[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

ik denk dat ik die al dood heb ja, als ik een van de overgebleven slaven in de mijn vraag naar stop the mining, krijg ik als antwoord de slaven en specifiek dahleena te bevrijden. In het 'stadje' in het midden is niemand meer in leven. (al kan ik me niet herrinneren daar iemand anders dan die 2 slaven te zijn tegengekomen.. Ik zal nog eens goed rondkijken.

edit: er zijn 3 mensen aanwezig in e eerste guard tower. een mage, een warrior en nog een. Van de laatste heb ik met mijn uitmuntende sneak skills (en een chameleon 60-80% ring) de sleutel gejat.. Ik heb het intussen al geprobeerd gewoon iedereen te vermoorden en alle andere slaven te bevrijden, maar ik heb toch echt dahleena nodig.. hoe respawn ik haar??

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Helvi zit niet in het 'stadje' van de mines, maar in dat big-ass gebouw op de berg in Caldera zelf.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ok zal ik daar eens kijken.

edit: gekeken - maar hoewel ik in een kist wel een gefaketje pledger (boekhouding) vindt, heb ik er niets aan als ik de bazen (die gast op 2e verdieping vlakbij dat boek en die beneden (principal shareholder) aan het bureau) vermoord. Een orc ergens anders in huis zei zoals je al vertelde 'well, we can't do anything if the boss isn't around' of iets in die geest als je over 'stop the mining' praat. Nadat de bazen vermoord zijn, is het hele topic niet meer beschikbaar.. ik dus weer helemaal naar ald'rhuin gefietst en naar stop the mining gevraagd.. ze willen hem alleen nog steeds niet aftekenen :( Er kwam eerder trouwens ook al niets in mn journal te staan.. *baal* misschien heeft het spel de quest wel afgetekend, maar is ie dus opnieuw begonnen. Moet ie dus nog eens worden afgetekend.. zoiets..

Wil ik het ook nog wel eens proberen met dahleena te spawnen, maar heb geen idee hoe ik dat de console wijsmaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

player->placeatpc "dahleena (als dat de goede ID is)" 1 1 1

en bij mij kwam er ook niks in mn journal te staan, maar het werkte wel (toen ik de eerste keer een paar van de slaven had bevrijd ben ik ook niet naar ald-ruhn gegaan, wist toen nog niet dat die quest bestond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ok, bedankt.. nu ff zien er tijd voor te krijgen het ook te proberen... heb net werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:00
Ik moet nu een ring uit een pond halen voor een vrouwtje tussen gnisis en khuul maar ik krijg hem maar niet gevonden!!

Weet iemand van jullie waar ik die ring kan vinden?

[Toevoeging]
SPOILER:
Ok mensen zoek je nog een plek en weet je niet hoe je er kan komen zie deze travelguide:
[url="http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_travel.txt"]http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_travel.txt[/url]

Nog veel meer info is te vinden op:
[url="http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html"]http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Weet niet meer waar ie precies lag, goed kijken is het enige advies.
Dat advies geld trouwens ook voor de omgeving. In de buurt van het vrouwtje staat namelijk een gast met 80 chameleon. Als je die ring teruggeeft blijkt dat een tweetal con-artists te zijn die hulpeloze reizigers verrast met het ring-verhaal en ze vervolgens overvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je zelf enchanten? Moet je dan een enchanter vinden of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op vrijdag 19 juli 2002 23:38 schreef GTOfire het volgende:
Weet niet meer waar ie precies lag, goed kijken is het enige advies.
Dat advies geld trouwens ook voor de omgeving. In de buurt van het vrouwtje staat namelijk een gast met 80 chameleon. Als je die ring teruggeeft blijkt dat een tweetal con-artists te zijn die hulpeloze reizigers verrast met het ring-verhaal en ze vervolgens overvalt :)
Hmm is het bij mij zeker verkeerd gegaan.

Ik zag eerst die chameleon gast.. ->talk->'I don't wanna talk to you->goodbye..
vrouw->go get ring!-> ok!

dus je duikt de pond in, de ring ligt bijna tegen de wand vlakbij de (vanuit waar je erin komt) 2e plant. (een beetje erachter). Goed zoeken.. Zodra ik die ring pak: 'Thief!' 'you thetcher!' :? naja, dan maar dood..

moet dahleena zo nog proberen.. was alweer heel ergens anders..
Op zaterdag 20 juli 2002 20:15 schreef JanMaster het volgende:
Hoe kun je zelf enchanten? Moet je dan een enchanter vinden of wat?
Je kan het zelf ook als je een hele hoge enchant skill hebt.. das geloof ik gewoon met soulgem (met beest erin) op jezelf klikken. Weet t niet zeker, zelf nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 20:58 schreef SilentStorm het volgende:

[..]

Je kan het zelf ook als je een hele hoge enchant skill hebt.. das geloof ik gewoon met soulgem (met beest erin) op jezelf klikken. Weet t niet zeker, zelf nooit gedaan.
ik ben er nu uit, maar iets anders, het lukt me maar niet m'n Alchemy skill te verhogen. Nou las ik op inet dat je het kunt verhogen door heel veel potions te maken en door boeken te lezen.
Dat van dat boeken lezen, dat heb ik gemerkt, alleen zijn zo ongeveer al m'n skills behalve alchemy hierdoor omhoog gegaan :z Dat van dat potions dat lukt niet, je kan kijken bij je skill hoe dichtbij je al bij een verhoging bent, maar dat staat na 10 potions nog steeds op 0/100...
Nu is mijn vraag dus welke boeken je moet lezen (locatie hoeft niet perse), en waarom m'n alchemy skill dus niet omhoog gaat, na het maken van tig potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

je potions moeten ook enig effect hebben en als je de specifieke kenmerken van de ingredienten nog niet weet, kun je (dacht ik) ook geen werkende potions maken. Voor de boeken: Er stond een lijst ergens in het vorige topic, maar het zijn er maar een stuk of 3,4 dus je kunt beter eens bij bv ajira in het magesguild, balmorra langsgaan voor wat training.
Als je een beetje hebt rondgelopen is hij in het begin een heel aardig verkooppunt voor alle zooi die je meesleurt. Het feit dat hij maar 400(toch?) drakes heeft maak je goed door steeds wat te trainen en dan weer te verkopen. (trainen kost wat geld en dat komt er weer bij). Zorg er wel eerst voor dat hij een goeie vriend van je wordt of het kan nog duur worden.

Ik kan dit voor de meeste skills wel aanraden: doe de eerste 10,20 levels training. Het begin duurt anders vaak erg lang en het kost nu nog maar weinig geld. (geloof me, tegen de tijd dat je je eerste dwemer, daedric, of whatever ruin hebt gehad, klaag je niet meer over te weinig geld. Alleen nog over een feit dat je geen goeie koper kan vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overal zijn necromancer boeken te vinden, vaak met necromancer erbij. weet iemand of je zelf ook necromancer kan worden? (dus met permanent summoned beesten)
misschien met constant effect summon beest on self?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op maandag 22 juli 2002 08:41 schreef Bonedancer het volgende:
overal zijn necromancer boeken te vinden, vaak met necromancer erbij. weet iemand of je zelf ook necromancer kan worden? (dus met permanent summoned beesten)
misschien met constant effect summon beest on self?
weet niet of het kan, ik had wel een ebony shield met constant invisibility effect, maar als je dan door een deur ging moest je weer je shield opnieuw enquippen voor die spell ;)

Als je met een summoned beest in town komt krijg je wel alle bewakers op je af dus of je dat nou wil...

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je zo'n beetje alle quests gedaan hebt en je ability scores staan erg hoog is het leuk om je in een vampier te laten veranderen - krijg je heel veel bonussen aan scores en skills, en een paar nadelen. het grootste nadeel is dat niemand meer met je wil praten, maar als je toch alles al gedaan hebt bij de normale mensen kun je een vampieren clan joinen en nieuwe quests krijgen. kun je ook leuk al die mensen gaan slachten omdat je er verder nix mee kan.

en het is niet zo'n goed idee om op het strand te gaan liggen zonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
kanj je je ook in een corpus beest laten veranderen door corpus te krijgen? vroeg ik me af :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

BrZ

Op maandag 22 juli 2002 10:38 schreef Justice het volgende:
kanj je je ook in een corpus beest laten veranderen door corpus te krijgen? vroeg ik me af :)
Corprus krijgen is deel van de main quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Ik ben nu in Vivee en ik moet hier een smid van z'n contractj beroven dattie in z'n keldertje schijnt te bewaren! Dus ik heb dat manneke neergerost en toen wou ik dat kamertje in... maar er zit een lock van level 30 op!!!!

Hoe kom ik hier in? Wat voor lockpick heb ik nodig?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een goede lockpick kopen of trainen op security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op maandag 22 juli 2002 12:15 schreef BrZ het volgende:

[..]

Corprus krijgen is deel van de main quest ;)
:o snel verder spelen dan ;) damn tof spel alle dingen die je wilt die zitten er in :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je krijgt wel corprus, maar je word geen beest, je uiterlijk blijft hetzelfde.

En ik heb een vraagje, ik zit ook vast. Niet in een bepaalde quest ofzow, maar gewoon in het algemeen. Ik heb de main quest uitgespeeld, ben Archmaster van Great House Redoran, Master Thief. In mn huisje heb ik genoeg spul om het niet op te noemen (anders lijkt het op opscheppen), maar safe to say een quest naar alle daedric wapens ofzow zit er niet meer in.

Wat nu? Omdat ik het al zo lang gespeeld heb, vind ik de quests ook minder leuk. Heb net de Morag Tong gejoined, krijg een writ, loop een eindje, kill die gast, lever writ in, loop terug, begin van voor af aan. Dat was ooit leuk, nu is het saai.
Ben bang dat de Imperial Legion hetzelfde word.

Nog andere ideeën? Het hele eiland (op respawnende mensen na) uitmoorden is ook weer zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is best leuk om een constant effect summon beest on self te hebben, maar weet iemand ook of er items bestaan die meer dan 120 enchantment points op kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Respawnen sommige beestjes? of is het zo dat het gehele eiland afgeslacht kan worden, beestjes incluis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Zit nog steeds vast met dat hortator gebeuren :D .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

fire eye heeft geen orders meer dus ik moest maar naar vivec. paar orders afgehandeld, totdat ik iemand 2000 gold moet afbriben. nu moet ik op zoek gaan naar mallapi waar haar broer vermoord is.

nu is mallapi nergens te vinden

weet iemand waar mallapi ligt, of liegt die mevrouw (gaat ik straks nog ff checken)

hier de order:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marco.pat/picz/other/mallapi.jpg

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

creatures respawnen. (Ga maar eens terug naar die daedric ruin die je een week terug nog hebt gecleared. Weer allemaal nieuwe toekomstige soul-gem bewoners >:)
Maar bijv. Ordinators respawnen ook. Het hele eiland voor jezelf kan dus nooit.

mallapi ligt een eind ten noord-oosten van Gnaar Mok, op een afstand vergelijkbaar met 2/3 van die tussen Seyda Neen en Pelagiad op je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

Dit schild was echt erg goed verstopt :) maar wel de moeite waard om te vinden. weet eigenlijk niet meer precies waar. Maar wou eigenlijk ff weten of nog meer mensen hem hebben gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.bays/1.jpg

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hmm bij mij hing ie hoog aan een muur in een donkere grot. leuk schild wel. ik gebruik em nu telkens om health op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

ja bij mij daar ook ergens beetje een vage plek

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

in Ibar-Dad, hoog aan de muur in de laatste kamer. Vlakbij Urishuka nog wat camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik gebruik em niet alleen om health op te halen, maar ook omdat het het beste schild is in Morrowind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

meeste kennen hem dus al:) weten jullie nog meer goede items?? te liggen?

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb nog een lords cuirass van 250. erges gestolen van een ontslagen soldaat ofzo in een onderwater grot bij vivec

maar die was al bekend volges mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
er was een site die al die plaatsen en items gaf alleen die is offline gegaan :(
waar in vivec ? want vivec is best wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

Die heb ik nog niet!!! waar in vivec ja:)

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb geen id eigenlijk., voor me gevoel was et aan de rand van st olms of de arena. dus ergens aan de rand onder water zit een deur

gewoon ff een lekker baantje trekken om die "vierkanten" heen :D je komt et vanzelf tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ist ook een idee om een apart topic te openen met portret/vakantie foto's van je mannetje.

die van mij ziet er wel erg 1337 uit (bijna alleen deadra en met rok)
lijkt wel zon bepantserde samurai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post gewoon in t andere topic :), leuk id ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwelijk schild!!
Maar waar kan ik Soul Gems (veel) kopen, of jatten van iemand? Een beetje in het begin, ik ben nog niet zo lang bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 10:16 schreef Justice het volgende:

[..]

weet niet of het kan, ik had wel een ebony shield met constant invisibility effect, maar als je dan door een deur ging moest je weer je shield opnieuw enquippen voor die spell ;)

Als je met een summoned beest in town komt krijg je wel alle bewakers op je af dus of je dat nou wil...
Toch wel vaag... Een of andere vage gast die normaal op die brug vlak voorbij het fort ten oosten van Balmora staat, kwam met een gesummond skelet Balmora binnen, mij achterna. Hij liep met dat skelet gewoon langs 3 guards die nix deden... Vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang je gesummonde beesten maar geen onschuldige 'mensen' aanvallen maken de guards er ook geen probleem van. ik liep zelf ook vaak met permanent summoned beesten door de stad heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
LOL en jij vind het gek dat die mensen jouw niet zo moesten .....

PAS OP HE of ik stuur mijn euhe eueh ..... skelet op je af .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ring gebakken met constant effect summon flame atronach on self. alstie dood gaat moet je gewoon ff de ring opnieuw equippen. ook heb ik een ring met constant effect absorb 2 health on target. als je die aantrekt vuurt ie 1 x on target, vanaf dat moment absorb je altijd 2 health van target tot ie dood is. leuk voor beesten die je anders niet dood krijgt. gewoon ff locken en wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 09:59 schreef Bonedancer het volgende:
zolang je gesummonde beesten maar geen onschuldige 'mensen' aanvallen maken de guards er ook geen probleem van. ik liep zelf ook vaak met permanent summoned beesten door de stad heen.
Ja maar dat skelet viel mij wel aan, en ik had geen prijs op m'n hoofd staan. Die gast zelf was trouwens ook niet echt vriendelijk, met z'n war axe. Naja ik heb m toch vanaf een dak neergeschoten met pijlen, dus hijs geen probleem meer, maar toch wel vaag. Maar waar kan ik nou Soul Gem krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soul gems bij mage guilds, te koop of te leen, soms bij tempels, vaak in tombs. azura's soul gem is te vinden in azura's shrine helemaal rechtonderin. herbruikbare grand soul gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb zelf een Dragonbone cuirass. Die kun je vinden in de m-nog-wat grotto. De ingang is onder water bij een eilandje ten zuidwesten van Ebonheart. Ik heb het eerlijk gezegd ook niet zelf gevonden, maar in de editor gekeken waar ie lag :)
Je moet ook wel gek zijn om al die eilandjes af te struinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:29 schreef Bonedancer het volgende:
soul gems bij mage guilds, te koop of te leen, soms bij tempels, vaak in tombs. azura's soul gem is te vinden in azura's shrine helemaal rechtonderin. herbruikbare grand soul gem.
Dan mot ik nog ff een hogere rank krijgen, want ik heb ze bij die 4 waar je naar toe kan teleporteren nog niet gevonden...
Heb er wel wat in kisten gevonden in dorpjes enzo... Meestal Petty soulgem dus niet heel erg goed (rat, worm, nix-hound...), en in die kisten van het mages guild liggen idd lesser soulgems, maar onder de neus van zo'n mage dus niet echt handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

grand soul gems zijn vaak wel te vinden in van die bandieten grotten. heb laatst wel 7 van die condooms uit kratten gepakt in 1 grot

gewoon zon goldenwingbeest summonen, soulcapture erop en killen maar.
80000 per stuk; moet je wel zon verkoper plugin hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
of gebruiken :)
constant levitate
constant restore health
constant bound
constant invisibilty
constant drain health
als je er 8 hebt :)
kan je best veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ff een domme vraag mischien, maar hoe maak je onderdelen met een constant effect. en welke onderdelen hebben een hoge magic fill (kan je dit verhogen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
gewoon zon goldenwingbeest summonen, soulcapture erop en killen maar.
80000 per stuk; moet je wel zon verkoper plugin hebben
een goldy summonen? HOE? vertelvertelvertel (little secret)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 13:57 schreef streafer het volgende:
of gebruiken :)
constant levitate
constant restore health
constant bound
constant invisibilty
constant drain health
als je er 8 hebt :)
kan je best veel :)
ewww zit dit allemaal in 1 item via 8 soul gems ofzo? of hoe doe je dit? en hoe doe jij dan constant drain health? ik heb nu wel een vage zelfgemaakte ring met const summon flame atronach en een andere met const absorb heath 2 pt on target maar beide ringen zijn propvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 14:15 schreef MUSTIS het volgende:
ff een domme vraag mischien, maar hoe maak je onderdelen met een constant effect. en welke onderdelen hebben een hoge magic fill (kan je dit verhogen?)
enchant bij een enchanter, gebruik je grand soul gem met je golden beest erin, kies een te enchanten item en kies constant effect (button) onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Op dinsdag 23 juli 2002 14:20 schreef Bonedancer het volgende:

[..]

een goldy summonen? HOE? vertelvertelvertel (little secret)
ik had er een paar scrolls van, maar ik heb em ook als spell (alleen heb ik niet veel % kans dat het lukt want ik ben een fighter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je die spell gefunden? anders die scrolls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

Op maandag 22 juli 2002 22:40 schreef MUSTIS het volgende:
heb geen id eigenlijk., voor me gevoel was et aan de rand van st olms of de arena. dus ergens aan de rand onder water zit een deur

gewoon ff een lekker baantje trekken om die "vierkanten" heen :D je komt et vanzelf tegen
Hmm ik ben flink aan het zwemmen geweest maar kan het niet vinden. is het echt een deur onderwater of zon ding met tralies

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
waarschijnlijk kom je ergens onder in een gebouw uit maar waar... welk ofzo geheime deur ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een constant effect moet je ff een zwaard, ring, shield, iets wat je draagt, enchanten, zelf, als je een hoge skill hebt, of een enchanter zoeken. Je moet een Grand Soul Gem hiervoor hebben, met een waarde van 80.000+.

-=kleine spoiler voor sommigen=-
Dit betekent dat je een Golden Saint of Ascended Sleeper moet soultrappen.
Om die te summonen, moet je een spel/scroll ervoor hebben. Zulke krachtige spells kun je kopen in Tel Branora, van Felen Maryon.
Hij zit in de Upper Tower, Therana's Chamber.
Van bullhonkie gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gek :( |:(

ik zit in de dwemer cave en moet die dwemer puzzle box zoeken

met mijn vorige character kon ik em zo vinden en ging ik weer weg deze nieuwe is veel bikkelder en ik kan dat ding echt niet vinden ;(
waar ligt dat ding??
ik zit al in de dwemer cave dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

Op dinsdag 23 juli 2002 16:33 schreef sahga het volgende:
ik word gek :( |:(

ik zit in de dwemer cave en moet die dwemer puzzle box zoeken

met mijn vorige character kon ik em zo vinden en ging ik weer weg deze nieuwe is veel bikkelder en ik kan dat ding echt niet vinden ;(
waar ligt dat ding??
ik zit al in de dwemer cave dus
ja ik heb er ook jaaaaren naar gezocht maar zou niet weten waar ie precies lag :)

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

Op dinsdag 23 juli 2002 16:13 schreef streafer het volgende:
waarschijnlijk kom je ergens onder in een gebouw uit maar waar... welk ofzo geheime deur ??
ik probeer dat armor van die soldaat die ontslagen is in vivec te krijgen. hun zeggen dus dat er ergens een deur is maar ik ben al rondjes rond die dingen gezwommen en kan het echt niet vinden

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.elferen/mqcaius1.jpg
voor alle mensen die het moeten weten waar ie zit

En het klopt je moet als je beneden aankomt meteen weer omhoog rechts en daar zit een deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op dinsdag 23 juli 2002 14:22 schreef Bonedancer het volgende:

[..]

ewww zit dit allemaal in 1 item via 8 soul gems ofzo? of hoe doe je dit? en hoe doe jij dan constant drain health? ik heb nu wel een vage zelfgemaakte ring met const summon flame atronach en een andere met const absorb heath 2 pt on target maar beide ringen zijn propvol
jammer maar je zit uit je nek te lullen ;) post eens een screenie? constant effects kan je namelijk alleen op jezelf targetten, dus absorb health heeft totaal geen nut dan, omdat je van jezelf absorbed en het er bij jezelf weer bijkomt. erg nutteloos (ik kreeg het niet als "on target" iig)

edit: ik zag dat streafer een referentie maakte naar een constant drain health, waarom wil je health van jezelf weghalen?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij het mages guild nu genoeg duties gedaan, maar op de een of andere manier kan ik niet meer promoten. Ze zeggen 'you do not meet our requirments'.
Nu heb ik gekeken wat dat dan is, dat is (voor envoker) één skill op 30 (heb ik) en 2 skills op 5. N weet ik niet zeker of daar het probleem zit, want alle skills waar ze om vragen zijn allang boven de 5. Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 19:07 schreef JanMaster het volgende:
Ik heb bij het mages guild nu genoeg duties gedaan, maar op de een of andere manier kan ik niet meer promoten. Ze zeggen 'you do not meet our requirments'.
Nu heb ik gekeken wat dat dan is, dat is (voor envoker) één skill op 30 (heb ik) en 2 skills op 5. N weet ik niet zeker of daar het probleem zit, want alle skills waar ze om vragen zijn allang boven de 5. Hoe zit dit?
is die skill op 30 een van de fav. skills van de mages guild?

en ff wat anders, mijn char is totaal niet op magic gericht maar nu wil ik dat toch wel leren, maar hoe doe ik dat het snelste? i mean, magic schools op lager dan 10, enchantment zelfs op 5 :P

en dat terwijl ik verder 51 Axe heb en 72 strenght, luck ook vrij hoog... maar magic kan ik geen reet van :P
ik blijf bijv proberen vuurballen te schieten, heel soms lukt t maar... gaat je skill die keren dat t niet lukt nou ook omhoog of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 19:36 schreef HS het volgende:

[..]

is die skill op 30 een van de fav. skills van de mages guild?

en ff wat anders, mijn char is totaal niet op magic gericht maar nu wil ik dat toch wel leren, maar hoe doe ik dat het snelste? i mean, magic schools op lager dan 10, enchantment zelfs op 5 :P

en dat terwijl ik verder 51 Axe heb en 72 strenght, luck ook vrij hoog... maar magic kan ik geen reet van :P
ik blijf bijv proberen vuurballen te schieten, heel soms lukt t maar... gaat je skill die keren dat t niet lukt nou ook omhoog of?
Ja...
maar goed ik zou trainingen nemen bij mages guild, heb ik ook gevraagd, eerst mensen voor 20 gold ofzo briben, en veel duties voor Ajira doen, zodat ze 100/100 voor je heeft, en die trol die zegt dat je er niet moet storen (ook in Balmora), die 30 gold geven, etc. De trainingen zijn dan nog een stuk goedkoper.
Train ze tot level 20 ofzo, dan kun je ze zelf gaan trainen, anders kost het veel te veel magicka, want je leert alleen van die vuurbal als het lukt om m te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op dinsdag 23 juli 2002 16:29 schreef JanMaster het volgende:
Voor een constant effect moet je ff een zwaard, ring, shield, iets wat je draagt, enchanten, zelf, als je een hoge skill hebt, of een enchanter zoeken.
Zelf constant effects enchanten kun je wel vergeten, dat haal je met 100/100 nog niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 20:07 schreef Hydra het volgende:

[..]

Zelf constant effects enchanten kun je wel vergeten, dat haal je met 100/100 nog niet.
nog nooit geprobeerd... Ik geloof je op je woord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, nu nog geld om trainingen van te betalen, denk dat ik maar s langs die creeper moet, heb bijv wel een daedric mes van iets van 30000... dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

bruut helmpie heb ik nu :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.bays/mas.jpg

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
waar ligt ie heb geen zin om in tes t e zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

dragon fel dat ligt ergens boven in op het grootste eiland. en daar in dat dorp zit een tovernaartje (necromancer ofzo) en die moet je dood rammen en dan heb je hem.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ff met een bootje naartoe :)
ik haat 1 ding : TIJD TEKORT !!!!
ik moet nog zoveeeel doen ...
vivec paar dingen
ebonhart paar dingen
10 grotten ofzo .....
etc en ik sjouw me een hernia ..... 2000 kilo kreeg ik ook niet in 1 x mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

waar is die creeper gast ook al weer?

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

Op woensdag 24 juli 2002 07:52 schreef streafer het volgende:
ff met een bootje naartoe :)
ik haat 1 ding : TIJD TEKORT !!!!
ik moet nog zoveeeel doen ...
vivec paar dingen
ebonhart paar dingen
10 grotten ofzo .....
etc en ik sjouw me een hernia ..... 2000 kilo kreeg ik ook niet in 1 x mee :(
je moet gewoon een huisie zoeken in balmora ofzo en daar al je spullen dumpen die je wil houden maar nog niet nodig hebt.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 09:49 schreef msentinelb het volgende:
waar is die creeper gast ook al weer?
Caldera. 2e huis rechts als je vanaf balmora onder de guard towers binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 22:26 schreef msentinelb het volgende:
bruut helmpie heb ik nu :P

[url="http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.bays/mas.jpg"][afbeelding][/url]
Ik heb em ook. Ergens uit een dwemer ruïne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

kan iemand mij ff helpen,

ik ben lid van de thieves guild en ik ben ooit verteld bij wie ik die price van mn head weg kan halen! ik wil graag weten bij wie dit kan (vooral bij wie in balmora) want ik kan het in mijn journal niet vinden! tnx

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dan klik je op topics en bij de P op Price on your head.

of je gaat naar een dief en klikt op Price on your head. bijna allemaal willen ze het daar wel over hebben.

Maar ik ben de slechste niet :) :
in Balmora, Phane Rielle achter de bar beneden in de South Wall Cornerclub
in Vivec, Crazy-Legs Amando (o.i.d) achterin de bookshop in de Foreign Quarter Canalworks, naast Gentleman Jim Stacey.
de andere weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

ik kan met geen enkele dief praten over price on your head! ook ben ik naar dat mannetje geweest die um eraf wil halen, hij zegt voor een small fee i will get rid of it 4 you! of iets in die richting! maar met hem kan ik ook niet over price on your head praten! what's wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
weet ik alleen 7 glas armors ...
18 induril ......
tja ik kan het opstabelen tot aan plafon .. :)
maar idd de deadric darts bewaar ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 18:15 schreef Justice het volgende:

[..]

jammer maar je zit uit je nek te lullen ;) post eens een screenie? constant effects kan je namelijk alleen op jezelf targetten, dus absorb health heeft totaal geen nut dan, omdat je van jezelf absorbed en het er bij jezelf weer bijkomt. erg nutteloos (ik kreeg het niet als "on target" iig)

edit: ik zag dat streafer een referentie maakte naar een constant drain health, waarom wil je health van jezelf weghalen?
thuis zal k wel ff naar een screeny kijken... die ring doet een soort target-lock, vanaf dat moment begint die ander te sterven. cast gewoon een invisibility op jezelf en kijk naar die ander zn uitzichtloze doodsstrijd
ik heb wel een prepatch spel. misschien is deze idiote (snoeiharde) bug ( ? ) later verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:31 schreef GuuZ14 het volgende:
ik kan met geen enkele dief praten over price on your head! ook ben ik naar dat mannetje geweest die um eraf wil halen, hij zegt voor een small fee i will get rid of it 4 you! of iets in die richting! maar met hem kan ik ook niet over price on your head praten! what's wrong?
Ja idd, wat snap je niet dan? :?
je spreekt m aan, en dan zegt ie ja for a small fee i will get rid of it for you. Je klikt op het blauwe wat er staat. Dan klik je op het rode okey, onder dat bericht en weg is de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hij zegt trouwens for, niet 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 15:15 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Ja idd, wat snap je niet dan? :?
je spreekt m aan, en dan zegt ie ja for a small fee i will get rid of it for you. Je klikt op het blauwe wat er staat. Dan klik je op het rode okey, onder dat bericht en weg is de prijs.
Misschien is er wel geen blauwe optie?!? Is hetzelfde waar ik nu last van heb, zomaar ineens.

Wel een bounty, geen mogelijk om hem te verwijderen met het ventje achter de bar. Wel lid van Thieves, iedereen vindt me daar nog aardig, niet expelled, niemand van de thieves vermoord, MAAR OOK GEEN BLAUWE OPTIE....

Hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

idd geen blauwen optie

dazzut probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de patch al? werkt trouwens niet bij rips, bespaar je de moeite.
Maar ik heb een ander probleem, tussen Balmora en Caldera zweeft zo'n Bull Netch, zo'n beest wat op een siltstrider lijkt, met een blauw halogene onderkant.
Die heb ik gesoultrapped, maar hij vult geen soul gem. Ik weet niet in wat voor soulgem ie moet, maar ik heb Petty soulgem (de kleinste) en Lesser Soulgem (ofzo, een maat groter). Ik d8 dat ie hier wel in paste, maar blijkbaar niet:?
Een kagouti en Alit en alles wat ik verder ben tegen gekomen past wel in Petty soulgem, maar deze blijkbaar niet in Lesser... Lesser in zonder soul trouwens 20 waard, en is donkerblauw.
Past ie hier idd niet in of is ie gewoon niet te soultrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:52 schreef Bonedancer het volgende:

[..]

thuis zal k wel ff naar een screeny kijken... die ring doet een soort target-lock, vanaf dat moment begint die ander te sterven. cast gewoon een invisibility op jezelf en kijk naar die ander zn uitzichtloze doodsstrijd
ik heb wel een prepatch spel. misschien is deze idiote (snoeiharde) bug ( ? ) later verholpen
nou kan ik alleen geen plaatjes uploaden voor zover ik weet, omdat ik niet weet waar ik ze tijdelijk kan laten. maar geloof me, die ring werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

Op woensdag 24 juli 2002 17:16 schreef GTOfire het volgende:
hij zegt trouwens for, niet 4 :P
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

Op woensdag 24 juli 2002 19:58 schreef JanMaster het volgende:
Maar ik heb een ander probleem, tussen Balmora en Caldera zweeft zo'n Bull Netch, zo'n beest wat op een siltstrider lijkt, met een blauw halogene onderkant.
Die heb ik gesoultrapped, maar hij vult geen soul gem. Ik weet niet in wat voor soulgem ie moet, maar ik heb Petty soulgem (de kleinste) en Lesser Soulgem (ofzo, een maat groter). Ik d8 dat ie hier wel in paste, maar blijkbaar niet:?
Een kagouti en Alit en alles wat ik verder ben tegen gekomen past wel in Petty soulgem, maar deze blijkbaar niet in Lesser... Lesser in zonder soul trouwens 20 waard, en is donkerblauw.
over de patch, ja die heb ik

soultrappen heb ik geen verstand van, kben geen magier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op woensdag 24 juli 2002 19:58 schreef JanMaster het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14515462#14515462"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14515462#14515462[/url]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 21:04 schreef GuuZ14 het volgende:

[..]

over de patch, ja die heb ik

soultrappen heb ik geen verstand van, kben geen magier
Daar maak je een GROTE fout. Soul trappen is juist voor warriors ed geschikt, omdat ze daarmee hun wapens kunnen upgraden. Zo had ik bijvoorbeeld een daedric dai-katana, ddie 1-60 dmg doet. Da's wel leuk, maar sommige vijanden moet je alsnog 2 of zelfs 3 keer raken. Dat is vervelend. Dus dan vang je een golden saint of een ascended sleeper(of iig iets hoogs en sterks), je gaat naar een enchanter, je gooit er ff absorb health 50 to 55 points op, dokt 100000(koopje), en voila, je hebt ineens een 51-115 zwaardje. Dat gaat al veel beter :9. En wat je ook kan doen, een exquisite ring enchanten met absrob health 100 points on target 50 feet!!!!!!!!! Als je een golden saint/asc. sleeper gebruikt om te binden, kan je in 2 seconden 900 hp pp van een hele groep mensen eten, waarna ze allemaal doodgaan, en jij op volle sterkte bent. Heb je ook al voor zo'n 100000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hnmm je kan best gekke dingen doen met die constant effect. heb een nu een greave gechant voor onderwaterbreathen, kan dus gewoon constant onderwater blijven

verder een amulet geloof ik om health constant omhoog te halen en een dai katana met 2 sec paralize bij elke klap (net genoeg voor de volgende zwaai)

ook kan ik bijna alles zien met die blinding speed boots. zelfs als ik geen resist magicka gebruik (bug?)
nu maakt dat niet zoveel uit, ik heb zon flying boots plugin ingesteld

waar ik die goldenbeesten summon weggehaald heb, ik heb geen flauw id. gewoon al die mage gebouwen afgaan denk ik (door die warp-poorten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op woensdag 24 juli 2002 23:16 schreef Uberdog het volgende:
Als je een golden saint/asc. sleeper gebruikt om te binden, kan je in 2 seconden 900 hp pp van een hele groep mensen eten, waarna ze allemaal doodgaan, en jij op volle sterkte bent.
Alleen hoort die health er na het gevecht weer af te gaan (gebeurd dat dus niet?) namelijk bij de omschrijving als je spellmaking doet staat dat ie deducted wordt na gevecht.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 19:45
zie ik dat nou fout of abusen jullie al die plugins gewoon om t spel een beetje te becheaten...
niet echte grappig om alle shit tegen volle waarde te kunnen sellen (kan ook met editor ofzo dan) of boots of flight plugin ofzo... kan me voorstellen dat je dan nogal makkelijk kan verplaatsen zonder ervoor de benodigde shit te hebben gevonden :P
waarom zou je al die cheats gebruiken als t spel toch al zo gemakkelijk is (althans dat lees je hier ook wel vaker) moet zeggen dat ik t wel mee vind vallen nog nooit iets gevonden wat meer waard is dan 10k ofzo :P
naja die gem in de mage tower in balmora maja die kan iedereen jatten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm ik neem nix mee onder de 3, 4 k anders moet ik me bukken enzo ......
als het te zwaar is neem ik helemaal nix mee ik kan als ik alles van alle doden gaurds pak al iets van 30 tot 40 setjes induril krijgen twv 15 k ofzo dus in totaal iets van ... 15 x 35 = 525000 drakes ... hmm valt nog wel mee maar het is iets alleen moet je hier tig x voor lopen wat minder is :( dus drom doe ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

Op woensdag 24 juli 2002 23:16 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Daar maak je een GROTE fout. Soul trappen is juist voor warriors ed geschikt, omdat ze daarmee hun wapens kunnen upgraden. Zo had ik bijvoorbeeld een daedric dai-katana, ddie 1-60 dmg doet. Da's wel leuk, maar sommige vijanden moet je alsnog 2 of zelfs 3 keer raken. Dat is vervelend. Dus dan vang je een golden saint of een ascended sleeper(of iig iets hoogs en sterks), je gaat naar een enchanter, je gooit er ff absorb health 50 to 55 points op, dokt 100000(koopje), en voila, je hebt ineens een 51-115 zwaardje. Dat gaat al veel beter :9. En wat je ook kan doen, een exquisite ring enchanten met absrob health 100 points on target 50 feet!!!!!!!!! Als je een golden saint/asc. sleeper gebruikt om te binden, kan je in 2 seconden 900 hp pp van een hele groep mensen eten, waarna ze allemaal doodgaan, en jij op volle sterkte bent. Heb je ook al voor zo'n 100000.
interessant, waar kan ik meer leren over dat soultrappen, want ik snap er niet veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je engels goed is, kijken bij bullhonkies, link staat in 1ste post op pagina 1 ;) ow sorry van het grote Morrowind topic, niet van deze.
Soultrappen is, kort gezegd, het gevangen zetten van een ziel van een nog levend wezen. Soultrap is een spreuk, die je kan kopen bij iemand van het mages guild in Balmora, weet niet meer wie. Deze soultrap spreuk duurt 60 sec. Als je het creature wat je succesvol gesoultrapped hebt binnen die tijd killt, dan vang je die ziel in de kleinst mogelijke soulgem die je bij je hebt. Soulgems zijn te vinden in Balmora op Galbedir's desk, die zijn al gevuld, maar verder kun je ze in kisten in Balmora vinden, en in Pelagiad, maar das wel een stuk lopen, kun je beter met de Silt Strider naar Seyda Neen gaan en vanaf daar naar Pelagiad gaan. Het grootste wat volgens mij in Petty soulgem gaat, is volgens mij een Kagouit/Alit/Guar. Weet het niet zeker trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

en wat doe je dan met die gevulde soulgems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op donderdag 25 juli 2002 02:32 schreef Snowdog het volgende:
zie ik dat nou fout of abusen jullie al die plugins gewoon om t spel een beetje te becheaten...
niet echte grappig om alle shit tegen volle waarde te kunnen sellen (kan ook met editor ofzo dan) of boots of flight plugin ofzo... kan me voorstellen dat je dan nogal makkelijk kan verplaatsen zonder ervoor de benodigde shit te hebben gevonden :P
waarom zou je al die cheats gebruiken als t spel toch al zo gemakkelijk is (althans dat lees je hier ook wel vaker) moet zeggen dat ik t wel mee vind vallen nog nooit iets gevonden wat meer waard is dan 10k ofzo :P
naja die gem in de mage tower in balmora maja die kan iedereen jatten :D
precies mijn gedachte, maar ga eerst nog maar wat verder spelen voor je over die prijzen begint.. 10k is n0ttin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

cheats gebruiken doe je niet want dan is het hele idee achter het spel weg. die plugins zijn er alleen om dingen wat handiger te maken. als jij een daikatana vind van 120000 en je kan em niet verkopen dan vind ik dat een fout in het spel. dus installeer je een plugin

dat reizen is ook alleen maar tijdverspillerij, je komt wel 10000x langs dezelfde bomen/bergen etc. hier gaat et er niet om of et spel makkelijk is, dit moet gewoon sneller.

echt cheaten is de codes gebruiken. (al zit me huidige zwaard wel erg tegen cheaten aan)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.