Nou, ik ben Progen Warrior level 25 en dit zijn de dingen die bij mij goed gingen:
1) Vecht in het begin (level 1-8) met makkelijke vijanden en zorg dat je veel geld krijgt door de "loot" te verkopen. Koop hiervan nieuwe betere spullen voor je schip waardoor je weer sterkere vijanden aan kan die weer meer geld opbrengen.
2) Ga eens met een groep van minimaal 6 "newbies" op ontdekkingsreis of op jacht (plus 200% experience), op die manier ga je heel wat levels omhoog door explore en fight experience. Hierdoor wordt je schip weer beter (zelf kiezen wat je upgrade van je schip), kan je weer betere wapens en dergelijke kopen en kan je weer sterkere vijanden aan. TIP: Kijk eerst wat je kan kopen in de omgeving voordat je iets upgrade van je schip!
3) Praat altijd met de leiders (die in de hal) van de ruimtestations, deze bieden heel vaak missies aan die je nieuwe technieken leren.
Dat was het wel zo'n beetje, mocht ik nog meer bedenken dan hoor je het vanzelf wel.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Enfermidade het volgende:
heeft er iemand goede tips\lokaties om te levellen??
ik vlieg al de hele tijd rond in de newbie area, om combat lvl 7 te bereiken voor me missile opdracht.
echter gaat het zo verrekte traag, en als ik bijv. bij mars ga knallen dan win ik niet
ik heb een Progen Explorer.
Bij mij werkte de missile mission niet goed. Als je de missie start dan krijg je wel de skill en een goedkoop missile launcher, dus je moet het wel doen. Maar toen ik de opdracht ging uitvoeren, die ik gewoon goed deed (2 vijanden op grote afstand uitschakelen met alleen de missiles), gebeurde er niets en moest ik volgens hun de hele missie gewoon nog doen. Dus toen heb ik het geannuleert maar behield wel de skill en launcher
En Mars, dat is toch met station Arx Forgus? Ik ben daar namelijk al een tijd niet meer geweest dus ik hoop dat m'n geheugen me niet in de steek laat hier. Maar daar vliegen toch heel veel Alpha, beta en gamma wormen rond die best wel makkelijk zijn? K, die Mactor's ofzoiets zullen nog wel te sterk zijn.