inmiddels de kraan uitgedraait verder gezocht,naar buiten gelopen zie ik daar 2 burgers staan,loop steeg uit ga naar links zie ik daar 2 brandweerlieden,2 agenten (deze zeggen tevens dat het gebouw maar uit moet branden),1 burger gewond en 1 burger dood.
Kan iemand mij verder op weg helpen??
Welke error krijg je precies?Phreak schreef op 13 December 2002 @ 13:30:
Schopje..
edit:
Bij SP "could not execute myconfig.cfg" (en nog een paar cfg'tjes) en dan een Windows error ("program error").
Bij MP freezed hij gewoon bij het Loading scherm helemaal in het begin (kom het hele spel dus niet in).
Hoe update ik mijn punkbuster?
Ik word er iedere keer uitgeflikkerd omdat deze niet up to date zou zijn!
Anoniem: 51423
http://www.evenbalance.comRekkie schreef op 16 december 2002 @ 22:33:
Hoe update ik mijn punkbuster?
Ik denk dat sof2 misschien niet goed geinstalleerd is. Download dit bestand eens te downloaden en uit te voeren: http://sof2.ravensoft.com/downloads/wiser2.exePhreak schreef op 16 December 2002 @ 15:11:
[...]
Bij SP "could not execute myconfig.cfg" (en nog een paar cfg'tjes) en dan een Windows error ("program error").
Bij MP freezed hij gewoon bij het Loading scherm helemaal in het begin (kom het hele spel dus niet in).
Als er staat dat er bestanden missen, dan zou ik proberen om 't spel vanaf een andere cd-romdrive te installeren of bepaalde bestanden handmatig te kopieren naar je harde schijf
Dat had ik ook door, alleen ik download alle mogelijke bestanden en wordt er dan nog steeds uitgeflikkerd... zo is multiplay natuurlijk geen donder aan!
Anoniem: 36147
[rml]_Brake_ in "[ SoFII] Textures werken niet goed ?!"[/rml]
Iemand voor mijn probleem ook een oplossing? De textures werken dus niet goed
Specs:
Asus P4T-E
Pentium 4 1.9 Ghz @ 2.2 Ghz
2 x 256 MB RDRAM Samsung
Leadtek Winfast A250 TD (GeForce4 Ti4400)
Denator 41.09
De problemen zijn alleen bij multiplayer, bij singleplayer had ik ze ook, maar die zijn
verholpen door iets van "extreme high detail" naar "high detail" te zetten... Wie helpt?
ps ga nu beide patches installen
Iemand voor mijn probleem ook een oplossing? De textures werken dus niet goed
Specs:
Asus P4T-E
Pentium 4 1.9 Ghz @ 2.2 Ghz
2 x 256 MB RDRAM Samsung
Leadtek Winfast A250 TD (GeForce4 Ti4400)
Denator 41.09
De problemen zijn alleen bij multiplayer, bij singleplayer had ik ze ook, maar die zijn
verholpen door iets van "extreme high detail" naar "high detail" te zetten... Wie helpt?
ps ga nu beide patches installen
het is een voor mij volkomen onlogisch probleem, ik zie er ook geen softwarematige oplossing voor, meer een harwarematige, niet dat je alles nieuw moet gaan kopen, maar maybe moet je je bios eens aanpassen, groter agp memory ofzo, (wel beetje softwarematig maar goed:)) of je zou eens kunnen proberen om je vid kaart in een ander slot te kunnen steken, heb ik ook eens gehad, maar dan bij windows, ik kon op geen mogelijkheid mn scherm op een normaal niveau krijgen, ik de kaart in ander slotje gepropt, toen deed ie t.
let's hope it work for you to m8
Apeture size = 256, zal em es lager doen...Bizzarro schreef op 27 december 2002 @ 11:33:
het is een voor mij volkomen onlogisch probleem, ik zie er ook geen softwarematige oplossing voor, meer een harwarematige, niet dat je alles nieuw moet gaan kopen, maar maybe moet je je bios eens aanpassen, groter agp memory ofzo, (wel beetje softwarematig maar goed:)) of je zou eens kunnen proberen om je vid kaart in een ander slot te kunnen steken, heb ik ook eens gehad, maar dan bij windows, ik kon op geen mogelijkheid mn scherm op een normaal niveau krijgen, ik de kaart in ander slotje gepropt, toen deed ie t.
Bij 2 pc's, verschillende BIOSsen, en dan nog aanpassen??
En hoe doe jij je vid kaart in een ander AGP slot??
Had kale SOF II installed en daarna de Full 1.03 patch, en werd telkens eruit geknald door iets van PunkBuster.Rekkie schreef op 21 december 2002 @ 20:21:
[...]
Dat had ik ook door, alleen ik download alle mogelijke bestanden en wordt er dan nog steeds uitgeflikkerd... zo is multiplay natuurlijk geen donder aan!
Heb nu dat bestand pbsvnew.dll ertussen gezet (in de map punkbuster), en heb nergens meer last van.
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Ik heb het nu ook niet meer, ik heb de gold-patch geinstalleer en nu doet ie het perfect!Supern00b schreef op 04 January 2003 @ 02:00:
[...]
Had kale SOF II installed en daarna de Full 1.03 patch, en werd telkens eruit geknald door iets van PunkBuster.
Heb nu dat bestand pbsvnew.dll ertussen gezet (in de map punkbuster), en heb nergens meer last van.
Iemand die toevallig weet hoe je een real-damage spel host ? Ik ben er mee bezig en een .pk3 bestandje downloaden lukt mij nog wel maar er een hosten nog niet
[ Voor 4% gewijzigd door Supern00b op 06-05-2003 14:44 ]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
gaat ff naar www.gamerunners.com
download de utility voor sof2, server instellen, en dan ken je er een draaien, inclusief mods e.d.
download de utility voor sof2, server instellen, en dan ken je er een draaien, inclusief mods e.d.
Krijg de hik, das idd een mooi tooltje
Alleen staat hier geen Real damage mod bij wel OSP en GoldRush.
Alleen staat hier geen Real damage mod bij wel OSP en GoldRush.
ja klop, moet je anders ff kijken of je dat ingame ken veranderen
rcon real_damage 1 ofzo
probeer t gewoon uit, en zorg dat ook unpure client pk3 aanstaat
rcon real_damage 1 ofzo
probeer t gewoon uit, en zorg dat ook unpure client pk3 aanstaat
Hoe laat je de FPS zien in SoFII?
Heb gisteren een Hercules Ati 9500 Pro gekocht en wil ff kijken wat ie doet
Google / GoT had niks... Ging allemaal over First Person Shooter ipv Frames Per Second
Google / GoT had niks... Ging allemaal over First Person Shooter ipv Frames Per Second
Anoniem: 74069
~ en typ dan cg_drawFPS 1Anoniem: 36147 schreef op 17 mei 2003 @ 14:03:
Hoe laat je de FPS zien in SoFII?
Had het al gevonden! Toch nog bedankt...
+set_console 1 er wel bij he!
En nog STEEDS in de multi-player, dus met m'n nieuwe VGA kaart nu, die witte
vlakken als textures! Nog erger dan met die nVidia kaart! Wat kan ik hier nou
aan gaan doen?? Heb de SoFII FAQ gelezen!
Check dit ff, als je als zoekterm 'white textures' invult krijg je een aantal topics waarin dit probleem staat
http://www.forumplanet.com/planetsoldieroffortune/search.asp
kan geloof ik komen door een vieze cd of als je de minder legale hebt
http://www.forumplanet.com/planetsoldieroffortune/search.asp
kan geloof ik komen door een vieze cd of als je de minder legale hebt
Ok, dat wiser progsel gedraaid, en schijnen idd files te missen 
Heb echter een legale cd!! Wat is hier nou aan te doen??
Re-install? Terug naar winkel? Check ff op andere pc?Anoniem: 36147 schreef op 18 May 2003 @ 14:06:
Ok, dat wiser progsel gedraaid, en schijnen idd files te missen
Anoniem: 67702
ff een kickje omhoog,
na lang zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden,
als je online speelt zie je vaak gekleurde nick en texten,
ook dingen als een hard gelach als je dood bent door een headshot oid.
wie kan mij vertellen hoe je dat doet, of wie wijst me de goede weg op.
BvD
Fiek
BvD
Fiek
Voor extra geluid moet je eens gaan kijken op sof2files.com
En voor kleuren in je tekst en Nickname moet je voor de letter of woord wat je gekleurd wil hebben ^? (vraag teken verandere in cijfer 1 tot 9 voor een bepaalde kleur) je moet zelf maar even uitzoeken welk cijfer welke kleur is.
^6 is geloof ik geel dus als je dit invoer moet je HOI is het geel zien Sayteam ^6HOI
En voor kleuren in je tekst en Nickname moet je voor de letter of woord wat je gekleurd wil hebben ^? (vraag teken verandere in cijfer 1 tot 9 voor een bepaalde kleur) je moet zelf maar even uitzoeken welk cijfer welke kleur is.
^6 is geloof ik geel dus als je dit invoer moet je HOI is het geel zien Sayteam ^6HOI
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Iemand troubles met die nieuwste detonator drivers net als ik ?
44.03 in combinatie met Geforce 3 Ti 500 werkt feilloos maar zodra ik 52.16 installeer begint tie na een paar seconden in een level geconnect naar een servert online te stotteren en vervolgens hangt die effe heel mijn systeem op.
Ook verschijnt er soms een witte balk zodra ik het spel start. Sluit ik het spel echter dan weer af en start opnieuw is de witte balk weer verdwenen.
Uiteraard nieuwe install gedaan, mocht niet baten. Wel een roll-back en toen opgelost maar ben benieuwd of meerdere personen ook deze ervaringen hebben.
44.03 in combinatie met Geforce 3 Ti 500 werkt feilloos maar zodra ik 52.16 installeer begint tie na een paar seconden in een level geconnect naar een servert online te stotteren en vervolgens hangt die effe heel mijn systeem op.
Ook verschijnt er soms een witte balk zodra ik het spel start. Sluit ik het spel echter dan weer af en start opnieuw is de witte balk weer verdwenen.
Uiteraard nieuwe install gedaan, mocht niet baten. Wel een roll-back en toen opgelost maar ben benieuwd of meerdere personen ook deze ervaringen hebben.
Anoniem: 86453
Weet iemand trouwens of er aan een Sof 3 wordt gewerkt, er is namelijk ong nooit een spel geweest dat ik zolang als sof2 heb gespeeld, de Sof spelreeks zijn voor mij even heilig als voor sommige de HL reeks is. Het is jammer als Activision een Spel als Sof laat doodbloeden.
Die geluiden zijn bijna altijd server-side: check maar eens server met de Psycho-mod. Die heeft veel funny sounds.Anoniem: 67702 schreef op 20 October 2003 @ 19:48:
ff een kickje omhoog,
BvD
Fiek
Wij hebben er ook een draaien naast een OSP+ server adres:
Psycho Server: 62.212.83.156:20100
Osp+ sever: 62.212.83.156:20101
Clan: www.menowar.com
In Psycho toets je in de console /? voor help, dan kun je zien hoe je die sounds doet.
Anoniem: 94664
Ik heb net SOF 2 Gold Edition weer geinstaleerd nadat ik heb geformateerd.
Maar als ik nu het spel verlaat en het dan weer opstart worden de standaard settings weer gebruikt.
Wie weet de oplossing hiervoor???
Bij voorbaat dank
Maar als ik nu het spel verlaat en het dan weer opstart worden de standaard settings weer gebruikt.
Bij voorbaat dank
Probeer in je config te kijken via notepad bij data, en het daar te editten, misschien werkt dat wel goed.Anoniem: 94664 schreef op 31 oktober 2003 @ 16:20:
Bij voorbaat dank
Je wilt toch hopelijk niet zeggen dat je de snelkoppeling : Multiplayer - Safe mode gebruikt he ? Anders krijg je idd altijd de standaard instellingen terug hehe.Anoniem: 94664 schreef op 31 oktober 2003 @ 16:20:
Bij voorbaat dank

(Klinkt raar misschien, maar je zou niet de eerste zijn hehe)
[ Voor 7% gewijzigd door Supern00b op 31-10-2003 17:38 ]
ROFL daar heb ik niet eens aan gedacht,
FF kijken of je gelijk hebt !!!
Je hebt idd gelijk
Sindsdien kan ik ook op veel servers niet meer joinen, ik kom erop en dan word ik gekicked
Ik krijg dan de boodschap PB GUID: UNK
Wie weet er raad....

FF kijken of je gelijk hebt !!!
Je hebt idd gelijk
Sindsdien kan ik ook op veel servers niet meer joinen, ik kom erop en dan word ik gekicked
Wie weet er raad....
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 94664 op 31-10-2003 19:09 ]
Grappig das dan ook weer opgelost 
Poeh, das alweer een tijdje gelee dat ik die melding had, maar is dat niet gewoon dat jou punkbuster out of date is ? In dat geval effe pbweb.exe downen van www.evenbalance.com, vervolgens effe in je PB map zetten en draaien. Daarna zou het verdwenen moet zijn ..... dacht ikAnoniem: 94664 schreef op 31 oktober 2003 @ 18:16:
Sindsdien kan ik ook op veel servers niet meer joinen, ik kom erop en dan word ik gekickedIk krijg dan de boodschap PB GUID: UNK
![]()
Wie weet er raad....
Ik heb geprobeerd wat jij voorstelde maar ik hou hetzelfde probleem
.
Ik kom altijd op een server en dan wrdt ik direct gekicked, links bovenin beeld staat dan "PB kicks Non - Standard characters on this server".
Weet iemand een andere oplossing???
Ik kom altijd op een server en dan wrdt ik direct gekicked, links bovenin beeld staat dan "PB kicks Non - Standard characters on this server".
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 94664 op 03-11-2003 12:11 ]
Wat was je naam dan ? Want Unnamedplayer mag niet dan wor je namelijk gelijk gekicked. Als het dat ook niet blijkt te zijn moet er effe verder worden gezocht want dat weet ik ook niet uit mijn hoofd.Anoniem: 94664 schreef op 03 november 2003 @ 11:36:
Ik heb geprobeerd wat jij voorstelde maar ik hou hetzelfde probleem.
Ik kom altijd op een server en dan wrdt ik direct gekicked, links bovenin beeld staat dan "PB kicks Non - Standard characters on this server".![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Supern00b op 03-11-2003 20:49 ]
Mijn naam was Antonio Montana (NL)
, voorheen was ie hetzelfde volgens mij
. Ik kan t ook verkeerd hebben. Ik kijk wel ffies of t werkt.
Bedankt in elk geval !!!
Bedankt in elk geval !!!
Anoniem: 107783
Ik speel dit spel siinds kort, maar nu ik op een andere computer wil instaleren krijg ik de volgende melding bij opstarten:
%GENERAL_NEW_CARD_SET
dan klick ik op "ok" en kom in terug in windows, weet iemand hier een oplossing voor?
%GENERAL_NEW_CARD_SET
dan klick ik op "ok" en kom in terug in windows, weet iemand hier een oplossing voor?
www.patches-scrolls.de voor een patch. Misschien dat dat helpt? En de nieuwste drivers voor je kleurenkaart. Ik zou het anders zo 1-2-3 ook niet weten helaas.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Weet iemand ook SOF2 gold (v1.03) pure,pb servers?
Met de ingame serverlist krijg ik alleen maar meldingen dat er een unpure client is gedetecteerd
, en met ASE kan ik alleen maar servers vinden met de 1.02 patch
.
Met de ingame serverlist krijg ik alleen maar meldingen dat er een unpure client is gedetecteerd
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Kan niet. Helaas. Met rocmod kan het wel en nog veel meer dan bij osp. kijk maar eens op rocmod.rocclan.comAnoniem: 122890 schreef op 07 september 2004 @ 16:45:
weet iemand hoe je bots in een osp server kan zetten?
succes!
Bedankt voor je reactie 8 jaar later dan de laatste post. Ik heb SOF2 iig niet meer zien draaien op een PC na XP.green-tea schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:50:
Wordt dit nog gespeeld?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Helemaal kapot gespeeld, dus toch een beetje jeugdsentiment. Het wordt nog steeds gespeeld en draait prachtig op Windows 10NeHoX schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:54:
[...]
Bedankt voor je reactie 8 jaar later dan de laatste post. Ik heb SOF2 iig niet meer zien draaien op een PC na XP.
lol zag dit topic ineens verschijnen in mijn overzicht...kan me dit spel echt niet herinneren...ook niet na het bekijken van youtube filmpjes (en die zagen er niet al te best uit tbh...)
Oh well...
Oh well...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Goed om te weten. Es kijken of ik dvd drive aan mijn itx gekoppeld krijg. cd was toch alleen voor installatie?green-tea schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:54:
[...]
Helemaal kapot gespeeld, dus toch een beetje jeugdsentiment. Het wordt nog steeds gespeeld en draait prachtig op Windows 10