wat voor zwaard heb je dan? Pic graag.
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je minimaal 50 Reputation points moet hebben. Help ik je hiermeeOp maandag 20 mei 2002 14:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hoe persuade ik die laatste redoran counselor? Ik heb alle huizen mij hortator laten maken, behalve die redoran, vanwege die ene gozer, venim heettie geloof ik. Ik kan hem ook niet vermoorden.
Zoon redden van de andere counselor
...Als het maar werkt
Verwijderd
Hij had alles al geprobeert.Op donderdag 25 juli 2002 13:13 schreef Belgar het volgende:
Zoon redden van de andere counselor
Verwijderd
mhaw, als je zoveel geld bij elkaar hebt gespaard, een goed wapen / ring en je kan zo'n enchantment veroorloven, dan is het toch gewoon het goed uitbesteden van je geld...
ik zelf heb nog niet zo veel geld... heb ook het wapen niet, dus zal eerst moeite moeten doen om alles te vinden (soulgem ofcoz ook...) sja, dat je daat een erg krachtig item van maakt kan het spel ook verpesten ja, maar je kan het ook zien als beloning voor het harde werk
tis maar hoe je het spel zelf wil spelen vind ik, en dat maakt het spel juist zo leuk
ik zelf heb nog niet zo veel geld... heb ook het wapen niet, dus zal eerst moeite moeten doen om alles te vinden (soulgem ofcoz ook...) sja, dat je daat een erg krachtig item van maakt kan het spel ook verpesten ja, maar je kan het ook zien als beloning voor het harde werk
tis maar hoe je het spel zelf wil spelen vind ik, en dat maakt het spel juist zo leuk
Verwijderd
Ja, heb de patch, ja, het spel is origineel...Op woensdag 24 juli 2002 19:58 schreef JanMaster het volgende:
heb je de patch al? werkt trouwens niet bij rips, bespaar je de moeite.
Maar ik wil van die bounty af, en erger nog: ik wil dat het spel normaal draait!
Zoals al eerder gezegd heb ik ook de opties 'my trade', 'little secret' en 'die andere optie' niet meer in de dialooglijsten staan...
Verwijderd
Haal de save eruit, deinstal en probeer een fresh install, liefst zelfs in een andere map, in plaats van C:\Games\Morrowind C:\Morrowind ofzo.
edit:
La maar.
edit:
La maar.
Verwijderd
Ehm, ik ben nu in camp urshilaku(oid) en ik kan die gasten niet vinden, ook heeft niemand daar gehoord dat ik eraankwam, weet iemand de oplossing?
hehe tsjah als "echt cheaten codes gebruiken is" dan zal jij wel lekker speleln met al je aimbotjes en allerlei hack patches... Maja in mijn ogen is wat jij doet dus echt puur cheaten, niet dat dat wat uitmaakt hoor, maar zou t zelf dus echt nooit dus..Op donderdag 25 juli 2002 12:53 schreef MUSTIS het volgende:
cheats gebruiken doe je niet want dan is het hele idee achter het spel weg. die plugins zijn er alleen om dingen wat handiger te maken. als jij een daikatana vind van 120000 en je kan em niet verkopen dan vind ik dat een fout in het spel. dus installeer je een plugin
dat reizen is ook alleen maar tijdverspillerij, je komt wel 10000x langs dezelfde bomen/bergen etc. hier gaat et er niet om of et spel makkelijk is, dit moet gewoon sneller.
echt cheaten is de codes gebruiken. (al zit me huidige zwaard wel erg tegen cheaten aan)
Ik heb ook zoveel crap die ik niet kan verkopen (ondanks dat ik alleen bielige dingen heb) maar dat maakt toch niet uit... ik bedoel als ik meteen 100k heb train ik me ff 10 levels hoger is meteen de moeilijkheid helemaal weg...
Verwijderd
Ik gebruik alleen maar plugins e.d. die het spelplezier vergroten of iets dat makkelijker is voor het gebruik etc., zoals de wegwijzers waar je de namen WEL kan lezen.
Je kan ook cheaten via de editor door bijvorbeeld ergens Glass armor ergens neer te pleuren, maar ik vind dat niet leuk.
Je kan ook cheaten via de editor door bijvorbeeld ergens Glass armor ergens neer te pleuren, maar ik vind dat niet leuk.
Verwijderd
idd, zo kan ik ook het spel uitspelen. En leg ook meteen 1.000.000 in je huis, en een armor met constant effect heal 500/s, en waarom verander je niet meteen je level van 10 naar 110?
maar goed de enige plug-inn die ik dus heb is je eigen huis, ik vind dat ab-so-luut niet cheaten want die editor is er speciaal voor dit soort dingen. Als je er dus 10x een glass armor set+wapes in doet is het wel minder...
maar goed de enige plug-inn die ik dus heb is je eigen huis, ik vind dat ab-so-luut niet cheaten want die editor is er speciaal voor dit soort dingen. Als je er dus 10x een glass armor set+wapes in doet is het wel minder...
Verwijderd
de enige plugins die ik nu gebruik is de Peacefull Racers en A Good Place To Stay
De eerste maakt Cliffracers docile, dus je moet ze aanvallen voordat ze jou aanvallen,
en de tweede is een mooi huis, dat ik nu als basis en opslag gebruik
De eerste maakt Cliffracers docile, dus je moet ze aanvallen voordat ze jou aanvallen,
en de tweede is een mooi huis, dat ik nu als basis en opslag gebruik
Verwijderd
Waar de f**k zijn die shrines eigenlijk voor. Ik ben er een aantal tegengekomen, maar zie alleen maar 1 of andere text. Hoort dit bij een bepaalde quest?
Creeper zit in het spel, en is beschikbaar op precies dezelfde manier als andere merchants. Daarom is hij geen cheat. Creeper een miljoen geven met de editor is op het randje. Het resultaat is hetzelfde maar het kost minder moeite. In het geval van creeper is het zo dat het voor het spel helemaal niks uitmaakt of je het in 1 of in 30 dagen verkoopt. Daarom vind ik dat ook geen cheat.
Cliff Racers passief maken vind ik weer wel een cheat, je haalt een flink stuk 'gevaar' weg. 'gevaar' omdat die beesten toch al niks kunnen, maar toch
boots of flying zodat je zonder te dokken in 1 keer van stad naar stad kan zijn ook cheats. Reizen heeft namelijk invloed op je. Je komt gevaar tegen op de weg naar een willekeurige plek. Dat gevaar haal je dan weg.
daarbij komt wel dat iedereen mag spelen in SP hoe ie wil. Als ik mezelf een extra miljoentje wil geven, mijn keus. Zolang ik dan maar niet ga zeiken dat ik teveel geld heb
Cliff Racers passief maken vind ik weer wel een cheat, je haalt een flink stuk 'gevaar' weg. 'gevaar' omdat die beesten toch al niks kunnen, maar toch
boots of flying zodat je zonder te dokken in 1 keer van stad naar stad kan zijn ook cheats. Reizen heeft namelijk invloed op je. Je komt gevaar tegen op de weg naar een willekeurige plek. Dat gevaar haal je dan weg.
daarbij komt wel dat iedereen mag spelen in SP hoe ie wil. Als ik mezelf een extra miljoentje wil geven, mijn keus. Zolang ik dan maar niet ga zeiken dat ik teveel geld heb
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
ik doe het omdat het de gameplay minder maakt, wanneer ik reis en om de 2 minuten een racer tegenkomt word het heel iritant en ga ik me ergerenOp donderdag 25 juli 2002 17:28 schreef GTOfire het volgende:
ja, maar het hoort wel bij de gameplay, en daaraan sleutelen heet nou eenmaal cheaten, tis maar een naam
ik heb nog steeds het probleem dat ik de price niet van mn head kan halen, het wordt me wel aangeboden bij diverse mannetjes, maar ik kan niet op "price on your head" klikken! Het is ook niet blauw! Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou ut zwaar kut vinden als ik weer helemaal opnieuw moest beginnen!
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
kan je niet gewoon ff de gevangenis in ofzo? probleem opgelost! 
of betaal het gewoon aan de guards?
wel vaag dat het bij die andere ventjes niet blauw is, misschien een plugin geladen die dit doet?
of betaal het gewoon aan de guards?
wel vaag dat het bij die andere ventjes niet blauw is, misschien een plugin geladen die dit doet?
Verwijderd
zoals ik al zei, probeer een re-install. Wel ff je savegame+journal uit de morrowind map halen (journal is html in hoofdmap, save zit in /Data/saves).
maar heeft iemand nou een lijst van welk beest in welke soulgem past?
Het is voor mij nogal frustrerend dat ik steeds denk dat ik weer een soulgem van 1000 erbij heb maar er dan achter kom dat het beest te 'grootzielig' was
Het is voor mij nogal frustrerend dat ik steeds denk dat ik weer een soulgem van 1000 erbij heb maar er dan achter kom dat het beest te 'grootzielig' was

okay, ik zal het proberen! thanx iniedergeval
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
daarvoor hoef je niet te cheaten, gewoon bij ajira restore fatique ingredienten kopen, stoppen met praten, dan weer barteren, respawnde ingredienten kopen, potions maken, verkopen aan creeper, en overnieuw beginnen.. mja leuk is andersOp donderdag 25 juli 2002 16:11 schreef Snowdog het volgende:
[..]
ik bedoel als ik meteen 100k heb train ik me ff 10 levels hoger is meteen de moeilijkheid helemaal weg...
Human Bobby
niemand, grow up. in die tussentijd had je al 20 grand soulgems kunnen vinden. Je weet het toch na 1 keer welke te groot zijn en welke niet??? alle beesten moeilijker dan een alit passen er niet in. klaar.Op donderdag 25 juli 2002 18:44 schreef JanMaster het volgende:
Human Bobby
Verwijderd
Alit past nog in Petty Soulgem, maar ik heb ook Lesser maar daar past ook nix in:?
IIG geen bull netch, en ook geen dinges, zo'n hagedis op 2 poten.
Maar ik heb al om soulgems gevraagd, waar ze te vinden (common/greater/grand), maar daar antwoordde niemand op. dus...
IIG geen bull netch, en ook geen dinges, zo'n hagedis op 2 poten.
Maar ik heb al om soulgems gevraagd, waar ze te vinden (common/greater/grand), maar daar antwoordde niemand op. dus...
Verwijderd
heb nu een shortblade met de volgende "specs":
7 - 12
7 - 12
8 - 12
(weet niet wat er voor moet staan, chop, trusth en nog wat)
ben assasin level 16, reputation 5.
Ik heb een beter shortblade nodig, weet iemand waar ik die kan vinden/kopen?
7 - 12
7 - 12
8 - 12
Ik ben na het behalen van de hoogste rang in het imperial legion "Knight in the order of the Dragon" ofzo (leuk zwaartje krijg je dan
), maar eens begonnen aan de mainquest, de vierde test die je krijgt van dat vrouwtje in Ubinabi camp ofzo is je te laten benoemen tot .... bij de 3 Great Houses. Kan iemand even op een rijtje zetten hoe je dat moet doen en waar en met wie je moet praten? Alvast bedankt.
Ja, uhh... hallo.
Ik heb het spel dus nu al een aardige tijd, een paar maanden ofzo maar nu heb ik dus toch een klein probleempje.
Misschien dat iemand het hierzo weet, al lijkt het mij onwaarschijnlijk.
Ok hier komt ie.
Hoe kom je in vredesnaam van die boot af waarop je begint??
Of kan dat niet en speelt het hele spel zich op de boot af??
Want dan moet ik iets gemist hebben dacht ik en bovendien lijkt het mij dan een beetje een te kleine omgeving voor een heel spel. Het zou natuurlijk kunnen dat ik wat over het hoofd heb gezien waardoor ik niet verder kom, het is tenslotte nog een aardig grote boot.
Nou in ieder geval bedankt en ik hoop dat iemand het weet want ik begin onderhand een beetje zeeziek te worden.
Ik heb het spel dus nu al een aardige tijd, een paar maanden ofzo maar nu heb ik dus toch een klein probleempje.
Ok hier komt ie.
Want dan moet ik iets gemist hebben dacht ik en bovendien lijkt het mij dan een beetje een te kleine omgeving voor een heel spel. Het zou natuurlijk kunnen dat ik wat over het hoofd heb gezien waardoor ik niet verder kom, het is tenslotte nog een aardig grote boot.
Nou in ieder geval bedankt en ik hoop dat iemand het weet want ik begin onderhand een beetje zeeziek te worden.
Verwijderd
Op donderdag 25 juli 2002 21:53 schreef Tha_Freak het volgende:
Ja, uhh... hallo.
Ok hier komt ie.

volg die guard naar boven, kijk naar de hatch, [spatie]
word duidelijk met wegklik berichten verteld
Yes bedankt!!
Er gaat letterlijk een wereld voor me open.
Ik heb dagen en nachtenlang op die boot rond gezwerfd en echt iedere cm onderzocht terwijl het gewoon zo eenvoudig was. De volgende keer d*wnl**d ik gewoon maar de engelse versie en niet die gare russische die ik nu heb.
NOG DUIZENDMAAL DANK!!
Ik heb dagen en nachtenlang op die boot rond gezwerfd en echt iedere cm onderzocht terwijl het gewoon zo eenvoudig was. De volgende keer d*wnl**d ik gewoon maar de engelse versie en niet die gare russische die ik nu heb.
NOG DUIZENDMAAL DANK!!
iedereen hier heeft het over creeper! Ik ben ook naar dat mannetje.beestje toegeweest, maar zo rijk is hij helemaal niet! Hij is gewoon zo'n tam evil mannetje! Moet ik er soms op de een of andere manier voor zorgen dat hij weer normaal wordt? Dan kan ik bij hem misschien ook mijn wat "duurdere" goederen kwijt!
hij heeft 5000, er zijn slechts 2 wezens in Morrowind die meer hebben. (de Secret Master Mercantile in Zainab camp heeft 9000. De Drunken Talking Mudcrab heeft 10000)
maar veel hebben de editor opgestart en em meer geld gegeven.
De andere manier om iets duurs bij Creeper te verkopen is om em iets van 5k te verkopen, 24 uur te rusten, iets van 10 k verkopen en dat van 5 k terugkopen, 24h rusten, etc etc.
maar veel hebben de editor opgestart en em meer geld gegeven.
De andere manier om iets duurs bij Creeper te verkopen is om em iets van 5k te verkopen, 24 uur te rusten, iets van 10 k verkopen en dat van 5 k terugkopen, 24h rusten, etc etc.
oh en LOL! @ Tha_Freak. Okay, als je niet snapt wat die gasten van je willen, ala. Maar als je elke cm al afgezocht hebt dan zie je toch dat je iets kan met dat luik!
hehe de creeper een naar mannetje 
ik vind em juist wel lief
ook zn text ownt wel ben alleen ff vergeten wat ie zegt iets van creeeeping ofzo
maar dan anders
ik vind em juist wel lief
ook zn text ownt wel ben alleen ff vergeten wat ie zegt iets van creeeeping ofzo
maar dan anders
langs alle councillors van de houses gaan en het hebben over "<hun house> hortator" sommige zullen je afwijzen, (briben) sommige zullen je een quest geven, sommige zullen je meteen accepteren, en een enkeling moet dood 
daar kom je vanzelf achter als je met alle councillors praat.
Ik vind dat wijf in Tel Branora nog het beste.
"You want to be a hormador? Oh we used to have a hormador, you need it you know, to feed the spiders. Yes, the spiders!" echt geweldig
Creeper zegt:
I'm creeping
Hello Caldera, I'm here all week!
I just wanna bang my drum, what's a scamp gotta do?
Help me out here, I need the money... I got booze..
en ik dacht nog iets.
(Hij zij trouwens dat ie ernaartoe was geweest, niet dat het een naar mannetje was
BAAJ DUH WEEJ!
EEN GOED SPEL KOOP JE IN DE WINKEL
daar kom je vanzelf achter als je met alle councillors praat.
Ik vind dat wijf in Tel Branora nog het beste.
"You want to be a hormador? Oh we used to have a hormador, you need it you know, to feed the spiders. Yes, the spiders!" echt geweldig
Creeper zegt:
I'm creeping
Hello Caldera, I'm here all week!
I just wanna bang my drum, what's a scamp gotta do?
Help me out here, I need the money... I got booze..
en ik dacht nog iets.
(Hij zij trouwens dat ie ernaartoe was geweest, niet dat het een naar mannetje was
BAAJ DUH WEEJ!

o my godOp donderdag 25 juli 2002 22:05 schreef Tha_Freak het volgende:
Yes bedankt!!
NOG DUIZENDMAAL DANK!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh naja nu lees ik t pas goed aangezien er ook tam evil stond dacht dattie em evil noemde maar tam evil jaja ik vat em
WOOT dan zal ik maar snel curcus volgen hoe leer ik russisch in 2 dagen volgen!!!Op donderdag 25 juli 2002 22:05 schreef Tha_Freak het volgende:
Yes bedankt!!
NOG DUIZENDMAAL DANK!!![]()
![]()
![]()
![]()
het spijt me maar je kan niet echt het spel spelen met russische versie ( of je moet russisch kennen ) je krijgt op een gegeven moment hele lijsten van dingen die je moet weten !!!! toch maar ergens engelse downloaden
Op vrijdag 26 juli 2002 04:06 schreef Snowdog het volgende:
oh naja nu lees ik t pas goed aangezien er ook tam evil stond dacht dattie em evil noemde maar tam evil jaja ik vat em
ka want als je bij van die evil tempeltjes komt, lopen daar ook van dat soort beestjes rond. Maar deze doet dat niet,hij is tam, maar ziet er net zo evil uit
Ja ,maar het is wel een verdomd goede manier om talen te leren. Je moest eens weten hoeveel talen ik nu al ken doordat ik: GTA3 in het italiaans speel, warcraft3 in het frans, diablo2 in het duits, nwn in het turks(dat was een lastige) en ffx in het spaans.Op vrijdag 26 juli 2002 07:38 schreef streafer het volgende:
[..]
WOOT dan zal ik maar snel curcus volgen hoe leer ik russisch in 2 dagen volgen!!!
het spijt me maar je kan niet echt het spel spelen met russische versie ( of je moet russisch kennen ) je krijgt op een gegeven moment hele lijsten van dingen die je moet weten !!!! toch maar ergens engelse downloaden
Verwijderd
loop eens naar de winkelOp vrijdag 26 juli 2002 09:20 schreef Tha_Freak het volgende:
[..]
Ja ,maar het is wel een verdomd goede manier om talen te leren. Je moest eens weten hoeveel talen ik nu al ken doordat ik: GTA3 in het italiaans speel, warcraft3 in het frans, diablo2 in het duits, nwn in het turks(dat was een lastige) en ffx in het spaans.

Maar als je iets op target doet, dan schiet hij het toch af? Hoe kan je get dan op zoveel mensen tegelijk doen?Op woensdag 24 juli 2002 23:16 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Daar maak je een GROTE fout. Soul trappen is juist voor warriors ed geschikt, omdat ze daarmee hun wapens kunnen upgraden. Zo had ik bijvoorbeeld een daedric dai-katana, ddie 1-60 dmg doet. Da's wel leuk, maar sommige vijanden moet je alsnog 2 of zelfs 3 keer raken. Dat is vervelend. Dus dan vang je een golden saint of een ascended sleeper(of iig iets hoogs en sterks), je gaat naar een enchanter, je gooit er ff absorb health 50 to 55 points op, dokt 100000(koopje), en voila, je hebt ineens een 51-115 zwaardje. Dat gaat al veel beter. En wat je ook kan doen, een exquisite ring enchanten met absrob health 100 points on target 50 feet!!!!!!!!! Als je een golden saint/asc. sleeper gebruikt om te binden, kan je in 2 seconden 900 hp pp van een hele groep mensen eten, waarna ze allemaal doodgaan, en jij op volle sterkte bent. Heb je ook al voor zo'n 100000.
je kan zon daedric ruine binnenwandelen, vlak voor het grote beeld gaan saven en dan het offer stelen. er zal dan een daedra (ofzo) verschijnen.Op donderdag 25 juli 2002 20:22 schreef Lingod het volgende:
heb nu een shortblade met de volgende "specs":
7 - 12
7 - 12
8 - 12
het leuke is dat telkens als je je game load, dat ie een ander wapen heeft. (hoe denk je dat ik aan me daikatana kom)
nadelen: et kan wel 10x loaden zijn en je moet die deadra gast wel aankunnen
wat dat cheaten betreft: heb alleen maar mannetje met 100000 gold en de flying boots. de rest zijn gewoon enchantments in het spel zelf. dat health met 2 punten per sec erbij komt noem ik geen cheat. dat waterbreathing lijkt wel op een cheat, maar tis een enchantment
heb trouwens de deadric boots gevonden, nu nog alleen de schouderdingen en dan ben ik klaar
heb je die Divayth Fyr dan vermoord?
hehe, nee dat zou ik eerst wel doen omdat die gast een compleet pak heb. maar blijkt dat et best een goed persoon is en mischien heb je em later nog nodig. (en ik kill geen oude mensen (4000 jaar))
ik vond de boots in zon dwemer ruine ergens ten westen van tel fir (of south west). ze lagen gewoon op zon plankenkast
zijn wel veel vampires dus wel cure common disease meenemen (na 3 dagen word je er 1)
ik vond trouwens in de telescoopkamer documenten over hoe je van vampire weer mens kunt worden
edit: over die Divayth Fyr, hij beweerd dat ie een zooi ancient artifacts heeft. nu ben ik die cave ingegaan met al die zieken maar ik vind alleen maar kisten met sleutels en oude dwemer rommel (wel een boek waar alle mythische voorwerpen in staan)
waar zijn die hebbedingen toch. of liegt ie
ik vond de boots in zon dwemer ruine ergens ten westen van tel fir (of south west). ze lagen gewoon op zon plankenkast
zijn wel veel vampires dus wel cure common disease meenemen (na 3 dagen word je er 1)
ik vond trouwens in de telescoopkamer documenten over hoe je van vampire weer mens kunt worden
edit: over die Divayth Fyr, hij beweerd dat ie een zooi ancient artifacts heeft. nu ben ik die cave ingegaan met al die zieken maar ik vind alleen maar kisten met sleutels en oude dwemer rommel (wel een boek waar alle mythische voorwerpen in staan)
waar zijn die hebbedingen toch. of liegt ie
heeft met soutrappen, de grote van de soul gem of het beest dat erin zit, nog effect op de upgrade van je wapen?
edit: heeft het geen dat je enchant (bijvoorbeeld een common belt of een expensive belt) ook nog effect op hoe sterk de magie is?
edit: heeft het geen dat je enchant (bijvoorbeeld een common belt of een expensive belt) ook nog effect op hoe sterk de magie is?
Ben nog maar net bezig met het spel, maar ik loop tegen een klein probleempje aan..
Bij de tweede missie van de mages guild moet je een valse gem op tafel leggen bij een andere mage, maar hoe ik ook probeer, de opdrachtgever wil maar niet accepteren dattie er ligt.. Iemand een idee?
Bij de tweede missie van de mages guild moet je een valse gem op tafel leggen bij een andere mage, maar hoe ik ook probeer, de opdrachtgever wil maar niet accepteren dattie er ligt.. Iemand een idee?
Amateurcoureur en fervent banktukker
maar mustis, als je Divayth niet hebt vermoord, waar heb je dan je cuirass vandaan?
* GTOfire checkt nog een keer de editor. Yep, er is in het hele spel slechts 1 normaal Daedric Cuirass aanwezig, en die gast heeft het aan.
Het ging me niet om die boots, die had ik ook al
en okay, cuirass heb ik inmiddels ook...
Die dwemer shit ZIJN de artifacts
Misschien heb je het niet gehoord in het spel, maar Dwemer spullen zijn erg waardevol en illegaal om in te handelen, moeilijk om te vinden etc. (voor de NPCs dan, wij adventurers hebben dr minder moeite mee
)
dus mensen die Dwemer dingen hebben vinden zichzelf heel stoer. Kijk ook maar hoe Fyr reageerd als je em een Dwemer ding geeft (in de main quest)
Een common belt kun je een enchantment van 2 in smijten, in een expensive kun je een enchantment van 40 smijten (waardes weet ik zo niet zeker, maar je snapt de verhouding)
dat maakt het verschil of je drain health 1 of drain health 100 for 3 seconds kunt doen
/add: man ik heb echt een smiley fixatie zeg. Snap er niks van, maar mijn posts zijn wel sterk geel gekleurd.
(kijk, doe ik het weer)
* GTOfire checkt nog een keer de editor. Yep, er is in het hele spel slechts 1 normaal Daedric Cuirass aanwezig, en die gast heeft het aan.
Die dwemer shit ZIJN de artifacts
dus mensen die Dwemer dingen hebben vinden zichzelf heel stoer. Kijk ook maar hoe Fyr reageerd als je em een Dwemer ding geeft (in de main quest)
Een common belt kun je een enchantment van 2 in smijten, in een expensive kun je een enchantment van 40 smijten (waardes weet ik zo niet zeker, maar je snapt de verhouding)
dat maakt het verschil of je drain health 1 of drain health 100 for 3 seconds kunt doen
/add: man ik heb echt een smiley fixatie zeg. Snap er niks van, maar mijn posts zijn wel sterk geel gekleurd.
Verwijderd
niet op de tafel maar in de drawer. opentrekken alsof t een kist is, vervang de bestaande gem door de fake.Op vrijdag 26 juli 2002 12:28 schreef El_GringO het volgende:
Ben nog maar net bezig met het spel, maar ik loop tegen een klein probleempje aan..
Verwijderd
Even voor de zekerheid:
een constant effect kan je toch alleen verkrijgen door een item te enchanten met een gem met daarin een Golden Saint oid? iig geen kleinere gem toch? Ik kan het nu niet proberen, want ik heb er net 2 verkocht, om eens _gruwelijk_ te gaan trainen. (welke creatures zijn er nog sterker dan de GS eigenlijk, want die heb ik ook met 2 slagen dood, zonder een wapen wat ge-enchant is)
Is die Azura's Star (ofzo) de enige gem die groter is dan die waar een GS inpast? Of is die evengroot, maar is die te recyclen... En hoe moet ik dat zien? Als je daarin een iets trapt, krijg je een gem waarin het beestje zit, en heb je nog steeds die star in bezit...?
Laatste:
waar is die star te vinden? Ik weet niet hoe hij heet in de editor, dus dat zou te lang zoeken zijn...
een constant effect kan je toch alleen verkrijgen door een item te enchanten met een gem met daarin een Golden Saint oid? iig geen kleinere gem toch? Ik kan het nu niet proberen, want ik heb er net 2 verkocht, om eens _gruwelijk_ te gaan trainen. (welke creatures zijn er nog sterker dan de GS eigenlijk, want die heb ik ook met 2 slagen dood, zonder een wapen wat ge-enchant is)
Is die Azura's Star (ofzo) de enige gem die groter is dan die waar een GS inpast? Of is die evengroot, maar is die te recyclen... En hoe moet ik dat zien? Als je daarin een iets trapt, krijg je een gem waarin het beestje zit, en heb je nog steeds die star in bezit...?
Laatste:
waar is die star te vinden? Ik weet niet hoe hij heet in de editor, dus dat zou te lang zoeken zijn...
constant effect = Grand soul gem met ofwel Ascended Sleeper, ofwel Golden Saint.
en ik voeg er ook ff twee
bij omdat dat nog niet zo lang geleden langs is gekomen, en daarvoor ook al niet zo lang geleden. Een BEETJE zoeken moet toch wel kunnen.
Es kijken, dr is bijna niks dat echt sterk is als je alles al kunt verslaan. maar bijv. Daedroths of Winged Twilights vond ik persoonlijk iets lastiger dan een GS of AS, ook al zijn ze minder waard in een soul gem.
Azura's Star is een soul gem waar je alles in kan vastzetten. Als je er een GS in vangt, werkt ie als een gewone grand soulgem. Het recyclen zit hem in als je em gebruikt. Als je een Grand gem met GS laat enchanten, is je gem weg. Als je met Azura's star iets enchant dan is de soul eruit weg, maar heb je de gem nog.
Azura's Star krijg je van Azura als je de quest voor haar doet. Die quest krijg je door naar Azura's Shrine te gaan, ergens zuidoosten op een schiereiland, in de buurt van Tel Branora. Check je poster-map voor de locatie, staat ie op.
en ik voeg er ook ff twee

Es kijken, dr is bijna niks dat echt sterk is als je alles al kunt verslaan. maar bijv. Daedroths of Winged Twilights vond ik persoonlijk iets lastiger dan een GS of AS, ook al zijn ze minder waard in een soul gem.
Azura's Star is een soul gem waar je alles in kan vastzetten. Als je er een GS in vangt, werkt ie als een gewone grand soulgem. Het recyclen zit hem in als je em gebruikt. Als je een Grand gem met GS laat enchanten, is je gem weg. Als je met Azura's star iets enchant dan is de soul eruit weg, maar heb je de gem nog.
Azura's Star krijg je van Azura als je de quest voor haar doet. Die quest krijg je door naar Azura's Shrine te gaan, ergens zuidoosten op een schiereiland, in de buurt van Tel Branora. Check je poster-map voor de locatie, staat ie op.
Ah thnx, het werktOp vrijdag 26 juli 2002 13:17 schreef Bonedancer het volgende:
[..]
niet op de tafel maar in de drawer. opentrekken alsof t een kist is, vervang de bestaande gem door de fake.
btw, enig idee hoe je makkelijk veel goud kan verdienen? die 100 a 200 goudstukken voor die opdrachten schiet niet echt op
Amateurcoureur en fervent banktukker
gtofire, ik heb de lords mail, dus ik hoef geen deadric cuirass meer (en zeker niet als ik er iemand voor moet neerleggen)
ff wat gecomprimeerde pics:

ik moet alleen dus nog schouderbeschermingdingen. ik had vrij goede, maar die ben ik kwijtgeraakt (?) (waarschijnlijk met teruggeven van gestolen spullen en daarna saven)
ff wat gecomprimeerde pics:

ik moet alleen dus nog schouderbeschermingdingen. ik had vrij goede, maar die ben ik kwijtgeraakt (?) (waarschijnlijk met teruggeven van gestolen spullen en daarna saven)
en wat voor invloed heeft de grootte van de soulgem en het beest wat erin zit nou???Op vrijdag 26 juli 2002 12:55 schreef GTOfire het volgende:
maar mustis, als je Divayth niet hebt vermoord, waar heb je dan je cuirass vandaan?
Die dwemer shit ZIJN de artifactsMisschien heb je het niet gehoord in het spel, maar Dwemer spullen zijn erg waardevol en illegaal om in te handelen, moeilijk om te vinden etc. (voor de NPCs dan, wij adventurers hebben dr minder moeite mee
)
/add: man ik heb echt een smiley fixatie zeg. Snap er niks van, maar mijn posts zijn wel sterk geel gekleurd.(kijk, doe ik het weer)
Maar als je iets op target doet, dan schiet hij het toch af? Hoe kan je get dan op zoveel mensen tegelijk doen?Op woensdag 24 juli 2002 23:16 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Daar maak je een GROTE fout. Soul trappen is juist voor warriors ed geschikt, omdat ze daarmee hun wapens kunnen upgraden. Zo had ik bijvoorbeeld een daedric dai-katana, ddie 1-60 dmg doet. Da's wel leuk, maar sommige vijanden moet je alsnog 2 of zelfs 3 keer raken. Dat is vervelend. Dus dan vang je een golden saint of een ascended sleeper(of iig iets hoogs en sterks), je gaat naar een enchanter, je gooit er ff absorb health 50 to 55 points op, dokt 100000(koopje), en voila, je hebt ineens een 51-115 zwaardje. Dat gaat al veel beter. En wat je ook kan doen, een exquisite ring enchanten met absrob health 100 points on target 50 feet!!!!!!!!! Als je een golden saint/asc. sleeper gebruikt om te binden, kan je in 2 seconden 900 hp pp van een hele groep mensen eten, waarna ze allemaal doodgaan, en jij op volle sterkte bent. Heb je ook al voor zo'n 100000.
ja, zo kan ik het ook, je moet wel een complete set hebben he 
En een enchantment heeft 3 dingen die iets te maken hebben met het item en de gem.
- enchantment x/y (x is de waarde die je erin stopt, bepaald door het aantal en soort magic effects. y is de maximale waarde die het item kan hebben, bepaald door het item)
- cast cost q (q is het aantal charge wat van de totale charge afgaat per keer dat de enchantment gebruikt word. ligt meestal rond de 1/10 van x)
- charge z (totale charge, geheel bepaald door de soul die in een gem zit)
welke gem je gebruikt heeft op 1 ding invloed: de prijs. Een common soulgem met Flame Atronarch is 4000, een Grand Soulgem met FA is 6000 (oid), maar voor enchanting maakt het geen zak uit.
GuuZ: hij kan gewoon op elke vijand 1 keer klikken
En een enchantment heeft 3 dingen die iets te maken hebben met het item en de gem.
- enchantment x/y (x is de waarde die je erin stopt, bepaald door het aantal en soort magic effects. y is de maximale waarde die het item kan hebben, bepaald door het item)
- cast cost q (q is het aantal charge wat van de totale charge afgaat per keer dat de enchantment gebruikt word. ligt meestal rond de 1/10 van x)
- charge z (totale charge, geheel bepaald door de soul die in een gem zit)
welke gem je gebruikt heeft op 1 ding invloed: de prijs. Een common soulgem met Flame Atronarch is 4000, een Grand Soulgem met FA is 6000 (oid), maar voor enchanting maakt het geen zak uit.
GuuZ: hij kan gewoon op elke vijand 1 keer klikken
ok, ik heb net van de armorer in balmora wat armor gejat dat hij achter de toonbank verstopt had, 2 dingen van 36, voor mijn doen best veel! (voor jullie is dat natuurlijk nix) Nu ben ik nog op zoek naar Dweamer Greaves in de ruïne bij Balmora, weet iemand waar die dingetjes liggen?
Verwijderd
HELP??? ik weet bij god niet wat ik gedaan heb. Maar opeens zegt elke handelaar: I'll do no business with one who bears the mark of zenithar???? it's obvious you have sworn a oath you have yet to perform of zoiets.\
wtf ?? nu kan ik dus helemaal niks meer op het moment???? wat heb ik gedaan want ik zou het echt niet weten!
wtf ?? nu kan ik dus helemaal niks meer op het moment???? wat heb ik gedaan want ik zou het echt niet weten!
GuuZ, orcish toevallig? Zijn volgens mij het meest waardevolle en beste medium armour. Weet ik niet zeker hoor. In vergeleiking tot daedric en glass is het niet veel, maar op zich is het nie slecht. (je armour rating word bepaald door je skill en je endurance, dus wat voor jou 36 is kan voor een ander 333 zijn 
en toppertje, check je journal naar de laatste quest die je gedaan hebt of die bezig is. Of check je stats naar factions waar je in zit, of check de topic list naar Zenithar. Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.
en toppertje, check je journal naar de laatste quest die je gedaan hebt of die bezig is. Of check je stats naar factions waar je in zit, of check de topic list naar Zenithar. Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.
die zijn ook niet voor een quest, die dwemer greaves, ze zijn in de ruïne waar je die puzzle box moet zoeken, een vriend van mij had ze daar gevonden (toen waren we nog niet achter de lock 35 deur waar je cuircass, helmet en boots vindt) Dus ergens in het eerste deel moeten ze liggen! Ik heb ze overal gezocht maar kan ze niet vinden, hij weet ook niet meer waar ze liggen. Hoe kan ik ze met die editor zoeken dan?
Verwijderd
Tsssss, twee keer eenOp vrijdag 26 juli 2002 14:38 schreef GTOfire het volgende:
constant effect = Grand soul gem met ofwel Ascended Sleeper, ofwel Golden Saint.
en ik voeg er ook ff twee![]()
bij omdat dat nog niet zo lang geleden langs is gekomen, en daarvoor ook al niet zo lang geleden. Een BEETJE zoeken moet toch wel kunnen.

Maar toch bedankt voor je antwoord hoor...
wehe, ja lijkt wel et mooist. maar hoeveel armor points is die deadric cuirass eigenlijk. als ie minder is hoeft et voor mij niet. ik heb zon robe dinges eroverheen (zie pic)Op vrijdag 26 juli 2002 16:43 schreef GTOfire het volgende:
ja, zo kan ik het ook, je moet wel een complete set hebben he
ik heb in de editor gezocht en gevonden wat ik zocht, er wordt niet zomaar een ding in een kastje/kistje gestopt, maar allemaal random dingen, dus waar ik een rechterschouderklepje vindt, vindt iemand anders wat raar servies! Heb het uitgetest door vlak voordat ik zo'n kist open te saven. En um verschillende malen te openen en steeds zat er iets anders inOp vrijdag 26 juli 2002 19:42 schreef GuuZ14 het volgende:
die zijn ook niet voor een quest, die dwemer greaves, ze zijn in de ruïne waar je die puzzle box moet zoeken, een vriend van mij had ze daar gevonden (toen waren we nog niet achter de lock 35 deur waar je cuircass, helmet en boots vindt) Dus ergens in het eerste deel moeten ze liggen! Ik heb ze overal gezocht maar kan ze niet vinden, hij weet ook niet meer waar ze liggen. Hoe kan ik ze met die editor zoeken dan?
hmm dat is inderdaad wel vreemd. zo zou je na 100x loaden precies kunnen vinden wat je zoekt.
etzelfde is met van die daedric gasten in die ruines. als je daarvoor saved en load heb die ook telkes een ander wapen
etzelfde is met van die daedric gasten in die ruines. als je daarvoor saved en load heb die ook telkes een ander wapen
lieve abeltje, je zoekt toch minstens een paar pagina's ff terug om tenminste iets gedaan te hebben? Je hebt niet echt recht van spreken om sarcastisch terug te gaan doen.
en ja, heel veel dingen zijn random
en een Daedric Cuirass is 266/300 op full, en de lord's mail is 333. Daedric is iig minder waard. Maar zeg nou zelf, als je boven de 200 zit maakt het toch geen ruk meer uit
en ja, heel veel dingen zijn random
en een Daedric Cuirass is 266/300 op full, en de lord's mail is 333. Daedric is iig minder waard. Maar zeg nou zelf, als je boven de 200 zit maakt het toch geen ruk meer uit
onder andere heb je daarvoor dus een Luck attribute... Zo heb je veel vaker grand soulgems enzoOp zaterdag 27 juli 2002 12:03 schreef GuuZ14 het volgende:
[..]
ik heb in de editor gezocht en gevonden wat ik zocht, er wordt niet zomaar een ding in een kastje/kistje gestopt, maar allemaal random dingen, dus waar ik een rechterschouderklepje vindt, vindt iemand anders wat raar servies! Heb het uitgetest door vlak voordat ik zo'n kist open te saven. En um verschillende malen te openen en steeds zat er iets anders inToch best vet!
Human Bobby
ok, ik zit dus een beetje vast ik ben bij de laatste quest van de imperial legion (Ik denk teminste dat het de laatste quest is). En ik moet dus een zwaard vinden. Dat zwaard ligt zuidwest van sadrith mora in abanabi. Een gare tovenaar hoord hem daar te hebben. maar daar is er geen tovenaar.
Ik ben er al een keer geweest alleen toen had ik die quest nog niet. Volgens mij had ik daar toen geen goed zwaard vandaan, dus ik denk dat ik hem heb laten liggen waar hij lag. maar ik zie ook nergens meer een lijk liggen van die tovernaar. heb ik nu dus gewoon pech of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben er al een keer geweest alleen toen had ik die quest nog niet. Volgens mij had ik daar toen geen goed zwaard vandaan, dus ik denk dat ik hem heb laten liggen waar hij lag. maar ik zie ook nergens meer een lijk liggen van die tovernaar. heb ik nu dus gewoon pech of zie ik iets over het hoofd?
Specs van mijn bak Hier!
Ik heb af en toe dat als ik op w druk ik ren in plaats van loop. Iemand enig idee hoe dit komt, vindt het wel handig en wou het graag ff weten. Scheelt me weer wat kramp in me pink.
always run staat op caps lock, dus misschien heb je die per ongeluk aangetikt bij het shift inrammen.
En helaas, sommige lijken verdwijnen na een tijdje. En met hun de zwaarden etc. die ze bij zich hadden. Als je echt zeker weet dat die gast daar had moeten zijn dan zul je het zwaard moeten cheaten. (player->additem "dat zwaard" 1)
En helaas, sommige lijken verdwijnen na een tijdje. En met hun de zwaarden etc. die ze bij zich hadden. Als je echt zeker weet dat die gast daar had moeten zijn dan zul je het zwaard moeten cheaten. (player->additem "dat zwaard" 1)
ok dat cheaten moet dan maar. waar moet ik dat precies doen? in console?Op zaterdag 27 juli 2002 19:33 schreef GTOfire het volgende:
en ik heb die editor niet dus kan iemand ff kijken wat de id is van chrysamere (the paladins blade). Dan kan ik gewoon weer verder
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
claymore_chrysamere_uniqueOp zaterdag 27 juli 2002 19:42 schreef msentinelb het volgende:
ok dat cheaten moet dan maar. waar moet ik dat precies doen? in console?
en ik heb die editor niet dus kan iemand ff kijken wat de id is van chrysamere (the paladins blade). Dan kan ik gewoon weer verder
np, kleine moeite
hmm hij vind hem nog niet. of ik doe iets fout of de id is niet goed:)
Specs van mijn bak Hier!
ik kan je wel command geven dat ook alle andere ook gaan gebruiken lvl 1 ofzo en dat zuigt ...
kijk in tes waar ie ligt
gewoon bij wapens kijken je kent naam dus je vind hem wel
btw tes zit er toch standaart bij ???
kijk in tes waar ie ligt
gewoon bij wapens kijken je kent naam dus je vind hem wel
btw tes zit er toch standaart bij ???
Verwijderd
Op zaterdag 27 juli 2002 18:19 schreef GTOfire het volgende:
lieve abeltje, je zoekt toch minstens een paar pagina's ff terug om tenminste iets gedaan te hebben? Je hebt niet echt recht van spreken om sarcastisch terug te gaan doen.
offtopic:
Whatever... Ik heb alles vanaf thread 1 gelezen, dus weet ik dat het uberhaupt ergens een keer naar voren is geweest. Maar nogmaals, hoe zou je het zelf opzoeken? Naar de woorden die ik hierboven genoemd heb? Wens ik je veel succes...
Als je iedere vraag afzonderlijk bekijkt, denk ik dat je bij 99% van de vragen kan zeggen: "Dat is al eens gezegd, ga een zoeken." Dus: ofwel je leest er lekker overheen, ofwel je geeft normaal antwoord. Lijkt me niet te moeilijk... En als er een vorm van 'sarcasme' naar mij geuit word, heb ik ALLE recht om op een gelijke manier te reageren.
Maar ok, ik heb verder écht geen zin in dit soort discussies, dus ik zeg al niets meer, ben je daar ook weer vanaf...
Whatever... Ik heb alles vanaf thread 1 gelezen, dus weet ik dat het uberhaupt ergens een keer naar voren is geweest. Maar nogmaals, hoe zou je het zelf opzoeken? Naar de woorden die ik hierboven genoemd heb? Wens ik je veel succes...
Als je iedere vraag afzonderlijk bekijkt, denk ik dat je bij 99% van de vragen kan zeggen: "Dat is al eens gezegd, ga een zoeken." Dus: ofwel je leest er lekker overheen, ofwel je geeft normaal antwoord. Lijkt me niet te moeilijk... En als er een vorm van 'sarcasme' naar mij geuit word, heb ik ALLE recht om op een gelijke manier te reageren.
Maar ok, ik heb verder écht geen zin in dit soort discussies, dus ik zeg al niets meer, ben je daar ook weer vanaf...
Ok fijn om te weten.Op zondag 28 juli 2002 01:12 schreef Abel het volgende:
blaat
Ik heb dus nu paar keer deur opengemaakt die op slot zat waarna er zo'n guard komt waaraan je dus geld moet geven. Maar ik heb gemerkt dat die ook gewoon spullen uit je inventory meeneemt.
Lijkt me nogal lullig als je vet goede wapens hebt enzo, kan je hier nog iets tegen doen of moet je van te voren ALLES op de grond droppen??
Volgens mij worden alleen je gestolen spullen(maakt niet uit van wanneer) meegenomen.
alst goed is staat dat erbij: gold en stolen goods ofzoiets.
mischien is dit al es langsgekomen, maar heb in vivec-st olms me toch een partij ebony spul gestolen niet normaal meer. ik zal nog ff de namen weer opzoeken want dit was wel de moeite waard.
je moet trouwes wel erg goed kunnen sluipen want er staan zon 4 man in 1 kamer
ik ga weer ff morrowinden (tis buiten niet uit te houwen)
mischien is dit al es langsgekomen, maar heb in vivec-st olms me toch een partij ebony spul gestolen niet normaal meer. ik zal nog ff de namen weer opzoeken want dit was wel de moeite waard.
je moet trouwes wel erg goed kunnen sluipen want er staan zon 4 man in 1 kamer
ik ga weer ff morrowinden (tis buiten niet uit te houwen)
neuh je moet gewoon niet naar die guards toegaan of je moet zorgen dat ze niet zien dat je naar binnengaat.Op zondag 28 juli 2002 10:20 schreef Tha_Freak het volgende:
[..]
Ok fijn om te weten.
Ik heb dus nu paar keer deur opengemaakt die op slot zat waarna er zo'n guard komt waaraan je dus geld moet geven. Maar ik heb gemerkt dat die ook gewoon spullen uit je inventory meeneemt.
Lijkt me nogal lullig als je vet goede wapens hebt enzo, kan je hier nog iets tegen doen of moet je van te voren ALLES op de grond droppen??
Volgens mij worden alleen je gestolen spullen(maakt niet uit van wanneer) meegenomen.
Je kan ook die spullen weer terugpakken uit een evidence kist *heh*
Human Bobby
Mooi, die ben ik onlangs nog tegengekomen.Op zondag 28 juli 2002 13:34 schreef Justice het volgende:
[..]
neuh je moet gewoon niet naar die guards toegaan of je moet zorgen dat ze niet zien dat je naar binnengaat.
Je kan ook die spullen weer terugpakken uit een evidence kist *heh*
Ja ik kwam er dus achter dat al me soulstones die ik van die Galderine in de mages guild had gejat weg waren. (grand soulgem met winged twilight van 60000
Begin nu eindeijk inzicht te krijgen in die multiplier shit, iedere keer 1 van je major/minor skills up gaat komt er 1/10 bij voor next lvl up, misc skills hebben daar geen invloed op, dus als je voldoende misc skills traint welke bepalend zijn voor 1 bepaalde attribute, dan kan je volgende lvl up *5 hebben voor die attribute, dus gewoon voldoende misc skills trainen en 15stat points/lvl is mogelijk
Ben btw gewoon nog wat aan het rondzwerven op die eilandjes rond Seyda Neen, vond daar in een scheepswrak een "worn Imperial key", ook een stomme grot met "Ash slaves" die me afmaken (ben lvl1), ook zijn er hier en daar van die ancestor tombs, met shrines waar je kan doneren en wat prulletjes om te jatten.
/edit/
key niet kay
Ben btw gewoon nog wat aan het rondzwerven op die eilandjes rond Seyda Neen, vond daar in een scheepswrak een "worn Imperial key", ook een stomme grot met "Ash slaves" die me afmaken (ben lvl1), ook zijn er hier en daar van die ancestor tombs, met shrines waar je kan doneren en wat prulletjes om te jatten.
/edit/
key niet kay
Ga eens naar Jabasha's rare books of zo in vivec en lees alle vijf de delen van dance in the fire, dan gaan er verschillende skills leuk omhoog. 
Niet kopen, maar gewoon lezen op de boekenplank..
Ik heb al eens zon book gelezen in Seyda Neen, unarmored skill gaat omhoog van "dance in the fire"Op zondag 28 juli 2002 14:36 schreef Tha_Freak het volgende:
Ga eens naar Jabasha's rare books of zo in vivec en lees alle vijf de delen van dance in the fire, dan gaan er verschillende skills leuk omhoog.
Ja, idd maar er zijn 5 of 6 delen en bij mij gingen volgens mij ook me athletics, acrobatics en nog 2 anderen omhoogOp zondag 28 juli 2002 15:02 schreef corpseflayer het volgende:
[..]
Ik heb al eens zon book gelezen in Seyda Neen, unarmored skill gaat omhoog van "dance in the fire"
Wat ook nog handig is om speed te trainen is hand-to-hand, gewoon zware bepantsering aandoen en Quest1 beginnen, als je dan de moordenaar mag doden ga je gewoon hand to hand met die gast, hij heeft immer ook geen wapen, als je genoeg gelvled hebt of je fatigue op is
kan je gewoon zonder prob naar buiten gaan en later terug komen om nog wat te oefenen

Bedoel je die gast die de moordenaar van die tax collecter is??
Die heb ik maar niet aangegeven, heb het niet zo met de authorities.
Check trouwens me 2 plaatjes in andere morrowind topic.
Die heb ik maar niet aangegeven, heb het niet zo met de authorities.
Check trouwens me 2 plaatjes in andere morrowind topic.
idd, die, ik ga hem aangeven zei ik, dus hij begint te vechten met zijn vuisten, echter als jij naar buiten gaat blijft hij doodleuk in zn hutje, dus je kan hem ff gebruiken om je hand to hand skill te verhogen mocht je plannen om speed te nemen als stat bij je volgende lvl up, een armor dragen is wel must anders mept hij je zo moe
.
Heb net ff beetje lopen exploren en ben bij een tomb terecht gekomen met wat skeletons, greater bonewalker of zo, nog een hunger en nog paar ventjes. Na ze afgemaakt te hebben, heb ik een helmpje van 15000
en een schild van 2250 gevonden. Niet slecht moet ik zeggen. 
Nu alleen nog een winkel vinden waar ik het voor zoveel geld kan verkopen.
Ben pas lv 5 btw.
Nu alleen nog een winkel vinden waar ik het voor zoveel geld kan verkopen.

Ben pas lv 5 btw.
Verwijderd
Mkay, ik ben even met de construction set bezig geweest. Ik wilde iets nuttigs maken, en dus ging ik aan de gang om een amulet te knutselen welke mij bij het omdoen ervan naar de creeper zou transporteren. Scheelt wat tijd omdat ik dan niet afhankelijk ben van silt striders en magic reisjes etc.
Nou wil alleen het geval dat ik niet echt op de plaats van bestemming kom: ik kom in Caldera, ik kom richting Ghorak Manor, maar helaas kom ik terecht zeg maar een meter of 10 ONDER Ghorak manor. Ik sta dus in een oranje omgeving, en als ik naar boven kijk zie ik het interieur van Ghorak Manor, en alle ID's van de objecten.
Heeft er iemand een soortgelijk item gemaakt en kent ie dit euvel? Kan die iemand zeggen wat ik precies fout heb gedaan? Want volgens mij heb ik alle coordinaten juist...
Ik kom dus WEL op de plek van bestemming, alleen een metertje of 10 eronder...
Nou wil alleen het geval dat ik niet echt op de plaats van bestemming kom: ik kom in Caldera, ik kom richting Ghorak Manor, maar helaas kom ik terecht zeg maar een meter of 10 ONDER Ghorak manor. Ik sta dus in een oranje omgeving, en als ik naar boven kijk zie ik het interieur van Ghorak Manor, en alle ID's van de objecten.
Heeft er iemand een soortgelijk item gemaakt en kent ie dit euvel? Kan die iemand zeggen wat ik precies fout heb gedaan? Want volgens mij heb ik alle coordinaten juist...
Ik kom dus WEL op de plek van bestemming, alleen een metertje of 10 eronder...
Verwijderd
Dat zou wel kunnen, maar ik weet alleen hoe de diepte en breedte assen te bepalen. Ik kan niet vinden hoe ik in TES de 'hoogte' kan vinden. Die is op een 1000ste in te voeren, en als ie 1 duizendste verkeerd zit, flipt het spel...
Kan iemand mij vertellen hoe ik die wél kan vinden (de hoogte dus), lijkt me logisch dat het te vinden is iig...
(En laat de discussie over al dan niet cheaten maar achterwege, daar is het al genoeg over gegaan in het andere TES topic
)
Dit is trouwens het script voor het amulet, die moet me dus in de cel plaatsen _voor_ de creeper, dus zeg maar net rechts van het krukje waar de trap eindigt:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die wél kan vinden (de hoogte dus), lijkt me logisch dat het te vinden is iig...
(En laat de discussie over al dan niet cheaten maar achterwege, daar is het al genoeg over gegaan in het andere TES topic
Dit is trouwens het script voor het amulet, die moet me dus in de cel plaatsen _voor_ de creeper, dus zeg maar net rechts van het krukje waar de trap eindigt:
Begin AeroDefinition
Short OnPCEquip
If ( OnPCEquip == 1 )
MessageBox "Your trip has ended."
Player->PositionCell, 169, -1024, -768, 384, "Caldera, Ghorak Manor"
PlaySound "wind low1"
Set OnPCEquip to 0
endif
End AeroDefinition
[quote]Op zondag 28 juli 2002 01:12 schreef Abel een hele zooi
Als je niks meer gaat zeggen moet je ook niet nog een laatste reply posten, dan zeg je gewoon helemaal niks meer.
En hoe ik het zou zoeken? Ik zou ff een stuk of 10 pagina's doorscrollen naar het woord soul gem. Dat heb je binnen no-time gedaan. Okay, ik zou het niet eens hoeven zoeken, omdat ik eerder Morrowind ff opstart, een soulgem pak, een golden saint erneer pleur, soultrap erop en knallen maar. Werkt een stuk sneller dan op antwoord wachten.
En nee, sarcasme dat met goed recht op je is afgestuurd behoeft geen sarcastisch antwoord. Accepteer je fout en leef ermee. Je hoeft hier niet eens verontschuldigingen te maken als je een iets te simpele vraag stelt, maar een beetje rot terugdoen terwijl je wel een duidelijk antwoord krijgt op je vraag is gewoon onzin.
Zeg dan helemaal niks en wees blij dat je antwoord HEBT.
Als je niks meer gaat zeggen moet je ook niet nog een laatste reply posten, dan zeg je gewoon helemaal niks meer.
En hoe ik het zou zoeken? Ik zou ff een stuk of 10 pagina's doorscrollen naar het woord soul gem. Dat heb je binnen no-time gedaan. Okay, ik zou het niet eens hoeven zoeken, omdat ik eerder Morrowind ff opstart, een soulgem pak, een golden saint erneer pleur, soultrap erop en knallen maar. Werkt een stuk sneller dan op antwoord wachten.
En nee, sarcasme dat met goed recht op je is afgestuurd behoeft geen sarcastisch antwoord. Accepteer je fout en leef ermee. Je hoeft hier niet eens verontschuldigingen te maken als je een iets te simpele vraag stelt, maar een beetje rot terugdoen terwijl je wel een duidelijk antwoord krijgt op je vraag is gewoon onzin.
Verwijderd
Op maandag 29 juli 2002 01:10 schreef GTOfire het volgende:
offtopic:
MWAHAHAHAHAHA... 'accepteer je fout', 'verontschuldigingen maken'...
Inderdaad, was niet van plan om NA de post nog iets te zeggen, staat niet voor niets aan het einde van de post, wel? Had je kunnen weten als je zou lezen wat ik zei. Maar daarentegen heb ik wel wat te zeggen als men reageert op een manier zoals jij dat doet, vind je het heel erg?
'maar een beetje rot terugdoen terwijl je wel een duidelijk antwoord krijgt op je vraag is gewoon onzin' --> is geen duidelijk antwoord, iemand die een vraag stelt zit niet te wachten op een
, ook al is de vraag vour jou NOG zo logisch, en dat jij zegt dat 'je eerder het spel start dan het te vragen' komt omdat je niet goed leest: ik zei nog dat ik het niet kon proberen, omdat ik GEEN GEM MET EEN GS OID heb!
whatever...
Als je niet gewoon een antwoord wil geven, dan doe je het toch niet?
MWAHAHAHAHAHA... 'accepteer je fout', 'verontschuldigingen maken'...
Inderdaad, was niet van plan om NA de post nog iets te zeggen, staat niet voor niets aan het einde van de post, wel? Had je kunnen weten als je zou lezen wat ik zei. Maar daarentegen heb ik wel wat te zeggen als men reageert op een manier zoals jij dat doet, vind je het heel erg?
'maar een beetje rot terugdoen terwijl je wel een duidelijk antwoord krijgt op je vraag is gewoon onzin' --> is geen duidelijk antwoord, iemand die een vraag stelt zit niet te wachten op een

whatever...
Als je niet gewoon een antwoord wil geven, dan doe je het toch niet?
lol, je beseft je toch wel dat die post vooral bedoeld was om jou te laten reageren?
Je zou er niks meer over zeggen, iig niet na die vorige post. And look what we have here, jij weer in discussie.
Je kan het WEL proberen, want dat zeg ik ook, je maakt gewoon ff een nieuwe GSG met GS erin (zoiets heet ff quicksaven, cheaten, uitproberen, quickloaden). Als je al zolang hier zit moet je toch onderhand wel weten hoe dat moet, anders lul je toch echt uit je nek.
En ik heb echt een duidelijk antwoord gegeven. Jij vraagt een stomme vraag, ik geef een antwoord en zeg dat het een stomme vraag was. Ik zie niet in waarom er dan nog deze hele discussie achteraan moet komen, maar ik heb er intussen erg veel lol in.
Welnu, ga je nou wel echt niet meer in discussie of breek je nog een keer je woord?
Je zou er niks meer over zeggen, iig niet na die vorige post. And look what we have here, jij weer in discussie.
Je kan het WEL proberen, want dat zeg ik ook, je maakt gewoon ff een nieuwe GSG met GS erin (zoiets heet ff quicksaven, cheaten, uitproberen, quickloaden). Als je al zolang hier zit moet je toch onderhand wel weten hoe dat moet, anders lul je toch echt uit je nek.
En ik heb echt een duidelijk antwoord gegeven. Jij vraagt een stomme vraag, ik geef een antwoord en zeg dat het een stomme vraag was. Ik zie niet in waarom er dan nog deze hele discussie achteraan moet komen, maar ik heb er intussen erg veel lol in.
Welnu, ga je nou wel echt niet meer in discussie of breek je nog een keer je woord?
Verwijderd
yes, soon kan ik morrowind met meer dan 5 fps spelen! 
heb een 1800xp met geforce4 besteld
kan niet wachten!
heb een 1800xp met geforce4 besteld
Hehe, ik heb ook beide -cpu en videokaart- geupgrade, een xp1700+ 512sdram gf4ti4400, als ik met nm neus voor een stad sta krijg ik soms nog 5fps
, nu begrijp ik waarom de helft van de TES forum klaaft over kutperformance
editMaar het speelt iig beter dan met die duron 800/133, gf4 had ik al.

editMaar het speelt iig beter dan met die duron 800/133, gf4 had ik al.
et schijnt niet zoveel uit te maken hoe snel je systeem is, ik zit in een grote stad ook tussen de 5 en 12 fps. en dat op een vooroorlogse athlon 500 (wel met een overklokte g3)
Ben overigens lvl5 nu,
65str
50ag
80end
50speed
luck en willpower als pre skills
stealth als main
Heb nog steeds mn oude zuiggear, 6 ac class, iron sparksword, 31 sneak, nog 10lvl tjes ofzo en ik kan beginnen stelen,
eindelijk die fiend katana van die lul uit Balmora dan
65str
50ag
80end
50speed
luck en willpower als pre skills
stealth als main
Heb nog steeds mn oude zuiggear, 6 ac class, iron sparksword, 31 sneak, nog 10lvl tjes ofzo en ik kan beginnen stelen,

Ik heb dit spel nu ook een paar dagen gespeeld, en moet zeggen dat ik het best leuk vindt. Ik doe veel met magic en ik handel veel (zo kun je wel makkelijk geld verdienen
). Maar nu heb ik toch een paar vragen:
1) Hoe kan ik zelf potions maken? Ik heb genoeg ingrediënten bij me die ik onderweg vindt, maar hoe kan ik daar een drankje van maken?
2) Kan ik ook zelf enchanted items maken als je een hoog level bereikt? (Enchant is bij mij nu level 66, en ik ben zelf level 31, en ik ben Warlock bij de Magic's guild)
3) Waar kan ik Glass Armor vinden? Ben nu level 55 met light armor, maar die boilt leader armor zuigt.
1) Hoe kan ik zelf potions maken? Ik heb genoeg ingrediënten bij me die ik onderweg vindt, maar hoe kan ik daar een drankje van maken?
2) Kan ik ook zelf enchanted items maken als je een hoog level bereikt? (Enchant is bij mij nu level 66, en ik ben zelf level 31, en ik ben Warlock bij de Magic's guild)
3) Waar kan ik Glass Armor vinden? Ben nu level 55 met light armor, maar die boilt leader armor zuigt.
[ Voor 0% gewijzigd door Marcj op 31-07-2002 16:50 . Reden: Typo's ]
Je kan zelf potions maken door middel van een soort ouderwetse mixer.Marcj schreef op 31 juli 2002 @ 16:49:
Er zijn verschillende onderdelen en als je ze allemaal hebt/gebruikt gaat het beter dacht ik.
Neem eens een kijkje in Ald-ruhn in de mages guild. Zap er gewoon heen door middel van travel bij 1 van die mages en kijk in die soort van storage room op dezelfde verdieping, daar kan je die spullen in een van die zakken/kisten vinden.
Hier is een lijst van met welke ingredienten je bepaalde potions kunt maken.
http://www.rpgplanet.com/morrowind/goods/magic.asp
Hier is een hele faq te vinden over alchemy zodat je er wat meer over weet.
http://www.bullhonkie.com/morrowind/alchemy_faq.php
En hierzo nog een stukje over enchanten.
http://www.bullhonkie.com/morrowind/#5.1
En wat dat glass armor betreft:
IK ZOU OOK WELEENS WILLEN WETEN WAAR IK DIE KAN VINDEN.
Laat maar ik zie net dat dat ook in de faq staat.
Astublieft..
http://www.bullhonkie.com/morrowind/#7.1
Dit topic is gesloten.