toen in de interessepeiling bleek dat er voldoende interesse was voor deze Dot Matrix VFD werd er besloten te gaan bestellen.
Aangezien er maar een zeer beperkte oplage is, moet dit allemaal snel geregeld worden.
Internet banmkieren is dan ook vereist. Ik kan wel voor een paar man voorschieten, maar als je inetbankieren hebt, zou ik daar zeker niet op wachten. er geldt een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" principe.
uit de interesse peiling bleken deze mensen interresse te hebben:
nog een klein puntje, het geheel is iets duurder geworden ivm het doorsturen binnen NL. De prijs is verhoogd van 33,09 naar 34,00
In feite geldt nu gewoon het volgende:
Maak zo snel mogelijk 34,- over op
giro 8444325
ovv. nickname + VFD (bv. "Atgast VFD")
Als je geen beschikking hebt over inet bankieren, maar je toch zo'n ding wil ontvangen dan moet je dat even aangeven
Houd er rekening mee dat dit maar enkele mensen kunnen zijn, en dat de mensen uit het interesse lijstje voorrang krijgen!
ik zal in dit topic bijhouden van wie ik de betaling ontvangen heb. Zodra ik genoeg geld ontvangen heb, of het dinsdag is, wordt er besteld.
wees er dus snel bij want op=op !!
Aangezien er maar een zeer beperkte oplage is, moet dit allemaal snel geregeld worden.
Internet banmkieren is dan ook vereist. Ik kan wel voor een paar man voorschieten, maar als je inetbankieren hebt, zou ik daar zeker niet op wachten. er geldt een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" principe.
uit de interesse peiling bleken deze mensen interresse te hebben:
vanzelfsprekend krijgen de mensen die geen inetbankieren hebben maar wel zo'n ding willen én in deze lijst staan voorrang voor wie ik moet voorschieten01 Atgast
02 Bart Banaan
03 Eegee
04 ~Dissection~
05 EntonoX
06 Jbcyber
07 The Resetter
08 KrL
09 c0redump
10 KreKrrr
11 cmax
12 Super-Grover
13 Praeth
14 SaviourMachine
15 Markster
16 NoTo
17 Stinger
18 Sine
19 BaSsDruM
20 Rappie
nog een klein puntje, het geheel is iets duurder geworden ivm het doorsturen binnen NL. De prijs is verhoogd van 33,09 naar 34,00
In feite geldt nu gewoon het volgende:
Maak zo snel mogelijk 34,- over op
giro 8444325
ovv. nickname + VFD (bv. "Atgast VFD")
Als je geen beschikking hebt over inet bankieren, maar je toch zo'n ding wil ontvangen dan moet je dat even aangeven
Houd er rekening mee dat dit maar enkele mensen kunnen zijn, en dat de mensen uit het interesse lijstje voorrang krijgen!
ik zal in dit topic bijhouden van wie ik de betaling ontvangen heb. Zodra ik genoeg geld ontvangen heb, of het dinsdag is, wordt er besteld.
wees er dus snel bij want op=op !!
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad