Ik wil wel een keertje rav tegen syncro maar dan met [X].Op maandag 27 mei 2002 00:33 schreef RaVeNgEr het volgende:
FtF anders keertje war vs Syncro?
We hebben SQUAD ook al gehad, da was 287-147 over 2 maps voor Syncro hrhr.
ik spreek je wel een keertje op irc. 2on2 of 4on4 ofzo
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Sorry Deeper, maar dit was ff nodig om clan FtF te promotenOp maandag 27 mei 2002 09:27 schreef Deeper het volgende:
Ik zei nog zo, niet posten![]()
![]()
Het valt me trouwens de laatste tijd op dat mijn ping aardig omhoog schiet als de server druk bezet is.
Een aantal weken geleden was dat nog niet zo.
[..]
Ik denk dat FtF dat niet trekt, CTF ook niet. Aangezien Syncro al tijden met elkaar spelen, goede spelers hebben blablabla. Jullie zitten net een week met elkaar te spelen op de got server. Ik weg op syncro iig. Nofi verder hoor, maar dat lijkt mij te hoog gegrepen!Op maandag 27 mei 2002 09:31 schreef MadMax het volgende:
[..]
Ik denk dat we iets meer kan maken als we CTF spelenVoor DM zijn jullie nog net "iets" te goed.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
maakt niet uit, we speelden ook tegen Squad met het idee dat we nog wel 30% van hun score konden halen, en dat is gelukt!Op maandag 27 mei 2002 10:04 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Ik denk dat FtF dat niet trekt, CTF ook niet. Aangezien Syncro al tijden met elkaar spelen, goede spelers hebben blablabla. Jullie zitten net een week met elkaar te spelen op de got server. Ik weg op syncro iig. Nofi verder hoor, maar dat lijkt mij te hoog gegrepen!
Dus waarom niet gewoon tegen ºSº? Is toch leuk
Het is wel leuk, ik vind het ook leuk om wars te spelen of je nou wint of verliest, het brengt altijd die spanning met zich meeOp maandag 27 mei 2002 10:51 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
maakt niet uit, we speelden ook tegen Squad met het idee dat we nog wel 30% van hun score konden halen, en dat is gelukt!
Dus waarom niet gewoon tegen ºSº? Is toch leuk
Maar, syncro CTF is imo op dit moment erg goed. Ik ken 1 van de spelers persoonlijk, en als ik alleen al naar de defence kijk, dan hoop ik voor jullie dat jullie ook maar 1x uit hun basis kunnen komen met de vlag....
Verder zou ik het erg leuk vinden om die war te spelen, zit alleen niet in FtF of °S°
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
en nu zodat iedereen het begrijptOp maandag 27 mei 2002 12:17 schreef Mr._J het volgende:
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
GE-F***ING-NANT
GG's [FtF]
ja idd ik snap er ook geen hol van.Op maandag 27 mei 2002 12:35 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
en nu zodat iedereen het begrijpt
dus...
Verwijderd
|\|008'sOp maandag 27 mei 2002 12:37 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
ja idd ik snap er ook geen hol van.
hehehe
urrm wie verliest er hier nou van [FtF] ???Op maandag 27 mei 2002 12:53 schreef Mr._J het volgende:
[..]
|\|008's
hehehe
dus...
Verwijderd
Op maandag 27 mei 2002 13:06 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
urrm wie verliest er hier nou van [FtF] ???![]()
'k ben er nog ziek van...nu komen de smoesjes:
-ik was mezelf niet, had al te langt ge-gamed
-server had kuren beetje laggy etc (soory MSAM)
-onze clan-members waren niet constant actief aan het knallen
ben er nog steeds ziek van...

wel verdenk ik de FtF ervan getrained te hebben op de Team-DM... de [d)(c] clan hield er een meer kip-zonder-kop tactiek op na (alles verrot schieten wat lijkt te bewegen)
ik heb er nog een paar voor je:Op maandag 27 mei 2002 13:16 schreef Mr._J het volgende:
[..]
BOEHOEHOEHOE
'k ben er nog ziek van...nu komen de smoesjes:
-ik was mezelf niet, had al te langt ge-gamed
-server had kuren beetje laggy etc (soory MSAM)
-onze clan-members waren niet constant actief aan het knallen
- had last van rsi
- te hoge ping
- last van grote teen
dus...
rood tegen blauw moet je eens op hall-o-giants doen met die groene belichting...hehe
is irritant héOp maandag 27 mei 2002 13:23 schreef Emcee het volgende:
[..]
als er iemand last heeft van z'n grote teen dan ben ik dat wel (authentiek)
dus...
Verwijderd
En na het lezen van dit topic krijg ik er weer zin an
Is er nog ergens een plekkie vrij voor deze veterane kip ?
Verwijderd
rsi: beetje....maarreh enthousiaste UT bewegingen zijn alleen maar goed *smashes-keyboard-against-forehead*Op maandag 27 mei 2002 13:19 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
ik heb er nog een paar voor je:
- had last van rsi
- te hoge ping
- last van grote teen

ping: veel lager wordt 'ie niet....
grote teen: alleen MSAM heeft tijdens UT oprecht te kampen gehad met grote teen-perikelen
*dissing-fellow-clanmembers-in-public*
dat zal je nog vies tegenvallen sinds onze CTF sectie zelfs Eurocup speelt op CBOp maandag 27 mei 2002 09:31 schreef MadMax het volgende:
[..]
Ik denk dat we iets meer kan maken als we CTF spelenVoor DM zijn jullie nog net "iets" te goed.
Dat zeg ik dusOp maandag 27 mei 2002 15:05 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
dat zal je nog vies tegenvallen sinds onze CTF sectie zelfs Eurocup speelt op CBOnze CTF sectie is qua teamplay nog veel hoger dan onze TDM soms
Verwijderd
CTF & DM (allebei dus
Icq me maar, dan regelen we iets
Wat ik dus eigenlijk bedoelde was dat de DM speler CTF gaan spelenOp maandag 27 mei 2002 15:05 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
dat zal je nog vies tegenvallen sinds onze CTF sectie zelfs Eurocup speelt op CBOnze CTF sectie is qua teamplay nog veel hoger dan onze TDM soms
Lijkt mij wel wat. Contact Tielenaar of QuestGamer anders ff.Op maandag 27 mei 2002 15:49 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[FtF] zin in een Friendly tegen [LoRd]?
CTF & DM (allebei dus)
Icq me maar, dan regelen we iets
Verwijderd
dat kon met quake2 nml heel makkelijk
S.CTF laat waarschijnlijk geen vlag uit de basis, dus das denk ik een stuk saaier.. ik wil het best proberen hoor, maar weet niet of jullie er lol in hebben... no offense intended!
Verwijderd
ok, ik heb tielenaar ff toegevoegdOp maandag 27 mei 2002 16:13 schreef MadMax het volgende:
[..]
Wat ik dus eigenlijk bedoelde was dat de DM speler CTF gaan spelenIk ben uit FtF denk ik de enige met ervaring wat teamplay betreft
[..]
Lijkt mij wel wat. Contact Tielenaar of QuestGamer anders ff.
hij moet alleen nog ff online komen hehe =)
Get Ready Tobe Slaughtered FtF
Hey mich, nieuwe gebruikersnaam ofzo??Op maandag 27 mei 2002 16:15 schreef M1ch het volgende:
Tja ik denk dat CTF Syncro vs FtF een stuk saaier is dan TDM Syncro vs FtF. TDM is er namelijk zowieso wel actie, en aan beide kanten een beetje frags (tenminste, we hebben weleens tegen clans gespeeld die onder nul eindigden, maarja lol).. S.TDM is niet zo heel sterk.
S.CTF laat waarschijnlijk geen vlag uit de basis, dus das denk ik een stuk saaier.. ik wil het best proberen hoor, maar weet niet of jullie er lol in hebben... no offense intended!
Verder had ik ze dat ook al duidelijk gemaakt
Ik denk idd dat je de enige bent die ervaring heeft met teamplay.Op maandag 27 mei 2002 16:13 schreef MadMax het volgende:
[..]
Wat ik dus eigenlijk bedoelde was dat de DM speler CTF gaan spelenIk ben uit FtF denk ik de enige met ervaring wat teamplay betreft
[..]
Lijkt mij wel wat. Contact Tielenaar of QuestGamer anders ff.

Verwijderd
we are n00bzOp maandag 27 mei 2002 16:24 schreef M1ch het volgende:
Kwam toevallig dit tegen in mn system map, das toch die SQUAD clan van jullie? We speelden btw met Trick, das een CTF-erWas zn eerste TDM war (dat was te zien
)
maar zoals ik zei, wat wil je van een paar nw wanabees
en SQUAD clan is niet van hun...FtF is van hun, SQUAD is van cb lol
+ we have like ....NO teamplay met tdm nw
maar we werken eraan
btw SQUAD wil nog een wartje tegen FtF met ctf...we willen wat maps oefenen (en hopelijk doet madmax ook mee ;p)
Verwijderd
Heb weleens tegen hem CTF gespeelt
[edit]
Ik wil ook nog ff aansluiten op die teamplay.
Als in je clan geen teamplay zit kan je net zogoed stoppen want dan heb je als FC geen backup en als defence ben je zwaar de lul (of je hebt te veel mensen).
Ik stond vroeger altijd op defence (ben gestopt met clan-games) samen met een andere knakker, en op een gegevend moment wist ik wat hij ging doen en vice versa, wanneer je zo ver bent staat je defence als een huis.
Verwijderd
Ik denk dat het er vooral aan ligt tegen wie je speelt en op welke map. We hebben bijvoorbeeld met SQUAD NW CTF wars gespeeld (terwijl we normaal allemaal instagib spelers zijn) op CTF-Gauntlet, waar de NW clans blijkbaar een hekel aan hebbenOp maandag 27 mei 2002 16:48 schreef happyman112 het volgende:
Als in je clan geen teamplay zit kan je net zogoed stoppen want dan heb je als FC geen backup en als defence ben je zwaar de lul (of je hebt te veel mensen).
Ik stond vroeger altijd op defence (ben gestopt met clan-games) samen met een andere knakker, en op een gegevend moment wist ik wat hij ging doen en vice versa, wanneer je zo ver bent staat je defence als een huis.
Verwijderd
BTW vanavond weer war: [d)(c] wilde revanche dus vanavond ik en tielenaar tegen J en MSAM
Yeah, zondagavond. Ik heb er zin inOp maandag 27 mei 2002 17:05 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[FtF] warretje geregeld =)
En eh Syncro, dat CTF zie ik ook niet zo zitten, we doen wel TDM is leuker voor ons denk ik ja!
En eh d()c, wij hebben NIET getraind op TDM, ik heb zelfs in een war tegen SQUAD teammember OProg 8x afgeknald ofzo
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Was leukOp maandag 27 mei 2002 17:10 schreef QuestGamer het volgende:
En eh d()c, wij hebben NIET getraind op TDM, ik heb zelfs in een war tegen SQUAD teammember OProg 8x afgeknald ofzoDa's duur! Maar we leren het wel, al doende!
Trouwens, [d)(c] hebben jullie misschien ook een keer zin in een 4on4 tegen SQUAD? irc.quakenet.org #squad =)
Voor de lol speelden Tielenaar en ik een 1 on 1 om te kijken wie mee mocht doen vanavond, helaas verloor ikOp maandag 27 mei 2002 17:06 schreef ThaBunny het volgende:
BTW vanavond weer war: [d)(c] wilde revanche dus vanavond ik en tielenaar tegen J en MSAM![]()
Veel suc6 jongens
Dus ik vanavond spectator
Geeft niks, succes Tielenaar en Bunny! O nee, ik kan beter zeggen, succes [d( )c]
Hey fuckeduck mag ik ook mee spelen? 5v5 is wel coolOp maandag 27 mei 2002 17:06 schreef ThaBunny het volgende:
BTW vanavond weer war: [d)(c] wilde revanche dus vanavond ik en tielenaar tegen J en MSAM![]()
Veel suc6 jongens
Ik doe het ook altijd verkeerdOp maandag 27 mei 2002 17:20 schreef Emcee het volgende:
het is [d)(c]
En eh Max, helaas het is maar 2vs2 volgens mij
Maar zondagavond doe je wel mee he, tegen Lord! 19:00, kan je dan?
jep, jij mag!Op maandag 27 mei 2002 17:18 schreef MadMax het volgende:
[..]
Hey fuckeduck mag ik ook mee spelen? 5v5 is wel cool
dan ben je onze 3e man pas geloof ik
Op maandag 27 mei 2002 17:18 schreef MadMax het volgende:
[..]
Hey fuckeduck mag ik ook mee spelen? 5v5 is wel cool
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
?Op maandag 27 mei 2002 17:33 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
2e gebod: je zult de naam van de Duck niet misbruiken...Op maandag 27 mei 2002 17:35 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
?
LOL, dat je daar serieus in gelooftOp maandag 27 mei 2002 17:42 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
2e gebod: je zult de naam van de Duck niet misbruiken...
... want de Duck zal diegene niet ongefragd laten, die Zijn naam misbruikt.Op maandag 27 mei 2002 17:48 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
LOL, dat je daar serieus in gelooft
Pas op dus, he
irc.tweakers.net #ftf
succes!
[zeikmodus]Op maandag 27 mei 2002 19:24 schreef merulez het volgende:
[afbeelding]
potje van net, weer niet slecht gespeeld, 86 pure frags gemaakt
86 pure frags en 90 punten? Kan niet!
Flag carrier neerknallen = 5 punten, dus 85 pure frags
[/zeikmodus]
En eh dat nieuwe FtF kanaal is wel handig, kun je ons voor clanwars oid uitnodigen enzo!
1 x suicide maybe?Op maandag 27 mei 2002 20:24 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
[zeikmodus]
[/zeikmodus]
Met instagib? Kan wel maar is lastigOp maandag 27 mei 2002 20:29 schreef Duck-Twacy het volgende:
1 x suicide maybe?
Verdrinken zou kunnen (Niven).
Of te pletter vallen, nee is lastig in Niven
Verwijderd
Ga je schoolgeld terughalen.Op maandag 27 mei 2002 20:24 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
[zeikmodus]
[/zeikmodus]
1 fc-kill is 5 punten dat is 1 voor de frag en 4 voor de flag dus hij heeft wel gelijk
Verwijderd
....Op maandag 27 mei 2002 20:33 schreef vYniL het volgende:
Duck nog 2 posts dan heb je 1337 posts
beter check je receptenweb lol
we hebben zowat 1 mb aan tekst daar gezet
btw, check my nieuwe nickname

Wel shit dat mijn PC na een minuutje of 4 spontaan reboote

KutOp maandag 27 mei 2002 21:05 schreef happyman112 het volgende:
Ga je schoolgeld terughalen.
1 fc-kill is 5 punten dat is 1 voor de frag en 4 voor de flag dus hij heeft wel gelijk
Altijd al gevonden dat ik een slechte school had
Daarnet war tegen d)(c gespeeld. CTF was 13-0 geloof ik, BurningBunny & MadMax
Daarna DM in Deck16. Mr.J was het zat
Eindstand 43-15 ofzo... mgoed....
het was niet 15 maar 22 dacht ik of zoietsOp maandag 27 mei 2002 22:49 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Kut
Altijd al gevonden dat ik een slechte school had
Daarnet war tegen d)(c gespeeld. CTF was 13-0 geloof ik, BurningBunny & MadMax
Daarna DM in Deck16. Mr.J was het zaten ging vlak voor het einde weg
![]()
Eindstand 43-15 ofzo... mgoed....
de zenuwen spelen toch mee denk ik
en tot overmaat van ramp zat ook nog eens de hele tribune vol...
Mr_J heeft denk ik nu z'n muis in de wilgen gehangen en is bezig met een UT uninstall, dat krijg je, een gepassioneerd speler...
is d)(c nou al persona-non-grata bij FtF?
en nou in het Russisch?Op maandag 27 mei 2002 22:56 schreef Emcee het volgende:
is d)(c nou al persona-non-grata bij FtF?
Verwijderd

(alleen sommige clan-members doe wel eens aan defence)
Ik sta altijd op defence op deze server dat is zwaar vervelend, en je moet steeds gaten dichten die andere laten vallen......
Daarom speel ik de laatste tijd veel meer op andere servers dan op utn
Maar ja genoeg over de defence...
Ohh ik ad nog een 2 screenies waarin ik bewees dat ik zoog en ownde nou ja volgende keer beter
ik had maar liefst 2 monsterkills! (dus ook enkele killing sprees)...
Zo goed zijn mijn tegenstanders nou ook niet, maar ik moet het toch effe kwijt
Ik val juist altijd meer aan in CTF! Dat is best wel belangrijk! ik capture de vlag dan ook vrij vaak, doe jij zeker 'nooit'?Op maandag 27 mei 2002 23:28 schreef happyman112 het volgende:
Ik wordt soms van deze server zo hopenloos iedereen rent altijd als een kip zonderkop naar voren.![]()
![]()
Ik sta altijd op defence op deze server dat is zwaar vervelend, en je moet steeds gaten dichten die andere laten vallen......
Ohh ik ad nog een 2 screenies waarin ik bewees dat ik zoog en ownde nou ja volgende keer beter
Er word vaak geklaagd dat teams juist te veel defence doen en te weinig aanvallen hoor!Op maandag 27 mei 2002 23:28 schreef happyman112 het volgende:
Ik blijf ook best vaak in de basis verdedigen....
Maar nooit lang, want dan is er geen bal meer aan
Verwijderd
Nee in utn sta ik heel vaak op defence terwijl op andere servers ik meestal de fc ben........Op maandag 27 mei 2002 23:39 schreef Tielenaar het volgende:
Ik val juist altijd meer aan in CTF! Dat is best wel belangrijk! ik capture de vlag dan ook vrij vaak, doe jij zeker 'nooit'?
Ja lekker potje tielenaar in dm-stewardxl
lol zie deze linkOp dinsdag 28 mei 2002 07:31 schreef QuestGamer het volgende:
Er word vaak geklaagd dat teams juist te veel defence doen en te weinig aanvallen hoor!
Ik blijf ook best vaak in de basis verdedigen....
Maar nooit lang, want dan is er geen bal meer aan
Ik (dit keer D ) moest de hele tijd achter de flag aan rennen
elke keer dat ik een flag save had, had pakte iemand anders hem van de tegenpartij, zo bleven we bezig.....
SHAME on usOp maandag 27 mei 2002 22:49 schreef MadMax het volgende:
GG [d)(c]! Jammer dat J weg ging
http://www.myfly.nl/tweakers/madmax08.jpg
"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)
jammer dat die Mr_J ineens weg was bij die andere battle...Op dinsdag 28 mei 2002 09:37 schreef ArieProductions het volgende:
[..]
SHAME on us
het ging effe niet goed bij hem en ging zo maar weg, jammer hoor...
Verwijderd
dit heet flagcampen, en is behoorlijk lame, 20 minuten lang verdedigen...doe je alleen in een war, best defence is ofence...but whateverOp maandag 27 mei 2002 23:28 schreef happyman112 het volgende:
Ik wordt soms van deze server zo hopenloos iedereen rent altijd als een kip zonderkop naar voren.![]()
![]()

Verwijderd
Ben ik het niet mee eensOp dinsdag 28 mei 2002 13:04 schreef got*0wned het volgende:
[..]
dit heet flagcampen, en is behoorlijk lame, 20 minuten lang verdedigen...doe je alleen in een war, best defence is ofence...but whatever
flag campen=
Ik dodge bij corret (waar ik het zonet over had) altijd tussen de deuren en de RL room, indien je daar een defence hebt staan kunnen ze niet bij je flag komen.Het op een plaats blijven staan en alleen op de flag mikken, wanneer een enemy de flag heeft haal je de trekker over.
Als 2 players alleen maar rond de flag dodgen, en zo defenden is er helemaal geen reet aanimo, maar dat is ook geen reden om het lame tevinden want niemand kan aan je flag komen of ze moeten beter dan jou zijn.

Jij zegt dat je alleen aan defence doet in een war:? , wtf je wilt toch winnen, als je geen defence hebt maar steeds moet wachten totdat jou vlag is terug gebracht & daar is er toch ook nix aan. ik geef altijd de vlag aan een team maat zodat ik zelf de vlag kan terug halen
sorry voor alle spelvouten in het woord vlag
Playing UT should be fun! Probeers eens aan te vallen, maakt het spel veel leuker. Dan ga ik wel een keer voor je defenden..... laat maar weten wanneerOp dinsdag 28 mei 2002 13:18 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
flag campen=
[..]
Ik dodge bij corret (waar ik het zonet over had) altijd tussen de deuren en de RL room, indien je daar een defence hebt staan kunnen ze niet bij je flag komen.![]()
Als 2 players alleen maar rond de flag dodgen, en zo defenden is er helemaal geen reet aanimo, maar dat is ook geen reden om het lame tevinden want niemand kan aan je flag komen of ze moeten beter dan jou zijn.
Jij zegt dat je alleen aan defence doet in een war:? , wtf je wilt toch winnen, als je geen defence hebt maar steeds moet wachten totdat jou vlag is terug gebracht & daar is er toch ook nix aan. ik geef altijd de vlag aan een team maat zodat ik zelf de vlag kan terug halen
Trouwens, aanvallen is een stukje moeilijker dan defenden. Zeker op zo'n server als ut.tweakers.net . Probeer het maar eens, dan ga ik defenden en mag jij aanvallen (jij dan bij rood en ik bij blauw of andersom
Hmmmmmmmm, op de tweakers server ga ik meestal met de vlag op me rug onze vlag zelf terughalen, toch alleen maar noobsOp dinsdag 28 mei 2002 13:18 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
flag campen=
[..]
Ik dodge bij corret (waar ik het zonet over had) altijd tussen de deuren en de RL room, indien je daar een defence hebt staan kunnen ze niet bij je flag komen.![]()
Heb dat op face een paar keer gedaan, de sniper bullets vliegen dan om je oren, maar wel erg leuk als het lukt
LOL @ MOL! Eindelijk eentje die weet hoe je het spelen van UT een beetje interessant maakt!Op dinsdag 28 mei 2002 16:41 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm, op de tweakers server ga ik meestal met de vlag op me rug onze vlag zelf terughalen, toch alleen maar noobs
Heb dat op face een paar keer gedaan, de sniper bullets vliegen dan om je oren, maar wel erg leuk als het lukt
Verwijderd

Haha, bedankt. Maarja zo is het toch...??Op dinsdag 28 mei 2002 16:44 schreef MadMax het volgende:
[..]
LOL @ MOL! Eindelijk eentje die weet hoe je het spelen van UT een beetje interessant maakt!
Nou wil ik echt niet zeggen dat ik zo goed ben ofzo, maar je moet het voor jezelf leuk maken. Als er 1 man de hele tijd defence staat, dan ga ik dus puur voor een killing spree door hem 5x dood te maken ofzo, dat soort dingen. In competitie verband is het idd heel anders, maar dan speel je op een vaste positie en heb je dus geen gezeik enzo.
Verder heb ik eindelijk mijn originele UT cd binnen, had em besteld...
Ben em nu aan het installeren en hoop dat ik dan eindelijk weer fullscreen kan blazen
LOL .... nu alOp dinsdag 28 mei 2002 18:03 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Verder heb ik eindelijk mijn originele UT cd binnen, had em besteld...
dus...
Verwijderd
aight doe ik ookOp dinsdag 28 mei 2002 16:41 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm, op de tweakers server ga ik meestal met de vlag op me rug onze vlag zelf terughalen, toch alleen maar noobs
met instagib is het pas phat leuk, op een vole gaunt spelen (8vs8)
zelfs als ze n00b zijn, 1 schoot per ongeluk jou richting.....
Volgens mij is die Puck een andereOp dinsdag 28 mei 2002 19:27 schreef happyman112 het volgende:
planet.nl/~schri640/04.jpg[/img][/url]
BTW gerco=puc maar ben je ook .:[p][u][c][k]:.![]()
of niet...
Mgoed, FtF staat nu ook op clanbase.com! Leuk he
http://www.clanbase.com/claninfo.php?qid=5528c511BB50&cid=184816
Verwijderd
ik heb als ik ut speel een zwart scherm en als ik f9 druk doet hij weer normaal alleen super licht
ik heb met de f knoppen zitten kloten
hoe krijg ik dit weer goed?
f9 is normaal voor het nemen van een screenshot, met f11 kun je de brightness instellen
http://members.home.nl/chrizz/zagen (check the ngstats)
(www.zagen.tk)
Slache!
en qua stats zag ik dat Billy the Kid 2e stond in de quarterly stats, dus die zal wel goed zijn, goed dat ik dat niet vantevoren wist
Verwijderd
ja maar hoe weer minder bright?Op dinsdag 28 mei 2002 21:21 schreef Emcee het volgende:
je kunt volgens mij ergens je UT toetsenbord instellingen resetten, en anders moet je ff een user.ini hebben van iemand anders (met normale instellingen)
f9 is normaal voor het nemen van een screenshot, met f11 kun je de brightness instellen
op f11 blijven rammen tot ie weer donkerder is d8 ik..Op dinsdag 28 mei 2002 21:26 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
ja maar hoe weer minder bright?
heb het ff gecheckt, en de brightness heeft 10 verschillende niveau's die je met f11 'doorloopt'...
Verwijderd
/me gaat verder proberenOp dinsdag 28 mei 2002 21:29 schreef Emcee het volgende:
[..]
op f11 blijven rammen tot ie weer donkerder is d8 ik
oja als ik een screen shot maak zie ik wel het scherm (heel bright) en na een halve seconde is het weg
ja dat heeft iedereen, dat is heel normaal, merk je tenminste dat je een screenshot maakt >>>flits<<<Op dinsdag 28 mei 2002 21:33 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
* Emcee gaat verder proberen
oja als ik een screen shot maak zie ik wel het scherm (heel bright) en na een halve seconde is het weg
Verwijderd
ik ga ook maar weer is een keer UT'en, kijke of ik het nog kan
Verwijderd
Hoe meer zielen hoe meer fun.......Op dinsdag 28 mei 2002 22:52 schreef Volo het volgende:
hmz.. UT tijd niet meer gedaan
ik ga ook maar weer is een keer UT'en, kijke of ik het nog kan
Verwijderd
http://www.clanbase.com/warrep_show.php?208A2A9&wid=1066423
was nice
gg FtF ( waiting for your revenge
I still think we were betterOp dinsdag 28 mei 2002 23:00 schreef got*0wned het volgende:
eerste war van FtF op clanbase (insta ctf) report @:
http://www.clanbase.com/warrep_show.php?208A2A9&wid=1066423
was nice
gg FtF ( waiting for your revenge)
Ik had het origineel al, kwijt geraakt. Toen een kopie gefixt. Iemand (°S°Z3uS om precies te zijn) had toen mijn cd geleend. Later leende hij ook nog de ut cd's van 2 anderen. Hij is ze allemaal kwijt en ik kon dus niks meer. Na em eerst helemaal verrot gescholden te hebben heb ik em maar online besteld voor 15,64 euroOp dinsdag 28 mei 2002 18:58 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
LOL .... nu al
Gisteravond nog geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem. Format c: was het gevolg. Win98 staat er nu op ipv Win2K, alleen ut nog niet geprobeerd. Moet straks als ik thuis ben nog ff de via drivers installeren en dan eindelijk weer fraggen
Dit topic is gesloten.