[inkoopactie *gesloten*] Blauwe LCD 20*2

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Wow hallo dat is een stuk duurder dan ik had verwacht :{

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:08 schreef Myst1k4l het volgende:
'net' = vandaag idd, je staat genoteerd als invaller.

Als je de gehele thread doorleest :P dan zie je dat TOT (in het begin 20, maar later iets verlengt) 25 LCDs de actie zou zijn. De actie zou totdat er dat aantal bereikt word lopen, maar er was al eerder een aantal van 25 bereikt en dus werd hij eerder afgesloten. Hij zou alleen tot eind mei open blijven op het moment dat het limiet niet bereikt was.
Zou je mij dan boven hem willen zetten? Zie paar posts omhoog (ik was eerder nl). Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
willen de mensen die de LCD bij mij op komen halen, mij een mailtje sturen VOOR as woensdag, die dag koop ik het resterende aantal enveloppen erbij. Vanavond stuur ik mailtje rond met 2 keuzes van betaling: Met envelop en zonder envelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote uit een andere draad:
Op zondag 19 mei 2002 16:20 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

Erhm wat is er mislukt aan mijn actie? Het feit dat JIJ te laat was wil niet zeggen dat ie mislukt is hoor :)
Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik heb nooit gezegd dat je actie mislukt is, dat maak jij er van. Ik zei alleen dat een nieuwe actie kans van slagen heeft. Wat dus niets zegt over deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 16:29 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Wow hallo dat is een stuk duurder dan ik had verwacht :{
Ja dat zijn zulke blauwe LCdtjes nou eenmaal, koop je ze in een andere kleur scheelt al gauw 4 euro! En kan je nagaan: Ik rond niet eens af,... ow w8 ik maak van 0.99 eurocent voor de envelop 1 euro. Damn ik verdien 1 eurocent per persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 16:45 schreef Fewture het volgende:
Quote uit een andere draad:
[..]

Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik heb nooit gezegd dat je actie mislukt is, dat maak jij er van. Ik zei alleen dat een nieuwe actie kans van slagen heeft. Wat dus niets zegt over deze actie.
sorry dan :) Khad het verkeerd gelezen denk ik :) Er stond nl:

"Een nieuwe actie heeft wel kans van slagen denk ik."

Verkeerd opgevat denk ik, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:50 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

sorry dan :) Khad het verkeerd gelezen denk ik :) Er stond nl:

"Een nieuwe actie heeft wel kans van slagen denk ik."

Verkeerd opgevat denk ik, sorry
Ik snap wel hoe je het leest, maar als ik het zo bedoelde had ik het zo neergezet: "Een nieuwe actie heeft _wel_ kans van slagen denk ik."
Maar goed, maakt nie uit.

Kom ik nog in aanmerking voor 1 van de 2 (waarschijnlijk) overgebleven LCD's? Had een paar posts terug er op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
Ik denk het wel Fewture...
Gewoon heel hard gaan hopen.

Ik moet btw nog ff kijken of ik hem kan komen ophalen, iemand interesse om evt de lcd te solderen voor mij, zodat het plug en p(r/l)ay voor mij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
invaller volgorde:

Fewture
Erik Robers
The Greater
Jantjevlaam
Gerhard Polet

nu maar w8en op Bigfoot48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op zondag 19 mei 2002 16:44 schreef Myst1k4l het volgende:
willen de mensen die de LCD bij mij op komen halen, mij een mailtje sturen VOOR as woensdag, die dag koop ik het resterende aantal enveloppen erbij. Vanavond stuur ik mailtje rond met 2 keuzes van betaling: Met envelop en zonder envelop.
you've got mail :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok even voor de duidelijkheid, ik woon in Barendrecht, dat ligt tegen/in Rotterdam, dus das 3 stations verder dan Roterdam Centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er 1 uitvallen dan kom ik hem ook halen. Ik woon in Delft namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iedereen heeft meel!!! over het over te maken geld. Ik heb gemaild naar de adressen waarvan ik meel heb gehad van jullie :)

Edit: Ik schiet het giga bedrag zo snel voor voor de degenen die later zijn met geld overmaken. Willen de mensen die hebben overgemaakt dat HIER OOK POSTEN!! en mij eventueel ook nog posten, want hiervoor komt ook nog een MAX-dagen regel. Deze is met voldoende argument wel te verleggen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 10:04
ff vraagje: zoals het nu lijkt verstuur je mn twee lcdtjes apart (en dus ook dubbele verzendkosten). beetje overbodig? of heb je een goede reden? :)

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 20:27 schreef BOOTZ het volgende:
ff vraagje: zoals het nu lijkt verstuur je mn twee lcdtjes apart (en dus ook dubbele verzendkosten). beetje overbodig? of heb je een goede reden? :)
AAARGH ik wist dat ik wat vergeten was te doen, ja je krijgt apart meel, benk vergeten te sturen! Komt er nog aan!!! Nee ze gaan samen JUIST om de kosten te dekken ;)

Edit: meel is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Checking mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje binnen, ik zorg dat het geld er aanstaande woensdag op staat!!
Super geregeld tot nu toe! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is stiekem aan het aftellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 21:39 schreef Deimus het volgende:
Super geregeld tot nu toe! B-)
thx :), jullie hebben er toch geen bezwaar tegen als ik jullie afzet voor 19 eurocent :9 *D >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check girofoon :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog 10 mins.... ik ben bang dat Bigfoot48 van zich af laatweten, jammer want dan krijg ik later de reactie van zus en zo, met flink veel "#@@%$#^@#^@#%", denk ik. Ik hoop dat hij het respectabel opneemt, de LCD zijn dus vanaf 00:00 van:

1x Fewture (ja die zeur ;) hihi)
1x Erik Robers

Kunnen deze personen dan gelijk mij hun adres (waar het LCD naar toe moet) mailen, bvd :)

Op het moment dat mensen weigeren te betalen zijn:

1 Jantjevlaam
2 Gerhard Polet

invallers voor als iemand (noodgedwongen) dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 10:07 schreef Bigfoot48 het volgende:
Okee, ik doe mee voor 2 stuks (2x20 blauw)!!
Ik hoor wel meer van je Mail je reknr en dergelijk maar naar Bigfoot48@zeelandnet.nl Dan zal ik het geld wel overmaken zodra het vast staat. >:)
sorry, kheb je 2x gemeeld, je liet nix van je horen, bij deze (onze) keuze om je order te cancellen. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga nu het geld overmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 00:01 schreef Fewture het volgende:
Ok, ik ga nu het geld overmaken!
lol, ik heb je nog geen meel van mn rekeningnummer gestuurd, waarnheen ga je geld overmaken ;)?

Edit: Ben blij dat ik Nu al van mensen te horen krijg dat ze geld hebben overgemaakt, hoef ik nl niet zon GIGA bedrag over te maken naar CF :P, kan t wel voorschieten (doe ik ook voor een gedeelte) maar zo valt de schade aanzienlijk mee! Keep up tha goood work :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 00:06 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

lol, ik heb je nog geen meel van mn rekeningnummer gestuurd, waarnheen ga je geld overmaken ;)?

Edit: Ben blij dat ik Nu al van mensen te horen krijg dat ze geld hebben overgemaakt, hoef ik nl niet zon GIGA bedrag over te maken naar CF :P, kan t wel voorschieten (doe ik ook voor een gedeelte) maar zo valt de schade aanzienlijk mee! Keep up tha goood work :D
Dacht dat het wel in de 1e post ofzo zou staan. Ik heb je net gemaild btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:13

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

:( K*T Postbank, girotel online is wegens technisch onderhoud niet beschikbaar. Wou meteen ff overmaken, straks maar weer eens proberen :'(

edit:

Girotel doet het weer, geld is overgemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik is blij dat ook hij een LCD kan kopen! :9
Check your Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 11:52 schreef TooLer het volgende:
Erik is blij dat ook hij een LCD kan kopen! :9
Check your Mail.
oki, binnen, jij heb ook meel btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr: name:               aantal: Betaald?      
    Myst1k4l (me)           1        x
1   NrTwo                 1
2   Phytagoras             1
3   Roadrunner             1
4   eightValve             2
5   Jasper Tiegelaar           1
6   Joris Staal           1
7   BOOTZ                 2
8A  Fewture             1
8B  Erik Robers           1
9   Deimus               2
10  Frank_N (Belgie)           1
11  4POX                   1
12  Mp3user             1
13  PASware             1
14  Niels Tiemsessen           1
15  Chielepiel             1
16  Nean_mod                 1
17  SEF                 1
18  Thunder8                 1
19  Arnoman             1
20  egeltje             1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Als het goed is heb je morgen mijn geld binnen. Heb het net met de girotel online verstuurd. En jah ik wel het graag per post, Enschede-Rotterdam vv is me iets te ver en duur ;)

Ow nog ff een vraagje, kan jij goed solderen Myst1k4l? Ik ben er niet al te goed in. Mocht dat zo zijn, dan meel me ff dan regelen we wel wat :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 18:59 schreef thunder8 het volgende:
Als het goed is heb je morgen mijn geld binnen. Heb het net met de girotel online verstuurd. En jah ik wel het graag per post, Enschede-Rotterdam vv is me iets te ver en duur ;)

Ow nog ff een vraagje, kan jij goed solderen Myst1k4l? Ik ben er niet al te goed in. Mocht dat zo zijn, dan meel me ff dan regelen we wel wat :P
hihi, ja ik kan goed solderen, dan zou je niet de eerste zijn ;) die dat vraagt, tot nu toe zet ik er al 3 in elkaar :). Voor lief vergoedend prijsje zet ik het zooitje in elkaar, dan komen er natuurlijk ook nog de kosten voor alle onderdelen bij die ik moet gebruiken! En je krijgt em iets later dan de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 14:12

Arno

PF5A

BOOTZ en ik komen wel langs :)

Rotjeknor is nog wel te doen op een zaterdag/zondag :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 19:34 schreef Traag het volgende:
BOOTZ en ik komen wel langs :)

Rotjeknor is nog wel te doen op een zaterdag/zondag :Y)
ik denk dat we het beste een gezamelijk zaterdag kunnen afspreken, en het verzamelpunt word Station barendrecht, dat ligt 5 km van Rdam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het leukste proggie voor je LCD:
http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/smartie/
http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/smartie/shots.htm

kijk maar ff wat de mogelijkheden zijn en ga alvast maar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 14:12

Arno

PF5A

Op maandag 20 mei 2002 19:43 schreef Myst1k4l het volgende:
ik denk dat we het beste een gezamelijk zaterdag kunnen afspreken, en het verzamelpunt word Station barendrecht, dat ligt 5 km van Rdam :+
Zaterdag wordt moeilijker... 's Ochtends scouting en 's middags boodschappen enzo. Of het moet zo zijn dat het pas in de zomervakantie is, want dan hebben we geen scouting :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:13

Professor_Botje

Administrator

He k*T heb net in Eindhoven een LCD gekocht :)

Hier in Tilburg zijn ze zowat gratis..
iets van 15 euro meen ik voor 20x2+back-licht

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 19:49 schreef Professor_Botje het volgende:
He k*T heb net in Eindhoven een LCD gekocht :)

Hier in Tilburg zijn ze zowat gratis..
iets van 15 euro meen ik voor 20x2+back-licht
hehe, maar zeker geen BLAUW BACKLIGHT! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 19:48 schreef Traag het volgende:

[..]

Zaterdag wordt moeilijker... 's Ochtends scouting en 's middags boodschappen enzo. Of het moet zo zijn dat het pas in de zomervakantie is, want dan hebben we geen scouting :)
zondag kan eventueel ook , ligt aan de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Op maandag 20 mei 2002 19:19 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

hihi, ja ik kan goed solderen, dan zou je niet de eerste zijn ;) die dat vraagt, tot nu toe zet ik er al 3 in elkaar :). Voor lief vergoedend prijsje zet ik het zooitje in elkaar, dan komen er natuurlijk ook nog de kosten voor alle onderdelen bij die ik moet gebruiken! En je krijgt em iets later dan de rest :)
Ik heb het ook al een paar keer gevraagt aan je maar tot nu toe moet ik eerlijk toegeven dat ik nog geen enkele keer een reactie van je hebt gekregen :?
Of heb ik er simpelweg overheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Zeg kan ik er ook 1 bestelle. Ik heb je al wel gemaild maar ik heb nog geen mail terug...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 19:59 schreef arnoman het volgende:

[..]

Ik heb het ook al een paar keer gevraagt aan je maar tot nu toe moet ik eerlijk toegeven dat ik nog geen enkele keer een reactie van je hebt gekregen :?
Of heb ik er simpelweg overheen gelezen?
erhm was dat via meel, die kreeg ik nl niet van je in het begin, weet je nog? Maar voor de rest ben ik bereid voor de mensen die dat willen om hem in elkaar te zetten. Echter:

De kosten zullen ineens 'VEEEL' hoger liggen, ivm:

- benodigdheden (denk aan LPT kabel x meter, 2 potmeters, lpt connector, molex stekker)

- mijn arbeidstijd die ik erin moet steken (ik soldeer em niet voor nix in elkaar)

- de kosten om em bij jou thuis te krijgen, ik kan geen lcd met x meter kabel in een speciale envelop proppen, daarvoor zal ik een envelop van het grootste formaat moeten halen a 2 euro (1.99 euro), deze is evengroot als een A4tje met uiteraard aan de binnenkant dubbelzijdig bubbelplastic)

- en hopen dat het gewicht onder de 3 Kg blijft ( hier ga ik overigens wel vanuit hoor, dus deze kan je schrappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 21:34 schreef The_Greater het volgende:
Zeg kan ik er ook 1 bestelle. Ik heb je al wel gemaild maar ik heb nog geen mail terug...
ai ben bang dat die niet is aangekomen, wanneer heb je em gestuurd? En ik zie geen posts die mij vertellen dat jij mij hebt gemaild.. :? Ik denk dat er iets is misgegaan! Maar iig noteer ik je als invaller no3 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn die potmeters voor dan?

/me is LCD n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op maandag 20 mei 2002 22:17 schreef Fewture het volgende:
Waar zijn die potmeters voor dan?

/me is LCD n00b
voor de backlight, of de sterkte van de characters geloof ik :?

/offtopic:

* SEFje heeft al door waarom mystikal deze inkoopactie start; om meer posts te krijgen met een geldige reden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 22:24 schreef SEFje het volgende:

[..]

voor de backlight, of de sterkte van de characters geloof ik :?

/offtopic:

* SEFje heeft al door waarom mystikal deze inkoopactie start; om meer posts te krijgen met een geldige reden >:)
lol! Nee man, wat boeien mij die posts nou, ik bedoel er zijn mensen met 4000 posts :+, als ik meer posts zou willen , zou ik op alles wel reageren.

Potmters: voor sterkte licht meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Jippie weer een post erbij!!!!!!!!!!!!!

Maareh hoe hoog gok je dan de kosten, want ik heb geen idee wat die onderdelen kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Myst1k4l heeft een nieuwe icon

en

Weer een post erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een idee waar hij zijn potmeters gaat plaatsten?, Ik vind het lelijk om ze naast de lcd in het 5 1/4 plaatje te zetten..heeft iemand pics?

Enne, waarom zijn er 2 potmeters nodig? :?

Solderen kan ik wel maar de functie is me niet duidelijk...

/edit And another post! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 11:13 schreef arnoman het volgende:
Jippie weer een post erbij!!!!!!!!!!!!!

Maareh hoe hoog gok je dan de kosten, want ik heb geen idee wat die onderdelen kosten!
Ja Mystikal, als ik zo een setje (kabel met potmeter etc.) bij jou wil bestellen wat moet je daar dan voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 12:17 schreef jtiegelaar het volgende:

[..]

Ja Mystikal, als ik zo een setje (kabel met potmeter etc.) bij jou wil bestellen wat moet je daar dan voor hebben...
ok weet je wat? Na deze post zeg ik nix meer :+ dan gaat alles via meel / msn...OOK goed :( :Y)

Kosten, hangt:
a -> af van de hoeveelheid meter LPT kabel die je eraan wil hebben hangen
b -> prijs potmeters / LPT connectors, binnenkort koop ik mn benodigdheden alvast in, ik scan de bon wel in dan, dan kunnen jullie zien wat de prijzen waren.
c -> eventuele andere wensen die aan het LCD moeten worden gesteld.

Bij de plaatselijk Display zijn deze dingen niet al te duur neem ik aan,..
Op dinsdag 21 mei 2002 12:08 schreef Deimus het volgende:
Heeft iemand al een idee waar hij zijn potmeters gaat plaatsten?, Ik vind het lelijk om ze naast de lcd in het 5 1/4 plaatje te zetten..heeft iemand pics?

Enne, waarom zijn er 2 potmeters nodig? :?

Solderen kan ik wel maar de functie is me niet duidelijk...

/edit And another post! :)
wegwerken, als het met de licht intensiteit te maken heeft, waar ik vanuit ga, dan hoef je em natuurlijk maar 1x naar wens goed af te stellen en daarna gebruik je em nooit meer!

Je zou ze dus erachter kunnen laten of iets dergelijks..

/Edit: Zo alles in een post gepropt om mn aantal posts zo LAAAAAG mogelijk te houden, en om het zo ONOVERZICHTELIJK MOGELIJK te houden :+

/Edit<<<2>>>: Ennuh Arnoman, niet teveel zeuren he?! ;), dan bewerk ik je LCD eerst ff met een hamer voordat ie bij jou in de bus valt :+ :9 hehe

conclusie: Respect my authority *D :z hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm

nou myst, je krijgt binnen 1-2 dagen 30,50 overgemaakt.

and yet another post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:34 schreef Phytagoras het volgende:
hmm

nou myst, je krijgt binnen 1-2 dagen 30,50 overgemaakt.

and yet another post :)
grrr jullie zweren allemaal SAMEN :( :+ :D

PS: ik heb stiekem weer een post :P :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe lol

hoezo spam ?? |:( 8-) B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:42 schreef Lethal het volgende:
;)
omg dit gaat de verkeerde kant op, plz STOP spamming, including me yeah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kom op

ff stoppen, dis niet meer grappig

bedoel, we gaan toch niet spammen totdat we de LCD'tjes kunnen gaan bewonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 21 mei 2002 16:55 schreef Phytagoras het volgende:
ja kom op

ff stoppen, dis niet meer grappig

bedoel, we gaan toch niet spammen totdat we de LCD'tjes kunnen gaan bewonderen
nouuuu....

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er is nog een tutorial opgedoken :+:
http://www.monkeygadget.com/modz/lcd/index.shtml

en voor wie alle informatie over het LCD exact wil weten:
is hier de datasheet: http://www.crystalfontz.com/products/2002a-color/CFAH2002ATMCJP.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Op maandag 20 mei 2002 21:50 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

ai ben bang dat die niet is aangekomen, wanneer heb je em gestuurd? En ik zie geen posts die mij vertellen dat jij mij hebt gemaild.. :? Ik denk dat er iets is misgegaan! Maar iig noteer ik je als invaller no3 :S
ok, is goed. Maar ik heb het e-mail adress gebruikt van je profiel. Maar goed. ik zit te springen om die LCD! Want tot nu toe is alles nog blauw in mijn case.. Behalve de case zelf. Het zou mooi zijn als je er een voor mij hebben

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ok gaaf. Als je weet wat het moet kosten dan hoor ik het graag en beslis ik of ik het risico neem om hem zelf te solderen of dat ik het jou laat doen. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

myst, je krijgt binnen een aantal dagen 30,50 overgemaakt. Heb vandaag de euro's overgemaakt ... en toen was het wachten |:( maar dan *D dan nog ff wat tin lassen en :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Zodra je je prijs hebt bepaald voor het solderen van me lcd stuur ik je het geld of moet ik nu alvast het bedrag overmaken en dat de rest dan wel later komt
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 20:22 schreef arnoman het volgende:
Zodra je je prijs hebt bepaald voor het solderen van me lcd stuur ik je het geld of moet ik nu alvast het bedrag overmaken en dat de rest dan wel later komt
:P
eerst van zoveel mogelijk mensen iig de kosten van het LCD, dus dat ik niet een gigantisch bedrag moet voorschieten :P. De rest komt later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Gewoon eerst het bedrag van de lcd overmaken dus, ok!
K stuur het morgen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Zo ik heb het geld overgemaakt, via internetbankieren :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben erg blij dat de mensen netjes hun geld overmaken, dan kan ik zo snel mogelijk mijn geld overmaken naar CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh je hebt die lcd'tjes nog niet binnen?
Ik weet zelf niet waarom ik dacht van wel!?
Ja wel toch he, ik hoorde iets van deze week verstuur ik ze, ja toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 23:07 schreef TooLer het volgende:
Oh je hebt die lcd'tjes nog niet binnen?
Ik weet zelf niet waarom ik dacht van wel!?
Ja wel toch he, ik hoorde iets van deze week verstuur ik ze, ja toch :9~
erhm nee, kmoet alleen nog geld overmaken naar CF dan komen ze met de stoomboot hierheen, anders loop ik het risico dat ik met 600 euro aan LCD hier zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egeltje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04-2019

egeltje

BOfH: BSD Operator from Hell

erhm nee, kmoet alleen nog geld overmaken naar CF dan komen ze met de stoomboot hierheen, anders loop ik het risico dat ik met 600 euro aan LCD hier zit :P
Dan hebben we hem met sinterklaas wel binnen. :P
Als het goed is, is mijn geld al met de HSS aangekomen.

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egeltje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04-2019

egeltje

BOfH: BSD Operator from Hell

Op dinsdag 21 mei 2002 17:32 schreef Myst1k4l het volgende:
er is nog een tutorial opgedoken :+:
http://www.monkeygadget.com/modz/lcd/index.shtml

en voor wie alle informatie over het LCD exact wil weten:
is hier de datasheet: http://www.crystalfontz.com/products/2002a-color/CFAH2002ATMCJP.pdf
Voor de linux/freeBSD hobbyisten: http://lcdproc.omnipotent.net/index.php3

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 22:31 schreef Myst1k4l het volgende:
ben erg blij dat de mensen netjes hun geld overmaken, dan kan ik zo snel mogelijk mijn geld overmaken naar CF
Heb je iets van een status update? Wanneer denk je te gaan bestellen?

Edit: krijg net je mail binnen.. lama dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 15:41 schreef Fewture het volgende:

[..]

Heb je iets van een status update? Wanneer denk je te gaan bestellen?

Edit: krijg net je mail binnen.. lama dus..
Ik ben van plan sowieso iedere dag minimaal 1 x een 'status' post te doen,..om jullie op de hoogte te houden van de vorderingen en om jullie niet ongerust te maken. Verder ben ik zo goed als 24 u per dag online met MSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedrag is verstuurd via Girotel.

En nu maar hopen dat het een beetje vlot wordt "verscheept" uit de US of A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Geld is vanmiddag overgemaakt, niet via girotel, ik heb het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
geld gaat morgen (sorry, dat het niet eerder kon :{ ) op de post met de PTT... Postbank zelf maakt er trouwens geen haast bij om geld over te maken van giro naar bank :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 21:17 schreef SEFje het volgende:
geld gaat morgen (sorry, dat het niet eerder kon :{ ) op de post met de PTT... Postbank zelf maakt er trouwens geen haast bij om geld over te maken van giro naar bank :(
Ik hoop alles deze week/ begin volgende week zo veel mogelijk binnen te hebben, alhoewel ze niet vlot zijn :P. Dan maak ik het geld begin volgende week / loop van de volgende week over naar CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrEarthling
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 21:42 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

Ik hoop alles deze week/ begin volgende week zo veel mogelijk binnen te hebben, alhoewel ze niet vlot zijn :P. Dan maak ik het geld begin volgende week / loop van de volgende week over naar CF.
en hoe lang is de levertijd van CF? Dan weten we mischien hoe lang het hier nog gaat duren?

edit:

niet helemaal wakker, maar ik doe mee aan de inkoopaktie van Lethal, en die weet nog niks over de levertijd daarom!

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je een mailtje gestuur om meer inlichtingen over je bank, anders kan ik het niet overmaken. (internationale transfer hé, moet mijn bank meer weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 22:24 schreef Frank_N het volgende:
Ik heb je een mailtje gestuur om meer inlichtingen over je bank, anders kan ik het niet overmaken. (internationale transfer hé, moet mijn bank meer weten).
idd, kzal later vandaag alles doormailen,... Mn banknaam + gemeented volstaan? Of moet er nog meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 22:10 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

en hoe lang is de levertijd van CF? Dan weten we mischien hoe lang het hier nog gaat duren?

edit:

niet helemaal wakker, maar ik doe mee aan de inkoopaktie van Lethal, en die weet nog niks over de levertijd daarom!
Ze beloven me in een van hun meels '1-2 businessdays', maar ik neem aan dat het wel ff wat langer zal duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MYST1K4L,

Kan je misschien een update geven wie er al betaald hebben.. zoals je bij jezelf al een x-je hebt staan dat jij al aan jezelf hebt betaald? :)

Dan kunnen we zien wie er nog niet gedokt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 10:50 schreef Deimus het volgende:
MYST1K4L,

Kan je misschien een update geven wie er al betaald hebben.. zoals je bij jezelf al een x-je hebt staan dat jij al aan jezelf hebt betaald? :)

Dan kunnen we zien wie er nog niet gedokt hebben.
sorry, kheb mn afschrift nog niet binnen, zal vanmiddag / morgen wel binnenkomen, dan geefi k een update

/Edit: Waarom mn naam zo groot :? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:13 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

sorry, kheb mn afschrift nog niet binnen, zal vanmiddag / morgen wel binnenkomen, dan geefi k een update

/Edit: Waarom mn naam zo groot :? *D
Heb je geen inet bankieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 11:21 schreef Fewture het volgende:

[..]

Heb je geen inet bankieren?
:'( nee, snik snik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:23 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

:'( nee, snik snik :'(
Kan handig zijn hoor, maar het maakt niet uit-> komt vanzelf wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo myst'

i heb het ergens begin deze week overgemaakt met girotel, dus het zal er wel opstaan al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Op zondag 19 mei 2002 14:27 schreef Myst1k4l het volgende:
MEDEDLING DE PRIJZEN DEFINITIEF:

Maakt totaal generaal: 1 LCD in jou brievenbus, in speciale verpakking: 30.31 EURO
Myst1k4l,

Klopt deze prijs nog steeds ? Indien ja doe mij er ook maar 1'tje, zodra ik een bevestiging van deze bestelling van heb maak ik het geld over.

Cobra_Lup@luppie.net

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:36 schreef Cobra_Lup het volgende:

[..]

