[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De windowscache? Ik zal je tips eens proberen. Misschien dat ik de cache ook handmatig moet instellen ofzo en dan wat moet vergroten. Nou ja, ik zie wel. Anders is het misschien wachten tot er een (werkende) patch komt.

In ieder geval bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand ook al opgevallen dat je met alchemie kunt cheaten/gemakkelijk levels kunt gainen.
Je koopt nml bij die mageguild dude waar jij je 1e missie krijgt 2 ingredienten waarvan je restore fatigue pots kunt maken.
wanneer je afrekend en opnieuw gaat ruilen zijn de items erweer.die pots kan je voor veel meer verkopen dan de items waarde.gevolg je kunt vet gaine pots verkopen/levelen.

Met algemie moet je zo'n stamper ding in je klouwen nemen(je hebt ook nog andee apparaten die ervoor zorgen dat het vaker lukt ofzow)en dan zie je bij de ingredienten wel staan wat voor effect ze hebben. Je moet 2 soorten ingredienten hebben die hetzelfde effect hebben,dan krijg je dat effect in een potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 13:40
Op maandag 20 mei 2002 15:19 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

[afbeelding]

je ziet een soort bootje daar, dat is niet die gezonke maar eentje die aan een steiger ligt.. ;)
Nah, wordt gek daar. Ben in die dungeon en kom er wel door heen maar kan die robe niet vinden...Heb ondertussen al een frost antronach en ene Dagoth geval gekilled (en wat ander zombiegrut magoed) maar ik heb geen robe kunnen vinden? Iemand een plaatje van die dungeon oid van binnen waar die ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Ik had het eerst ook :) maar je moet goed kijken :) . Je komt na een tijdje in die tempel, die je uitloopt en je komt een grote bak tegen met allemaal corpus meat ofzo... daar zat ook een halfgare tovenaar. De robe zit in een kist boven het lava, achter je als je met je neus naar de kist staat, links van het paadje over het lava. Ffies levitaten en klaar :) .

Maar heeft iemand nou al een oplossing voor mijn probleem? :?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

KneoK

Not in a million lightyears

Jongens, ik heb een probleempje en ik weet dat het hier ergens al staat (maar ja, 17 pagina's lang topic...).

Ik sta vlakbuiten het eerste dorpje vast omdat ik overencumbered ben ofzo...

Wat de n**k moet ik hier aan doen ???

Me Health, Fatigue en Magicka zijn vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Heb je teveel items op je? Boven je popke staat zo'n balk weetjewel, kun je zien hoeveel gewicht je bij je hebt.

Zal ut wel niet zijn....of ben je pas net begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op dinsdag 21 mei 2002 19:05 schreef MaafKloon het volgende:
Heb je teveel items op je? Boven je popke staat zo'n balk weetjewel, kun je zien hoeveel gewicht je bij je hebt.

Zal ut wel niet zijn....of ben je pas net begonnen?
Jup... dit is het. Gewoon wat zware zooi pleuren en lekker vrolijk verder huppelen :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op maandag 20 mei 2002 14:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hoe persuade ik die laatste redoran counselor? Ik heb alle huizen mij hortator laten maken, behalve die redoran, vanwege die ene gozer, venim heettie geloof ik. Ik kan hem ook niet vermoorden :X .
Ik blijf het vragen tot ik er antwoord op hebt, negeren is geen optie >:) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

JJJ

Ik ben net Warlock geworden. Ik moet nu in de Gnisis Eggmine blueprints halen die een paar miners zouden hebben gestolen. Ik kan echter maar 1 Air plans vinden, maar voor de rest geen blueprints. Edwinna in Ald'ruhn zegt echter dat er nog meer moet liggen. Wie weet waar die andere plans / blueprints liggen? Ik heb die hele grot al 3 keer doorzocht ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
iemand een idee waar je dat boek "hanging gardens" kan laten vertalen :?
ook heb ik een plakaat met plannan voor een scarab (dwermer) kan ik daar nog iets bijzonders mee of kan ik t rustig verkopen :?

[edit] lol JJJ ik heb die andere dus al.. weet alleen niet meer waarvandaan :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op dinsdag 21 mei 2002 20:16 schreef Lord_Mithril het volgende:
iemand een idee waar je dat boek "hanging gardens" kan laten vertalen :?
ook heb ik een plakaat met plannan voor een scarab (dwermer) kan ik daar nog iets bijzonders mee of kan ik t rustig verkopen :?

[edit] lol JJJ ik heb die andere dus al.. weet alleen niet meer waarvandaan :)
Damn :{ Die plans van mij lagen onder een tafeltje in de ruin, maar die andere... ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik ben daar nog niet geweest maar ff een algemene tip: kijk omhoog! Vaak zijn er plaatsen die je alleen met levitate kunt bereiken ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Ik heb een probleem denk ik :) Ik heb geprobeerd die Robe te pakken te krijgen, maar nu zit ik vast in die grot.

Ik heb geen leviatate en kan ook niet hoog genoeg springen om weer terug bij de uitgang te komen. Ik zit dus zegmaar in het onderste deel. Ben al wel een deur in geweest naar de 'shrine' maar ook daarna is de richel tehoog om op te komen.

Heb al alles geprobeert, armor uit om hoger te springen :? bijvoorbeeld.

D'r zal toch een manier moeten zijn om er weer uit te komen. Lijkt me niet dat er in zo'n groot spel een plek is waar je ongewaarschuwd ook met een extreem hoog lvl (niet dat ik zo hoog ben) nog vast kan komen te zitten.

Dus plz help, en nee, ik ga niet net zo lang springen tot m'n acrobatics op 100 ofzo staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon er wel op springen, maar kon om een of andere reden de deuren niet openen. Heb toen met Devine Intervention de grot verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHaFalleN
Waar heb je gesprongen dan? Want dan ga ik het daar nog eens proberen.

Was het vlak bij de ingang of aan de andere kant, daar bij die rode kaarsjes?

Aargh, heb dus echt geen zin om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik baal! Ik zit in op het fort terrein in Peliagad (hoop dat dit de juiste naam is). Ik zit een hoek met 3 kratten wat te snaaien, wat denk je. Ik kom er niet meer weg! ik ben niet overbelast en m'n karakter kan de marathon van New York gaan lopen, maar voor of achteruit ho maar. :(

Iemand last van gehad. Lijkt me een bug. Ik kan nu weer data van een volle dag eerder gaan laden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Als je vast komt te zitten in een muur ofzo: ga naar de console (~) en tik 'fixme'

Voor als je even geen levitate meer hebt ofzow kun je ff cheaten door naar de console te gaan en daar 'tcl' in te tikken, de collision staat nu uit en je kunt dus 'vliegen'. (nog een keer tcl om het uit te zetten. Tik 'help' in de console voor nog meer commando's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 17:06 schreef MaafKloon het volgende:
Als je vast komt te zitten in een muur ofzo: ga naar de console (~) en tik 'fixme'
Het werkt, thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Heej Heej,

Ik speel nu ook ! :Y)
Nog niet legaal maar ik ga em kopen om in de vakantie te spelen.

Even een vraag hoor is er ergens een overzicht waar je welke magic wapens kunt vinden? Die wannebe mage die uit de lucht valt heeft een redelijk one-handed zwaard, maar dat voldoet niet meer na een tijdje heh...

Dus heeft iemand advies waar ik een beetje goed wapen vandaan haal?

Het water is woei! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hangt van het type wapen af ^_^. De kluizen in vivec zitten over het algemeen lekker gevuld (wel ontzettend moeilijk om levend in en uit te komen, tenminste, op een laag level).
Ook kan je ghostgate proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke class bevalt jullie eigenlijk het meeste, ik ben begonnen als fighter maar als thief is het eigenlijk ook wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 17-09 08:59
Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef The_Cook het volgende:
Iemand last van gehad. Lijkt me een bug. Ik kan nu weer data van een volle dag eerder gaan laden. |:(
Je kunt in de command console een commando ingeven om dat te verhelpen. Weet het niet uit mijn hoofd, maar staat vast wel ergens in het officiele morrowind forum.

edit: never mind, zie dat iemand dit al gepost heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHaFalleN
Thnx, tcl werkte goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

:) Alleen tcl niet te vaak gebruiken, alleen in noodgevallen, anders maak je het spel nog makkelijker.

Ik speel zelf ook als een soort thief maar tegenwoordig doe ik meer assasin werk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Weet iemand nou hoe je een hortator wordt en die laatste sjaak overhaalt of niet? :?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm ik stop er mee voor vanavond want ik moet morgen vroeg op.. mee met familie uitje :r :+

Maareh, Ik heb ergens een slave opgepikt en die moet naar een plaats die Im Kilaya heet. Kan iemand me vertellen waar ik die plek kan vinden?

ah! :Y)
**The Info You Need**

Okay, here is what she asks of you. This doesn't get put in your journal.

"With your help, Rabinna can make it to Im-Kilaya at the Aragonian Mission in Ebonheart."

Luckily I had a saved game before that conversation.

Im-Kilaya: The person that you take Rabinna to.
Ebonheart: The city on the south peninsula.
Aragonian Mission: A mission in Ebonheart where you can find Im-Kilaya.

They really screwed up by not putting that info in the journal. Oh, well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mwah, das stom, je krijgt er volgens mij nix voor (of bijna nix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Wie weet waar ik die sixt house base in maar gan vind :?

Niemand kan erover praten daar :(

Het is een main-quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 25 mei 2002 15:01 schreef marshallq het volgende:
Wie weet waar ik die sixt house base in maar gan vind :?

Niemand kan erover praten daar :(

Het is een main-quest
tword toch verteld? north of maar gan geloof ik...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Nee je moet er in maar gan naar vragen maar niemand zegt er iets over, ow heb een basis in het noorden uitgeroeid (falmarion of zoiets) maar het is niet de goede :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 25 mei 2002 15:27 schreef marshallq het volgende:
Nee je moet er in maar gan naar vragen maar niemand zegt er iets over, ow heb een basis in het noorden uitgeroeid (falmarion of zoiets) maar het is niet de goede :()
oh wacht! heb je al met die persoon in dat fort bij ald ruhn (ft buckmoth) gesproken? daar krijg je ook aanwijzingen van

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op donderdag 23 mei 2002 16:18 schreef tHaFalleN het volgende:
Ik heb een probleem denk ik :) Ik heb geprobeerd die Robe te pakken te krijgen, maar nu zit ik vast in die grot.
Hoe heet die grot waarin ik moet zijn? Ik ben nu assemanu binnengegaan, omdat ik dacht dat die daarin moest zitten.

Is het deze of een andere cave? En als die hierin zit, waar kan ik hem dan vinden binnen die grot?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik ben nu bezig met een quest van het Fighter's Guild in Balmore - ik moet een 'code book' van een wijf in the South Wall Cornerclub zien te krijgen. Echter ze weigert mij er ook maar iets over te vertellen - laat staan dat boek aan mij te geven :) Ik kan haar wel neerslaan maar dat is ook niet echt de oplossing, aangezien ik dan de andere 12 lui in die Cornerclub op m'n dak krijg :P

Wat moet ik doen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op zaterdag 25 mei 2002 16:20 schreef Knakker het volgende:
Ik ben nu bezig met een quest van het Fighter's Guild in Balmore - ik moet een 'code book' van een wijf in the South Wall Cornerclub zien te krijgen. Echter ze weigert mij er ook maar iets over te vertellen - laat staan dat boek aan mij te geven :) Ik kan haar wel neerslaan maar dat is ook niet echt de oplossing, aangezien ik dan de andere 12 lui in die Cornerclub op m'n dak krijg :P

Wat moet ik doen?
Omkopen die handel! :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 16:20 schreef Knakker het volgende:

Wat moet ik doen?
probeer een beetje lief tegen haar te doen, of, als je de mogelijkheid hebt, charm haar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op dinsdag 21 mei 2002 19:15 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ik blijf het vragen tot ik er antwoord op hebt, negeren is geen optie >:) .
Je moet em pissed off maken met gespreksonderwerpjes over hortator enzo, of gewoon taunten.
Dan wil hij met je duelen. In de arena van vivec dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Omkopen deed genoeg :)

Ik zit nu in Vivec, maar ik word er echt niet wijs van. Hoe kom ik van het ene compound in het andere? Volgens mij kan dat op canalside-level, maar het laagste wat ik kan komen is canalworks. Ik snap er echt geen kont van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort dom vraagje tussendoor : waar de f*ck zitten die thieves guilds, ik vind ze maar niet :(

en nog een : voor de fighter guild moet ik iemand omleggen die in een soort cavern zit verstopt ten noorden van bal maar (ofzo) maar ik kan het niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 25 mei 2002 17:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
kort dom vraagje tussendoor : waar de f*ck zitten die thieves guilds, ik vind ze maar niet :(
In Balmora bij de South Wall Cornerclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 25 mei 2002 17:19 schreef Knakker het volgende:
Omkopen deed genoeg :)

Ik zit nu in Vivec, maar ik word er echt niet wijs van. Hoe kom ik van het ene compound in het andere? Volgens mij kan dat op canalside-level, maar het laagste wat ik kan komen is canalworks. Ik snap er echt geen kont van...
dan ben je echt blind, er zijn genoeg bruggen hoor

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Op zaterdag 25 mei 2002 17:32 schreef eendje het volgende:

[..]

dan ben je echt blind, er zijn genoeg bruggen hoor
:? Je zal wel gelijk hebben :) AAAAAAAAAAAAAH nou ja ik ga wel verder proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Damn, ik ben echt scheel...nou ja, ik heb de bruggen gevonden ;)

Nu ff een andere vraag: In Daggerfall kon je met behulp van je map heel makkelijk travellen van de ene stad naar de andere. Kan dit in Morrowind ook? Voorbeeldje: Ik ben ten noordwesten van Caldera een of andere barbaar aan het helpen een witch te zoeken, ik heb haar gevonden maar zit een gigantisch end van Caldera af (een beetje de afstand Caldera - Balmore). Kan ik nu op een knopje drukken dat ik 'instantaneously' weer in Caldera ben (natuurlijk wel met verloop van tijd, maar da's logisch)?

2e vraag: Ik moet voor een andere quest van the Fighter's Guild naar een stad genaamd Pelagiad. Met zowel de Silt Strider als de Guild Guide kan ik daar niet komen, en ook op mijn world map komt dit niet voor. Hoe kom ik daar :?

[edit]
Negeer mijn eerste vraag - in de euro-morrowind FAQ lees ik net dat travel niet meer mogelijk is zoals Daggerfall dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 25 mei 2002 19:52 schreef Knakker het volgende:
Damn, ik ben echt scheel...nou ja, ik heb de bruggen gevonden ;)

Nu ff een andere vraag: In Daggerfall kon je met behulp van je map heel makkelijk travellen van de ene stad naar de andere. Kan dit in Morrowind ook? Voorbeeldje: Ik ben ten noordwesten van Caldera een of andere barbaar aan het helpen een witch te zoeken, ik heb haar gevonden maar zit een gigantisch end van Caldera af (een beetje de afstand Caldera - Balmore). Kan ik nu op een knopje drukken dat ik 'instantaneously' weer in Caldera ben (natuurlijk wel met verloop van tijd, maar da's logisch)?

2e vraag: Ik moet voor een andere quest van the Fighter's Guild naar een stad genaamd Pelagiad. Met zowel de Silt Strider als de Guild Guide kan ik daar niet komen, en ook op mijn world map komt dit niet voor. Hoe kom ik daar :?

[edit]
Negeer mijn eerste vraag - in de euro-morrowind FAQ lees ik net dat travel niet meer mogelijk is zoals Daggerfall dat kon.
antwoord op 2de vraag, tis geen stad! kwam ik na lang zoeken ook achter

http://home.wanadoo.nl/tegelaer/morrowindmap.jpg

in het oosten van balmora zit Marandus (moet je heen lopen) dan moet je het pad volgen dat vanaf marandus north gaat langs lake nabia en dan zit het aan de rechterkant geloof ik (zo'n soort caveingang is het, met een deur)

ps. weet iemand wat die kruisjes op die map zijn? :) ze zijn nl wel zeer intrigerend ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 15:56 schreef eendje het volgende:

[..]

oh wacht! heb je al met die persoon in dat fort bij ald ruhn (ft buckmoth) gesproken? daar krijg je ook aanwijzingen van
Ook al gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Ik moet nu in de gnisis lower eggmine plans vinden, maar ik kan er alleen air plans vinden in de bethamez dwemer ruin... waar liggen die andere dan? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu allemaal "dwarven" spullen [.Longsword, Shortsword, battleaxe en nog 1 of andere axe.] ik kan me herinneren dat ik die aan iemand moet geven,

weet iemand van jullie toevallig aan wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHaFalleN
Op zaterdag 25 mei 2002 16:02 schreef Kramers het volgende:

[..]

Hoe heet die grot waarin ik moet zijn? Ik ben nu assemanu binnengegaan, omdat ik dacht dat die daarin moest zitten.

Is het deze of een andere cave? En als die hierin zit, waar kan ik hem dan vinden binnen die grot?
Het heet inderdaad Assemanu, maar waar je die robe precies vindt zou ik niet weten.
Ben wel door die grot heen gecheat maar heb verder niet gekeken waar die robe is.
Doe ik wel als ik het op eigen kracht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nou, tis heel simpel. Op een gegeven moment kom je bij een soort grote open ruimte die doodloopt en daarin zit zo'n dik monster die best wel sterk is. Ook staat er zo'n dingetje met van de belletjes eraan ^_^. In deze ruimte moet je ff omhoog levitaten en boven is ergens een kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 23:37 schreef JJJ het volgende:

[..]

Dat is dezelfde missie als de mijne. Volgens mij moet je na die brug rechtsaf slaan, en daar doorlopen. Kijk in je journal welke richting je op moet. Als het goed is zie je na een tijd links een deur naar Punabi, en een eind verderop (wel ff doorlopen) een deur naar Sulipund. Daar moet je zijn. In Punabi moet je ook wat doen, die Guild Ducs halen, maar daar zit ik vast :|
Ik kom hier dus niet uit, ondanks de aanwijzingen in het journal: Ik kan de weg naar die dame in Punabi niet vinden ;( Heeft iemand een heldere 'routebeschrijving' :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Je moet bij de brug rechtdoor lopen tot je bij een meer komt, het is een flink stuk lopen en zoeken, ik d8 dat je molag mar bordjes moet volgen tot je bij een meer komt en dan moet je links afslaan vind je verderop alle 2 de grotten.

Weet iemand al waar die base van sixt house is :?

Ergens in de buurt van maar gan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
Weet iemand nog waar ik Sul-Matuul kan vinden voor de derde quest v/d Neraveravine? De wise-woman vergeet nm er een stad bij te noemen, en die staat ook niet in de Journal...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Wie weet waar de Sarano Tomb is? Het is 'southeast of Fort Moonmoth between the Ashlands and Lake Amaya' - ik kan niks op de kaart vinden (die ingescande...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Ik loop me helemaal GEK te zoeken...ik heb al 60 andere tombs gevonden (bij wijze van spreken :) ), maar niet degene die ik moet hebben. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 13:01 schreef Dutchman! het volgende:
Weet iemand nog waar ik Sul-Matuul kan vinden voor de derde quest v/d Neraveravine? De wise-woman vergeet nm er een stad bij te noemen, en die staat ook niet in de Journal...
In de tent bijna rechttegenover die wise-woman zit sul-matuul. Ben daar net geweest en moet nu de boog van zn vader zoeken in zn tomb, maar nu ben ik op zoek naar die tomb, die ZZW van dat kamp zou moeten liggen, precies tussen het kamp en de red mountain, maar kan het niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ik zit eigenlijk een beetje vast en wel in het character generation gedeelte, ik kom er maar niet uit wat voor soort class ik wil spelen (custom).
Ik vind dit een geweldig setje armor (heavy)

Afbeeldingslocatie: http://www.euro-morrowind.com/images/indoril.jpg

(kun je deze uberhaubt verzamelen zonder steeds door hen in elkaar gebeukt te worden? M.a.w. kun je lid worden van hun guild?)

Maar ik zie een light armor thief ook wel zitten, alleen heb ik het idee dat je dan de halve bevolking moet uitmoorden (2e quest thief guild -> sleutel..).

Ik wil sowieso een Katana en een schild gebruiken wie hakt ff de knoop praktisch door voor me?

--
(ff prive background info. Ik ben momenteel behoorlijk depressief (nee ik kom niet regelmatig op fok :+) en daardoor kan ik moeilijk besluiten nemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Doe ik wel ff voor je ^_^.

Ik ben zelf ook een light armor thief en het bevalt erg goed moet ik zeggen. Die mensen in de council club mogen toch dood (in een of andere missie krijg je de opdracht om ze te vermoorden ^_^) dus dat kun je net zo goed gelijk bij die thief quest doen.

Katana's heb ik geen ervaring mee (ik gebruik short blades).

Oh ja, over die ordinator armors....volgens mij kun je die ergens kopen, weet alleen niet of je dan nog steeds in elkaar gebeukt wordt. Ook is er ergens een mod voor te krijgen, zodat ze je niet aanvallen.

edit
Zelf ook nog een vraag, die ordinators vallen mij ook telkens aan, ook al heb ik niet hun armor aan (ben thief, ga toch geen heavy shit dragen ^_^). Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen? Danku :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Morrowind blijft bij mij problemen geven:

- crasht naar de desktop. Soms eens per uur, meestal eens per kwartier
- icoontjes in de inventory vallen soms weg
- local map is niet te zien
- normaal saven resulteert in een crash naar de desktop. Alleen met F5 quicksaven werkt en dan nog krijg ik een foutmelding dat de screentexture niet gepurged (of zoiets)kan worden en of ik de executable wil door laten gaan. Ja dus. Druk ik op ja, krijg ik eerst de menu's in beeld, dus rechtermuisknop drukken voor normaal scherm waarvan de gamma vervolgens ook nog eens flink wordt verhoogd. Daarna gaat ie weer goed.

Erg irritant allemaal. Ik heb hier een Athlon-600, 256MB, viper2 (het werkt! :)) en W98SE, details alles op driekwart van max. FPS is soms 5 zoals in Balmora en zo'n 12 in drukkere buitengebieden, maar dat mag de pret niet drukken. Het blijft leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Dat crashen naar de desktop had ik ook eerst heel ernstig. Bij mij is het zo goed als opgelost door mijn windoos partitie een stuk leger te maken. Ook heb ik die winxp patch geinstalleerd voor gta3, maybe heeft dat geholpen? Anyway, nu nog geen een keer gecrashed in een paar uur ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Ben ik weer :)

Ik moet een bende dieven die zich verstoppen in 'Sarutan' uitroeien. Ik kan deze cave echter met geen mogelijkheid vinden, en er is niemand behalve de Guild Steward van Ald'ruhn die me meer info kan geven over waar deze cave moet liggen...

Hij moet ten noordoosten van Suran liggen, 'just over the mountains'. Dat kan dus in The Grazelands, in Zafirbel Bay of in Azura's Coast zijn (of misschien wel in het gebergte Molag Amur zelf) - en dat is best wel een groot gebied :P

Ik heb me al helemaal suf gezocht maar kan em niet vinden :( Herinnert iemand zich nog waar ie lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Weet al iemand al of hij te koop is ?

en kan iemand mij ook ff vertellen wat er dan allemaal bij zit en of hij in een DVD doos zit of in en gewoon doosje ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Op woensdag 29 mei 2002 22:01 schreef Knakker het volgende:
Ben ik weer :)

Ik moet een bende dieven die zich verstoppen in 'Sarutan' uitroeien. Ik kan deze cave echter met geen mogelijkheid vinden, en er is niemand behalve de Guild Steward van Ald'ruhn die me meer info kan geven over waar deze cave moet liggen...

Hij moet ten noordoosten van Suran liggen, 'just over the mountains'. Dat kan dus in The Grazelands, in Zafirbel Bay of in Azura's Coast zijn (of misschien wel in het gebergte Molag Amur zelf) - en dat is best wel een groot gebied :P

Ik heb me al helemaal suf gezocht maar kan em niet vinden :( Herinnert iemand zich nog waar ie lag?
ik had het in 1 keer gevonden. je moet eerst om die berg heen (oosten) en dan als je daaromheen bent gewoon de berg noordwaards afzoeken. als je het goed doet kom je het binnen 5 minuten loopafstand tegen (vanaf suran)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:01 schreef Blackhole het volgende:
Weet al iemand al of hij te koop is ?

en kan iemand mij ook ff vertellen wat er dan allemaal bij zit en of hij in een DVD doos zit of in en gewoon doosje ?
Heb net alle winkels hier in Hilversum afgezocht ;(
hij zat er niet tussen ....
Bij de Dynabyte was de release date vandaag, maarjah, ze hadden hem nog niet binnen gekregen ... heeeeel misschien morgen (niet dus) en anders volgende week dinsdag kreeg ik te horen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 15:08 schreef Knakker het volgende:
Wie weet waar de Sarano Tomb is? Het is 'southeast of Fort Moonmoth between the Ashlands and Lake Amaya' - ik kan niks op de kaart vinden (die ingescande...)
richting ghostgate vanaf balmora erges (kwam er bij toeval bij uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Ik heb hem - na wat hulp van iemand op het elderscrolls forum - gevonden.... ik zat VEEL te ver weg te zoeken

Anyway, HIER is het:

Afbeeldingslocatie: http://individual.utoronto.ca/kev/saturan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soz, kheb geen zin om dit 'hele' topic door te lezen
anyway, mijn vraag...

ik liep richting die stad waar je heen moet, dacht ik iig.
Ik kwam op een gegeven moment zon sterrenkijker tegen en 2 ratten, die mij verdomme bijna doodde.
dus ik rennen, kut beesten volgen me overal, dus op een gegeven moment kom ik bij een soort ruines.
ik kijk om, en zie in de mist een mensachtig iets op me af rennen.
dus ik ren naar hem toe, is het een goblin ofzo, dus pats, dood

nu is mijn vraag, is het normaal dat ik zo zwak ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Na een tijd of no-gaming begonnen de kriebls weer te komen. Heb ik toch maar besloten om Morrowind te d.... *ahem* kopen. :P

Later mijn report. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet vast maar misschien dat iemand hier weet waar ik een complete set Daedric armor vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 23:33 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik zit niet vast maar misschien dat iemand hier weet waar ik een complete set Daedric armor vandaan kan halen?
Maak een Daedric mannetje af of neem een kijkje in zo'n ruine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Op donderdag 30 mei 2002 23:33 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik vrees dat je enkele dagen non-stop gamen verder bent alvorens je een complete set Daedric armor tegen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op donderdag 30 mei 2002 17:56 schreef Caspian het volgende:
soz, kheb geen zin om dit 'hele' topic door te lezen
anyway, mijn vraag...

ik liep richting die stad waar je heen moet, dacht ik iig.
Ik kwam op een gegeven moment zon sterrenkijker tegen en 2 ratten, die mij verdomme bijna doodde.
dus ik rennen, kut beesten volgen me overal, dus op een gegeven moment kom ik bij een soort ruines.
ik kijk om, en zie in de mist een mensachtig iets op me af rennen.
dus ik ren naar hem toe, is het een goblin ofzo, dus pats, dood

nu is mijn vraag, is het normaal dat ik zo zwak ben?
Dat je dat gastje in de ruine niet aankon in het begin is wel logisch maar 2 ratten? Koop/jat eens wat beter armor/wapens ofzow, maybe helpt dat? En wat voor class etc. ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 04:18 schreef Knakker het volgende:

[..]

Ik vrees dat je enkele dagen non-stop gamen verder bent alvorens je een complete set Daedric armor tegen komt :)
Denk het ook, ik ben nog maar 1 iemand tegengekomen met iets van Deadric, die Deadric ventjes heb ik al genoeg gesloopt maar daar blijft alleen hun wapen van ligggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ik zit nog redelijk in het begin. Als battlemage ben ik lid geworden van de guild of mages en ben nu officieel gepromoveerd tot journeyman. :)
Nu heb ik vanuit de guild een opdracht gekregen om ene Edwinna op te zoeken en haar achterstallige contributie afhandig te maken. Niet goedschiks, dan kwaadschiks >:).

Nu kom ik op m'n voettocht (lang!) naar Edwinna bij fort Moonworth (of zoiets) een ventje op zo'n grote brug tegen die mij met z'm magic gemakkelijk de baas is. Hij summoned skeletons bij de fleet. Enige oplossing is rechtsomkeert, hard hollen en niet omkijken. :P Iemand enig idee hoe ik die persoon het beste aan kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een afstand vuurballen naar em smijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Daar had ik met level 4,5 alle moeite mee, dus ik zou me dan eerst nog even verder ontwikkelen als ik jou was. (8>

Je hebt zowiezo een lighting shield drankje nodig tegen die vent. Het skelet wat ie summont krijg je zo neer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ja, die skeletons zijn niet zo moeilijk. Twee keer een firebite en ze zijn weg. Omdat ik steeds met die skeletons bezig ben lukt het me op die manier niet om bij de vent zelf te komen.
Eerst maar wat sterker groeien. In day 8 ben ik nog steeds level 1 zie ik. :? M'n skills gaan zo nu en dan wel een puntje omhoog door het gebruik ervan (wegrennen van deze vent; athletics skills +1 :P), maar dat level wil maar niet stijgen. Enige tips hoe dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan bijv je destruction skills trainen door het te gebruiken, dus door de hele tijd vuurballen te gaan schieten ofzo, als je je aanwijzer op 1 van je skills houdt zie je hoever je gevorderd bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
OK. En als mijn skill op het maximum zit ga ik een level omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet voor Cosades ene Hassour Zainsubani vinden. Het is een Ashlander die een rijke handelaar is geworden/wou worden. Hij hoort in Ald'ruhn te zitten, maar ik kan hem nergens vinden

Waar zit hij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op vrijdag 31 mei 2002 17:56 schreef Terr het volgende:
Ik moet voor Cosades ene Hassour Zainsubani vinden. Het is een Ashlander die een rijke handelaar is geworden/wou worden. Hij hoort in Ald'ruhn te zitten, maar ik kan hem nergens vinden

in een tavern, weet niet precies welke (Vraag eens wat rond zou ik zeggen), ergens onderin de tavern, tis een dunmer kereltje als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 18:34 schreef Shade het volgende:

[..]

in een tavern, weet niet precies welke (Vraag eens wat rond zou ik zeggen), ergens onderin de tavern, tis een dunmer kereltje als het goed is.
Dat is het rare juist, ik kon met niemand over hem babbelen, anders was het geen probleem geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
kan iemand mij vertellen waar ik Huleeya kan vinden
ze schijnt ergens in vivec Foreign quarter te zitten
en ze zeggen dat ik naar de black shalk club moet gaan daar maar ik kan dat echt niet vinden

het is die missie waarbij je ook Adhiranirr en Mehra milo
moet vinden.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 20:07 schreef joostve het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik Huleeya kan vinden
ze schijnt ergens in vivec Foreign quarter te zitten
en ze zeggen dat ik naar de corner club moet gaan daar maar ik kan dat echt niet vinden

het is die missie waarbij je ook Adhiranirr en Mehra milo
moet vinden.
Het zit echt in de Black ... Corner Club. Het is een Argonian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 19:30 schreef Terr het volgende:

[..]

Dat is het rare juist, ik kon met niemand over hem babbelen, anders was het geen probleem geweest :)
Ik ben ook een hele tijd naar hem op zoek geweest, heel ald-ruhn twee keer doorlopen en ik kon m maar niet vinden. Toen bleek uiteindelijk dat in die .... Inn die daar zit, zit naast de bar nóg een trap naar beneden en die had ik over het hoofd gezien. Daar bleek ie dus te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
JA oke dat weet ik maar waar kan ik die black shalk club vinden want ik heb echt alles bezocht in de foreign quarters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 01 juni 2002 12:55 schreef halu het volgende:

[..]

Ik ben ook een hele tijd naar hem op zoek geweest, heel ald-ruhn twee keer doorlopen en ik kon m maar niet vinden. Toen bleek uiteindelijk dat in die .... Inn die daar zit, zit naast de bar nóg een trap naar beneden en die had ik over het hoofd gezien. Daar bleek ie dus te zitten :)
Met die trap naar beneden bedoelde ik dus :Onder de tavern ;)

Beter kijken de volgende keer misschien, Terr?? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
Op vrijdag 31 mei 2002 17:56 schreef Terr het volgende:

Toevallig moest ik hem gisteravond nog zoeken :) Hij zit in de Ald-Skar Inn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Joepie ik heb de black shalk club gevonden *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'kay, ben dus overnieuw begonnen en die ratten kunnen nu de pot op :P 1 slag, pats dood

anyway, mijn vraag: ik ben een barbaar tegengekomen die een heks zoekt, kan iemand met een screenie laten zien waar die is?

2) ik ben een slet tegengekomen met mooie boots aan, ze vraagt me ergens heen te brengen inruil voor die dingen.
piece of cake, ware het niet dat die dingen niet te gebruiken zijn omdat ze je blind maken :(
nu blijkt er een bounty op haar te zitten, dus ik met haar vechten, 2 klappen, halve health weg, dus na 3 klappen peer ik hem en laat ik die barbaar (die me nog volgt) het oplossen.
gaatie dood ffs, dus ik de save laden voordat ik haar aanviel... is het het waard haar te doden?

nu dacht ik dus, what the heck, ik kill die barbaar, hij is toch niet zo goed
euhm... nee... 1 klap, bewusteloos, maar heel weinig schade...
langzame en pijnlijke dood :D

oh well, dit ventje doet het goed (level 2 al :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een vraag, ik moet voor de fighter guild wat ventjes killen in een ebony mine, nu kom ik in dat stadje op palen, en ga ik een mijn in, en word bijna gruwelijk hard afgemaakt door een zootje mannetjes, zijn dat die gasten die ik moet killen?
die mijn is dicht bij dat ventje die jou kan trainen

die ik dus heb vermoord, en toen kreeg ik een goed armor en een dragonscale tower shield (niet slecht voor een level 2 ventje :D :) :9~)

[edit]
shit he, zijn jullie allemaal aan het spelen?
anyway, mijn sava crashed na het laden :( wtf?

en ik had een vage bug
ik moest voor de thief guild een diamand jatten, dus ik pak hem, en word gearresteerd, ik betaal de 250 en ineens staat er een of andere super gespierde zombie achter me vol met bloed en helemaal doorspiest enzo
vet vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Als die vrouw je betrapt op het jatten valt ze je aan. Zij doet dit met magie, ze summont een greater bonelord die voor haar vecht. Die diamand moet je of: kopen van haar. of: de deur boven zit niet zo sterk op slot, lock picken, en dan in het kistje boven dr bed checken, ligt er ook 1.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'kay, thnx, weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik zit nog steeds hartstikke vast, dit kutventje wil zijn vote maar niet geven, en ik kan hem ook niet mollen :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/venimteringventje.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 12:15 schreef GTOfire het volgende:
Als die vrouw je betrapt op het jatten valt ze je aan. Zij doet dit met magie, ze summont een greater bonelord die voor haar vecht. Die diamand moet je of: kopen van haar. of: de deur boven zit niet zo sterk op slot, lock picken, en dan in het kistje boven dr bed checken, ligt er ook 1.
Of je neemt de trap naar boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caspian die heks die je zoekt voor die barbaar staat gewoon op de weg naar het noord(noord-westen?) gewoon de wegen in de buurt een eindje aflopen.

(dus niet zoals ik de heuvels afstruinen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 20:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik zit nog steeds hartstikke vast, dit kutventje wil zijn vote maar niet geven, en ik kan hem ook niet mollen :'(

[afbeelding]
Ehm(maybe a n00b answer) kan je em niet omkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik heb dit spel ook ff gedownload om te kijken of het wat is, maar ik snap er geen kont van.
ik ben nu al zover dat ik een battle axe heb gekocht bij allis trading oid en ik heb die fargoth zijn magic ring teruggegeven en nu is hij blij en de handelaar ook (kzie hier het nut eik niet van in, alles is nog steeds even duur)
ik moet van 1 van die wachten farguth's secret hideout vinden maar dat lukt niet, ik wacht snachts in die vuurtoren, maar dan loopt hij 's nachts ergens een ronde en vervolgens loopt hij uit het beeld achter een huis oid...
wel kom ik op een gegevenmoment bij zijn huis, maar daar zit een level 25 lock op, die ik niet kan hacken.

ook heb ik een dure spell gekocht (rode bliksem oid) maar hoe gebruik ik deze? ik ben wel me poen kwijt, maar zie hem nergens in me inventory staan

opzich is het wel een lache game als je het door hebt. net ff in het huisje tegenover fargoth's house. daar naar binnen, stond een of ander vaag gastje die ik killde, toen alles, maar dan ook ALLES meegejat uit zijn huis (tot zijn kussen aan toe) en verkocht per stuk voor $1 bij die handelaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op vrijdag 07 juni 2002 11:11 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Ehm(maybe a n00b answer) kan je em niet omkopen? :P
Negative, ook al staat hij op 100/100, hij wil je nog steeds zijn vote niet geven... ik heb hem +- 30 keer gemold uit frutstratie :X .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Weet iemand trouwens een trader die gewoon lekker veel betaald voor spullen? Die Ra'hirr of zoiets in Bamora geeft toch vaak maar een derde van wat het spul waard is. Of kan ik hem via persuasion nog positief beinvloeden op een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Zit een trader in Caldera, een scamp, heeft 5000 aan goud en koopt/verkoopt tegen juiste prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, das wel 1 van de irritantste dingen als je nog niet bijzonder ver bent iig. Ik heb nu allerlei Alembic's en Mortar & Destle's gejat van die Fine Alchemist in Balmora. Maar ik kan ze nergens verpatsen :)

Ajir (oid) bij de Mages Guild koopt ze, en geeft een aardige prijs (net iets meer dan de helft meestal), maar hij heeft maar 800, en om iets van 4000 te verkopen voor 800 kan niet als Hollander :D

Kom je iemand tegen die wel een paar duizend op zak heeft wil die zo'n ding weer niet hebben :(

Ik los het nou telkens op door de zooi te verkopen en net zolang potions en andere shit te kopen van die gast tot ie net al zn geld kwijt is aan me. Dan een dag of zo wachten en dan heeft ie weer geld voor de volgende ronde :)(maar ik had het liever gewoon verkocht)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.