[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op zaterdag 18 mei 2002 01:33 schreef JiinX het volgende:
Zo net weer ff een 1on1 gedaan.
[afbeelding]
Had ik in mijn 1 on 1 tegen jou niet ook zo'n uitslag JiinX? *D

Maar eh Schaapjeblaat, 1 on 1 is echt niet alsmaar hetzelfde rondje lopen hoor. Je moet juist proberen onvoorspelbaar te zijn, en je tegenstander voor te zijn enzo...

Mgoed, Raptor jij hebt het steeds over Last Man Standing. Dat rulez... Maar op welke servers speel jij dat?
Op ut.tweakers.net helaas geen LMS :(

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zaterdag 18 mei 2002 21:39 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

Had ik in mijn 1 on 1 tegen jou niet ook zo'n uitslag JiinX? *D

Maar eh Schaapjeblaat, 1 on 1 is echt niet alsmaar hetzelfde rondje lopen hoor. Je moet juist proberen onvoorspelbaar te zijn, en je tegenstander voor te zijn enzo...

Mgoed, Raptor jij hebt het steeds over Last Man Standing. Dat rulez... Maar op welke servers speel jij dat?
Op ut.tweakers.net helaas geen LMS :(
De mapvote kan OF dm OF tdm OF lms, 1 van de 3. Komt omdat alle 3 dezelfde maps gebruiken en de mapvote niet slim genoeg is om die DM dan in TDM of LMS te veranderen :{

BTW: net veel gezeik over dat de server op insta ging via de vote. De vote is gewoon: wil de meerderheid insta gaat ie op insta, wil de meerderheid nw gaat ie op nw. Geen gezeik erover of je kan een schop van de server verwachten :{

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten we net potje insta niven valt server dood :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu kan ik connecten maar zegt ie bdbmap3vote version mismatch :?

arghhh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Op zaterdag 18 mei 2002 21:49 schreef merulez het volgende:
en nu kan ik connecten maar zegt ie bdbmap3vote version mismatch :?

arghhh |:(
Hier precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Even je cache weggooien, en wat betreft dat insta, op deze manier wordt die hele server verneukt, wat heeft het nou voor zin om 10 tegen 10 insta te spelen op face, dat heeft niks met skills of leukigheid te maken, dat is gewoon ultra noob style, ok niet iedereen is even goed, maar op die manier wordt je ook niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 19:38 schreef MadMax het volgende:
GVD!!!! Wat word ik schijtziek van die klote admins die af en toe op de server zitten! Zijn we bezig in een level wordt het level weer geherstart! Zelfs zonder aankondiging! Als dit zo door blijft gaan dan zal je mij niet meer zien op deze server (en ik doel niet op DR, dit is de enige admin die ik ken die weet hoe hij zich als admin moet gedragen!)

Al die newbies die een admin wachtwoord hebben zijn echt het ergst! Laat ze eerst een in UT bewijzen dat ze een beetje kunnen fraggen......... Dan weten ze hoe vervelend het is als een level geherstart wordt.
Dat is idd echt super irritant!! Helemaal als je dan CTF-Face ziet staan. Daar zit dus echt geen tactiek o.i.d. in. Beetje stom lopen totdat je een headshot krijgt of, nog erger, dat beroerde insta. 20 minuten spelen en dan 0 - 0.. BLAAAAAT :Z :Z

De admins hebben hun eigen spel zeg maar en wij "mogen" meedoen, bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 21:57 schreef raptorix het volgende:
en wat betreft dat insta, op deze manier wordt die hele server verneukt, wat heeft het nou voor zin om 10 tegen 10 insta te spelen op face, dat heeft niks met skills of leukigheid te maken, dat is gewoon ultra noob style, ok niet iedereen is even goed, maar op die manier wordt je ook niet beter.
Precies, na 1 min Face op insta verveel ik me.. Het slaat gewoon nergens op..beetje dwaas naar de andere kant lopen.

/me zal het wel niet begrepen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik ben ook 'uit face gegroeid' om het zo te zeggen. Is een leuk level voor n00bs, maar geef mij maar liever Gauntlet

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Face is vet maar dan met NW. In Face met NW heb je namelijk WEL skills nodig (behalve als je de hele tijd op het dak staat te snipen maar dan ben je gewoon zielig |:( ) Maarre genius, ik vind eigenlijk dat je het een beetje overdrijft. Ik bedoel we mogen toch zeggen van: 'Nee geen insta plz' (vrijheid van meningsuiting :P )Toen ik dat zei dreigde je meteen met een kick. Ik vind eigenlijk dat je dat niet moet doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Laatst online: 30-07 00:25
Net nog een geinige actie gehad:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2514236994
Letterlijk OP de laatste seconde toch nog 1 vlag binnengebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59

BeaM-R

Powerrrrr

Op zaterdag 18 mei 2002 22:42 schreef _ViP_ het volgende:
[afbeelding]
heej daar sta ik ook bij :7
(helaas bij het verloren team ;( )

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fewture.cistron.nl/img/insta.jpg

Who's ya daddy?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59

BeaM-R

Powerrrrr

Op zaterdag 18 mei 2002 22:54 schreef Fewture het volgende:
[afbeelding]

Who's ya daddy?!
3de, toch netjes :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:05
Op zaterdag 18 mei 2002 22:56 schreef BeaM-R het volgende:

[..]

3de, toch netjes :)
2e is beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Die nieuwe mapvote is wel handig, maar zuigt ook wel onwijs af en toe.
het as 6x NW en 3x Insta...
wat gebeurt er? HET WORDT INSTA!
dat kan toch niet! meeste stemmen gelden moet het gewoon zijn, klaar!

die hele mapvote is (en was) ook wel wat buggy...
soms verdwijnt je stem gewoon, dan moet je nog een keer stemmen of zo, en heel soms wint een map die niet bovenaan stond! klopt niet... sniegoed...
maar daar valt waarschijnlijk vrij weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 23:27 schreef Tielenaar het volgende:
Die nieuwe mapvote is wel handig, maar zuigt ook wel onwijs af en toe.
het as 6x NW en 3x Insta...
wat gebeurt er? HET WORDT INSTA!
dat kan toch niet! meeste stemmen gelden moet het gewoon zijn, klaar!

die hele mapvote is (en was) ook wel wat buggy...
soms verdwijnt je stem gewoon, dan moet je nog een keer stemmen of zo, en heel soms wint een map die niet bovenaan stond! klopt niet... sniegoed...
maar daar valt waarschijnlijk vrij weinig aan te doen.
idd echt raar, wordt in de laatste 10 seconde nog een map gekozen word gewoon de map die als 2de staat gespeelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 23:28 schreef happyman112 het volgende:

[..]

idd echt raar, wordt in de laatste 10 seconde nog een map gekozen word gewoon de map die als 2de staat gespeelt :(
maak een nieuwe zou ik zeggen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 23:28 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Dat doen de admins. Wordt er NW gespeeld...men vote voor Deck16. En wat gebeurt er? Er verschijnt een scherm met 1 woord dat ik echt niet meer kan zien.. "Face". Zo kun je net zo goed die hele MapVote er uit slopen :? Maar goed, ik laat het hierbij, want dat wordt geflame straks en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
hehe, rustig maar
ik zeg niet dat 1on1 alleen hetzelfde rondje lopen is
ik trek mijn conclusie uit zijn verhaal over 'map control'

ik zie staan: anticipeer waar de armors verschijnen
nou, stel je start boven in deck, dodge naar superhealth, dodge-dodge naar shieldbelt
dodge armor
en dan niet BAM! schaapjeblaat zag je komen maar gewoon doorgaan
nou, dan zul je dus zien dat die armors weer op volgorde verschijnen, aldus een nieuw rondje afdwingende

maar goed, ik erger mij gewoon groen en geel aan al die UTers die heel snel heel veel standaard dodge moves maken, en continu over armors blijven rennen terwijl ze al vol zitten
ga dan vechten ofzo, denk ik dan
enneh, ik weet donders goed hoe 1on1 gaat, niet mijn stijl dus ik begin dr niet aan

p.s. als jullie mij vinden op die UT server dan is het feest voor jullie, want ik kan dus zoals eerder gezegd voor geen meter UT-en, geef mij maar unreal

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Blaat: in ut is superhealth weg ;)

wat leuk trouwens dat je unreal zo in je hart hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 19 mei 2002 01:05 schreef Fewture het volgende:
Dat doen de admins.
Als ik switch zeg ik et iig van te voren, en zoals het daar staat is et alsof et altijd zo is dat de admins switchen, wat dus niet echt zo is. ik heb ook vaak zat gezien dat de map die 2de staat in vote komt. Maar wat kan ik daar uberhaupt aan doen :? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Net ff met Raptor en Tielenaar zitten klooien op Syncro server...
Last man standing, TDM en 1 on 1's.

Mijn 1 on 1: 30-7 verloren ofzo. Tielenaar verloor met 15-4 ofzo, is dus wel wat beter vind ik.
TDM verloren we vet. Ik heb wel 1x LMS gewonnen maar dat was niet met normale zwaartekracht :P

Maar het was wel lachen weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Even voor de mensen die er problemen mee hebben dat ik de server de laatste dagen "zomaar" resette: Dat deed ik om de mapvote te updaten.

Ik heb geen zin om dan weer UT op te starten (dat duurt nogal lang hier) alleen maar om te zeggen dat de server down gaat voor 10 seconden.

Als het goed is is dat nu weer een tijdje voorbij, zowel het "naar insta/nw switchen" door de admins en het "zomaar" resetten. De mapvote is redelijk stabiel en ik heb er een paar bugs uitgesloopt van de originele auteur. (Waaronder de bug waarbij er op het laatste moment toch nog een andere map gekozen kan worden)

De regels zijn als volgt:
- De map met de meeste stemmen wint (d0h);
- Indien er 2 of meer maps gelijk staan, kiest 'ie random uit die maps;
- De gamemode (insta/nw) met de meeste stemmen wint;
- Als beide modes evenveel stemmen hebben, blijft de huidige mode staan.

Eventuele suggesties over mapvote graag aan gerco at gdries dot com opsturen en ik zal zien wat ik eraan kan doen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 03:24 schreef Gerco het volgende:
De regels zijn als volgt:
- De map met de meeste stemmen wint (d0h);
- Indien er 2 of meer maps gelijk staan, kiest 'ie random uit die maps;
- De gamemode (insta/nw) met de meeste stemmen wint;
- Als beide modes evenveel stemmen hebben, blijft de huidige mode staan.
Is prima! Veel beter dan eerst :7

Maar eh vraagje Gerco = Puc ? (gaat hier een lampje branden.... )

Ik ga maar es slapen denk ik :z :Z

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 03:23 schreef QuestGamer het volgende:
Net ff met Raptor en Tielenaar zitten klooien op Syncro server...
Last man standing, TDM en 1 on 1's.

Mijn 1 on 1: 30-7 verloren ofzo. Tielenaar verloor met 15-4 ofzo, is dus wel wat beter vind ik.
TDM verloren we vet. Ik heb wel 1x LMS gewonnen maar dat was niet met normale zwaartekracht :P

Maar het was wel lachen weer :)
LMS, fatboy, gravity 0.1 won jij hoor!
en ik had 5 kills, niet 4!
en een hele vernederende suicide :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op zondag 19 mei 2002 03:25 schreef QuestGamer het volgende:
Maar eh vraagje Gerco = Puc ? (gaat hier een lampje branden.... )
Ja, Gerco == Puc.

Soms is het wel handig om een andere nick te hebben als serveradmin dan als speler... scheelt scheldpartijen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 03:28 schreef Gerco het volgende:

[..]

Ja, Gerco == Puc.

Soms is het wel handig om een andere nick te hebben als serveradmin dan als speler... scheelt scheldpartijen.
slim!
maar als je nou gewoon altijd aardig doet (zoals ik :7 ), dan krijg je nooit scheldpartijen over je heen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op zondag 19 mei 2002 03:29 schreef Tielenaar het volgende:
slim!
maar als je nou gewoon altijd aardig doet (zoals ik :7 ), dan krijg je nooit scheldpartijen over je heen hoor :P
Dat heb ik niet daarom gedaan, maar het is wel af-en-toe verdomde handig.

Som sis het ook lastig, want veel mensen in #ut weten niet dat ik Puc ben en vragen zicht dan weleens af: "Waarom heeft die Gerco in godsnaam een @, wie is dat?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 03:31 schreef Gerco het volgende:

[..]

Dat heb ik niet daarom gedaan, maar het is wel af-en-toe verdomde handig.

Som sis het ook lastig, want veel mensen in #ut weten niet dat ik Puc ben en vragen zicht dan weleens af: "Waarom heeft die Gerco in godsnaam een @, wie is dat?"
maar nu weet iedereen wie je bent :P
ik ga als sig instellen: Gerco=Puc, dan leren ze het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op zondag 19 mei 2002 03:32 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

maar nu weet iedereen wie je bent :P
mooi das dan ook weer uit de wereld :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zaterdag 18 mei 2002 22:42 schreef ThaBunny het volgende:
Face is vet maar dan met NW. In Face met NW heb je namelijk WEL skills nodig (behalve als je de hele tijd op het dak staat te snipen maar dan ben je gewoon zielig |:( ) Maarre genius, ik vind eigenlijk dat je het een beetje overdrijft. Ik bedoel we mogen toch zeggen van: 'Nee geen insta plz' (vrijheid van meningsuiting :P )Toen ik dat zei dreigde je meteen met een kick. Ik vind eigenlijk dat je dat niet moet doen O+
Als je even 1 keertje zegt van 'Ik heb liever geen InstaGib' vind ik het nog wel goed, maar als je 20 keer spamt van 'GEEN INSTAGIB!!!!' dan heb ik ook zoiets van bekijk het en rot op.

En ik weet dat die mapvote brak is, het was eerst 5-3 voor insta, en 4 votes voor AS-HiSpeed en 2e stond CTF-Face met 2 votes en we krijgen NW op Face :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Afbeeldingslocatie: http://www.myfly.nl/tweakers/madmax01.jpg

Had deze pic al gepost op het vorige blad..... Is iets duidelijker op te zien wie er gewonnen heeft ;)

(ps. heb natuurlijk in jouw posting mijn plaatje verwerkt ;) )
Op zondag 19 mei 2002 09:59 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Als je even 1 keertje zegt van 'Ik heb liever geen InstaGib' vind ik het nog wel goed, maar als je 20 keer spamt van 'GEEN INSTAGIB!!!!' dan heb ik ook zoiets van bekijk het en rot op.

En ik weet dat die mapvote brak is, het was eerst 5-3 voor insta, en 4 votes voor AS-HiSpeed en 2e stond CTF-Face met 2 votes en we krijgen NW op Face :{
Men moet dat ook positief benaderen: Niet 20 x schreeuwen GEEN INSTA, maar wel schreeuwen NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW NW.

;)

Voor iedereen: probeer als je een screenshot gaat posten deze maximaal 600 pixels breed te houden (dus ff rezises met photoshop o.i.d.). Dan houden we de breedte van dit forum een beetje netjes........... hoeft natuurlijk niet maar is wel makkelijk B-)

Zie ik net: Als er gereplied wordt op een posting met dde screenshot, dan wordt de screenshot door {qoute} iets naar rechts verplaatst. Helaas is dit niet te voorkomen.. :(

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 09:59 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Ik deed het ff een paar keer en raptorix ook, ik mag toch wel zeggen dat ik geen insta wil? Als je daarom al een kick krijgt |:(

P.S Die mapvote is errug goed en niet brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl@@t, gisteren insta gauntlet, 6-6 ofzo, 1 frag from godlike gvd :( life is unfair

maiar, zou je geen clan willen joinen? tdm/ctf nw
we zijn allemaal nw wanabees (we spelen allemaal insta op clanbase, maar willen ff nw ladder "ownen")
lemme know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 10:31 schreef MadMax het volgende:
[afbeelding]

Had deze pic al gepost op het vorige blad..... Is iets duidelijker op te zien wie er gewonnen heeft ;)
Weetje, dat is altijd erg flouw, die laatste seconde-caps. Daar heb ik zo'n hekel aan. :(

Paar dagen terug had m'n clan een wedstrijd tegene een andere, ik had 1 cap gemaakt dus het stond 1-0. Maar in de laatste 5 seconden werd er nog 1 cap gemaakt zodat het 1-1 stond.
Dat is dus KUT erg vervelend. :r

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:48 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Weetje, dat is altijd erg flouw, die laatste seconde-caps. Daar heb ik zo'n hekel aan. :(

Paar dagen terug had m'n clan een wedstrijd tegene een andere, ik had 1 cap gemaakt dus het stond 1-0. Maar in de laatste 5 seconden werd er nog 1 cap gemaakt zodat het 1-1 stond.
Dat is dus KUT erg vervelend. :r
Ze zouden een regel moeten maken dat je in de laatste minuut geen cap mag maken >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zitten die ngworldstats van de server?
ik wil ff zien hoe goed ik ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
hehe niet.... :P

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:16 schreef GT_7of9 het volgende:
http://ut.ngworldstats.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl@@t, efficiency van 82.6% met instagib 7vs7 in gauntlet
plus..een unstopble van 24 fragz >:) >:) >:)

..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is why i love NW

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~schri640/001.jpg

first *clikkable*
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~schri640/002.jpg

edit:

IT works.... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 14:03 schreef happyman112 het volgende:
This is why i love NW

[afbeelding][/url]

edit:

IT works.... :) :)
lol telefraggen is errug vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx :) :P
Op zondag 19 mei 2002 03:24 schreef Gerco het volgende over de MAP Vote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2869748638

Dit was errug leuk, ik heb niet 4 caps kunnen voorkomen, maar ik heb wel iets van 5 a 8 flag carriers neergehaald :D

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2901371276

En deze ach, een beetje oneerlijke teams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op zondag 19 mei 2002 13:16 schreef GT_7of9 het volgende:
http://ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/Display?gt=UT&gm=all&uid=2160166&page=m&view=s

Alle stats van de ut.tweakers.net server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 19 mei 2002 02:19 schreef Maiar het volgende:

Ik noem pressure, ik noem gothic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh..

hier GuusD de laatste tijd ook veel op ut.tweakers.net :D

wel cool dit topic >:)
Op zondag 19 mei 2002 14:56 schreef ThaBunny het volgende:
[afbeelding]

Dit was errug leuk, ik heb niet 4 caps kunnen voorkomen, maar ik heb wel iets van 5 a 8 flag carriers neergehaald :D

[afbeelding]

En deze ach, een beetje oneerlijke teams ;)
hier heb ik ook 2flags binnengehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bijna dag en nacht op IRC te idle'en maar alle ut scripts die ik downloade waren niet mijn smaak. :(

Dus heb er zelf maar eentje gemaakt, :)
Hier downloadbaar [b]hier dus[/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 15:30 schreef happyman112 het volgende:
Ik zit bijna dag en nacht op IRC te idle'en maar alle ut scripts die ik downloade waren niet mijn smaak. :(

Dus heb er zelf maar eentje gemaakt, :)
Hier downloadbaar [b]hier dus[/b]
Dit bestaat toch al gewoon?
Tenminste, in onze clanchannel wordt er heeuwig van gebruik gemaakt. De meeste gebruiken UTMirc.

Oké, hij heeft niet 5 favo servers, maar daar heb je ook niet zo superveel aan. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 15:36 schreef DataBeest het volgende:

De meeste gebruiken UTMirc.
Lol, ik weet dat ut-mirc bestaat, maar daar heb ik nooit wat aan gevonden :?weet ook niet waarom

Hij sluit aan op Ut-mirc, niet dat ik er veel tijd in gestoken heb want heb hem in 8 minuten in elkaar gedraait. }:O

Ben nu al een tijdje (lees 3 dagen) met een goede clan edition maar heb ergens in het begin een spel vout gemaakt waar ik nu pas achter ben gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 15:23 schreef GuusD het volgende:
hier GuusD de laatste tijd ook veel op ut.tweakers.net :D
GuusD, zou jij willen ophouden met spammen (met woorden). Je bent heel irritant :(
Speel eerst eens wat beter ofzo. :Z

Ik heb net ff lekker 2x gewonnen, Curse met 30-28 en Hyperblast met 30-18 :P
Hier 2 clickable klikbare shots:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/shot5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/shot6.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
wat was de url van de server nou, unreal://ut.tweakers.net:????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 16:16 schreef RaVeNgEr het volgende:
wat was de url van de server nou, unreal://ut.tweakers.net:????
Ja gewoon ut.tweakers.net intikken bij Open Location, en fraggen maar *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~malloot25/utcftnwlose1.jpg

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:08 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

GuusD, zou jij willen ophouden met spammen (met woorden). Je bent heel irritant :(
Speel eerst eens wat beter ofzo. :Z

[afbeelding]
[afbeelding]
owk, ik zal nie meer spammen.

maar dat beter spelen slaat nergens op ik ben gwoon niet zow goed maar ik vind t gwoon leuk om te gamen. dat boeit toch niet :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
bah wat een zoute server
eerst instagib CTF op dreary met 10vs10, dan NW CTF op lava, 10vs10, en dan nog lame gaan snipen op die berg in het midden, BAH.

imo te veel players om lekker te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 17:18 schreef GuusD het volgende:
maar dat beter spelen slaat nergens op ik ben gwoon niet zow goed maar ik vind t gwoon leuk om te gamen. dat boeit toch niet :? |:(
Tuurlijk mag je spelen ;)
Maar zeik dan niet dat je zo slecht speelt *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
ik ben ook wel eens goed:
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0240.JPG
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0241.JPG
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0243.JPG
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0248.JPG

bêêh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op zondag 19 mei 2002 16:08 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

Yeah, hier sta ik ook op :+ . Speel hier nou ongeveer een weekje UT (naar aanleiding van deze server) . Errug relaxte server, ga d'r zeker meer komen *D

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 17:20 schreef RaVeNgEr het volgende:
bah wat een zoute server
eerst instagib CTF op dreary met 10vs10, dan NW CTF op lava, 10vs10, en dan nog lame gaan snipen op die berg in het midden, BAH.

imo te veel players om lekker te spelen
ik heb er anders geen moeite mee zoals je hier al zag:
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0248.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In lava vinnik het wel leuk om met veel te spelen :) Zeker als je dan ook nog gaat 0wnen zoals ik net een beetje deed op lava *D (helaas vergeten screenie te maken ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 17:38 schreef Tielenaar het volgende:
ik heb er anders geen moeite mee zoals je hier al zag:
*plaatje*
Met zoveel mensen (CTF) insta spelen is echt niet leuk hoor, imho...
DM met veel is nog wel leuk maar ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog wat screenies van gisteravond :)

1e potje face all weapons, ging lekker, was pas 16 minuten bezig (rest 22)
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/Shot0021.jpg
2e potje instaCTF na n paar minuten
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/Shot0022.jpg
insta dm
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/Shot0023.jpg
/me ownt ff dik met insta DM
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/Shot0024.jpg
en nog een potje dreary, ging ook lekker :)
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_bekkers/Shot0025.jpg

gister was geloof ik de 4e dag dat ik UT, het is denk ik wel te zien dat ik een tijdje Quake2 instagib gedaan heb ;) (en als je dan gewend bent om met 15 - 20 fps te spelen, gaat dit ineens wel errug vloeiend :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag echt iets raars gezien, 1 gast (van wie ik de naam niet meer weet die liep rond met een healt van
-1500 bij instagib :? de rest van me team met 100

Maar elke keer dat ik hem zag -1500.
Ik dacht nog ik maak een screenie maar toen was ie weg gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 18:06 schreef happyman112 het volgende:
Ik heb vandaag echt iets raars gezien, 1 gast (van wie ik de naam niet meer weet die liep rond met een healt van
-1500 bij instagib :? de rest van me team met 100

Maar elke keer dat ik hem zag -1500.
Ik dacht nog ik maak een screenie maar toen was ie weg gegaan :(
Ja dat was Boba, ik zag je al zeggen dat zijn health de hele tijd -1500 was. Je hebt health -1500 als je door een instagun bent geraakt (van het andere team natuurlijk :P ) :D :D (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Op zondag 19 mei 2002 02:19 schreef Maiar het volgende:

oh, ja dat klopt ik speel gewoon te vaak unreal
nuja, UTers lopen toch vaak die weg, want er ligt nog een amplifier :r, da's al helemaal vreselijk, gebruik daarvan werd in unreal altijd als lame beschouwd, net als inviso
redeemer vond ik dan wel weer een leuke afwisseling, dan moet iemand met bakken vol armor ook eens opnieuw beginnen
je wint toch nooit met dat wapen dus waarom niet?

en ik zag een eind terug nog iets naars, iemand zei dat veel kills weinig deaths 'map control' betekent
maar die vergat dus blijkbaar dat veel kills weinig deaths ook campen kan betekenen, want dat heeft hetzelfde effect
in elk geval heb ik in DM meer respect voor mensen met meer kills, ook al zijn die vaker gestorven, gewoon rammen en sterven in het harnas, da's lachuh
in teamDM is het dan weer anders, daar moet je natuurlijk in leven blijven voor je team

p.s. ik heb nu alweer bijna genoeg van UT, jakkiebakkie ik hoop maar dat unreal2 beter is, UT houd ik niet lang vol
back 2 unreal >:)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 18:49 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Ja dat was Boba, ik zag je al zeggen dat zijn health de hele tijd -1500 was. Je hebt health -1500 als je door een instagun bent geraakt (van het andere team natuurlijk :P ) :D :D (correct me if i'm wrong)
Ja dat klopt van dat je -1500 ziet als je geraakt bent, maar ik zag hem nog vrolijk voor mijn neus springen. :?

ach het zal wel..... back 2 the game of eerst leechen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Even een vraag tussendoor: Hoe is jullie control layout? En voooral, waar springen jullie mee?

Ik had eerst een gewone muis. Springen was enter, verre van ideaal. Ik zit te wachten tot ik mijn draadloos, optische muis binnenkrijg, maar in de tussentijd gebruik ik een Logitech Mouseman die dus een extra knop bij de duim heeft, aan de zijkant. De perfecte springknop.

Die ben ik volgende week dus kwijt en ik zit met nieuwe layouts te rotzooien. Rechtermuisknop vind ik niet fijn, ten eerste moet ik dan alt fire verplaatsen en ten tweede klikt het niet zo lekker. Toen mijn movement keys verplaatst naar WASD en spatie als springplank. Maar het is lastig om goed heen en weer te blijven bewegen en tussendoor toch goed te blijven springen.

Springen is van levensbelang en dat kan ik dus niet lekker meer, en om nou toch een nieuwe muis ervoor te kopen vind ik ook weer overdreven. Vanndaar hoor ik graag jullie control lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 19:55 schreef Device het volgende:
Even een vraag tussendoor: Hoe is jullie control layout? En voooral, waar springen jullie mee?
Ik heb de classic pijltjes layout:
CTRL=springen
INS=bukken
T=chatten / P=vote window
O ja en muis gewoon fire en alt fire, duh...
That's it *D

Maar het schijnt dat veel goeie spelers WASD gebruiken, maar ik heb geen zin om er aan te wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ik had eerst een gewone muis. Springen was enter, verre van ideaal. Ik zit te wachten tot ik mijn draadloos, optische muis binnenkrijg, maar in de tussentijd gebruik ik een Logitech Mouseman die dus een extra knop bij de duim heeft, aan de zijkant. De perfecte springknop.

Die ben ik volgende week dus kwijt en ik zit met nieuwe layouts te rotzooien. Rechtermuisknop vind ik niet fijn, ten eerste moet ik dan alt fire verplaatsen en ten tweede klikt het niet zo lekker. Toen mijn movement keys verplaatst naar WASD en spatie als springplank. Maar het is lastig om goed heen en weer te blijven bewegen en tussendoor toch goed te blijven springen.

Springen is van levensbelang en dat kan ik dus niet lekker meer, en om nou toch een nieuwe muis ervoor te kopen vind ik ook weer overdreven. Vanndaar hoor ik graag jullie control lay-out.
Ik ben in de minderheid, volgens mij gebruikt de meerderheid hier wasd, maar dit is mijn methode:
vooruit: pijltje omhoog
achteruit: pijltje achteruit
strafe links: pijltje links
strafe rechts: pijltje rechts
jump: right shift
duck: right control
fire: linkermuisknop
alt fire: rechtermuisknop
wapen wisselen: scrollwheel

tadaa :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/shot7.JPG

SO CLOSE this one, stond tijdje +5 maar ja dan gaat het ff kut en verlies je alsnog :r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

hier nog een screenie waar ik iets _te_ fanatiek aan het defenden ben geweest:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~malloot25/woox2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Je wilt mijn instellingen weten? Die zijn echt extreem!

Muis is voor bewegen (MS Intellimouse Explorer). Rondkijken dus maar ook om naar voren en naar achteren te lopen --> Linkermuisknop = vooruit, Rechtermuisknop achteruitlopen. Grote duimknop = Translocator, kleine muisknop = shockrifle. Wieltje = wapens scrollen.

Toetsenbord:

A = Strafe left
S = Strafe Right
ALT = Jump
Shift = Fire
CTRL = Alternate Fire

Diverse wapens om deze knoppen heen....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op zondag 19 mei 2002 20:02 schreef m.m het volgende:
hier nog een screenie waar ik iets _te_ fanatiek aan het defenden ben geweest:
Ja irri potje, net op 1 capture verloren ;)

En eh resize je shots eens (of gewoon zoals ik: tumbnails), lekker overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ik kom jullie zo wel even inmaken :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Hmm.. Dan ga ik ook weer eens met de controls experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik speel met ESDF en spring met spatie hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met ESCF en dan springen met spatie :) best geinig om dan achteruit te springen, 2 knoppen met je duim doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:28
Whehe geinig potje net, insta op deck, mijn monsterkill en spread van +6 mochten niet helpen, aan het eind van het potje schoot opeens m'n ping omhoog (smoesjes :P)

Afbeeldingslocatie: http://212.204.179.49/ut/instamonster2.jpg

Ik speel met tfgh, spatie springen, x bukken, aimen en draaien met muis, geen weaponscroll, en een boel commando's om tfgh heen (ctf en as). Voor NW heb ik ooit een aparte UT gemaakt :P met andere beeld- en toetsenbordinstellingen, maar die heb ik weggedonderd omdat ik hem toch bijna nooit gebruikte. Daarin zaten om tfgh allemaal wapens heen. Ik heb ook een tijdje insta gespeeld met de opstelling van MadMax, met je muis alle movedingen doen, toen schoot ik met de niet te missen knop spatie. Aimen gaat dan echt op reactievermogen en minder op gevoel: als je met je muis klikt verschuift je crosshair altijd, ook al is het maar een klein beetje. Daarom zul je met je muis veel op gevoel moeten spelen bij insta. Met het toetsenbord is het gewoon, iemand onder je crosshair, BAF ram op spatie en een kill, als je reactievermogen toppie is. Wat mijne dus niet was, te veel UT 's morgensvroeg en 's avondslaat... dus weer geswitcht naar muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:09 schreef TrehT het volgende:
ik kom jullie zo wel even inmaken :P
K dan, hee tegen jou wil in nog steeds een 1on1
my name on IRC is onderandere MoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
tss, CTF
zal nooit mijn spel worden
en ik ben ook niet zo handig met die translocator
verdedigen van de basis kan ik wel, da's net deathmatch
in elk geval is de vlag makkelijk te vinden in CTF-face
in de meeste levels is het verdwalen geblazen voor mij :)

maarreh, mijn layout

pijltjes lopen
ctrl springen
shift (op mijn toetsenbord boven ctrl) bukken
ins wapen wisselen
muis fire en alt fire
end reload (bij tactical ops)
middle mouse heb ik nog over, voor als 't eens nodig is

werkt goed genoeg, want ze sterven massaal (met unreal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn controls:

wasd lopen

linker shift bukken
spatie springen
e next weapon
q previouw weapon
1 reload

met muis (logitech mouseman dual optical) alleen maar fire & alternate fire

scrollknop & thumb werken op één of andere reden niet :?

met andere spellen waar je kan hangen (bv SoF2) heb ik hangen op e & q zitten, en previous en next op r&f

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 20:30 schreef ThaBunny het volgende:
Ik speel met ESCF en dan springen met spatie :) best geinig om dan achteruit te springen, 2 knoppen met je duim doen :)
esCf? is esDf niet logischer?

ik speel gewoon met pijltjes, muis, muiswiel
springen: r.control
bukken: kp_ins
transloc: end
hammer: home
gooi wapen: enter
talk: t
console: tab
quick console: ~
taunts: q,w,e,r,a,s,x,c,b
feign: f

ik moet het maar eens allemaal gaan herschikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op zondag 19 mei 2002 22:46 schreef merulez het volgende:
mijn controls:

wasd lopen

linker shift bukken
spatie springen
e next weapon
q previouw weapon
1 reload

met muis (logitech mouseman dual optical) alleen maar fire & alternate fire

scrollknop & thumb werken op één of andere reden niet :?

met andere spellen waar je kan hangen (bv SoF2) heb ik hangen op e & q zitten, en previous en next op r&f

:)
in UT kan je soms niet scrollen... heeft met direct input te maken.. moet je maar eens uit of aan zetten bij preferences/input of zoiets...

oja, ik beweeg en (alt.) fire met de muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Het ging weer lekker vanavond :)
Ik ging ik het potje hiervoor 2 kills voordat ik godlike had dood en was daarom dus extra blij dat het nu wel lukte :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0001.jpg

[edit]
ff thumbnail gemaakt :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op zondag 19 mei 2002 19:22 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:

[..]

oh, ja dat klopt ik speel gewoon te vaak unreal
nuja, UTers lopen toch vaak die weg, want er ligt nog een amplifier :r, da's al helemaal vreselijk, gebruik daarvan werd in unreal altijd als lame beschouwd, net als inviso
redeemer vond ik dan wel weer een leuke afwisseling, dan moet iemand met bakken vol armor ook eens opnieuw beginnen
je wint toch nooit met dat wapen dus waarom niet?

en ik zag een eind terug nog iets naars, iemand zei dat veel kills weinig deaths 'map control' betekent
maar die vergat dus blijkbaar dat veel kills weinig deaths ook campen kan betekenen, want dat heeft hetzelfde effect
in elk geval heb ik in DM meer respect voor mensen met meer kills, ook al zijn die vaker gestorven, gewoon rammen en sterven in het harnas, da's lachuh
in teamDM is het dan weer anders, daar moet je natuurlijk in leven blijven voor je team

p.s. ik heb nu alweer bijna genoeg van UT, jakkiebakkie ik hoop maar dat unreal2 beter is, UT houd ik niet lang vol
back 2 unreal >:)
er zyn wel superhealths in UT, maar komen niet zoveel in DM maps voor, juist heel veel in CTF.

mn controls
numpad 7845 pijlte omhoog springen pijltje omlaag bukken (kheb microsoft nat. el. ding dus normale pijltjestoetsen zyn vernaggeld) voor de rest nog tig binds van ctf en wapens

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

/me is erg onlogisch :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op zondag 19 mei 2002 22:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

Tiel, wel leuke instellingen maar die werken niet als je, net zo als ik vaak, veel op een laptop speel. Probeer jij dan maar eens de END te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 14:51 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

lol telefraggen is errug vet :)
Met de translocator toch? Had ik laatst MultiKill mee. Hier op het netwerkje is dat echt een sport aan het worden. Bijv op Deck translocaten naar de belt terwijl iemand hem op dat moment pakt >:) Errug leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op maandag 20 mei 2002 00:23 schreef Fewture het volgende:

[..]

Met de translocator toch? Had ik laatst MultiKill mee. Hier op het netwerkje is dat echt een sport aan het worden. Bijv op Deck translocaten naar de belt terwijl iemand hem op dat moment pakt >:) Errug leuk!
LOL DM met trans! Dat is wel heel errug cool ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een soort draadloos laptop toetsenbord (LiteOn Airboard geloof ik). Heeft dus tiptoetsen en een laptop layout.

Controls

Lopen: pijltjes
Springen: End (zit dus naast pijltje omhoog)
Bukken: Del
Translocator: Wieltje indruken
Next/Prev weapon: Wieltje
Best weapon: R shift
Toss Relic: PgDn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Ik heb een toetsenbord met een Sleep, Wake-up en Power knop, mijn end zit dus direct boven pijltje up, geen ruimte ertussen.. die kan ik dus erg goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r was toenet niemand :'(

Dan ga ik maar slapen :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja ik zal ook eens een plaatje neerplanten :9

Leuk potje (of niet bunny? :P)met trans only na minuut of 7:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~v.vangerven/Shot0012.bmp

en zo zie ik het:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~v.vangerven/Shot0011.bmp

Speel nog steeds met grijze toetsjes, ctrl jump, shift duck, schieten ook met muis :)

{G}Inst|nct aka Bo[m]mel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op maandag 20 mei 2002 01:41 schreef Deeper het volgende:
D'r was toenet niemand :'(

Dan ga ik maar slapen :z :)
wat is dit nou...
om kwart over 3 nog steeds niemand?
waar gaat het heen met die land! :P
dan ga ik ook maar... een film kijken of zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Op maandag 20 mei 2002 02:24 schreef Inst het volgende:

[afbeelding]

en zo zie ik het:

[afbeelding]

Speel nog steeds met grijze toetsjes, ctrl jump, shift duck, schieten ook met muis :)

{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
waarom post je BMP's??? beeetje groot
Paint, PaintShop Pro, Corel Draw, Photo Editor, PhotoShop, etc... een jpegje heb je zo gemaakt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
Me to :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

en zo zie ik het:

[afbeelding]

{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
'

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH moest je me nou voor schande zetten?!?!? :P Nee man jij bent echt veeeel te goed je slachtte ons zelfs allemaal met je translocator >:)
Nog gevraagd aan Puc of ie je wilde bannen maar dat ging niet door geloof ik :P Nee, jij bent echt VEEL te goed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er nu niemand?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.