[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
geen glasss????
omg ik heb 8 setjes glass..
2 ebony ...
en bijna alle stukken deadric ...
ga maar eenz naar ghostgate :)
of suran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:00
Tnx, alleen die eerste link is niet nodig, dat kan ik in het spel zelf ook al zien (ook 3e, alleen 4e nog niet ;)). Dat is het voordeel als je skills wat omhoog gaan :)

edit:
Ander vraagje: waar is ghostgate? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Marcj schreef op 31 juli 2002 @ 17:14:
[...]

Tnx, alleen die eerste link is niet nodig, dat kan ik in het spel zelf ook al zien (ook 3e, alleen 4e nog niet ;)). Dat is het voordeel als je skills wat omhoog gaan :)

edit:
Ander vraagje: waar is ghostgate? :D
Graag gedaan. :)

U zoekt wij vinden.
Klik hier voor een mooie map van heel Morrowind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Check het midden van je map. niet in-game, je papieren map. Want je hebt hem natuurlijk in de winkel gekocht, en dan krijg je er een heuse kaart bij.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
GTOfire schreef op 31 juli 2002 @ 20:40:
Check het midden van je map. niet in-game, je papieren map. Want je hebt hem natuurlijk in de winkel gekocht, en dan krijg je er een heuse kaart bij.
Tuurlijk, dat is logisch natuurlijk.
Maar ik dacht laat ik nog maar even een optionele optie geven in het geval dat zijn papieren map op onverklaarbare wijze in de fik is gevlogen wat toevallig ook bij mij is gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 31 juli 2002 @ 20:53:
[...]

Tuurlijk, dat is logisch natuurlijk.
Maar ik dacht laat ik nog maar even een optionele optie geven in het geval dat zijn papieren map op onverklaarbare wijze in de fik is gevlogen wat toevallig ook bij mij is gebeurd. :)
toch zonde hoor, dat zelfs spellen die zo groot en zoveel spelplezier opleveren als morrowind nog illigaal gedownload moeten worden. beetje erg triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:48:
[...]

toch zonde hoor, dat zelfs spellen die zo groot en zoveel spelplezier opleveren als morrowind nog illigaal gedownload moeten worden. beetje erg triest
Ben ik wel met u eens, maar ik heb net een eigen uberpc gekocht en ben dus min of meer door mijn geld heen. Ik heb tot nu toe de meeste spellen allemaal gekocht ,maar aangezien we sinds kort net premium kabelfoon hebben, dacht ik laat ik eens kijken of een het leuk spel is en warempel het is zeker weten een vet spel. >:)
Dus als ik weer geld heb koop ik het misschien wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 31 juli 2002 @ 22:51:
[...]

Ben ik wel met u eens, maar ik heb net een eigen uberpc gekocht en ben dus min of meer door mijn geld heen. Ik heb tot nu toe de meeste spellen allemaal gekocht ,maar aangezien we sinds kort net premium kabelfoon hebben, dacht ik laat ik eens kijken of een het leuk spel is en warempel het is zeker weten een vet spel. >:)
Dus als ik weer geld heb koop ik het misschien wel. O-)
tja, ik heb net anders gedacht. Ook net een nieuwe pc , en gedacht, op dat bedrag maakt 45 euro voor een spel ook geen zak meer uit. En dit is het gewoon waard. Alleen jammer dat ik koffie over mijn mooie kaart heb laten vallen maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:58:
[...]

tja, ik heb net anders gedacht. Ook net een nieuwe pc , en gedacht, op dat bedrag maakt 45 euro voor een spel ook geen zak meer uit. En dit is het gewoon waard. Alleen jammer dat ik koffie over mijn mooie kaart heb laten vallen maar goed
Tsss, als jij koffie over je kaart hebt laten vallen dan kan ik hem toch ook per ongeluk in rook heb laten opgaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm ik zat vast bij zaineb kamp :(
ik zou eigenlijk een opdracht moeten krijgen maar ik krijg hem niet van die gast :((
help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:58:
[...]

Ik ga hem nu ook absoluut kopen. Het is gewoon een vet spel :)

En drankjes maken en enchanting lukt me nu ook goed. Scheelt me weer een hoop centen. Maar kan enchanten ook mislukken?? Want dat is me nog niet overkomen. Zou wel zonde zijn als ik m'n grand soul gem op die manier verknal.
Ow ja, en weet iemand ook zo een handelaar die een lege grand soul gem heeft? Ik heb nu al twee keer een golden saint verslagen, maar ik had geen gem om haar in te stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Marcj schreef op 01 augustus 2002 @ 09:15:
Maar kan enchanten ook mislukken?? Want dat is me nog niet overkomen. Zou wel zonde zijn als ik m'n grand soul gem op die manier verknal.
Ow ja, en weet iemand ook zo een handelaar die een lege grand soul gem heeft? Ik heb nu al twee keer een golden saint verslagen, maar ik had geen gem om haar in te stoppen :D
Enchanten kan verschrikkelijk mislukken. Je moet echte een heel hoge skilllevel hebben om zware soulgems met succes te enchanten.

