en wel heeeeel snel want ik kan niet wachten tot ie besteld is / binnen isOp woensdag 15 mei 2002 09:42 schreef sjares het volgende:
[..]
Dan moet je het even snel overboeken naar mijn rekening zie boven.
Oke AtGast het zijn er nu dus 13
Verwijderd
Bank gegevens?? Plaats?? (van je bank)Op woensdag 15 mei 2002 09:44 schreef sjares het volgende:
[..]
Ten name van is F.S. Jares Maarssen, toch??
Ja staat er toch ook??Op woensdag 15 mei 2002 09:49 schreef TheReaper het volgende:
[..]
Bank gegevens?? Plaats?? (van je bank)
Ten name van is F.S. Jares Maarssen, toch??
Naam: F.S. Jares
Plaats: Maarssen
Bank: ABN AMRO
Nummer: 474141225
O.v.v.: GotNaam + vfd
en dat is er waarschijnlijk eerder als die lijst van atgast
maar goed, het komt er allemaal wel
Verwijderd
Ok is geregeld!!!!Op woensdag 15 mei 2002 09:56 schreef sjares het volgende:
[..]
Ja staat er toch ook??
Naam: F.S. Jares
Plaats: Maarssen
Bank: ABN AMRO
Nummer: 474141225
O.v.v.: GotNaam + vfd
Wat bedoel je hier mee? gestuurd maar nog nix ontvangen.Op dinsdag 14 mei 2002 20:20 schreef Atgast het volgende:
[..]
ik heb geld ontvangen van coredump en bartbanaan
mensen die hebben gestuurd maar nog niks ontvangen:
Noto, Stinger, Entonox, The resetter, Rappie, jbcyber, Super_Grover
mensen die nog graag zo'n ding willen maar geen girotel hebben en nog niet betaald: Bakkei en TheReaper
Maak anders ff het lijstje compleet met wie wel en niet betaald heeft, want ik weet nog steeds niet zeker of je het geld hebt van mij en jbcyber!
Kom inordeOp woensdag 15 mei 2002 09:42 schreef sjares het volgende:
[..]
Dan moet je het even snel overboeken naar mijn rekening zie boven.
Oke AtGast het zijn er nu dus 13
Turn it off and on again.
13 k?? Gewoon GoTNaam + vfdOp woensdag 15 mei 2002 11:20 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ehmmm sjares ik doe et wel ff via de girofoon en dan bestelnr 13 k ?
Gaat ff wat sneller
Hij bedoelt dat het wel aangegeven is dat het overgemaakt is naar zijn Postbank nummer, maar dat het alleen nog niet is aangekomen, tot op heden. Kun je niet zien of het bij jou af is geschreven???Op woensdag 15 mei 2002 10:29 schreef Super_Grover het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee? gestuurd maar nog nix ontvangen.
Maak anders ff het lijstje compleet met wie wel en niet betaald heeft, want ik weet nog steeds niet zeker of je het geld hebt van mij en jbcyber!
Bij mij is het wel afgeschreven....2 keer, voor mij(supergrover) en jbcyber....???!!Op woensdag 15 mei 2002 12:22 schreef sjares het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het wel aangegeven is dat het overgemaakt is naar zijn Postbank nummer, maar dat het alleen nog niet is aangekomen, tot op heden. Kun je niet zien of het bij jou af is geschreven???
Dan is het toch goedOp woensdag 15 mei 2002 12:28 schreef Super_Grover het volgende:
[..]
Bij mij is het wel afgeschreven....2 keer, voor mij(supergrover) en jbcyber....???!!
Je kan met de girofoon alles cijfers doenOp woensdag 15 mei 2002 12:20 schreef sjares het volgende:
[..]
13 k?? Gewoon GoTNaam + vfdAls je dat bedoelt tenminste...
Als ik et handmatig moet overmaken heb je het volgende week nog niet
mijne was er maandag ook al af, maar hij had nog niks ....Op woensdag 15 mei 2002 12:28 schreef Super_Grover het volgende:
[..]
Bij mij is het wel afgeschreven....2 keer, voor mij(supergrover) en jbcyber....???!!
mijn vader zegt dat het ooit wel 2 weken kan duren
postbank must die, laat dat duidelijk zijnOp woensdag 15 mei 2002 13:41 schreef Rappie het volgende:
[..]
mijne was er maandag ook al af, maar hij had nog niks ....
mijn vader zegt dat het ooit wel 2 weken kan duren
als het goed is heeft sjares over 2 dagen mijn overboeking binnen. Zou telebankieren sneller zijn ? want dat heb ik ook, anders doe ik dat.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
als het niet van postbank is wel jaOp woensdag 15 mei 2002 13:44 schreef Atgast het volgende:
[..]
Zou telebankieren sneller zijn ? want dat heb ik ook, anders doe ik dat.
Klopt het nu dus dat ik er 13 moet bestellen in totaal?Op woensdag 15 mei 2002 13:44 schreef Atgast het volgende:
[..]
postbank must die, laat dat duidelijk zijn
als het goed is heeft sjares over 2 dagen mijn overboeking binnen. Zou telebankieren sneller zijn ? want dat heb ik ook, anders doe ik dat.
Ik ben wel zo aardig om het even voor te schieten, anders zijn ze dus weg voordat de Postramp reageert
Dan ga ik ze zo bestellen voor het eten.
moeten wij over msn even regelen van wie we nog geld krijgenOp woensdag 15 mei 2002 14:48 schreef sjares het volgende:
[..]
Klopt het nu dus dat ik er 13 moet bestellen in totaal?
Ik ben wel zo aardig om het even voor te schieten, anders zijn ze dus weg voordat de Postramp reageert
Dan ga ik ze zo bestellen voor het eten.
voor de rest: Prachtig als je ze zou willen bestellen
YEEEEEEEEEEEE volgende week een VFD
Kijk aan kijk aanOp woensdag 15 mei 2002 14:53 schreef The_Resetter het volgende:
YEEEEEEEEEEEE volgende week een VFD
tis fantastische nu niog ff w88 en dan hebben we weer een nieuw top to play with.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ja blokkies kan kopen om op die pinnetjes te duwen op de vfd
sjares, dit vind ik meer aan jouw om te beantwoorden, aangezien ik er verder geen invloed op heb. Dat meel ik de persoon in kwestie dan ook terug, dat jij deze beslissing dus maakt, k?Hoi,
Ik las op Got je inkoopactie over vfd's.. kan ik er nog één bestellen? Of zijn ze al besteld?
Indien ja, is het een probleem dat ik in belgie woon? Kwestiie van betaling/afhaling/levering/ weet ik veel?
Pls keep me updated.
Groetjes,
Stijn
even in dat ander vfd topic zoeken, daar staat het ergens dacht ikOp woensdag 15 mei 2002 15:40 schreef jbcyber het volgende:
[..]
Kijk aan kijk aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis fantastische nu niog ff w88 en dan hebben we weer een nieuw top to play with.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ja blokkies kan kopen om op die pinnetjes te duwen op de vfd
Wathever, maak het gewoon maar over op een of andere manier dan is het goed, maar wel zo snel mogelijk aubOp woensdag 15 mei 2002 13:39 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Je kan met de girofoon alles cijfers doen
Als ik et handmatig moet overmaken heb je het volgende week nog niet
betaling binnen van:
• Bart banaan
• coredump
• The Resetter
• JbCyber
• Super_Grover
• Entonox
• Rappie
er wordt voorgeschoten voor
• Bakkei
• The Reaper
met mij erbij zijn dat er 10, sjares, van deze 10 personen krijg je van mij het geld toegestuurd
• Bart banaan
• coredump
• The Resetter
• JbCyber
• Super_Grover
• Entonox
• Rappie
• Bakkei
• The Reaper
met mij erbij zijn dat er 10, sjares, van deze 10 personen krijg je van mij het geld toegestuurd
hehe eindelijkOp donderdag 16 mei 2002 08:19 schreef Atgast het volgende:
betaling binnen van:
• Bart banaan
• coredump
• The Resetter
• JbCyber
• Super_Grover
• Entonox
• Rappie
• Bakkei
• The Reaper
Oke, ze zijn onderweg 
Date / Time of your order: 5/16/02 3:32:24 AM
Your order consists of:
(14) ACS1375 - Dot Matrix VFD $279.30
Nu ook nog de betalingen richting mij, want ik heb er nog geen een ontvangen, dadelijk heb ik hier een vfd muur van 14 vfd's
Your order consists of:
Nu ook nog de betalingen richting mij, want ik heb er nog geen een ontvangen, dadelijk heb ik hier een vfd muur van 14 vfd's
mooi, volgende week heb ik hem dus ongeveer binnen
hmmm die van mij duurt wel erg lang
hmmmm iik heb net maar ff gecontroleerd... hoere rambobank heeft het niet overgemaakt omdat ik €5 te weinig op m'n rekening heb
ff snel wat overmaken van m'n spaarrekening...
hmmmm iik heb net maar ff gecontroleerd... hoere rambobank heeft het niet overgemaakt omdat ik €5 te weinig op m'n rekening heb
dude... wait... what...
Geld is overgemaakt met kenmerk :Op donderdag 16 mei 2002 10:51 schreef sjares het volgende:
Oke, ze zijn onderweg
Your order consists of:
Bestelling 13
Mooi ff hobbyen met me 1e vfd
Verwijderd
VFDOp donderdag 16 mei 2002 11:05 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Mooi ff hobbyen met me 1e lcd
En Sjarres zou mijn centjes denk ik ook wel binnen moeten hebben nu.... Rambobank internet bankieren roeleert best wel.....
Ik post wel wanneer ik van wie geld binnen heb, de vfd's gaan per vliegtuig, nu maar hopen dat ie niet neer stort
ROFLOLOp donderdag 16 mei 2002 11:16 schreef sjares het volgende:
Ik post wel wanneer ik van wie geld binnen heb, de vfd's gaan per vliegtuig, nu maar hopen dat ie niet neer stort
Laat ze maar snel komen
Hoe kom je eigenlijk aan iedereens adres
Dat regelt AtGast, ik neem aan dat ie daar nog contact over op neemt met jullie.Op donderdag 16 mei 2002 11:28 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
ROFLOL
Laat ze maar snel komen
Hoe kom je eigenlijk aan iedereens adres![]()
ik ookOp donderdag 16 mei 2002 11:35 schreef sjares het volgende:
[..]
Dat regelt AtGast, ik neem aan dat ie daar nog contact over op neemt met jullie.
Verwijderd
Er is er dus ook één voor mij bij ? Zou tof zijn... Aan wie moet ik het geld nu overmaken ? Sjares of ATGast ?
Hee, echt wel tof, ik kan niet w8ten totdat ze binnen zijn, woeij!!!!
Nu nog iets verzinnen om 'm in te bouwen, liefst natuurlijk in de pc!!!
Nu nog iets verzinnen om 'm in te bouwen, liefst natuurlijk in de pc!!!
Nou ik dacht het nietOp donderdag 16 mei 2002 12:03 schreef Bakkei het volgende:
Er is er dus ook één voor mij bij ? Zou tof zijn... Aan wie moet ik het geld nu overmaken ? Sjares of ATGast ?
ik heb mijn adres info naar atgast gemailed, niet dat ik een reactie terug heb ofzo maar goed
Volgens mij is dit de eerste inkoopactie die al na 4 dagen gesloten is
, nu maar hopen dat het ook het snelste van alle inkoopacties binnen is en dan kunnen we in het tweakerboek van inkooprecordhouders
maak het geld maar over naar sjares, dit geld ook voor the repear trouwens.Op donderdag 16 mei 2002 12:03 schreef Bakkei het volgende:
ff nog wat andere zaken gaan versturen, ik maak straks een lijst van gegevens/geld dat ik nog moet ontvangen
* sjares heeft de betaling van The Reaper ontvangen
zeg noto is jij Notorius heet jij Bart Verwijst
Neej NoTo is gewoon NoTo (n00b on the outside :-)Op donderdag 16 mei 2002 17:19 schreef The_Resetter het volgende:
[..]
zeg noto is jij Notorius heet jij Bart Verwijst
OI NoTo
Ik heb net 't geld gestort.. maar ik woon in Belgie
Dat zal dus iets langer duren.
T geld zou beschikbaar moeten op je rekening tegen Maandag...
Laat m'n dingetje maar lekker komeuh!!!
Oewa oewa
heb je wel iemand laten weten dat je ging storten enzoOp donderdag 16 mei 2002 18:39 schreef Trance-Denial het volgende:
Ik heb net 't geld gestort.. maar ik woon in BelgieDat zal dus iets langer duren.
of zit je onder andere nick
is via de meel geregeldOp donderdag 16 mei 2002 19:36 schreef Rappie het volgende:
[..]
heb je wel iemand laten weten dat je ging storten enzo
of zit je onder andere nick
Waarom sta ik er niet bij...? Moest ik nou dus echt aan sjares vragen oftie voorschiet... zo ja: sjares wil je voorschieten ?Op donderdag 16 mei 2002 08:19 schreef Atgast het volgende:
• Bakkei
• The Reaper
ehh, had jij nog niks met sjares geregeld ?Op donderdag 16 mei 2002 20:35 schreef Eegee het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet bij...? Moest ik nou dus echt aan sjares vragen oftie voorschiet... zo ja: sjares wil je voorschieten ?
ik meen dat er 4 mensen waren die direct aan sjares betaalden, en dat jij daar 1 van was ?
Nee, ik heb niks met sjares geregeld. Zoals ik hier al eerder typte, heb ik een overschrijvingsformulier richting jouw giro ingevuld (maandag). Ik was de tweede persoon waarvoor je zou voorschieten, en heb verder niks aan sjares gevraagd. Als de VFD's nu besteld zijn, neem ik aan dat sjares dan toch voor mij heeft voorgeschoten. Dan moet sjares aan jou vragen om m'n 34 euro naar hem over te boeken, zodra je het binnen hebt...Op donderdag 16 mei 2002 20:43 schreef Atgast het volgende:
[..]
ehh, had jij nog niks met sjares geregeld ?
ik meen dat er 4 mensen waren die direct aan sjares betaalden, en dat jij daar 1 van was ?
Hmmmm, ik dacht dat ik aan de inkoopactie starter moest betalen, anders had ik het geld wel direct naar jou gestuurd! Maar, met vertrouwen dat die amerikanen een beetje snel posten, hebben we volgende week eenOp donderdag 16 mei 2002 10:51 schreef sjares het volgende:
Oke, ze zijn onderweg
Your order consists of:
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
/me zag dat het goed was!!!Op donderdag 16 mei 2002 13:56 schreef sjares het
volgende:
* sjares heeft de betaling van The Reaper ontvangen
Bij de meeste mensen van GoT die er een besteld hebben duurde het ook niet erg lang nee.Op donderdag 16 mei 2002 23:09 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Hmmmm, ik dacht dat ik aan de inkoopactie starter moest betalen, anders had ik het geld wel direct naar jou gestuurd! Maar, met vertrouwen dat die amerikanen een beetje snel posten, hebben we volgende week een![]()
VFD-tje
Ik heb even gemaild naar BGMicro en de bestelling staat klaar, geschat wordt dat ie over ongeveer 7-10 dagen bij mij op de stoep staat.
Volgens mij is er een communicatieprobleempje opgetreden
...
Van AtGast krijg ik hetvolgende (10x):
Bart_Banaan
Coredump
Noto
Stinger
Entonox
The Resetter
Rappie
Jbcyber
Super_grover
Atgast
Naar AtGast gaat nog, en wat dus weer naar mij gaat:
Eegee
Naar mij zijn gegaan:
The Reaper
Smokey_The_Bandit
Trance_Denial
Dik is geld binnnen
We 'missen' nu Bakkei, maar die heb ik ook maar een keer zien posten... en had er geen weet van
Bart_Banaan
Coredump
Noto
Stinger
Entonox
The Resetter
Rappie
Jbcyber
Super_grover
Atgast
Eegee
Naar mij zijn gegaan:
The Reaper
Smokey_The_Bandit
Trance_Denial
Dik is geld binnnen
We 'missen' nu Bakkei, maar die heb ik ook maar een keer zien posten... en had er geen weet van
Verwijderd
De overschrijving van Bakkei naar Sjares ligt klaar om op de post te gaan... Maareh.. Als ik bonvenstaand lijstje bekijk dan zijn de 14 VFD's al verdeeld ? Klopt dat ? Dan heb ik dus gewoon vette pech gehad... Zo niet dan hoor ik het graag en kan ik de envelop in zo'n mooie rode brievenbus drukken....
Toch fijn dat ik gemist wordt hier... Enneh... Ik had wel degelijk meer dan 1 keertje gepost hoor... Maar geeft niks...
Toch fijn dat ik gemist wordt hier... Enneh... Ik had wel degelijk meer dan 1 keertje gepost hoor... Maar geeft niks...
Het is altijd van belang dat je tijdens inkoopacties regelmatig het topic checkt, zeker bij acties als deze, die razend snel gaan. Als je een dag nix van je laat horen, kan het best zijn dat je buiten de boot valt. Dus da's misschien een wijze les. Ik twijfel er trouwens niet aan dat er een vervolg komt op deze specifieke inkoopactie, dus misschien kan je de volgende keer meedoen, ALS je er nu niet bijzit.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
mja lijkt er op dat alles verdeeld is ja, gewoon volgende aktie weer mee doen
als er niet zo'n begrenzing aan de oplage zat, dan had alles veel relexter gekundOp vrijdag 17 mei 2002 10:47 schreef Climaximizer het volgende:
Het is altijd van belang dat je tijdens inkoopacties regelmatig het topic checkt, zeker bij acties als deze, die razend snel gaan. Als je een dag nix van je laat horen, kan het best zijn dat je buiten de boot valt. Dus da's misschien een wijze les. Ik twijfel er trouwens niet aan dat er een vervolg komt op deze specifieke inkoopactie, dus misschien kan je de volgende keer meedoen, ALS je er nu niet bijzit.
maar ik ben idd bang dat er een communicatiestoornis is opgetreden, kweet niet presies op welk punt, maar mijn verontschuldigingen aan bakkei
ik vind die begrenzing wel terrechtOp vrijdag 17 mei 2002 11:22 schreef Atgast het volgende:
[..]
als er niet zo'n begrenzing aan de oplage zat, dan had alles veel relexter gekund
als ik zelf een inkoopactie zou starten zou ik ten minste het zelfde doen.
Gewoon net als mij 3x daags topic checken ofzo en je zit er bij
Sorry Bakkei, maar ik had er echt geen weet van, anders had ik er wel 15 besteld. Ik ben toch echt maar een post tegengekomen, nogmaals sorry, misschien dat ik binnenkort wel weer een andere inkoopactie begin, alleen dan met grafische displays.Op vrijdag 17 mei 2002 10:18 schreef Bakkei het volgende:
De overschrijving van Bakkei naar Sjares ligt klaar om op de post te gaan... Maareh.. Als ik bonvenstaand lijstje bekijk dan zijn de 14 VFD's al verdeeld ? Klopt dat ? Dan heb ik dus gewoon vette pech gehad... Zo niet dan hoor ik het graag en kan ik de envelop in zo'n mooie rode brievenbus drukken....
Owkee
alles is dus geregeld!!dat is mooi!!!!
Nu heb ik een vraagje
Wat gaan we met dit wonderschone lcd doen?
- hoe bouw je 'm in, of waarin?
- Welke info laat je op scherm komen?
- Welk programma gebruik je hiervoor?
Ben benieuwd!
alles is dus geregeld!!dat is mooi!!!!
Nu heb ik een vraagje
Wat gaan we met dit wonderschone lcd doen?
- hoe bouw je 'm in, of waarin?
- Welke info laat je op scherm komen?
- Welk programma gebruik je hiervoor?
Ben benieuwd!
IDEE !! stuk uit je kast zagen en er een leuk randje omheen maken
ik maak er een los kastje voor en die zet ik bovenop mijn monitor 
in combinatie met winamp knopjes denk ik
in combinatie met winamp knopjes denk ik
Ik weet niet of het zal passen maar ik ga proberen om 'm in te bouwen in zo'n los frontje voor een 5" huppeldepup
bay!
Ik heb nog geen idee welke software hiervoor geschikt is, ik d8t dat winamp dat ook kan, met een beplaade plug-in!
in ieder geval dus in de pc, bovenaan en dan de titles van winamp of systeem spec + temp ed, als dat kan??!!
bay!
Ik heb nog geen idee welke software hiervoor geschikt is, ik d8t dat winamp dat ook kan, met een beplaade plug-in!
in ieder geval dus in de pc, bovenaan en dan de titles van winamp of systeem spec + temp ed, als dat kan??!!
gaat niet passenOp vrijdag 17 mei 2002 16:18 schreef Super_Grover het volgende:
Ik weet niet of het zal passen maar ik ga proberen om 'm in te bouwen in zo'n los frontje voor een 5" huppeldepup
bay!
Volgens mij past ie alleen in je case als je hem in de lengte op de bovenkant doet (dus niet paralel aan je CD drives)
of als je hem (op welke manier dan ook, maar je wel het toch niet) in de zijkant van je kast stopt.
Dus; voor een gewone case geldt; los kastje maken.
Ik maak een custom case waar hij in past(en dus wel samen met een computer)
of als je hem (op welke manier dan ook, maar je wel het toch niet) in de zijkant van je kast stopt.
Dus; voor een gewone case geldt; los kastje maken.
Ik maak een custom case waar hij in past(en dus wel samen met een computer)
Verwijderd
ik was van plan dat ding in een klein kastje bij mn ouders thuis te plaatsen. ik zit namelijk doordeweeks op kamers en in het weekend vaak bij mn ouders, dat vind ik de moeite waard om daar een snellere computer neer te zetten dan wat er nu staat, mijn ouwe cyrix II 300. Ik heb ff snel(heel snel) een tekeningetje gemaakt van wat t moet worden:
<= kweet ff zosnel niet waarom hij t niet doet, maar: http://www.e78studios.com/server.jpg
voorop het display, dvd speler en power/reset knoppen. bovenop 2 fans en een handvat.
display moet dus een vrij prominente plaats gaan innemen. het enige waar ik nog over twijfel is om er een via mobootje in te stoppen van 17x17cm, of en iets sneller systeem, goedkoop mobootje van ecs, en een duron 1200 erin...
<= kweet ff zosnel niet waarom hij t niet doet, maar: http://www.e78studios.com/server.jpg voorop het display, dvd speler en power/reset knoppen. bovenop 2 fans en een handvat.
display moet dus een vrij prominente plaats gaan innemen. het enige waar ik nog over twijfel is om er een via mobootje in te stoppen van 17x17cm, of en iets sneller systeem, goedkoop mobootje van ecs, en een duron 1200 erin...
Je kan gewoon smartie gebruiken. Dat is het programma watn ik voor mijn 4*40 lcd ook gebruik. Ook zijn er verschillende plugins voor winamp te vinden kijk maar es onder op de pagina van deze link:Op vrijdag 17 mei 2002 16:18 schreef Super_Grover het volgende:
Ik weet niet of het zal passen maar ik ga proberen om 'm in te bouwen in zo'n los frontje voor een 5" 25 bay!![]()
http://www.rabidhardware.net/howtos/bgmicrovfd/index.shtml
Ziet er heel, heel, heel ergOp vrijdag 17 mei 2002 18:30 schreef coredump het volgende:
ik was van plan dat ding in een klein kastje bij mn ouders thuis te plaatsen. ik zit namelijk doordeweeks op kamers en in het weekend vaak bij mn ouders, dat vind ik de moeite waard om daar een snellere computer neer te zetten dan wat er nu staat, mijn ouwe cyrix II 300. Ik heb ff snel(heel snel) een tekeningetje gemaakt van wat t moet worden:
[afbeelding] <= kweet ff zosnel niet waarom hij t niet doet, maar: http://www.e78studios.com/server.jpg
voorop het display, dvd speler en power/reset knoppen. bovenop 2 fans en een handvat.
Hoop dat ik daar heel veel foto's van te zien krijg als ie af is...
Verwijderd
...nog niet...ik studeer industrieel ontwerpen in delft, dus ik hoop dat t wel die kant opgaat...Op vrijdag 17 mei 2002 18:54 schreef SEFje het volgende:
[..]
Ziet er heel, heel, heel ergdoe jij aan profesioneel product design ofzo?
Hoop dat ik daar heel veel foto's van te zien krijg als ie af is...
hé enneNeej NoTo is gewoon NoTo (n00b on the outside :-)
OI NoTo
* NoTo slaps Sting around with a bit of trout
maar ehm nee ik ben niet Notorius, just plain old NoTo
dude... wait... what...
hehe yup tis bart verwijst
dikke divx maniak
c wel weer @ Lancentre of Campzone
hehe, kon ff niet op de naam komenOp vrijdag 17 mei 2002 19:06 schreef coredump het volgende:
[..]
...nog niet...ik studeer industrieel ontwerpen in delft, dus ik hoop dat t wel die kant opgaat...
Zeer gaaf
Het schiet allemaal niet echt op met het geld voor de vfd's
. Gelukkig is het ook nog niet afgeschreven
, dus dat scheelt al wel weer. Het kan ook vanwege pinksteren zijn dat het wat langer duurt...ik post wel zodra er meer geld is ontvangen...
er staat toch al 2 dagen op mijn lijstje dat alles betaald is... het zal idd wel aan pinksteren liggenOp zondag 19 mei 2002 11:59 schreef sjares het volgende:
Het schiet allemaal niet echt op met het geld voor de vfd's. Gelukkig is het ook nog niet afgeschreven
, dus dat scheelt al wel weer. Het kan ook vanwege pinksteren zijn dat het wat langer duurt...ik post wel zodra er meer geld is ontvangen...
bij mij was het er na 4 dagen ongeveer, dus komt allemaal wel goedOp zondag 19 mei 2002 12:12 schreef Atgast het volgende:
[..]
er staat toch al 2 dagen op mijn lijstje dat alles betaald is... het zal idd wel aan pinksteren liggen
pinksteren heeft toch niet veel te maken met automatische overboekingen
Verwijderd
Neem aan dat je je creditcard gebruikt hebt? normaal gesproken schrijven die hier maar 1x per maand het totale bedrag wat je uitgegeven hebt met je cc af.Op zondag 19 mei 2002 11:59 schreef sjares het volgende:
Gelukkig is het ook nog niet afgeschreven, dus dat scheelt al wel weer.
Even een vraagje: zou er veel intresse zijn in grafische displays 240x64 met black-lit (met T6963)?? Ik ben nl. nu in contact met een bedrijf, dus misschien dat er binnen kort weer een inkoopactie gaat komen
. Voor die controller is veel software te verkrijgen. Tevens past het display precies in een 5,25 inch bay, dus dat is lekker handig
. Prijzen zo rond de 30-35 dollar p/s.
nee (waaromniet) te duur ten te weinig animo
Specs: alleen bovenstaand bekend, wat nog meer? Fabrikant: AND. Type: 4021ST-EO. Datasheet kan ik niet vinden, maar heb de fabrikant & bedrijf reeds gemaild.Op zondag 19 mei 2002 19:56 schreef Yarvieh het volgende:
Specs? fabrikant? type? datasheet?
back on topic heb je ze al binnen ??
zou de post tijdens pinksterdagen bezorgen denk je ?Op maandag 20 mei 2002 10:00 schreef The_Resetter het volgende:
back on topic heb je ze al binnen ??
denk dat hij het wel zal roepen als ze binnen zijn
maar zijn er al mensen die tekening hebben gemaakt van hoe ze het in gaan bouwen ?
Idd, maar dat zal helaas nog wel even op zich laten wachten denk ik zo aangezien de levertijd 7-10 dagen was. Ik meldt het asap en ook als er betalingen binnen vloeien.Op maandag 20 mei 2002 10:14 schreef Rappie het volgende:
[..]
zou de post tijdens pinksterdagen bezorgen denk je ?
denk dat hij het wel zal roepen als ze binnen zijn
Ja hoor, wordt in dit ontwerp toegepast:Op maandag 20 mei 2002 20:35 schreef Rappie het volgende:
maar zijn er al mensen die tekening hebben gemaakt van hoe ze het in gaan bouwen ?
pic werkt niet?Op maandag 20 mei 2002 20:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt in dit ontwerp toegepast:
ow nu wel
Betaal updateOp vrijdag 17 mei 2002 08:57 schreef sjares het volgende:
Bart_Banaan
Coredump
Noto
Stinger
Entonox
The Resetter
Rappie
Jbcyber
Super_grover
Atgast
Eegee
Naar mij zijn gegaan:
The Reaper
Smokey_The_Bandit
Trance_Denial
Dik is geld binnnen
Die betalingen uit Belgie nemen percies 'n tijdje...
Maar zolang ze niet binnen zijn kan dat niet echt kwaad denk ik.
Oewa oewa
Zijn ze nu besteld?? En weet je al iets over een levertijd?
O jee, heb ik bij mijn vorige post de verkeerde MOD laten zien.
Deze VFD komt namelijk bovenin deze Design Line Prism, in de lengte richting bovenin gefreest.
Deze VFD komt namelijk bovenin deze Design Line Prism, in de lengte richting bovenin gefreest.
BeterzOp dinsdag 21 mei 2002 08:54 schreef sjares het volgende:
[..]
Betaal update
Even wakker worden BartOp dinsdag 21 mei 2002 13:51 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zijn ze nu besteld?? En weet je al iets over een levertijd?
Mmmja die van mij duurt daarom ook... maar goed, die gaat dan ook eerst naar Atgast en dan pas naar sjares. Is ie al binnen bij jou Atgast? Ik hoop toch van wel.Op dinsdag 21 mei 2002 12:38 schreef Trance-Denial het volgende:
Die betalingen uit Belgie nemen percies 'n tijdje...
Dit topic is gesloten.
![]()