[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Op maandag 03 juni 2002 18:14 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Ik gebruik de asdm jump ook altijd als ik =FC= ben en geen boots meer heb. Dan ben ik namelijk wat sneller bij de flag. :)
Met lowgraf en boots is zo'n jump nog leuker :D

Op deck16 is het handig om bij de amp te komen.

Met de ges-bio is me ook nog nooit gelukt. Je moet er wel ver mee kunnen jumpen maar daar heb ik idd me trans voor. :P

ps. kokosnoot. (heb geen zin om al die nummers te tikken)
Lekkere game die van Gauntlet.....

[bijvoegsel]
potje daarna ging heerlijk lekker gelijk op, lekker een beetje op je eigen nivo spelen.
Ja daarna kwam November..die map ken ik echt helemaal niet (ben geen CTf speler), omdat ik die map nooit speel aangezien ie traag is op m'n ancient Voodoo3 :(

Maar wie was jij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 04 juni 2002 07:34 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

]

Nee dodgetime veranderen en weapon priority veranderen is tweaken, niet cheaten. Heb het nu zelf ook aangepast *D
Maar zo'n hammerjump oid dat vind ik wel een beetje cheaten hoor!
Dodgewaarden werken meen ik alleen in practice games en niet online, meen dat het in unreal 1 tot versie 2.18 wel kon ;) net als inzoomen met alle wapens :)

Wat is er trouwens cheaten aan een hammerjump? Ik gebruik hem redelijk veel met name als je tegen iemand battle't die veel sterkere guns/armour heb, kan je op die manier vaak snel ontsnappen, werkt vooral goed in maps als pressure en codex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

idd ik zie dr ook geen probleem in, tis gewoon handig als je t onder de knie hebt, zelf gebruik ik t niet maar zie t niet als cheaten

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Op maandag 03 juni 2002 22:47 schreef OProg het volgende:

[..]

* OProg was lekker kamikaze bezig :P

Moet toch eens aan die deaths gaan werken :X
ik win vaak met 30 frags en 40 deaths :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 10:41 schreef Glorificationer het volgende:
idd ik zie dr ook geen probleem in, tis gewoon handig als je t onder de knie hebt, zelf gebruik ik t niet maar zie t niet als cheaten
We hebben het over een bind te gebruiken voor de hammerjump. Als je het zelf "handmatig" doet is het uiteraard geen probleem!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dan valt erover te discussieren :), hm, dan wordt het wel anders, want je hebt t makkelijker dan de rest om het zo maar ff te zeggen

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

btw, in de vote window staat dat je TDM kunt kiezen..ligt het nou aan mij of zie ik dat niet staan? alleen LMS,CTF,AS, DM (en misschien nog DOM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 11:18 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
btw, in de vote window staat dat je TDM kunt kiezen..ligt het nou aan mij of zie ik dat niet staan? alleen LMS,CTF,AS, DM (en misschien nog DOM)
Er word alleen maar meer toegevoegd dus. Beter alleen DM en CTf ofzo, dat zijn imo de meest gespeelde varianten. Ik dacht dat de AS maps verwijderd zouden worden. DOM vind ik ook gen goed idee, want bijna niemand kent die maps. ik ken er wel een paar, maargoed....

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op dinsdag 04 juni 2002 11:30 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Er word alleen maar meer toegevoegd dus. Beter alleen DM en CTf ofzo, dat zijn imo de meest gespeelde varianten. Ik dacht dat de AS maps verwijderd zouden worden. DOM vind ik ook gen goed idee, want bijna niemand kent die maps. ik ken er wel een paar, maargoed....
idd er kan teveel gekozen worden... ze moeten gewoon nog een server erbij gooien ;)
DM/CTF en Assault/LMS/DOM
ofzoiets :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 10:10 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Maar wie was jij dan? :)
Q (dit keer) :P
Op dinsdag 04 juni 2002 11:18 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Nee je kan geen TDMkiezen, want de TDM en DM mappen zijn hetzelfde dus of DM of TDM
Op dinsdag 04 juni 2002 12:34 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

idd er kan teveel gekozen worden... ze moeten gewoon nog een server erbij gooien ;)
DM/CTF en Assault/LMS/DOM
ofzoiets :)
Is al vaker behandeld, Gerco doet dit niet. 8-) (trouwens toch te weinig spelers spelen hier, om 2 servers te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
LMS is erg leuk op dit moment, vooral omdat de betere spelers niet automatisch hoeven te winnen, iemand die niet zo goed is kan door slim te spelen toch hoog eindigen en dat maakt het leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:15 schreef raptorix het volgende:
LMS is erg leuk op dit moment, vooral omdat de betere spelers niet automatisch hoeven te winnen, iemand die niet zo goed is kan door slim te spelen toch hoog eindigen en dat maakt het leuk :)
Bedoel je hiermee 'slimme tactieken' zoals verstoppen en campen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 13:25 schreef FraGGoFieL het volgende:

[..]

Lame dus. Leuk hoor LMs winnen zonder dat je een frag maakt :(

Ff met een hammerjump bovenin een level klimmen en dan wachten tot er 1 over is met 3 levens. Dat heb ik 1x meegemaakt met een noob. Hij had nog de volle 30 ik nog 4. Mooi gewonnen met nog 1 leventje :)
Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik er nog een screenie van heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:39 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Lame dus. Leuk hoor LMs winnen zonder dat je een frag maakt :(

Ff met een hammerjump bovenin een level klimmen en dan wachten tot er 1 over is met 3 levens. Dat heb ik 1x meegemaakt met een noob. Hij had nog de volle 30 ik nog 4. Mooi gewonnen met nog 1 leventje :)
Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik er nog een screenie van heb :)
De eerste keer dat ik LMS online speelde begonnen we met 8 ppl 20 levens. Na een hele tijd ik en een andere gast nog 7 levens, ik kilde he achter elkaar had zelf aan het eindenog 6leventjes over :)

Maar toen ging ik de demo kijken. (moest ff zien wat ik allemaal fout had gedaan) bleek dat ik 50+ kills had gemaakt en hij 12 of zo :r :( |:(

Sinds dien nooit meer LMS online gespeelt, soms over lan thuis... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

LMS is 'flawed' concept imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ok deze nOOb heeft ook eens wat overwinningen op zijn naam staan, nouja op de naam van het team :P

pix (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/002.jpg
negeer de prachtige ping die was gelukkig alleen op het einde ff freaky.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Het suffe aan LMS is inderdaad dat het campen en afwachten bevordert, maar het allersufste is dat je moet wachten tot de hele pot is afgelopen als je niet vanaf het begin meedoet maar middenin de game binnenkomt.
Dat is stom, en het kan ook best anders. Het lijkt mij tien keer beter dat mensen die later binnenkomen gewoon net zoveel levens krijgen als diegene die de minste heeft, en dan gewoon lekker mee kan doen, want dat wachten maakt het totaal waardeloos en dom. Vanmiddag ook weer, liandri lms, 3 spelers ofzo, en nr 1 had nog zo'n 20 levens. Daar ga je dus echt niet op wachten.

Kunnen we zelf niet ff een lms mutator schrijven, of de standaard mutator nemen en aanpassingen maken? Dan kan iedereen tenminste meespelen, want zoals lms nu werkt zie ik het persoonlijk liever helemaal niet in de vote staan.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op dinsdag 04 juni 2002 13:25 schreef FraGGoFieL het volgende:

[..]

Absoluut niet, slim spelen is zodanig positie in nemen dat je niet continue in een kluwe van spelers te recht komt, campen is toegestaan bij LMS, verstoppen uiteraard niet.

Ik zal je ook vertellen waarom LMS een beter concept is, neem een map als curse, als je daar met 10 man speelt komt het gewoon aan op zoveel mogelijk spammen in de gangen en totaal niet op skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op dinsdag 04 juni 2002 19:11 schreef Clay het volgende:
Het suffe aan LMS is inderdaad dat het campen en afwachten bevordert, maar het allersufste is dat je moet wachten tot de hele pot is afgelopen als je niet vanaf het begin meedoet maar middenin de game binnenkomt.
Dat is stom, en het kan ook best anders. Het lijkt mij tien keer beter dat mensen die later binnenkomen gewoon net zoveel levens krijgen als diegene die de minste heeft, en dan gewoon lekker mee kan doen, want dat wachten maakt het totaal waardeloos en dom. Vanmiddag ook weer, liandri lms, 3 spelers ofzo, en nr 1 had nog zo'n 20 levens. Daar ga je dus echt niet op wachten.

Kunnen we zelf niet ff een lms mutator schrijven, of de standaard mutator nemen en aanpassingen maken? Dan kan iedereen tenminste meespelen, want zoals lms nu werkt zie ik het persoonlijk liever helemaal niet in de vote staan.
Mee eens maar om te beginnen is 10 echt wel het maximale punten om te spelen, leuker is zelfs 7 want dat maakt het wat spannender, ook zou men idd regel moeten maken dat men altijd kan joinen met het aantal punten van de laagste -1. Anders krijg je mensen die continue gaan reconnecten als ze laag staan, iets wat je trouwens op veel LMS servers ziet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 19:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Absoluut niet, slim spelen is zodanig positie in nemen dat je niet continue in een kluwe van spelers te recht komt, campen is toegestaan bij LMS, verstoppen uiteraard niet.

Ik zal je ook vertellen waarom LMS een beter concept is, neem een map als curse, als je daar met 10 man speelt komt het gewoon aan op zoveel mogelijk spammen in de gangen en totaal niet op skills.
Idd, dat haat ik ook aan curse. Het is gewoon zoveel mogelijk raggen met de flak cannon en minigun ofwatdanook :( Het komt idd totaal niet op skills ofzo aan. Het is gewoon zoveel mogelijk je schietknopje indrukken (of klikken :P ) Kut Curse |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

lol net een potje gespeeld... was zoo saai dat ik maar ben gaan liggen zonnen.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/Shot0079.jpg

gg btw :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Laatst online: 27-06 21:05
Op dinsdag 04 juni 2002 20:05 schreef P3PP3R het volgende:
lol net een potje gespeeld... was zoo saai dat ik maar ben gaan liggen zonnen.. ;)

[afbeelding]

gg btw :)
da was lache!
maar deze helemaal, damn ik ben goed :D
Afbeeldingslocatie: http://server41.hypermart.net/rubenbeekman/Shot0031.JPG
NOT ckickable :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Goh zijn er nog steeds mensen die UT spelen?

grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:05 schreef Mitt3nz het volgende:

Sterker nog, het wordt steeds drukker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
gameplay blijft goed hoor...vooral online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op dinsdag 04 juni 2002 21:05 schreef Mitt3nz het volgende:

wat is er zo grappig aan? in UT worden dagelijk over de hele wereld miljoenen 'mensen' vermoord hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 20:58 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

da was lache!
maar deze helemaal, damn ik ben goed :D
[afbeelding]
NOT ckickable :P
Niet teveel kapsones krijgen!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Omdat er zoveel mensen het tof vinden clans op te richten heb ik besloten dat ook maar te doen :+

En ik laat lekker helemaal niemand toe... Dit wordt mijn eenmansclan :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Server crashte net bij mij, LMs was wel leuk, het potje CTF daarvoor ook op face :)

2 screenies: (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Als we dan toch weer bezig zijn met het posten van screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.myfly.nl/tweakers/madmax09.jpg

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op dinsdag 04 juni 2002 22:57 schreef WOmBaT het volgende:
En ik laat lekker helemaal niemand toe... Dit wordt mijn eenmansclan :X :P
:? :? ..... |:( ...... :?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 08:04 schreef MadMax het volgende:
Als we dan toch weer bezig zijn met het posten van screenshots:

[afbeelding]
Was dat nog daarna ofzo? Of alweer een tijdje terug? Zal wel daarvoor geweest zijn aan het aantal mensen te zien.

Maar, wat ik me afvraag. Bij dat potje LMS, crashte toen bij jullie de server ook? Ik kon iig niet eens meer pingen naar de server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, hoe weet je nou dat TDM toch niet gespeeld wordt als het er niet op staat? Ik speel CTF voor het team element..niet voor het spel. Deathmatch vindt ik gewoon te chaotisch..8 spelers tegen elkaar..4x4 is toch veel leuker?
Gauntlet CTF is gewoon puur TDM...daarom speel ik er liever dan in FAce, November, etc..

Trouwens diegene die gister wou spectaten bij m'n war (me = kokosnoot), je hebt niets gemist behalve aimbots/triggerbots in morpheus...En ze weigeren elke medewerking met ons... tegenwoordig verplichten we iedereen om een demo te maken

(als je #1,#2,#3 bent op 3 ladders is dat namelijk zeer wijs), en ze sturen ons dus gewoon fake files..van een van die spelers kregen we gewoon een gerenamede *.u bestand!

Dit wordt dus ook zeker een conflict..ze meoten alleen eerst de score invullen op CB, anders kan dat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op woensdag 05 juni 2002 10:11 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Maar, wat ik me afvraag. Bij dat potje LMS, crashte toen bij jullie de server ook? Ik kon iig niet eens meer pingen naar de server :(
zwaar harde crash ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 13:24 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

zwaar harde crash ja :)
Hmmmmm, gebeurd de laatste tijd steeds vaker, is mij iig al 3x overkomen ofzo. Word er nog wat gedaan, is de oorzaak bekend?

Verder valt het me op dat de verbinding met de server tijdens het spelen ook steeds minder word ofzo. Het potje IG op november waarin ik kwam binnenvallen voor face NW was erg laggy. Soms schoot ik dwars door mensen heen met de advanced shock. De server is niet echt IG proof imo. Maarja, IG speel ik ook liever niet, maar dat is weer een ander verhaal uiteraard.

Hebben de "echte" IG spelers hier ook last van, of zit ik gewoon te mierenneuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even Gerco notifyen betreft de performance ?

En vragen, dat hier iets aan kan doen, of wat de oorzaak is
Op woensdag 05 juni 2002 13:56 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Hmmmmm, gebeurd de laatste tijd steeds vaker, is mij iig al 3x overkomen ofzo. Word er nog wat gedaan, is de oorzaak bekend?

Verder valt het me op dat de verbinding met de server tijdens het spelen ook steeds minder word ofzo. Het potje IG op november waarin ik kwam binnenvallen voor face NW was erg laggy. Soms schoot ik dwars door mensen heen met de advanced shock. De server is niet echt IG proof imo. Maarja, IG speel ik ook liever niet, maar dat is weer een ander verhaal uiteraard.

Hebben de "echte" IG spelers hier ook last van, of zit ik gewoon te mierenneuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 14:28 schreef Deeper het volgende:

[..]
Ik kan nu niet op irc (werk) en ken heel Gerco niet. Als iemand anders die bij hem bekend is dit even wil doen??

Mijn dank ik groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 05 juni 2002 14:28 schreef Deeper het volgende:

Is voor zover ik weet niet de performance van de bak zelf die wat minder is, maar het netwerk. Paar dagen geleden toen het plat lag was die UT server ook echt niet et enige wat plat lag ;)

*.its.tudelft.nl wou niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Gallus

Cheesy

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/loekditadh/images/gallusut.jpg

Hier verliep werkelijk alles voorspoedig voor mij, zelfs een MONSTERKILL. :)
In het CTF potje erna bakte ik er weinig van. Wel veel frags, maar "vlag-technisch" erg slecht. :'(

Ohja, ik ben trouwens voorstander van TDM. ;)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk net 2 1on1's met QuestGamer gespeeld. Op mijn servertje natuurlijk wel een groot voordeel, maar ik denk dat als we op een andere server hadden gespeeld dat ik dan ook wel gewonnen had :D Sorry dat ik hem post Quest :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/Shot0051.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/Shot0050.JPG

Edit: die ping van Quest in het eerste potje was gewooon een uitschieter, hij had vrijwel de hele tijd ping 60/70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op woensdag 05 juni 2002 16:53 schreef ThaBunny het volgende:
Leuk net 2 1on1's met QuestGamer gespeeld. Op mijn servertje natuurlijk wel een groot voordeel, maar ik denk dat als we op een andere server hadden gespeeld dat ik dan ook wel gewonnen had
Bah :( :(
Ach je speelde gewoon goed, maar zo irritant bijna de hele tijd met rocket launcher jij...

Ik wil nog wel een revenge natuurlijk *D

[smoes]
Tis ook keiheet hier, kan me niet concentreren :P
[/smoes]

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
ff tijd voor meer screens :) (BTW, let ff op me nieuwe Usericon <--- :))
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0043.jpg
Eerst een potje CTF om mee te beginnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0044.jpg
Toen nog 1, was heel lang 3vs1 :) en stond op het moment dat MM en Snail joinden ong 5-1 voor mij hrhr.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0050.jpg
Mjah Assault, die gekken die dat gevote hebben die hebben et geweten :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0052.jpg
zomaar een screenie, DM op Morpheus hrhr

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0061.jpg
LMS kan ik ook :9 (heel sneaky onze sponsor www.netgamez.nl, allemaal komen natuurlijk naar netgamez 2002 lan ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0062.jpg
En deze was net een kwartiertje terug oid hehe, imo wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

@home was weer fijn bezig zeg :(
Ik kon niet fatsoenlijk spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 22:00 schreef RaVeNgEr het volgende:
ff tijd voor meer screens :) (BTW, let ff op me nieuwe Usericon <--- :))
Nice ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0062.jpg
En deze was net een kwartiertje terug oid hehe, imo wel netjes.
Dat was echt niet leuk meer :(

Het potje LMS daarvoor won je trouwens nog knap van "KANKER_INSTAGIB" dat was toch raptorix by the way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op woensdag 05 juni 2002 23:14 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Nice ;)
[..]

Dat was echt niet leuk meer :(

Het potje LMS daarvoor won je trouwens nog knap van "KANKER_INSTAGIB" dat was toch raptorix by the way?
geen id wie dat was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/ut/ut3.jpg
instagib-niven

:P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar kwam ik op zondag ook al achter, wat jij achteraf nog bevestigde.

Toen viel de server/het netwerk ook weg.
Op woensdag 05 juni 2002 15:27 schreef DR het volgende:

[..]

Is voor zover ik weet niet de performance van de bak zelf die wat minder is, maar het netwerk. Paar dagen geleden toen het plat lag was die UT server ook echt niet et enige wat plat lag ;)

*.its.tudelft.nl wou niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 20:38
Op woensdag 05 juni 2002 23:19 schreef Clay het volgende:
[afbeelding]
instagib-niven

:P >:)
Dat was echt NW, anders staat Bunny bij ons niet bovenaan, en heb jij daar geen shock rifle vast (ik zie wat blauws) maar een instarifle :P plus dat ik er zelf bij was :P
Op woensdag 05 juni 2002 10:20 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Trouwens diegene die gister wou spectaten bij m'n war (me = kokosnoot), je hebt niets gemist behalve aimbots/triggerbots in morpheus...En ze weigeren elke medewerking met ons... tegenwoordig verplichten we iedereen om een demo te maken
Dat was ik :) Welke clan zit je dan?
Op woensdag 05 juni 2002 22:25 schreef KillerB het volgende:
@home was weer fijn bezig zeg :(
Ik kon niet fatsoenlijk spelen ;(
@home roxorz hier :P keistabiel

We hebben vandaag weer een heleboel GROEPSFOTO'S!!! gemaakt :D :D die van mij komen morgen, 't is nu te laat, moet nog leren voor sk tentamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op woensdag 05 juni 2002 10:20 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Hmm, hoe weet je nou dat TDM toch niet gespeeld wordt als het er niet op staat? Ik speel CTF voor het team element..niet voor het spel. Deathmatch vindt ik gewoon te chaotisch..8 spelers tegen elkaar..4x4 is toch veel leuker?
Gauntlet CTF is gewoon puur TDM...daarom speel ik er liever dan in FAce, November, etc..

(als je #1,#2,#3 bent op 3 ladders is dat namelijk zeer wijs), en ze sturen ons dus gewoon fake files..van een van die spelers kregen we gewoon een gerenamede *.u bestand!

Dit wordt dus ook zeker een conflict..ze meoten alleen eerst de score invullen op CB, anders kan dat niet :(
LOL, tegen welke zoute clans spelen jullie in godsnaam :D. Ik heb in mijn hele UT ding nog nooit een speler betrapt in een war op het gebruik van aimbot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tielenaar Wil je eens een demo'tje opnemen van die jump op lavagiant.
(.dem is goed genoeg)

Want ik wil wel eens zien hoe je dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Afbeeldingslocatie: http://ufoproductions.endoria.net/bitch.jpg

Woei... twee blauwe vlaggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op woensdag 05 juni 2002 23:51 schreef happyman112 het volgende:
Hey tielenaar Wil je eens een demo'tje opnemen van die jump op lavagiant.
(.dem is goed genoeg)

Want ik wil wel eens zien hoe je dat doet :)
Tuurlijk :)
no estas problemos (of zoiets) :P
gewoon boots, hammer, en springen en klikken...
zoiets, beetje mengen, combineren, 3 minuten in de oven en het lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op woensdag 05 juni 2002 23:19 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

geen id wie dat was...
volgens mij Yurok, die EoF gast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op woensdag 05 juni 2002 23:47 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

LOL, tegen welke zoute clans spelen jullie in godsnaam :D. Ik heb in mijn hele UT ding nog nooit een speler betrapt in een war op het gebruik van aimbot oid.
Nummer 5 van de Instagib ladder :)
Dat was ik :) Welke clan zit je dan?
UTCG O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op woensdag 05 juni 2002 23:32 schreef Tha_Snail het volgende:

[..]

Dat was echt NW, anders staat Bunny bij ons niet bovenaan, en heb jij daar geen shock rifle vast (ik zie wat blauws) maar een instarifle :P plus dat ik er zelf bij was :P
och stom ja :D Er wordt ook zoveel ge-instagibt, daar raak je de kluts helemaal kwijt :P maar het was iig een zwaar relaxte pot, Niven is prima te doen met 12 (en meer) spelers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 08:01 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:

[..]

Nummer 5 van de Instagib ladder :)
[..]

UTCG O+
lol staan jullie #1 in de Zuid-Afrikaanse ladder ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 09:15 schreef vYniL het volgende:

[..]

lol staan jullie #1 in de Zuid-Afrikaanse ladder ofzo :D
Haha, nee in de afghaanse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond rond 23:30 ook weer eens meedoen. SO be PREPARED :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op donderdag 06 juni 2002 10:09 schreef jbalk het volgende:
Ik zal vanavond rond 23:30 ook weer eens meedoen. SO be PREPARED :D
1 request: Verander je nick in UT, want ik zie bijna alleen maar blokjes, ik zie hier nu voor het eerst hoe je nou echt heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 11:28 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

1 request: Verander je nick in UT, want ik zie bijna alleen maar blokjes, ik zie hier nu voor het eerst hoe je nou echt heet.
Idd daar ben ik het helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 11:51 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Idd daar ben ik het helemaal mee eens.
HAHA, dat snap ik trouwens niet. Soms zie je blokjes en soms niet. Waar ligt dat aan? Dat zie ik namelijk bij de Syncro spelers ook weleens als ze die ° om de S heen hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 20:38
Prepare, mijn screenies van deze week met aan het einde de gisteravond/nacht gemaakte groepsfoto's :P (allemaal -as always- clickable :P)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj9.jpg

Dit ziet eruit als een ictf-face potje :) 35 minuten, dus een kwartier over tijd. Als ik zo naar de scores kijk was het ernstig spannend :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instajeuj7.jpg

Mmm ik gok op overwinning op idm-curse, volgens mij waren FreeLancer_NL en [FtF]Tielenaar er niet zo blij mee :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instajeuj8.jpg

Duidelijk idm-deck :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj10.jpg

Als ik zo naar de scores kijk van dit ictf-niven potje dan denk ik dat de overwinning deze keer vrij terecht was ;)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj11.jpg

Soms hebben jij en je team heel veel geluk, en win je potjes zoals deze (ictf-niven) met 3 man tegen 4, na 2 minuten sudden death :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj12.jpg

In dit ictf-november potje was ik bezig de FtFers te terroriseren :P We behaalden ergens in het begin heel snel een cap en verdedigden die het hele potje succesvol :) en blijkbaar vond tiel dat weer eens niet zo leuk :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj13.jpg

ictf-hall, met een heleboel mensen, was ernstig koel! Je zag gewoon 7 roden rondlopen bij hun basis als er "Defend The Base! Incoming FlagCarrier!" werd geroepen, was prachtig om te zien :)

Dan heb ik nog wat idm potjes die grotendeels 1on1 waren tussen mij en OProg :) achtereenvolgens achterelkaar gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instajeuj9.jpg

Deck.

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instajeuj10.jpg

Morbias (very spannend!).

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instajeuj11.jpg

Stalwart.

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instaasjeuj2.jpg

Meestal duurt as-hispeed niet bepaald lang, nw en insta. Meestal iets in de 40 seconden, en dan 2x. Dit was toevallig een insta potje, maar ik kan het echt bijna niet sneller dan dit. Ik struikelde 1x, misschien had er nog een seconde afgekund... :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instactfjeuj14.jpg

Dit waren heel eerlijke teams :D check m'n commentaar ook :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/lavarots.jpg

Jaja, ik stond eindelijk ook een keer op de rots in LavaGiant :D Natuurlijk met een volgeladen sniperrifle :P Helaas kukelde ik er bijna meteen weer af, maar ik heb er even op mogen staan 8-) Nice uitzicht *D

EN DAN NU DE GROEPSFOTO'S :D

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto3.jpg

In hall of giants, links [RE]chucky met de rode vlag, in het midden [DOR]_Rival24, en rechts KillerB met de blauwe vlag :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto4.jpg

Ze stonden heel lang als standbeelden naar het vogeltje te lachen :P ik vroeg of ze wilden zwaaien, dat deden ze, maar helaas kon ik het niet zien :? |:(

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto5.jpg

Ik ging even wisselen van spectator naar echte speler, en ja hoor, ze stonden er nog ;) de foto is gemaakt op het moment dat de game voorbij was, nu met de fotograaf (ikke) erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto6.jpg

Nog een keer vanuit een iets andere hoek en met een zwaaiende fotograaf :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto7.jpg

De fotograaf zwaaide zich een ongeluk :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto8.jpg

En nog eentje recht van achteren :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto9.jpg

En de laatste, van rechts, op het moment dat "tieltje" binnenkwam :P :)

Vervolgens kwamen we, versterkt met tieltje en raikane, in DM-Liandri. MEER FOTO'S :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto10.jpg

Van links naar rechts: KillerB, [RE]chucky, een springende [DOR]_Rival24, Raikane en [FtF]Tielenaar :)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto11.jpg

Nu mocht KillerB optreden als fotograaf :) Ik verwacht nog foto's B!!! :P Zoals te zien is bevindt mijn crosshair zich precies op het hart van B, en mijn vinger jeukte :P :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto12.jpg

Tiel mocht ook nog even als fotograaf optreden :) (waar blijven de pics tiel :P) en op deze foto is te zien hoe we allemaal netjes op een rijtje in het gelid stonden, met tiel er recht voor :P

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/groepsfoto13.jpg

De laatste screenie, ik vroeg op het laatst nog even of ze op 3 wilden springen. Tuurlijk wilden ze dat :P Van links naar rechts [DOR]_Rival24 die niet van de grond kwam, een enthousiast springende [RE]chucky, een ter aarde gelande B en een Raikane die je al hoort schreeuwen "Bow Down, Run Human, I Am Superior, Witness My Perfection!!!" :P

Hierna kwam die AARS van een WOmBaT binnen :P en was het weer WAR!!! :)

Edit: plaatjes zijn down als ik UT speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Die blokjes in je naam komen doordat de server op linux draait en linux een andere ASCII tabel heeft dan windows oid :? correct me if im wrong hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 14:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
Die blokjes in je naam komen doordat de server op linux draait en linux een andere ASCII tabel heeft dan windows oid :? correct me if im wrong hehe
Daar zit wat in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
ik zie geen groepsfotoplaatjes...?!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op donderdag 06 juni 2002 16:04 schreef Emcee het volgende:
ik zie geen groepsfotoplaatjes...?!? :?
me2.. server down :?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:47 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

HAHA, dat snap ik trouwens niet. Soms zie je blokjes en soms niet. Waar ligt dat aan? Dat zie ik namelijk bij de Syncro spelers ook weleens als ze die ° om de S heen hebben staan.
Ik gebruikte ook altijd ASCII dingen in mijn echte nick Maar als je dan F1 deed zag ej alleen M :(

Maar doordat ASCII op veel servers niet meer wordt ondersteund ben ik Overgeschakeld naar Q en adere 1 letteringe names
Op donderdag 06 juni 2002 14:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
Ja dat klopt wel..... Wist el dat linux servers dit niet goed ondersteunen maar nooit geweten waar het aan lag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op donderdag 06 juni 2002 10:01 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Haha, nee in de afghaanse :P
Waar slaat dat nou weer op? :( :(

Anyway, to quote:
Ladder: Position:
Instagib NL # 3
Instagib 2vs2 International # 1
Instagib International # 4
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI!
/me had een monsterkill!
ik ben nu helemaal trots op mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Zow dat ging net lekker :D he Tha Snail? ;P
Lekker iAS gedaan, en :42 gezet op HiSpeed :D :D
Alleen nu is de cola op dus gaat het niet meer zo lekker :'(

en nu weet ik zeker dat ik binnenkort een GoT insta clan ga oprichten.

