gewoon ils ....Op maandag 06 mei 2002 19:13 schreef ND het volgende:
[..]
En hij wilde o zo graag iets bereiken in de politiek, en hij werkte er hard voor.....
Kan de DF737 ook autoland?
"gewoon ILS"Op maandag 06 mei 2002 19:20 schreef nealzie het volgende:
[..]
gewoon ils ....
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
uhm, nee volgensmij nieOp maandag 06 mei 2002 19:22 schreef ND het volgende:
[..]
"gewoon ILS"Wat bedoel je ermee?
oooowzoo, ja maar dan ploft die op de baan, hij kan toch wel automagisch flaren?
ik heb een andere RL-pic shit gevonden
http://www.airpics.com/
http://www.airpics.com/
flight1 maakt een dc-9
http://www.flight1software.com/dc-9/ kijk dat
,
hopen dat de cockpit ook goed is
http://www.flight1software.com/dc-9/ kijk dat
hopen dat de cockpit ook goed is
tsja, de dc-9.. ik heb dat vliegtuig nooit begrepen.. heb er een aantal keren in gezeten.. en als je achterin zit, vond ik het een drama.... vlakbij die motor.. brrr....
maar goed, de plaatjes zien er mooi uit!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
goed model zo, ff hopen dat de panel ook goed is want daar gaat het om vind ikOp maandag 06 mei 2002 20:07 schreef weststar het volgende:
tsja, de dc-9.. ik heb dat vliegtuig nooit begrepen.. heb er een aantal keren in gezeten.. en als je achterin zit, vond ik het een drama.... vlakbij die motor.. brrr....
weet iemand PLZ die website van die standaard chroom repaints????????
ik heb die website heeeeeeel erg nodig, er stond namenlijk ook een uitleg om die chroom shiny dingen te maken...
ik heb die website heeeeeeel erg nodig, er stond namenlijk ook een uitleg om die chroom shiny dingen te maken...
Verwijderd
ff vraagje over de FMC van PIC
Als ik een vanaf een runway wil vertrekken kan ik normaal (DF en PSS) een afvliegroute instellen naar een airway en andersom om te landen.
Dit lukt mij niet met PIC, het instellen van een af en aan vliegroute.
Wie helpt ff.
Het lijkt wel of de database niet gevuld is, ik zit alleen maar bestanden van luchthaven die met een K beginnen.
Als ik een vanaf een runway wil vertrekken kan ik normaal (DF en PSS) een afvliegroute instellen naar een airway en andersom om te landen.
Wie helpt ff.
Het lijkt wel of de database niet gevuld is, ik zit alleen maar bestanden van luchthaven die met een K beginnen.
Verwijderd
1)Op maandag 06 mei 2002 19:06 schreef Evilernie het volgende:
Pim R.I.P.
Democratie naar de knoppen
2)
Veel stemmen voor LPF
3)
1 Nederlander minder
4)
Wordt Pim nu uit FS2004 gehaald en is er een mogelijkheid om um uit FS2002 te halen
mag ik je voor dat laatste ff de tering toewensenOp maandag 06 mei 2002 20:25 schreef Doink het volgende:
[..]
1)
2)
Veel stemmen voor LPF
3)
1 Nederlander minder
4)
Wordt Pim nu uit FS2004 gehaald en is er een mogelijkheid om um uit FS2002 te halen
Verwijderd
Stakker!Op maandag 06 mei 2002 20:25 schreef Doink het volgende:
[..]
1)
2)
Veel stemmen voor LPF
3)
1 Nederlander minder
4)
Verwijderd
Nou zeg het was maar een geintjeOp maandag 06 mei 2002 20:31 schreef rdluca het volgende:
[..]
mag ik je voor dat laatste ff de tering toewensen
Verwijderd
Verkeerd grapje op verkeerd tijdstipOp maandag 06 mei 2002 20:34 schreef Doink het volgende:
[..]
Nou zeg het was maar een geintje
Verwijderd
ow ok ik zal er een volgende keer in zo'n situatie rekening mee houdenOp maandag 06 mei 2002 20:35 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Verkeerd grapje op verkeerd tijdstip
Verwijderd
Ik ben voor de duidelijkheid voor Pim Fortuyn ok? ok!
Ik was in een beetje melige bui. Ik begrijp dat ik dat bericht beter niet had kunnen posten maar ik bied bij deze aan iedereen die het niet met mij eens is mijn excuses aan.
Ik was in een beetje melige bui. Ik begrijp dat ik dat bericht beter niet had kunnen posten maar ik bied bij deze aan iedereen die het niet met mij eens is mijn excuses aan.
onderwerp gesloten.. weer ontopic aub.....
Hier schieten we nix mee op...
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
idd, en ik heb nog steeds geen chroom website kunnen vindenOp maandag 06 mei 2002 20:55 schreef weststar het volgende:
onderwerp gesloten.. weer ontopic aub.....
Verwijderd
Ja, ik heb nog steeds geen reactie gehad op mijn vraag: Heeft iemand ervaring met project magenta?? Dit is dat meerdere beeldschermen project, zodat je bijvoorbeeld de FMC op een ander beeldscherm hebt.
Zie: http://www.projectmagenta.com
Ben al een tijdje van plan om dit op te gaan zetten, maar ik nog mn twijfels. Het lijkt me echter wel erg realistisch.
Ben al een tijdje van plan om dit op te gaan zetten, maar ik nog mn twijfels. Het lijkt me echter wel erg realistisch.
Verstandigheid is hier ver te zoeken, het was een kleine kwestie van éventjes nadenken. Het gaat er niet om of je voor of tegen hem was, want dat gaat enkel over zijn ideën. Het gaat hier om Pim Fortuyn als persoon en dat we hier in Nederland leven en niet in een crimineel Los Angeles. Respect is hier op zijn plaats naar mijn mening, de excuses overigens ook. En dit is nog mijn gecensureerde versie....Op maandag 06 mei 2002 20:51 schreef Doink het volgende:
Ik ben voor de duidelijkheid voor Pim Fortuyn ok? ok!
[*case closed*]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
de search leverde op dat het onderwerp chroom besproken is in dit topic en dan in deel 4 en deel 10.. veel succes met zoeken!Op maandag 06 mei 2002 20:57 schreef nealzie het volgende:
[..]
idd, en ik heb nog steeds geen chroom website kunnen vinden
Heb je et prijskaartje gezien? JuistOp maandag 06 mei 2002 20:58 schreef Leaderlll het volgende:
Ja, ik heb nog steeds geen reactie gehad op mijn vraag: Heeft iemand ervaring met project magenta?? Dit is dat meerdere beeldschermen project, zodat je bijvoorbeeld de FMC op een ander beeldscherm hebt.
Verwijderd
Ja okay, maar ik ken jullie nou wel hoor. Niks wordt meer gekocht.Op maandag 06 mei 2002 21:01 schreef ND het volgende:
[..]
Heb je et prijskaartje gezien? JuistDaarom (denk) ik dat niemand hier ervaring met dat heeft
Is Uncle-Sam op vakantie, krijgen we een devilseye, die om textures vraagt.Op maandag 06 mei 2002 20:41 schreef Devilseye het volgende:
Waar kan ik een TEXTURE van Martinair vinden
(moet op een boeing 757 komen)
http://www.avsim.com
http://www.flightsim.com
en google doet wonderen
Nou hier maar weer een pic
Dit kan wel een erg lange hold worden.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ja, dat kan die... moet je NAV1 en NAV2 op de ILS tunen en dan na het armen van APP mode (iig VOORDAT je de LOC captured) zet je A/P B ook aan. Dan komt er nadat je de G/S captured "FLARE" op de FMA te staan. Op 20ft radio altitude zal het vliegtuig dan moeten flaren. Let er wel op dat de 737 geen roll-out functie heeft en je dus zelf bij zal moeten sturen zodra je op de baan staat.Op maandag 06 mei 2002 19:22 schreef ND het volgende:
[..]
"gewoon ILS"Wat bedoel je ermee?
oooowzoo, ja maar dan ploft die op de baan, hij kan toch wel automagisch flaren?
okey, Project Magenta is zoooooooooo duur, dat NIEMAND em heeft, en ook niemand (ook niet 1tje ergens op Tokyo) em kan sharen...Op maandag 06 mei 2002 21:04 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
Ja okay, maar ik ken jullie nou wel hoor. Niks wordt meer gekocht.
Ik sanp het niet helemaal, moet je nou AP B aanzetten VOORDAT je op de ILS established bent, of ERNA?Op maandag 06 mei 2002 21:05 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ja, dat kan die... moet je NAV1 en NAV2 op de ILS tunen en dan na het armen van APP mode (iig VOORDAT je de LOC captured) zet je A/P B ook aan. Dan komt er nadat je de G/S captured "FLARE" op de FMA te staan. Op 20ft radio altitude zal het vliegtuig dan moeten flaren. Let er wel op dat de 737 geen roll-out functie heeft en je dus zelf bij zal moeten sturen zodra je op de baan staat.
Ik heb het eens getest, je kan een demo downloaden op de website. Ziet er mooi uit, alleen kreeg ik het niet aan de praat met WideFS over een netwerk, maar dat lag meer aan de pc's die ik gebruikte. Echt nuttig is het verder niet, maar wel strak. (behalve als je je eigen cockpit gaat bouwen natuurlijk)Op maandag 06 mei 2002 21:12 schreef ND het volgende:
[..]
okey, Project Magenta is zoooooooooo duur, dat NIEMAND em heeft, en ook niemand (ook niet 1tje ergens op Tokyo) em kan sharen...
Is het dan echt zo moeilijk, heb xx post terug (in dit deel) nog eentje voor Uncle-Sam gevonden.Op maandag 06 mei 2002 21:21 schreef Devilseye het volgende:
Google en die avsim ect doet idd wonderen
no such filename

woei! ik heb zelf de site weten te vinden, na veel gezweet 
ouw, hier is het resultaat dankzei de tutorial (er staat dat het alleen met default pleens werkt, dikke onzin):
ouw, hier is het resultaat dankzei de tutorial (er staat dat het alleen met default pleens werkt, dikke onzin):

Woei!! Dat is mooiOp maandag 06 mei 2002 21:27 schreef nealzie het volgende:
woei! ik heb zelf de site weten te vinden, na veel gezweet
[afbeelding]
Ik haat computers die vastlopen als je op short final zit
Verwijderd
Wie helpt ff.
Wie helpt ff.
Op Avsim.com staan twee succesvolle checkrides videosOp maandag 06 mei 2002 11:43 schreef J-063 het volgende:
Heeft er hier iemand de 'Rating Checkride'gedaan? Das zo les in fs2002.
Ik heb al een stuk of 6 keer die rating checkride geprobeerd, maar telkens na ongeveer 25 minuten komt er zo scherm dat ik het niet gehaald heb. Het is telkens als ik bezig met met een hold boven SEA VOR. Ik ben dan bezig om van 320 graden naar 140 graden te vliegen. Dan zeg zei als ik boven SEA VOR ben dat ik dan direct naar NOLLA moet gaan. Dit doet ik volgens mij goed, maar blijkbaar niet goed genoeg of zo. Weet iemand wat ik fout doet of waar ik op moet letten, want eigenlijk wil ik die checkride wel halen.
klopt, de APPs, SIDs en STARs zitten er nog niet in maar die kan je hier halen:Op maandag 06 mei 2002 21:40 schreef Camel het volgende:
http://www.seaartcc.org/767pic/
http://www.seaartcc.org/767pic/Op maandag 06 mei 2002 21:40 schreef Camel het volgende:
Wie helpt ff.
