ik denk dat ik die al dood heb ja, als ik een van de overgebleven slaven in de mijn vraag naar stop the mining, krijg ik als antwoord de slaven en specifiek dahleena te bevrijden. In het 'stadje' in het midden is niemand meer in leven. (al kan ik me niet herrinneren daar iemand anders dan die 2 slaven te zijn tegengekomen.. Ik zal nog eens goed rondkijken.
edit: er zijn 3 mensen aanwezig in e eerste guard tower. een mage, een warrior en nog een. Van de laatste heb ik met mijn uitmuntende sneak skills (en een chameleon 60-80% ring) de sleutel gejat.. Ik heb het intussen al geprobeerd gewoon iedereen te vermoorden en alle andere slaven te bevrijden, maar ik heb toch echt dahleena nodig.. hoe respawn ik haar??
edit: er zijn 3 mensen aanwezig in e eerste guard tower. een mage, een warrior en nog een. Van de laatste heb ik met mijn uitmuntende sneak skills (en een chameleon 60-80% ring) de sleutel gejat.. Ik heb het intussen al geprobeerd gewoon iedereen te vermoorden en alle andere slaven te bevrijden, maar ik heb toch echt dahleena nodig.. hoe respawn ik haar??
Localhost is where the heart is