Over de GoT Istagib Compo: ik weet niet wanneer ik weer windows 98 op me bak geinstalled krijg met al me gegevens erop, maar denk dat het nog wel ff kan duren aangezien eerst linux erop moet en die niet erg wil :{

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Aangezien die foto's van Snail niet werken zal ik mijn 2 foto's er ff neerpleuren. Meer heb ik er niet gemaakt namelijk :{

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rene.bolt/got-ut/Shot0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rene.bolt/got-ut/Shot0006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL @ pics van standaart skins........

ohh ps: het is me eindlijk een paar (5-6) keer achter elkaar(zonder te vallen) gelukt om die jump te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Hoewel ik lms suf vind was dit net toch wel een zwaar roelio pot, stuk of 4 killing sprees gehad :D >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/ut/ut4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik heb mij einderlijk op tweakers aan gemeld :7

die schreen foto's rule wel
:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 15-09 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~twisk064/UT/6.jpg
WOEI, lekker met zijn 10en LMS, ook al was de helft al weg toen het potje afgelopen was. Gewonnen met NW nog wel, en nee amper gekampt...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 15-09 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

Op vrijdag 07 juni 2002 00:25 schreef -------chucky---------- het volgende:
hehe ik heb mij einderlijk op tweakers aan gemeld :7

die schreen foto's rule wel
:P:P
lekkere vage naam zo chucky :7

* Puck moet ze naam maar op tweakers maar eens laten veranderen in ::|[P][u][©][K]|:: of niet?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 07 juni 2002 00:28 schreef PuCK het volgende:

[..]

lekkere vage naam zo chucky :7

* Puck moet ze naam maar op tweakers maar eens laten veranderen in ::|[P][u][©][K]|:: of niet?
of zet het in je sig :)

BTW dat LMS is wel leuk dat die er nu bij is :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 07 juni 2002 08:49 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

of zet het in je sig :)

BTW dat LMS is wel leuk dat die er nu bij is :)
Vooral voor de mensen die wat minder goed zijn.. Of later het potje binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 07 juni 2002 09:28 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Vooral voor de mensen die wat minder goed zijn.. Of later het potje binnenkomen...
Geloof me iemand die minder goed is heeft echt meer kans om te winnen, normaal win ik 80 a 90% van de potjes op tweakers server, bij lms maar 40%, in dat opzicht is het dus veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iets verschrikkelijk is het wel LMS :(

Ik ben altijd halverwege dood en dan zit ik me maar een beetje te vervelen :(

Dus gewoon lekker CTF instagib en dan komt alles goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 07 juni 2002 10:29 schreef MeTaFa het volgende:

ja daar heb je wel gelijk in..

maar toch vind ik het wel leuk :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 07 juni 2002 10:29 schreef MeTaFa het volgende:

Dus gewoon lekker CTF instagib en dan komt alles goed :P
Nee met 6 tegen 6 ctf insta spelen op face is boeiend :z

Vooral omdat al die stomme noobs niet eens kijken of teams wel kloppen als ze joinen.

En als je op de helft al dood bent doe je echt iets verkeerd, je moet bullets namelijk dodgen, niet koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 07 juni 2002 13:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee met 6 tegen 6 ctf insta spelen op face is boeiend :z

Vooral omdat al die stomme noobs niet eens kijken of teams wel kloppen als ze joinen.

En als je op de helft al dood bent doe je echt iets verkeerd, je moet bullets namelijk dodgen, niet koppen.
CTF FACE + INSTA = TDM INSTA lmfd :P

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mjah het probleem altijd met insta ctf is dat niemand echt goed in een team speelt en dat is juist et hardst nodig om die vlag te halen lmfd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 13:45 schreef RaVeNgEr het volgende:
mjah het probleem altijd met insta ctf is dat niemand echt goed in een team speelt en dat is juist et hardst nodig om die vlag te halen lmfd :)
Klopt helemaal, zeker bij insta is dat erg belangrijk, maarja het enige wat de teams uit elkaar houd is de kleur.

Maarja, ben je met insta CTF eenmaal de hoek om met de vlag of halverwege face ofzo, dan maak je bijna altijd de cap. Translocaten is neit mogelijk, dus als je degene die achter je aanzit killt dan heb je zowieso een cap, maar ik ga weer op IG lopen flamen.....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al een topic over geopend maar ik post het hier ook maar ff:

Ik heb een probleem. Als ik de SP in UT speel dan krijg ik de hele tijd kleine schokjes achter elkaar. Dit terwijl ik dan 60/70 fps haal. Ik vind dit een beetje vaag gezien mijn systeem.(zie sig) Op internet heb ik verder geen problemen. Alles draait soepel enzo alleen dan met 40 fps. Dus het komt er dus eigenlijk op neer dat als ik boven de 40 fps kom dat ik dan kleine schokjes krijg? Ik vind dit erg vaag. Als ik op internet ook mijn netspeed verhoog (en dus 60/70 fps haal) Dan krijg ik ook van die kleine schokjes Ik heb al het volgende geprobeerd:

UT helemaal opnieuw installen.
UT patch opnieuw installen.
Winxp Pro er helemaal opnieuw opgegooid.
Detail level lager zetten.
Op 16 bits zetten.
3 Detonator series geprobeerd

Ik ben helemaal ten einde raad, wie kan mij helpen?

P.S het is UT GOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Betekent LMFD hier iets anders of menen jullie het serieus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 15:07 schreef Bosmonster het volgende:
Betekent LMFD hier iets anders of menen jullie het serieus ;)
Dan moet je ook zeggen wat je denkt dat het betekend!

