zie vorige reply, jij ben vanaf NU invaller no1!, dus dropt er iemand, dan ben jij degene die invaltOp donderdag 16 mei 2002 14:50 schreef thunder8 het volgende:
Ow zo bedoel ik het niet.Ik wil alleen graag weten waar ik aan toe ben. Als het niet lukt: jammer maar helaas, dan moet ik maar w88 tot de volgende inkoopactie. Ik was tenslotte te laat om te bestellen. Maar de bovenstaande kwestie mag wel ff verduidelijkt worden lijkt me......
Kun je echt niet voor de 30 displays gaan ofzo? Dat moet je toch makkelijk halen?
Ik geef me verder wel op als officiele invaller. (#10
)
Ik geef me verder wel op als officiele invaller. (#10
Sorry dan moet ik weer bellen naar CF,... je bent btw maar invaller no2Op donderdag 16 mei 2002 17:28 schreef SEFje het volgende:
Kun je echt niet voor de 30 displays gaan ofzo? Dat moet je toch makkelijk halen?
Ik geef me verder wel op als officiele invaller. (#10![]()
)
er bestaat natuurlijk ook zoiets als e-mailOp donderdag 16 mei 2002 17:32 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Sorry dan moet ik weer bellen naar CF,... je bent btw maar invaller no2, misshcien moet ik CF maar als voordeelnummer gaan opgeven
maar goed, je hebt mail iig.
Kun je mij als invaller nummer 3 noteren (loop nog een beetje achter met het bijlezen van alle threads...)?Op donderdag 16 mei 2002 17:32 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Sorry dan moet ik weer bellen naar CF,... je bent btw maar invaller no2, misshcien moet ik CF maar als voordeelnummer gaan opgeven
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
klopt maar t duurt minstens x aantal dagen voordat ik daar antwoord van krijgOp donderdag 16 mei 2002 17:33 schreef SEFje het volgende:
[..]
er bestaat natuurlijk ook zoiets als e-mail
maar goed, je hebt mail iig.
zucht,...3 invallers...22...besteld...een telefoontje.....ok t zijn er nu 25.
Jullie 3 zitten er vanaf nu nog bij,...maar ff voor de duidelijkheid mensen die nu nog replyen:
JE BENT 100 % ZEKER INVALLER DAN!!! Dus ik verhoog het limiet niet meer... vanavond meel ik de totale kosten door, die iedereen moet overmaken.
JE BENT 100 % ZEKER INVALLER DAN!!! Dus ik verhoog het limiet niet meer... vanavond meel ik de totale kosten door, die iedereen moet overmaken.
w00t, bestel je er nu meer? sweeetOp donderdag 16 mei 2002 18:00 schreef Myst1k4l het volgende:
zucht,...3 invallers...22...besteld...een telefoontje.....ok t zijn er nu 25.Jullie 3 zitten er vanaf nu nog bij,...maar ff voor de duidelijkheid mensen die nu nog replyen:
scheelt dat nog iets in de prijs dan ofzo?
ja gaat ietje omlaag, de verzend kosten worden nl door iets meer gedeeld, mits deze natuurlijk nietveranderen, kheb nl nog geen antwoord gehad over de verzendkosten bij 25 stuks
thunder8, als je ff je adres naar me stuurt zit je bijOp donderdag 16 mei 2002 14:50 schreef thunder8 het volgende:
Ow zo bedoel ik het niet.Ik wil alleen graag weten waar ik aan toe ben. Als het niet lukt: jammer maar helaas, dan moet ik maar w88 tot de volgende inkoopactie. Ik was tenslotte te laat om te bestellen. Maar de bovenstaande kwestie mag wel ff verduidelijkt worden lijkt me......
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| name: aantal: Myst1k4l (me) 1 NrTwo 1 Phytagoras 1 Roadrunner 1 eightValve 2 Jasper Tiegelaar 1 Joris Staal 1 BOOTZ 2 Bigfoot48 2 Deimus 2 Frank_N (Belgie) 1 4POX 1 Mp3user 1 PASware 1 Niels Tiemsessen 1 Chielepiel 1 Nean_mod 1 SEF 1 Thunder8 1 Arnoman 1 egeltje 1 |
willen:
Bigfoot48, Chielepiel, Nean_mod, Thunder8, Arnoman, egeltje
mij mailen met hun adres waar het LCDtje naartoe moet?
Verwijderd
Ik tel er maar 14Op donderdag 16 mei 2002 18:33 schreef Myst1k4l het volgende:
ok eerste pics!!! Ik ben vanmiddag bij Office Centre de speciale enveloppen al wezen halen :
[afbeelding]
jah dat zijn ze, met aan de binnekant, dubbelzijdig bubbelplastic
, waren wel 0.99 euro per envelop, maar dan heb je ook wel wat!!!
klopt, de overige 6 liggen ergens anders op mn kamer, maar idd, kmoet weer terug...weer 5 erbij halenOp donderdag 16 mei 2002 18:39 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Ik tel er maar 14(je mag sowieso nog terug waarschijnlijk nu het er 25 ipv 20 zijn).
[edit] Waarom tel je ze
Myst1k4l Je hebt meel 
En bedankt!!!! Tof man dat je de moeite genomen hebt ons hiermee nog van dienst te zijn.
En bedankt!!!! Tof man dat je de moeite genomen hebt ons hiermee nog van dienst te zijn.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
no problemOp donderdag 16 mei 2002 18:45 schreef thunder8 het volgende:
Myst1k4l Je hebt meel
En bedankt!!!! Tof man dat je de moeite gedaan hebt
Als het een beetje tegen zit duurt het wel ff voordat je ze ook echt thuis hebt, lees dit :-> [topic=401520/1/25] topic maar eens....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Myst1k4l,
Ik heb je gemailed met adres, ben net thuis van werk enzo.
Bedankt voor de extra bestelling en moeite.
Ik heb je gemailed met adres, ben net thuis van werk enzo.
Bedankt voor de extra bestelling en moeite.
Ga je trouwens w88 tot ons geld binnen is of ga je het voorschieten?
Voordeel hier is denk ik dat de bestelling is beperkt tot een 25 stuks. Als je meer dan 50 besteld dan kan het een tijdje duren zoals ook al aan het begin van dit topic staat. En het feit dat er hier maar 1 model aangeboden wordt ipv van meerdere zal hopelijk ook wel helpen 
Laten we hopen dat het zo snel mogelijk hier is
Laten we hopen dat het zo snel mogelijk hier is
Als je nou gewoon wat langer wacht, want als ze een stukje goedkoper zijn wil ik er ook wel een, je had gewoon die inkoop moeten afwachten man....
Dat is wel een slecht argument; waarom zouden ze nou goedkoper worden?Op donderdag 16 mei 2002 19:21 schreef j_bos het volgende:
Als je nou gewoon wat langer wacht, want als ze een stukje goedkoper zijn wil ik er ook wel een, je had gewoon die inkoop moeten afwachten man....
Er is volgens mij sowieso een bepaald aantal waarbij het juist minder voordelig is om er meer te kopen.
Verder heb ik niet zoveel recht van spreken omdat ik een uur geleden nog op het nippertje een LCD "bemachtigd heb" maar het is natuurlijk juist wel fijn om met een kleine groep zoiets te bestellen.
Neej toch als je met meerdere mensen koopt word ie (veel) goedkoper, kan zo 10 euro schelen. Dan moet je ook wel 50 LCD's hebben maar jah deze actie loopt nog maar net...
Trouwens, hoe soldeer je nou op dit LCD?
Moet je echt letterlijk op de PCB solderen? Er zijn geen pinnetjes die omhoogsteken?
Op mijn VFD zitten tenminste pinnetjes, lijkt me toch wat makkelijker dan dit
Moet je echt letterlijk op de PCB solderen? Er zijn geen pinnetjes die omhoogsteken?
Ow, op die manierOp donderdag 16 mei 2002 19:33 schreef j_bos het volgende:
Neej toch als je met meerdere mensen koopt word ie (veel) goedkoper, kan zo 10 euro schelen. Dan moet je ook wel 50 LCD's hebben maar jah deze actie loopt nog maar net...
Ik dacht gewoon blijven wachten tot die dingen vanzelf goedkoper worden
Chill man, niet iedereen is 24/7 online!
Er zijn nog steeds van die losers met 56k modempjez.
Maar de mail is onderweg.
En dat van die mail van chielepiel, dat wist ik niet en omdat je het niet vermelde (wat ook totaal zinloos zou zijn geweest) dacht ik dat ik een beetje genaaid werdt.
Maar bedankt voor de opheldering en thnx dat je nog ff gebeld hebt zodat ik toch nog een lcdtje mag ontvangen.
P.S. Ik had je toch allang een mail gestuurd?!?
En dat van die mail van chielepiel, dat wist ik niet en omdat je het niet vermelde (wat ook totaal zinloos zou zijn geweest) dacht ik dat ik een beetje genaaid werdt.
Maar bedankt voor de opheldering en thnx dat je nog ff gebeld hebt zodat ik toch nog een lcdtje mag ontvangen.
ok, vanaf 50, klopt het dat ze idd stukje goedkoper worden, maar dan zou dan uiteindelijk misschien een euro hooguit schelen ivm de btw
bah, de NL belasting ook altijd
, maar ik vond het zeer gunstig tot aan 20 mensen, wat achteraf 25 is geworden, ook vanwege mn moeite
, moet wel alles nog verwerken, hoe minder mensen hoe sneller alles rond is,.. als ik nu 50 stel, duurt het NOG een week langer, en DAAR zit ik ook niet op te wachten,... sorry voor de mensen die het er niet mee eens zijn!
lees ff deze thread doorOp donderdag 16 mei 2002 19:35 schreef SEFje het volgende:
Trouwens, hoe soldeer je nou op dit LCD?
ik ga direct de kosten en het overschrijfnummer doormeelen op het moment dat ik het laatste bevestigings mailtje van CF heb ontvangen,.. over het voorschieten: Nee, ik schiet niet alles voor, ik denk zelf aan 20 vd 25, er zijn er altijd die problemen hebben ed.. ik ga van 5 uit. De overige 20 mensen ga ik van uit dat het binnen 2 a 3 a 4 dagen binnen is.Op donderdag 16 mei 2002 19:07 schreef SEFje het volgende:
Ga je trouwens w88 tot ons geld binnen is of ga je het voorschieten?
Verwijderd
Zal wel een slechte eigenschap van me zijn zeker?Op donderdag 16 mei 2002 18:41 schreef Myst1k4l het volgende:
[edit] Waarom tel je ze![]()
nee geen meel van jou frontOp donderdag 16 mei 2002 19:41 schreef arnoman het volgende:
Chill man, niet iedereen is 24/7 online!
ok mensen ik heb me met de prijs even nu duidelijk bezig gehouden: Door de NL BTW @&#%@#$^%@&#$@&# word de prijs iets hoger dan verwacht, helaas! Voor de mensen die het bij mij ophalen zullen de kosten rond de 26 euro liggen afhankelijk nog van de shipping costs, voor de mensen bij wie het in een speciaal enveloppie in de bus komt te liggen:
3 + 1 euro erbij wordt ongeveer 30 euro.
Vind je dat dit te hoog uitvalt? Post dat ff dan weten de mensen dat en kunnen er mensen mee gaan doen die wel bereid zijn dit (toch wel lage vind ik) bedarg te betalen.
Over de EXACTE kosten komt nog meel, nadat CF mij heeft gemaild
Vind je dat dit te hoog uitvalt? Post dat ff dan weten de mensen dat en kunnen er mensen mee gaan doen die wel bereid zijn dit (toch wel lage vind ik) bedarg te betalen.
Ik kom hem wel halen, hoef je alvast 1 enveloppe minder te kopenOp donderdag 16 mei 2002 20:25 schreef Myst1k4l het volgende:
ok mensen ik heb me met de prijs even nu duidelijk bezig gehouden: Door de NL BTW @&#%@#$^%@&#$@&# word de prijs iets hoger dan verwacht, helaas! Voor de mensen die het bij mij ophalen zullen de kosten rond de 26 euro liggen afhankelijk nog van de shipping costs, voor de mensen bij wie het in een speciaal enveloppie in de bus komt te liggen:
Moet wel met de trein komen, dus hopelijk woon je niet al te ver van het station
Mmm, jammer dat ie alsmaar duurder word.
Het begint bijna aantrekkelijker te worden om een tweede hands 40*4 te kopen, maar ik blijf toch bij mijn bestelling.
Het begint bijna aantrekkelijker te worden om een tweede hands 40*4 te kopen, maar ik blijf toch bij mijn bestelling.
ok ff voor de duidelijkheid duurder wordt ie echt niet!
SEF, je woont in Adam, ik in Bdrecht, das dus via Rdam, waarom wil je meer voor een treinkaartje gaan betalen?
hehe
PS: sorry voor de prijsverandering (weer)
, maar zoveel meer betaal je niet: kijk maar:
1 stuk = 26.94 $ = 29.93 euro = (+BTW) 35.61 en dan komen ook de verzendkosten er nog eens bij!!!
dus uiteindelijk bespaar je wel een hele boel, maar denk niet dat de mensen dat door hebben. k probeer heus niet een slaatje hieruit te slaan, sterker nog ik verdien er nix aan!
BTW: bij een bestelling van 50 of meer word de levertijd 4 - 6 weken, en daar zit ik absoluut niet op te w8en !!!
SEF, je woont in Adam, ik in Bdrecht, das dus via Rdam, waarom wil je meer voor een treinkaartje gaan betalen?
hehe
PS: sorry voor de prijsverandering (weer)
1 stuk = 26.94 $ = 29.93 euro = (+BTW) 35.61 en dan komen ook de verzendkosten er nog eens bij!!!
dus uiteindelijk bespaar je wel een hele boel, maar denk niet dat de mensen dat door hebben. k probeer heus niet een slaatje hieruit te slaan, sterker nog ik verdien er nix aan!
BTW: bij een bestelling van 50 of meer word de levertijd 4 - 6 weken, en daar zit ik absoluut niet op te w8en !!!
das KT kwoon aan de andere kant vd stadOp donderdag 16 mei 2002 20:26 schreef SEFje het volgende:
[..]
Ik kom hem wel halen, hoef je alvast 1 enveloppe minder te kopen
Moet wel met de trein komen, dus hopelijk woon je niet al te ver van het station
Nou kijk ik heb een OV kaart, dus zo'n probleem is het niet, ik wil wel overal naartoe komen hoor. Heb alleen niet echt zin om nog helemaal met de bus ergens heen te gaan dus als jij naar het station zou willen komen; graag.
Maar misschien zijn er ook nog wel wat meer tweakers die dat LCDtje willen komen ophalen, dan zouden we het station toch als meeting point kunnen stellen
Maar misschien zijn er ook nog wel wat meer tweakers die dat LCDtje willen komen ophalen, dan zouden we het station toch als meeting point kunnen stellen
Verwijderd
Oke, ff voor de duidelijkheid...totaalprijs komt dus op:
35.61 euro, en dit is definitief? Zo ja mail dan ff iedereen om zeker te weten dat de "lijst" gehandhaafd blijft!---> geld overmaken.
Enne, dan direct bestellen!
35.61 euro, en dit is definitief? Zo ja mail dan ff iedereen om zeker te weten dat de "lijst" gehandhaafd blijft!---> geld overmaken.
wow NEE man, rond de 30Op donderdag 16 mei 2002 20:49 schreef Deimus het volgende:
Oke, ff voor de duidelijkheid...totaalprijs komt dus op:
dat waren de kosten als je in je eentje een LCD zou bestellen en je de verzendkosten vanuit Amerika (+- 20 $ voor 1 stuk ) zou verwaarlozen
Ok de totale kosten zijn eindelijk bekend!
Prijs LCD: 18.32 $ >>> 25 stuks: 458.00 $ dit bedrag moet eerst worden omgerekend in euro:
458.00 / 0.90 = 508.88 euro
DAN HEB JE DIE VRESELIJK NL BTW 19 %
508.88 * 1.19 = 605.57 euro
dan komen er ook nog de shipping costs bij:
$ dat is omgerekend: euro (hier komen geen BTW kosten bij >))
Tel deze bij elkaar op: 605.57 + =
Deel dit door 25 man:
Dat zijn de kosten tot aan mijn huis :P:
Dus de mensen die het bij mij ophalen of iets dergelijks, betalen dat bedrag
Nu de mensen bij wie het in de bus moet:
+ 3 euro verzendkosten naar jou huisje: in een speciale envelop a 1 euro
Maakt totaal generaal: 1 LCD in jou brievenbus, in speciale verpakking: EURO
Prijs LCD: 18.32 $ >>> 25 stuks: 458.00 $ dit bedrag moet eerst worden omgerekend in euro:
$ dat is omgerekend: euro (hier komen geen BTW kosten bij >))
Tel deze bij elkaar op: 605.57 + =
Deel dit door 25 man:
Dat zijn de kosten tot aan mijn huis :P:
Dus de mensen die het bij mij ophalen of iets dergelijks, betalen dat bedrag
+ 3 euro verzendkosten naar jou huisje: in een speciale envelop a 1 euro
Maakt totaal generaal: 1 LCD in jou brievenbus, in speciale verpakking: EURO
Als ze het onder gift verpakking doen, krijg je dan niet minder last van BTW?
Is volgens mij al eerder een opmerking over geweest, je moet dan vragen aan de winkel of ze de faktuur ff aan willen passen ofzo.
Denk dat CF er wel ervaring mee heeft.
Is volgens mij al eerder een opmerking over geweest, je moet dan vragen aan de winkel of ze de faktuur ff aan willen passen ofzo.
Denk dat CF er wel ervaring mee heeft.
vertel
?
btw: Arnoman, kheb weer geen meel van jou, dus ik denk dat je naar het verkeerde adres, deze is het: clader@chello.nl
verder moeten:
Nean_mod, Bigfoot48, en egeltje nog ff hun adres mailen
btw: Arnoman, kheb weer geen meel van jou, dus ik denk dat je naar het verkeerde adres, deze is het: clader@chello.nl
verder moeten:
Nean_mod, Bigfoot48, en egeltje nog ff hun adres mailen
Verwijderd
Zeg Myst1k4l ben hier nog niet ze lang bezig in dit forum en heb waarschijlijk een zeer domme vraag maar waar vindt ik je meel adres
edit:
oeps waarschijnlijk net wakker
meel is onder weg ....
oeps waarschijnlijk net wakker

meel is onder weg ....
Verwijderd
Ik heb daar ook al eens over gesproken op pagina 3, bericht nummer negen. Als zij met een sticker aangeven dat het merchandise is en dat $20 waard is of, dan moet dat lukken.Op donderdag 16 mei 2002 21:34 schreef Myst1k4l het volgende:
vertel?
Ok, moet ik dat apart doorgeven aan CF?Op donderdag 16 mei 2002 23:28 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al eens over gesproken op pagina 3, bericht nummer negen. Als zij met een sticker aangeven dat het merchandise is en dat $20 waard is of, dan moet dat lukken.
Ik denk het...
Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me inderdaad zo'n service die ze gewoon geven, maar alleen als de klant erom vraagt; ze gaan je dat echt niet opdringen denk ik zo
Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me inderdaad zo'n service die ze gewoon geven, maar alleen als de klant erom vraagt; ze gaan je dat echt niet opdringen denk ik zo
Verwijderd
Voor het ophalen van de LCD's: Zijn er ook mensen die uit N-Holland daarheen gaan, ik woon zelf in Hoorn en das toch beste een pokke end rijden, ook met auto.
Nou dacht ik, als er nou mensen uit Alkmaar of Amsterdam zijn die dat ding gaan ophalen, moeten ze het effe laten weten.
Nou dacht ik, als er nou mensen uit Alkmaar of Amsterdam zijn die dat ding gaan ophalen, moeten ze het effe laten weten.
Verwijderd
Zou ik ook doen, je kan het maar proberen hé.Op donderdag 16 mei 2002 23:41 schreef SEFje het volgende:
Ik denk het...
ok, bij mij ophalen zou 4 euro schelen....
ik zou erg blij zijn als meerdere mensen het zouden komen ophalen aangezien dat mij minder moeite kost, maar aangezien niet iedereen dit kan...
Willen mensen mij optijd doorgeven of ze ophalen / via de post willen.. dan houd ik daar rekening mee met het kopen vd enveloppen.
ik zou erg blij zijn als meerdere mensen het zouden komen ophalen aangezien dat mij minder moeite kost, maar aangezien niet iedereen dit kan...
Willen mensen mij optijd doorgeven of ze ophalen / via de post willen.. dan houd ik daar rekening mee met het kopen vd enveloppen.
nee was t maat zon feestOp vrijdag 17 mei 2002 15:52 schreef Jantjevlaam het volgende:
Zijn deze niet binnen Europa te koop??? Dit scheeld erg veel geld namelijk!
euh... met de trein, maar misschien mag je wel meerijden van de machinistOp vrijdag 17 mei 2002 00:54 schreef jtiegelaar het volgende:
Voor het ophalen van de LCD's: Zijn er ook mensen die uit N-Holland daarheen gaan, ik woon zelf in Hoorn en das toch beste een pokke end rijden, ook met auto.
Check meel
ok op het momentdat t meeltje terugkomt van CF, is onze bestelling een feit! Het volgende moet dan nog worden gedaan: Ik stuur een meel rond met het exacte bedrag dat moet worden overgemaakt op mijn rekening, jullie meel / replyen of jullie halen / ontvangen van de LCD.
Bigfoot48, Arnoman wederom verzoek ik jullie om mij te meelen: clader@chello.nl
Bigfoot48, Arnoman wederom verzoek ik jullie om mij te meelen: clader@chello.nl
Verwijderd
Het ging mij erom dat zodra ik met de trein ga dat ik dan een halve dag onderweg ben. Maar als het niet anders kan dan weet ik dat.....Heb wel een OV in mijn pocket.Op vrijdag 17 mei 2002 16:53 schreef SEFje het volgende:
[..]
euh... met de trein, maar misschien mag je wel meerijden van de machinist(als je een kaartje koopt
![]()
)
Als het goed is heb je hem nu wel, ik snap het echt niet dat jij mijn mails niet ontvangt. Ik krijg ook geen mislukte bezorgings meldingen ofzo?
Maar als het nou nog steeds niet lukt bel ik je wel.
jah ontvangenOp zaterdag 18 mei 2002 11:42 schreef arnoman het volgende:
Als het goed is heb je hem nu wel, ik snap het echt niet dat jij mijn mails niet ontvangt. Ik krijg ook geen mislukte bezorgings meldingen ofzo?
nu alleen Bigfoot48 nog,...kheb eerlijk gezegd id dat ie t beetje vergeten is dat ie 2 LCDs heeft besteld, hij laat nl nix van zich horen
Ok nu is het slechts nog w8en op bevestiging van CF
MM, das dan weer leuk voor anderen, die maken dan weer kans.
Je had er toch nog een paar als reserve staan?
Idd, ik zou zeker een tijdslimiet voor hem instellenOp zaterdag 18 mei 2002 14:59 schreef arnoman het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
reserve, nee, niet meer, er waren er precies 25 nadat ik het had verlengt... maar misschien dat ik iemand over het hoofd heb gezienOp zaterdag 18 mei 2002 14:59 schreef arnoman het volgende:
nou, tot nu toe zit het vol, maar een van ons laat het (denken we) afweten, dus dat betekent dat er 2 vrij komen.Op zaterdag 18 mei 2002 17:24 schreef MasterOverdrive het volgende:
kan je nog bestellen?
Dus in principe als je zegt van ik wil er dan wel 1 a 2, dan is de kans vrij groot dat ze bij jou terecht komen,...
Mededeling,... mocht Bigfoot48, NIET repleyen VOOR zondag avond 00:00, dan worden de LCD vrijgegeven!
Misschien wel dus he...
Als die knakker maar niet reageerd moeten we gewoon een ultimatum stellen van laten we zeggen 3à4 dagen. En als ie dan nog nix van zich heeft laten horen kan iemand anders hem kopen.
Als die knakker maar niet reageerd moeten we gewoon een ultimatum stellen van laten we zeggen 3à4 dagen. En als ie dan nog nix van zich heeft laten horen kan iemand anders hem kopen.
hij heeft inmiddels al 3 dagen nix van zich laten horen, en zondag dus 4...Op zaterdag 18 mei 2002 17:41 schreef arnoman het volgende:
Misschien wel dus he...
Misschien moet ik de limiet maar iets verder leggen?
Myst1k4l
jij
bent
mij
altijd
voor

Je kan hem ook ff een mailtje sturen, of heb je zn adres nog niet Myst1k4l?
Ik zou het tot max dinsdag uitstellen ofzo, klinkt redelijk.
jij
bent
mij
altijd
voor
ik heb em al 2x gemaild, geen responsOp zaterdag 18 mei 2002 17:56 schreef arnoman het volgende:
Myst1k4l
jij
bent
mij
altijd
voor
ok dinsdag word het, lijkt mij ook wel redelijk!
Edit: Ai, ik zie het probleem al,... zn emeel eindigt op zeelandnet...dan weten jullie al genoeg denk ik! Hopen dat ie een keer inbeld voor Dinsdag
Verwijderd
Jammer dat je actie zo kort loopt
Denk dat er nog wel meer mensen zijn die ook willen bestellen.. ik bijv..
Klopt, maar anders duurd het zo lang....
Deze actie loopt nu ook al 2 weken ofzo, lang zat vind ik.
Anders bestel je wat en dan moet je nog 3 weken wachten voordat alles definitief wordt en dat is bagger.
Anders bestel je wat en dan moet je nog 3 weken wachten voordat alles definitief wordt en dat is bagger.
WhyOp zaterdag 18 mei 2002 18:48 schreef Myst1k4l het volgende:
ik heb em al 2x gemaild, geen respons
ok dinsdag word het, lijkt mij ook wel redelijk!
Wij wachten nu al lang genoeg
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ja kom we gaan wachten tot alle mensen die geregistreerd staan op GoT deze thread hebben gelezen en gereplyed hebben !!!!!!|:(Op zaterdag 18 mei 2002 20:30 schreef Fewture het volgende:
Jammer dat je actie zo kort looptDenk dat er nog wel meer mensen zijn die ook willen bestellen.. ik bijv..
ok Bigfoot48, op het moment dat jij dit leest,...als je het ooit nog leest
.... mede door het feit dat je niets van je hebt laten horen, worden vanavond om 00:00 je 2 LCD vrijgegeven voor diegenen die ze dan WEL willen, en ook duidelijk meer van zich laten horen
. Alvast sorry.
Naar aanleiding van een informatie meeltje die ik laatst naar CF heb gestuurd :D:
"As mentioned on our International Policies page, you (recipient) are responsible for all customs/duties/taxes imposed by your country."
>>> BTW komt er dus gewoon bij, zoals ik dan al had verw8.
FedEx delivery is 1-2 business days for most cities worldwide. Orders are processed Monday - Friday. Orders pending a wire transfer will ship once funds are received.
>>> op het moment dat mijn geld is overgemaakt....worden ze binnen 1-2 werkdagen bezord!!!!! SUPER snel!
"As mentioned on our International Policies page, you (recipient) are responsible for all customs/duties/taxes imposed by your country."
>>> BTW komt er dus gewoon bij, zoals ik dan al had verw8.
FedEx delivery is 1-2 business days for most cities worldwide. Orders are processed Monday - Friday. Orders pending a wire transfer will ship once funds are received.
>>> op het moment dat mijn geld is overgemaakt....worden ze binnen 1-2 werkdagen bezord!!!!! SUPER snel!
MEDEDLING DE PRIJZEN DEFINITIEF:
44. 78 $ dat is omgerekend: 49.76 euro (hier komen geen BTW kosten bij >))
Tel deze bij elkaar op: 605.57 + 49.76 = 655.33
Deel dit door 25 man:
Dat zijn de kosten tot aan mijn huis : 26.31
Dus de mensen die het bij mij ophalen of iets dergelijks, betalen dat bedrag!!!
+ 3 euro verzendkosten naar jou huisje: in een speciale envelop a 1 euro:
Maakt totaal generaal: 1 LCD in jou brievenbus, in speciale verpakking: 30.31 EURO
------------------------------------------------------------
>Merchandise Sub Total: $458.00
>Shipping Method: International, or Special Instructions
>Shipping Amount: $44.78
>Washington State Tax: No
>Grand Total: $502.78
Deel dit door 25 man:
Maakt totaal generaal: 1 LCD in jou brievenbus, in speciale verpakking: 30.31 EURO
>Merchandise Sub Total: $458.00
>Shipping Method: International, or Special Instructions
>Shipping Amount: $44.78
>Washington State Tax: No
>Grand Total: $502.78
Verwijderd
Wat een onzin.. Dit is wel weer het andere uiterste. Hij hoeft geen weken te lopen, maar dit is wel erg kort.Op zondag 19 mei 2002 13:31 schreef Phytagoras het volgende:
[..]
ja kom we gaan wachten tot alle mensen die geregistreerd staan op GoT deze thread hebben gelezen en gereplyed hebben !!!!!!|:(
2 weken????? 3 dagen en hij was dicht (van wat ik aan de data's boven de posts zie)!Op zaterdag 18 mei 2002 22:24 schreef arnoman het volgende:
Klopt, maar anders duurd het zo lang....
Verwijderd
Doe mij er 1 danOp zondag 19 mei 2002 14:06 schreef Myst1k4l het volgende:
ok Bigfoot48, op het moment dat jij dit leest,...als je het ooit nog leest.... mede door het feit dat je niets van je hebt laten horen, worden vanavond om 00:00 je 2 LCD vrijgegeven voor diegenen die ze dan WEL willen, en ook duidelijk meer van zich laten horen
. Alvast sorry.
Verwijderd
Maar dat *wou* hij helemaal niet.Op zondag 19 mei 2002 15:06 schreef Fewture het volgende:
2 weken????? 3 dagen en hij was dicht (van wat ik aan de data's boven de posts zie)!Als je hem 1 week had laten lopen had je er zeker 50 kunnen bestellen.
- Moesten wij langer op ons gerief wachten
- Kon niet uit voorraad geleverd worden: 4 tot 6 weken wachttijd
- Er al aan gedacht dat hij er veel moeite insteekt? De LCD geraakt niet van bij hem naar onze bus zonder moeite.
Verwijderd
JA en weer 2 keer zoveel werk gehad! Anders begin je toch zelf nog een inkoopactie, er is blijkbaar genoeg animo voor,...je weet nu ook al wat de kosten e.d. zullen zijn! Makkie toch!
Verwijderd
Tuurlijk denk ik daaraan. Het is alleen k*t als je er net 1 misloopt, toch? En iedereen die er nu wel 1 heeft heeft makkelijk praten natuurlijk..Op zondag 19 mei 2002 15:10 schreef Frank_N het volgende:
[..]
- Er al aan gedacht dat hij er veel moeite insteekt? De LCD geraakt niet van bij hem naar onze bus zonder moeite.
Edit: En trouwens, wie zegt dat die moeite niet beloond mag worden? Ik zie heel vaak dat er naar boven afgerond wordt of iets meer berekend wordt voor de moeite. Vind ik heel normaal.
Verwijderd
Kan ik inkomen, maar er is blijkbaar nog vraag genoeg, dus zal een nieuwe actie niet zo lang op zich laten wachten denk ik.Op zondag 19 mei 2002 15:23 schreef Fewture het volgende:
Tuurlijk denk ik daaraan. Het is alleen k*t als je er net 1 misloopt, toch? En iedereen die er nu wel 1 heeft heeft makkelijk praten natuurlijk..
Verwijderd
Geen idee, volgens mij heeft iemand ze gehacked ofzo want alleen de frontpage is fucked http://www.crystalfontz.com/products/ werkt bv wel goed.Op zondag 19 mei 2002 15:28 schreef Frank_N het volgende:
Kan ik inkomen, maar er is blijkbaar nog vraag genoeg, dus zal een nieuwe actie niet zo lang op zich laten wachten denk ik.
Je verkracht de layout met die lelijke lijn als ondertitelOp zondag 19 mei 2002 14:31 schreef Myst1k4l het volgende:
Ik ga nu per persoon de kosten die ze over moeten maken opstellendus heb geduld

Waar bemoei jij je mee? En waarom verneuk ik de lay out dan? Er verandert toch nix? Hij is niet breder dan die van jou hoor. "Lelijke lijn", komop zeg, dat bepaal ik toch? Of moet ik em veranderen doordat jij 4300 posts heb? Beetje onzin denk je niet?Op zondag 19 mei 2002 15:39 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Je verkracht de layout met die lelijke lijn als ondertitel
Verwijderd
In het begin van het topic las ik dat deze actie tot eind mei zou duren. Ik heb er net één bij je besteld!
Ga ik deze nog krijgen of is de actie echt al afgelopen?
Ga ik deze nog krijgen of is de actie echt al afgelopen?
'net' = vandaag idd, je staat genoteerd als invaller.
Als je de gehele thread doorleest
dan zie je dat TOT (in het begin 20, maar later iets verlengt) 25 LCDs de actie zou zijn. De actie zou totdat er dat aantal bereikt word lopen, maar er was al eerder een aantal van 25 bereikt en dus werd hij eerder afgesloten. Hij zou alleen tot eind mei open blijven op het moment dat het limiet niet bereikt was.
Als je de gehele thread doorleest
Voor hoeveel kopen jullie nu die LCD's 
(ik hoef niet mee te doen, ik wil alleen de prijs weten)
(ik hoef niet mee te doen, ik wil alleen de prijs weten)
The devil is in the details.
MEDEDLING DE PRIJZEN DEFINITIEF:
Deel dit door 25 man:
Deel dit door 25 man:
Dit topic is gesloten.