Ik laat het bij mn huisleveranciers van de mageguilds doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
The_Cook schreef op 01 augustus 2002 @ 09:48:
[...]

Enchanten kan verschrikkelijk mislukken. Je moet echte een heel hoge skilllevel hebben om zware soulgems met succes te enchanten.

Ik laat het bij mn huisleveranciers van de mageguilds doen :Y)
Ja, hoe hoog? Ik ben nu level 61, en met de lesser en common soulgems is het nog altijd goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn meisje was in een middag level 20 (creeper geld geven, en dan die soulgems verkopen)
voor 70k kan je heel wat trainen.
en trouwen, ik vond een grand soulgem en vulde hem met een scamp (|:( ik wou een winged twilight) en toen wassie 20k waard!
wtf?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:05:
mijn meisje was in een middag level 20 (creeper geld geven, en dan die soulgems verkopen)
voor 70k kan je heel wat trainen.
en trouwen, ik vond een grand soulgem en vulde hem met een scamp (|:( ik wou een winged twilight) en toen wassie 20k waard!
wtf?!
Uhh, stomme vraag...
Maar hoort die tes construction set eigenlijk bij het spel te zitten??? :+
Laat maar, heb hem al gevonden.

Maar ff een vraagje kan ik die creeper gewoon 1 miljoen geven of zoiets en dan saven en geeft dat dan geen problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

ronaz

Wishmaster

ja dat kan, vergeet niet om bij data files aan te geven dat je je plugin geladen wilt hebben.

(Morrowind launcher)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz

ronaz

Wishmaster

corpseflayer schreef op 31 juli 2002 @ 11:13:
Hehe, ik heb ook beide -cpu en videokaart- geupgrade, een xp1700+ 512sdram gf4ti4400, als ik met nm neus voor een stad sta krijg ik soms nog 5fps |:( , nu begrijp ik waarom de helft van de TES forum klaaft over kutperformance O-)
editMaar het speelt iig beter dan met die duron 800/133, gf4 had ik al.
Je kunt de performance flink verhogen door alles vanaf je hd te draaien en de NO-CD "utility" van GameCopyWorld te gebruiken. Vergeet niet de video dir te kopiëren..

[disclaimer] GCW geeft aan dat het gebruik van GCW uiterraard alleen is toegestaan bij het maken van een backup van je origineel gekochte spel[/disclaimer]

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz

ronaz

Wishmaster

edit:
vette bug....triplepost bij timeout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz

ronaz

Wishmaster

edit:
nouja, bug, misschien iets minder posts per pagina instellen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
ronaz schreef op 01 augustus 2002 @ 13:02:
ja dat kan, vergeet niet om bij data files aan te geven dat je je plugin geladen wilt hebben.

(Morrowind launcher)
K, bedankt.
Maar gebruik ff die edit knop en ga niet 4x achter mekaar lopen posten want dat is zwaar irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
ronaz schreef op 01 augustus 2002 @ 13:08:
[...]

Je kunt de performance flink verhogen door alles vanaf je hd te draaien en de NO-CD "utility" van GameCopyWorld te gebruiken. Vergeet niet de video dir te kopiëren..

[disclaimer] GCW geeft aan dat het gebruik van GCW uiterraard alleen is toegestaan bij het maken van een backup van je origineel gekochte spel[/disclaimer]

O-)
Ik heb het spel origineel EN de crack geinstalleerd van megagames.com, ook staat wterreflectupdate=0 in de morro.ini, als progsels heb ik buiten morro mamabordmonitor draaien en de windhoosXP useloze servicesprogsels, met 512ram wordt er nooit geswapped en die 5fps is tijdelijk, het gaat meestal up naar 9-12 maar das nog zwakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
corpseflayer schreef op 01 augustus 2002 @ 20:56:
[...]
Ik heb het spel origineel EN de crack geinstalleerd van megagames.com, ook staat wterreflectupdate=0 in de morro.ini, als progsels heb ik buiten morro mamabordmonitor draaien en de windhoosXP useloze servicesprogsels, met 512ram wordt er nooit geswapped en die 5fps is tijdelijk, het gaat meestal up naar 9-12 maar das nog zwakjes.
Wat vaag. Ik heb een TB900 met een Radeon 7200 en 512Mb SD-RAM (133Mhz) en bij mij draait het goed (meestal ~25fps, soms drops naar 10 ofzo, maar niet storend). En ik heb niets veranderd en draai vanaf CD. Ow ja, ik draai op 1024x786 onder Win2k SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

twas maar 2 keer achter elkaar, tripple-post kon ie niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgggggggggg

gister me nieuwe pc (xp1800) gekregen, vandaag alles installed, mw installed ofcoz en OMG kwijlllllllllll!!!!! :D
echt zo vet die graphics nu (gf4) :D

zal vannacht wel hele nacht blijven mwinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck you, wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Marcj schreef op 01 augustus 2002 @ 21:01:
[...]
Wat vaag. Ik heb een TB900 met een Radeon 7200 en 512Mb SD-RAM (133Mhz) en bij mij draait het goed (meestal ~25fps, soms drops naar 10 ofzo, maar niet storend). En ik heb niets veranderd en draai vanaf CD. Ow ja, ik draai op 1024x786 onder Win2k SP2
Weten we, alleen 10fps in towns, ik draai overigens met quincunx aa op 1027*768 en pixelshader aan 30fps op de meeste buitenlocaties, alleen plantages ed draaien kut, maar nog net speelbaar, mn oude duron800 was net niet speelbaar meer, die Axp draait overigens op 124fsb ipv 133, hoger kan mn ancient mamabord niet stabiel (kt133a), verhoging naar 4xS aa is maar 2fps ofzo minder op mn gf4ti4400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Ik heb een XP 1800, met 512 DDR en een GF4 MX (jaja ik zal mijn leven beteren) (1024x768@32@quicunx) en ik heb vrijwel constant 25, ook met de drops naar 10 die ook niet bijzonder storend zijn.

Verder vindt ik het wel lastig als je van exterior gebied wisselt, dat ie even een seconde "hangt".

Heel af en toe krijg ik na wat langer spelen een CTD maar dat zal waarschijnlijk liggen aan een paar brakke plugins die ik zelf gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Lees eens de tweakguide op het Morrowind forum, er staan wel enkele nuttige tweaks in om de loading ietsjes te verminderen, als je pixel shaders aan hebt (niet voor Ronaz bedoeld) zet je pswaterreflect op 0 in de morro.ini, ben je verlost van die stotter iedere 20s als de reflecties op het water herberekend worden, water is minder mooi maar na 2weken spelen boeit het niet meer iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik ben tenminste echt vaag, ik heb minder FPS binnen dan buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai het op een AMD Athlon XP 2100+, 512 DDR-Ram en een GF4 Ti4200 (128MB). Dan op 1600x1200, viewing distance op z'n hoogst en die ontzettend lelijke Real Time shadows uit (en natuurlijk Pixel Shading aan).
Meestal haal ik ruim 20 fps, behalve in steden en vooral als het donker wordt en de lampen gaan aan wordt het wat minder (ruim 10). Binnen is het vaak 70 (behalve "binnen" in Vivec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep niet alles doorgebladerd maare wat kun je nou precies allemaal finetunen aan morrowind om het goed te laten lopen op een duron 1,2 met GFMX400 64 mb kaart en 256 mb ram, het gaat nogal haperig enzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Niets, een mx is gewoon heel zwak, er valt nix te tweaken, lage resolutie en lage view distance is de enige optie, zelf raad ik je aan om de point of view special edition ti4200 64MB te kopen voor 190 euro en deze probleemloos te oc'en naar ti4600 speeds, kan dankzij het snellere geheugen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Zeg in welke stad zit die creeper eigenlijk? Heb nl gehoord dat hij standaard 5000 gold heeft, zou hem ander mn fiend katana verkopen en nog wat stukken armor, die fiend katana is 9000 waard, maar 5000 zou al heel mooi zijn itt 900 ofzo wat ik er anders voor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caldera, Ghorak Manor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou eerst iets van 4000 aan creeper verkoopt, dan 24 wacht voor z'n neus (T). De volgende dag verkoop je dat van 9000 en koop je dat van 4000 weer terug, je krijgt 5000, nog een dagje slapen, en je verkoopt dat van 4000 weer => voila, je hebt er 9000 voor gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:55:
Als je nou eerst iets van 4000 aan creeper verkoopt, dan 24 wacht voor z'n neus (T). De volgende dag verkoop je dat van 9000 en koop je dat van 4000 weer terug, je krijgt 5000, nog een dagje slapen, en je verkoopt dat van 4000 weer => voila, je hebt er 9000 voor gekregen!
Teveel moeite >:) ,als ik echt geld nodig heb jat ik iets van de ene merchant en verkoop dat aan de andere en omgekeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 05 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Teveel moeite >:) ,als ik echt geld nodig heb jat ik iets van de ene merchant en verkoop dat aan de andere en omgekeerd :D
jammer dat ik een enchanting fighter speel :P

[edit]
vandaag ga ik eens beginnen met de TES, om mijn eigen huisje te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
Toch nog ff een zinvolle schop :P

Waar vinden jullie eigenlijk al die gems? Ik vindt wel veel petty en lesser gems + een paar common, alleen die grand en greater gems kan ik niet vinden.
Ik heb in Caldera wel een paar greater gems gevonden, maar daar krijg ik geen golden saint in ;). Een golden saint in een grand gems zorgt toch voor een constant effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcj schreef op 06 augustus 2002 @ 16:06:
Toch nog ff een zinvolle schop :P

Waar vinden jullie eigenlijk al die gems? Ik vindt wel veel petty en lesser gems + een paar common, alleen die grand en greater gems kan ik niet vinden.
Ik heb in Caldera wel een paar greater gems gevonden, maar daar krijg ik geen golden saint in ;). Een golden saint in een grand gems zorgt toch voor een constant effect?
ik vond een grand in een kist in balmora, random dingen, soms hele mooie
laatst had ik ook een amulet, kon je een skelet met een 'hamertje' summonen, en dat behoorlijk vaak (wel 1 tegelijk)

ik ben nu helemaal overnieuw begonnen met een kahjit (?) assasin, omg, wat is die sterk met een boog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
Maar met wat kun je nu eigenlijk een constant effect enchanted item maken?? (wat een woord :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb nu een 20tal petty sg, enkele lessers en commons, heb een soultrap scrol gekocht maar das goed om 1keer te gebruiken he, hoe leer k nu eigenlijk die spel zodat mn magicka gebruikt wordt? Ben lvl10 en heb nog nix met magicka gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zit ook een beetje met die spells...
echt zinvolle spells zitten er niet tussen, zoals dat je van een afstand voorwerpen kan pakken, lvl100 deuren openen... zweven, adem halen onder water ... dat soort dingen...
en het nut van dat spellmaking zie ik ook nog niet helemaal in, je kan alleen spells die je al kent combineren... niet echt usefull imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 06 augustus 2002 @ 17:59:
Ik heb nu een 20tal petty sg, enkele lessers en commons, heb een soultrap scrol gekocht maar das goed om 1keer te gebruiken he, hoe leer k nu eigenlijk die spel zodat mn magicka gebruikt wordt? Ben lvl10 en heb nog nix met magicka gedaan :)
in de balmora mages guild zit een meisje in het rood, achterin naast ajira, zij kan je soultrap leren
dan moet je of handmatig of dmv betaling je mysticisme omhoog trainen zodat je hem fatsoenlijk kunt doen.

btw, Bonelords (:? die lange ondode gasten met 4 armen) droppen ook gems, ook commons.
Dus mijn vraag, weet iemand nog plekken waar die zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 19:20:
ja ik zit ook een beetje met die spells...
echt zinvolle spells zitten er niet tussen, zoals dat je van een afstand voorwerpen kan pakken, lvl100 deuren openen... zweven, adem halen onder water ... dat soort dingen...
en het nut van dat spellmaking zie ik ook nog niet helemaal in, je kan alleen spells die je al kent combineren... niet echt usefull imo
je kan een Open spell 100 points maken zodat je wel lvl 100 deuren open kunt maken :)
en er zit denk ik wel ergens iemand die je telekenesis kan leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
ik heb morrowind illegaal.... maar ga um wel kopen! heb nu alleen nog keine geld dafur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:00:
[...]
in de balmora mages guild zit een meisje in het rood, achterin naast ajira, zij kan je soultrap leren
dan moet je of handmatig of dmv betaling je mysticisme omhoog trainen zodat je hem fatsoenlijk kunt doen.

btw, Bonelords (:? die lange ondode gasten met 4 armen) droppen ook gems, ook commons.
Dus mijn vraag, weet iemand nog plekken waar die zitten?
In de meeste tombs als je al wat hoger lvl bent (10 en hoger)
Ben nu cliff racers aan het vangen voor mn petty gems :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcj schreef op 06 augustus 2002 @ 16:54:
Maar met wat kun je nu eigenlijk een constant effect enchanted item maken?? (wat een woord :D)
Met een grand gem, of de azura's star oid (eigenlijk hetzelfde, maar dan te recyclen...

offtopic:
Maar als je en flame naar je hoofd wil, moet je het over drie dagen nog eens vragen, dan begint GTOfire te flippen :)

De Grand gems kan je ook mooi inslaan in de Mages Guilds, tenminste als je niet van plan bent om daar (lang) lid van te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:20:
[...]

Met een grand gem, of de azura's star oid (eigenlijk hetzelfde, maar dan te recyclen...

offtopic:
Maar als je en flame naar je hoofd wil, moet je het over drie dagen nog eens vragen, dan begint GTOfire te flippen :)

De Grand gems kan je ook mooi inslaan in de Mages Guilds, tenminste als je niet van plan bent om daar (lang) lid van te zijn :)
Maar wat moet er in die grand gem of azura's star? Of kan het eig met alles?? (lekker een rat ofzo vangen :D)
edit:
Laat maar, heb het al gevonden na een 5 minuten zoeken (alleen dit topic openen met 999 post/page duurt zo lang :()

offtopic:
hoezo?

En ik ben al een behoorlijke tijd lid van de Mages Guild en ik was ook van plan dat te blijven. Maar ik heb daar al wel een gevulde grand gem gejat :D. Daar zal alleen een winged twillight in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Zeg, hier en daar vind je boeken die enkele honderden .... (?) waard zijn. Kan ik die zomaar verkopen of kunnen ze van nut zijn bij toekomstige quests enzo? Ik bedoel, help ik mijn eigen quests daarmee om zeep?
Oh ja, en al die verhalen in de boeken, heb je daar nog wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
Bar_en_boos schreef op 07 augustus 2002 @ 09:34:
Zeg, hier en daar vind je boeken die enkele honderden .... (?) waard zijn. Kan ik die zomaar verkopen of kunnen ze van nut zijn bij toekomstige quests enzo? Ik bedoel, help ik mijn eigen quests daarmee om zeep?
Van sommige boeken gaat een skill omhoog als je ze leest. En sommige zijn handig als je niet weet hoe je drankjes enzo kan maken. En sommige zijn gewoon voor vermaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

kijk abel, het mag ff duren, maar marcj zoekt tenminste wel. (kaatsen, bal, you get the picture)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is wel een boek, in vivec, progress of truth, die heb je nodig voor de mainquest.
en meestal uppen de duurdere boeken (250+) een skill.
En sommige zijn gewoon leuk :)

euhm, wat doet die azura gem eigenlijk? aangezien hij unique is en 5000 waard is (een grand is 'maar' 200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 07 augustus 2002 @ 09:34:
Het is raadzaam om de boeken die je3 vindt iedere keer te verkopen aan dezelfde handelaar. Op die manier kan je je boeken ook weer terugkopen mochten ze toch van belang zijn. Als je alles aan iedereen verkoopt kan je het ooit nooit niet meer terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 07 augustus 2002 @ 10:31:
kijk abel, het mag ff duren, maar marcj zoekt tenminste wel. (kaatsen, bal, you get the picture)
offtopic:
Geintje jongen, geintje... You get the picture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een vraag, hoe maak ik nieuwe pijlen, met de bestaande animatie en icon enzo van iron pijlen?
en van Beths plugins, wat voor type armor is die adamantite? heavy? (zal wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bijna Master bij House Telvanni, ik heb alleen een Mouth nodig.
Ik heb uitgevonden dat "Fast Eddie" mijn kandidaat is, en dat hij in Balmora woont.
In de editor heb ik gezien dat er een Fast Eddie's House is, maar ik het echt nergens vinden in Balmora. Waar in Nerevar's naam is die kerel?! Ben ik nou kippig....?

Oh, en hoe kan ik aan mensen in de editor meer/andere items/spells geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

caspian, adamantite of iets is Medium Armor. En ik denk dat ik mn mond maar ga houden over die godvergeten Azura's Star en wat je ermee kan doen... (ff nog een :D plaatsen voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 07 augustus 2002 @ 22:32:
caspian, adamantite of iets is Medium Armor. En ik denk dat ik mn mond maar ga houden over die godvergeten Azura's Star en wat je ermee kan doen... (ff nog een :D plaatsen voor de duidelijkheid)
:X ;) ik hou m'n bek ook maar

ik ben nu 'weer' overnieuw begonnen, en nu speel ik ff zonder creeper upping en alle officiele plugins, dus ik ga maar eens Area Of Effect Arrows shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig hoe je die ongelofelijk irritante foutmelding uit kan zetten als je plug-ins gebruikt? als ik dan in de launcher de plug aangevinkt heb, en ik start mw op, dan begint hij te jengelen dat mijn plug-ins nieuwer zijn dan mijn main executable; mogeljik crashgevaar blablabla... moet ik weer twintig keer op OK drukken.... kan dit uitgezet worden???

edit:

thanx caspian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:19:
weet iemand toevallig hoe je die ongelofelijk irritante foutmelding uit kan zetten als je plug-ins gebruikt? als ik dan in de launcher de plug aangevinkt heb, en ik start mw op, dan begint hij te jengelen dat mijn plug-ins nieuwer zijn dan mijn main executable; mogeljik crashgevaar blablabla... moet ik weer twintig keer op OK drukken.... kan dit uitgezet worden???
openen in TES, saven en dan doet hij weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Adamantite moet adamantine zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Nog ff een vraagje, op de morrowind map die bij het spel zit staan op sommige locaties kruisjes, das altijd ergens naast een klein eilandje in het water of meertje, heb eens 1 van die locaties opgezocht en het was een scheepswrak dat onderwater lag, er lagen 2pot watherbreathing 15s bij een lijk en 4stukken raw ebony, heeft iemand al eens 1 van de andere locaties gezocht? Die boot ligt in Lake Amaya, ook vond ik in nog een ander wrak rond Seyda Neen een "worn imperial key" iemand een idee wat je hierma kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Heb nu een Dwemer ruïne ontdekt, ontzettend goed verstopt met een deur onder water ergens op een heeel afgelegen eilandje, echter kan ik er niet veel in doen want de deur naar de central vault heeft lock lvl100 en dat kan ik niet openen, er ligt een paar dwemer greaves op zon plank, verder zal er wel meer liggen maar eerst maar eens security trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corpseflayer, er bestaat ook een edit knop Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif
het eerste dat ik doe is of een lvl 100 open spell maken of een item enchanten ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

is dat toevallig een ruin op een pleuris eilandje ten zuidwesten van Ebonheart? Zoja, onthoud die plek! :)
Ligt een van de 3 of 4 max-armour cuirassen in. En dr ligt ergens een dooie gast met de sleutel.
Als em dat niet is, dan weet ik het niet :)

en adamantine, ook goed, kheb vakantie, dan onthoud ik geen moeilijke namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
GTOfire schreef op 08 augustus 2002 @ 16:32:
is dat toevallig een ruin op een pleuris eilandje ten zuidwesten van Ebonheart? Zoja, onthoud die plek! :)
Ligt een van de 3 of 4 max-armour cuirassen in. En dr ligt ergens een dooie gast met de sleutel.
Als em dat niet is, dan weet ik het niet :)

en adamantine, ook goed, kheb vakantie, dan onthoud ik geen moeilijke namen :)
Ja die is het :), toevallig zelf ontdekt zonder editor te openen :D, ik had daar gesaved om ff icerian flight te doen in zee ( :+ ) ,toen ik me omdraaide nadat ik weer geload had zag ik die deur onderwater :D , zal er wel eens terugkeren eerst maar eens een open 100 item maken.
En dr ligt ergens een dooie gast met de sleutel.
En waarvoor dient mijn sleutel eigenlijk? "worn imperial key" gevonden in een sheepswrak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over de TEScs, wie maakt er al eigen huisen enzo?
en is het werkelijk zo'n gekloot met co-ordinaten? ik bouw nu standaard op 15000.0 hoogte, maar nu moet ik iedere keer weer kloten met de bouwstukken goed zetten enzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Het grootste probleem is idd de hoogte, die moet je handmatig aanpassen in dat eigenschappen venster. Duurt best lang voor je iets goed hebt neergelegd.

en een worn imperial key? geen idee. Misschien wel voor ergens een deur in dat wrak zelf.
Bij de sleutel in die Dwemer ruins ligt een briefje van een dooie adventurer die ernaast ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu dwemer artifacts krijgen van zo'n gast in Hla Oad (oid), maar ik heb ong. iedereen erover al ondervraagd, maar veel zeggen 'ik weet er nix van', en sommige zeggen 'ik heb gehoord dat ie un koper zoekt'. Als ik hem er echter naar vraag zegt ie 'waar heb je het over', ook als ie 100/100 voor me heeft. Wat nu???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik moet nu mezelf testen of ik de neraverine (ofzo) ben. eerst moet ik een bow of biting in de urshilaku barial halen door een ghost te doden. hier loop ik op vast: ik heb namelijk al eerder die ghost gedood dus die is er niet meer. aangezien die ghost de bow had en ik me geen bow kan herrinneren moet ik die bow dus hebben

heeft iemand een id waar ik het over heb en mischien een commando om die bow te verkrijgen. mischien is et mogelijk om een cave te resetten?

et gaat om de opdracht van caius om te zien of ik de neravarine ben (na de opdracht van het praten met die 3 gasten in vivec.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:03:
Ik moet nu dwemer artifacts krijgen van zo'n gast in Hla Oad (oid), maar ik heb ong. iedereen erover al ondervraagd, maar veel zeggen 'ik weet er nix van', en sommige zeggen 'ik heb gehoord dat ie un koper zoekt'. Als ik hem er echter naar vraag zegt ie 'waar heb je het over', ook als ie 100/100 voor me heeft. Wat nu???
jatten, die zitten in een kist bij die 2 gasten in Fatlags Drop Off (oid) gewoon lockpicken, spullen pakken, droppen, naar buiten, boete betalen (paar honderd maar) terug (ze willen niet meer vechten) en de spullen pakken (NIET TERUG GEVEN) en geven aan Sugar Lips Habashi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon??? *kuch*security op 11*kuch*
igg tnx.

edit:
laat die scroll maar, ik taunt die gast wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:41:
gewoon??? *kuch*security op 11*kuch*
igg tnx.
Waar kan ik spell/scroll kopen om die kist (lvl 75 lock) te openen?
koop bij de mages guild (balmora) een open spell, en enchant een ring oid ermee.
euhm, als ik vragen mag, waarom doe je thief quests met maar 11 security?

btw, huizen maken is kut, alles verspringt, dus dan doe ik het op 15k hoogte, plaats ik het, verspringt het weer naar 14975 oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand misschien even zijn favoriete build neerzetten(primairy skills enzo), aangezien ik nog niet precies weet wat ik wil in dit spel :PPS: ow, waar haal ik toevallig ergen de schoenen van blinding speed? ik heb er over gelezen, alleen weet niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:26:
kan iemand misschien even zijn favoriete build neerzetten(primairy skills enzo), aangezien ik nog niet precies weet wat ik wil in dit spel :P
moet je gewoon 1 keer een warrior maken ofzo, ontdekken hoe het werkt, wat wat is e.d. en dan serieus overnieuw beginnen.

Ik speeld dus een getweakte assasin met:
Major:
Sneak
Light Armor
Marksman
Shortblade
alchemy
en dan wat thief dingen en destruction en altaration als minor.

Heeft iemand de Petshop plugin al eens geprobeerd, die is echt wel goed, vooral omdat het pas versie 1.0 is. (soms buggy)
Je kan dus beestjes kopen (duh!) die achter je aanlopen, waaronder een Packguar, white quar, nix-hound en clannfear, allemaal geresized ofcourse.
het is echt leuk, omdat als ze lastig zijn bij een bepaalde quest ofzo je ze de 'Sit' command kan geven waardoor ze blijven waar ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp nog steeds niet waarom ik de thieveguild niet kan joinen...
ben lvl17, heb die skills van thief echt wel hoog genoeg en met fighters guild missie van codebook heb ik die opgelost zonder haar te killen...

en nog steeds krijg ik de msg

'We have our standards, and you do not meet them'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:23:
ik begrijp nog steeds niet waarom ik de thieveguild niet kan joinen...
ben lvl17, heb die skills van thief echt wel hoog genoeg en met fighters guild missie van codebook heb ik die opgelost zonder haar te killen...

en nog steeds krijg ik de msg

'We have our standards, and you do not meet them'
ik denk dat je dan te 'goed' bent oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het kunnen komen omdat ik nord ben?
hmm, denk t eigenlijk van niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:50:
zou het kunnen komen omdat ik nord ben?
hmm, denk t eigenlijk van niet:P
nee, dat is het niet.
nog een vraag, ik ben van plan morrowind te kopen, en dan de collectors edition, is die al in nederlandin de winkels?

en die 2e cd zijn toch alle textures, meshes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:55
Heb net een paar pagina's doorzocht, maar ga niet het hele topic lezen. ook al search gebruikt, maar dat gaat ook niet echt.

<ontopic>
Hoe kan je dure voorwerpen verkopen? Ik heb bijvoorbeeld een Magebane met een waarde van 32000 Gold. Als ik hem wil verkopen geven ze er meestal 15000 voor ofzo, maar ik zie alleen verkopers met 500, 1000 gold enzo dus kunnen ze hem niet betalen.
Het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien is 5000 gold.
Weet iemand waar je ze kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xiri4ever schreef op 10 augustus 2002 @ 00:29:
Heb net een paar pagina's doorzocht, maar ga niet het hele topic lezen. ook al search gebruikt, maar dat gaat ook niet echt.

<ontopic>
Hoe kan je dure voorwerpen verkopen? Ik heb bijvoorbeeld een Magebane met een waarde van 32000 Gold. Als ik hem wil verkopen geven ze er meestal 15000 voor ofzo, maar ik zie alleen verkopers met 500, 1000 gold enzo dus kunnen ze hem niet betalen.
Het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien is 5000 gold.
Weet iemand waar je ze kan verkopen?
nope, dan moet je creeper editten, en hem meer geld geven + alle items laten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:55
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 01:56:
[...]
nope, dan moet je creeper editten, en hem meer geld geven + alle items laten kopen...
Is er dan nergens een armorer et 10000 gold ofzo? Lijkt me toch sterk omdat alle shopkeepers in Daggerfall gewoon alles kochten wat je had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je kan iets van 5 duzen aan Creeper verkopen, de volgende dag terugkopen. Omdat zn 5000 regenerate heeft ie dan 10.000, en kun je iets van 10.000 aan em verkopen voor de volle mep. Weer een dag later verkoop je weer dat item van 5k als je dat wil. Is alleen wel erg omslachtig, je bent in-game maanden bezig om een paar honderd k te verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dr is een plugin met zon mannetje met elke dag 100000 gold die pakezels verkoopt. deze gast word dan bij de silt strider geplaatst bij balmora.

je koopt dan gewoon niet die ezel maar je kan wel alles verkopen aan die gast. dit is niet cheaten dit is gewoon eerlijk je spullen kwijt raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op 10 augustus 2002 @ 11:47:
. dit is niet cheaten dit is gewoon eerlijk je spullen kwijt raken :)
sure :Z en daarom hebben de makers dit ook niet standaard voorzien :Z

niet cheaten zegt i dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O en als het wel cheaten is, waarom hebben ze dan zo'n editor erbij gevoegd die zelfs de grootste n00b kan bedienen??
Kap gewoon met zeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de reply Caspian, en ik zal op dit moment wel een nieuw character aan het beginnen zijn, ehm die schoentjes van blinding speed, zaten die niet bij Balmora ergens of ben ik nu fout aan het zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar ik ben er al uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Die boots krijg je dacht ik op een quest op de weg tussen Maar Gan en Gnisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 12:08:
[...]

sure :Z en daarom hebben de makers dit ook niet standaard voorzien :Z

niet cheaten zegt i dan
spullen vinden van rond de 50000 gold en et aan niemand kunnen verkopen vind ik meer een bug. zon plugin lost dit alleen maar op.

ben nu bezig met een plugin om alle monsters te laten respawen ivm me probleem. mischien dat die ghost weer terugkomt (tis wel een erg longshot maar mischien werkt et)
anders begin ik weer helemaal overnieuw (wel zonde ik speel dit spel nu al 6 weken met etzelfe mannetje)

mischien handiger: weet iemand hoe je bonebiting bow kan respawnen mbv een command, want die heb ik dus nodig om de main quest af te maken (en ja dit is wel cheaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je kan em met player->additem "bonebiter_bow_unique" 1 in je inventory plaatsen. Of met player->placeatpc "bonebiter_bow_unique" 1 1 1 in je neus in de wereld zetten. ff een meter opzij lopen en hij zweeft in de lucht waar je net stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ja sorry, ik had et commando al gevonden dmv de andere morrowind topic en et werkt. et duurde ff voordat ik doorhad dat player ervoor moest. op andere sites staat gewoon additem etc.

heb trouwes ook de 100% fire resist cuirass gevonden (armor 320) in mudan grotto (sw vivec) in een oude onderwater dwemer cave. handig bij vuurgevechten
heb de lords mail ff in me kamertje gelegd

ff andere vraag: zijn er ook pauldrons (schouderbescherming) van daedric, die mis ik nog namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
MUSTIS schreef op 10 augustus 2002 @ 16:03:
ja sorry, ik had et commando al gevonden dmv de andere morrowind topic en et werkt. et duurde ff voordat ik doorhad dat player ervoor moest. op andere sites staat gewoon additem etc.

heb trouwes ook de 100% fire resist cuirass gevonden (armor 320) in mudan grotto (sw vivec) in een oude onderwater dwemer cave. handig bij vuurgevechten
heb de lords mail ff in me kamertje gelegd

ff andere vraag: zijn er ook pauldrons (schouderbescherming) van daedric, die mis ik nog namelijk
Ik had die grot ook al tegengekomen maar kan slechts lvl55 locks openen, lvl100 open items enchanten lukt niet met lvl40 enchant 55int, maar heb al enkele open100 scrolls, je hebt het nu wel al verpest door te zeggen wat er in die grot ligt :P ,maargoed ;) .
Deadric greaves liggen op een schap in Dren Plantation maar dat wist je waarschijnlijk al, alle andere Deadric weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, anders is me morrowind ff verneukt ofzo...

sommige npc's zoals bijv die vrouw achter de bar in arille's tradehouse hebben een geel vaag ding wat zeker niet hoort om zich heen; vorm: <> en dat om het hele poppetje heen, echt gaar ziet dat eruit...

ook heb ik dat bij sommige planten in de buurt van seyda neen en een aantal andere npc's...

echt GAAR :(

ook heb ik een aantal plugins aan, waarvan de NPC's opeens dubbel zijn; elke npc/item staat er 2x... terwijl ik de plugin maar 1x aan heb...

begint echt een beetje me spelplezier te bederven, net nu ik een beetje ver aan het komen ben... :(

hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 17:09:
damn, anders is me morrowind ff verneukt ofzo...

sommige npc's zoals bijv die vrouw achter de bar in arille's tradehouse hebben een geel vaag ding wat zeker niet hoort om zich heen; vorm: <> en dat om het hele poppetje heen, echt gaar ziet dat eruit...

ook heb ik dat bij sommige planten in de buurt van seyda neen en een aantal andere npc's...

echt GAAR :(

ook heb ik een aantal plugins aan, waarvan de NPC's opeens dubbel zijn; elke npc/item staat er 2x... terwijl ik de plugin maar 1x aan heb...

begint echt een beetje me spelplezier te bederven, net nu ik een beetje ver aan het komen ben... :(

hoe los ik dit op?
saves backuppen, en reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

corpseflayer schreef op 10 augustus 2002 @ 16:48:
[...]
Ik had die grot ook al tegengekomen maar kan slechts lvl55 locks openen, lvl100 open items enchanten lukt niet met lvl40 enchant 55int, maar heb al enkele open100 scrolls, je hebt het nu wel al verpest door te zeggen wat er in die grot ligt :P ,maargoed ;) .
Deadric greaves liggen op een schap in Dren Plantation maar dat wist je waarschijnlijk al, alle andere Deadric weet ik niet.
wehe ja is eigenlijk wel een spoiler als ik em zo teruglees. aan de andere kant, je moet al zoveel zoeken in dit spel

ja heb verder alles in daedric

ben nu met die trials bezig om zo de neraverine te worden, tis bijna niks anders dan zoeken naar vage grotten, ruines, personen en objecten. erg erg saai. doe dan af en toe een zwaar gevecht tussendoor.

ik ga alleen door omdat ik et einde wil zien van et spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
kijk in tes ...
volgens mij was dit het ... ( let ff op spelfouten ) player->additem "bonbitter_bow_unique" 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 11 augustus 2002 @ 00:32:
kijk in tes ...
volgens mij was dit het ... ( let ff op spelfouten ) player->additem "bonbitter_bow_unique" 1
is al gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zal wel ... ;) dat krijg je met vakantie he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
maar ik heb een bug in spel ....
ik kan niet verder bij zaineb .... bij elke tribe ben ik al clanleader alleen bij zaineb geeft die gast me geen opdracht :( en jah hij vind me heeel leuk ;) 100/100 ff in walktrue gekeken en daar staat dat ik een opdracht moet krijgen alleen die krijg ik niet
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.