LMFD is imo Lijkt Me Fucking Duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

lmfd = lick my fucking dick

ik zou het dus niet te veel op internationale boards gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 09:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geloof me iemand die minder goed is heeft echt meer kans om te winnen, normaal win ik 80 a 90% van de potjes op tweakers server, bij lms maar 40%, in dat opzicht is het dus veel leuker.
idd, maar ik vind dat je lms wel met nw weapons moet doen. Met insta wordt het al snel een camp-match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op vrijdag 07 juni 2002 15:29 schreef Bosmonster het volgende:
lmfd = lick my fucking dick

lijkt me fucking duidelijk dat LMFD lick my fucking dick betekent :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 07 juni 2002 15:29 schreef Bosmonster het volgende:

lijkt mij ook fucking duidelijk dat dit geen internationale board is :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 07 juni 2002 15:04 schreef ThaBunny het volgende:
Ik heb hier al een topic over geopend maar ik post het hier ook maar ff:

Ik heb een probleem. Als ik de SP in UT speel dan krijg ik de hele tijd kleine schokjes achter elkaar. Dit terwijl ik dan 60/70 fps haal. Ik vind dit een beetje vaag gezien mijn systeem.(zie sig) Op internet heb ik verder geen problemen. Alles draait soepel enzo alleen dan met 40 fps. Dus het komt er dus eigenlijk op neer dat als ik boven de 40 fps kom dat ik dan kleine schokjes krijg? Ik vind dit erg vaag. Als ik op internet ook mijn netspeed verhoog (en dus 60/70 fps haal) Dan krijg ik ook van die kleine schokjes Ik heb al het volgende geprobeerd:

UT helemaal opnieuw installen.
UT patch opnieuw installen.
Winxp Pro er helemaal opnieuw opgegooid.
Detail level lager zetten.
Op 16 bits zetten.
3 Detonator series geprobeerd

Ik ben helemaal ten einde raad, wie kan mij helpen?

P.S het is UT GOTY
en heb je ook al een andere video modus geprobeerd. ;?
- D3D
- Opengl
- software render ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 16:30 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

en heb je ook al een andere video modus geprobeerd. ;?
- D3D
- Opengl
- software render ;)
Ja geprobeerd, maar in OpenGL heb ik het niet meer maar kom ik onder de 30 fps. En onder de 45 fps doet het probleem zich zoiezo niet voor (zoals je in me verhaaltjes hebt kunnen lezen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Op 4 minuten na tegen een overmacht moeten spelen en toch winnen :).

(image = clickable)
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 18:52 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Ja geprobeerd, maar in OpenGL heb ik het niet meer maar kom ik onder de 30 fps. En onder de 45 fps doet het probleem zich zoiezo niet voor (zoals je in me verhaaltjes hebt kunnen lezen :) )
Ik had dit probleem eerst ook, waarschijnlijk komt het omdat je processor wel 60/70 fps aan kan, maar je videokaart eigenlijk niet, hierdoor krijg je steeds kleine schokjes. De oplossing lijkt mij om een geforce4 te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 20:21 schreef vYniL het volgende:

[..]

Ik had dit probleem eerst ook, waarschijnlijk komt het omdat je processor wel 60/70 fps aan kan, maar je videokaart eigenlijk niet, hierdoor krijg je steeds kleine schokjes. De oplossing lijkt mij om een geforce4 te kopen :P
Het is inmiddels weer opgelost :D Databeest was de gelukkige die mij mocht helpen en de verlossende tip gaf :D :P Ik moest VSync aanzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FtF clan heeft een eigen private server :D Met dank aan Gerco! Heerlijke pings en vanavond wordt daar de eerste war gespeeld: tegen SQUAD. Veel suc6 guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zaterdag 08 juni 2002 21:02 schreef ThaBunny het volgende:
De FtF clan heeft een eigen private server :D Met dank aan Gerco! Heerlijke pings en vanavond wordt daar de eerste war gespeeld: tegen SQUAD. Veel suc6 guys :)
suc6 ermee, en ik zei toch dat Gerco relax was? :P

btw: ut.tweakers.net is nog steeds de officiele ~UFT~ server :o

[edit]

Als de FtF server public is heb ik een goed en aanvaardbaar voorstel:
De originele server wordt insta-only en de FtF server wordt NW (of andersom)
klinkt goed huh? :P

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 21:03 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

suc6 ermee, en ik zei toch dat Gerco relax was? :P

btw: ut.tweakers.net is nog steeds de officiele ~UFT~ server :o

[edit]

Als de FtF server public is heb ik een goed en aanvaardbaar voorstel:
De originele server wordt insta-only en de FtF server wordt NW (of andersom)
klinkt goed huh? :P
Nee klinkt niet goed :D Het moet gewoon een private server zijn met af en toe insta en af en toe NW. Ik vind het best dat ie publiek wordt......Alleen als wij wars hebben word ie afgesloten :P Alleen ik weet niet of mijn clanleden het hiermee eens zijn. Dus ik zeg NIET dat ie al openbaar is. :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.