Op donderdag 13 juni 2002 13:25 schreef Bosmonster het volgende:
Er mag ook wel gekeken worden naar het toevoegen van TDM in de vote.. al heb ik geen idee hoe dat geimplementeerd zou kunnen worden.
TDM heb ik al in de vote, tegelijk met LMS. Alleen zet 1 van de admins het steeds uit. Ik heb het daarom ook maar niet meer aangezet.
Dat je niet kunt voten in LMS is gewoon een vette BUG in de vote en daar ga ik naar kijken.
Enne... als er iets constructiefs uit dit topic komt, of als er iemand vragen heeft over de vote/server/maps/whatever, mail mij dan ff op gerco@gdries.com, want ik heb geen tijd om dit topic steeds te checken, het gaat te snel en tussen de screenies zie ik de posts niet meer.
Voor de playerlimit geld hetzelfde: "Als ik 'em anders instel is er altijd wel iemand die 'em op 16 of hoger zet". 10-12 spelers vind ik meer dan genoeg, maar blijkbaar is niet iedereen dat met me eens.
Ik weet dat de server regelmatig lagt, al heb ik er zelf nagenoeg nooit last van, misschien mazzel? Ook als er 16 spelers zijn loopt het allemaal nog prima. Maar goed, we nemen even aan dat er inderdaad zware lag is. Vind je het gek? Er zitten op dat moment waarschijnlijk een man of 50-80 te gamen op die ene bak (20 op CS1 [Xanadu], 20 op cs2[FOX], 16 op jedi knight 2 en 16 op unreal1 en waarschijnlijk nog wel een paar op unreal2[FtF])
En voor de toekomst... zodra er een linux versie van UT2003 server is, gaat er 1 op. Het kan me niet schelen wat we ervoor moeten laten vallen..

(al denk ik niet dat de CS admins dat met me eens zijn

)
dus, nog 1 keer: "Voor vragen, opmerkingen, whatever, mail mij op gerco@gdries.com" (scheldpartijen over laaaaaaaag of andere dingen gaan direct naar /dev/null en de betreffende afzender in de block list).
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!