Prepare, mijn screenies van deze week met aan het einde de gisteravond/nacht gemaakte groepsfoto's

(allemaal -as always- clickable

)
Dit ziet eruit als een ictf-face potje

35 minuten, dus een kwartier over tijd. Als ik zo naar de scores kijk was het ernstig spannend
Mmm ik gok op overwinning op idm-curse, volgens mij waren FreeLancer_NL en [FtF]Tielenaar er niet zo blij mee
Duidelijk idm-deck
Als ik zo naar de scores kijk van dit ictf-niven potje dan denk ik dat de overwinning deze keer vrij terecht was
Soms hebben jij en je team heel veel geluk, en win je potjes zoals deze (ictf-niven) met 3 man tegen 4, na 2 minuten sudden death
In dit ictf-november potje was ik bezig de FtFers te terroriseren

We behaalden ergens in het begin heel snel een cap en verdedigden die het hele potje succesvol

en blijkbaar vond tiel dat weer eens niet zo leuk
ictf-hall, met een heleboel mensen, was ernstig koel! Je zag gewoon 7 roden rondlopen bij hun basis als er "Defend The Base! Incoming FlagCarrier!" werd geroepen, was prachtig om te zien
Dan heb ik nog wat idm potjes die grotendeels 1on1 waren tussen mij en OProg

achtereenvolgens achterelkaar gespeeld:
Deck.
Morbias (very spannend!).
Stalwart.
Meestal duurt as-hispeed niet bepaald lang, nw en insta. Meestal iets in de 40 seconden, en dan 2x. Dit was toevallig een insta potje, maar ik kan het echt bijna niet sneller dan dit. Ik struikelde 1x, misschien had er nog een seconde afgekund...
Dit waren heel eerlijke teams

check m'n commentaar ook
Jaja, ik stond eindelijk ook een keer op de rots in LavaGiant

Natuurlijk met een volgeladen sniperrifle

Helaas kukelde ik er bijna meteen weer af, maar ik heb er even op mogen staan

Nice uitzicht
EN DAN NU DE GROEPSFOTO'S
In hall of giants, links [RE]chucky met de rode vlag, in het midden [DOR]_Rival24, en rechts KillerB met de blauwe vlag
Ze stonden heel lang als standbeelden naar het vogeltje te lachen

ik vroeg of ze wilden zwaaien, dat deden ze, maar helaas kon ik het niet zien
Ik ging even wisselen van spectator naar echte speler, en ja hoor, ze stonden er nog

de foto is gemaakt op het moment dat de game voorbij was, nu met de fotograaf (ikke) erbij
Nog een keer vanuit een iets andere hoek en met een zwaaiende fotograaf
De fotograaf zwaaide zich een ongeluk
En nog eentje recht van achteren
En de laatste, van rechts, op het moment dat "tieltje" binnenkwam
Vervolgens kwamen we, versterkt met tieltje en raikane, in DM-Liandri. MEER FOTO'S
Van links naar rechts: KillerB, [RE]chucky, een springende [DOR]_Rival24, Raikane en [FtF]Tielenaar
Nu mocht KillerB optreden als fotograaf

Ik verwacht nog foto's B!!!

Zoals te zien is bevindt mijn crosshair zich precies op het hart van B, en mijn vinger jeukte
Tiel mocht ook nog even als fotograaf optreden

(waar blijven de pics tiel

) en op deze foto is te zien hoe we allemaal netjes op een rijtje in het gelid stonden, met tiel er recht voor
De laatste screenie, ik vroeg op het laatst nog even of ze op 3 wilden springen. Tuurlijk wilden ze dat

Van links naar rechts [DOR]_Rival24 die niet van de grond kwam, een enthousiast springende [RE]chucky, een ter aarde gelande B en een Raikane die je al hoort schreeuwen "Bow Down, Run Human, I Am Superior, Witness My Perfection!!!"
Hierna kwam die AARS van een WOmBaT binnen

en was het weer WAR!!!
Edit: plaatjes zijn down als ik UT speel