[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 15:36 schreef zanac het volgende:
Even nog een vraagje over die bad-people:
Welk level waren jullie voordat je 5 mensen in een klein gebouwtje kon afmaken? Ik heb nl al allerlei dingen (jobs voor mage guild) gedaan, maar mijn level staat nog maar op 6/10 om level2 te worden en nu heb ik die bad-people quest ook al!
Moet ik gewoon eerst flink levelen voordat ik daaraan begin? En level je nou door monsters te killen of ook door je skills te gebruiken?
je levelt het beste door af en toe na een gevecht te rusten dan krijg je soms meer skill punten en ja gebruik ook je skills in gevechten, want kzit nu op lvl 4 en ben nu opzoek naar de Tomb van AA bij Delegriad... |:( waar die te vinden is weet ik ook nie, noord-west van Scyda Neen en Noord-Oost vanaf Vivec... :?

o ja daar kheb dat hele gebied afgezocht maar kan niks vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Op vrijdag 10 mei 2002 16:30 schreef Scizo het volgende:

[..]

je levelt het beste door af en toe na een gevecht te rusten dan krijg je soms meer skill punten en ja gebruik ook je skills in gevechten, want kzit nu op lvl 4 en ben nu opzoek naar de Tomb van AA bij Delegriad... |:( waar die te vinden is weet ik ook nie, noord-west van Scyda Neen en Noord-Oost vanaf Vivec... :?

Rusten na elk gevecht (zonder dat je gelevelled bent) is volgens mij brute onzin... Ik ben inmiddels level 21, je krijgt 1/10 level punt per Major/minor skill die beter wordt.

Het is trouwens wel een beetje TE makkelijk om goeie equipment te krijgen, ik ben een fighter maar had vanaf level 4-5 al een indoril (AC 96) helm die ik nog steeds gebruik!! Daedric wapens heb je zo gescoord en dan wil je niet meer anders.

Nja ik zit nu midden in de story line en ga es kijken of ik het ff kan uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Mijn Toxic ring 1-60 pts 10 rounds 20 Ft radius heeft tot nu toe elke kamer waar ik hem gebruikte ALLES in 1 keer platgegooid (incl hele dorpen vol met guards).

Dat om maar aan te geven dat het spel wel heel makkelijk 'te winnen' is. Die ring gebruik ik dan ook alleen maar om af en toe es in een zwaarbewaakte stad kamertjes in te breken ensow, om te zien wat er ligt of te beleven valt.

Voor het echte spelen gebruik ik die ring niet, zou geen skills opleveren en het spel wel heel makkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:30 schreef Scizo het volgende:

[..]

Oke dan, ben net eindelijk geleveled van 1 naar 2 :D
Met wat destruction spreuken en wat doden schiet dat wel beter op. Nu heb ik een missie in Caldera gekregen dus ik denk dat ik daar maar es heen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

iemand enig id waar nerano manor ofzo zit? kheb een key daarvan gevonden op zo'n dude in de counselclub :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:27 schreef eendje het volgende:
iemand enig id waar nerano manor ofzo zit? kheb een key daarvan gevonden op zo'n dude in de counselclub :)
Die zit in het noord-westen geloof ik... iig bij dat grote Hlaalu gebouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:35

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmmm, ik heb iets heel raars met de game.

Als ik een game start is alles grijs alleen de shadows zie ik...is dit probleem bekend bij jullie en wat doe ik eraan ??

alvast bedankt...

Systeem: AMD XP 1800@1702Mhz
256DDr@148
Elsa Geforce 3 ti200 Oc'ed

detonator 2890

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 13:33 schreef MaDLiVe het volgende:
Mmmm, ik heb iets heel raars met de game.

Als ik een game start is alles grijs alleen de shadows zie ik...is dit probleem bekend bij jullie en wat doe ik eraan ??

alvast bedankt...

256DDr@148
Elsa Geforce 3 ti200 Oc'ed

detonator 2890
Probeer eens andere drivers of je overgeclockte GF3 terug te zetten naar de oude instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:35

MaDLiVe

.-Observer-.

Het is wle het enigste spel dat er moeite mee heeft....

Zelfs tribes2 het meest beta spel ever draait er perfect mee...

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 13:37 schreef MaDLiVe het volgende:
Het is wle het enigste spel dat er moeite mee heeft....

Zelfs tribes2 het meest beta spel ever draait er perfect mee...
Proberen kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Bosmonster

*zucht*

Of je systeem weer terug te klokken naar de originele 1800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 13:52 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Of je systeem weer terug te klokken naar de originele 1800 ;)
een Athlon XP 1800+ draait normaal op 16??MHz, nogal verwarrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spam]
check anders hetr forum op www.morrowind.nl!
[/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 13 mei 2002 13:53 schreef Terr het volgende:

[..]

een Athlon XP 1800+ draait normaal op 16??MHz, nogal verwarrend :)
Ow ja das waar ook ;) Stelletje oplichters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in Maar Gan? Geen idee waar het is en via welke wegen ik erheen moet...HELP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:27 schreef eendje het volgende:
LoL dat is in Balmora, bij de Hlaalu manor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 18:08 schreef zanac het volgende:
Hoe kom ik in Maar Gan? Geen idee waar het is en via welke wegen ik erheen moet...HELP! :)
en dat ligt bij Ald-Ruhn ga met een siltrider naar Balmora en vandaar uit met de siltrider naar Ald-Ruhn, en met die siltrider kun je dan weer naar Maar Gan... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook iets foutgedaan :?
ik heb een manntje genaamd crazy batou gemold, wat eigelijk niet de bedoeling was.... die gast was ook veel te sterk dus ik denk dat ik dat later pas had moeten doen ofzo :? dus ff waarschuwing voor jullie allemaal: mol crazy batou niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIE KAN MIJ NOU US VERTELLEN HOE IK DIE CODEBO0K KRIJG!!!!!
*EdonyX is gefrustreerd* Mijn mannetje is nu al lever 14 en nog steeds snap ik niet hoe ik dat ding krijg PLEESE help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:37 schreef delorean7 het volgende:
Mijn Toxic ring 1-60 pts 10 rounds 20 Ft radius heeft tot nu toe elke kamer waar ik hem gebruikte ALLES in 1 keer platgegooid (incl hele dorpen vol met guards).

Dat om maar aan te geven dat het spel wel heel makkelijk 'te winnen' is. Die ring gebruik ik dan ook alleen maar om af en toe es in een zwaarbewaakte stad kamertjes in te breken ensow, om te zien wat er ligt of te beleven valt.

Voor het echte spelen gebruik ik die ring niet, zou geen skills opleveren en het spel wel heel makkelijk maken.
Waar vin je die ring dan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

edit: sorry, foute topic, heb deze in het grote morowind topic gezet...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 18:37 schreef EdonyX het volgende:
*EdonyX is gefrustreerd* Mijn mannetje is nu al lever 14 en nog steeds snap ik niet hoe ik dat ding krijg PLEESE help me
Dat codebook die je in Suran moet halen? is toch simpel! >:) Je geeft dat grietje achter de bar gewoon 4x 100 pietermannen en dan zegt ze: Sharing is Good, I Like Sharing!

Dan begin je over die codebook en tada...

[edit] Je kan jezelf daar een zooi geld mee besparen door naar de Slavenhandelaar te gaan in Suran en zijn geld te jatten, die heeft 400 piek in zn small chest dus ga dan op de trap achter het doek staan en jatten maar, t kost je uiteindelijk helemaal niks. [/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Hoi ik heb een vreemd Fighter's Guild Order probleem :( Ik ben bij de eerste order : Ik moet voor Drarayne een paar ratten killen. Ik heb de eerste rat gekilled ik de slaapkamer en daarna ga ik naar boven naar de storage room en open die met de sleutel die ze me heeft gegeven maar ik die storageroom zitten geen ratten? Ik kan die order dus niet vervullen en dus niet verder gaan :( weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 13 mei 2002 18:37 schreef EdonyX het volgende:
Ik had hetzelfde probleem. Ik denk dat je al weet waar het zich bevind (Solttile heette ze geloof ik), op die cornerclub...

Maar je moet dus ctrl-indrukken, en dan use. Ze is dan boos en valt je aan!, en volgens de wetten van Morrowind mag je haar dus dan killen (zij valt jouw al eerste aan en je mag je verdedigen). De rest van de mannetjes zullen het dus niet boeien als je haar killed. En op die manier heb je je code-book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:37 schreef delorean7 het volgende:

Waar zitten die Daedric wapens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG 4x 100 money geven helpt niet hoor :?
ze zegt wel van i like sharing maar ze zegt alleen maar die onzin want dat ze tegen de morang tong is en alles VIEZE HO*R DAT HET IS! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het probeer te jatten wordt ze idd boos, maar dan komt er ook een bounty op m'n hoofd te staan... op zich niet zo'n probleem, maar dan moet je ook al je gestolen goederen inleveren (en dat zijn er veel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor alle Nubies, die nog een level onder de 10 hebben ofzo......
Je moet als je van dorp tot dorp loopt, of eigelijk altijd als jee loopt SPRINGEN, mijn acrbatic skills zitten nu op 76 en ik begon met 5......
mijn mannetje heeft nu level 17 na een niet zo lange tijd spelen.. dus springen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast bij die quest dat je debt money meot gaan halen bij Desele in Suran voor de fighters guild.

Ik jat 200 gold van haar. Dan laat ik me even trainen (heb nog 500 gold over) en dan ga ik terug naar dat mens van de fighter guild. dan zegt ze dat ik eerst het geld moet gaan ophalen.

Nu heb ik net gehoord dat ik het ook voor haar kan dokken. Ik denk dat dit nog de enige manier is, aangezien ik haar geld al gejat heb.

Dus ik moet haar helemaal briben tot ze tot 100/100 is (neem ik aan). Hoeveel geld heb ik heirvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 15 mei 2002 17:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik zit vast bij die quest dat je debt money meot gaan halen bij Desele in Suran voor de fighters guild.

Ik jat 200 gold van haar. Dan laat ik me even trainen (heb nog 500 gold over) en dan ga ik terug naar dat mens van de fighter guild. dan zegt ze dat ik eerst het geld moet gaan ophalen.

Nu heb ik net gehoord dat ik het ook voor haar kan dokken. Ik denk dat dit nog de enige manier is, aangezien ik haar geld al gejat heb.

Dus ik moet haar helemaal briben tot ze tot 100/100 is (neem ik aan). Hoeveel geld heb ik heirvoor nodig?
hangt er vanaf hoe goed jouw bride skill is... je kan haar ook gewoon omlullen met admire

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 17:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
80/100 was al genoeg, maar wat eendje zegt, het hangt helemaal van jouw mannetje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, tis me al gelukt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Ik heb dat Code Book gewoon gejat van haar, zonder dat ze iets merkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 22:30 schreef ManiaXe het volgende:
Hmm. Ik heb dat Code Book gewoon gejat van haar, zonder dat ze iets merkte.
Hoe hoog is jouw sneak skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt niet uit. Jer moet gewoon sneak, dan spatie en dan close. Dan valt ze je aan, en mag je haar doden :). Dan kan je het code book gewoon oppakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sneak skill is nu 69, maar was toen geloof ik net 50.

En wanneer je probeert te stelen en haar dan te doden, dan krijg je nog altijd "Your crime has been reported".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code book heb ik al opgegeven...
bengewoon wat hogere opdr88 voor imperial armie aant doen...
zit tenmenste een beetje actie in het LEKKA HACKE & SLASHE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ok ik heb een aantal opdrachten bij het thieveguild in balmora gedaan (waar de mensen hierboven het boek van proberen te jatten)
maar dan zegt zij op een gegeven moment dat ik een master of security moet opzoeken die ergens in balmora zit.
ik heb het hele stadje doorzocht maar totaal niets gevonden.
wel het hele stadje geloot, maar dat was niet echt de bedoeling :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan zegt zij op een gegeven moment dat ik een master of security moet opzoeken die ergens in balmora zit.
ik heb het hele stadje doorzocht maar totaal niets gevonden.
Het is een Altmer (Elf met lichte huidskleur )die als ik mij niet vergis in één van de woningen aan de rechterkant van de rivier woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

bedankt het was idd een altmer maar die gast had ik al duizenden keren iets gevraagt, maar 1 ding vergeten te vragen en dat was het natuurlijk |:(
stonden iets van 30+ topics waar ik met hem over kon lullen
wel irritant dat de minder belangrijke er niet uitgefilterd kunnen worden.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet een boek over vampiers hebbe maar die gast in vivec wil em nie verkopen omdat ik ook bij the temple zit, hoe los ik dit op? Kan je trouwens ook uit een guild stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:17 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik moet een boek over vampiers hebbe maar die gast in vivec wil em nie verkopen omdat ik ook bij the temple zit, hoe los ik dit op? Kan je trouwens ook uit een guild stappen?
Als hij hem niet wilt verkopen -> jatten (ik kon hem wel gewoon kopen)

Je kan officieel niet uit een guild stappen, maar je kan zorgen dat je tijdelijk eruit gegooid wordt... maar je kan natuurlijk er ook altijd voor kiezen om gewoon niets meer te doen voor die Guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:18 schreef Terr het volgende:

[..]

Als hij hem niet wilt verkopen -> jatten (ik kon hem wel gewoon kopen)

Je kan officieel niet uit een guild stappen, maar je kan zorgen dat je tijdelijk eruit gegooid wordt... maar je kan natuurlijk er ook altijd voor kiezen om gewoon niets meer te doen voor die Guild
Hij heeft dat boek nogal verstopt geloof ik want ik zie em nergens, is ie nergens anders verkrijgbaar ofzo? Wil em erg graag hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:21 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Hij heeft dat boek nogal verstopt geloof ik want ik zie em nergens, is ie nergens anders verkrijgbaar ofzo? Wil em erg graag hebbe
Ik heb hem bij die zeldzame boekenhandelaar in Vivec vandaan. Maar als het goed is is er nog 1 ander exemplaar in Morrowind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:22 schreef Terr het volgende:

[..]

Ik heb hem bij die zeldzame boekenhandelaar in Vivec vandaan. Maar als het goed is is er nog 1 ander exemplaar in Morrowind
Hmm nogal lastig, dan ga ik het toch nog maar ff in vivec proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien helpen?
Ik zit nu in Adh ruhn en ik moet 5 shirts afleveren voor iemand. Ik moet die shirts sfleveren bij een clothier genaamd Bivale Teneran. Er is 1 clothier in Adh ruhn die ik kan vinden maar Bivale Teneran kan ik echt niet vinden hoor. Ik heb al gekeken of ze misschien niet in een andere stad zit ofzow (ff kijken in TES Construction Set :)) maar dit is niet het geval, ze moet gewoon in Adh ruhn zitten. Iemand anders ook die probleem?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:51 schreef Wels het volgende:
Kan iemand misschien helpen?
Ik zit nu in Adh ruhn en ik moet 5 shirts afleveren voor iemand. Ik moet die shirts sfleveren bij een clothier genaamd Bivale Teneran. Er is 1 clothier in Adh ruhn die ik kan vinden maar Bivale Teneran kan ik echt niet vinden hoor. Ik heb al gekeken of ze misschien niet in een andere stad zit ofzow (ff kijken in TES Construction Set :)) maar dit is niet het geval, ze moet gewoon in Adh ruhn zitten. Iemand anders ook die probleem?? :(
Die 2de zit in die grote paddenstoel, als je naar binnen gaat, kom je op een touwbrug, op een gegeven moment kan je er beneden af, daar zit ie ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 01:08 schreef Terr het volgende:

[..]

Die 2de zit in die grote paddenstoel, als je naar binnen gaat, kom je op een touwbrug, op een gegeven moment kan je er beneden af, daar zit ie ergens
Tnx man, ik dacht al zoiets want ik kon hem echt nergens vinden op die kaart van Adh ruhn zelf. :)
Fijn is dat he! |:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

ok nu moet ik een helm van 1 van de councilmembers in Adh ruhn jatten alleen de manor waar ik heen wordt verwezen heb ik helemaal ondersteboven gehaald maar geen helm gevonden die aan de omschrijving voldeed. nu zei hij dat er ook bij andere councilmembers zo'n helm te halen valt, daarom heb ik die al die councilmembers hun kamers geloot en geplunderd maar nada gevonden. misschien heb ik eroverheen gekeken maar weet iemand waar die helm wel te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fighters guild:

ik moet van de opdrachtgever geld (200) voor een client terugkrijgen, degene die het geld heeft zit in een cornerclub in suran

mijn vraag:

WAAR DE F*CK IS SURAN?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 18 mei 2002 15:12 schreef ReV3rEnD het volgende:
fighters guild:

ik moet van de opdrachtgever geld (200) voor een client terugkrijgen, degene die het geld heeft zit in een cornerclub in suran

mijn vraag:

WAAR DE F*CK IS SURAN?????
Noord-oosten van vivec
of ga gewoon naar vivec en neem dan de silt strider naar Suran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Weet iemand waar ik die heks kan vinden die van zon gast zun kleren en zun axe heeft gejat? Ken haar nergens vinden en weet iemand hoe ik HEARTFIRE kan genezen? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je ookalweer aan die boots of blinding speed?
Je moest iemand ergens buiten Balmora escorteren ofzo en dan krijg je ze? Heeft iemand details hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 18 mei 2002 17:24 schreef zanac het volgende:
Je moest iemand ergens buiten Balmora escorteren ofzo en dan krijg je ze? Heeft iemand details hierover?
ja, maar dan kan je net zogoed gelijk alles maar even vertellen.. je moet het zelf uitvinden
Door T-RaX - zaterdag 18 mei 2002 17:16

--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand waar ik die heks kan vinden die van zon gast zun kleren en zun axe heeft gejat? Ken haar nergens vinden en weet iemand hoe ik HEARTFIRE kan genezen? Thanks
hij zegt toch waar ie denkt dat ie vandaan kwam? maar hij zegt ook dat ie het niet zeker weet.... tel nu maar 1 + 1 bij elkaar op

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:26 schreef eendje het volgende:

[..]

ja, maar dan kan je net zogoed gelijk alles maar even vertellen.. je moet het zelf uitvinden
eendje, mensen die het hier vragen die willen het gewoon weten, dan hoef jij niet te vertellen dat ze het zelf moeten uitzoeken omdat anders de lol eraf is... als zij het zo willen laat ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:26 schreef eendje het volgende:

[..]

[..]

hij zegt toch waar ie denkt dat ie vandaan kwam? maar hij zegt ook dat ie het niet zeker weet.... tel nu maar 1 + 1 bij elkaar op
Ik vraag het juist omdat ik het niet zelf wil uitvinden. Ik wil dat iemand het gewoon even vertelt. Ik vind het een beetje flauwe replies van je af en toe hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 18 mei 2002 17:29 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

eendje, mensen die het hier vragen die willen het gewoon weten, dan hoef jij niet te vertellen dat ze het zelf moeten uitzoeken omdat anders de lol eraf is... als zij het zo willen laat ze dan.
jamaar dat is echt zo'n stomme vraag... net zoiets als waarvind ik de cornerclub oid.. jesus, dat kan je zo vragen in het spel en dan krijg je gelijk antwoord! maar blijkbaar is het het makkelijker om hier te vragen en dat vind ik irri.. als je bijv 1 of andere tomb niet kan vinden, oke, want die zijn niet aangegeven op je general map en de wereld is te groot

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:31 schreef eendje het volgende:

[..]

jamaar dat is echt zo'n stomme vraag... net zoiets als waarvind ik de cornerclub oid.. jesus, dat kan je zo vragen in het spel en dan krijg je gelijk antwoord! maar blijkbaar is het het makkelijker om hier te vragen en dat vind ik irri.. als je bijv 1 of andere tomb niet kan vinden, oke, want die zijn niet aangegeven op je general map en de wereld is te groot
okay, maar als jij hem dan dom vind, antwoord dan gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 18 mei 2002 18:09 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

okay, maar als jij hem dan dom vind, antwoord dan gewoon niet
je kent me toch, dat KAN ik gewoon niet :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 18 mei 2002 17:24 schreef zanac het volgende:
Ik weet het niet zeker waar ik die gast doodgemept had (ik had hem gewoon gekilled), maar het was ergens in het gebied rond balmora/ caldere etc. Hij staat gewoon ergens langs de weg, waar het precies was weet ik niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar Alof the easterner (North of Arvel Plantation, Northeast of Pelagiad). Ik loop al zo'n 30 a 40 speluren door dit gebied maar ik kan deze persoon niet vinden...
Heeft iemand ook maar enige informatie over waar ik deze man kan vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Alof zit in een hutje aan een weg . Als je de Arvel Plantation weggaat van Pelagiad gewoon de weg volgen , 2e hutje met veld aan .

En BTW waar kan ik Daedric stuff vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedric stuff kun je vinden in een shrine. In meerdere shrines ben ik al glass en daedric spul tegen gekomen. Licht meestal op het altaar of the daedric lords hebben het bij zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:29 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Hmm nogal lastig, dan ga ik het toch nog maar ff in vivec proberen
Het andere exemplaar ligt bij de Necromancer in Vas , dat ligt op een eiland in het noorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb een probleem(pje)! Ik moet de pelgrim tocht maken, en nu ben ik al zover dat ik alleen nog de tocht naar puzzle canal moet maken (heb de rest dus al gedaan). Maar als ik in het midden kom, ik de trap opga, ik naar de shrine loop, en "use" gebruik, accepteerd hij mijn plain silver longsword niet !!!!!!!!!
Ik snap er nix van. Ik heb het pelgrim boek bij me, en heb het nu al 5 x doorgelezen, maar er staat toch echt dat je gewoon een plain silver longsword moet hebben, en dat heb ik. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

ok ik ben al achter mijn probleem
die helm die ik zocht lag op de kast van het knaapje waar ik het van moest jatten.

over die witchprobleem
meestal zit ze op de backroad naar Adh-Ruhn
nu zal ze een heel ander verhaal vertellen, maar ik heb haar gewoon gekilled en haar spullen gepakt. Daarna heb je waarschijnlijk wel een paar restore attributes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb ook een probleem. in de 3e quest voor de fighters guild in balmora moet je 4 rovers doden. 3 heb ik er gevonden in een grot bij de mijnen. maar nu moet ik er nog 1: aveleg genaamd. weet iemand waar die is?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 18:02 schreef Darkmagic het volgende:
ik heb ook een probleem. in de 3e quest voor de fighters guild in balmora moet je 4 rovers doden. 3 heb ik er gevonden in een grot bij de mijnen. maar nu moet ik er nog 1: aveleg genaamd. weet iemand waar die is?
Die staat voor die mijn/grot, het is een archer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 18:03 schreef Terr het volgende:

[..]

Die staat voor die mijn/grot, het is een archer
is dat diegene waar je ook kunt trainen? lama, ik probeer het wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet meer... je kan eerst gewoon met hem praten, maar zodra je het over je opdracht hebt valt hij je aan en dan moet je hem wat snijwonden geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 18:11 schreef Terr het volgende:
Weet ik niet meer... je kan eerst gewoon met hem praten, maar zodra je het over je opdracht hebt valt hij je aan en dan moet je hem wat snijwonden geven
ok thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb nu een quest dat ik bloemetjes moet plukken. Wel grappig opzich, maar niet als je dat ene stomme bloemetje niet kan vinden. En dat is de Willow Anther. De Willow Flower is overal te vinden..., weet iemand dat toevallig?

[edit]

Lama, heb het al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

JJJ

Ik probeer nu de Robe of St Roris te vinden. Die zou ten zuid-oosten van Scyda Neen moeten zitten, in een dungeon.

Waar precies? Hij gaf aan bij die plek waar een 'x' op de kaart stond, maar daar ligt een gezonken schip. Ik heb de omgeving op het land al enigszins afgezocht, maar ik vind die dungeon nog steeds niet.

Kan iemand mij een duidelijker aanwijzing geven waar die dungeon ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:12 schreef JJJ het volgende:
Ik probeer nu de Robe of St Roris te vinden. Die zou ten zuid-oosten van Scyda Neen moeten zitten, in een dungeon.

Waar precies? Hij gaf aan bij die plek waar een 'x' op de kaart stond, maar daar ligt een gezonken schip. Ik heb de omgeving op het land al enigszins afgezocht, maar ik vind die dungeon nog steeds niet.

Kan iemand mij een duidelijker aanwijzing geven waar die dungeon ligt?
ik heb in de editor gekeken en daar staat die ie in geen cell ligt... (nergens dus... :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 10:10 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

ik heb in de editor gekeken en daar staat die ie in geen cell ligt... (nergens dus... :?)
Dat is misschien een bugje van de editor, want ik heb het idd ook bij een ander wapen gehad... en dat wapen heeft iemand toch echt op een screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 20 mei 2002 10:10 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

Hij zou in een dungeon moeten liggen die erg moeilijk te vinden is... Anabi gok ik, ofzo :?

Ik heb zelf geen editor (>:)) dus ik kan het niet nakijken..

Even in de IRC logs gekeken, hij zou Anabi moeten heten, en ligt aan een stukje strand en dan de dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik en die is rete handig:
Constant effect!
Restore Health 15 pts
Restore Fatigue 15 pts

Dus auto-heal :)

Ik heb hem gevonden in een grot op een eiland tussen ebonheart en Seyda Neen. Ik zal hem eens terugzoeken en een screenshot maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 12:25 schreef ManiaXe het volgende:

[..]

Constant effect!
Restore Health 15 pts
Restore Fatigue 15 pts

Ik heb hem gevonden in een grot op een eiland tussen ebonheart en Seyda Neen. Ik zal hem eens terugzoeken en een screenshot maken
graag, die wil ik wel hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 16-09 20:00
Hoe persuade ik die laatste redoran counselor? Ik heb alle huizen mij hortator laten maken, behalve die redoran, vanwege die ene gozer, venim heettie geloof ik. Ik kan hem ook niet vermoorden :X .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 20 mei 2002 12:25 schreef ManiaXe het volgende:

[..]

Constant effect!
Restore Health 15 pts
Restore Fatigue 15 pts

Daar zou hij ergens moeten liggen ja. Ik zou je erg dankbaar zijn als je een screenshot zou kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar de muiscursor staat zou de grot ergens moeten zijn.
TIP: Zorg voor iig één "Scroll of <anything> Intervention" Ik kon de deuren van binnenuit niet openen, ik kon er alleen met zo'n scroll uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hvdbijl/Morrowind/Morrowind_27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 14:45 schreef ManiaXe het volgende:
TIP: Zorg voor iig één "Scroll of <anything> Intervention" Ik kon de deuren van binnenuit niet openen, ik kon er alleen met zo'n scroll uitkomen.

[afbeelding]
thnx ff zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik zou die robe laten liggen. Ik ben nu level 26 en het is erg makkelijk. Met die robe is er helemaal nix aan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 14:45 schreef ManiaXe het volgende:

[afbeelding]
Ik kan het echt niet vinden, het enigste wat op dat eiland is is een onderwaterdeur naar een onderwatergrot en een gezonken schip waar je inkan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom er niet eens door :( die dode mannetjes hebben wel mooie laarzen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 15:18 schreef UneXpeCteD het volgende:
Waar door, waar is het dan op dat eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:15 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Ik kan het echt niet vinden, het enigste wat op dat eiland is is een onderwaterdeur naar een onderwatergrot en een gezonken schip waar je inkan....
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1403268912

je ziet een soort bootje daar, dat is niet die gezonke maar eentje die aan een steiger ligt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 20 mei 2002 15:18 schreef UneXpeCteD het volgende:
En ik ga gelijk ff kijken of ik die dungeon vind, maar moet eerst nog blueprints vinden in een dwemer ruin die nog niet is geplunderd... (eerste mages guild missie nadat je warlock bent geworden), ik kan er maar 1 vinden daar, in de eggmine verder niets. Iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op maandag 20 mei 2002 14:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hoe persuade ik die laatste redoran counselor? Ik heb alle huizen mij hortator laten maken, behalve die redoran, vanwege die ene gozer, venim heettie geloof ik. Ik kan hem ook niet vermoorden :X .
Kan iemand me hier eens mee helpen?

:X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:19 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Waar door, waar is het dan op dat eiland?
bij het vierkantje is de deur... :P mijn level is vast te laag :P maar er liggen leuke spulletjes daar binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Nou, in #morrowind ontstaan prachtige ideeen, dus heb ik even een Morrowind Item Database inelkaar geflanst. Als iedereen zijn item hier effe in kan gooien krijgen we vroeg of laat een heel mooi overzicht welk item waar te vinden is :)

De url is hier:
http://xanthorax.student.utwente.nl/~jdrama/morrowind/

Enjoy :) Dat er maar veel gebruik gemaakt van mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 21:00 schreef JJJ het volgende:
Nou, in #morrowind ontstaan prachtige ideeen, dus heb ik even een Morrowind Item Database inelkaar geflanst. Als iedereen zijn item hier effe in kan gooien krijgen we vroeg of laat een heel mooi overzicht welk item waar te vinden is :)

De url is hier:

Cool man!, een plaatje erbij zou erg cool zijn! (als je dat zou kunnen uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 20 mei 2002 21:02 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Cool man!, een plaatje erbij zou erg cool zijn! (als je dat zou kunnen uploaden)
Je bedoelt van het item zelf? Het is iig. niet de bedoeling dat die plaatjes op die server gezet gaan worden... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 21:00 schreef JJJ het volgende:

De url is hier:

#morrowind rulez :P ik ga ff wat dingen adden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Jammer dat je de effecten van bv een robe er niet bij kunt zetten :( *hint* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op maandag 20 mei 2002 14:07 schreef JeanLucPicard het volgende:

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 20 mei 2002 23:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

geld geven? :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op maandag 20 mei 2002 23:50 schreef eendje het volgende:

[..]

geld geven? :)
Hij is 100/100 :X .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Iemand al een oplossing gevonden voor het naar de desktop knallen? Ik ben nog maar in het begin, maar direct nadat ik mijn releaseletter heb gekregen kapt ie er vaak mee. :( Ik heb dan nog geen mogelijkheid tot saven gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
  • Laatst online: 15-09-2024
Naar de desktop knallen? Jah ik heb 't mischien. Ik knalde op een gegeven moment iedere x als ik moest laden naar de desktop. Ik telkens opnieuw opgestart, maar zodra ik iets moest inladen knalde ik naar de desktop. Nu bleek dat mijn hdd vol was (de C). Ik bedoel dan dat je windows cache vol zit. Ik heb toen schijfopruiming gedaan (alles aangevinkt), en vervolgens 2 x me C gecontroleerd (schijfcontrole). En toen geprobeert. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.