Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Inkoopactie] VFD 2x20 (SPOED !!) *GESLOTEN*

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 530 views sinds 30-01-2008

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Laat ik ook ff melden dat ik hem net uitgepakt heb! Hij is
:9~
Thanx Sjares en Atgast, supersnelle actie en een super mooie VFD.
Nogmaals Thanx!!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ok nou begint ie irritant te worden, het laatste half uur krijg ik om de 2 min de volgende eror:

File not file ".lcdc-cf"

zijn er meer mensen die daar last van hebben? of beter nog hoe kom ik ervanaf :) (ik heb LCDC al opnieuw geinstalled)

dude... wait... what...

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 16:13

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 07 juni 2002 00:47 schreef NoTo het volgende:
ok nou begint ie irritant te worden, het laatste half uur krijg ik om de 2 min de volgende eror:

File not file ".lcdc-cf"

zijn er meer mensen die daar last van hebben? of beter nog hoe kom ik ervanaf :) (ik heb LCDC al opnieuw geinstalled)
Ja dat had ik net ook :(

Oplossing =

Nieuwe lcdc downloaden :)

http://lcdc.planetdps.com/downloads/setup.exe

Turn it off and on again.

• NoTo
thanx, dat was echt irri :P :P

ok hij werkt :) :) dat ding ruled... nu nog een plek vinden waar ik em ga inbouwen :P

dude... wait... what...

Verwijderd

/me denkt dat hij de enige is wiens deurmat gisteren leeg is gebleven :'( :'( :'(

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:02 schreef Super_Grover het volgende:
Ik zie iedereen wel gezellig knutselen en pielen, maar ik heb 'm nog niet binnen!

Kun je me niet ff zeggen of je 1 of 2 op de post hebt gedaan voor mij (super_grover en jbcyber)
ik heb er idd 2 op de post gedaan, beide naar hetzelfde adres, beide met jullie namen erop

hij zal vandaag wel aankomen :)

overigens doet mijn vfd het nu ook op mijn all-in-one bak :) ik heb de com speed moeten aanpassen in xp, nu doet ie t perfect :D

nu zitten we alleen nog met de defecte vfd van the_Ressetter, sjares, weet jij misschien of er een soort garantie of terugstuur mogelijkheid bestaat ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
Op vrijdag 07 juni 2002 09:33 schreef Atgast het volgende:

[..]
overigens doet mijn vfd het nu ook op mijn all-in-one bak :) ik heb de com speed moeten aanpassen in xp, nu doet ie t perfect :D
He hoe kun je de com speed instellen in xp ik denk dat dat ook mijn probleem is. Hoop het want dan kunnen we pas echt gaan genieten van ons mega :9~ schermpie.

O ja op mijn 5 volt adapter doet ie het niet ik heb hem nu op een oude at voeding zitten. Aan welke eisen moet een adpter voldoen om hem aan de praat te krijgen kwa vermogen en voltage etc. en wat gaat me dat geintje kosten?? anders modden we die at voeding maar zodat de fan maar op 5 volt draait dan moet het te doen zijn.

• Trance-Denial
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04-2022

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op vrijdag 07 juni 2002 08:58 schreef TheReaper het volgende:
/me denkt dat hij de enige is wiens deurmat gisteren leeg is gebleven :'( :'( :'(
Ja, nougabollen.. belgie-boy zit ook ongeduldig te wachten tot hij een pakketje krijgt...

Net zoals jij op het werk trouwens deze topic aan 't checken.

Oewa oewa

• Rappie
  • Laatst online: 27-11 13:10
mooi, had ook last van die error :) nieuwe versie fixed het wel, maar is wel maar 30 dagen op proef

moet dus nog wat op gevonden worden >:)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 09:38 schreef jbcyber het volgende:

[..]

He hoe kun je de com speed instellen in xp ik denk dat dat ook mijn probleem is. Hoop het want dan kunnen we pas echt gaan genieten van ons mega :9~ schermpie.
systeem -> apparaatbeheer -> com gedoe -> eigenschappen :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 10:11 schreef Trance-Denial het volgende:

[..]

Ja, nougabollen.. belgie-boy zit ook ongeduldig te wachten tot hij een pakketje krijgt...

Net zoals jij op het werk trouwens deze topic aan 't checken.
Altijd even spelen in de baas z'n tijd zullen we maar zeggen!!! >:)

Maareh... TheReaper woont niet in België!! Dus heeft TheReaper denk ik een luie postbode :(

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 10:44 schreef Rappie het volgende:
maar is wel maar 30 dagen op proef

moet dus nog wat op gevonden worden >:)
Idd een beetje een vervelende bij komstigheid!! Want TheReaper heeft dan nog wel geen VFD in huis, maar de software is al geinstalleerd en daar is ie nu even een beetje mee aan het spelen in de baas z'n tijd >:) 8-)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
nog wat teasertjes voor de lui die em nog neit hebben >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/VFD/P1010001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/VFD/P1010002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/VFD/P1010003.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/VFD/P1010004.JPG

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
HOE ZIT HET MET MIJ !!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 11:50 schreef Atgast het volgende:
nog wat teasertjes voor de lui die em nog neit hebben >:)
/me is niet blij met Atgast ;(

• jbcyber
Kreeg net phone van Super_grover hij was gezelligt aan het trommelen in het afrika museum :) en had ff naar huis gebeld en was erachter gekomen dat zijn vfd ook was aangekomen.

Tis wel maf dat er een dag tussen zit maar ja.

Hoop dat ik mijn software aan de praat krijg ben de nieuwe set-up aan het downloaden en ik heb de com speed veranderd op hoop van zegen

Edit

Hij doet het eindelijk goed. Nu nog ff kijken dat we alles netjes krijgen ingesteld.

Ik wil het eigenlijk zo dat in de onderste regel van het scherm altijd zo'n balkjes zijn die wat verspringen met het geluis noem je dat een equlizer?? En dat in de bovenste balk eerst de titel komt en dan het aantal minuten etc... Weet iemand hoe ik dat kan doen??

Atgast heeft het zo:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/VFD/P1010002%20(Small).JPG

Zo zou ik het ook graag willen maar hij deed het met zijn eigen software. Is het mogelijk dat wij die ook ergens kunnen downloaden zou wel super vet zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:11 schreef jbcyber het volgende:
Kreeg net phone van Super_grover hij was gezelligt aan het trommelen in het afrika museum :) en had ff naar huis gebeld en was erachter gekomen dat zijn vfd ook was aangekomen.
/me heeft goede hoop dat dan ook zijn pretpakket binnen is

• jbcyber
Als ik niet op internet ben wat nog wel eens voorkomt met een ISDN lijn dan krijg ik allemaal schermpies met net stats updat fails. Hoe ken ik dit uitzetten vind het nergens en het is zwaar ittitant :(

• NoTo
he atgast misschien een idee, probeer eens folie over het vfd heen te plakken... van dat folie dat ze gebruiken om autoruiten te blinderen. Dan zie je die grijze vlakjes niet meer. dat is denk ik ook mooier als ie uitstaat :)

dude... wait... what...

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Op vrijdag 07 juni 2002 12:05 schreef The_Resetter het volgende:
HOE ZIT HET MET MIJ !!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb toch al gezegt dat ik contact zou zoeken met BgMicro als ie het niet blijft doen! Mail me ff met de exacte omschrijving van het defect enz. Dan mail ik weer naar BgMicro.

• NoTo
Ik wil het eigenlijk zo dat in de onderste regel van het scherm altijd zo'n balkjes zijn die wat verspringen met het geluis noem je dat een equlizer?? En dat in de bovenste balk eerst de titel komt en dan het aantal minuten etc... Weet iemand hoe ik dat kan doen??
dat heet een vu meter :)

line 1:
[#$WA2TraTit]
always scroll

line 2:
[#$WA2SpeR11]
never scroll

en dan selecteer je in de configuratie van die regel bij "Custom Chars": vertbars
en bij fps 10.. dat heb ik teminste, en dat ziet er wel leuk uit :)

edit:

je moet dan wel nog ff een plugin dll in de plugin dir van winamp zetten, die dd staat in deze .zip

http://www.deviantmods.com/files/vfd_files.zip

dude... wait... what...

• Rappie
Op vrijdag 07 juni 2002 14:40 schreef NoTo het volgende:

[..]

dat heet een vu meter :)

line 1:
[#$WA2TraTit]
always scroll

line 2:
[#$WA2SpeR11]
never scroll
TNX, ik kreeg hem niet helemaal goed :) die custom chars niet goed staan achteraf

nu ook zo'n mooie balkjes :)

• jbcyber
Hij doet het fantastische mag ik wel zeggen. Het is me nu helemaal gelukt ik heb nu door hoe dat proggie werkt.

Ik heb me bedacht dat ik 1 kissie ga maken waar een oude at voeding inkomt waar de fan van op 5 volt draait. Is wel nodig dan :). In dat kissie komt mijn vfd op de com1 poort en mijn lcd 4*40 op de lpt poort.

Ziet er echt wel super bruut uit moet ik zeggen >:) zeker geen foute beslissing om te kopen :)

Harstikke bedankt voor de super inkoopactie. Zelden zo'n goed verlopen actie gezien en de support is fantastische.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 15:18 schreef jbcyber het volgende:
Harstikke bedankt voor de super inkoopactie. Zelden zo'n goed verlopen actie gezien en de support is fantastische.
laat t The_Resetter maar neit horen... :X

sjares had idd al eens eerder vermeld dat hij contactb zou maken met dat bedrijf, wacht daar even op aub

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:33 schreef NoTo het volgende:
he atgast misschien een idee, probeer eens folie over het vfd heen te plakken... van dat folie dat ze gebruiken om autoruiten te blinderen. Dan zie je die grijze vlakjes niet meer. dat is denk ik ook mooier als ie uitstaat :)
t hele ding wordt nog strak zwart, dan is het misschien wel mooi dat er voorop een beetje grijs/wit contrast zit :)
maar tis een goeie tip, als ik em geverfd heb zal ik nog es kijken

[edit]
gaat bij jullie ook de hele tijd die plug in van winamp uit ?

• Rappie
Op vrijdag 07 juni 2002 15:34 schreef Atgast het volgende:

[edit]
gaat bij jullie ook de hele tijd die plug in van winamp uit ?
ja :'(

merk ik nu dat ik hem steeds handmatig moet starten

kwestie van pc aan laten staan :), moet dus een keer per dag doen

• The_Resetter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:38 schreef sjares het volgende:

[..]

Ik heb toch al gezegt dat ik contact zou zoeken met BgMicro als ie het niet blijft doen! Mail me ff met de exacte omschrijving van het defect enz. Dan mail ik weer naar BgMicro.
anders email je mij inplaats van dit topic te poosten en ik heb ook al gezegd wat er mis is !!

ow ja en dan nog wat is je email want dat heb ik nie eens staat ook nie in je profile !! |:(

• sjares
Op vrijdag 07 juni 2002 16:10 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

anders email je mij inplaats van dit topic te poosten en ik heb ook al gezegd wat er mis is !!

ow ja en dan nog wat is je email want dat heb ik nie eens staat ook nie in je profile !! |:(
Niet kwaad worden ;), mijn e-mail staat er wel in, tenminste als ik er na kijk wel. Ik wilde alleen maar even een duidelijkere omschrijving hebben van je. Als ik mail: hij doet het niet, dan is dat niet zo specifiek denk ik. Mail is naar jou onderweg.
edit:

Als ik jou e-mail adres had :), staat ook niet in je profiel :? Mijn e-mail is: frank at icu.nl.

Verwijderd

/me bedankt Atgast en Sjares voor de inkoop actie, en kijkt blij naar zijn VFD :)

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op vrijdag 07 juni 2002 17:04 schreef TheReaper het volgende:
/me bedankt Atgast en Sjares voor de inkoop actie, en kijkt blij naar zijn VFD :)
Tsss..

* Trance-Denial zit nog altijd op 't werk hoor

Pfrt.. shitty 38 uren week :+

Oewa oewa

• sjares
Geen mail ontvangen van The_Resetter, dus hier mijn mail naar BgMicro over de defecte display:
Hi there,

I have recieved the package in good condition! Thanks for everything!
There is only one problem: one of the forteen displays is broken. It lights up very badly and displays no information at all. I connected the display as it should, because al other displays are working very well. I tried to adjust the brightness and the contrast, but that didn't work out either. It doesn't even operate in the easiest condition: the 'test' setting.
Could you send me a 'new' one? Do I have to send you the broke one? In other words: What is the normal procedure for this?

Best regards,

Frank Jares - The Netherlands

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56

EntonoX

Team leider

dit ding is echt vet!!!.. heb em nu op mn bureau staan.. moet er alleen nog een mooi kastje omheen bouwen. iemand een leuk idee voor een kastje????

ik heb er trouwens van dat verduisteringsfolie op gedaan, wat ze ook gebruiken voor autoruiten. Dat maakt et geheel nog mooier!! (maakt et display wat strakker en je ziet de grijze vlakjes bijna niet!) duidelijk een aanrader!!

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:02
Rotte post is weer es traag zoals gewoonlijk in Zeeland. Tsja 't is zowat België, dat zal 't zijn... ;)
Helemaal nix in de post vandaag behalve een Conrad floddertje...

• Super_Grover
  • Laatst online: 10-11 23:20

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

mijn ongeduld was nergens goed voor, :o mijn lcd is inderdaad vandaag binnengekomen en hij werkt perfect, tenminste in de test modus :9~ , verder ben ik nog niet gekomen omdat mijn pc'tje beetje uitelkaar ligt!

Met andere woorden, een zeer geslaagde aankoop en inkoopactie, nu nog hopen dat the_resetter ook een beetje geluk heeft met zijn afhandeling!!!

• The_Resetter
Op vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef sjares het volgende:
Geen mail ontvangen van The_Resetter, dus hier mijn mail naar BgMicro over de defecte display:
[..]
tja ik kan moeilijk email als ik op werk ben (avond dienst) maar k heb je alsnog gemeeld :) ow en Super_Grover tnx 4 medeleven ;)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:02
AAAARGH die *piep* van de post komt langs, weer NIKS !!!!

GRRRR :( :(

• Super_Grover

Super_Grover

Kan iemand mij even de juiste instelling van het progje lcdc posten, want de site van deviant kijg ik niet aan de gang.... :(

Ik heb:

Com : Com1
Com Speed : 9600 (zoals achterop staat met de jumper)
Defenition file : Ik heb geen idee welke ik moet kiezen zeg het es. Ik gebruik een plugin voor winamp.
LCD Contrast : 52 %
vfd brightness 100%

Welke defenition file moet ik gebruiken?? Ik krijg nu alleen vage verspringende tekens.

• Rappie
Op zaterdag 08 juni 2002 14:04 schreef Super_Grover het volgende:
Kan iemand mij even de juiste instelling van het progje lcdc posten, want de site van deviant kijg ik niet aan de gang.... :(

Ik heb:

Defenition file : Ik heb geen idee welke ik moet kiezen zeg het es. Ik gebruik een plugin voor winamp.
vfd brightness 100%

Welke defenition file moet ik gebruiken?? Ik krijg nu alleen vage verspringende tekens.
vfd brightness op 75%
defenition file van century_vfd of zoiets, staat ook op die deviant site

• Super_Grover

Super_Grover

hier lukt het helaas dus niet mee :? de site van deviant is offline Ik krijg 'm in ieder geval niet! dus ik moet de instelling precies weten!

Of is er ergens anders nog een site met deze instellingen,
dus ook de winamp plugin kan ik niet downloaden..

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 14:04 schreef Super_Grover het volgende:

Ik heb:

vfd brightness 100%

weet je zéker dat t niet 19200 moet zijn ? ;)

en als t dan nog niet werkt moet je bij apparaatbeheer ff de instelling op 19200 zetten :)

• Super_Grover

Super_Grover

Owkee, weer ene wijzer en deze dan....

Defenition file:? die moet ik toch ook weten.....

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 14:48 schreef Super_Grover het volgende:
Defenition file:? die moet ik toch ook weten.....
http://213.51.180.100/Arjan/LCDC.zip

downloaden, uitpakken naar LCDC dir en dan bij defenition file die ieee-blalbla keuze pakken :)

in de additional map staat ook de plug in voor winamp, exract die naar %instaldir%\winamp\plugins\

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11 08:48

stinger

RAG

met die definition file had ik in het begin ook ff probjes totdat ik met me zotte kop bedacht dat ik nog een zip file had gedownload naast LCDC :)

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

* Trance-Denial heeft nog niks gekregen... domme post is dus toch trager als ik dacht!

Nu ja, weet ik maandagavond (enfin, hopelijk toch) wat te dun...

Oewa oewa

• NoTo
Zijn er trouwens nog andere progsels die ons VFD kunnen aansturen? wand als je een 5V, Aarde en een data lijn moet hebben zou je em ook op USB moeten kunnen aansluiten. :) Dat scheelt namelijk een hoop kabelgekloot.

- 0V
- Data in
- Data uit

dude... wait... what...

Verwijderd

Ehh ja right de ene datalijn is de andere niet, en zo is de datalijn van 'n usb port niet dezelfde datalijn als die van een rs232 port, je kan voor +- $15 wel 'n usb -> Rs232 convertor kopen en 'm daar op aansluiten..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/053102/VFdx.jpg

• jbcyber
Als ik offline ga en lcdc staat nog aan dan krijg ik allemaal irritante schermpjes dat het niet is gelukt om een online update te doen van het een of ander. De schermpjes blijven maar komen. Weet iemand waar ik het uit kan zetten voor de rest werkt het programma goed.

• NoTo
http://forums.planetdps.com/read.php?TID=155

ik heb het toch maar ff gevraagd :) misschien is ie wel zo gek :P

dude... wait... what...

Verwijderd

Ik denk dat ie je naar deze draad gaat verwijzen :Y)

http://www.hardforums.com/showthread.php?threadid=417512

• NoTo
hmmmm ja das niet echt moeilijk om die converter aan te sluiten :) ik heb ff een vriend van me gemaild (werkt bij een groothandel) om te vragen of ze die dingen op z'n werk ook verkopen.

dude... wait... what...

• Super_Grover

Super_Grover

Juist, hiermee is het helemaal gelukt, thanx!
Nu heb ik alleen nog een probleempje met het weergeven van titels en equalizer, vu meter weer te geven met winamp.

Ik heb de .dll file naar de plugina van winamp gekopieeerd en ook geativeerd.
Welke moet je nu activeren bij het programma, er staan 3 opties
General winamp en nog 2.....
daar kom ik niet uit, hij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
Voor de rest werkt alles perfect, ni nog op m'n oude trouwe p100 40mb geh. :P
Op zaterdag 08 juni 2002 14:51 schreef Atgast het volgende:

[..]

http://213.51.180.100/Arjan/LCDC.zip

downloaden, uitpakken naar LCDC dir en dan bij defenition file die ieee-blalbla keuze pakken :)

in de additional map staat ook de plug in voor winamp, exract die naar %instaldir%\winamp\plugins\

• NoTo
hij geeft wel wat weer maar daar is niets zinnigs uit te halen.
die keuze in winmap maakt niet zoveel uit, maar in lcdc moet je kiezen bij je winamp regel dat ie als customchars vertbars pakt :)

dude... wait... what...

• Super_Grover

Super_Grover

Hij werkt nu helemaal, ff in configuratie plugins wa2 vergeten aan te zetten |:( maar het is niet aan te raden om 'n aan een p100 te hangen want dat is niet zo bijsterend, ik hoop dat ik snel mijn eigen pc weer heb want idit is 3 keer nix

• stinger

stinger

RAG

Op zondag 09 juni 2002 16:15 schreef Super_Grover het volgende:
Hij werkt nu helemaal, ff in configuratie plugins wa2 vergeten aan te zetten |:( maar het is niet aan te raden om 'n aan een p100 te hangen want dat is niet zo bijsterend, ik hoop dat ik snel mijn eigen pc weer heb want idit is 3 keer nix
een P100!?
omg ik vind jou zielig :)

• Super_Grover

Super_Grover

ja idd, maar gelukkig is dit normaal mijn backup pc, ik ben aan het wachten op een xp1800+ mijn thunderb is naar de eeuwige hardware hemel :(
maar zoveel guduld heb ik echt niet, en ik heb nu wel werkend gezien :) :)

• stinger

stinger

RAG

Tbird -> RIP
:)

• stinger

stinger

RAG

maar euh zijn er nog andere progs met andere opties die we kunnen gebruiken op ons VFD'tje?

• Super_Grover

Super_Grover

ik zou het niet weten, er zijn wel andere progs, ik denk dat als je daar in kunt stellen dat ie via com poort moet dat hij het wel zal doen.

Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....

• stinger

stinger

RAG

Op zondag 09 juni 2002 17:27 schreef Super_Grover het volgende:
ik zou het niet weten, er zijn wel andere progs, ik denk dat als je daar in kunt stellen dat ie via com poort moet dat hij het wel zal doen.

Maar ff een probleem waar ik toch echt niet uitkom.
Alles doet het, ook de winamp plug-in, in de test modus wel te verstaan.
Ik start het programma en als eerste komt de sys info voorbij ed.
daarna zet ik winamp aan, gaat nog goed en zodra er een nummer begint krijg ik het eind scherm te zien
-thanks for using blabla-....
Gaat de sys info met winamp gewoon niet samen of hoe moet ik dit zien....
misschien iets van skip when.... per ongeluk ingesteld?

• The_Resetter
BG moet ff reageren op sjares zijn email !!!

Verwijderd

Vreemd genoeg zijn de meeste bedrijven in het weekend dicht resetter, dus nog effies geduld..

Verwijderd

/me is weer terug van zijn hike weekend, heeft brakke voetjes en is blij dat hij weer op z'n werk achter de PC zit :)

Nu gaan we vanavond dus maar even met die VFD rommelen, want daar heb ik nog niks mee gedaan.... Hij kwam vrijdag binnen en ik heb net nog even kunnen testen of ie het deed en verder niks!!!!

• The_Resetter
Op maandag 10 juni 2002 00:31 schreef Yarvieh het volgende:
Vreemd genoeg zijn de meeste bedrijven in het weekend dicht resetter, dus nog effies geduld..
schandalig ;)

nou ja ik w8 geduldig :z :z

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 15:22 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

schandalig ;)

nou ja ik w8 geduldig :z :z
hopelijk zijn t een beetje schappelijke mensen daar bij BG :)

• The_Resetter
jaaa dat hoop ik eigenlijk ook

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Bon, ondertussen blijf ik maar met m'n vingers draaien tot de VFD tot aan m'n deur is gesukkeld..

Kent iemand van jullie wat van muizen?

Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..

Zo ziet de kabel eruit:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/draadje.JPG

En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/muizeke.JPG

Oewa oewa

• sjares
* sjares heeft geconstateerd dat BGMicro nog niet heeft gereageerd op zijn mooie mail :(. Ik geef ze nog een dag en dan ga ik boos worden >:). Telefoon is de remedie....grr..

• stinger

stinger

RAG

boos zijn tegen de foon zuigt :)
gooien ze de haak d'rop en jij nog bozer :)

• NoTo
ehm Trance-Denial, ik denk dat niemand dit zo 123 kan zeggen, heb je niet toevallig een multimeter? dan ben je in 2 sec klaar :)

of... je zet 230V op pin 3 en voelt ff welk draadje een lichte tinteling geeft :P

dude... wait... what...

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

multimeter eh? effe zoeken!

Oewa oewa

• The_Resetter
Op maandag 10 juni 2002 21:43 schreef sjares het volgende:
* sjares heeft geconstateerd dat BGMicro nog niet heeft gereageerd op zijn mooie mail :(. Ik geef ze nog een dag en dan ga ik boos worden >:). Telefoon is de remedie....grr..
* The_Resetter kicks BGMicro

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

*draai met de vingers*

Tcha! De post doet het rustigaan dezer dagen percies.

Ook vandaag niks!

Enfin, nog een dagje wachten, en dan begin ik me wel vragen te stellen..

ATGast, je hebt toch je adres op de achterkant van 't pakketje geschreven he?

Ik ga verder :z ...

Ohja!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/multimeter.JPG

Ik ben 'n multimeter gaan kopen, maar aangezien ik amper iets ken van 'elentrik' moeten julie me helpen.. ik heb de muiskabel aangesloten op m'n compoort en wat geexperimenteerd met die multimeter.. als ik 'm op '20' zet (op de foto: op 11 uur), dan geeft ie me als ik twee bepaalde draden gebruik '11' op de display... is dit goed?

(sorry als ik te fel off-topic ga met de multimeter)

Oewa oewa

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
4 - 6 dagen, je zou em toch moeten hebben nu
rare shit

• Creepy
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 10 juni 2002 21:02 schreef Trance-Denial het volgende:
Bon, ondertussen blijf ik maar met m'n vingers draaien tot de VFD tot aan m'n deur is gesukkeld..

Kent iemand van jullie wat van muizen?

Ik heb 'n oude serial muis opengevegen en zou die kabel willen gebruiken voor m'n vfd.. alleen weet ik niet welke kabeltjes het zijn? En google kon me ook al geen wiring schema voor 'n muis geven, tsk tsk..

Zo ziet de kabel eruit:

[afbeelding]

En mocht je er iets wijzer uit worden, zo ziet de muis printplaat eruit (althans het deel waar de kabel op zit)

[afbeelding]
Gewoon op de gok aansluiten :)

Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op dinsdag 11 juni 2002 20:59 schreef Creepy het volgende:

Gewoon op de gok aansluiten :)

Heb hier ook een oude serieel muis opengesloopt... via molex connector de power gepakt, en met de 3de aansluiting net zolang in die connector lopen duwen totdat ik beeld had...
Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoor :)

Oewa oewa

• Creepy
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 11 juni 2002 21:20 schreef Trance-Denial het volgende:

[..]

Ja, maar zo loop je toch het risico van 'm te beschadigen? Wil ik niet lopen hoor :)
Nou.. ik heb van dat beschadigen niks gemerkt hoor, en heb ELK pinnetje gehad, omdat je altijd zal zien dat de laatste die je probeert de goede is :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?

Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!! :?

En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben) >:)

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:
Mijn VFD-tje doet het ook al wel aardig!! Maar ik vroeg mij af... Heeft iemand al een oplossing voor die 30 dagen proberen? En weet iemand wat de kosten zijn voor LCDC?
Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voor *D of een k*ygen :P

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeel goed punt is daar niet een of andere cr*ck voor *D of een k*ygen :P
Foei!!

* Gutteguttegut is ook een quicknetter...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op woensdag 12 juni 2002 11:23 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Foei!!

* Gutteguttegut is ook een quicknetter...
Hehe

/me had liever wat snellers :)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 12 juni 2002 11:33 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Hehe

/me had liever wat snellers :)
[ok offtopic ik weet het]
Tja..nog sneller betekend vaak ook meer €'s :(

* Gutteguttegut is best tevreden over Quicknet.
[/ok offtopic ik weet het]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 11:19 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Eventjes heel stiekem zoek-zoek doen dan maar :) :P

Verwijderd

En ik heb m ook werkend en wel aan me comp hangen!!...
...was een tijdje weg dus hij lag wat weg te rotten op de deurmat maar ben erg blij met deze inkoopactie!!! :)

tenX!!

• stinger

stinger

RAG

Op woensdag 12 juni 2002 10:54 schreef TheReaper het volgende:

Verder wilde ik nog vragen waarom mijn mp3 info niet geheel netjes voorbij komt zetten... M'n titel komt een beetje brak voorbij en bovendien zet ie er iets van ***(nr) voor en dat wil ik ook niet!! :?

En is er ook iets mogelijk vanuit DOS (of is dit erg veel gevraagd?? Of vanuit Linux?? Ik wil kijken of ik van een of andere gare ouwe 486 een MP3 speler kan maken met een VFD als display... (word vast een kut werk en ik ga er vast nog veel hulp bij nodig hebben) >:)
ja die 30 dagen trial is niet aardig :)

Verwijderd

kheb lcdc geinstalleerd, en dat werkte allemaal prima. in de tussentijd heb ik mn biosgeflashed en mn fsb ff wat opgekrikt. zou er allemaal nix mee te maken moeten hebben lijkt me. maar nu werkt lcdc niet meer...
de volgende error verscheen in mijn scherm...

Your system clock appears to have been set back, possibly in an attempt to defeat the security system on this program. Please correct your system clock before trying to run this program again. If your clock is correct, please contact the author of this program for instructions on correcting this error(code CCB-F).
iemand enig idee :?

• The_Resetter
bg al gereageerd ?

• sjares
Op woensdag 12 juni 2002 21:40 schreef The_Resetter het volgende:
bg al gereageerd ?
Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....

Nog maar een mailtje versturen:

Dear sir/miss,

I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?

Best regards,

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Buitenlands nieuws dan:

Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!

Het weer dan.

Oewa oewa

• sjares
Op donderdag 13 juni 2002 09:33 schreef Trance-Denial het volgende:
Buitenlands nieuws dan:

Ook Trance-Denial heeft vandaag een pakje ontvangen. Ik heb het echter nog niet kunnen openen dus..
Meer nieuws morgen/ in het weekend!

Het weer dan.
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreeg ;)

Verwijderd

kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen.. :?

heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...

iemand die tzelfde heeft??....

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op donderdag 13 juni 2002 09:39 schreef sjares het volgende:
Was ie zo goed verpakt dan, dat je hem niet open kreeg ;)
Ik zit op m'n werk, ik kreeg een sms'je dat er een pakje was aangekomen uit NL...

Oewa oewa

• jbcyber
Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:
kheb die van mij nu op mn andere computer gezet, met LCDC op dezelfde manier als op de andere computer, maar het enige wat ie doet is af en toe wat rare tekens laten zien heel snel en wat knipperen.. :?

heeft iemand dit ook??... ik kan m op mn andere computer momenteel niet testen, waar ie t dus prima deed, omdat die 120 kilometer verderop staat, maar de selftest doet t wel prima...

Welke os draai je. Het kan zijn dat je de snelheid van je com poort moet veranderen heb ik ook moeten doen voor dat ie het deed. Kun je onder apparaatbeheer.

• The_Resetter
Op woensdag 12 juni 2002 22:55 schreef sjares het volgende:

[..]

Nope, echt aso eigenlijk. Voor bijna 400 dollar besteld....

Nog maar een mailtje versturen:

Dear sir/miss,

I have mailed you a couple of days ago that one of the fourteen VFD-displays I ordered lately was broken, but I haven't recieved any reply on that. Are you working on it? If you haven't read it: wat is the normal procedure for this kind of problem? We have tried to get the display up and running, but nothing worked out.
Would you be so kind to reply to this mail anyway?

Best regards,

hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen worden

• sjares
Op donderdag 13 juni 2002 14:46 schreef The_Resetter het volgende:

[..]

hmm idd er had nu tog wel is op gereageerd kunnen worden
Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:

We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.

Vertaling :9 :

We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Updateje:

De mijne is ook aangekomen, en hij werkt wel degelijk... ff met die Dan's Dude proggie liggen spelen en dat marcheerde..

* Trance-Denial dankt Sjaren en ATGast voor alle moeite.. great deal dudes!!

Pics volgen later...

Oewa oewa

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 10:19 schreef coredump het volgende:

Jumpers????

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 16:52

Martijn02

/* No Comment */

Is er iemand die weet waar die oranje aansluitingen achterop het display voor zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersinart.net/martijn/GoT/rondje.jpg

Ik heb al in de documentatie van BGMicro zitten spitten maar ik kan het niet vinden, zou haast denken dat het mischien GPO'z zijn, maar ik kan er niks over vinden... Iemand enig idee?

/edit: plaatje erbij

• The_Resetter
Op vrijdag 14 juni 2002 08:23 schreef sjares het volgende:

[..]

Er is reactie, ze zijn er dus mee bezig:

We are trying to locate more of the VFD's, to send you a replacement, if not, we will issue a refund. I will let you know ASAP.

Vertaling :9 :

We proberen meer van de VFD's te krijgen, om er een ter vervanging naar je op te sturen, mocht dat niet lukken, dan overwegen we een vergoeding. Ik laat je het zo snel mogelijk weten.
yeeeeee tis iig wat btw moet je die vfd trug ?
of hadden ze het daar niet over

(ik hoop dat ze een nieuwe hebben ik wil geen refund ;))

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

* Trance-Denial heeft ondertussen ook al de VFD kunnen testen...

En zie wat eruit kwam!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/speelplaats/pics/IMG_%20011.jpg

Bedankt dudes! Ik heb wel wat langer moeten wachten en meer moeten betalen (bankkosten, bah) maar ik heb'm toch gekregene.. wiiiiiii

Ik vind 'm wel vet rulen!! En al zeker in samenwerking met LCDC.. en ik had ook wel enkele probleembjes maar die werden hier al uitgelegd voor ik m'n VFD had :p

Daarnet had ik m'n powerkoordje verkeerd aangesloten blijkbaar... dat ding (de kabel) werd heet! Gelukkig had ik 'm vast en is er niets kaput..

Ohja, hebben jullie dat ook dat jullie VFD soms 'crasht' en je'm moet resetten door de power uit/aan te zetten?

Ik heb 't voornamelijk gemerkt toen ik met Animated Characters.. spijtig, maar niks erg!

Ik denk eraan om eventueel zelf's dat ding proberen te sturen via JAVA... would it be hard?

Oewa oewa

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.