als een quest te moeilijk blijkt te zijn wacht je er gewoon mee. Er zit geen timelimit op, dus je kan gewoon teruggaan naar Balmora en om orders vragen als je dat wil. Je kan de fighter's guild joinen, de mage's guild de thieves guild, de 3 Great Houses (1 ervan, niet alledrie), de assassin guild Morag Tong, ach jong ge kan zoveul
Om vrij snel omhoog te klimmen adviseer ik je te gaan jagen. Dwaal een beetje van het pad af en je komt meteen een aantal creatures tegen, killen en je skill gaat omhoog.
Je kan ook aan betere equipment komen door in Vivec de Hlaalu, Redoran en Telvanni Vaults te beroven.
Voor Hlaalu en Telvanni heb je een vrij hoge sneak en security skill nodig, voor Redoran niet.
SPOILER
-
-
De Redoran Vaults (te vinden in het Redoran Canton in de stad Vivec, en dan op het bovenste level in de Redoran Treasury) bestaan uit twee gesloten deuren, allebei zwaar bewaakt. Met een hoge sneak en security skill kun je sleutel 1 van de gast jatten die daar staat, heb je die skill niet, kun je proberen hem te taunten en hem je aan te laten vallen (als je em verslaat kun je de sleutel gewoon oppakken)
Lukt dat allebei niet, moet je de Upper Level even vergeten.
De Lower Level heeft een andere sleutel, en die is te vinden in de slaapkamer van de Dralor Manor (deur zit in dezelfde ruimte als de Treasury deur)
Slaapkamer deur open, dan staat daar Mevrouw Dralor, zorg dat ze je aanspreekt door er dichtbij te gaan staan, draai mee dat ze je volgt en zorg zo dat ze wegkijkt van de Drawers die er staan.
Ga nu op dat kastje zitten en wacht tot het sneak symbool tevoorschijn komt. Komt dit niet, moet je een beetje aanpassen, maar het lukt uiteindelijk vast wel. (Ik heb het met mn main char met hoge sneak in 1 keer gedaan, en later met mn warrior met sneak op 5 ook, dus het kan echt

)
In die kast ligt dus de sleutel, ga nu terug naar de vaults, maak de onderste deur open en laat de guard naar buiten lopen, deurtje dicht en JATTEN MAARRRRRRRRR
Dr ligt van alles, teringhoop cash, ebony armour (heavy), glass armour (light), ebony zwaarden, van allesch.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED