Is er nog een 2 x 20 lcd over. Dan wil ik hem wel hebben. Geef ff je rekeningnr., volledige naam en plaatsnaam en ik maak het nu over via inet bankieren.
ja, ik had 1 man genoteerd op de ivallijst, maar das al wel tijdje terug. Op het moment dat hij niet binnen 24 u reageerd, dan komt er idd 1 vrij, die is dan voor jouOp vrijdag 24 mei 2002 16:48 schreef Neutron het volgende:
Is er nog een 2 x 20 lcd over. Dan wil ik hem wel hebben. Geef ff je rekeningnr., volledige naam en plaatsnaam en ik maak het nu over via inet bankieren.
Verwijderd
Hartstikke bedankt joh. Mocht er 1 voor mij zijn dan kun je er in ieder geval zeker van zijn dat ik hem wel wil. Als je wil stuur dan ff een meeltje naar rlmeijer@hotmail.com met je gegevens dan maak ik het over (tenzij je een beter idee hebt
)
edit:
mijn meel check ik een paar x op een dag, vandaar
mijn meel check ik een paar x op een dag, vandaar
Verwijderd
Zoals ik je gemaild heb ik het geld onderweg. (reteduur overigens die overschrijvingen naar het buitenland. Gelukkig dat de EU er zo zwaar zit op te pushen bij de banken om er iets aan te doen).Op donderdag 23 mei 2002 09:43 schreef Myst1k4l het volgende:
idd, kzal later vandaag alles doormailen,... Mn banknaam + gemeented volstaan? Of moet er nog meer bij?
Sorry...vergeven!Op donderdag 23 mei 2002 18:34 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
ok dat kan, alleen dan komt 'The Greater' als eerst.
Mocht hij niet antwoorden, dan hebben we Gerhard Polet als andere invaller. Mocht hij OOK niet reageren...dan is hij aan de beurt.
Ik neem hem! Check je mail van chello. Mocht deze niet overgekomen zijn. Stuur maar een e-mail. Daar staan onderandere een paar vragen in...
Bedankt!!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Die van mij kan zeker door gaan. Mail mij even jouw gegevens dan maak ik het geld over.Op vrijdag 24 mei 2002 16:48 schreef Neutron het volgende:
Cobra_Lup@luppie.net
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
The Greater heef tgereageerd, je ding dus NOG neit mee naar een LCD, je staat wel genoteerd als invaller no1Op vrijdag 24 mei 2002 16:49 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
ja, ik had 1 man genoteerd op de ivallijst, maar das al wel tijdje terug. Op het moment dat hij niet binnen 24 u reageerd, dan komt er idd 1 vrij, die is dan voor jou
/Edit: Ik ga morgen weer ff een update met een duidelijk overzichtje van de situatie tot nu toe posten, ik ga nu

Verwijderd
Als ik het goed begrijp sta ik dus op de invalslijst, maar krijg ik nog geen lcd
. Nou ja, hopen dat er nog iemand uitvalt...
Ik neem aan dat je ze al binnen hebt anders kun je er toch meer bestellen (of zeg ik nou iets doms?)
Verwijderd
word allemaal een beetje moeilijk voor Myst1k4l als ie de bestelling steeds moet wijzigen denk ik. en ja dus die LCD's moeten nog besteld worden...Ik hoop dat ze dan volgende week hier naartoe komen.Op zaterdag 25 mei 2002 15:54 schreef Neutron het volgende:
Als ik het goed begrijp sta ik dus op de invalslijst, maar krijg ik nog geen lcd. Nou ja, hopen dat er nog iemand uitvalt...
Ik neem aan dat je ze al binnen hebt anders kun je er toch meer bestellen (of zeg ik nou iets doms?)
ok sorry, k ben er voor het eerst niet aan toe gekomen om een goede lijst op te stellen. morgen! Beloof ik dat ik alles goed zal regelen. Heb dus aub geduld
Ik ben nl net binnen, en ga zo weer gelijk weg
Verwijderd
kan je misschien ff posten van wie je de doekoes hebt ontvangen ??
kunnen anders misschien een klop actie houden aan de deuren van degene die nog niet hebben betaald
kunnen anders misschien een klop actie houden aan de deuren van degene die nog niet hebben betaald
Dat doet hij morgen dusOp zaterdag 25 mei 2002 23:05 schreef Phytagoras het volgende:
kan je misschien ff posten van wie je de doekoes hebt ontvangen ??
kunnen anders misschien een klop actie houden aan de deuren van degene die nog niet hebben betaald![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
omg, wie ben jij? Waar ken je me van? School?Op zaterdag 25 mei 2002 22:37 schreef AMDMaster het volgende:
zeker los in het dorpshuis
/Edit: ik hoop het vanavond af te hebben, ben nu nog bezig met mn tentamens
MEDEDELING: TIJDELIJK SCHEMATISCH OVERZICHT:
WILLE NDE MENSEN EVEN NACHECKEN OF HET KLOPT? Hij is nl alleen gebaseerd op meel, hij moet nog aangepast worden!!!
*Betaald: x --> Betaald/ binnen, (x) --> heeft duidelijkgemaakt dat t onderweg is!
*P/T: Post / Thuis --> geeft aan of het LCD over de post moet of hier word opgehaald
*Premade: Geeft aan wie wil dat ik hem voor hem in elkaar soldeer (met de garantie dat hij werkt) De kosten vd onderdelen kom ik later op terug
| voor de naam geeft aan of hij/zij heeft bevestigd wt er staat
WILLE NDE MENSEN EVEN NACHECKEN OF HET KLOPT? Hij is nl alleen gebaseerd op meel, hij moet nog aangepast worden!!!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x |1 NrTwo 1 (x) x T x |2 Phytagoras 1 (x) x P |3 Roadrunner 1 (x) x T x |4 eightValve 2 (x) x P |5 The Greater 1 x |6 Joris Staal 1 (x) x P |7 BOOTZ 2 (x) x T |8A Fewture 1 (x) x P x |8B Erik Robers 1 (x) x P |9 Deimus 2 (x) x P 10 Frank_N 1 (x) x P |11 4POX 1 (x) x P 12 Mp3user 1 (x) x P 13 PASware 1 (x) x P 14 Niels Tiems. 1 (x) x P 15 Chielepiel 1 x P 16 Nean_mod 1 x P |17 Cobra_lub 1 (x) P 18 Thunder8 1 (x) x P |19 Arnoman 1 (x) x T |20 egeltje 1 (x) x P |
*Betaald: x --> Betaald/ binnen, (x) --> heeft duidelijkgemaakt dat t onderweg is!
*P/T: Post / Thuis --> geeft aan of het LCD over de post moet of hier word opgehaald
*Premade: Geeft aan wie wil dat ik hem voor hem in elkaar soldeer (met de garantie dat hij werkt) De kosten vd onderdelen kom ik later op terug
Mm, klopt niet ik heb opgegeven dat ik hem bij je kom ophalen
Verwijderd
Je hebt dus nog geen afschrift binnen? Want alles staat tussen haakjes?? (x) of lees ik het verkeerd.. 
edit:
Dinsdag dus.....
Dinsdag dus.....
Verwijderd
Die van mij mag opgestuurd worden. Zou hem eerst komen halen, maar ik had in een mailtje gezet dat het toch via de post mag. Tnx voor de update btw.
Edit: Misschien ff in de eerste post zetten? Of is dat een stom idee?
Edit: Misschien ff in de eerste post zetten? Of is dat een stom idee?
Kan idd wel handig zijn hoef je niet elke keer door een paar honderd posts scrollen
ok jullie 4 heb ik ook bijgewerkt, wil !!iedereen!! replyen, ik maak ook nog wel meel, maar dat komt weer later!
Verwijderd
ff een vraagje aan Myst1k4l: er is dus niemand afgevallen? (ik stond op de invalslijst). Je kunt toevallig niet wat meer van die lcd's bestellen? Ook zo'n 2 x 20 voor mij ofzo
?
Sta ik daar nu definitief op de lijst. Ik bedoel dat ik nu de LCD krijg(tuurlijk wel betalen). Zou je een e-mailtje willen sturen wat ik moet betalen?Op zondag 26 mei 2002 19:20 schreef Myst1k4l het volgende:
code:
1 2 3 nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* 5 The Greater 1 x *Betaald: x --> Betaald/ binnen, (x) --> heeft dui...
Robert.Pegge@hetnet.nl
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
uhm.. misschien een beetje laat om nu nog te reageren.. maaruh ik heb misschien ook wel interesse in zo'n lcdtje (de onderste) maar ik wil wel weten of het simpel te doen is, dat solderen dat lukt nog wel hoor, maaruh hoe zit het met software om dat ding aan te sturen? etc?
en natuurlijk wil ik weten of ik nog kan bestellen. en zo ja, hoe?
sorryOp zondag 26 mei 2002 21:34 schreef The_Greater het volgende:
[..]
Sta ik daar nu definitief op de lijst. Ik bedoel dat ik nu de LCD krijg(tuurlijk wel betalen). Zou je een e-mailtje willen sturen wat ik moet betalen?
Robert.Pegge@hetnet.nl
je staat genoteerd als invaller no3Op zondag 26 mei 2002 22:02 schreef DSC het volgende:
uhm.. misschien een beetje laat om nu nog te reageren.. maaruh ik heb misschien ook wel interesse in zo'n lcdtje (de onderste) maar ik wil wel weten of het simpel te doen is, dat solderen dat lukt nog wel hoor, maaruh hoe zit het met software om dat ding aan te sturen? etc?
Neutron -->1
Polet (Gerhard/Joke = dezelfde?) -->2
jij dus 3
Willen de mensen die evt ergens anders ineens een LCD kopen dat even melden, is hoopvoller voor de andere GOTers
nee, dan moet de bestelling weer helemaal overnieuw, en dat duurt weer een week, weer nieuw bestelnummer ed... je bent invaller no1, er is dus zeker wel een kans dat je er nog bijkomtOp zondag 26 mei 2002 21:00 schreef Neutron het volgende:
ff een vraagje aan Myst1k4l: er is dus niemand afgevallen? (ik stond op de invalslijst). Je kunt toevallig niet wat meer van die lcd's bestellen? Ook zo'n 2 x 20 voor mij ofzo?
Verwijderd
Blijkbaar een communicatiefoutje hiero, sorry. Neutron = RonOp zondag 26 mei 2002 22:33 schreef Myst1k4l het volgende:
je staat genoteerd als invaller no4
Neutron -->1
Polet (Gerhard/Joke = dezelfde?) -->2
Ron Meijer -->3
Verwijderd
jij hebt het al wel betaald myst1k4l, maar nog niet binnen? [x]Op zondag 26 mei 2002 19:20 schreef Myst1k4l het volgende:
code:
1 2 nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x
gecorrigeerdOp zondag 26 mei 2002 23:04 schreef Neutron het volgende:
[..]
Blijkbaar een communicatiefoutje hiero, sorry. Neutron = Ron.
kan ik PLZ nog die 20x2 Positive Transflective Amber LED Backlit LCD Module bestellen?
i kzoek nu al eeuwen zon beetje
ah toe
i kzoek nu al eeuwen zon beetje
ah toe
Myst1k4l,Op zondag 26 mei 2002 19:20 schreef Myst1k4l het volgende:
17 Cobra_lub
Klopt niet helemaal, heb al bevestigd per mail dat ik 1 wil ontvangen per post, geld is al onderweg, stuur je morgen wel even e-mail met een screendump van telebankieren, om te laten zien dat het geld onderweg is.
ok mooi! Kan je ff je adress (weer) naar mij toe meelen, waar het LCD dus naartoe moetOp maandag 27 mei 2002 00:35 schreef Cobra_Lup het volgende:
[..]
Myst1k4l,
Klopt niet helemaal, heb al bevestigd per mail dat ik 1 wil ontvangen per post, geld is al onderweg, stuur je morgen wel even e-mail met een screendump van telebankieren, om te laten zien dat het geld onderweg is.
wat er van mij staat klopt: geld voor 2 lcd's is onderweg (postbank->postbank, dus zal er al wel zijn), we (traag+ondergetekende) komen het ophalen en solderen zelf
Hmmm. meestal is mijn bank bijzonder snel met overmaken, dus ik zou denken dat je het geld al binnen zou moeten hebben...Op zondag 26 mei 2002 19:20 schreef Myst1k4l het volgende:
code:
1 2 nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* 20 egeltje 1 (x) x P
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
Verwijderd
Je hebt ook vast wel betaald, maar hij heeft nog geen afschrift...duzzOp maandag 27 mei 2002 10:04 schreef egeltje het volgende:
[..]
Hmmm. meestal is mijn bank bijzonder snel met overmaken, dus ik zou denken dat je het geld al binnen zou moeten hebben...
Is gedaan, ik zal vandaag het geld overmaken!Op zondag 26 mei 2002 22:26 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
sorryvergetuh meeltje te sturen...check ur meel
ok dan, grotendeel van de mensen reageert en laat dus blijken dat ze niet willen afvallen, das mooi
, ik heb zelfs een screendump van iemand ontvangen,
, die zeker wil weten dat ie mee mag blijven doen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x |1 NrTwo 1 (x) x T x |2 Phytagoras 1 (x) x P |3 Roadrunner 1 (x) x T x |4 eightValve 2 (x) x P |5 The Greater 1 (x) x P |6 Joris Staal 1 (x) x P |7 BOOTZ 2 (x) x T |8A Fewture 1 (x) x P x |8B Erik Robers 1 (x) x P |9 Deimus 2 (x) x P 10 Frank_N 1 (x) x P |11 4POX 1 (x) x P 12 Mp3user 1 (x) x P 13 PASware 1 (x) x P 14 Niels Tiems. 1 (x) x P 15 Chielepiel 1 x P 16 Nean_mod 1 x P |17 Cobra_lub 1 (x) P |18 Thunder8 1 (x) x P (x) |19 Arnoman 1 (x) x T |20 egeltje 1 (x) x P |
Ik heb het geld al iets van anderhalve week geleden via girotel online verstuurd. Het is devolgende dag van me rekening gegaan, dus je mag het ondertussen wel een keer binnenhebben. Ik trouwens wel aangegeven dat je hem eventueel voor me in elkaar mag solderen, afhankelijk van de kosten. Wanneer weet je nu eindelijk wie er betaald hebben?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als het goed is het geld nu onderweg.
Ok, ik zit nu nog op school, ik hoop dat vanmiddag het afschriffie binnenkomt... Zodra het binnen is, METEEEEN een update :)!!
conclusie: POSTBANK zuigt
conclusie: POSTBANK zuigt

Hmz.... POSTBANK ZUIGT (met nog meer hoofdletters)!!!!Op dinsdag 28 mei 2002 10:30 schreef Myst1k4l het volgende:
Ok, ik zit nu nog op school, ik hoop dat vanmiddag het afschriffie binnenkomt... Zodra het binnen is, METEEEEN een update :)!!
conclusie: POSTBANK zuigt![]()
Verwijderd
w8 maar totdat je internet bankieren probeerd of Girotel, DAT ZUIGT pas , die servers zijn constant downOp dinsdag 28 mei 2002 10:30 schreef Myst1k4l het volgende:
conclusie: POSTBANK zuigt![]()
tsjah, geen ervaring mee, ennuh vanwaar die Einstein avatar, terwijl je Pythagoras heetOp dinsdag 28 mei 2002 11:20 schreef Phytagoras het volgende:
[..]
w8 maar totdat je internet bankieren probeerd of Girotel, DAT ZUIGT pas , die servers zijn constant down![]()
![]()
ok, ik houd me in: #@$%@#$%@^
%!#$%!@#!$$@#%$
#$^@$#@#$@#%!#%$#$
@%%%%!#$!@$!%^@#
!#$@#$!#@!%$@!#....
Ik heb postbank gebeld waar mn afschrift blijft, er zit nl minimaal 14 dagen tussen
, na lang gezeur over vertrouwen moest ik al mn info geven en ja hoor, ze konden me nu vertellen dat ie morgen binnenkomt,... "Er is wel eens vertraging'" Ik ze vrolijk vertellen dat dit niet mn eerste keer was. Hij gelijk helemaal beledigd over de tel alsof ik zojuist zn moeder had beledigd dat dat alleen zelden voorkomt.. Ik kon het niet inhouden en er vloog een zachte *gniffel* uit... Maar even kort samengevat, MORGEN (volgens de postbank, dus onder voorbehoud komt mn afschrift binnen) en DAN METEEN update
my new quote: I HATE THE POSTBANK
PS: Heeft iemand een goed idee/tip om naar een betere bank over te stappen?
Ik heb postbank gebeld waar mn afschrift blijft, er zit nl minimaal 14 dagen tussen
my new quote: I HATE THE POSTBANK
Ben al een paar jaar geleden overgestapt naar Rabo, ik kreeg nl. gedonder met de Postbank over betalingen, die van mijn rekening afgeschreven waren waarvoor ik niet gemachtigd had.
Moet je 2 maanden wachten voordat je je eigen geld weer terug hebt.
POSTBANK
Moet je 2 maanden wachten voordat je je eigen geld weer terug hebt.

Verwijderd
Postbank is zowieso klote. Alles traag en laat. Stufi komt ook altijd later dan bij de rabo bijv. En dan naar het postkantoor toe gaan: nummertje trekken en wachten maar...

ABN, en dan meteen internet bankieren, geld overmaken abn -> abn duurt 1/2 seconde ofzoOp dinsdag 28 mei 2002 18:30 schreef Myst1k4l het volgende:

Ze hebben ook zeer goede updates via het internet en zijn 24*7 online niet zoals die postbank die na 23.00 stopt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
erhm je hebt zeker het topic nog niet doorgelezen? Ik wil je wel noteren als invaller... als je daarmee instemt, moet je ff meel sturenOp dinsdag 28 mei 2002 19:39 schreef nitraat het volgende:
OMG ben een beetje laat kan ik nog mee doen?
Please please?? heb er maar 1 nodig??
Ik heb aaaallllaaaannngggg per Postbank Girotel Online betaald, de dag na je mailtje ongeveer. Dus maak er maar (x) van bij nr. 15, de rest klopt idd.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x |1 NrTwo 1 (x) x T x |2 Phytagoras 1 (x) x P |3 Roadrunner 1 (x) x T x |4 eightValve 2 (x) x P |5 The Greater 1 (x) x P |6 Joris Staal 1 (x) x P |7 BOOTZ 2 (x) x T |8A Fewture 1 (x) x P x |8B Erik Robers 1 (x) x P |9 Deimus 2 (x) x P 10 Frank_N 1 (x) x P |11 4POX 1 (x) x P 12 Mp3user 1 (x) x P 13 PASware 1 (x) x P 14 Niels Tiems. 1 (x) x P |15 Chielepiel 1 (x) x P 16 Nean_mod 1 x P |17 Cobra_lub 1 (x) P |18 Thunder8 1 (x) x P (x) |19 Arnoman 1 (x) x T |20 egeltje 1 (x) x P |
Verwijderd
Meteen bestellen als je afschrift binnen is? Als er tenminste genoeg mensen betaald hebben ...
de seconde nadat ik hier heb geupdate schiet ik naar het postkantoor om em persoonlijk te overhandigen!Op woensdag 29 mei 2002 08:59 schreef Deimus het volgende:
Meteen bestellen als je afschrift binnen is? Als er tenminste genoeg mensen betaald hebben ...
Verwijderd
Tromgeroffel, en?
B.T.W., als je postbank Girotel gebruikt, heb je nooit meer problemen met wachten op je afschrift. Dit in combo met de aloude girofoon, en je bent altijd op de hoogte (Dit omdat de laatste paar dagen die server er steeds uit ligt i.v.m. onderhoud
) En zo ieder bank wel zo zijn eigen problemen. Gewoon een zwitserse rekening openen, die zeiken nooit...
B.T.W., als je postbank Girotel gebruikt, heb je nooit meer problemen met wachten op je afschrift. Dit in combo met de aloude girofoon, en je bent altijd op de hoogte (Dit omdat de laatste paar dagen die server er steeds uit ligt i.v.m. onderhoud
Verwijderd
Nog best wel veel werk he!, zo'n inkoopactie...maare keep up the good work!! Het is geen probleem dat het wat langer duurt, het gaat om de kwaliteit, en dat is er!Op woensdag 29 mei 2002 10:11 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
de seconde nadat ik hier heb geupdate schiet ik naar het postkantoor om em persoonlijk te overhandigen!![]()
Verwijderd
myst1k4l heeft het gewoon goed geregeld en dat de postbank niet heemaal mee werkt kan hij ook niks aan doen
Verwijderd
Sorry voor de late reply. Klopt volledig, er mag dus een | voor wat mij betreft.Op woensdag 29 mei 2002 08:30 schreef Myst1k4l het volgende:
code:
1 10 Frank_N 1 (x)x P
Ok TROMGEROFFEL!!!!!!!
Mn bankafschrift is binnen en.... GENOEG MENSEN HADDEN BETAALD!!! 5 nog niet... maar dat ben ik bereid voor te schieten! Over paar secs de update van het schemaatje
Mn bankafschrift is binnen en.... GENOEG MENSEN HADDEN BETAALD!!! 5 nog niet... maar dat ben ik bereid voor te schieten! Over paar secs de update van het schemaatje
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x |1 NrTwo 1 x x T x |2 Phytagoras 1 x x T |3 Roadrunner 1 x x T x |4 eightValve 2 x x P |5 The Greater 1 (x) x P |6 Joris Staal 1 x x P |7 BOOTZ 2 x x T |8A Fewture 1 x x P x |8B Erik Robers 1 x x P |9 Deimus 2 x x P |10 Frank_N 1 (x) x P |11 4POX 1 (x) x P 12 Mp3user 1 x x P 13 PASware 1 x x P 14 Niels Tiems. 1 x x P |15 Chielepiel 1 x x P 16 Nean_mod 1 x x P |17 Cobra_lub 1 (x) P |18 Thunder8 1 x x P (x) |19 Arnoman 1 (x) x T |20 egeltje 1 x x P |
Even nog dit: Ik heb hier nu alles klaar leggen, sorry dat ik het vandaag niet kon overmaken, ten eerste GOT was down en ten tweede ik was niet eens voor 5 u thuis, dus had helemaal de mogelijkheid niet om het vandaag over te maken. Maar om jullie wel tegoed te komen heb ik nu OOK de kosten van de potmeters ed.. voor de mensen die willen dat ik hem in elkaar zet, de bon scan ik later in..:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| POTmeter 100 Ohm 3.15 POTmeter 10 KOhm 1.59 LPT kabel 16-bits (afgeschermd) 3.00 (per meter) D-Connector (LPT connector) 0.93 D-Connector (omhulsel) 2.47 soldeertin gratis (verwaarlossbaar) arbeidsloon :P sorry, kdoe het niet voor nix |
als die 5 nou gewoon ff niet betalen heb ik ook nog lcd('s)
Maak er maar 4 van, ik heb het al overgeschreven, duurt alleen wat langer van de bank naar deOp woensdag 29 mei 2002 19:11 schreef VO-Zephyr het volgende:
als die 5 nou gewoon ff niet betalen heb ik ook nog lcd('s)

Ik begrijp dat ik nu dus te laat ben..
Wanneer wordt er weer zoiets georganiseerd?
ik zou zeggen blijf rondneuzen op GoT, dan kom je er vast wel een keertje een tegen.Op woensdag 29 mei 2002 23:19 schreef Skate2000 het volgende:
Hmz..Ik begrijp dat ik nu dus te laat ben..
![]()

Verwijderd
waar is dat postkantoor, ik kan denk ik wel ff een knokploeg regelen.

anders wel een drive-by ofzo ..., volgens mij heb ik ergens nog wel een stel uzi's en ak's liggen

k omdat jullie het zo vreemd vonden, nu is men avatar een edelmetaal ....
anders wel een drive-by ofzo ..., volgens mij heb ik ergens nog wel een stel uzi's en ak's liggen
k omdat jullie het zo vreemd vonden, nu is men avatar een edelmetaal ....
Hoe lang denk je nodig te hebben de connectoren te solderen en wat wil je ervoor hebben. De onderdelen bij elkaar met een 1,5m kabel is € 12,64. Dus wat wil je ervoor hebben?
hmmz, je wilde em over de post eh? Dus ik moet extra grote envelop halen, want ik krijg al die onderdeeltjes er niet in gepropt. dus de grootst mogelijk envelop komt er ook nog eens bij... a 2 euro, maar omdat je al 30.50 euro hebt betaald, worden de extra kosten per envelop maar 1 euro. (2 - 1 = 1). Ach ik ben er opzich niet al te lang mee bezig, al heel wat ervaren en een zeer goede bout (Weller 0Wnz) dus arbeidsloon betaal je opzich niet zoveel voor..Op donderdag 30 mei 2002 19:32 schreef thunder8 het volgende:
Hoe lang denk je nodig te hebben de connectoren te solderen en wat wil je ervoor hebben. De onderdelen bij elkaar met een 1,5m kabel is € 12,64. Dus wat wil je ervoor hebben?
12.64.. + 1 euro om te verzenden zeg 17.5 euro totaal bij jou op het matje compleet om in 1 x aan te sluiten met de garantie dat ie (het bij althans deed),... wat de PTT er af en toe onderweg mee uitspookt

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| nr: name: aantal Betaald* Adres P/T* Premade* | Myst1k4l 1 x - T x |1 NrTwo 1 x x T x |2 Phytagoras 1 x x P |3 Roadrunner 1 x x T x |4 eightValve 2 x x P |5 The Greater 1 (x) x P |6 Joris Staal 1 x x P x |7 BOOTZ 2 x x T |8A Fewture 1 x x P x |8B Erik Robers 1 x x P |9 Deimus 2 x x P |10 Frank_N 1 (x) x P |11 4POX 1 (x) x P 12 Mp3user 1 x x P 13 PASware 1 x x P 14 Niels Tiems. 1 x x P |15 Chielepiel 1 x x P 16 Nean_mod 1 x x P |17 Cobra_lub 1 (x) P |18 Thunder8 1 x x P x |19 Arnoman 1 (x) x T |20 egeltje 1 x x P |
Verwijderd
Nah weetje Myth,...
Als je nog tijd over hebt mag je best die van mij ook in elkaar plakken, heb hier ook geen soldeerbout enzo,...als je denkt van pwaaah! niet nog zo'n nOOb
dan stuur je em maar kaal op,.......
ik hoor het wel,....en nu ga ik maffen
Als je nog tijd over hebt mag je best die van mij ook in elkaar plakken, heb hier ook geen soldeerbout enzo,...als je denkt van pwaaah! niet nog zo'n nOOb

Verwijderd
Komt wel goed uit. Ik moet nog wachten op m'n nieuwe caseOp donderdag 30 mei 2002 13:34 schreef Myst1k4l het volgende:
ok ik ben net bij het postkantoor geweest om mn internatiol transfer te doen,...tis allemaal gelukt !!!!
crappy point: Duurt minimaal week voordat het is over gemaakt,...soms wel langervertelden ze met blije toon BAH
dus eer de lcdtjes er zijn, duurt nog wel ff

Is goed, geen probleem, na een aantal LCDs voor anderen te hebben gesoldeerd, haal ik mn eigen kosten er bijna uitOp vrijdag 31 mei 2002 00:36 schreef Calavaro het volgende:
Nah weetje Myth,...
Als je nog tijd over hebt mag je best die van mij ook in elkaar plakken, heb hier ook geen soldeerbout enzo,...als je denkt van pwaaah! niet nog zo'n nOObdan stuur je em maar kaal op,.......
Ok voor €17.50 mag je die van mij ook in elkaar solderen. Daarvoor hoef ik zelf niet te klooien en ik weet zeker dat ie werkt. Kabellengte 1.5m, zodat ik hem lekker een eindje rond kan leggen in me kast zonder dat ie te strak zit. Voor die paar Euro's ga ik dus niet zelf klooien. Geld is onderweg. Betalingskenmerk: Betaling Montage LCD. Nick: Thunder8 
Alvast bedankt voor de moeite......
Alvast bedankt voor de moeite......
Ik heb net even de policy van crystalfontz doorgelezen, zou het nu ook verzekerd zijn tegen diefstal? Stel dat het in de haven word gestolen en dan?
Dan gaan wij...Op vrijdag 31 mei 2002 13:18 schreef Myst1k4l het volgende:
Ik heb net even de policy van crystalfontz doorgelezen, zou het nu ook verzekerd zijn tegen diefstal? Stel dat het in de haven word gestolen en dan?
(Myst1k4l, NrTwo, Phytagoras, Roadrunner, eightValve, The Greater, Joris Staal, BOOTZ, Fewture, Erik Robers, Deimus, Frank_N, 4POX, Mp3user, PASware, Niels Tiems, Chielepiel, Nean_mod, Cobra_lub, Thunder8, Arnoman en egeltje)
...die Amerikanen eens uitleggen dat als wij betalen wij ook spulletjes willen!! En dat wij bereid zijn deze stelling kracht bij te zetten!!
Ok jongens, ik heb goed nieuws, ik heb met mn ouders overlegd... en ik mag hun VISA gebruiken om het geld over te maken, de int transfer is gecancelled, VISA ga ik nu doorgeven aan CF, 180 dagen al-round verzekerd!! Dan weten jullie net als ik dat het iig all the way veilig gaat. Aangezien mn pa in de haven werkt, weet hij zelf ook wel hoeveel wordt achterovergedrukt....en dat is niet gering.
WoeiOp vrijdag 31 mei 2002 22:08 schreef Myst1k4l het volgende:
Ok jongens, ik heb goed nieuws, ik heb met mn ouders overlegd... en ik mag hun VISA gebruiken om het geld over te maken, de int transfer is gecancelled, VISA ga ik nu doorgeven aan CF, 180 dagen al-round verzekerd!! Dan weten jullie net als ik dat het iig all the way veilig gaat. Aangezien mn pa in de haven werkt, weet hij zelf ook wel hoeveel wordt achterovergedrukt....en dat is niet gering.
Dit betekent iig dat het zeker sneller binnen moet komen
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Als jouw pa daar toch werkt, had je die LCD's niet hoeven bestellen en betalen.Op vrijdag 31 mei 2002 22:08 schreef Myst1k4l het volgende:
Aangezien mn pa in de haven werkt, weet hij zelf ook wel hoeveel wordt achterovergedrukt....en dat is niet gering.
Grapje, uiteraard zijn we tegen diefstal (cfr. Got-faq)
[Mieren-neukmode]Op vrijdag 31 mei 2002 13:36 schreef eightValve het volgende:
[..]
Dan gaan wij...
(Myst1k4l, NrTwo, Phytagoras, Roadrunner, eightValve, The Greater, Joris Staal, BOOTZ, Fewture, Erik Robers, Deimus, Frank_N, 4POX, Mp3user, PASware, Niels Tiems, Chielepiel, Nean_mod, Cobra_lub, Thunder8, Arnoman en egeltje)
...die Amerikanen eens uitleggen dat als wij betalen wij ook spulletjes willen!! En dat wij bereid zijn deze stelling kracht bij te zetten!!![]()
![]()
Cobra_Lup (Met een P)
[Mieren-neukmode off]
Ik wil er een!
Maar weet alleen nog niet of ik met of zonder converter wil.....
\Ben er alleen nog niet uit of ik nu CCFL en deze LCD op 1 converter kan aansluiten!
of is de actie alweer GESLOTEN???!?
\Ben er alleen nog niet uit of ik nu CCFL en deze LCD op 1 converter kan aansluiten!
of is de actie alweer GESLOTEN???!?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Helaas is al gesloten, volgende keer beterOp vrijdag 31 mei 2002 22:52 schreef kazz1980 het volgende:
Ik wil er een!
of is de actie alweer GESLOTEN???!?![]()
![]()
Ik had al zo'n gave LCD display besteld, maar vandaag ook maar een bijpassende kast er bij gehaald.
Supergaaf ding
, alleen nog even kijken waar ik de LCD plaats, ik dacht zelf maar onderin achter het klepje.

Of misschien wel, indien het blauwe spiegelende spul plastic is om hem daar verzonken in te zetten. Ga morgen de doos uit pakken en alvast mijn systeem overzetten.
Kan haast echt niet wachten, maar als ik hem nu uit pak weet ik zeker, dat ik vannacht niet meer voor 03:00 uur in mijn bed lig.
Supergaaf ding

Of misschien wel, indien het blauwe spiegelende spul plastic is om hem daar verzonken in te zetten. Ga morgen de doos uit pakken en alvast mijn systeem overzetten.
Kan haast echt niet wachten, maar als ik hem nu uit pak weet ik zeker, dat ik vannacht niet meer voor 03:00 uur in mijn bed lig.

Dit topic is gesloten.