Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Inkoopactie] VFD 2x20 (SPOED !!) *GESLOTEN*

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 530 views sinds 30-01-2008

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 23:20

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Juist, hiermee is het helemaal gelukt, thanx!
Nu heb ik alleen nog een probleempje met het weergeven van titels en equalizer, vu meter weer te geven met winamp.

Ik heb de .dll file naar de plugina van winamp gekopieeerd en ook geativeerd.
Welke moet je nu activeren bij het programma, er staan 3 opties
General winamp en nog 2.....
daar kom ik niet uit, hij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
Voor de rest werkt alles perfect, ni nog op m'n oude trouwe p100 40mb geh. :P
Op zaterdag 08 juni 2002 14:51 schreef Atgast het volgende:

[..]

http://213.51.180.100/Arjan/LCDC.zip

downloaden, uitpakken naar LCDC dir en dan bij defenition file die ieee-blalbla keuze pakken :)

in de additional map staat ook de plug in voor winamp, exract die naar %instaldir%\winamp\plugins\

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
hij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
die keuze in winmap maakt niet zoveel uit, maar in lcdc moet je kiezen bij je winamp regel dat ie als customchars vertbars pakt :)

dude... wait... what...

• Super_Grover

Super_Grover

Hij werkt nu helemaal, ff in configuratie plugins wa2 vergeten aan te zetten |:( maar het is niet aan te raden om 'n aan een p100 te hangen want dat is niet zo bijsterend, ik hoop dat ik snel mijn eigen pc weer heb want idit is 3 keer nix

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11 08:48

stinger

RAG

Op zondag 09 juni 2002 16:15 schreef Super_Grover het volgende:
Hij werkt nu helemaal, ff in configuratie plugins wa2 vergeten aan te zetten |:( maar het is niet aan te raden om 'n aan een p100 te hangen want dat is niet zo bijsterend, ik hoop dat ik snel mijn eigen pc weer heb want idit is 3 keer nix
een P100!?
omg ik vind jou zielig :)

• Super_Grover

Super_Grover

ja idd, maar gelukkig is dit normaal mijn backup pc, ik ben aan het wachten op een xp1800+ mijn thunderb is naar de eeuwige hardware hemel :(
maar zoveel guduld heb ik echt niet, en ik heb nu wel werkend gezien :) :)

• stinger

stinger

RAG

Tbird -> RIP
:)

• stinger

stinger

RAG

maar euh zijn er nog andere progs met andere opties die we kunnen gebruiken op ons VFD'tje?

• Super_Grover

Super_Grover

ik zou het niet weten, er zijn wel andere progs, ik denk dat als je daar in kunt stellen dat ie via com poort moet dat hij het wel zal doen.

Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....

• stinger

stinger

RAG

Op zondag 09 juni 2002 17:27 schreef Super_Grover het volgende:
ik zou het niet weten, er zijn wel andere progs, ik denk dat als je daar in kunt stellen dat ie via com poort moet dat hij het wel zal doen.

Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....
misschien iets van skip when.... per ongeluk ingesteld?

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
BG moet ff reageren op sjares zijn email !!!

Verwijderd

Vreemd genoeg zijn de meeste bedrijven in het weekend dicht resetter, dus nog effies geduld..

Verwijderd

/me is weer terug van zijn hike weekend, heeft brakke voetjes en is blij dat hij weer op z'n werk achter de PC zit :)

Nu gaan we vanavond dus maar even met die VFD rommelen, want daar heb ik nog niks mee gedaan.... Hij kwam vrijdag binnen en ik heb net nog even kunnen testen of ie het deed en verder niks!!!!

• The_Resetter
Op maandag 10 juni 2002 00:31 schreef Yarvieh het volgende:
Vreemd genoeg zijn de meeste bedrijven in het weekend dicht resetter, dus nog effies geduld..
schandalig ;)

nou ja ik w8 geduldig :z :z

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 15:22 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

schandalig ;)

nou ja ik w8 geduldig :z :z
hopelijk zijn t een beetje schappelijke mensen daar bij BG :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• The_Resetter
jaaa dat hoop ik eigenlijk ook

• Trance-Denial
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04-2022

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Bon, ondertussen blijf ik maar met m'n vingers draaien tot de VFD tot aan m'n deur is gesukkeld..

Kent iemand van jullie wat van muizen?

Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..

Zo ziet de kabel eruit:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/draadje.JPG

En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/muizeke.JPG

Oewa oewa

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
* sjares heeft geconstateerd dat BGMicro nog niet heeft gereageerd op zijn mooie mail :(. Ik geef ze nog een dag en dan ga ik boos worden >:). Telefoon is de remedie....grr..

• stinger

stinger

RAG

boos zijn tegen de foon zuigt :)
gooien ze de haak d'rop en jij nog bozer :)

• NoTo
ehm Trance-Denial, ik denk dat niemand dit zo 123 kan zeggen, heb je niet toevallig een multimeter? dan ben je in 2 sec klaar :)

of... je zet 230V op pin 3 en voelt ff welk draadje een lichte tinteling geeft :P

dude... wait... what...

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

multimeter eh? effe zoeken!

Oewa oewa

• The_Resetter
Op maandag 10 juni 2002 21:43 schreef sjares het volgende:
* sjares heeft geconstateerd dat BGMicro nog niet heeft gereageerd op zijn mooie mail :(. Ik geef ze nog een dag en dan ga ik boos worden >:). Telefoon is de remedie....grr..
* The_Resetter kicks BGMicro

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

*draai met de vingers*

Tcha! De post doet het rustigaan dezer dagen percies.

Ook vandaag niks!

Enfin, nog een dagje wachten, en dan begin ik me wel vragen te stellen..

ATGast, je hebt toch je adres op de achterkant van 't pakketje geschreven he?

Ik ga verder :z ...

Ohja!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/multimeter.JPG

Ik ben 'n multimeter gaan kopen, maar aangezien ik amper iets ken van 'elentrik' moeten julie me helpen.. ik heb de muiskabel aangesloten op m'n compoort en wat geexperimenteerd met die multimeter.. als ik 'm op '20' zet (op de foto: op 11 uur), dan geeft ie me als ik twee bepaalde draden gebruik '11' op de display... is dit goed?

(sorry als ik te fel off-topic ga met de multimeter)

Oewa oewa

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
4 - 6 dagen, je zou em toch moeten hebben nu
rare shit

• Creepy
  • Laatst online: 29-11 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 10 juni 2002 21:02 schreef Trance-Denial het volgende:
Bon, ondertussen blijf ik maar met m'n vingers draaien tot de VFD tot aan m'n deur is gesukkeld..

Kent iemand van jullie wat van muizen?

Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..

Zo ziet de kabel eruit:

[afbeelding]

En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)

[afbeelding]
Gewoon op de gok aansluiten :)

Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op dinsdag 11 juni 2002 20:59 schreef Creepy het volgende:

Gewoon op de gok aansluiten :)

Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...
Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoor :)

Oewa oewa

• Creepy
  • Laatst online: 29-11 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 11 juni 2002 21:20 schreef Trance-Denial het volgende:

[..]

Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoor :)
Nou.. ik heb van dat beschadigen niks gemerkt hoor, en heb ELK pinnetje gehad, omdat je altijd zal zien dat de laatste die je probeert de goede is :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?

Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!! :?

En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben) >:)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 16:13

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:
Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?
Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voor *D of een k*ygen :P

Turn it off and on again.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voor *D of een k*ygen :P
Foei!!

* Gutteguttegut is ook een quicknetter...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op woensdag 12 juni 2002 11:23 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Foei!!

* Gutteguttegut is ook een quicknetter...
Hehe

/me had liever wat snellers :)

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 12 juni 2002 11:33 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Hehe

/me had liever wat snellers :)
[ok offtopic ik weet het]
Tja..nog sneller betekend vaak ook meer €'s :(

* Gutteguttegut is best tevreden over Quicknet.
[/ok offtopic ik weet het]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Eventjes heel stiekem zoek-zoek doen dan maar :) :P

Verwijderd

En ik heb m ook werkend en wel aan me comp hangen!!...
...was een tijdje weg dus hij lag wat weg te rotten op de deurmat maar ben erg blij met deze inkoopactie!!! :)

tenX!!

• stinger

stinger

RAG

Op woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:

Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!! :?

En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben) >:)
ja die 30 dagen trial is niet aardig :)

Verwijderd

kheb lcdc geinstalleerd, en dat werkte allemaal prima. in de tussentijd heb ik mn biosgeflashed en mn fsb ff wat opgekrikt. zou er allemaal nix mee te maken moeten hebben lijkt me. maar nu werkt lcdc niet meer...
de volgende error verscheen in mijn scherm...

Your system clock appears to have been set back, possibly in an attempt to defeat the security system on this program. Please correct your system clock before trying to run this program again. If your clock is correct, please contact the author of this program for instructions on correcting this error(code CCB-F).
iemand enig idee :?

• The_Resetter
bg al gereageerd ?

• sjares
Op woensdag 12 juni 2002 21:40 schreef The_Resetter het volgende:
bg al gereageerd ?
Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....

Nog maar een mailtje versturen:

Dear sir/miss,

I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?

Best regards,

Frank Jares - The Netherlands

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Buitenlands nieuws dan:

Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!

Het weer dan.

Oewa oewa

• sjares
Op donderdag 13 juni 2002 09:33 schreef Trance-Denial het volgende:
Buitenlands nieuws dan:

Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!

Het weer dan.
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreeg ;)

Verwijderd

kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen.. :?

heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...

iemand die tzelfde heeft??....

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op donderdag 13 juni 2002 09:39 schreef sjares het volgende:
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreeg ;)
Ik zit op m'n werk, ik kreeg een sms'je dat er een pakje was aangekomen uit NL...

Oewa oewa

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:
kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen.. :?

heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...

Welke os draai je. Het kan zijn dat je de snelheid van je com poort moet veranderen heb ik ook moeten doen voor dat ie het deed. Kun je onder apparaatbeheer.

• The_Resetter
Op woensdag 12 juni 2002 22:55 schreef sjares het volgende:

[..]

Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....

Nog maar een mailtje versturen:

Dear sir/miss,

I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?

Best regards,

Frank Jares - The Netherlands
hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen worden

• sjares
Op donderdag 13 juni 2002 14:46 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen worden
Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:

We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.

Vertaling :9 :

We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Updateje:

De mijne is ook aangekomen, en hij werkt wel degelijk... ff met die Dan's Dude proggie liggen spelen en dat marcheerde..

* Trance-Denial dankt Sjaren en ATGast voor alle moeite.. great deal dudes!!

Pics volgen later...

Oewa oewa

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:

Jumpers????

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 16:52

Martijn02

/* No Comment */

Is er iemand die weet waar die oranje aansluitingen achterop het display voor zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersinart.net/martijn/GoT/rondje.jpg

Ik heb al in de documentatie van BGMicro zitten spitten maar ik kan het niet vinden, zou haast denken dat het mischien GPO'z zijn, maar ik kan er niks over vinden... Iemand enig idee?

/edit: plaatje erbij

• The_Resetter
Op vrijdag 14 juni 2002 08:23 schreef sjares het volgende:

[..]

Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:

We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.

Vertaling :9 :

We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.
yeeeeee tis iig wat btw moet je die vfd trug ?
of hadden ze het daar niet over

(ik hoop dat ze een nieuwe hebben ik wil geen refund ;))

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

* Trance-Denial heeft ondertussen ook al de VFD kunnen testen...

En zie wat eruit kwam!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/IMG_%20011.jpg

Bedankt dudes! Ik heb wel wat langer moeten wachten en meer moeten betalen (bankkosten, bah) maar ik heb'm toch gekregene.. wiiiiiii

Ik vind 'm wel vet rulen!! En al zeker in samenwerking met LCDC.. en ik had ook wel enkele probleembjes maar die werden hier al uitgelegd voor ik m'n VFD had :p

Daarnet had ik m'n powerkoordje verkeerd aangesloten blijkbaar... dat ding (de kabel) werd heet! Gelukkig had ik 'm vast en is er niets kaput..

Ohja, hebben jullie dat ook dat jullie VFD soms 'crasht' en je'm moet resetten door de power uit/aan te zetten?

Ik heb 't voornamelijk gemerkt toen ik met Animated Characters.. spijtig, maar niks erg!

Ik denk eraan om eventueel zelf's dat ding proberen te sturen via JAVA... would it be hard?

Oewa oewa

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 14 juni 2002 21:48 schreef Trance-Denial het volgende:
* Trance-Denial heeft ondertussen ook al de VFD kunnen testen...

En zie wat eruit kwam!

[afbeelding]

Bedankt dudes! Ik heb wel wat langer moeten wachten en meer moeten betalen (bankkosten, bah) maar ik heb'm toch gekregene.. wiiiiiii

Ik vind 'm wel vet rulen!! En al zeker in samenwerking met LCDC.. en ik had ook wel enkele probleembjes maar die werden hier al uitgelegd voor ik m'n VFD had :p

Daarnet had ik m'n powerkoordje verkeerd aangesloten blijkbaar... dat ding (de kabel) werd heet! Gelukkig had ik 'm vast en is er niets kaput..

Ohja, hebben jullie dat ook dat jullie VFD soms 'crasht' en je'm moet resetten door de power uit/aan te zetten?

Ik heb 't voornamelijk gemerkt toen ik met Animated Characters.. spijtig, maar niks erg!

Ik denk eraan om eventueel zelf's dat ding proberen te sturen via JAVA... would it be hard?
Had k ook last van maar na nieuwe LCDC doet ie et niet meer :)

Een paar posts hierboven of een pagina terug staat de link naar de nieuwe versie :)

• stinger

stinger

RAG

met die nieuwe doet hij dat crashen bij mij nog steeds
maar alleen bij bepaalde dingen

• sjares
* sjares heeft het gefixd door aardig te zijn en te slijmen :)... Ik krijg een nieuwe VFD voor The_Resetter toegestuurd *D *D *D *D *D

Mail:

Just letting you know a replacement
VFD is on the way. Sorry for the problem.

• The_Resetter
YEEEEEEEEE \o/

* The_Resetter Hugs Sjares WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE O+

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

(ik is blij)

• jbcyber
Op zaterdag 15 juni 2002 12:03 schreef The_Resetter het volgende:
YEEEEEEEEE \o/

* The_Resetter Hugs Sjares WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE O+

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

(ik is blij)
Zie je wel alles komt wel goed :) als je maar ff geduld hebt :)

Kun jij ook lekker prutesen met je nieuwe speeltje.

• The_Resetter
idd :) weeeeeeeeeeeeeeee

gaat ik met een gerust hart verder met de rest van de mods "_

• sjares
Dank, dank :+
Mail je ff je adres, niet dat ie er al is of zo ;)

• The_Resetter
u GoT mail

ik ben wat ongeduldig maar zeeeeeer goede service

ik ben wel in voor meerdere inkoop acties met ATGast en Sjares

Keep up tha Good work

• sjares
Op zondag 16 juni 2002 12:45 schreef The_Resetter het volgende:
u GoT mail

ik ben wat ongeduldig maar zeeeeeer goede service

ik ben wel in voor meerdere inkoop acties met ATGast en Sjares

Keep up tha Good work
Ik heb nu weer een weekje een inkoopactie lopen voor componenten van het schema van Zotty (USB2LCD). Dus dat komt wel goed :z.
Ik wil met AtGast wel weer een andere inkoopactie starten, maar wat wil iedereen? :D

• The_Resetter
Op zondag 16 juni 2002 12:55 schreef sjares het volgende:

[..]

Ik heb nu weer een weekje een inkoopactie lopen voor componenten van het schema van Zotty (USB2LCD). Dus dat komt wel goed :z.
Ik wil met AtGast wel weer een andere inkoopactie starten, maar wat wil iedereen? :D
tja wat heb je aan dat usb2lcd zeker gewoon serieel/paralel naar usb

tja ik heb geen belang

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

EntonoX

Team leider

iemand al wat gevonden voor lcdc 30 dagen trial :?

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Euhh ja, $20 (ofzo) doneren aan die kerel ;)

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Hebben jullie dat ook, dat als je met LCDC werkt, je display soms tijdens een refresh segmentjes 'aanzet' die niet horen aangezet te worden?

Dat zie je doordat een 'sprite' zal ik maar zeggen waar een letter opstaat, heel even (namelijl een refresh rate) helemaal groen wordt..

En die kabels, da's ook wel wat geknoei.. ik ga uitkijken voor USB2Serial kabeltje!

Oewa oewa

• sjares
Even een vervelende administratieve mededeling :(
Ik ben zo vrijwillig geweest om te weinig te rekenen voor de BTW, want er kwamen nog wat overige kosten bij die ik niet had voorzien. Graag zou ik willen dat ieder nog even het bedrag overmaakt naar mijn rekening.

F.S. Jares
474141225
Maarssen

Niet dat ik miereneukerig wil doen, maar het gaat bij mij om ongeveer 24 euro. Das toch aardig wat. Ik wil er geen winst op maken, maar om er gelijk op achteruit te gaan is ook zo wat :( :).
Het gaat om hetvolgende bedrag:
14 x 34 euro = 476 euro
14 x 2,50 euro verzenden = 35 euro -
1 x 5 euro AtGast verzenden = 5 euro -
1 x VFD's incl. USA verzenden = 367 euro -
1 x BTW en extra adm. kosten = 93 euro -
-----------------
Totaal = -24 euro

Dus ik kom 24 euro te kort...zou ieder dan op het bovenstaande rekeningnummer 2 euro (1,714285714 euro om precies te zijn >:)) over willen maken? Dank!

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~icu09847/npd.jpg

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:33 schreef sjares het volgende:

Dus ik kom 24 euro te kort...zou ieder dan op het bovenstaande rekeningnummer 2 euro (1,714285714 euro om precies te zijn >:)) over willen maken? Dank!
Is onderweg!! Rabobank internet bankieren is toch zo gemakkelijk :)

Verwijderd

Moet je ff wachten tot ik weer thuis ben, maandag, dan maak ik t meteen over!!!..

• sjares
Dank iedereen! Anders had ik moeten wachten totdat die factuur binnen was en hadden jullie dus nu pas de vfd's kunnen hebben. Nu weet ik het voor de volgende keer.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 18:16 schreef sjares het volgende:
Dank iedereen! Anders had ik moeten wachten totdat die factuur binnen was en hadden jullie dus nu pas de vfd's kunnen hebben. Nu weet ik het voor de volgende keer.
je zult ff moeten wachten totdat ik mijn tan codes heb gevonden :+

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik stuur je wel weer een bekende enveloppe!! ;)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• The_Resetter
heb je mij vfd al binnen ??

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Kunnen we dat anders regelen?

Ik woon en Belgie en als ik 't moet overschirjven komt er 8 euro bankkosten bij... voor 2 euro!

Eventueel via enveloppe?

Oewa oewa

• sjares
Op donderdag 20 juni 2002 11:12 schreef Trance-Denial het volgende:
Kunnen we dat anders regelen?

Ik woon en Belgie en als ik 't moet overschirjven komt er 8 euro bankkosten bij... voor 2 euro!

Eventueel via enveloppe?
Hehe, als het niet al te duur is kun je het wel per envelope zenden naar:

Frank Jares
Zwanenkamp 352
3607 SK Maarssen
Nederland >:)

• sjares
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef The_Resetter het volgende:
heb je mij vfd al binnen ??
Nope, read your mail :)

• sjares
Zouden degene die hier ook een VFD-tje besteld hebben even willen posten en nog het resterende bedrag over willen maken? Zou wel zo beschaafd zijn.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

En kan jij 't enveloppe even bevestigen?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• sjares
Op vrijdag 21 juni 2002 22:06 schreef Bart_Banaan het volgende:
En kan jij 't enveloppe even bevestigen?
Is prima wat mij betreft.

• NoTo
ok done, voor stinger en mij weer :)

STING DOKKUH :P :P

dude... wait... what...

• Super_Grover

Super_Grover

Ik heb het ook net over gemaakt voor mij (super_grover) en jbcyber, dus 2 keer 2 euro,

Misschien moet je ff een mailtje sturen aan iedereen, het is eigenlijk toevallig dat ik nog eens kijk op dit topic!

succes :)

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

EntonoX

Team leider

ik heb et overgemaakt...

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Rappie
  • Laatst online: 27-11 13:10
ik gaat nu even telebankieren voor je

• jbcyber
Op zaterdag 22 juni 2002 12:30 schreef Super_Grover het volgende:
Ik heb het ook net over gemaakt voor mij (super_grover) en jbcyber, dus 2 keer 2 euro,

Misschien moet je ff een mailtje sturen aan iedereen, het is eigenlijk toevallig dat ik nog eens kijk op dit topic!

succes :)
Sinds wanneer is Super_Grove zo snel.

Ik kom net terug van Eindhoven HAJRAA rocks :) dus hij is me al voor mooi :)

Verwijderd

eh sjares...t geld is onderweg hoor...

heeft iemand overigens al andere software??..want lcdc doet t bij mij al niet meer...tijdje al niet eigenlijk...

Verwijderd

Ik gebruik of m'n eigen app (die krijg je (nog) niet) op windows, of als ik linux draai 'n eigen geschreven drivertje voor lcdproc (deze kan ik wel online gooien, maar ik heb geen tijd/zin om iedereen te helpen 't ding gecompileerd te krijgen) maar das ook kindof a quick hack maar voldoet prima

• Rappie
  • Laatst online: 27-11 13:10
maar iemand al iets gevonden voor die nieuwste LCDC met die klote key ? icq me plz ;)

wel zo sociaal als iedereen geld naar sjares overmaakt, hij heeft ten slotte niks voor zichzelf besteld, en alles voor ons goed gerelegd

• Super_Grover

Super_Grover

Op maandag 24 juni 2002 00:04 schreef jbcyber het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Super_Grove zo snel.

Ik kom net terug van Eindhoven HAJRAA rocks :) dus hij is me al voor mooi :)
joazeker!!! waarom niet he!! :) als jij nog praktisch klinisch dood bent moet iemand een oogje in het zeil houden he ;) niet vreemd hoor na zo'n extreeeeeeeeem weekend Haaijraaaaa (volleybal)

• sjares
Het topic is een beetje dood aan het raken ;). Heeft iedereen hem nu aangesloten en pics gepost!
De VFD voor The_Resetter is ook bij mij aangekomen en werkt prima. Je moet hem alleen niet aansluiten als je computer aanstaat heb ik nu door, gaat ie een beetje van opnieuw opstarten :Y)

Verwijderd

khad m aangesloten, serieel, maar ben nu bezig m paralel aan te sluiten, kheb me namelijk laten vertellen dat de software keuzes dan eens stuk uitgebreider zijn...t ontbreekt alleen een beetje aan mijn soldeerkunsten...

ennuH...wat gaat er nou precies bij jou opnieuw opstarten...ik kan dat ding los halen en weer vast zetten wanneer ik wil :)

• The_Resetter
Op dinsdag 25 juni 2002 11:50 schreef sjares het volgende:
Het topic is een beetje dood aan het raken ;). Heeft iedereen hem nu aangesloten en pics gepost!
De VFD voor The_Resetter is ook bij mij aangekomen en werkt prima. Je moet hem alleen niet aansluiten als je computer aanstaat heb ik nu door, gaat ie een beetje van opnieuw opstarten :Y)
oooow dan heb ik em morgen :) tnx

• sjares
Zou er nog meer vraag naar zijn naar die VFD-tjes?? Ik kan nog wel een inkoopactie houden :). AtGast: doe je weer mee? Ze hebben er op dit moment weer 85 stuks, dus dat ik wel weer ff genoeg dacht ik zo.

• sjares
Op dinsdag 25 juni 2002 15:04 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

oooow dan heb ik em morgen :) tnx
Sorry :( :(, hij gaat donderdag op de bus, aangezien ik vandaag net terug ben van de uni en ik morgen ook de hele dag op de uni zit :(. Misschien dat ik het red voor het einde van de middag. Ik zal m'n best iig doen.

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:39 schreef sjares het volgende:
Zou er nog meer vraag naar zijn naar die VFD-tjes?? Ik kan nog wel een inkoopactie houden :). AtGast: doe je weer mee? Ze hebben er op dit moment weer 85 stuks
Maar die zijn dan wel gelijk $24,95 ipv $19.95 nog steeds geen geld voor zo'n fantastish display maargoed toch weer $5 duurder.

• sjares
Op dinsdag 25 juni 2002 20:00 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Maar die zijn dan wel gelijk $24,95 ipv $19.95 nog steeds geen geld voor zo'n fantastish display maargoed toch weer $5 duurder.
Wat aso, ik zal ze eens mailen hoe/wat, maar duur is het zeker niet. Gelukkig is de Euro weer gestegen ten opzichte van de dollar >:)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 19:39 schreef sjares het volgende:
Zou er nog meer vraag naar zijn naar die VFD-tjes?? Ik kan nog wel een inkoopactie houden :). AtGast: doe je weer mee? Ze hebben er op dit moment weer 85 stuks, dus dat ik wel weer ff genoeg dacht ik zo.
nee, zorry, kheb geen geld :D

duurt nog 3 weken voordat ik mijn volgende loon weer binnen heb :)

btw, ik heb m'n tan codes gevonden, en het geld overgemaakt

• The_Resetter
Op dinsdag 25 juni 2002 19:40 schreef sjares het volgende:

[..]

Sorry :( :(, hij gaat donderdag op de bus, aangezien ik vandaag net terug ben van de uni en ik morgen ook de hele dag op de uni zit :(. Misschien dat ik het red voor het einde van de middag. Ik zal m'n best iig doen.
:'(:'(:'(:'(

Verwijderd

/me denkt dat het misschien wel aardig is om de kosten van LCDC met een paar man te delen.......

• SEFje
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op vrijdag 28 juni 2002 11:43 schreef TheReaper het volgende:
/me denkt dat het misschien wel aardig is om de kosten van LCDC met een paar man te delen.......
inkoopactie LCDC :+

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 16:21
Op dinsdag 18 juni 2002 18:33 schreef sjares het volgende:
Even een vervelende administratieve mededeling :(
Zooo... ben terug van vakantie 8-) Ik had m'n VFD nog ff snel vlak ervoor aangesloten, alleen voeding dan, dus alleen de selftest, maar die deed 't goed. Ik hoop 't binnenkort allemaal wat beter aan te sluiten en zo.

Over die 2 euro: ik heb nu een overschrijvingsformuliertje ingevuld voor je, Sjares. Dus dat krijg je binnenkort van mij nog op je rekening erbij.

• Maxxter
  • Laatst online: 03-02 09:36

Maxxter

Ik heb ook een pc ja!

Als er nog een actie komt, COUNT ME IN :)

Verwijderd

Goed om 'n beetje mensen te trekken filmpje + plaatje ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/media/dual.JPG
(Klik voor filmpje,'t gaat om die onderste natuurlijk)

• sjares
Niet zo veel vraag dus :). Er kan helaas niets van de prijs af volgens BGMicro, maar ik ben wel een goede klant volgens hun, slijm slijm :9
Ehh The_Resetter???? Heb je nou al de nieuwe VFD gehad van mij. Je zou hem vrijdag/zaterdag ontvangen moeten hebben. Die van jou heb ik ook nog steeds niet ontvangen, wanneer heb je hem verzonden?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.