Altijd in voor een potje TacOpsPelle:
Moeten we ff een keer een datum en tijd prikken.. dan sleep ik [melp]willem169 er ook even bij
's Avonds meestal wel in the mood.
Roep maar
< /ot >
Altijd in voor een potje TacOpsPelle:
Moeten we ff een keer een datum en tijd prikken.. dan sleep ik [melp]willem169 er ook even bij
Anoniem: 14373
Deensestraat clanYaZe:
is dat een of andere /13 clanadd me anders op msn (peter@phpfreakz.nl) of icq (77293621)
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Intentionally left blank
hopelijk kunnen we nu snel tot een eindconclusie komen!
* Clay heeft het rapport beschouwd en een weder-jury-rapport ingediendOp zaterdag 15 juni 2002 16:20 schreef crisp het volgende:
Mijn jury-rapport ligt ter beoordeling bij de andere jury-leden; hopelijk kunnen we nu snel tot een eindconclusie komen!
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Die ik tevens aanschouwd heb, en waar ook veel waardevolle dingen in staan!Op zaterdag 15 juni 2002 20:44 schreef Clay het volgende:
[..]
* Clay heeft het rapport beschouwd en een weder-jury-rapport ingediend
Intentionally left blank
Anoniem: 2935
Leeft Pelle nog?Op zondag 16 juni 2002 00:25 schreef crisp het volgende:
De uitslag staat dus nog steeds niet vast, en het is wachten op het jury-rapport van Pelle voordat we echt uitsluitsel kunnen geven
* Pelle leeft nog, is net wakker, gaat even douchen enzo, en daarna zijn jury-rapport makenOp woensdag 19 juni 2002 11:41 schreef Blues het volgende:
Leeft Pelle nog?
pff luie donder...krijg je met die thuiswerkersOp woensdag 19 juni 2002 13:09 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle leeft nog, is net wakker...
"You're only as good, as what you did last week."
Tsk.. gewoon een vrije dag hoor vandaagOp woensdag 19 juni 2002 15:24 schreef oh,when? het volgende:
pff luie donder...krijg je met die thuiswerkers
Ik had inderdaad nog wel een berichtje terugverwachtOp maandag 24 juni 2002 17:19 schreef Pelle het volgende:
Hmm crisp heeft een mooie samenvatting gemaakt, al een paar dagen terug, maar waarom die 'm nog niet gepost heeft is mij een raadsel.. misschien dat ik te snel heb gelezen ofzo, niet wetende dat ik nog weer feedback moest geven.. ofzo
Zal vanavond thuis even m'n mailbox checken.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
* Pelle heeft ACM even gevraagd om binnenkort je status even om te zetten naar 'W&G DHTML Goeroe' dus als het goed is wordt dat zo snel mogelijk geregeldOp maandag 24 juni 2002 21:01 schreef Blues het volgende:
*Tromgeroffel*
* Anoniem: 2935 kan bijna niet wachten op de uitslag!
to Pelle: ik lust geen kaasOp maandag 24 juni 2002 21:04 schreef crisp het volgende:
Oh, when?
Pelle: "je kunt wel zien dat oh,when? aardig wat kaas heeft gegeten van JS"
[..]
Clay: "Humor alleen is niet genoeg"
Says who? Ga jij maar eens hard aan je object-tutorials werken, en kom dan nog maar es terugOp dinsdag 25 juni 2002 00:01 schreef Clay het volgende:
ga toch slapen man!
Intentionally left blank
* oh,when? biedt zich trouwens aan als kommaneukertjeOp dinsdag 25 juni 2002 00:03 schreef Pelle het volgende:
[..]
Says who? Ga jij maar eens hard aan je object-tutorials werken, en kom dan nog maar es terug![]()
Anoniem: 15403
* Anoniem: 2935 vraagt zich af wat die status uberhaupt inhoudtOp woensdag 26 juni 2002 12:08 schreef dannydude het volgende:
* Anoniem: 2935 die overigens wel es begonnen is aan de wedstrijd maar dat nooit gepost heeft, omdat hij er te snel achter kwam dat er toch nooit iets moois uit zou komen, vraagt zich af wanneer Blues z'n speciale status uit de kast getrokken wordt door bijvoorbeeld een ACM
Heb ACM het eergisteren gevraagd, maar die is nogal druk geweest met het overzetten van de HK naar het nieuwe parse forum.. zal nog eens aan de bel gaan trekken voor jeOp woensdag 26 juni 2002 13:07 schreef Blues het volgende:
status
Anoniem: 42544
En de rest ook, als je zin hebt.Op donderdag 27 juni 2002 15:01 schreef Cheatah het volgende:
Lees graag ook even de allereerste post van dit topic.
Obviously heb jij tijd over..._.Luke._:
en tijd over...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Op donderdag 27 juni 2002 16:02 schreef drm het volgende:
[..]
Obviously heb jij tijd over...
</offtopic>
Jajaja, gedoe met nieuwe forum enzo he?Op woensdag 26 juni 2002 12:08 schreef dannydude het volgende:
* ACM vraagt zich af wanneer Blues z'n speciale status uit de kast getrokken wordt door bijvoorbeeld een ACM
w00tDoor Blues (W&G DHTML Goeroe)
~ Gottfried Leibniz
Door Blues (W&G DHTML Goeroe)
Dope!Op donderdag 27 juni 2002 17:50 schreef drm het volgende:
w00t
* drm is jaloers en eist een revanche![]()
Anoniem: 15403
Nu rule je dus *officieel* bigtimeOp donderdag 27 juni 2002 18:18 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dope!
* Anoniem: 2935 wil niets liever dan zo snel mogelijk zijn titel verdedigen
* crisp 2
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Cool idee, ware het niet dat ik weleens een Tetris-poging heb gedaan en echt bruut ben gefaald...al wil ik het best opnieuw proberenClay schreef op 09 July 2003 @ 21:59:
Een game lijkt mij ook het leukst. Ik zou het dan wel redelijk "vrij" doen. Iets ala "maak een arcade style game" (of adventure, action, simulation). Dus dat het genre wel vast ligt, maar dat wat je uiteindelijk maakt niet dezelfde game als de anderen wordt.
Tetris is bv prima te vergelijken met breakout, qua beoordeling.
Intentionally left blank
Patsercrisp schreef op 09 July 2003 @ 22:31:
Tetris heb ik al eens gemaakt in RPG voor AS/400 (24x80 karakter 8 kleurs display) en is echt niet zo moeilijk
Blokken komen van ver richting jou en je moet deze blokken onderin stapelen zodat je combo's maakt....Wat was break-out ook alweer???
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq