Lang leve de profilesOp maandag 27 mei 2002 15:36 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Offtopic: * Anoniem: 4663 dacht altijd dat Annie een vrouw was
Maar goed.. dat dacht ik vroeger ook altijd van McVirusS
Lang leve de profilesOp maandag 27 mei 2002 15:36 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Offtopic: * Anoniem: 4663 dacht altijd dat Annie een vrouw was
Anoniem: 2935
Op maandag 27 mei 2002 16:18 schreef Bosmonster het volgende:
Lang leve de profiles
Ja dat was wel even schrikken heOp maandag 27 mei 2002 16:18 schreef Bosmonster het volgende:
nog steeds schrikken als ik jou zieOp maandag 27 mei 2002 16:37 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ja dat was wel even schrikken he.
"You're only as good, as what you did last week."
Today's subliminal thought is:
De exacte hoeveelheid laat ik me nog niet over uit; laten we zeggen dat het animo ons bijzonder verrast heeft, en dat ik inmiddels een extra harde schijf heb aan moeten schaffen om alles te kunnen herbergen. Mijn mailbox puilt uit, en ik ben dagelijks zeker 3 uur extra online om het elke keer weer via mijn ISDN lijntje binnen te kunnen halenOp dinsdag 28 mei 2002 17:48 schreef Annie het volgende:
Hoeveel inzendingen zijn er nu eigenlijk
* Annie cries like a little baby: "tell me, tell me, tell me, pleeeeeeeeeaazzzzzz"
Intentionally left blank
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Anoniem: 4663
Dat had ik ook al geprobeerd, maar ik vond 't niet echt handig + een leuke toevoeging...Op woensdag 29 mei 2002 20:06 schreef Limhes het volgende:
hmm misschien wat laat maar ik zie dit draadje nu pas en ben net begonnen...
ik ga de plaatjes een beetje rommelig neerleggen (zoals ze vroeger ook altijd lagen)
Anoniem: 28168
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dat was inderdaad een latertjeOp vrijdag 31 mei 2002 04:30 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? heeft zich aan zijn woord gehouden..
in 2 nachtelijke sessies van 2 uur heb ik toch nog een code-only ultiem lowprofile en ook nog eens 0,0 AI erin, maar met alle liefde gecode.
crsip, check your mail
/me kan helaas niet op de uitslag wachten want zit in engeland de komende dagen dus alvast gefeliciteerd aan de winnaar!
Intentionally left blank
Heel jammer, want dan had het nog spannender geworden...Op vrijdag 31 mei 2002 09:35 schreef Bosmonster het volgende:
Ik ben er met m'n huidige bezetting niet mer aan toegekomen..
Intentionally left blank
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 14373
Anoniem: 39296
Anoniem: 39296
Anoniem: 4663
als ik een matching pair heb dan sterft IE(5) ongenadigOp donderdag 06 juni 2002 22:15 schreef r0bert het volgende:
Mijn ingezonden versie
http://www.sovenewmedia.nl/GoT/Memmory/
Intentionally left blank
Zoww... ze zien er leuk uit!!! Allen knap gedaan hoorcrisp:
Ik heb alle inzendingen hier online staan: http://www.crisp.demon.nl/ringlord/
Technically speaking is het geen AI (Artificial Intelligence) maar AS (Artificial Stupidity)Op vrijdag 07 juni 2002 09:07 schreef Yogho het volgende:
Ook de AI is leuk gedaan, voegt wel iets toe aan het spel.
1
2
3
4
5
| var fRandom = Math.random(); if(fRandom < oPlayer.fLevel) { this.aGrid[i][j] = null; } |
Katsujinken is Japans voor 'life-giving sword', het tegenovergestelde van Satsujinken: 'life-taking sword'. Kort gezegd is het een theorie achter zwaardvechten met het idee dat het trainen en vechten (met of zonder een zwaard) een hoger doel kan dienen dan mensen doden of jezelf verdedigen. Vind z'n oorsprong in Zen-boeddhisme.Op vrijdag 07 juni 2002 09:45 schreef Yogho het volgende:
offtopic:
BTW Blues, wat is "Katsujinken"
Anoniem: 54602
Op woensdag 05 juni 2002 20:07 schreef Silk_dude het volgende:
Nah heb vandaag wat zitten coden en dit is m'n brouwsel.
Ik weet dat het schraal is, maar jah, ben nog niet zo thuis in javascript. Zullen wel updates volgen trouwens
Sh*t, het 2de resultaat had al een volledige omschrijving Ik is grote
Het gaat niet zozeer om het kiezen van de winnaar, maar om de argumentatie achter die beslissing. Daar moet ikzelf sowieso nog even voor gaan zitten en overleggen met de andere jury-leden.Op vrijdag 07 juni 2002 12:27 schreef r0bert het volgende:
...
Snap alleen niet dat de jury er zolang over doet om hier een winnaar uit te kiezen
...
Intentionally left blank
Ik zie Clay bijvoorbeeld wel als iemand die dit goed kan. De code van BeehiveOp vrijdag 07 juni 2002 13:26 tiepte Pelle het volgende:
Op zich moet zoiets best kunnen hoor.. er moet alleen iemand zijn die een functioneel ontwerp maakt, waarin beschreven staat wat de afzonderlijke functies doen, en wat hun interface is (parameters, returnwaarden, pre- en postcondities).
Idd, je kan een project natuurlijk in stukken (classes) hakken, met voorop gestelde eisen van de in- en output van die classes, en de classes verdelen onder de deelnemers. Zo hoeft niemand in iemand anders zijn code te spitten, en de eisen staan wel vast, maar je bent nog wel redelijk vrij. En zo kan je ook een stuk pittigere dingen doen.Pelle
Op zich moet zoiets best kunnen hoor.. er moet alleen iemand zijn die een functioneel ontwerp maakt, waarin beschreven staat wat de afzonderlijke functies doen, en wat hun interface is (parameters, returnwaarden, pre- en postcondities).
Een library is natuurlijk wel wat anders dan een "applicatie" (als je scripts zo wil noemen). Het is meer een verzameling methodes dan een samenwerkend geheel van objecten met regels en gedrag zoals een game.Yogho
Ik zie Clay bijvoorbeeld wel als iemand die dit goed kan. De code van Beehiveis duidelijk, overzichtelijk, simpel om te begrijpen en makkelijk toe te passen.
Als je naar mijn eigen site kijkt zit daar ook wel een stukje DHTML in, maar daar moet je moeite doen om de code te begrijpen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Mad Props to the master, dan maar, want die syntax is grotendeels een creazione di FetishcoderOp vrijdag 07 juni 2002 15:08 schreef Clay het volgende:
En natuurlijk netjes coden.![]()
* Clay is spontaan fan geworden van Blues' syntax
Errortje direct bij initialiseren van het scriptje :
Regel: 135
Teken: 3
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door het object
Code: 0
Url: http://www.xs4all.nl/~pcvandam/files/memory
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Heb ik ook aan zitten denken, maar dan liever freecellOp zaterdag 08 juni 2002 11:52 schreef Prammenhanger het volgende:
Idee voor de volgende keer: patience
Intentionally left blank
starcraft, zei je?Clay:
ja of warcraft
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Intentionally left blank
* r0bert is verdomd slecht in dammen. Hoe kan ik dan ooit een goede AI inbouwenBlues:
Dammen zou wel leuk zijn. Daar is ook redelijk bizarre AI in te bouwen.
Niet, kan ik tenminste winnen van jouw gameOp dinsdag 11 juni 2002 19:05 schreef r0bert het volgende:
[..]
* r0bert is verdomd slecht in dammen. Hoe kan ik dan ooit een goede AI inbouwen![]()
LafaardOp dinsdag 11 juni 2002 19:18 schreef Limhes het volgende:
[..]
Niet, kan ik tenminste winnen van jouw game
Nee. De cheatbeveiliging heeft me een andere game te maken die ik op mijn werk aan het ontwikkelen ben. Verder heb ik slechts een opzet gemaakt die ik niet verder uit ga bouwen (in de vorm van zo'n vernederend complete memorygameOp dinsdag 11 juni 2002 17:01 schreef Blues het volgende:
Dammen zou wel leuk zijn. Daar is ook redelijk bizarre AI in te bouwen.
* Anoniem: 2935 wacht nog steeds met spanning op de officiele uitslag...
* Anoniem: 2935 verdenkt Clay ervan met een vernederend complete memory game bezig te zijn:
[topic=520356]
ook goedOp dinsdag 11 juni 2002 18:52 schreef drm het volgende:
[..]
starcraft, zei je?
NuClay:
ook goedwanneer beginnen we?
Wat is er mis met gewoon meteen de eerste keer goed lerenPelle:
[..] kans is echter redelijk groot als je het niet leert)
STARCRAFT IN DHTML????Op dinsdag 11 juni 2002 21:52 schreef Clay het volgende:
Maaruh, 't is geen geintje he. Als er genoeg animo is kunnen we echt in een team een soort starcraft in dhtml nabouwen...
Door op je vrije dag veel te lang in bed te blijven liggen (> 14.30) en er vervolgens achter te komen dat het stiekem toch wat meer was dan je gedacht had, en er eigenlijk geen beginnen meer aan is omdat je niet weet waar te beginnen met leren, en je dus maar TacOps gaat spelenOp dinsdag 11 juni 2002 23:27 schreef r0bert het volgende:
Wat is er mis met gewoon meteen de eerste keer goed lerenDan weet je tenminste zeker dat je tijd hebt voor dit soort 'juuste' games
1
2
3
| Pel'lisme ~ na weinig tot niets aan een tentamen gedaan te hebben, toch onverwacht een hoger resultaat behalen dan de mensen die er wél onevenredig veel tijd in hebben gestoken |
Dat werkte bij mij op de middelbare school ook nog...Op woensdag 12 juni 2002 09:28 schreef Pelle het volgende:
code:
1 2 3 Pel'lisme ~ na weinig tot niets aan een tentamen gedaan te hebben, toch onverwacht een hoger resultaat behalen dan de mensen die er wél onevenredig veel tijd in hebben gestoken
* drm heeft animo, definitely!!Clay:
Maaruh, 't is geen geintje he. Als er genoeg animo is kunnen we echt in een team een soort starcraft in dhtml nabouwen...
~ Gottfried Leibniz
Bij deeltijd HBO Informatica gaat het dus ook nog wel aardig op.. hoewel ik wel merk dat het cijfer af begint te nemen naarmate de studie vordert.Op woensdag 12 juni 2002 10:02 schreef Blues het volgende:
Dat werkte bij mij op de middelbare school ook nog...
Wow!Op woensdag 12 juni 2002 11:00 had Blues deze sig:
VermaakMe.nl
Toch wel iets meer dan in m'n Memory gameOp woensdag 12 juni 2002 11:42 schreef Pelle het volgende:
Wow!
Dit is dus echt mooi! Hoeveel ontwikkeltijd zit daarin?
Muchos gracias* Pelle buigt nederig voor Blues & collega's
Ja, dat kan : Mail mij menno@singularit.com. Dan zorg ik dat ze zo snel mogelijk erin komen.Op woensdag 12 juni 2002 13:46 schreef Clay het volgende:
maaruh, hoe voeg ik een link toe in een categorie in een persoonlijke portal? of kan dat niet? ik mis Hebus namelijk bij de wallpapers
Anoniem: 14373
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
dat is idd leuk dattie ook op sitechecks staatOp woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef Bluestorm het volgende:
* Bluestorm had vermaakme.nl al gezien op sitechecks.nl en is ook erg onder de indruk. (Zal nog wel eens een sitecheck schrijven, want site is daar nu wel 'beetje' laag gewaardeerd.)
[melp]pelle is da nameOp woensdag 12 juni 2002 14:24 schreef YaZe het volgende:
[offtopic]Pelle wat is je nickname bij TacOps?
Anoniem: 31027
Have fun & don't break your head over the code
Moeten we ff een keer een datum en tijd prikken.. dan sleep ik [melp]willem169 er ook even bijOp woensdag 12 juni 2002 15:26 schreef YaZe het volgende:
als je nog eens tegen ene [AG]YaZE speelt..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq