Earth & Beyond - Beta test

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.053 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 15:56 schreef pSycho_Y2K het volgende:
Op mijn bakkie draait ie als een tierelier :) (zie signature)
Draait het zelfs op zo'n gare over bejaarde bak!??? Damned wat een goeie programmeurs daar bij westwood :)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Op donderdag 18 juli 2002 15:56 schreef pSycho_Y2K het volgende:
Op mijn bakkie draait ie als een tierelier :) (zie signature)

Maare, nog 4 min.... :9~ Dan is het 16:00 en dan is de server weer open !!! :9
Lukt mij niet echt op te connecten nu, login gaat prima maar krijg weer is die landkaart voor me harses :)

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07-2025
Op donderdag 18 juli 2002 16:10 schreef Koffiezuiper het volgende:

Lukt mij niet echt op te connecten nu, login gaat prima maar krijg weer is die landkaart voor me harses :)
Hahaha, ik ken die landkaart nu al helemaal uit mijn hoofd en volgens mij is de landkaart ook al in mijn monitor ingebrand :9 Maarre gewoon maar blijven proberen, dan kom je er echt toch wel in.

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Hmmm, het ziet ernaar uit dat ze weer een limiet erop hebben gezet. Denk dat we meer kans hebben tegen 18:00 ofzo.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
Op donderdag 18 juli 2002 15:16 schreef zion het volgende:

[..]

Yes, jippie kajee m*th*rf*ck*r, dan moet ik hem dus zekers te weten hebben!!!!!

wanneer komt ie uit (final)?????

* zion gaat sparen voor nieuw systeempje >:)
Nou, voor een betere mooiere Elite "look-a-like" kun je beter Eve-online checken. www.eve-online.com
Veel spelers die ik ken waren vroegere Elite spelers.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
die topic had ik ook al open staan, maar anders ga ik toch én EVE én E&B spelen!
Op donderdag 18 juli 2002 16:28 schreef Legion het volgende:

[..]

Nou, voor een betere mooiere Elite "look-a-like" kun je beter Eve-online checken. www.eve-online.com
Veel spelers die ik ken waren vroegere Elite spelers.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Refragmental
Op donderdag 18 juli 2002 17:00 schreef zion het volgende:
die topic had ik ook al open staan, maar anders ga ik toch én EVE én E&B spelen!
[..]
Dat is ook goed :)
Ik wees je er alleen op omdat je blijkbaar een Elite fan bent ;)

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Op donderdag 18 juli 2002 17:04 schreef Legion het volgende:

[..]

Dat is ook goed :)
Ik wees je er alleen op omdat je blijkbaar een Elite fan bent ;)
Yep, the good old days, Ik ben de enige die ik IRL ken die de status van Elite behaald heeft, dus dat wil wat zeggen. (zonder cheats!)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

ja lekker, ik kon heerlijk de hele dag spelen want ik had mezelf een plekje bemachtigd.

maar opeens schiet ie zomaar uit het spel en beland ik op mn desktop. gloeiende gloeiende gloeiende.... nou zit die server vol :(

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Op donderdag 18 juli 2002 13:43 schreef its_me het volgende:

[..]

Ik heb niet zomaar een instelling moeten wijzigen helaas :(

Als je maar 1 pc op t net hoeft te hebben kun je gewoon de DHCP_SPOOF methode instellen, anders heb je een server nodig.

Ikzelf heb dus een server nodig (die had ik al, dus dat was makkelijk :) ). Het modem heb ik daarna op SIP_SPOOF ingesteld.

Dit zijn de enige manieren om t werkend te krijgen.

Dus 2 opties:

1. Maar 1 PC op internet (direct erop) DHCP_SPOOF
2. Meerder PC's op internet, server nodig en SIP_SPOOF (DHCP_SPOOF kan ook, maar werkt niet zo makkelijk met linux).

Ik wil je overigens wel helpen als je hulp nodig hebt bij t instellen van een server met SIP_SPOOF mocht je daarvoor kiezen.

Ik heb een linux distro draaien op mn server, Mitel SME Server (voorheen e-smith) dit is een uitgebreid pakket met gateway/firewall/email/web/mysql/php etc ... is erg makkelijk te installeren.
hmm, kan ik het probleem niet verhelpen door me modem al het in en uit verkeer naar 1 intern ip (10.0.0.150) waar de game op staat te laten sturen ?

• Koffiezuiper
Hmm beetje jammer van die player limitation. Ik zat erin rond 5 uur. Nou fijn gespeelt en krijg fijn een connectie probleempje. En nu ben ik al de hele tijd aan het proberen om erin te komen, wat opzich geen probleem is...zo heeft iedereen een kans om te spelen. Probleem is alleen elke keer dan EB weer sluit en dat ik het weer kan proberen en ook steeds te horen krijg dat ik dus al ingelog ben.

Hopelijk is die player limitation snel weer weg :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 17:27 schreef Stealth2000 het volgende:

[..]

hmm, kan ik het probleem niet verhelpen door me modem al het in en uit verkeer naar 1 intern ip (10.0.0.150) waar de game op staat te laten sturen ?
Nee helaas, dat heb ik ook geprobeerd, maar active ftp doet t dan ook niet, net als t spel / patcher dus.

Je MOET t externe ip of op jouw pc laten komen, OF op een server met behoorlijke NAT.

Ik heb heel misschien een oude 486 die als freesco server kan dienen, moet ik ff checken, maar als is freesco trekt is ie gratis verkrijgbaar voor je :), er zit alleen geen NIC in, en er moeten er 2 in om te server (ISA nic). Ik laat je wel weten of ie t trekt/beschikbaar is.

Nothing to see here

Verwijderd

Ik speel iig elke ochtend 1 uur ofzo, maar ik zit nu al 2 dagen te zoeken naar de weg naar Sol System of Tau Ceti system :(, ben nu in Aragoth (system met al die noorse goden) maar ik kan de weg nie vinden.
Ik moest nl. eerst een missie voor DeWinter doen waarvoor ik naar Primus moest, ben ik door een Jenquai daarheen gewarpt, MAAR NU BEN IK DE WEG KWIJT ;(

• Mieze
Op vrijdag 19 juli 2002 11:22 schreef SlaX het volgende:
Ik speel iig elke ochtend 1 uur ofzo, maar ik zit nu al 2 dagen te zoeken naar de weg naar Sol System of Tau Ceti system :(, ben nu in Aragoth (system met al die noorse goden) maar ik kan de weg nie vinden.
Ik moest nl. eerst een missie voor DeWinter doen waarvoor ik naar Primus moest, ben ik door een Jenquai daarheen gewarpt, MAAR NU BEN IK DE WEG KWIJT ;(
LOL, ik heb precies hetzelfde probleem. Voor een missie moet ik eerst naar het Capella System en daarna naar het Tau Ceti System maar ik kan geen van beide vinden |:( Ik kan wel naar het Sol Sytem maar dat weet ik niet uit mijn hoofd goed uit te leggen waar je dan heen moet (zit nu op m'n werk). Wat mij wel eens geholpen heeft is om naar de mappen te kijken die op de public site staan.

• Koffiezuiper
Tau ceti..hmm kan je daar niet komen via earth sector? Volgens mij is die toegang vlakbij loki station.

Verwijderd

Ik heb al HEEL veel Gates gevonden naar de Sol sector, maar daar kunnen OF Terran OF Tradesmen nie in |:(

• Mieze
Ok, ik heb net de beste tip gekregen van iemand tot nu toe om de weg te vinden. Kijk maar eens op [url="http://mbt.ebportal.com"]http://mbt.ebportal.com[/url] en als je dan nog kan verdwalen dan ben je een ....... :7

Daar staan namelijk een heleboel plattegronden op die errug uitgebreid zijn, dus ook of je toegang hebt tot de gates en waar de vijanden zich begeven enzo :9

• pSycho-Y2K
Das nice. Ben trouwens level 39 nu :)

Ik kan btw. Mars Alpha niet in X-( Zeker Progen/Terran restricted.

Verwijderd

ja denk et ook. ik kwam er als jenquai ook al niet in (ben nu lvl31 btw, helaas krijg je dan de status Novice... |:( dat duidt ook niet echt op een beetje hoog level :P)

je moet dan helemaal via Astroid Belt Gamma terug en dan naar Saturn, dan naar Akeron.
Ik heb wel een klein truukje om sneller voorbij die Gate te komen die normaal altijd zo heel lang duurt. Kweenie of jullie em al uitgevogeld hadden, maar ik zeg het toch ff voor diegenen die het nog niet wisten.

Je moet je map openen en je ziet dan dat je nog een eind te gaan hebt naar die Gate. Je warp er eerst heen, en wanneer die stopt, moet je hem ff de-selecteren (rechtermuisknop op het plaatje) en dan freewarp er heen. Blijf kijken op de map en ga uit warp er vlak voor. Als je dan de Gate neemt duurt het een stuk korter omdat je er niet lang heen hoeft te vliegen :)

Verwijderd

Djev jij gaat hard!! We begonnen zo'n beetje gelijk maar ik ben nu nog maar lvl 14. Ik heb moeite om op gang te komen sinds ik initiate ben geworden. :'(

Momenteel heb ik 2 missions staan: Vishao's cove en Maelstrom. Weet nu van allebei na VEEL zoeken wel hoe ik er moet komen, maar voor Maelstrom schijn ik eerst een sleutel te moeten maken?? En vishao's cove daar ben ik geweest maar heb moeite om binnen 1 k bereik te komen om het device te activeren.

Verder ben ik heel gauw dood wanneer ik alliens tegenkom dus ben ik veel aan het cloaken. Is dat goed of moet ik mijn weapons/shield upgraden? Ook heb ik weinig credits en blijven mijn trade skills ver achter tov combat en explore, kan dat :?

Maar het blijft een onwijs leuk spel :)

Grand Master Djev zou je mij wat wijze raad kunnen geven :)

EDIT:
Zie net op een website een verhaal van iemand die eerst een mission doet voor Aar'ja ohiya die te vinden is op paren station. Mischien moet ik dit eerst doen?

• Major Carnage
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Op zaterdag 20 juli 2002 14:02 schreef pantherSTYLE het volgende:
Djev jij gaat hard!! We begonnen zo'n beetje gelijk maar ik ben nu nog maar lvl 14. Ik heb moeite om op gang te komen sinds ik initiate ben geworden. :'(

Momenteel heb ik 2 missions staan: Vishao's cove en Maelstrom. Weet nu van allebei na VEEL zoeken wel hoe ik er moet komen, maar voor Maelstrom schijn ik eerst een sleutel te moeten maken?? En vishao's cove daar ben ik geweest maar heb moeite om binnen 1 k bereik te komen om het device te activeren.

Verder ben ik heel gauw dood wanneer ik alliens tegenkom dus ben ik veel aan het cloaken. Is dat goed of moet ik mijn weapons/shield upgraden? Ook heb ik weinig credits en blijven mijn trade skills ver achter tov combat en explore, kan dat :?

Maar het blijft een onwijs leuk spel :)

Grand Master Djev zou je mij wat wijze raad kunnen geven :)

EDIT:
Zie net op een website een verhaal van iemand die eerst een mission doet voor Aar'ja ohiya die te vinden is op paren station. Mischien moet ik dit eerst doen?
We kunnen anders wel samenwerken oid
Ik ben nu ook met die missie bezig :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 15:27 schreef Major Carnage het volgende:

[..]

We kunnen anders wel samenwerken oid
Ik ben nu ook met die missie bezig :)
Heel graag, ik kan wel wat hulp gebruiken :)

Op wat voor een tijden speel je meestal? Ik speel vaak s'avonds tussen 20:00 en 1:00.

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat varieert.. meestal 's avonds aangezien ik overdag werk
En ik ga het zo weer eens proberen.. alleen die server is gewoon veel te vaak vol :(

Ik ben nu ingame, als je me zoekt, ik ben Yohko :)

Verwijderd

Ben alweer iets verder gekomen. Ben eerst een missie voor okiya op parent station gaan doen. Die is wel eenvoudig. Voor haar volgende missie heb ik meer skills nodig, dus toen ben ik toch maar naar vishao's cove gevlogen. Binnen 1 k heb ik dat device geactiveerd en nu ben ik op de terug weg naar parrent station. Mischien speel ik vanavond na 23 uur nog ff. Mischien zijn er dan nog andere GoT members??

• pSycho-Y2K
Nieuw probleem, iedereen praat erover in IRC en op de forums: De server crashte ff flink +/- een uurtje geleden :(

Nog geen oplossing, niemand kan er nu in.

Verwijderd

Ik kom er inderdaad niet in :(

Krijg bij inloggen de melding dat er geen verbinding met EA.com gelegd kan worden.

Is er al iets bekent over hoe lang het gaat duren? En op welke IRC server kan je terecht voor E&B?

• pSycho-Y2K
Server draait alweer :)

Verwijderd

Ja ik was er net ook weer ingekomen :)

• Mieze
Hehe, ik loop gelukkig nog net voor met mijn level 48, maar jullie gaan toch wel wat sneller dan ik met jullie levels. Ik zit weer eens vast met een missie omdat ik ergens monsters moet vermoorden waar ik niet kan komen |:( Ik ben nu al 3 dagen bezig om een weg te vinden en heb al ontelbaar veel gates geprobeert maar telkens is er weer een gate waar ik niet doorheen mag :(

Verwijderd

Gisteren lekker lang kunnen spelen en een hoop opgeschoten! Ben nu lvl 20 en heb nu al mijn missies zo goed als af. Die key maken om in maelstrom te komen was een cakie, ipv de tazaron te zoeken en prospecten ben ik op paren station op zoek gegaan naar mensen die me tazaron wilde verkopen :)

Alleen heb ik nog geen wormhole skill, en iedereen zegt dat ik die allang moet hebben, ergens rond lvl 5? Na welke missie krijg je deze dan? Volgens mij heb ik die gemist :?

Nog even en we mogen weer :9

• Mieze
Hmm, ik logde in om 16:00 uur en toen kreeg ik weer die map te zien voor ongeveer 15 minuten. Mijn pc maar weer opnieuw opgestart en daarna 15 minuten lang de melding gekregen dat de user al in gebruik was. En nu, weer bijna een uur verder, lijkt het erop dat de server weer down is. Oftewel, het gaat weer lekker deze zondag :'(

Verwijderd

Yep zelfde probleem hier. Ik kreeg dik een uur de melding "user already in use" en nu is de login server weer down. Jammer want ik ging gisteren zo lekker.
lvl 30 Terran Warrior

*edit: De servers zijn om 20:30 weer online als alles goed gaat.

• Crashman
  • Laatst online: 16-12-2025
Superveel mensen hadden inderdaad last van login problemen myself included.

Volgens mij lag/ligt het aan EA, die behandelen de login. Want toen ik, nadat het inloggen dus niet lukte, de website van EA bezocht, lag deze ook zo goed als plat.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Damn.. Server zou nu up moeten zijn! :(
Ik wil weer verder met mijn PW lvl 15 :D
Ik heb nog een Terran warrior lvl 31, Jenqui Defender lvl 35 en een Jenqui Explorer lvl 20 B-)
naja.. nog ff w8en dan :r

Verwijderd

Ze hebben de tijd weer aangepast.. Servers zijn om 01:00 uur vanacht weer online :(

Verwijderd

/me gaat probeeren om zijn slaaptijd te veranderen zo dat hij overdag slaapt en s'nachts wakker is om te speelen :p

• Mieze
Grr, ik slaap tegenwoordig echt te weinig door dit spel en dan kan ik vaak nog geen eens spelen |:( Gisteren ook weer, ik wakker blijven tot 1 uur om te kunnen spelen, zie ik toen ik in wilde loggen dat ze de tijd weer hadden aangepast.

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09-2025
Op zondag 21 juli 2002 15:33 schreef pantherSTYLE het volgende:
Alleen heb ik nog geen wormhole skill, en iedereen zegt dat ik die allang moet hebben, ergens rond lvl 5? Na welke missie krijg je deze dan? Volgens mij heb ik die gemist :?
Jumpstart krijg je op level 5.

De wormhole skill krijg je door een missie te doen. Deze is wel een beetje bugged op dit moment, maar niet in zoverre mate dat je ze niet kan uitvoeren.

Ga naar de planeet Dahin (op landen) en spreek daar met een verstrooide professor (Mattias en nog iets...).

'k Ga wel niet zeggen hoe de missie in elkaar zit, want 't is een beetje een leuke :P

• Stealth2000
Vandaag de cd binnen gekregen. Niet echt nuttig want ik had hem al gedownload ma goed. Het komt er op neer dat ik waarschijnlijk niet kan spelen :( door mijn ADSL router

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op maandag 22 juli 2002 14:20 schreef Ecto2002 het volgende:

[..]

De wormhole skill krijg je door een missie te doen. Deze is wel een beetje bugged op dit moment, maar niet in zoverre mate dat je ze niet kan uitvoeren.

Ga naar de planeet Dahin (op landen) en spreek daar met een verstrooide professor (Mattias en nog iets...).

'k Ga wel niet zeggen hoe de missie in elkaar zit, want 't is een beetje een leuke :P
Mja nogal bugged.. ik nam die missie, hij wil me een Navigate skill geven, maar dat kon niet
En nu kan ik die cargo van hem nergens kwijt omdat de ontvanger niks meer wil zeggen ofzo :/

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 14:20 schreef Ecto2002 het volgende:

[..]

YES THANX!! Heb nu eindelijk die wormhole skill. Scheelt veel vliegen! Was inderdaad wel een grappige missie :)

Verwijderd

Wat zijn nu de server up tijden? Europese tijd?

Verwijderd

zelfde als altijd toch??
om 16:00 up en om 10:00 down :)

• itsme
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 16:21 schreef Stealth2000 het volgende:
Vandaag de cd binnen gekregen. Niet echt nuttig want ik had hem al gedownload ma goed. Het komt er op neer dat ik waarschijnlijk niet kan spelen :( door mijn ADSL router
Gewoon je modem instellen op DHCP_SPOOF als je wil gamen, dan kan de rest even niet internetten maar jij wel gamen.

Beste optie is een server neerzetten.

Heb je geen oude PC staan?
(Ik moet nog kijken of die PC t trekt, maar als ie freesco kan draaien heb ik er wel een beschikbaar, wel een traag en lelijk beestje, maar hij werkt :) )

Nothing to see here

• Ecto2002
  • Laatst online: 05-09-2025
Op maandag 22 juli 2002 19:23 schreef Major Carnage het volgende:

[..]

Mja nogal bugged.. ik nam die missie, hij wil me een Navigate skill geven, maar dat kon niet
En nu kan ik die cargo van hem nergens kwijt omdat de ontvanger niks meer wil zeggen ofzo :/
Ah ja, heb ik ergens iets van gelezen. Je moet terug naar die Mattias gaan en nogmaals proberen die missie te krijgen. Dan krijg je wel een paar bug-meldingen, maar je hebt een goede kans er door te geraken.

Iemand een idee waar je de skill "elemental shield" kan krijgen ?

Verwijderd

Ben nu lvl 20 en heb nu al mijn missies zo goed als af.
Lol ik ben level 23 en ga vanavond die reporter missie voor de 3e keer doen |:(

Elke keer als ik ze de "ransom" gaf kreeg ik het bericht om de reporter naar het station te brengen..

Wist ik veel dat die reporter in een losse pod op normal thrust naar het station gaat en dat je alleen follow mode hoeft aan te zetten :)

--

BTW, heeft iemand een lijstje met skills die je als terran warrior kan bemachtigen?

heb al een tijdje 2 skills (enrage & hack), wil wel is wat nieuws :9

• Madje
  • Laatst online: 25-09-2025
Woei, gisteren weer zitten spelen en ik heb mijn progen warrior naar lvl 17 geholpen :)
Iemand een idee hoe je de missle trial kan doen van zrieg (of zieg)? Ik ben meestal al kapot door die drones voordat ik er 1 dood heb en ik moet er 3 kapot maken |:(

• Crashman
  • Laatst online: 16-12-2025
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Madje het volgende:
Woei, gisteren weer zitten spelen en ik heb mijn progen warrior naar lvl 17 geholpen :)
Iemand een idee hoe je de missle trial kan doen van zrieg (of zieg)? Ik ben meestal al kapot door die drones voordat ik er 1 dood heb en ik moet er 3 kapot maken |:(
Vragen of anderen je willen helpen he? heb je zo gedaan. D'r zijn altijd wel mensen in die sector die bereidt zijn om jou te helpen.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Nee lekker is dat, ben je aan het exploren kom je een hoopje enemies tegen. 1 ervan schiet en:

in 1 klap dood, 1224 damage (1 rocket)..

:'(

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op dinsdag 23 juli 2002 21:09 schreef -Blizz- het volgende:
Nee lekker is dat, ben je aan het exploren kom je een hoopje enemies tegen. 1 ervan schiet en:

in 1 klap dood, 1224 damage (1 rocket)..

:'(
Da's nog niks vergeleken met sommige asteroid veldjes, daar zitten beestjes die 14000 schade doen met 1 schot :)
Best leuk om daar spul te prospecten, het houdt je iig alert

• Stealth2000
Op dinsdag 23 juli 2002 08:54 schreef its_me het volgende:

[..]

Gewoon je modem instellen op DHCP_SPOOF als je wil gamen, dan kan de rest even niet internetten maar jij wel gamen.

Beste optie is een server neerzetten.

Heb je geen oude PC staan?
(Ik moet nog kijken of die PC t trekt, maar als ie freesco kan draaien heb ik er wel een beschikbaar, wel een traag en lelijk beestje, maar hij werkt :) )
DHCP spoof aanzetten is geen optie. Ik woon nog thuis en ik ben niet de enige die internet gebruikt.

Ik heb zelf ook nog een oud beestje liggen die eerder al freesco heeft gedraait. Mail me anders even wat ik precies moet wijzigen, dan kom ik er met freesco denk ik wel uit.

Verwijderd

Ik krijg nu alsmaar de error dat mijn login information niet correct is.. hebben meerdere mensen dit?

• Refragmental
Whahaha, de beta gaat nu al zo goed als fout, vraag me af hoe ze dat dan in de volledige versie willen doen die ze over een maand/anderhalf maand denken uit te brengen.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:36
Op donderdag 25 juli 2002 01:24 schreef Legion het volgende:
Whahaha, de beta gaat nu al zo goed als fout, vraag me af hoe ze dat dan in de volledige versie willen doen die ze over een maand/anderhalf maand denken uit te brengen.
Daarvoor is nu net een Beta test :z Zodat ze dit soort fouten eruit kunnen halen voordat ze de volledige versie uitbrengen.

[removed]

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op dinsdag 23 juli 2002 10:23 schreef Ecto2002 het volgende:

[..]

Ah ja, heb ik ergens iets van gelezen. Je moet terug naar die Mattias gaan en nogmaals proberen die missie te krijgen. Dan krijg je wel een paar bug-meldingen, maar je hebt een goede kans er door te geraken.

Iemand een idee waar je de skill "elemental shield" kan krijgen ?
Het loste zichzelf op toen ik die Dahin sector weer binnenvloog :)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet niet of dit al gepost is, maar doe et toch ff :P
That's right!

Starting today, Tuesday, July 23rd at 12:00 noon Pacific Time through Sunday,
July 28th at 1:00a Pacific Time, we'll be taking note of who has been playing
Earth & Beyond.

There are two ways to score your E&B shirt:

- We'll randomly select 400 lucky winners to receive t-shirts on Monday, July
29th, based upon the logs from today onward.

- We'll pop into the game randomly from Tuesday through Sunday (Niobe, Cerdith
or Arcturus) to find and reward people on the spot.

The Details:

1) In order to qualify, you must be playing the game. We won't award shirts
to people that login and then walk away from their computers.

2) If you run into the throttle (which is set high and will keep being moved
higher), keep trying. You don't qualify unless you are actually in the game. :)

3) We'll announce the four-hundred winners on Tuesday, July 30th, by listing
their character name and sending email to the address used when you registered
your EA.com account for Earth & Beyond. We'll make the announcement in the
news.

4) Winners of on-the-spot shirts will be announced daily, in the news!

5) Shipping times vary, of course, but we'll make every effort to get all
shirts out within two weeks.

We appreciate your enthusiasm and interest. These are limited edition Stress
Test t-shirts, with the old E&B logo and ships. They're likely to be
collector's items, since so few were created - here's your chance to get a piece
of history.

Thanks for playing Earth & Beyond.

- Cerdith
Alleen jammer dat ik er nie inkom |:(

Signature?

Verwijderd

Mjah ik was er wel, maar ik kreeg niks :(

Btw, die popups zijn ook best irritant. Ze moeten een knopje laten knipperen ofzo voor global msg's.

Ik was midden in battle toen er ineens een scherm ervoor sprong en ik op ok moest klikken. (anouncing winners scherm)

gister trouwens 4 nieuwe skills gekregen:
- repair
- negotiate
- critical damage
- (en nog 1 waar ik de naam ff van kwijt ben, maar je geeft je group dan critical damage skill)

• itsme
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 11:12 schreef -Blizz- het volgende:
Mjah ik was er wel, maar ik kreeg niks :(

Btw, die popups zijn ook best irritant. Ze moeten een knopje laten knipperen ofzo voor global msg's.

Ik was midden in battle toen er ineens een scherm ervoor sprong en ik op ok moest klikken. (anouncing winners scherm)

gister trouwens 4 nieuwe skills gekregen:
- repair
- negotiate
- critical damage
- (en nog 1 waar ik de naam ff van kwijt ben, maar je geeft je group dan critical damage skill)
Dat vond ik dus ook al :(

* itsme is pas level 10 sinds gister, eerst alle jenquai n00b missions gedaan, daarna in de hunting grounds wat gaan killen, best wel wat winst mee te halen ;)

Ik heb nu alles op level 2 staan.
(van engines items enzo dus)

Deze skills heb ik:

Summon Skill
Fauld Space

Nog niet echt veel dus ... maar wat wil je in t begin ;)

Wie weet wanneer ik cloaking skill krijg :? :9~

Nothing to see here

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-12-2025

Bosmonster

*zucht*

Misschien beetje domme vraag, maar jullie zijn beta-testers :)

Is dit spel de moeite waard om te kopen? Ik speel maximaal 1 MMORPG tegelijkertijd en zat eigenlijk te wachten op Asheron's Call 2.

Een compleet ander thema is echter ook wel weer eens leuk. Ik heb al wel wat artikelen gelezen, maar wil ff horen wat jullie er van vinden. Zouden (gaan) jullie het kopen?

• Madje
  • Laatst online: 25-09-2025
Dat is fold space, niet fauld space :) Kun je jezelf een stukje mee teleporten

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 11:59 schreef Bosmonster het volgende:

Is dit spel de moeite waard om te kopen? Ik speel maximaal 1 MMORPG tegelijkertijd en zat eigenlijk te wachten op Asheron's Call 2.

Een compleet ander thema is echter ook wel weer eens leuk. Ik heb al wel wat artikelen gelezen, maar wil ff horen wat jullie er van vinden. Zouden (gaan) jullie het kopen?
Ik vind het in iedergeval een super spel! Alleen weet ik nog niet of ik hem ook ga kopen. Heb het heel vaak erg druk en dan kom ik niet aan spelen toe en daar ga ik niet maandelijks voor betalen. Om hierachter te komen ben ik mee gaan doen met de BETA test maar ben er nog niet uit. Op [url="http://www.gamers.nl"]www.gamers.nl[/url] staat vandaag iets over de release date. Daar kun je ook wat reacties van testers lezen.

Maar hoe dan ook is het een heel :9 spel

• Refragmental
Op donderdag 25 juli 2002 06:48 schreef redwing het volgende:

[..]

Daarvoor is nu net een Beta test :z Zodat ze dit soort fouten eruit kunnen halen voordat ze de volledige versie uitbrengen.
Tja, en die beta test is nu al een jaar bezig.
Ik ken genoeg beta testers, en de verhalen die ik van hun hoor daar word ik echt neit blij van zeg.
Bugs die simpelweg gewoon NIET worden gefixed.
Servers die om de 5 minuten eruit vliegen.
etc etc etc.

• Refragmental
Op donderdag 25 juli 2002 11:59 schreef Bosmonster het volgende:

Nou, als ik jou was zou ik ook even een kijkje nemen op [url="http://www.eve-online.com"]www.eve-online.com[/url]
Maak daarna zelf je keuze tussen Eve en E&B :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 25 juli 2002 22:23 schreef Legion het volgende:

[..]

Nou, als ik jou was zou ik ook even een kijkje nemen op [url="http://www.eve-online.com"]www.eve-online.com[/url]
Maak daarna zelf je keuze tussen Eve en E&B :)
eve-online lijkt me ook wel cool, maar denk dat dat met een enorme sisser gaat aflopen. Zoals ze zelf zeggen zijn ze een start-up internet gaming company en hebben dus gewoon niet de slagkracht om een betrouwbaar netwerk op te zetten. Dat vereist een rijke financier (kijk maar naar de anderen, daar zitten stuk voor stuk de grootste achter: EA, Microsoft, Sony, etc).

En eve-online komt voorlopig nog niet uit :)

Verwijderd

Damned gaat de server voor 20 minuten plat :(

Was net lekker opweg! Van lvl 23 naar lvl 34 gegaan :) I love this game :9 Zijn er nog andere tweakers aan het spelen vanavond?

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Jep, sinds een uur of 7 :)
Net level 45 geworden, alleen ik zit nog steeds vast bij 9 met beam, dus combat schiet nou niet bepaald op

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 23:13 schreef Major Carnage het volgende:
Jep, sinds een uur of 7 :)
Net level 45 geworden, alleen ik zit nog steeds vast bij 9 met beam, dus combat schiet nou niet bepaald op
lol ik ook vanaf 7 uur :) Ik moet mijn combat ook nodig opkrikken. Vast bij 9?? wat bedoel je? Je bent vast geen JE?

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op vrijdag 26 juli 2002 23:20 schreef pantherSTYLE het volgende:

[..]

lol ik ook vanaf 7 uur :) Ik moet mijn combat ook nodig opkrikken. Vast bij 9?? wat bedoel je? Je bent vast geen JE?
Jawel, en ik ben niet zo combatterig :)

Verwijderd

Wat bedoel je dan met 9? Beam skill op 9?! Ik heb hem pas op 2! En mijn combat skill is pas 5 :'(

In welke sector zit je nu? Ik zit nu in eding bourg of zoiets...je weet wel, waar die wormhole heen kan. Ik ga naar saturnus voor mijn missie.

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op vrijdag 26 juli 2002 23:26 schreef pantherSTYLE het volgende:
Wat bedoel je dan met 9? Beam skill op 9?! Ik heb hem pas op 2! En mijn combat skill is pas 5 :'(

In welke sector zit je nu? Ik zit nu in eding bourg of zoiets...je weet wel, waar die wormhole heen kan. Ik ga naar saturnus voor mijn missie.
Nee, combat level 9, beam skill 2
Ik heb er nu 2 van die phase in gevallen in hangen.. is wel leuk met close range, maar verder is 't maar prut
Zelfs met zo'n beam cooler

Ik ben nu ergens in dat Beta Hydri gebeuren bezig met een of andere missie.. en ik heb er nog wat open staan waar ik eigenlijk geen zin in heb :)

Als 't moet kan ik binnen 5 secs wel naar dat Edinbourgh.. wormholetje maken :D

Verwijderd

Ik heb voor de 2de keer download instructies gekregen. Is dat normaal, hebben jullie dit ook? Is het soms de bedoeling dat ik alles opnieuw installeer?

• Koffiezuiper
Ik heb dus ook vandaag voor de tweede keer de dl intructies ontvangen. Ik negeer het maar gewoon :)

Verwijderd

Iemand enig idee waarom en voor hoelang de server eruit ligt?

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dus ook die email gekregen. Zijn ze soms aan het vernieuwen ofzo, want de servers liggen ook plat. Ook is de [url="http://www.earthandbeyond.com"]homepage[/url] veranderd. Er stonden eerst 3 opties.... nu nog maar 2.

Strange....

Xbox360 gamerprofile

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Er staat nu sinds een uur een bericht op dat ie om 2 uur smiddags weer up zal zijn (da's 22:00 voor ons), maar nog steeds niks :/

• Refragmental
Op vrijdag 26 juli 2002 09:43 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

eve-online lijkt me ook wel cool, maar denk dat dat met een enorme sisser gaat aflopen. Zoals ze zelf zeggen zijn ze een start-up internet gaming company en hebben dus gewoon niet de slagkracht om een betrouwbaar netwerk op te zetten. Dat vereist een rijke financier (kijk maar naar de anderen, daar zitten stuk voor stuk de grootste achter: EA, Microsoft, Sony, etc).

En eve-online komt voorlopig nog niet uit :)
Eve-online komt uit op 10 oktober. Er is al een release party gepland.
Ok de Alpha test gaat zeer goed, veel bugs zijn er al zo goed als uitgewerkt. (Wat ik bij E&B nog niet heb zien gebeuren).
Verder heeft Eve-online, S&S als uitgever, dus kwa finacien komen ze ook niks te kort.
Denk eerder dat E&B met een sisser gaat aflopen.
Ze zijn nu al zoooo lang aan het testen, en er zitten nog zo ontzettend veel bugs in. Tevens wil EA E&B ook nog eens in augustus releasen, wat dus echt helemaal een ramp is, want die bugs zitten er dan nog allemaal in.
Conclusie... E&B faalt, E-O wint. Alhoewel E-O 2 maanden later uitkomt. EA hoopt gewoon nog snel geld binnen te halen om de schade te beperken, een jaar lang beta testen zonder echt resultaat te boeken kost ook handenvol geld.

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 07:25 schreef Legion het volgende:

[..]

Eve-online komt uit op 10 oktober. Er is al een release party gepland.
Ok de Alpha test gaat zeer goed, veel bugs zijn er al zo goed als uitgewerkt. (Wat ik bij E&B nog niet heb zien gebeuren).
Verder heeft Eve-online, S&S als uitgever, dus kwa finacien komen ze ook niks te kort.
Denk eerder dat E&B met een sisser gaat aflopen.
Ze zijn nu al zoooo lang aan het testen, en er zitten nog zo ontzettend veel bugs in. Tevens wil EA E&B ook nog eens in augustus releasen, wat dus echt helemaal een ramp is, want die bugs zitten er dan nog allemaal in.
Conclusie... E&B faalt, E-O wint. Alhoewel E-O 2 maanden later uitkomt. EA hoopt gewoon nog snel geld binnen te halen om de schade te beperken, een jaar lang beta testen zonder echt resultaat te boeken kost ook handenvol geld.
Wint, faalt, blabla, face-it! We weten het niet en we zullen het wel zien :) Anders kunnen we beter met console fanboys mee gaan flamen met "de ps2 gaat het maken" en "x-box zuigt", blabla. Ik weet dat jullie beide wel met een paar argumenten komen maar om nu al conclussies te trekken... ;Z En ik persoonlijk heb wel een paar bugs gezien maar dat valt me voor de 100% mee. (mischien omdat ik JE bent) En de laatste tijd begint alles ook nog lekker soepel en snel te lopen! Hoe dan ook, I still love this game!

btw. Ik heb me ook ingeschreven voor eve-online en star wars galaxies beta. Dit lijken mij stuk voor stuk top games, dus waarom partij kiezen? >:)

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

En daarnaast, waarom loop je hier een flamewar uit te lokken.. dit is een E&B topic, en niet een voor EO

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. wilde gewoon wat meer info over E&B.Ik ga toch geen 50 euro +10 euro per maand neertellen voor een spel met plezierbedervende bugs..

Dus hoe erg zijn ze? Zijn ze exploitable?

Verwijderd

Mjah ik kreeg ook al nog een keer de download instructies

deze heb ik nu doorgegeven aan een maat van me zodat hij ook kan spelen. Mocht mn eigen acount niet meer werken dan krijg ik m terug :)

ook kreeg ik nog een mailtje met dank dat ik me had opgegeven en of ik nog even een confirm formuliertje wou invullen :P

volgens mij slaan de mail servers op hol ofzo :D

• itsme
  • Niet online
* itsme heeft nu 3x download instructies voor fase 7 en 1x de cd :S

Overigens heb ik nog geen echte bugs gezien, alleen de server crashes van Zaterdag ...

Volgens mij ken ik maar 1 bug:

Als je een gate of spacestation uit gaat dan zie je even de ruimte en dan een loading screen gevolgt door de ruimte.

De 1e keer ruimte klopt niet.

Voor de rest ken ik geen bugs en loopt t spel heerlijk :)

Nothing to see here

Verwijderd

Hey all

Ik heb met de mail van 30-07jl ook weer de nieuwe down instructions gekregen!
What ever

Ik down die game, install, bla bla en dan.......

Ik kom tot het inlogscreen en that's it......
Hij blijft zeuren om een Reg Code?

Weet iemand waar ik die kan invullen, nothing works?

grz Miiso 8)7

• pSycho-Y2K
Lijkt me niet zo moeilijk, lees de mail |:(

Verwijderd

grz Miiso
Ook op het nieuwe forum groeten we elkaar met iedere post, dus je hoeft het er niet onder te zetten :)

Verwijderd

pSycho_Y2K schreef op 30 juli 2002 @ 22:02:
Lijkt me niet zo moeilijk, lees de mail |:(
Hmm heb ik toch echt meerdere malen gedaan en alle stappen gevolgd, lol!
:r

Echter nu werkt het allemaal wel lol,
zijn de servers weer plat ehhe :'(

• itsme
  • Niet online
Hmm post van gisteren is weg ;( (in die 3 minuten uptime gepost).

Nog eens dan:

Een collega piloot gaf de tip in Swooping Eagle te gaan hunten op level 15 baddies.
Na verkoop van de loot ging hij er flink wat levels op vooruit.

Ik heb dat gisteren dus ook maar even gedaan. Ik heb echter een groep gevormt met 4 anderen. Daarna met zn alle hunten, levert een flinke bonus op.

Daarna ben ik met 2 groepgenoten naar de planeet gegaan en hebben we (nog steeds gegroept) de spullen allemaal verkocht toen we bij de ballie stonden. Gevolg een geweldige trade bonus.

Ik ging van Level 3 trade naar level 10 trade !!!

Zeer de moeite waard dus. Ik ben nu level 28, nog 2 leveltjes en dan heb ik weer een hullupgrade :)

* itsme is Jenquai Warrior btw.

Nothing to see here

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:36
Legion schreef op 25 juli 2002 @ 22:20:
[...]

Tja, en die beta test is nu al een jaar bezig.
Ik ken genoeg beta testers, en de verhalen die ik van hun hoor daar word ik echt neit blij van zeg.
Bugs die simpelweg gewoon NIET worden gefixed.
Servers die om de 5 minuten eruit vliegen.
etc etc etc.
Ligt eraan hoe ze daar werken. Vaak gebruiken ze een Betatest om alle fouten te vinden, maar het wil niet zeggen dat ze iedere keer opnieuw een update uitbrengen. Kan nl. ook best zijn dat ze de fouten oplossen, en pas in een tweede betatest die weer uitgeven om te testen. Maar het valt inderdaad wel op dat er momenteel weinig vooruitgang in lijkt te zitten. Hopelijk dat dat alleen zo lijtkl, en dat ze zelf wel al een betere versie hebben :)

[removed]

• itsme
  • Niet online
Gisteren is E&B overigens weer gepatched, ze werken er dus zeker wel aan (hoewel ik nu dus wel een paar bugs zie, maar er valt mee te leven:

1. Mijn schip of een NPC schip dat ik aanval word onzichtbaar (voor mij dus)
2. In Swooping Eagle op de planeet vallen een hele hoop NPC's een turret aan, daardoor lagt de game daar
3. Ik kwam in een sector met een energy drain, ik had dus geen stroom meer, echter was ik gecloaked, doordat ik geen stroom had kon ik die niet uitschakelen, ook niet toen ik wel weer stroom had. Zelfs tijdens warp bleef ik gecloaked :)

Overigens heb ik nog een tip:

http://mbt.ebportal.com/

Op die site kun je spacemaps vinden, die zijn echt vreselijk handig als je een doel zoekt ;)

[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 31-07-2002 09:55 . Reden: Typo ]

Nothing to see here

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:03
Hmm ik heb me 4 dagen geleden opgegeven voor de BETA. Zou ik nog mee kunnen doen of komen er nieuwe rondes ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• itsme
  • Niet online
Er komen nog nieuwe rondes :)

Nothing to see here

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
zit ook te wachten op de nieuwe ronden.
moet nog wel een nieuwe compu kopen. hmz, wat voor eisen stelt E&B eigenlijk aan je vidkaart??

*heeft bij inschrijven gezegdt dat ie al een nieuwe compu had :X

• Mieze
DarkChylde schreef op 31 juli 2002 @ 12:59:
zit ook te wachten op de nieuwe ronden.
moet nog wel een nieuwe compu kopen. hmz, wat voor eisen stelt E&B eigenlijk aan je vidkaart??

*heeft bij inschrijven gezegdt dat ie al een nieuwe compu had :X
E&B stelt niet erg hoge eisen aan je videokaart, ik speel het met een Matrox G400 16Mb en daarmee gaat het echt erg soepel en mooi. En deze kaart is dus niet bekend vanwege z'n 3d prestaties.

Ik heb dus ook nog een extra login account gekregen en deze wil ik best weggeven aan je of aan iemand anders hier die dit leest.

Ik moet trouwens even vertellen dat ze bijna al mijn bugs hebben gerepareert, en dan vooral de (Progen) missies enzo. Ik kan nu tenminste weer door met de normale missies waar ik vroeger vast zat. Ik heb gisteren even lopen spelen en ben nu al weer level 68 en heb er weer 3 (enrage, self destruct and repair) nieuwe skills bij. Ook zijn er erg veel nieuwe wapens en devices bij gekomen in de shops.

Oh ja, mocht je het spel kopen dan kan je gewoon met dit account door spelen :9

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
hmmm, dat zou heel vet zijn. moet ik toch maar heel snel (dit weekend) een nieuwe computer kopen >:)

• itsme
  • Niet online
Niet helemaal correct, 2 weken voor release wissen ze alle characters, die kun je dan wel houden, de characters van nu worden gewist.

Je voorsprong is dus 2 weken.

Nothing to see here

Verwijderd

Ik weet nie hoe het met jullie zit maar EnB begint behoorlijk eentonig te worden :r 8)7
Vroeger was het wel leuk.. lekker een nieuwe char beginnen lekker expen enzo.
Maar naar enig tijd wordt het behoorlijk eentonig :( Ik heb een Progen Warrior lvl 81, Terran warrior lvl 32, Jenqui Warrior lvl 40, Jenqui Explorer level 20. })
Wat zijn jullie lvls? en hebben jullie ook dezelfde eentonigheids gevoel als ik? :?

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

harlekein

Creator Owner

Ik heb eindelijk het spel gedownload en geinstalleerd. De patch komt nu binnen. Ik ben erg benieuwd.

• itsme
  • Niet online
Nog 2 uur geduld ;)

(de server is van 16:00 tot 11:00 geopend, daarbuiten kun je dus nog niet gamen)

Ik ben inmiddels Jenuai Warrior level 31 (volgende 3 komen er alweer snel aan :) )

Nothing to see here

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Gelukkig, ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag.

• itsme
  • Niet online
Device schreef op 01 augustus 2002 @ 15:28:
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag.
Ja das idd wel even schrikken als je t niet weet ;)

Maar als t goed is ken je vanaf nu :)

Nothing to see here

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik heb er net wat uurtjes op zitten als Trader. Erg tof iig. Ik heb alleen een probleem met de reactor leak mission.

Ik heb alle radiation al in een box zitten. Deze moet ik echter kwijt raken bij Salvage Station 1. Wie weet hoe?

edit:

Nu heb ik per ongeluk de reactor 'destroyed' in de ruimte en ik kan de missie niet voltooien. No way dat ik overnieuw ga beginnen, want ik heb flink wat heen en weer gevlogen. Heb nu zo'n 14000 credits en ben level 16 met 9 skill points te verdelen.

Maar in het spel zelf kan ik niet verder. Ik heb al gemaild om hulp. Ik hoop dat ze me kunnen helpen, want als ik opnieuw moet beginnen kap ik er gewoon helemaal mee.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste