[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Aan gezien je nogal veel [lees: erg veel] vrijheid in dit spel hebt, is het misschien moeilijk te begrijpen, en kan je dus regelmatig vastzitten.

Stel hier je vragen als je vast zit.

Mijn probleem...
Ik snap er nog steeds geen ene hol van. Ik heb zo'n lijk gevonden buiten dat dorp, vraag ik aan iedereen wat ik moet doen. Moet ik naar dat kantoortje toe waar die ridder staat die je vrijgelaten heeft, kan je helemaal niets zeggen tegen hem.

En hoe zit het eigenlijk met dat mannetje waarvan je de ring had teug gegeven? Ik moest wachten tot het nacht werd, zodat ik kon zien waar hij het goud verstopt. Maar.... wanneer word het nacht in die game?

En magic kan ik ook nog steeds niet gebruiken, iedere keer als ik in dat menu kijk zie ik bij magic een metertje vol lopen. van 0 tot 200. Is dit the oplaadtijd ofzo?

Duurt dat altijd zolang?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:02
Oke, deze gaat weer open. Hier alleen zooi voor als je vast zit, problemen met het spel graag in het andere topic.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Bedankt Will :)

Ik zit nu dus 'vast' in een 'quest' waar ik die pelgrim vrouw naar 'fields of kommu' brengen, alleen kan ik het nergens aan de kust vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 13-06 11:56
Is dat spel al uit dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 05 mei 2002 15:34 schreef stefijn het volgende:
Is dat spel al uit dan? :?
Nee, hij is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

stefijn: heeft dat er iets mee te maken? Nee. Ontopic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
hoe kan ik hem helpen als ik niet weet of ie een demo of beta of rip oid speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 05 mei 2002 15:35 schreef stefijn het volgende:
Speel je een beta of demo dan?
Ja, ik ben betatester voor Deviance :+ Nu blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 05 mei 2002 15:35 schreef stefijn het volgende:
hoe kan ik hem helpen als ik niet weet of ie een demo of beta of rip oid speelt
Ik speel gewoon de volledige versie, maar dat ik zie niet in wat dat er toedoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Lama

ik had een vage betademoblaat scheisse, maar daar herken ik niet dat stukje wat je omschrijft in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56
Ok on-topic dan :)

'k zit met een klein probleempje: bij de derde missie voor de Fighters Guild kom je op een gegeven moment een barbaar tegen die is overvallen door een heks. Die heks kan ik helaas nergens vinden. Iemand dat wezentje ergens tegen gekomen? Een barbaar met brute hakbijl in de buurt is namenlijk wel handig bij het vermoorden van die drie spionnen. (die maken me nu nm redelijk af in het gevecht ;) )

Dus de hamvraag: wie weet waar de which is :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37240

Op zondag 05 mei 2002 13:55 schreef Robbie007 het volgende:
Mijn probleem...
Ik snap er nog steeds geen ene hol van. Ik heb zo'n lijk gevonden buiten dat dorp, vraag ik aan iedereen wat ik moet doen. Moet ik naar dat kantoortje toe waar die ridder staat die je vrijgelaten heeft, kan je helemaal niets zeggen tegen hem.

En hoe zit het eigenlijk met dat mannetje waarvan je de ring had teug gegeven? Ik moest wachten tot het nacht werd, zodat ik kon zien waar hij het goud verstopt. Maar.... wanneer word het nacht in die game?

En magic kan ik ook nog steeds niet gebruiken, iedere keer als ik in dat menu kijk zie ik bij magic een metertje vol lopen. van 0 tot 200. Is dit the oplaadtijd ofzo?
Duurt dat altijd zolang?
1 Als je dat lijkt aan het water hebt gevonden alles meenemen en naar de oude man die om je clas vroeg. Op het pad komt ook nog iemand te pletter vallen uit de lucht daar kun je alleen alle spulletje van pakken en geen quest.

2 voordat het nacht is duurt ongeveer een halfuurtje dus ga eerst de andere quest in het dorpje doen.

3 Om spel je gebruiken moet je ze eerst een keer hebben aangeklikt in het in spells window. Dan kun je met + en - het goede spel selecteren en met r je in spelcast mode krijgen dan kun je cast met de linker muisknop.
het blauwe balkje is je mana en de groene je vermoeidheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Kan iemand mij nog vertellen hoe dat met die magic tricks gaat?

Want.. jah.. ik koop dit spel zeker, that's a fact, alleen das pas over een week of 2, dus ik kan het nu nog niet in het boekje lezen heh.

edit:
ow... thx borganism :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 mei 2002 15:41 schreef Dutchman! het volgende:
'k zit met een klein probleempje: bij de derde missie voor de Fighters Guild kom je op een gegeven moment een barbaar tegen die is overvallen door een heks. Die heks kan ik helaas nergens vinden. Iemand dat wezentje ergens tegen gekomen? Een barbaar met brute hakbijl in de buurt is namenlijk wel handig bij het vermoorden van die drie spionnen. (die maken me nu nm redelijk af in het gevecht ;) )

Dus de hamvraag: wie weet waar de which is :)
Ga na het eerst kruispunt na het stadje waar borden staan.
links is naar de mijn rechts is de weg waar je die witch tegen komt en middendoor van het pad af je een orc voor een quest die je een diamant opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Dus zover ik begrijp heb je helemaal geen inn of iets dergelijks waar je je mana en health gratis kunt opladen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slapen is opladen dus in in een stad zoek of huur je een bed en in het buitengebied druk je op 't'. simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
damn hoe ver ben jij al niet?

Ben morgen toch vrij dus ik ga vannacht verder. :P

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29510

Weet iemand hoe dat zit met die soul gems? en hoe je de souls moet vangen? ik heb al zo een gem en de spell om souls te vangen, maar hoe gebruik ik ze? moet ik eerst de soul "doden" en dan de spell of... ? iemand?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben helemaal nog niet ver want ik heb eerst met 2 character alle skills en dergelijk uit lopen te proberen.
Maar nu heb ik eentje die lid is van 4 guilds zit nog steeds in balmora en ik kwam erachter na ongeveer 10 uur spelen dat je ook level up kan. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:28
Ik heb een vraagje is er al een MAP uit van de omgeving ?

Of niet ..

Want het zal wel makkelijk zijn dat je een beetje kan zien waar alles zit .

En heeft iemand nog tips voor het spel of dingen waaar door je snel geld kan krijgen .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op zondag 05 mei 2002 17:20 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb een vraagje is er al een MAP uit van de omgeving ?

Of niet ..

Want het zal wel makkelijk zijn dat je een beetje kan zien waar alles zit .

En heeft iemand nog tips voor het spel of dingen waaar door je snel geld kan krijgen .
Rechtermuisknop en dan heb je gewoon een grotere map, je kunt met je muis de map verslepen, zodat je meer ziet.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
heej dis mijn 1ste rpg maar zeker niet mijn laatste,
even wat tips:

in begin loop je moeras in, daar valt een tovenaar uit de lucht die van dingen heeft, als je verder links langs het water loopt kom je bij een tomb waar je eerst een monster met tovernarij moet verslaan (omdat hij anders niet te raken is) erna moet een skelet (archer) verslaan daarvoor gebruikte ik shield en firebite (of zoiets) daarna laad je op omdat in de kist die hij bewaakt een boobytrap zit.
In de kist zit een zeer goede ring :)

als je mage guild wilt joinen (tovenaar) zorg dan dat je 4 soorten paddestoelen vind (die liggen in het begin) omdat dat de 1ste opdracht van hun is :+

suc6 mensen ;)

ps. na die tomb kun je nog verder lopen tot bij een scheepswrak maar daar ligt niet zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 05 mei 2002 18:03 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Rechtermuisknop en dan heb je gewoon een grotere map, je kunt met je muis de map verslepen, zodat je meer ziet.
JA maar niet in of uit zoomen :(

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Op zondag 05 mei 2002 18:06 schreef marshallq het volgende:

als je mage guild wilt joinen (tovenaar) zorg dan dat je 4 soorten paddestoelen vind (die liggen in het begin) omdat dat de 1ste opdracht van hun is :+
Pak dan gelijk nog wat bloemen mee, want die moet je iets later gaan zoeken.

Maaruh ik vroeg me af hoe je potions kan maken (Alchemist skill), ik heb al wel vanallerlei bloemen,paddestoelen enzo maar hoe maak ik daar een potion van. En 1 van mijn major skills is enchanten, maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 18:15 schreef SiErRa het volgende:

[..]

Pak dan gelijk nog wat bloemen mee, want die moet je iets later gaan zoeken.

Maaruh ik vroeg me af hoe je potions kan maken (Alchemist skill), ik heb al wel vanallerlei bloemen,paddestoelen enzo maar hoe maak ik daar een potion van. En 1 van mijn major skills is enchanten, maar hoe doe ik dat?
bepaalde mensen kun je betalen om te mengen maar verder weet ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op zondag 05 mei 2002 18:06 schreef Blackhole het volgende:

[..]

JA maar niet in of uit zoomen :(
Ow bedoelt.... waarom heb je dat nodig, dat kan je je eigen toch inbeelden, die map is vrij duidelijk hoor.
Je moet er alleen mee leren werken.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 05 mei 2002 18:55 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Ow bedoelt.... waarom heb je dat nodig, dat kan je je eigen toch inbeelden, die map is vrij duidelijk hoor.
Je moet er alleen mee leren werken.
JA maar net zo als met DS heb ik gewoon een map naast me liggen op mijn buro dan zie ik het gelijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op zondag 05 mei 2002 19:32 schreef Blackhole het volgende:

[..]

JA maar net zo als met DS heb ik gewoon een map naast me liggen op mijn buro dan zie ik het gelijk .
Die zal je denk ik wel bij de orginele versie krijgen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 05 mei 2002 19:43 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Die zal je denk ik wel bij de orginele versie krijgen.
ddenk het niet maar het is zo wel te doen met kaart die in het spel zit .

het is ff wennen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hoe zit dat eigenlijk met lock levels op deuren?

Hoe ga je naar een hoger level?
Op zondag 05 mei 2002 16:24 schreef borganism het volgende:
Ik ben helemaal nog niet ver want ik heb eerst met 2 character alle skills en dergelijk uit lopen te proberen.
Maar nu heb ik eentje die lid is van 4 guilds zit nog steeds in balmora en ik kwam erachter na ongeveer 10 uur spelen dat je ook level up kan. :D :D
Bedoel je hiermee naar een ander dorp, of is je char. een level up gegaan?

Hoe heb jij dat dan gedaan, een level up?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

je character kan een algemeen lvl omhoog dmv het opdoen van ervaring, in je skills menu kun je zien hoever je bent op je huidige level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
ik zit in level 2 en moet nog 5/10 om naar level 3 te gaan :+

maggier owns :D

zie [topic=476703/9]
voor plaatjes van mij :7 (onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 05 mei 2002 21:34 schreef marshallq het volgende:
ik zit in level 2 en moet nog 5/10 om naar level 3 te gaan :+

maggier owns :D

zie [topic=476703/9]
voor plaatjes van mij :7 (onderaan)
Zit je vast stel hier je vragen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hoeveel quests moet je eigenlijk gedaan hebben in het eerste dorp?

Ik heb nu die 3 slaven bevrijd. Welke zijn er nog meer?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Op zondag 05 mei 2002 21:45 schreef Robbie007 het volgende:
Hoeveel quests moet je eigenlijk gedaan hebben in het eerste dorp?

Ik heb nu die 3 slaven bevrijd. Welke zijn er nog meer?
Je moet niks :)

Ik ben gelijk naar Balmora gegaan, ik wil eerst even dat gedoe met die Casios (ofzo) afhandelen, en dan kijk ik even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Maar hoe zit het nou met die locklevels is iemand daar al uitgekomen?

Moet je daarvoor hogere/betere skills hebben?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 05 mei 2002 22:01 schreef Robbie007 het volgende:
Maar hoe zit het nou met die locklevels is iemand daar al uitgekomen?

Moet je daarvoor hogere/betere skills hebben?
Als je een locked chest probeert te openen en het lukt gaat je security experience toch omhoog :? Het lijkt mij dat je al doende leert en natuurlijk jezelf kan trainen bij onder andere Thiefs Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:38

JJJ

Ik ben nu lid van het Mages Guild in Balmora. Nadat ik de duties voor Ijira oid. heb gedaan, moet ik er 1 doen van die dame die bij de ingang staat. Dat luidt dat ik iemand moet convincen om de guild te joinen in Selipund, en ik moet Guild Ducs zien te krijgen van Manwe in Punabi. Dat eerste lukt wel, maar die tweede niet. Als ik bij Manwe bent, wil ze ze die dingen niet geven. Ze zegt: "I suggest you pay for them with your own money." Zoiets. Waar kan ik die Guild Ducs nu vinden? Haar neerslaan en dan lijk doorzoeken helpt niet, ze heeft ze iig. niet bij zich :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben nu met opdrachtjes bezig voor de fightersguild in Balmora. Ik zit nu bij een opdracht dat ik een code-book van een vrouwtje moet vragen uit de south-wall. Ik weet haar te vinden, maar weet absoluut niet hoe ik het kan krijgen van haar. Als ik haar doodslaat dropped ze het, en heb ik ook direct een hoge prijs op me hoofd staan. Weet iemand hoe dit op te lossen? of wat ik moet doen om dat book te krijgen?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ha, ik wil ook graag dit spel proberen maar bij het opstarten, waar je de video instellingen krijgt, kan ik alleen m`n XP 3dfx driver (voodoo5 5500)selecteren en dan geen resolutie instellen.
Hierdoor start het niet op.
Ik kan ook de config file niet vinden, dus de resolutie zelf even invoeren gaat niet.
Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 17:56
Op zondag 05 mei 2002 23:05 schreef Predator_NL het volgende:
Ik ben nu met opdrachtjes bezig voor de fightersguild in Balmora. Ik zit nu bij een opdracht dat ik een code-book van een vrouwtje moet vragen uit de south-wall. Ik weet haar te vinden, maar weet absoluut niet hoe ik het kan krijgen van haar. Als ik haar doodslaat dropped ze het, en heb ik ook direct een hoge prijs op me hoofd staan. Weet iemand hoe dit op te lossen? of wat ik moet doen om dat book te krijgen?
kwestie van omkopen. (persuasion -> bribe)
't koste me iets van 200 goud.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik moet nu voor de mage-guild een opdracht doen namelijk iemand zoeken en overhalen om te joinen,
ik ga naar het fort en loop die brug op schakel die necromancer uit (die skeleten oproept) maar dan kom ik in een stoffig ;) gebiedt en vind geen meer ofzo en ook geen fort...
wat doe ik verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op zondag 05 mei 2002 23:30 schreef marshallq het volgende:
Ik moet nu voor de mage-guild een opdracht doen namelijk iemand zoeken en overhalen om te joinen,
ik ga naar het fort en loop die brug op schakel die necromancer uit (die skeleten oproept) maar dan kom ik in een stoffig ;) gebiedt en vind geen meer ofzo en ook geen fort...
wat doe ik verkeerd :?
Dat is dezelfde missie als de mijne. Volgens mij moet je na die brug rechtsaf slaan, en daar doorlopen. Kijk in je journal welke richting je op moet. Als het goed is zie je na een tijd links een deur naar Punabi, en een eind verderop (wel ff doorlopen) een deur naar Sulipund. Daar moet je zijn. In Punabi moet je ook wat doen, die Guild Ducs halen, maar daar zit ik vast :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
als ik langs het fort omhoog naar de brug loop kan ik aan de overkant alleen links rechts zijn rotsen e.d.

btw er is daar ook een zandstorm, zeer cool gemaakt :+

ps. kom wel bij een lavameer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 06 mei 2002 00:07 schreef marshallq het volgende:
als ik langs het fort omhoog naar de brug loop kan ik aan de overkant alleen links rechts zijn rotsen e.d.

Doe anders gewoon eens _precies_ wat er in je journal staat. Als je die namelijk niet opvolgt kom je nergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 00:09 schreef JJJ het volgende:

[..]

Doe anders gewoon eens _precies_ wat er in je journal staat. Als je die namelijk niet opvolgt kom je nergens :)
dat doe ik, ik loop de "hoofdstad" uit ga langs het fort (staat een bordje met 1 pijl naar de goede stad/dorp) vernietig die dingen op de brug en aan de overkant zijn zandstormen/lavapoelen/vliegende beesten etc. :(
maar geen weg naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Op maandag 06 mei 2002 00:07 schreef marshallq het volgende:

Zou dat de laatste stad zijn in het spel?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19

Bezulba

Formerly known as Eendje

JJJ, als ze nixs wil geven moet je haar killen! staat ook in je opdracht hoor :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Als je nix snapt van het kiezen van skills als je een custom character maakt moet je dit maar eens lezen

http://www.euro-morrowind.com/?section=skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 06 mei 2002 10:53 schreef eendje het volgende:
JJJ, als ze nixs wil geven moet je haar killen! staat ook in je opdracht hoor :)
Dat was volgens mij alleen die gast in Sulipund :? Naja, killen die hap en het pokke-end teruglopen naar Balmora :( Soms vind ik het wel jammer dat je zo traag loopt.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 06 mei 2002 12:05 schreef JJJ het volgende:

[..]

Dat was volgens mij alleen die gast in Sulipund :? Naja, killen die hap en het pokke-end teruglopen naar Balmora :( Soms vind ik het wel jammer dat je zo traag loopt.. :|
theeft z'n charmes ;) doet me denken aan everquest.. moest je ook altijd zo lopen :) tgeeft je tijd om over je zondes na te denken ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Waar vind ik Sugar-Lips Habasi? Ik moet hem/haar een diamond terugbrengen, maar ben vergeten waar ik die opdracht kreeg en het is ook niet te vinden in mijn journal/topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29510

Op maandag 06 mei 2002 12:53 schreef NG het volgende:
Waar vind ik Sugar-Lips Habasi? Ik moet hem/haar een diamond terugbrengen, maar ben vergeten waar ik die opdracht kreeg en het is ook niet te vinden in mijn journal/topics.
Je kunt haar vinden in de South Wall corner club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Je kunt haar vinden in de South Wall corner club
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet de oplossing voor het langzame lopen: Je gaat naar caldera daar loop je de stad uit in de andere richting dan balmora. Dan ga je bij het eerste kruispunt rechts en bij het tweede links dan kom je iemand tegen voor een quest voer die uit en je krijgt dan de boots of blinding speed. Van die boots wordt je ook blind maar de gamma correctie doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 16:08
Op maandag 06 mei 2002 12:58 schreef borganism het volgende:
Ik weet de oplossing voor het langzame lopen: Je gaat naar caldera daar loop je de stad uit in de andere richting dan balmora. Dan ga je bij het eerste kruispunt rechts en bij het tweede links dan kom je iemand tegen voor een quest voer die uit en je krijgt dan de boots of blinding speed. Van die boots wordt je ook blind maar de gamma correctie doet wonderen.
Shit, shit, shit....die schoenen heb ik dus verkocht omdat ze niet echt praktisch waren :(

Wist ik veel dat je dan alsnog met Gamma correctie kon cheaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Ik zit nu met een ellendige drain attributes (-10 str, -10 agi). Geen hond die nu met me wil praten, You vile diseased creature..... tja hoe kom ik daar vanaf...in de tempel wil ook niemand wat zeggen....welke potion moet ik nemen om hier vanaf te komen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 13:17 schreef JesterRace het volgende:
Ik zit nu met een ellendige drain attributes (-10 str, -10 agi). Geen hond die nu met me wil praten, You vile diseased creature..... tja hoe kom ik daar vanaf...in de tempel wil ook niemand wat zeggen....welke potion moet ik nemen om hier vanaf te komen????
Ik denk dat je een healer moet vinden, gewoon een npc met restoration skill dus, die skill kan je trouwens ook zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 06 mei 2002 13:17 schreef JesterRace het volgende:
In Balmora in de mages Guild een potion kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20314

Op zondag 05 mei 2002 15:36 schreef NG het volgende:

[..]

Ja, ik ben betatester voor Deviance :+ Nu blij?
HmmZ noem je nick es op die je daar gebruikt dan... >:) eens zien of we je kennen... :7

En nee t spel is nog niet uit hier in de EU...

en het is ook geen beta, gewoon een rip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 14:24 schreef Scizo het volgende:

[..]

HmmZ noem je nick es op die je daar gebruikt dan... >:) eens zien of we je kennen... :7

En nee t spel is nog niet uit hier in de EU...

en het is ook geen beta, gewoon een rip...
mind the :+

Trouwens, ik moet nu voor Sugar-Lips Habasi een key ophalen, nu weet ik wel dat een servant die heeft, heb ik ook al gevonden in Balmora Council Club, maar hoe krijg ik hem zo ver dat ik hem van hem kan kopen/krijgen? De key staat niet bij 'barter' en persuation heeft tot voor zover nog geen effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op maandag 06 mei 2002 13:05 schreef Kokkers het volgende:

[..]

Shit, shit, shit....die schoenen heb ik dus verkocht omdat ze niet echt praktisch waren :(

Wist ik veel dat je dan alsnog met Gamma correctie kon cheaten :)
Yay, dan speel jij geen donkere shooters :)

Maareuh, dank je voor de tip over de schoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De moet die key niet bij de servant halen maar gewoon pickpocketten van de persoon in dat huis(als je sneak skill >20 is) die wordt dan wel boos maar je kunt gewoon weglopen zonder dat het een crime is en maak hem niet dood dat kost je 500 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 14:30 schreef borganism het volgende:
De moet die key niet bij de servant halen maar gewoon pickpocketten van de persoon in dat huis(als je sneak skill >20 is) die wordt dan wel boos maar je kunt gewoon weglopen zonder dat het een crime is en maak hem niet dood dat kost je 500 gold.
Hmm.. sneak skill >20 heb ik dus niet, maar in mijn journal staat toch echt dat het handigste is dat ik hem bij die servant haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 14:31 schreef NG het volgende:
Hmm.. sneak skill >20 heb ik dus niet, maar in mijn journal staat toch echt dat het handigste is dat ik hem bij die servant haal.
Je kunt het wel met minder proberen door hem eerst bewusteloos te slaan met de hand(duurt even maar goed is voor je skill). maar wat doe je met zulke lage sneak bij de thieves guild???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 14:34 schreef borganism het volgende:

[..]

Je kunt het wel met minder proberen door hem eerst bewusteloos te slaan met de hand(duurt even maar goed is voor je skill). maar wat doe je met zulke lage sneak bij de thieves guild???
Rondhangen ;) Ik zit trouwens voornamelijk bij Fighters Guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

bij mij loopt het spel helemaal klote, als ik in een gebouw sta is er niets aan de hand, maar als ik naar buiten hga, zie ik allemaal water om me heen, alles en iedereenstaat onder water btw ik heb een kyro2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zit bij 4 guilds :D

mage guild
fighter guild
the blades
en die imperial thingies

>:)

en ik ben een vampire hunter oid ;)

och ja je moet toch ergens je quests vandaan halen ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand al waar je vampires kan vinden? Wil me namelijk laten bijten en proberen het te overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

te langzaam :z idem als ^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tlijkt me juist zwaar kut.. dan kan je dus niet overdag rondwandelen! maar ja tzal wel z'n voordelen hebben :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 14:58 schreef eendje het volgende:
tlijkt me juist zwaar kut.. dan kan je dus niet overdag rondwandelen! maar ja tzal wel z'n voordelen hebben :)
Het lijkt mij op zich ook wel grappig om een keer te laten doen, alleen dan kan je zo weinig. Misschien is er in het westen wat meer voor vampiers te doen, maar in Balmora zetten ze gelijk de fik in je :)

Hoe zit het precies met sneaken? Als je ctrl ingedrukt houdt komt er linksonder een tekentje te staan, als dat weggaat, ben je dan gezien/opgemerkt? en als dat er staat, kan je dan altijd veilig jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op maandag 06 mei 2002 14:58 schreef eendje het volgende:
Idd... dan zit je eik het halve spel te lurken... :|

Nog een mooie vraag: Wat is de route naar Maar Gan vanuit Balmora? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 14:45 schreef NG het volgende:
Weet iemand al waar je vampires kan vinden? Wil me namelijk laten bijten en proberen het te overleven :)
Vampiers bijten je niet, je moet proberen dat hun bloed op je komt en dan kan je het virus te pakken krijgen, maar je hebt 0,2% procent dat dat gebeurt.

Als je eenmaal een vampier bent wil zo goed als niemand meer met je praten en das lastig ivm met quest maar je zal wel behoorlijk sterk zijn

Vampire hunter lijkt me leuker dan er zelf 1 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee vraagjes: :)

- De Egg poachers in Bamora, zitten die in de mijn? Ik ben wel iets tegen gekomen wat vuurballen naar me gooide, maar dat was of zo'n Kwama Warrior of was dat 1 van de poachers?

- In Fort Moonmoth heb ik de opdracht gekregen om de 'bad people' van de Camonna Tong te laten verdwijnen. Ik weet nu wie het zijn, maar moet ik in m'n eentje al die lui gaan verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 17:14 schreef Terr het volgende:
Twee vraagjes: :)

- De Egg poachers in Bamora, zitten die in de mijn? Ik ben wel iets tegen gekomen wat vuurballen naar me gooide, maar dat was of zo'n Kwama Warrior of was dat 1 van de poachers?
Die zitten in de eggmine ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
weet iemand een trader met veel geld?
ik heb namelijk voor 6000 aan goederen te koop,
ook 1 ring van 60000 maar die doe ik niet weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Op maandag 06 mei 2002 15:59 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Vampiers bijten je niet, je moet proberen dat hun bloed op je komt en dan kan je het virus te pakken krijgen, maar je hebt 0,2% procent dat dat gebeurt.
Waar haal je dat dan vandaan :? Dat zou betekenen dat het vrijwel onmogelijk is om een vamp te worden, lijkt me niet dus. En tja, een vampire zijn lijkt me gewoon ontzettend gaaf om te Role Playen :9

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 05 mei 2002 23:22 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

kwestie van omkopen. (persuasion -> bribe)
't koste me iets van 200 goud.
Ik heb het geprobeerd, en ze vind het erg leuk dat ik haar geld geeft, maar ze blijft hetzelfde zeggen over die code-book. Hij staat niet bij barter ofzo..., hoe kan ik dit ooplossen? Ik bedoel..., hoe doe je het dat ze het boek geeft na die persuasion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 17:16 schreef NG het volgende:

[..]

Die zitten in de eggmine ja
Aha, ik zat in de verkeerde mijn te kijken. Ik was over die hangbrug gegaan, verderop zit nog een mijn met op zich een leuk cadeautje.

Loop de hele mijn door (rechtdoor, niet rechtsaf slaan opeens), je komt +/- 3 Cave Rats tegen. Op een gegeven moment lijkt het op de map alsof je tegen zo'n 'oranje' vierkant aanloopt, maar je kan niet verder. Zoek daar goed en je vindt 5 raw Ebony stenen @ 200 gold/stuk
ook 1 ring van 60000 maar die doe ik niet weg
Die heb ik ook zien liggen, mooi dingetje... heb je die gewoon gejat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
kan er al iemand goed potions maken of items enchanten, ik weet nu al wel hoe het moet (vijzel ding in de hand doen), maar de potions mislukken steeds en ik weet niet precies wat ik bij elkaar moet gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
ik zoek een rare bookseller,
mij is gezegt dat die in vivee is, iemand een plaats?
ik zoek namelijk een boek over vampire, wel versie 2 (v2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 18:10 schreef The Will het volgende:

[..]

Waar haal je dat dan vandaan :? Dat zou betekenen dat het vrijwel onmogelijk is om een vamp te worden, lijkt me niet dus. En tja, een vampire zijn lijkt me gewoon ontzettend gaaf om te Role Playen :9
Dat is zo gedaan omdat er zat mensen zijn die totaal geen vampier willen zijn omdat interactie met npc's dan bijna onmogelijk word. Ze praten niet met je en vampire guilds zien je als 'ongelukje' en willen je niet hebben.

Maar vampier zijn blijft gewoon erg cool alleen het zijn geen vampiers zoals je in interview with a vampire ziet, net ietjes anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FF een paar mooie foto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2276454095

Ik zit nu in het gebeid van de laatste foto waar kan ik nu het beste heen gaan ?

IK wil gewoon wat beesten slopen en zo .. :)

FF geen opdrachten .

zo iets minder foto's op algemene aanvraag

Ik zit in het Westen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

imo kunnen die screenies dus in het andere topic, vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
De screenies mogen (moeten) in het andere topic, tenzij ze _echt_ nodig zijn voor je vraag. Hier gewoon alleen als je vast zit posten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 06 mei 2002 21:06 schreef The Will het volgende:
De screenies mogen (moeten) in het andere topic, tenzij ze _echt_ nodig zijn voor je vraag. Hier gewoon alleen als je vast zit posten.
IK laat met de onderste foto zien waar ik zit .. als je het een beetje kan zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK laat met de onderste foto zien waar ik zit .. als je het een beetje kan zien .
Maar de andere zijn dus irrelevant, bovendien had je ook zonder een screenie uit kunnen leggen waar je bent (waarschijnlijk nog beter ook)

Ik vind het nogal van den zotte om _ook_ voor deze topic eerst een shitload aan screenies down te loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 06 mei 2002 21:10 schreef NG het volgende:

[..]

Maar de andere zijn dus irrelevant, bovendien had je ook zonder een screenie uit kunnen leggen waar je bent (waarschijnlijk nog beter ook)

Ik vind het nogal van den zotte om _ook_ voor deze topic eerst een shitload aan screenies down te loaden.
IK heb al 2 foto's weggehaald en er wat bij gezet . dus kijk er ff naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Where the hell is Balmora eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 06 mei 2002 21:33 schreef real_raichu70 het volgende:
Where the hell is Balmora eigenlijk ?
FF op de bordjes kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Weet iemand hoe ik bij Hla Oad kom?

en nog belangrijker:
waar vind ik het volgende boek:
Vampires of Vvaderfell (versie 2)
versie 1 zijn er genoeg van maar geen versie 2 (van v2 zijn er ook maar 2 in de hele wereld :+)

er moet ergens in vive 1 zo'n boek liggen maar ik kan het niet vinden...

help pls :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Hla Oad is ergens linksboven als ik me niet vergis . Ben er al geweest met de boot maar ik vin Balmora maar niet verdomme ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
vanuit je begin stad kun je met de silt strider naar balmore, raar dat je andere steden wel vind maar de belangrijkste (in het begin niet) :+

ps. via welke boot? enne thx alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 23:16 schreef marshallq het volgende:
Weet iemand hoe ik bij Hla Oad kom?
Vanuit het begindorpje naar het noorden het pad volgen en dan kom je het een keer tegen op de borden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Ik zit nu in Gnisis ofzo, wat is me dat toch een pokke-end lopen vanuit Balmora :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

Ik moet uit Arkngshand (o.i.d. Het is bij dat ford bij Balmora) een Duegar puzzle cube halen. Ik heb die hele ruines al doorzocht, maar ik kan em niet vinden.

Iemand enig idee?

<a href="http://www.endoria.net/upload/index.php/1853628110" target="_blank">[img=550,413]http://www.endoria.net/upload/index.php/1853628110]</a>[/img]

<a href="http://www.endoria.net/upload/index.php/3107822117" target="_blank">[img=550,413]http://www.endoria.net/upload/index.php/3107822117]</a>[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Op dinsdag 07 mei 2002 01:40 schreef Yoozd het volgende:
Nog een vraagje.. Ik wil mijn Alchemy skill een beetje trainen, iemand enig idee waar dat kan.
Trainen kan iig. bij de juiste personen die training geven in Alchemy :+

Skills opbouwen in iets leer je door het zelf te doen, dus zelf met Alchemy beziggaan. Je level moet er wel hoog genoeg voor zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

Op dinsdag 07 mei 2002 02:00 schreef JJJ het volgende:

[..]

Trainen kan iig. bij de juiste personen die training geven in Alchemy :+

Skills opbouwen in iets leer je door het zelf te doen, dus zelf met Alchemy beziggaan. Je level moet er wel hoog genoeg voor zijn denk ik.
Skill level 5 :| Hoe ga je bezig met alchemy dan? kan ik beetje samenvoegen, ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
weet iemand hoe ik bij de tempel of vvardenfell kom?
is dat het zwevende gebouw in vivee?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.