Myst1k4l,

Klopt deze prijs nog steeds ? Indien ja doe mij er ook maar 1'tje, zodra ik een bevestiging van deze bestelling van heb maak ik het geld over.

Cobra_Lup@luppie.net
Volgens mij zijn ze "uitverkocht" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 11:36 schreef Cobra_Lup het volgende:

[..]

Myst1k4l,

Cobra_Lup@luppie.net
Ja ze zijn alle 25 al verkocht, maar ik noteer je wel als 'invaller' mochten er een aantal mensen niet betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:44 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

Ja ze zijn alle 25 al verkocht, maar ik noteer je wel als 'invaller' mochten er een aantal mensen niet betalen :(
Als hij wil mag hij de mijne wel overnemen! Gelukkig, ik voelde me een beetje bezwaard omdat ik er vanaf wil zien, maar als er iemand is die de mijne wel wil hebben is dat dus opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 09:43 schreef Myst1k4l het volgende:
idd, kzal later vandaag alles doormailen,... Mn banknaam + gemeented volstaan? Of moet er nog meer bij?
Dat volstaat inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 10:04
damn, kwam vandaag tot de ontdekking dat ik de envelop met de overschrijving (ook hier nog geen internetbankieren... is aangevraagd maar dat duurt altijd eeuwen) nog had staan, dus maar ff snel op de bus gedaan. geld komt er dus aan :)

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 17:23 schreef jtiegelaar het volgende:

[..]

Als hij wil mag hij de mijne wel overnemen! Gelukkig, ik voelde me een beetje bezwaard omdat ik er vanaf wil zien, maar als er iemand is die de mijne wel wil hebben is dat dus opgelost??
ok dat kan, alleen dan komt 'The Greater' als eerst.
Mocht hij niet antwoorden, dan hebben we Gerhard Polet als andere invaller. Mocht hij OOK niet reageren...dan is hij aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Oke noteer mij maar als invaller en "Keep me posted" als ik op de lijst gezet wordt. Ik heb telebankieren dus het geld is in no-time geregeld.

Thanx *D

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 18:49 schreef Cobra_Lup het volgende:
Oke noteer mij maar als invaller en "Keep me posted" als ik op de lijst gezet wordt. Ik heb telebankieren dus het geld is in no-time geregeld.

Thanx *D
ah das iig erg mooi :), er zijn er altijd wel die op het laatste moment eruit stappen.. of mensen die gewoon niet betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^schopje^^

Nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Goed nieuws voor de invallers, ik zie bij deze af van meedoen aan deze actie vanwege een "financiele tegenvaller"

sorry @ mystikal dat ik zo last minute afmeldde en dan toch nu af kap, maar ja, zo te zien zijn er wel mensen die in plaats van mij mee kunnen doen.

Sowieso hartstikke bedankt voor het organiseren van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 14:09 schreef SEFje het volgende:
Goed nieuws voor de invallers, ik zie bij deze af van meedoen aan deze actie vanwege een "financiele tegenvaller"

sorry @ mystikal dat ik zo last minute afmeldde en dan toch nu af kap, maar ja, zo te zien zijn er wel mensen die in plaats van mij mee kunnen doen.

IDD NIET tof van je!

/me don't like erg late afzeggingen

Volgende keer eerder laten weten!!! :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 14:09 schreef SEFje het volgende:

tsjah,.... jammer. Ik had The Greater gemeeld, die geeft geen gehoor! Nu is er dus in principe nog 1 OVER dus even kijken of er nog iemand van mn invallijst er nog een wil, die er al niet ergens anders een heeft...

Cobra_lup neemt de jouwe over. gerhard Polet nog ff meelen of hij nog interesse heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mn bankafschrigt nog neit binnen, zal dan morgen / begin volgende week binnenkomen. Op het moment dat er 15 mensen hebben betaald, dan maak ik het geld over aan CF en zijn ze hopelijk binnen een weekje hier bij mij :)
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.