Omkopen lukt ook al niet
dan zegt ze alleen maar WAAROM ze het codebook heeft, maar ze geeft het niet...
Verwijderd
ff om alles makkelijk te maken

Various Cheats
During gameplay, press ~ for the console. Now type any of the following "Codes". The format is 'player->(cheat)': Code Effect
TMG God Mode
Help List of Debugging Commands
SetFlying 0/1 Toggle Flying Mode
SetSuperJump 0/1 Toggle Super Jump
SetWaterWalking 0/1 Toggle Walk on Water
SetWaterBreathing 0/1 Toggle Water Breathing
SetLevel (level) Set Player Level to (level)
AddItem "Gold_100" (amount) Adds (amount) of Gold to Player
SetFatigue (fatigue) Sets Player Maximal Fatigue to (fatigue)
SetMagicka (magic) Sets Player Maximal Magic to (magic)
SetHealth (health) Sets Player Maximal Health to (health)
ToggleAI Toggle CPU AI
FillJournal Fill Journal
FillMap View Whole Map
Various Cheats
During gameplay, press ~ for the console. Now type any of the following "Codes". The format is 'player->(cheat)': Code Effect
TMG God Mode
Help List of Debugging Commands
SetFlying 0/1 Toggle Flying Mode
SetSuperJump 0/1 Toggle Super Jump
SetWaterWalking 0/1 Toggle Walk on Water
SetWaterBreathing 0/1 Toggle Water Breathing
SetLevel (level) Set Player Level to (level)
AddItem "Gold_100" (amount) Adds (amount) of Gold to Player
SetFatigue (fatigue) Sets Player Maximal Fatigue to (fatigue)
SetMagicka (magic) Sets Player Maximal Magic to (magic)
SetHealth (health) Sets Player Maximal Health to (health)
ToggleAI Toggle CPU AI
FillJournal Fill Journal
FillMap View Whole Map
Verwijderd
Voor mensen met geldproblemen, maar goeie items:
http://www.forumplanet.com/rpgplanet/morrowind/topic.asp?fid=3367&tid=637324
hier staat een plugin die er voor zorgt dat de merchants iets meer geld krijgen
http://www.forumplanet.com/rpgplanet/morrowind/topic.asp?fid=3367&tid=637324
hier staat een plugin die er voor zorgt dat de merchants iets meer geld krijgen
Verwijderd
Hey EdonyX (of wie het ook weet), ik heb dus de mogelijkheid om precies hetzelfde te doen. Maar vraag me af of ik daar later in het spel geen problemen mee kan krijgenOp woensdag 08 mei 2002 14:49 schreef EdonyX het volgende:
ik heb iets redelijk vets gedaan![]()
ik heb al die edelstenen in de magic guild gejat in bandora ofzoietseen van die dingen is 60000 waard, maar ik weet eigelijk niet wat ik eraan heb want niemand waar ik dat ding aan wil verkopen heeft er genoeg geld cvoor
wie weet wat je eraan hebt?
Want een item wat 60K ZO gemakkelijk kunnen stelen, kan niet goed gaan uiteindelijk denk ik
Kan het kwaad of zeg je van meenemen die hap?
bah, ik vind het best dat je cheat, singleplayer heb ik er geen last van, maar ik vind het niet echt geweldig dat je de cheats hier neerzet.. Het liefst wil ik ze gewoon helemaal niet om te voorkomen dat ik ga cheaten als het ff niet zo lekker gaat...
Verwijderd
Ik zit in een grot ten oosten van Balmora, iets met Minamsi of zo daar zitten een hoop golems en als je die afgemaakt hebt kom je bij een ruimte met 6 bellen. Heeft iemand al die combinatie gevonden? Ik kan hem namelijk nergens in die grot vinden.
tis bij een rpg ook gewoon niet leuk om te cheaten... want als je ergens niet kan komen omdat het te moeilijk is betent het gewoon dat je eerst ergens anders xp moet opdoen en dan pas weer daar terug moet keren.. ik doe bijv die quest in de councelclub ook pas veel later want ik kan ze gewoon nog niet aan
blup
Verwijderd
is idd zonde van zo'n prachtig spel...zonde van je €45...Op woensdag 08 mei 2002 18:08 schreef NG het volgende:
bah, ik vind het best dat je cheat, singleplayer heb ik er geen last van, maar ik vind het niet echt geweldig dat je de cheats hier neerzet.. Het liefst wil ik ze gewoon helemaal niet om te voorkomen dat ik ga cheaten als het ff niet zo lekker gaat...
Mensen,
Ik krijg net een missie in Balmora.
Iemand tips, wil snel verder met de volgende quest!
Wat een spel zeg
Eydis Fire Eye, fighter guildmaster said:
Kill the smuggler Dovres Vereth, the head of the Verethi gang. They are based in Mannammu just South-East of Pegliad.
Ik heb nu bijna een uur in het zuidoosten van Pegliad rondgelopen maar vind alleen een Egg-mine en een newbie dungeontje. Mannammu kan ik maar niet vinden en het staat ook niet op de kaart (world en local)...Guard captain in Pegliad said:
I know who you're talking about. Look in Mannammu
Wat een spel zeg
Verwijderd
Erg newbie is die niet hoor. Ik kwam er 'perongeluk' maar ik werd bij de hangbrug toch al erg snel in reepjes gehaktOp woensdag 08 mei 2002 19:06 schreef Kokkers het volgende:
Mensen,
[..]
[..]
Ik heb nu bijna een uur in het zuidoosten van Pegliad rondgelopen maar vind alleen een Egg-mine en een newbie dungeontje. Mannammu kan ik maar niet vinden en het staat ook niet op de kaart (world en local)...
Wat een spel zeg
Verwijderd
HAd iemand nog een anrwoord op mijn vraag.
De vraag was; wat kun je met deze dingen?
1e post van pagina 8.
1e post van pagina 8.
Verwijderd
De Mortar, de Alemblic, de Retort en de Calcinator gebruik je voor Alchemie. Waar die andere pijp voor is... geen ideeOp woensdag 08 mei 2002 19:40 schreef Yoozd het volgende:
HAd iemand nog een anrwoord op mijn vraag.
1e post van pagina 8.
-jeej, 800ste post-
Op woensdag 08 mei 2002 17:24 schreef EdonyX het volgende:
ff om alles makkelijk te maken![]()
![]()
......

Die gameplay is zo goed, laat het dan ook goed houden.
w00t
Hmm. Next problem
Ik moet voor de Fighters Guild schuldeisertje spelen... HOE. Ze geeft me niks, ook niet als ik haar omkoop. En vechten lijkt me niet gepast, aangezien ze in een vol bordeel staat.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
willybubba, heb je het over die griet in sunan, die 200 piek aan een vent moet betalen, die jij dus moet halen?
Waar is die griet?
Waar is die griet?
Inderdaad ja, die. Die is het hoofd van het lokale Bordeel, blabla House of Earthly Pleasures. Maar ik krijg dat geld met geen mogelijkheid los...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik zit nu in Caldera waar ik in de mine 4 bad guys moet gaan afrossen . Nu ben ik dus 2 Diseased beesten tegengekomen en heb ik de Yellow Tick aan m'n k**ten . Weet iemand waar ik me kan healen ?
Serieus? Dan loop je in feite 100 gp mis
want als jij haar 200 gp geeft zodat zij dat aan jou terug geeft heb je nul winst. Bij de fighters guild moet je dan 200 goud overdragen, en krijg je daar 100 goud van terug... 100 verlies dus. Ik heb haar uiteindelijk maar neergeslagen... er keek toch niemand, 1 swing met me sword en toen viel ZIJ mij aan!! Dat mag! Dus kreeg ik daarna haar 200 goud 
Maar thanx anyway!
Maar thanx anyway!
Verwijderd
Dat mag helemaal niet, jij sloeg als eersteOp woensdag 08 mei 2002 22:57 schreef Willybubba het volgende:
[...]
Ik heb haar uiteindelijk maar neergeslagen... er keek toch niemand, 1 swing met me sword en toen viel ZIJ mij aan!! Dat mag! Dus kreeg ik daarna haar 200 goud
Cast of potion cure common diseaseOp woensdag 08 mei 2002 22:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zit nu in Caldera waar ik in de mine 4 bad guys moet gaan afrossen . Nu ben ik dus 2 Diseased beesten tegengekomen en heb ik de Yellow Tick aan m'n k**ten . Weet iemand waar ik me kan healen ?
SSST! Niemand zag hetOp woensdag 08 mei 2002 23:03 schreef Terr het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet, jij sloeg als eerste
Verwijderd
Op woensdag 08 mei 2002 23:12 schreef Willybubba het volgende:
[..]
SSST! Niemand zag het
Net even pauze genomen na 4 uur non stop spelen. Het begint een beetje eng te worden allemaal
Misschien eens in een andere provincie kijken... (als dat kan teminste, kan je naar dat andere stuk land?)
Verwijderd
En waar kan /me dat vinden ?Op woensdag 08 mei 2002 23:11 schreef Kokkers het volgende:
[..]
Cast of potion cure common disease
Verwijderd
De Mage Guild heeft allerlei potjes en pannetjes ter beschikkingOp woensdag 08 mei 2002 23:14 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
En waar kan /me dat vinden ?
in elke mage guild ongveer kan je die kopen.Op woensdag 08 mei 2002 23:14 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
BF1: Don-Panio
At yer local potion dealer Sir!Op woensdag 08 mei 2002 23:14 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
andere stuk land?, mis ik hier iets?Op woensdag 08 mei 2002 23:14 schreef Terr het volgende:
[..]
Net even pauze genomen na 4 uur non stop spelen. Het begint een beetje eng te worden allemaaldus ik ga eerst maar wat Guild missies doen voordat ik de echte verhaallijn ga volgen.
Misschien eens in een andere provincie kijken... (als dat kan teminste, kan je naar dat andere stuk land?)
Verwijderd
Als je op de 'world' map kijkt, dan zie je dat het stuk land waar je nu op zit omringt is door water. Kan je dat oversteken en daar rondlopen? (een aantal NPCs zullen het vast wel gezegd hebben, maar ik heb niet op dat stuk gelet)Op woensdag 08 mei 2002 23:17 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
andere stuk land?, mis ik hier iets?
nog geen mooie dromen gehad? mensen die je spontaan aanspreken? en legendes van een opstand van een hero? dan mis je toch echt ietsOp woensdag 08 mei 2002 23:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Is er een verhaallijn ofwat ?
Nog niet opgemerkt
blup
Ik denk het niet aangezien je er ook niet heen kan scrollen op je overzichtskaart...Op woensdag 08 mei 2002 23:20 schreef Terr het volgende:
[..]
Als je op de 'world' map kijkt, dan zie je dat het stuk land waar je nu op zit omringt is door water. Kan je dat oversteken en daar rondlopen? (een aantal NPCs zullen het vast wel gezegd hebben, maar ik heb niet op dat stuk gelet)
De wereld is echter meer dan groot genoeg dus mij hoor je niet klagen.
Ik wel gehoord over gigantische ondergrondse steden
Verwijderd
Die dromen heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat ik ze gehad heb. Mensen zitten me aan te spreken... brrrrr, engOp woensdag 08 mei 2002 23:22 schreef eendje het volgende:
[..]
nog geen mooie dromen gehad? mensen die je spontaan aanspreken? en legendes van een opstand van een hero? dan mis je toch echt iets
Dit staat op de officiele website:

Nu vraag ik me af, is dit het stuk land wat je op je "world" mapje ziet, alleen opgedeeld in stukjes, of is je "world" map dat eiland linksonderin?
ps: dit staat onder races...
Nu vraag ik me af, is dit het stuk land wat je op je "world" mapje ziet, alleen opgedeeld in stukjes, of is je "world" map dat eiland linksonderin?
Verwijderd
Nee, ik had het nog steeds over Morrowind. Maar je zou toch denken dat je de rest van Morrowind zou kunnen bezoeken... of niet?Op woensdag 08 mei 2002 23:26 schreef Predator_NL het volgende:
Dit staat op de officiele website:
[afbeelding]
hmmmm?, nu begrijp ik het niet meer eigenlijk, wat is Morrowind dan?, een eiland ofzo?Op woensdag 08 mei 2002 23:28 schreef Terr het volgende:
[..]
Nee, ik had het nog steeds over Morrowind
Dus naast dit enorme stuk land is er nog een stuk land wat zeker 8x zo groot is??, kan ik me haast niet voorstellen.
Verwijderd
AaaaaaahOp woensdag 08 mei 2002 23:30 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
hmmmm?, nu begrijp ik het niet meer eigenlijk, wat is Morrowind dan?, een eiland ofzo?
Dus naast dit enorme stuk land is er nog een stuk land wat zeker 8x zo groot is??, kan ik me haast niet voorstellen.
Je hebt de provincie Morrowind, maar zelf zit je nu op dat kleinere eilandje in het midden wat deel uit maakt van Morrowind. Maar ik vroeg me af of je bv ook de hoofdstad Almalexia kon bezoeken
Haha, dat lijkt me niet, als dat kleine stipje in het midden dat eiland is waar je nu op zit, en je zou ook nog op de rest van Morrowind kunnen wandelen heb je 16 cd's nodig, hehehe...Op woensdag 08 mei 2002 23:33 schreef Terr het volgende:
[..]
Aaaaaaah
Je hebt de provincie Morrowind, maar zelf zit je nu op dat kleinere eilandje in het midden wat deel uit maakt van Morrowind. Maar ik vroeg me af of je bv ook de hoofdstad Almalexia kon bezoeken
Verwijderd
Was het maar zo... maar ik bedoel wat andersOp woensdag 08 mei 2002 23:35 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet, als dat kleine stipje in het midden dat eiland is waar je nu op zit, en je zou ook nog op de rest van Morrowind kunnen wandelen heb je 16 cd's nodig, hehehe...
Hier zit je nu, en je kan daar niet vanaf?
Nope, dacht het niet.
maar morrowind is een vervolg.. dus mischien kon je daar wel rondlopen in het vorige deel
blup
Verwijderd
Het vorige deel heette Daggerfall, dat zal zich wel in High Rock afgespeeld hebbenOp donderdag 09 mei 2002 00:11 schreef eendje het volgende:
maar morrowind is een vervolg.. dus mischien kon je daar wel rondlopen in het vorige deel
mischien mag je dan bij de komende delen telkens in 1 provincie rondwandelenOp donderdag 09 mei 2002 00:12 schreef Terr het volgende:
[..]
Het vorige deel heette Daggerfall, dat zal zich wel in High Rock afgespeeld hebben
blup
Verwijderd
[beetje offtopic]
Het eerste deel (TES: Arena), daarin kon je overal rondlopen. Stond op geloof ik 12 diskettes. Heb het nog steeds liggen, met de doos enzo
Toen was het al een gave RPG, en de serie wordt steeds maar beter. Na nu lekker met de "demo"
te hebben gespeeld weet ik in ieder geval zeker dat ik hem weer ga kopen ook, zodra deze student weer geld heeft.
[/beetje offtopic]
Het eerste deel (TES: Arena), daarin kon je overal rondlopen. Stond op geloof ik 12 diskettes. Heb het nog steeds liggen, met de doos enzo
Toen was het al een gave RPG, en de serie wordt steeds maar beter. Na nu lekker met de "demo"
[/beetje offtopic]
Verwijderd
Gewoon een keertje een weekendje niet zuipen en/of een weekje op water en brood leven (beide dingen zal je toch moeten doen, want anders heb je te weinig tijd voor MorrowindOp donderdag 09 mei 2002 00:22 schreef Hieronymus het volgende:
[beetje offtopic]
Toen was het al een gave RPG, en de serie wordt steeds maar beter. Na nu lekker met de "demo"te hebben gespeeld weet ik in ieder geval zeker dat ik hem weer ga kopen ook, zodra deze student weer geld heeft.
[/beetje offtopic]
Verwijderd
Wel al gehad dat mensen ineens afkomen met "We are friends blablabla" . Maar dromen ofzo nog niks van gezien .
BTW ik heb nu dus 10 stukken Raw Ebony , wat kan ik daar mee doen ?
Verwijderd
Gebruiken voor je eigen Alchemie praktijken of verkopen (bv bij een Alchemist of Mage)Op donderdag 09 mei 2002 00:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Wel al gehad dat mensen ineens afkomen met "We are friends blablabla" . Maar dromen ofzo nog niks van gezien .
Verwijderd
Welke spullen moet ik dan zoeken om zelf Armors te maken . De echt goeie spullen zijn nogal duur vinnek ...Op donderdag 09 mei 2002 00:32 schreef Terr het volgende:
[..]
Gebruiken voor je eigen Alchemie praktijken of verkopen (bv bij een Alchemist of Mage)
Verwijderd
Kan datOp donderdag 09 mei 2002 00:45 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Welke spullen moet ik dan zoeken om zelf Armors te maken . De echt goeie spullen zijn nogal duur vinnek ...
Maar je kan ze altijd jatten
Verwijderd
Kan volgens mij inderdaad niet, eigen armors maken.... maar verkoop de raw ebony, dan kan je wel wat nieuws kopen lijkt me
jawel kan wel, je hebt nl een skill armory ofzo.. volgens mij is dat het zelf maken van armorOp donderdag 09 mei 2002 00:49 schreef Hieronymus het volgende:
Kan volgens mij inderdaad niet, eigen armors maken.... maar verkoop de raw ebony, dan kan je wel wat nieuws kopen lijkt me
blup
voor zover ik heb begrepen is je armory skill enkel voor het repareren van armor en wapens, maar ook hints dat armor gefabriceerd kan worden zijn hier en daar te vinden. (het hoe of wat alleen niet)
We spend our years as a tale that is told
ik loop nu met alleemaal heel zwaar ijzer op mijn lichaam, hoe hoger je armor level, des te beter toch, want ik zag hier iemand vol met chitin armor voorbij komen...Is dat nou beter?
Trouwens, als je dat kubusje uit de ondergronsche dwemer moet halen, kom je een spook tegen ofzo, hoe kill je die beesten, want mijn zwaard doet nix. Magie neem ik aan maar ik ben niet zo'n magie ventje.
Trouwens, als je dat kubusje uit de ondergronsche dwemer moet halen, kom je een spook tegen ofzo, hoe kill je die beesten, want mijn zwaard doet nix. Magie neem ik aan maar ik ben niet zo'n magie ventje.
Een zwaard nemen met "special" troep, zoals elektri/ of cold, zoiets...., dus een zwaard met chartmetertje eronder (of hoe zeg je datOp donderdag 09 mei 2002 10:33 schreef gladiool het volgende:
ik loop nu met alleemaal heel zwaar ijzer op mijn lichaam, hoe hoger je armor level, des te beter toch, want ik zag hier iemand vol met chitin armor voorbij komen...Is dat nou beter?
als je een thief bent oid, en dus veel punten in light armor heb staan, kan je wel heavy gaan dragen maar dan kan je niet meer springen en loop je traag en is de armorrating zwaar laag.. vandaar dat ie met chitin armor rondloopt (net zoals ik btwOp donderdag 09 mei 2002 10:33 schreef gladiool het volgende:
blup
Verwijderd
Voor wie allemaal niet die witch kan vind die die Axe van die barbarian heeft afgepakt....
Ze zit erges rond caldera ( moet je alangs de bergen rod caldera lopen en dan kom je haar vanzelf wel tegen.....
Ze zit erges rond caldera ( moet je alangs de bergen rod caldera lopen en dan kom je haar vanzelf wel tegen.....
Ik had haar al gevonden, en dan zget ze zoiets "Hmm, owkee, ik geef die axe nu nog niet terug, kom maar over 3 dagen in de mage guild van caldera". Maar ik kan haar daar ehct niet vinden na 3 dagen..., nergens te bekennen. En ze staat dan nog steeds op die rots...Op donderdag 09 mei 2002 12:49 schreef EdonyX het volgende:
Voor wie allemaal niet die witch kan vind die die Axe van die barbarian heeft afgepakt....
Ik heb d'r meteen afgemaakt en die axe zelf gehoudenOp donderdag 09 mei 2002 13:16 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Ik had haar al gevonden, en dan zget ze zoiets "Hmm, owkee, ik geef die axe nu nog niet terug, kom maar over 3 dagen in de mage guild van caldera". Maar ik kan haar daar ehct niet vinden na 3 dagen..., nergens te bekennen. En ze staat dan nog steeds op die rots...
Verwijderd
Die axe heb je niet nodig als je een Daedric War Axe hebt gevondenOp donderdag 09 mei 2002 13:38 schreef NG het volgende:
[..]
Ik heb d'r meteen afgemaakt en die axe zelf gehouden
Verwijderd
Weet iemand hoe ik die key van de savant in de council club in Balmora kan krijgen. Is een opdracht de mages guild.
Maar voor iemand anders moet ik een bloodbath onder die lui gaan aanrichten, heeft iemand dat al eens gedaan?
Maar voor iemand anders moet ik een bloodbath onder die lui gaan aanrichten, heeft iemand dat al eens gedaan?
Hm, ik zit nu met een stel associaal dure en zware wapens die ik zelf eigenlijk niet goed kan gebruiken. De prijzen liggen tussen de 10 en de 20.000 per wapen/masker/etc, en ze zijn dus lastig tot onmogelijk te verkopen.
Wie kent er een winkelier/persoon met een flinke smak geld waar ik het spul kwijt kan?

Verwijderd
Ja, dat staat ergens in de topicOp donderdag 09 mei 2002 14:13 schreef Yoozd het volgende:
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde probleem ja... Volgens mij was er een plugin voor gemaakt. Even een paar berichten teruglezen...Op donderdag 09 mei 2002 14:14 schreef Dutchman! het volgende:
Hm, ik zit nu met een stel associaal dure en zware wapens die ik zelf eigenlijk niet goed kan gebruiken. De prijzen liggen tussen de 10 en de 20.000 per wapen/masker/etc, en ze zijn dus lastig tot onmogelijk te verkopen.Wie kent er een winkelier/persoon met een flinke smak geld waar ik het spul kwijt kan?
Verwijderd
Voor mij wel. Ik heb nu m'n borstplaat wel Medium armor (armor rating 26 ipv 16) maar omdat mijn Heavy armor heel laag is heeft dat zware armor een rating van 10 - 15 hier. Maar ik zie het nut van heavy armor ook niet zo, tenzij het sneller een hoge rating krijgt... je kan immers minder dragenOp donderdag 09 mei 2002 10:33 schreef gladiool het volgende:
Ik ben in de ondergrondse ruine geen spook tegen gekomen, alleen maar mensen. Maar je kan spoken doden met een Enchanted weapon, die kan je kopen of je kan een wapen dat je hebt zelf enchanten of laten enchaten bij de Mage Guild
Heeft hier iemand trouwens al zo'n hoge sneak skill dat hij mensen kan zakkenrollen en kan sneaken terwijl mensen hem gewoon duidelijk zien?
Verwijderd
Ik ben nu al uren op zoek naar Alof the Easterner (Quest van de fighters guilds) northeast of pelagriad en beetje north van alev plantation ofzo. Ik heb dat hele gebied tig keer doorgelopen maar ik kan die boederij NERGENS vinden...iemand die mij een beetje in de goede richting kan sturen?? please??
ik kan die quest niet voltooien door 2 bugs:Op donderdag 09 mei 2002 13:38 schreef NG het volgende:
[..]
Ik heb d'r meteen afgemaakt en die axe zelf gehouden
de eerste bug is dat als ik om die cloudweaver vraagt ze zegt "oke, kom over 3 dagen maar naar de mage guild, dan geef ik hem wel". Dat gebeurt dus niet..., ze blijft staan op die rots, en als ik vraag om cloudweavel dan zegt ze "ik zal mijn belofte nakomen"...
de tweede bug is dat als ik haar kill alles kan pakken van haar, maar als ik dan close druk of dispose corpse krijg ik dit schermpje:
Hoevaak ik ook op Goodbye klik, hij gaat niet weg meer, ik krijg dit spontaan, ook de naam ervan klopt niet eens met degene van die ik gekilled heb.
Ik ben al superveel bugs tegengekomen. De meeste zijn dat je spontaan in een deur vastzit of in een muur, waardoor je de laatste savegame weer moet openen
...
maarja, na uren hieraan gewerkt te hebben ga ik wel verder naar de volgende "open" quest. Dat ik die "artifcal dingen" moet halen in Hl-oad ofzo bij een gast. En als ik er om vraag zegt die "What dwemmer artifacts?". Ook hier uren gezeten toen, maar niet uitgekomen. Weet iemand hoe ik die kan oplossen?
Verwijderd
Dit is geen bug ze is duidelijk aan het liegen en je hebt dus helaas voor jou de verkeerde keuze gemaakt in quest.Op donderdag 09 mei 2002 15:01 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ik kan die quest niet voltooien door 2 bugs:
de eerste bug is dat als ik om die cloudweaver vraagt ze zegt "oke, kom over 3 dagen maar naar de mage guild, dan geef ik hem wel". Dat gebeurt dus niet..., ze blijft staan op die rots, en als ik vraag om cloudweavel dan zegt ze "ik zal mijn belofte nakomen"...
Deze is inderdaad een bug ik heb hem nog eerder gezien.de tweede bug is dat als ik haar kill alles kan pakken van haar, maar als ik dan close druk of dispose corpse krijg ik dit schermpje:
Hoevaak ik ook op Goodbye klik, hij gaat niet weg meer, ik krijg dit spontaan, ook de naam ervan klopt niet eens met degene van die ik gekilled heb.
Het is niet nodig om weer bij een savegames te beginnen want je kunt in de console('~') 'fixme' intypen zodat je weer los komt.Ik ben al superveel bugs tegengekomen. De meeste zijn dat je spontaan in een deur vastzit of in een muur, waardoor je de laatste savegame weer moet openen
...
In die quest wordt je naar een bepaald persoon verwezen die in een van de hutjes zit. De artifacts zitten in een kist naast die persoon. Je moet hem eerst pickpocketten zodat hij boos wordt en je hem dood mag meppen dan open je zonder dat je door de andere persoon in die hut gezien wordt het kistje en dan hoef je alleen nog even je bounty van 25 kwijt zien te raken (de thief guild weet waar).maarja, na uren hieraan gewerkt te hebben ga ik wel verder naar de volgende "open" quest. Dat ik die "artifcal dingen" moet halen in Hl-oad ofzo bij een gast. En als ik er om vraag zegt die "What dwemmer artifacts?". Ook hier uren gezeten toen, maar niet uitgekomen. Weet iemand hoe ik die kan oplossen?
Verwijderd
Als je bepaalde wapens niet kwijt kunt/wilt bij een handelaar omdat die te weinig geld heeft, zoek er dan een op die training geeft en wapens in-/verkoopt.
Laat je lekker trainen, het geld komt er dan bij hem bij, en train door totdat hij genoeg geld heeft. Verkoop het wapen, en tada "gratis" training gehad
Laat je lekker trainen, het geld komt er dan bij hem bij, en train door totdat hij genoeg geld heeft. Verkoop het wapen, en tada "gratis" training gehad
edit:
't werkt niet altijd, dus wel ff saven van tevoren
(ze 'verliezen' soms het geld)
't werkt niet altijd, dus wel ff saven van tevoren
Owkee...Op donderdag 09 mei 2002 15:30 schreef borganism het volgende:
[..]
Dit is geen bug ze is duidelijk aan het liegen en je hebt dus helaas voor jou de verkeerde keuze gemaakt in quest.
[..]
Woei, das beter!!!, tnxsHet is niet nodig om weer bij een savegames te beginnen want je kunt in de console('~') 'fixme' intypen zodat je weer los komt.
Ook bedanktIn die quest wordt je naar een bepaald persoon verwezen die in een van de hutjes zit. De artifacts zitten in een kist naast die persoon. Je moet hem eerst pickpocketten zodat hij boos wordt en je hem dood mag meppen dan open je zonder dat je door de andere persoon in die hut gezien wordt het kistje en dan hoef je alleen nog even je bounty van 25 kwijt zien te raken (de thief guild weet waar).
Ik heb in een huisje van balmora voor meer dan 200000 opgeslagen omdat ik het niet kwijt kon,
wel voor 20000 verkocht en toen training gedaan en spreuken gekocht ben nu level 20
Normale beesten doen mij niets meer en heb een gouden zwaart van 1400
Iemand dus een verkoper met veel geld
wel voor 20000 verkocht en toen training gedaan en spreuken gekocht ben nu level 20
Normale beesten doen mij niets meer en heb een gouden zwaart van 1400
Iemand dus een verkoper met veel geld
Verwijderd
Je moet een wapen van zilver tegen ze gebruiken, en anders magie.Op donderdag 09 mei 2002 10:33 schreef gladiool het volgende:
Verwijderd
ik zit nu vast in Arktgnhand, ik loop nu bij een of andere grote sterrenkijker of een kanon lijkt het op met een grote ketel ernaast, ik kan erlangs en er via een paar stenen hoger komen maar er is links van de ingang ook een liftje maar hoe krijg ik die omhoog? niks werkt hier namelijk..
je moet een verdwenen gast met een report vinden daar? Of was dat in Nehuppeldepup. Dan hoef je niets bij die telescoop te doen, maar moet je bij een van de stoommachines aan een knop draaien zodat de toegang tot de lower levels open gaat.
Verwijderd
Zorg dat je een leviate scroll of spel te pakken krijgt dan kun je gewoon naar boven vliegen. Als je ooit bij de telvani zou willen is dat spell zelfs noodzakelijk om verder te komen.
Vampires of Vvardenfell deel 2
D'r zijn er nogal wat die dit boek zoeken geloof ik
Ik heb het boek aangetroffen in Vas, helemaal in het noorden op de kaart. 1 of andere vage necromancer in een dungeon bovenin heeft em
Staat in een boekenkast. Veel succes
D'r zijn er nogal wat die dit boek zoeken geloof ik
Verwijderd
aha een verdwenen reporter of en leviant scroll...
en waar vind ik een van de 2? 
ook wel handig als je er zoiets bij zegt
en die Kubus in Arthgnhand heb ik ook nog nie gevonden...
kheb die hele aanwijzingen die gepost zijn gevolgd maar kom maar niet bij die 4 deuren...
ook wel handig als je er zoiets bij zegt
en die Kubus in Arthgnhand heb ik ook nog nie gevonden...
kheb die hele aanwijzingen die gepost zijn gevolgd maar kom maar niet bij die 4 deuren...
Ik heb dat verhaal over die 3 dagen tegen die nord barbaar verteld..Op donderdag 09 mei 2002 13:16 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Ik had haar al gevonden, en dan zget ze zoiets "Hmm, owkee, ik geef die axe nu nog niet terug, kom maar over 3 dagen in de mage guild van caldera". Maar ik kan haar daar ehct niet vinden na 3 dagen..., nergens te bekennen. En ze staat dan nog steeds op die rots...
Die gast wou daarop haar gaan afmaken en vraagt aan mij om te helpen..
DECLINE.. (barbaar kwaad)
praat daarop meteen weer met the witch, die is blij, geeft me een zooi cheap potions...
Mjah en dat was het
Nu staan ze al 5 dagen tegen over elkaar, en de barbaar nog steeds naakt, heeft ook niet zijn axe gekregen..
Lekker vaag...
Praten heeft ook geen nut, krijg je alleen standaard info.
Verwijderd
Waar ergens kan je een hele Equipment uit Ebony kopen ?
Heb nu al voor veeeeeel gold bij dat ventje in Caldera verpatst en heb der wel da cash voor denk ik
Heb nu al voor veeeeeel gold bij dat ventje in Caldera verpatst en heb der wel da cash voor denk ik
dat heb ik ook al gezegdOp donderdag 09 mei 2002 16:30 schreef JJJ het volgende:
Vampires of Vvardenfell deel 2
D'r zijn er nogal wat die dit boek zoeken geloof ikIk heb het boek aangetroffen in Vas, helemaal in het noorden op de kaart. 1 of andere vage necromancer in een dungeon bovenin heeft em
Staat in een boekenkast. Veel succes

Verwijderd
Ebony armor kan je bijna niet kopen, ik heb het althans nergens gezien. Het is zelfs zo dat handel in ebony verboden is.Op donderdag 09 mei 2002 16:37 schreef real_raichu70 het volgende:
Waar ergens kan je een hele Equipment uit Ebony kopen ?
Je kan ten zuid-westen van Khuul in de Daedric Ruins van Ashalmawia met een paar ventjes vechten, waarvan de laatste een bijna volle set Ebony aanheeft, alleen geen helm. Hij heeft ook nog een Daedric War Axe.
Let wel: die bijna volle set weegt 196. De Daedric Axe nog es 72!! Dus zorg dat je het kan dragen
Ik ben nu in die redorian stad, maar daar wil ik een missie doen (van die redorians) moet wat mudcrabs killen om zo iemand d'r guars te schermen. Maar ik kan ze nergens vinden (ze zouden ten westen van de redorian stad moeten zitten)
ps. ben bij house redorian gegaan omdat je zo een stonghold zou kunnen krijgen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je zo'n gevecht als Lvl5 Fighter Mage nog niet aan kanOp donderdag 09 mei 2002 17:05 schreef Hieronymus het volgende:
[..]
Ebony armor kan je bijna niet kopen, ik heb het althans nergens gezien. Het is zelfs zo dat handel in ebony verboden is.
Je kan ten zuid-westen van Khuul in de Daedric Ruins van Ashalmawia met een paar ventjes vechten, waarvan de laatste een bijna volle set Ebony aanheeft, alleen geen helm. Hij heeft ook nog een Daedric War Axe.
Let wel: die bijna volle set weegt 196. De Daedric Axe nog es 72!! Dus zorg dat je het kan dragen
Verwijderd
Ehmm... nee lijkt me niet... dat ventje kan ook wel wat magieOp donderdag 09 mei 2002 17:26 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zo'n gevecht als Lvl5 Fighter Mage nog niet aan kan
Verwijderd
Ik heb ze ook nog niet gevonden... Ga die omgeving straks weer uitkammen, ben nu eerst een of andere dief aan het zoeken genaamd Dro-Zhirr ofzo..Op donderdag 09 mei 2002 17:26 schreef SiErRa het volgende:
Ik ben nu in die redorian stad, maar daar wil ik een missie doen (van die redorians) moet wat mudcrabs killen om zo iemand d'r guars te schermen. Maar ik kan ze nergens vinden (ze zouden ten westen van de redorian stad moeten zitten)
Verwijderd
Welke stad is dat?Op donderdag 09 mei 2002 17:26 schreef SiErRa het volgende:
Ik zoek nog wat Freelance missies, ik wil namelijk beter worden om de Camorra Tong te kunnen slachten
Als je met een dame in Suran praat(In dat huisje van Earthly delights) Dan moet je eens naar rumors vragen, dan blaat ze iets over een gek oostelijk of westelijk (vergeten:P) van Suran..
Daar staat een volledig uitgedekte orc. Je kunt eerst effe met hem praten en dan kun je met hem vechten, als je hem gekilled hebt kun je zijn volledige orc armor jatten en zijn Zwaard.. Is trouwens wel een leip zwaard =)
Daar staat een volledig uitgedekte orc. Je kunt eerst effe met hem praten en dan kun je met hem vechten, als je hem gekilled hebt kun je zijn volledige orc armor jatten en zijn Zwaard.. Is trouwens wel een leip zwaard =)
Verwijderd
Ald-Ruhn... Ligt recht boven Caldera, staat volgens mij initieel niet op je kaart (of wel?)Op donderdag 09 mei 2002 17:42 schreef Terr het volgende:
[..]
Welke stad is dat?
Ik zoek nog wat Freelance missies, ik wil namelijk beter worden om de Camorra Tong te kunnen slachten
dat is de stad ja, zijn trouwens veel van die stormen daar.
IK zit in een GROT maar heb nu 3 Zombies dood geslagen . maar nu krijg ik de melding ..
YOU ARE OVER ANCUMBERED
en kom geen stap meer voor uit
Wat kan ik hier tegen doen ..
Ook als doe ik alles uit ik blijf staan .
YOU ARE OVER ANCUMBERED
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
cure poisons bij je?Op donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Blackhole het volgende:
IK zit in een GROT maar heb nu 3 Zombies dood geslagen . maar nu krijg ik de melding ..
YOU ARE OVER ANCUMBERED
Nee heb ik niet meer bij me moet ik nu gewoon wachten tot ik weer genezen ben danOp donderdag 09 mei 2002 18:08 schreef NG het volgende:
[..]
cure poisons bij je?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
wat ook helpt zijn restore potions .. in dit geval strength
uhm wachten helpt niet ..
uhm wachten helpt niet ..
Verwijderd
Ow, daar ben ik geweest. Alleen waar kan je die missie krijgen?Op donderdag 09 mei 2002 17:48 schreef Hieronymus het volgende:
[..]
Ald-Ruhn... Ligt recht boven Caldera, staat volgens mij initieel niet op je kaart (of wel?)
Ik heb daar wel 2 missies gehad. De eerste was bij 1 persoon wat spullen van winkeliers terug krijgen en terug brengen, en de tweede was iets bij de Mage Guild jatten (die is niet gelukt, want het zit in een chest met een lock van 65 of 75, en dat krijg ik niet open)
M'n reputatie staat nu ook al op 1, jeej
Verwijderd
Als je niet van die Restore Strength potjes hebt moet je er zelf 1 maken (als je heel toevallig alle spullen daarvoor bij je hebt) of wat spullen neerleggen, terug naar een stad gaan en later terug komen (ze blijven liggen)Op donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Blackhole het volgende:
YOU ARE OVER ANCUMBERED
IK ben helemaal uit gekleed maar nog steeds geen bewegingOp donderdag 09 mei 2002 18:21 schreef Terr het volgende:
[..]
Als je niet van die Restore Strength potjes hebt moet je er zelf 1 maken (als je heel toevallig alle spullen daarvoor bij je hebt) of wat spullen neerleggen, terug naar een stad gaan en later terug komen (ze blijven liggen)
En ik sta vlak na een save point dus als het niet gaat moet ik helemaal op nieuw beginnen
Verwijderd
HmmZ hoe kwam je ook alweer bij Delagriad (iets in die richting) je moest bij een dorpje een pad in maar och, zoveel dorpjes, zoveel paden...
bordjes zat die de goede richting aangevenOp donderdag 09 mei 2002 20:09 schreef Scizo het volgende:
HmmZ hoe kwam je ook alweer bij Delagriad (iets in die richting) je moest bij een dorpje een pad in maar och, zoveel dorpjes, zoveel paden...
Ik ben er al uit 
kan weer verder moest wel een kleinstukje terug maar dta geeft niet ben nu weer terugwaar ik was.
kan weer verder moest wel een kleinstukje terug maar dta geeft niet ben nu weer terugwaar ik was.
Ik moet nu ergens in een bandit hideout ten zuidwesten van Vas (in het noorden) een persoontje killen. Hij zou in een cavern zitten. Waar kan ik die gast vinden? Op dat eiland zitten een sorceren en nog een mokkel, maar die namen komen niet overeen. Er zit ook een shrine op het eiland, die ik ook al ff heb 'leeggehaald'
maar die persoon zit daar ook niet tussen... Wat nu? Waar vind ik die persoon?
Verwijderd
Even nog een vraagje over die bad-people:
Welk level waren jullie voordat je 5 mensen in een klein gebouwtje kon afmaken? Ik heb nl al allerlei dingen (jobs voor mage guild) gedaan, maar mijn level staat nog maar op 6/10 om level2 te worden en nu heb ik die bad-people quest ook al!
Moet ik gewoon eerst flink levelen voordat ik daaraan begin? En level je nou door monsters te killen of ook door je skills te gebruiken?
Welk level waren jullie voordat je 5 mensen in een klein gebouwtje kon afmaken? Ik heb nl al allerlei dingen (jobs voor mage guild) gedaan, maar mijn level staat nog maar op 6/10 om level2 te worden en nu heb ik die bad-people quest ook al!
Moet ik gewoon eerst flink levelen voordat ik daaraan begin? En level je nou door monsters te killen of ook door je skills te gebruiken?
Dit topic is gesloten.