Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ik heb de centen al wel van Atgast ontvangen hoor. Ik denk wel dat ik het pakketje eerst door stuur naar Atgast, dat was ook de bedoeling. Dit duurt ook maar 1 dag, dus ja. Ja ehh en dan nog 1 a 2 dagen voordat het bij jou is.Op dinsdag 21 mei 2002 21:20 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
OK, ok, ik herformuleer de vraag :
wanneer heb ik ze op de deurmat??
7 tot 10 dagen van US naar jou, van jou naar Atgast, van Atgast naar mij....
Want ik was zo snel met betalen, dat Atgast mijn centen heeft ontvangen, maar die heeft 't nog niet op jou rekening gekregen.
Of stuur jij ze direct door naar ons, de bestellers?
Verwijderd
hmm got a pointOp woensdag 22 mei 2002 09:21 schreef bschaap het volgende:
Is de bedoeling van een inkoop-actie niet om het goedkoper te maken? De mijne heeft maar 31 euro gekost..... En omdat jullie er 14 tegelijk bestellen heb je de kans dat de douane ze hier gaat openen, en krijg je ook nog eens invoerbelasting voor je kiezen.... Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken
Je hoeft geen invoerbelasting te betalen over elektronica/computer componenten, wel BTW, maar dat moet immers altijd. Jij dus ook. Dus is het uiteindelijk nog goedkoper. Lekker puhOp woensdag 22 mei 2002 09:21 schreef bschaap het volgende:
Is de bedoeling van een inkoop-actie niet om het goedkoper te maken? De mijne heeft maar 31 euro gekost..... En omdat jullie er 14 tegelijk bestellen heb je de kans dat de douane ze hier gaat openen, en krijg je ook nog eens invoerbelasting voor je kiezen.... Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken
Turn it off and on again.
volgens mij duurd nog wel ff aangezien sjares nog nix binnen heeftOp donderdag 23 mei 2002 00:34 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
/me wacht met ongeduld op ze 1e VFD
Ik heb alleen de betaling van Eegee nog niet binnen. AtGast: kun je ff kijken of jij het al binnen hebt, zo ja boek je het dan ff door naar mij? Zo nee, dan krijg Eegee een lichte schop van mij
geregeldOp donderdag 23 mei 2002 17:35 schreef sjares het volgende:
Betaal update 2
Ik heb alleen de betaling van Eegee nog niet binnen. AtGast: kun je ff kijken of jij het al binnen hebt, zo ja boek je het dan ff door naar mij? Zo nee, dan krijg Eegee een lichte schop van mij
moet ik alleen nog eens gaan bedenken hoe ik die dingen ga verpakken...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hehe als et maar een beetje goed isOp donderdag 23 mei 2002 17:44 schreef Atgast het volgende:
[..]
geregeld
Moet iedereen ff ze adres naar atgast mailen
kheb al van de meesten, zal morgen ff een lijstje maken van wie ik t al hebOp donderdag 23 mei 2002 22:00 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Hehe als et maar een beetje goed is![]()
Moet iedereen ff ze adres naar atgast mailen
Your item left the United States from DALLAS-FT. WORTH AMC at 11:39 pm on May 16, 2002. No further information is available for this item.
Here is what happened earlier:
ENROUTE, May 16, 2002, 10:52 pm, ZIP Code 75300
ACCEPTANCE, May 16, 2002, 4:52 pm, GARLAND, TX 75040
ik wil wel graag een werkende thuis afgeleverd hebben heOp donderdag 23 mei 2002 17:44 schreef Atgast het volgende:
[..]
geregeld
beter te goed verpakt als te slecht ....
hij zit nu dus in vliegtuig ofzoOp vrijdag 24 mei 2002 08:47 schreef sjares het volgende:
Shipping update
Your item left the United States from DALLAS-FT. WORTH AMC at 11:39 pm on May 16, 2002. No further information is available for this item.
Here is what happened earlier:
ENROUTE, May 16, 2002, 10:52 pm, ZIP Code 75300
ACCEPTANCE, May 16, 2002, 4:52 pm, GARLAND, TX 75040
Ik hoop dat ie er al uit is eigenlijkOp vrijdag 24 mei 2002 19:53 schreef Rappie het volgende:
[..]
hij zit nu dus in vliegtuig ofzo
Ik neem idd al aan dat ie langs ons mooie grensje is gekomen ja. Als onze VFD's zitten met smart te knipperen naar hun nieuwe eigenaren

je zou een extra slot kunnen uitdremelen onder je fdd, plaatje zwart plexiglas ervoor zodat je niet de printplaat van buitenaf ziet... denk niet dat je veel andere plaatsen hebt
dude... wait... what...
Verwijderd
dat schermpje is 22cm breed he...Op zaterdag 25 mei 2002 11:52 schreef NoTo het volgende:
vette paintjob
je zou een extra slot kunnen uitdremelen onder je fdd, plaatje zwart plexiglas ervoor zodat je niet de printplaat van buitenaf ziet... denk niet dat je veel andere plaatsen hebt
tsssssssss stelletje n00bzOp zaterdag 25 mei 2002 19:52 schreef sjares het volgende:
Het pakketje schijnt in Nederland te zijn, want ik heb van de NPD een brief gehad dat de douane moest weten wat het precies wasHebben ze daar nog nooit van een vfd gehoord
maar wie weet waar je dat leuke spul ken halen voor bv over de randen van je case geen raam rubber maar van dat ander plastic je kent het wel zit ook meestal op grotere machienes maar hoe heet die prut |:(|:(
kit ?Op zondag 26 mei 2002 00:02 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
tsssssssss stelletje n00bzhehe VFD kom in de zij vd case.
maar wie weet waar je dat leuke spul ken halen voor bv over de randen van je case geen raam rubber maar van dat ander plastic je kent het wel zit ook meestal op grotere machienes maar hoe heet die prut |:(|:(
Tsssssss ex-nOObOp zondag 26 mei 2002 00:02 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
En bedoel je bitumen??
Ik werk in de GAMMA, dus zou het moeten weten, misschien een afbeeldingen/duidelijkere omschrijvingOp zondag 26 mei 2002 00:02 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
dude... wait... what...
Staat toch bij onze gegevensOp maandag 27 mei 2002 01:25 schreef NoTo het volgende:
kan Atgast of Sjares ff z'n email adres posten, dan kunnen we jullie adressen gaan sturen... kan handig zijn voor ons enzo
Niet iedereen geeft een echt adres op dus beter ff vragenOp maandag 27 mei 2002 09:28 schreef sjares het volgende:
[..]
Staat toch bij onze gegevensMaar goed AtGast: atgast at gmx.net, want hij doet de adressen.
Ps Of NoTo is scheel natuurlijk want dat kan ook
als ie het nog niet heeft stuur ik het nog wel een keer
Ja idd heb ik ook zo gedaanOp maandag 27 mei 2002 21:36 schreef Rappie het volgende:
ik heb naar zijn @home mail gestuurt in zijn profiel
als ie het nog niet heeft stuur ik het nog wel een keer
Domme douane-dudes... zijn probably zelf ermee aan 't spelen ("he kijk kees wat je er allemaal mee kan... pong spelen!)
Hoe gaan jullie 'm aansluiten? Ik begin vast en zeker serieel... heb geen parrallel kabeltje! (Oesh, en m'n parrallelle poort is in gebruik too!)
Beetje spijtig wel dat ie niet in 'n bay past. Maar ik maak wel 'n window in m'n case en smijt 'm daarin...
w00t!
Oewa oewa
LOLOp dinsdag 28 mei 2002 09:06 schreef Trance-Denial het volgende:
Shit zeg, zijn ze al aangekomen?
Domme douane-dudes... zijn probably zelf ermee aan 't spelen ("he kijk kees wat je er allemaal mee kan... pong spelen!)
Dat moet voor ons tweakers idd geen prob wezenBeetje spijtig wel dat ie niet in 'n bay past. Maar ik maak wel 'n window in m'n case en smijt 'm daarin...
w00t!
VFD centraal in het midden, IR ontvangertje maken, hardeschijf kopen en ik ben klaar
vraag me af of het iets met jouw berekeningen te maken heeft... of met mijn koopgedrag
ff duits in elkaar draaien en dan volgt een lijstje van wie ik de adressen al heb
Verwijderd
Het valt nog wel mee hoor, want ze zijn de 17-de verzonden, net voor een weekend en er zaten nog een aantal feestdagen tussen.Op dinsdag 28 mei 2002 19:36 schreef Yarvieh het volgende:
Wat duurt het lang voor die krengen er zijn zeg? volgens mij zit de douane er echt mee te spelen, toen ik die 5 bestelde duurde het 8 dagen in totaal...
Hehe, nee het heeft niet met mijn berekeningen te maken, want die kloppen wel..hoop ikOp dinsdag 28 mei 2002 19:31 schreef Atgast het volgende:
mijn rekenign is zo leeg
vraag me af of het iets met jouw berekeningen te maken heeft... of met mijn koopgedrag
ff duits in elkaar draaien en dan volgt een lijstje van wie ik de adressen al heb
Versturen hond !!
Verwijderd
Die word een errug knus met een waterkoeling en verder alle 5 1/4" en 3 1/2" bays gevuld.... Ook de PCI sloten van z'n A7V puilen uit..... Dus dat word nog lachen straks!!
Misschien toch maar eens een andere kast?? Vind trouwens wel die Chieftecs heel vet!!
PC1 Game/film/internet
PC2 MSN/ICQ/IRC
PC3 MP3/fileserver en daar ga in een klein zwart boxje voor bouwen in formaat van audio apparatuur met VFD centraal in het midden ...
onnodigOp donderdag 30 mei 2002 10:25 schreef TheReaper het volgende:
schop
en iedereen zet dit topic toch in favorieten
Verwijderd
Ok daar heb je wel gelijk in!! Ik hoop dat het snel binnen komt, want dan heb ik weer wat om mee te spelenOp donderdag 30 mei 2002 11:23 schreef Rappie het volgende:
onnodigsjares zegt het wel als ze er zijn
en iedereen zet dit topic toch in favorieten
* Rappie 2Op donderdag 30 mei 2002 12:38 schreef TheReaper het volgende:
[..]
Ok daar heb je wel gelijk in!! Ik hoop dat het snel binnen komt, want dan heb ik weer wat om mee te spelen
heb nu vakantie en wilde eigenlijk deze week mijn mp3 bak in elkaar zetten
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
kun je het paketje niet tracen ? waar het nu is ...Op donderdag 30 mei 2002 14:59 schreef sjares het volgende:
Nee sorry, ik zit met een biertje voor de deur, maar ze komen maar niet
. Dadelijk maar m'n slaapzak van zolder halen
Beetje jammer maarja
Vanuit Amerika wel ja...'k zal ff kijken of de NPD zoiets heeft...Op donderdag 30 mei 2002 22:37 schreef Rappie het volgende:
[..]
kun je het paketje niet tracen ? waar het nu is ...
nog ff w88 :0
moooooi , dan is ie tegelijk met mijn hdd binnenOp vrijdag 31 mei 2002 12:16 schreef sjares het volgende:
Ff de NPD gebeld, hij schijnt door de douane vrijgegeven te zijn voor verzending. Maandag zou ie in principe dan bij mij aan moeten komen. Nog even geduld dus
Verwijderd
Quicktime dit keer, sorry
dat godvergeten quicktime instaleert zihc maar neti op mijn comp, mijn comp heeft zeker ingebouwde quality checkOp zondag 02 juni 2002 15:09 schreef Yarvieh het volgende:
En om jullie nog maar es lekker te maken van wat er volgende week door je brievenbus komt vallen. (naja ik denk eerder dat de postbode aan belt omdat ie niet in je bus past) een filmpje van 't ding in actie
Quicktime dit keer, sorry
iig, deze kan ik dus echt niet openen, kan iemand er ff een divxje van maken ? alvast bedankt ga ik weer verder met t modden van mijn all-in-one bak waar deze vfd zijn plaatsje in krijgt
En, en, al iets in de bus???
*/hot*
Nu ja, t zal sowieso nog even duren eer ze in Belgie aankomen zeker?
Let's pray...
Oewa oewa
hij moet nu bij de deur zitten om het paketje in ontvangst te nemen
Juist ja, ben ff snel naar binnen gevlucht om wat te eten en te drinken en dit te postenOp maandag 03 juni 2002 10:13 schreef Rappie het volgende:
hij kan nu natuurlijk niet reageren![]()
hij moet nu bij de deur zitten om het paketje in ontvangst te nemen
Verwijderd
Als het goed is is me waterblok ook bijna gereed, dus dan kan die er ook gelijk in!!! En ik wilde ook deze maand even voor een Chieftec Matrix kast kijken
Heb ik op me volgende LAN party tenminste een vette kast met kwijl features
maar ik moet zeggen dat ik langzamerhand ook een beetje erg nieuwsgierig begin te worden! en inderdaad weer ff lekker knutselen in altijd leuk!
Ik ga toch proberen of ik'm niet op de een of andere manier in de voorkant van de kast krijg, dan maak ik wel zo'n bay wat breder, moet lukken he.....gaat niet bestaat niet
Verwijderd
Het is anders idd. wel jammer dat ie niet in de voorkant kan!! Maar ach we kunnen weer niet alles hebben zullen we maar zeggen!!!Op maandag 03 juni 2002 22:46 schreef Super_Grover het volgende:
Ik ga toch proberen of ik'm niet op de een of andere manier in de voorkant van de kast krijg, dan maak ik wel zo'n bay wat breder, moet lukken he.....gaat niet bestaat niet
Nope... wacht deze middag nog ff af en dan ga ik aan het eind van de middag maar eens bellen waar het blijft.Op dinsdag 04 juni 2002 11:08 schreef The_Resetter het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen hebbie ze al binnen ?
Ze zijn dus net aangekomen, gelijk ff gechecked en alles klopt. Ze zijn ook nog netjes in bubbeltjes plastic verpakt, dus het geluk kan niet meer op
Ze zijn wel errug groot zeg... en zwaar het is een blok glas aan de voorkant
Even nog wat evidence (op ware grootte) :):

Voorkant...

..en de achterkant.
De planning is dat ik ze zo naar AtGast stuur. Dus hopen dat ie snel bij jullie is!!!!
Ik had nog 6 euro over en het verzenden kost 5,81 euro, hoe bedoel je plannen
Dat is schijnbaar niet meer mogelijk tegenwoordig
Maar ja geduld is een schone gave
[Edit ]
Kijk aan kijk aan post je net check je ff of je geen domme dingen hebt getypt zijn ze er al
Fantastische. Dus we kunnen ze ook 1 dezer dagen verw88 en dan kunnen we weer es gaan klussen
Ben me nu al aan het verheugen erop
Nu hopen dat ze iets sneller hier aankomen, dan kunnen we gaan knutselen, ben ook erg benieuwd naar de resultaten van idereen!!!
The Resetter
Super_Grover
Jbcyber
Entonox
Rappie
cOredump
Eegee
Trance-Denial
Smokey_The_Bandit
theReaper
die adressen heb ik, met mijzelf erbij maakt dat 12
er zijn er 14, van wie heb ik em nog niet ?
Nu hopen dat de grensoversteek geen dagen meer duurt...
Oewa oewa
Idd hopen dat die postbode een beetje wil joggen....
Je hebt mij en NoTo er nog niet bijstaanOp dinsdag 04 juni 2002 16:28 schreef Atgast het volgende:
Bart_Banaan
The Resetter
Super_Grover
Jbcyber
Entonox
Rappie
cOredump
Eegee
Trance-Denial
Smokey_The_Bandit
theReaper
die adressen heb ik, met mijzelf erbij maakt dat 12
er zijn er 14, van wie heb ik em nog niet ?
Ik heb je een email gestuurd
Euh... op ware grootte...? Op welke resolutie werk je dan wel nie, want als ie echt zo groot is, dan istie te grootOp dinsdag 04 juni 2002 16:15 schreef sjares het volgende:
[afbeelding]
Voorkant...
[afbeelding]
..en de achterkant.
edit: hmm 1600x1200 vermoed ik zo
Anders zijn het wel oversized chippes en connectoren hoor
Klopt, maar ik hou graag van overdrijvenOp dinsdag 04 juni 2002 19:51 schreef stinger het volgende:
hehe dat kan toch nooit ware grootte zijn
Anders zijn het wel oversized chippes en connectoren hoor
LoL je wil niet weten hoe groot ik dit vfdtje zie op me 21" op een reso van 1280-1024Op dinsdag 04 juni 2002 16:15 schreef sjares het volgende:
WIEEEHHHHH ze zijn er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Voorkant...
[afbeelding]
..en de achterkant.
43 cm lang ...LOL man wat een lichtbak vind je et gek dat de verzendskosten hoog waren
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
serieel en paralell
Verwijderd
Serieel:Op dinsdag 04 juni 2002 23:49 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Als iemand de software ff online kan knallen voor alle 2 de aansluitingen
LCDC guide http://www.deviantmods.com/article2.php?a_id=1
LCDC setup file http://www.deviantmods.com/~fatmike/VFD/setup.exe
Inifiletje http://www.deviantmods.com/~fatmike/VFD/bg-micro-vfd.zip
Parralel:
Kies maar wat (smartie,lcdinf,lcdcenter), specifieke software support heb ik nog niet gezien maar als je 'm instelt als 1x40 schijnt het te werken.
dude... wait... what...
Verwijderd
Ik gaat dus even zorgen dat ik een beetje snel mijn waterblok ga hebben en dat ik snel die Matrix Chieftec in huis heb en dan gaat de pret beginnen!!!
LOL
Sterker nog Atgast heeft het alOp woensdag 05 juni 2002 13:48 schreef Rappie het volgende:
is het al onderweg naar atgast nu ???
en wanneer krijgen wij hem dan?Op woensdag 05 juni 2002 14:15 schreef sjares het volgende:
[..]
Sterker nog Atgast heeft het al. Gister middag opgestuurd nu al bij Atgast
. Hij schijnt hem al werkende te hebben....
dat heeft ie zeker, ben zonet uitgewkwijld, kwam er namelijk achter dat dit ding dus niet met de gewone post verstuurd gaat kunnen worden check ditOp woensdag 05 juni 2002 14:15 schreef sjares het volgende:
[..]
Sterker nog Atgast heeft het al. Gister middag opgestuurd nu al bij Atgast
. Hij schijnt hem al werkende te hebben....
ik snap niet heelmaal wat ze met: rol bedoelen, maar als t als standaard p[akketje moet worden verstuurd durf ik t niet aan. t ding is ruim 2,5 cm dik, en dan moet ie nog worden ingepakt, en dan toch nog onder de 3,2cm blijven, gaat dus niet lukken
even kijken of ik ngo iets kan bedenken, denk overigens gerust mee
Go Atgast! Go Atgast!
En maar hopen dat die belgische posterijen ook wat doorwerken! Dan staat er 'n mooi weekendje voor de deur
[jaloers mode]
shit zeg, mag jij al die belletjesplatiek kapot pitsen!
[/jaloers mode]
Oewa oewa
maar goed, ga jij ze vanmiddag nou ook mooi versturen, hebben wij ze morgen misschien ook al
idd , jammer, maar boeiuh[jaloers mode]
shit zeg, mag jij al die belletjesplatiek kapot pitsen!
[/jaloers mode]
enzo....
mensen, de liefe dame achter de balie vermelde dat t wel es krap aan zou kunnen zijn ivm formaat van de vfd en de brievenbus. Dit betekend, dat als de postmeneer t pakketje te moeilijk vind om door je brievenbus heen te roggen, dat ie strafpost rekent
je krijgt t dus zowieso alleen heb je kans dat als je een smalle brievenbus hebt (<3cm), dat je aant bijbetalen komt....
voor de nederlanders, morgen of overmorgen heb je dat ding waarschijnlijk wel
[quote]
Wanneer komt mijn post aan?
TPG Post bewaakt de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend. Daarvoor wordt een onafhankelijk onderzoeksbureau ingeschakeld. De afgelopen jaren is de kwaliteit van de postbezorging steeds beter geworden.
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan. Maar elke verkeerd bezorgde brief vinden wij er één teveel. Als we een fout maken, doen we er daarom alles aan die meteen weer goed te maken. Het kan dus gebeuren dat uw postbode aanbelt om een verkeerd bezorgde brief of kaart terug te vragen. Een verkeerd bezorgde zending kunt u ook zelf in de rode brievenbus bij u in de buurt doen In plaats daarvan kunt u ook TPG Post.
Hoe weet TPG Post zo zeker dat 95% van de post de volgende dag wordt bezorgd?
TPG Post bewaakt de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend. Daarvoor wordt een onafhankelijk onderzoeksbureau ingeschakeld. De afgelopen jaren is de kwaliteit van de postbezorging steeds beter geworden.
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan. Maar elke verkeerd bezorgde brief vinden wij er één teveel. Als we een fout maken, doen we er daarom alles aan die meteen weer goed te maken. Het kan dus gebeuren dat uw postbode aanbelt om een verkeerd bezorgde brief of kaart terug te vragen. Een verkeerd bezorgde zending kunt u ook zelf in de rode brievenbus bij u in de buurt doen In plaats daarvan kunt u ook TPG Post.
[/quote]
en voor onze belg: binnen een week maximaal
ik hoop dat alle pakjes heel aankomen, kheb er de hele middag op zitten knippen en plakken
ik hoor het nog wel
uhm hij propt ze dus door mijn brievenbus ???Op woensdag 05 juni 2002 17:18 schreef Atgast het volgende:
ze kooohmen, ze komen eraan !!! tralala
enzo....
mensen, de liefe dame achter de balie vermelde dat t wel es krap aan zou kunnen zijn ivm formaat van de vfd en de brievenbus. Dit betekend, dat als de postmeneer t pakketje te moeilijk vind om door je brievenbus heen te roggen, dat ie strafpost rekent
je krijgt t dus zowieso alleen heb je kans dat als je een smalle brievenbus hebt (<3cm), dat je aant bijbetalen komt....
anders leg ik er even een slaapzak onder ofzo, valt ie lekker zacht
SJITOp woensdag 05 juni 2002 17:18 schreef Atgast het volgende:
Hmm, heb de brievenbus nog ff opgemeten, en 't zou toch wel moeten passen (hoop ik). Ik d8 dat de klep wat kleiner was. Kheb de dikte van een casio fx-2nogwat rekenmachine met dus van dat plastic noppenfolie erom geprobeerd. Dat past
ik denk dat je dan gewoon moet aanbetalen tot een pakket, dwz, 4,88Op woensdag 05 juni 2002 19:57 schreef Eegee het volgende:
[..]
SJITonze brievenbus-opening is wel minder dan 3 cm hoog jah...
Hoeveel gaat die strafpost nog kosten dan...
ik schat zon 3 a 4 euro.
je kan natuurlijk ook gewoon als je de postmeneer ziet komen met ene dikke grijns die deur opentrekken en vervolgesn GEEF MAAR HIERRRRR roepen
of je zet een doos in je voortuin met jouw adres erop
schrijf je erbij: VFD's only
Bedankt luitjes
Enneuh iedereen pics posten he !
Dit topic is gesloten.
![]()