Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
File not file ".lcdc-cf"
zijn er meer mensen die daar last van hebben? of beter nog hoe kom ik ervanaf
dude... wait... what...
Ja dat had ik net ookOp vrijdag 07 juni 2002 00:47 schreef NoTo het volgende:
ok nou begint ie irritant te worden, het laatste half uur krijg ik om de 2 min de volgende eror:
File not file ".lcdc-cf"
zijn er meer mensen die daar last van hebben? of beter nog hoe kom ik ervanaf(ik heb LCDC al opnieuw geinstalled)
Oplossing =
Nieuwe lcdc downloaden
http://lcdc.planetdps.com/downloads/setup.exe
Turn it off and on again.
ok hij werkt
dude... wait... what...
ik heb er idd 2 op de post gedaan, beide naar hetzelfde adres, beide met jullie namen eropOp donderdag 06 juni 2002 23:02 schreef Super_Grover het volgende:
Ik zie iedereen wel gezellig knutselen en pielen, maar ik heb 'm nog niet binnen!
Kun je me niet ff zeggen of je 1 of 2 op de post hebt gedaan voor mij (super_grover en jbcyber)
hij zal vandaag wel aankomen
overigens doet mijn vfd het nu ook op mijn all-in-one bak
nu zitten we alleen nog met de defecte vfd van the_Ressetter, sjares, weet jij misschien of er een soort garantie of terugstuur mogelijkheid bestaat ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
He hoe kun je de com speed instellen in xp ik denk dat dat ook mijn probleem is. Hoop het want dan kunnen we pas echt gaan genieten van ons megaOp vrijdag 07 juni 2002 09:33 schreef Atgast het volgende:
[..]
overigens doet mijn vfd het nu ook op mijn all-in-one bakik heb de com speed moeten aanpassen in xp, nu doet ie t perfect
O ja op mijn 5 volt adapter doet ie het niet ik heb hem nu op een oude at voeding zitten. Aan welke eisen moet een adpter voldoen om hem aan de praat te krijgen kwa vermogen en voltage etc. en wat gaat me dat geintje kosten?? anders modden we die at voeding maar zodat de fan maar op 5 volt draait dan moet het te doen zijn.
Ja, nougabollen.. belgie-boy zit ook ongeduldig te wachten tot hij een pakketje krijgt...Op vrijdag 07 juni 2002 08:58 schreef TheReaper het volgende:
/me denkt dat hij de enige is wiens deurmat gisteren leeg is gebleven![]()
![]()
Net zoals jij op het werk trouwens deze topic aan 't checken.
Oewa oewa
moet dus nog wat op gevonden worden
systeem -> apparaatbeheer -> com gedoe -> eigenschappenOp vrijdag 07 juni 2002 09:38 schreef jbcyber het volgende:
[..]
He hoe kun je de com speed instellen in xp ik denk dat dat ook mijn probleem is. Hoop het want dan kunnen we pas echt gaan genieten van ons megaschermpie.
Verwijderd
Altijd even spelen in de baas z'n tijd zullen we maar zeggen!!!Op vrijdag 07 juni 2002 10:11 schreef Trance-Denial het volgende:
[..]
Ja, nougabollen.. belgie-boy zit ook ongeduldig te wachten tot hij een pakketje krijgt...
Net zoals jij op het werk trouwens deze topic aan 't checken.
Maareh... TheReaper woont niet in België!! Dus heeft TheReaper denk ik een luie postbode
Verwijderd
Idd een beetje een vervelende bij komstigheid!! Want TheReaper heeft dan nog wel geen VFD in huis, maar de software is al geinstalleerd en daar is ie nu even een beetje mee aan het spelen in de baas z'n tijdOp vrijdag 07 juni 2002 10:44 schreef Rappie het volgende:
maar is wel maar 30 dagen op proef
moet dus nog wat op gevonden worden
Verwijderd
/me is niet blij met AtgastOp vrijdag 07 juni 2002 11:50 schreef Atgast het volgende:
nog wat teasertjes voor de lui die em nog neit hebben
Tis wel maf dat er een dag tussen zit maar ja.
Hoop dat ik mijn software aan de praat krijg ben de nieuwe set-up aan het downloaden en ik heb de com speed veranderd op hoop van zegen
Edit
Hij doet het eindelijk goed. Nu nog ff kijken dat we alles netjes krijgen ingesteld.
Ik wil het eigenlijk zo dat in de onderste regel van het scherm altijd zo'n balkjes zijn die wat verspringen met het geluis noem je dat een equlizer?? En dat in de bovenste balk eerst de titel komt en dan het aantal minuten etc... Weet iemand hoe ik dat kan doen??
Atgast heeft het zo:
Zo zou ik het ook graag willen maar hij deed het met zijn eigen software. Is het mogelijk dat wij die ook ergens kunnen downloaden zou wel super vet zijn
Verwijderd
/me heeft goede hoop dat dan ook zijn pretpakket binnen isOp vrijdag 07 juni 2002 13:11 schreef jbcyber het volgende:
Kreeg net phone van Super_grover hij was gezelligt aan het trommelen in het afrika museumen had ff naar huis gebeld en was erachter gekomen dat zijn vfd ook was aangekomen.
dude... wait... what...
Ik heb toch al gezegt dat ik contact zou zoeken met BgMicro als ie het niet blijft doen! Mail me ff met de exacte omschrijving van het defect enz. Dan mail ik weer naar BgMicro.Op vrijdag 07 juni 2002 12:05 schreef The_Resetter het volgende:
HOE ZIT HET MET MIJ !!!!!!!!!!!!!!!
dat heet een vu meterIk wil het eigenlijk zo dat in de onderste regel van het scherm altijd zo'n balkjes zijn die wat verspringen met het geluis noem je dat een equlizer?? En dat in de bovenste balk eerst de titel komt en dan het aantal minuten etc... Weet iemand hoe ik dat kan doen??
line 1:
[#$WA2TraTit]
always scroll
line 2:
[#$WA2SpeR11]
never scroll
en dan selecteer je in de configuratie van die regel bij "Custom Chars": vertbars
en bij fps 10.. dat heb ik teminste, en dat ziet er wel leuk uit
je moet dan wel nog ff een plugin dll in de plugin dir van winamp zetten, die dd staat in deze .zip
http://www.deviantmods.com/files/vfd_files.zip
dude... wait... what...
TNX, ik kreeg hem niet helemaal goedOp vrijdag 07 juni 2002 14:40 schreef NoTo het volgende:
[..]
dat heet een vu meter
line 1:
[#$WA2TraTit]
always scroll
line 2:
[#$WA2SpeR11]
never scroll
nu ook zo'n mooie balkjes
Ik heb me bedacht dat ik 1 kissie ga maken waar een oude at voeding inkomt waar de fan van op 5 volt draait. Is wel nodig dan
Ziet er echt wel super bruut uit moet ik zeggen
Harstikke bedankt voor de super inkoopactie. Zelden zo'n goed verlopen actie gezien en de support is fantastische.
laat t The_Resetter maar neit horen...Op vrijdag 07 juni 2002 15:18 schreef jbcyber het volgende:
Harstikke bedankt voor de super inkoopactie. Zelden zo'n goed verlopen actie gezien en de support is fantastische.
sjares had idd al eens eerder vermeld dat hij contactb zou maken met dat bedrijf, wacht daar even op aub
t hele ding wordt nog strak zwart, dan is het misschien wel mooi dat er voorop een beetje grijs/wit contrast zitOp vrijdag 07 juni 2002 14:33 schreef NoTo het volgende:
he atgast misschien een idee, probeer eens folie over het vfd heen te plakken... van dat folie dat ze gebruiken om autoruiten te blinderen. Dan zie je die grijze vlakjes niet meer. dat is denk ik ook mooier als ie uitstaat
maar tis een goeie tip, als ik em geverfd heb zal ik nog es kijken
[edit]
gaat bij jullie ook de hele tijd die plug in van winamp uit ?
jaOp vrijdag 07 juni 2002 15:34 schreef Atgast het volgende:
[edit]
gaat bij jullie ook de hele tijd die plug in van winamp uit ?
merk ik nu dat ik hem steeds handmatig moet starten
kwestie van pc aan laten staan
anders email je mij inplaats van dit topic te poosten en ik heb ook al gezegd wat er mis is !!Op vrijdag 07 juni 2002 14:38 schreef sjares het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegt dat ik contact zou zoeken met BgMicro als ie het niet blijft doen! Mail me ff met de exacte omschrijving van het defect enz. Dan mail ik weer naar BgMicro.
ow ja en dan nog wat is je email want dat heb ik nie eens staat ook nie in je profile !!
Niet kwaad wordenOp vrijdag 07 juni 2002 16:10 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
anders email je mij inplaats van dit topic te poosten en ik heb ook al gezegd wat er mis is !!
ow ja en dan nog wat is je email want dat heb ik nie eens staat ook nie in je profile !!
Als ik jou e-mail adres had
Tsss..Op vrijdag 07 juni 2002 17:04 schreef TheReaper het volgende:
/me bedankt Atgast en Sjares voor de inkoop actie, en kijkt blij naar zijn VFD
* Trance-Denial zit nog altijd op 't werk hoor
Pfrt.. shitty 38 uren week
Oewa oewa
Hi there,
I have recieved the package in good condition! Thanks for everything!
There is only one problem: one of the forteen displays is broken. It lights up very badly and displays no information at all. I connected the display as it should, because al other displays are working very well. I tried to adjust the brightness and the contrast, but that didn't work out either. It doesn't even operate in the easiest condition: the 'test' setting.
Could you send me a 'new' one? Do I have to send you the broke one? In other words: What is the normal procedure for this?
Best regards,
Frank Jares - The Netherlands
ik heb er trouwens van dat verduisteringsfolie op gedaan, wat ze ook gebruiken voor autoruiten. Dat maakt et geheel nog mooier!! (maakt et display wat strakker en je ziet de grijze vlakjes bijna niet!) duidelijk een aanrader!!
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Helemaal nix in de post vandaag behalve een Conrad floddertje...
Met andere woorden, een zeer geslaagde aankoop en inkoopactie, nu nog hopen dat the_resetter ook een beetje geluk heeft met zijn afhandeling!!!
tja ik kan moeilijk email als ik op werk ben (avond dienst) maar k heb je alsnog gemeeldOp vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef sjares het volgende:
Geen mail ontvangen van The_Resetter, dus hier mijn mail naar BgMicro over de defecte display:
[..]
Ik heb:
Com : Com1
Com Speed : 9600 (zoals achterop staat met de jumper)
Defenition file : Ik heb geen idee welke ik moet kiezen zeg het es. Ik gebruik een plugin voor winamp.
LCD Contrast : 52 %
vfd brightness 100%
Welke defenition file moet ik gebruiken?? Ik krijg nu alleen vage verspringende tekens.
vfd brightness op 75%Op zaterdag 08 juni 2002 14:04 schreef Super_Grover het volgende:
Kan iemand mij even de juiste instelling van het progje lcdc posten, want de site van deviant kijg ik niet aan de gang....
Ik heb:
Defenition file : Ik heb geen idee welke ik moet kiezen zeg het es. Ik gebruik een plugin voor winamp.
vfd brightness 100%
Welke defenition file moet ik gebruiken?? Ik krijg nu alleen vage verspringende tekens.
defenition file van century_vfd of zoiets, staat ook op die deviant site
Of is er ergens anders nog een site met deze instellingen,
dus ook de winamp plugin kan ik niet downloaden..
weet je zéker dat t niet 19200 moet zijn ?Op zaterdag 08 juni 2002 14:04 schreef Super_Grover het volgende:
Kan iemand mij even de juiste instelling van het progje lcdc posten, want de site van deviant kijg ik niet aan de gang....
Ik heb:
vfd brightness 100%
en als t dan nog niet werkt moet je bij apparaatbeheer ff de instelling op 19200 zetten
Defenition file:? die moet ik toch ook weten.....
http://213.51.180.100/Arjan/LCDC.zipOp zaterdag 08 juni 2002 14:48 schreef Super_Grover het volgende:
Defenition file:? die moet ik toch ook weten.....
downloaden, uitpakken naar LCDC dir en dan bij defenition file die ieee-blalbla keuze pakken
in de additional map staat ook de plug in voor winamp, exract die naar %instaldir%\winamp\plugins\
Nu ja, weet ik maandagavond (enfin, hopelijk toch) wat te dun...
Oewa oewa
- 0V
- Data in
- Data uit
dude... wait... what...
Verwijderd
ik heb het toch maar ff gevraagd
dude... wait... what...
Verwijderd
http://www.hardforums.com/showthread.php?threadid=417512
dude... wait... what...
Nu heb ik alleen nog een probleempje met het weergeven van titels en equalizer, vu meter weer te geven met winamp.
Ik heb de .dll file naar de plugina van winamp gekopieeerd en ook geativeerd.
Welke moet je nu activeren bij het programma, er staan 3 opties
General winamp en nog 2.....
daar kom ik niet uit, hij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
Voor de rest werkt alles perfect, ni nog op m'n oude trouwe p100 40mb geh.
Op zaterdag 08 juni 2002 14:51 schreef Atgast het volgende:
[..]
http://213.51.180.100/Arjan/LCDC.zip
downloaden, uitpakken naar LCDC dir en dan bij defenition file die ieee-blalbla keuze pakken
in de additional map staat ook de plug in voor winamp, exract die naar %instaldir%\winamp\plugins\
die keuze in winmap maakt niet zoveel uit, maar in lcdc moet je kiezen bij je winamp regel dat ie als customchars vertbars pakthij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
dude... wait... what...
een P100!?Op zondag 09 juni 2002 16:15 schreef Super_Grover het volgende:
Hij werkt nu helemaal, ff in configuratie plugins wa2 vergeten aan te zettenmaar het is niet aan te raden om 'n aan een p100 te hangen want dat is niet zo bijsterend, ik hoop dat ik snel mijn eigen pc weer heb want idit is 3 keer nix
omg ik vind jou zielig
maar zoveel guduld heb ik echt niet, en ik heb nu wel werkend gezien
Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....
misschien iets van skip when.... per ongeluk ingesteld?Op zondag 09 juni 2002 17:27 schreef Super_Grover het volgende:
ik zou het niet weten, er zijn wel andere progs, ik denk dat als je daar in kunt stellen dat ie via com poort moet dat hij het wel zal doen.
Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....
Verwijderd
Verwijderd
Nu gaan we vanavond dus maar even met die VFD rommelen, want daar heb ik nog niks mee gedaan.... Hij kwam vrijdag binnen en ik heb net nog even kunnen testen of ie het deed en verder niks!!!!
schandaligOp maandag 10 juni 2002 00:31 schreef Yarvieh het volgende:
Vreemd genoeg zijn de meeste bedrijven in het weekend dicht resetter, dus nog effies geduld..
nou ja ik w8 geduldig
hopelijk zijn t een beetje schappelijke mensen daar bij BGOp maandag 10 juni 2002 15:22 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
schandalig![]()
nou ja ik w8 geduldig![]()
Kent iemand van jullie wat van muizen?
Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..
Zo ziet de kabel eruit:
En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)
Oewa oewa
gooien ze de haak d'rop en jij nog bozer
of... je zet 230V op pin 3 en voelt ff welk draadje een lichte tinteling geeft
dude... wait... what...
Oewa oewa
* The_Resetter kicks BGMicroOp maandag 10 juni 2002 21:43 schreef sjares het volgende:
* sjares heeft geconstateerd dat BGMicro nog niet heeft gereageerd op zijn mooie mail. Ik geef ze nog een dag en dan ga ik boos worden
. Telefoon is de remedie....grr..
Tcha! De post doet het rustigaan dezer dagen percies.
Ook vandaag niks!
Enfin, nog een dagje wachten, en dan begin ik me wel vragen te stellen..
ATGast, je hebt toch je adres op de achterkant van 't pakketje geschreven he?
Ik ga verder
Ohja!
Ik ben 'n multimeter gaan kopen, maar aangezien ik amper iets ken van 'elentrik' moeten julie me helpen.. ik heb de muiskabel aangesloten op m'n compoort en wat geexperimenteerd met die multimeter.. als ik 'm op '20' zet (op de foto: op 11 uur), dan geeft ie me als ik twee bepaalde draden gebruik '11' op de display... is dit goed?
(sorry als ik te fel off-topic ga met de multimeter)
Oewa oewa
rare shit
Gewoon op de gok aansluitenOp maandag 10 juni 2002 21:02 schreef Trance-Denial het volgende:
Bon, ondertussen blijf ik maar met m'n vingers draaien tot de VFD tot aan m'n deur is gesukkeld..
Kent iemand van jullie wat van muizen?
Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..
Zo ziet de kabel eruit:
[afbeelding]
En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)
[afbeelding]
Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoorOp dinsdag 11 juni 2002 20:59 schreef Creepy het volgende:
Gewoon op de gok aansluiten
Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...
Oewa oewa
Nou.. ik heb van dat beschadigen niks gemerkt hoor, en heb ELK pinnetje gehad, omdat je altijd zal zien dat de laatste die je probeert de goede isOp dinsdag 11 juni 2002 21:20 schreef Trance-Denial het volgende:
[..]
Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoor
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!!
En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben)
Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voorOp woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:
Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?
Foei!!Op woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voorof een k*ygen
* Gutteguttegut is ook een quicknetter...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
HeheOp woensdag 12 juni 2002 11:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Foei!!
* Gutteguttegut is ook een quicknetter...
/me had liever wat snellers
[ok offtopic ik weet het]Op woensdag 12 juni 2002 11:33 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Hehe
/me had liever wat snellers
Tja..nog sneller betekend vaak ook meer €'s
* Gutteguttegut is best tevreden over Quicknet.
[/ok offtopic ik weet het]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Eventjes heel stiekem zoek-zoek doen dan maarOp woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voorof een k*ygen
Verwijderd
...was een tijdje weg dus hij lag wat weg te rotten op de deurmat maar ben erg blij met deze inkoopactie!!!
tenX!!
ja die 30 dagen trial is niet aardigOp woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:
Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?
Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!!
En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben)
Verwijderd
iemand enig ideede volgende error verscheen in mijn scherm...
Your system clock appears to have been set back, possibly in an attempt to defeat the security system on this program. Please correct your system clock before trying to run this program again. If your clock is correct, please contact the author of this program for instructions on correcting this error(code CCB-F).
Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....Op woensdag 12 juni 2002 21:40 schreef The_Resetter het volgende:
bg al gereageerd ?
Nog maar een mailtje versturen:
Dear sir/miss,
I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?
Best regards,
Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!
Het weer dan.
Oewa oewa
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreegOp donderdag 13 juni 2002 09:33 schreef Trance-Denial het volgende:
Buitenlands nieuws dan:
Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!
Het weer dan.
Verwijderd
heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...
iemand die tzelfde heeft??....
Ik zit op m'n werk, ik kreeg een sms'je dat er een pakje was aangekomen uit NL...Op donderdag 13 juni 2002 09:39 schreef sjares het volgende:
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreeg
Oewa oewa
Welke os draai je. Het kan zijn dat je de snelheid van je com poort moet veranderen heb ik ook moeten doen voor dat ie het deed. Kun je onder apparaatbeheer.Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:
kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen..
heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...
hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen wordenOp woensdag 12 juni 2002 22:55 schreef sjares het volgende:
[..]
Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....
Nog maar een mailtje versturen:
Dear sir/miss,
I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?
Best regards,
Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:Op donderdag 13 juni 2002 14:46 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen worden
We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.
Vertaling
We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.
De mijne is ook aangekomen, en hij werkt wel degelijk... ff met die Dan's Dude proggie liggen spelen en dat marcheerde..
* Trance-Denial dankt Sjaren en ATGast voor alle moeite.. great deal dudes!!
Pics volgen later...
Oewa oewa
Verwijderd
Jumpers????Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:
kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen..

Ik heb al in de documentatie van BGMicro zitten spitten maar ik kan het niet vinden, zou haast denken dat het mischien GPO'z zijn, maar ik kan er niks over vinden... Iemand enig idee?
/edit: plaatje erbij
yeeeeee tis iig wat btw moet je die vfd trug ?Op vrijdag 14 juni 2002 08:23 schreef sjares het volgende:
[..]
Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:
We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.
Vertaling:
We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.
of hadden ze het daar niet over
(ik hoop dat ze een nieuwe hebben ik wil geen refund
En zie wat eruit kwam!

Bedankt dudes! Ik heb wel wat langer moeten wachten en meer moeten betalen (bankkosten, bah) maar ik heb'm toch gekregene.. wiiiiiii
Ik vind 'm wel vet rulen!! En al zeker in samenwerking met LCDC.. en ik had ook wel enkele probleembjes maar die werden hier al uitgelegd voor ik m'n VFD had
Daarnet had ik m'n powerkoordje verkeerd aangesloten blijkbaar... dat ding (de kabel) werd heet! Gelukkig had ik 'm vast en is er niets kaput..
Ohja, hebben jullie dat ook dat jullie VFD soms 'crasht' en je'm moet resetten door de power uit/aan te zetten?
Ik heb 't voornamelijk gemerkt toen ik met Animated Characters.. spijtig, maar niks erg!
Ik denk eraan om eventueel zelf's dat ding proberen te sturen via JAVA... would it be hard?
Oewa oewa
Dit topic is gesloten.
![]()