daar kan je sids&stars dloade
(ik zal niet alles dloaden in 1zip want je com gaat dan aardig lang ratelen hoor)
voor dat lange ratelen is er een heel handig progje: zoek naar plantrip.zip op avsim.comOp maandag 06 mei 2002 21:55 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
daar kan je sids&stars dloade
(ik zal niet alles dloaden in 1zip want je com gaat dan aardig lang ratelen hoor)
Verwijderd
Super mooi, kan ik eindelijk verder.Op maandag 06 mei 2002 21:55 schreef rdluca het volgende:
[..]
klopt, de APPs, SIDs en STARs zitten er nog niet in maar die kan je hier halen:
The President of America heeft een nieuw Boeing 747-400 gekocht en ik ben de Captain 
niceOp maandag 06 mei 2002 22:11 schreef KIMBLE het volgende:
hier mn pics eham-eddh
Even een vraagje, als ik voor LAGO EHAM de banen goed wil doen moet je dit met afcad doen, nu staan er op avsim geloof ik 3 verschillende afcad files, welke kan ik het beste nemen?
Die van rogierOp maandag 06 mei 2002 22:28 schreef themaxter het volgende:
Even een vraagje, als ik voor LAGO EHAM de banen goed wil doen moet je dit met afcad doen, nu staan er op avsim geloof ik 3 verschillende afcad files, welke kan ik het beste nemen?
Nog mensen interesse om donderdag vanaf een uur of 14:00 op een private server vluchtjes te doen tussen EDDW en EHAM onder begeleiding van ATC?
Check [topic=477105] en reageer daar ff dat je mee wil doen.
Check [topic=477105] en reageer daar ff dat je mee wil doen.
mensen, mijn HOTAS is binnen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
IS DIT KIMBLE IN EEN AIRBUS??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!Op maandag 06 mei 2002 22:11 schreef KIMBLE het volgende:
hier mn pics eham-eddh
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Op maandag 06 mei 2002 22:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Die van rogierDie is het beste
Verwijderd
IS is iemand die me kan helpen? Ik heb de air-file van de 737 gepakt voor de airbus. Probleem was namelijk dat hij als AI voor de runway landde/crashte... Nu zegt ie steeds going missed. Wat me opviel was dat als hij op 5 miles zit de ATC aanroept en zegt dat ie 7 miles weg is... er is daar dus iets mis.. Niet zo raar dus dat ie steeds missed gaat....
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? Please help me!!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? Please help me!!
edit:
Ok, gewonnen!! 3 op een rij..
Ok, gewonnen!! 3 op een rij..
thnx SheikOp maandag 06 mei 2002 16:28 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Welcome back Ernie!
Ennuh...helaas dat rdluca ons voor een week gaat verlaten verdommeIk wens je wel alvast een ontzettend fijne vakantie in Frankrijk Rico!
me racefiets zit in de vliegtuigkoffer en morgen de EZY 871 naar Nice Cote d'Azur. Vanaf woensdag smorgens op de racefiets de bergen in en smiddags bijkomen op het strand.
Mochten jullie me zoeken
snachts in de cirkel

snikOp maandag 06 mei 2002 22:54 schreef rdluca het volgende:
[..]
thnx Sheik
me racefiets zit in de vliegtuigkoffer en morgen de EZY 871 naar Nice Cote d'Azur. Vanaf woensdag smorgens op de racefiets de bergen in en smiddags bijkomen op het strand.
Mochten jullie me zoeken
snachts in de cirkel, smorgens rechts van de cirkel en smiddag links in de cirkel
likkebaardend kijkend naar al dat moois dat land op LFMN 04L
. Tot over een week (terug met de HV5586)
[afbeelding]
veel plezier
Ik heb het ooit een keer langs zien komen maar ik weet het niet meer. Je moest iets editten in de aircraft.cfgOp maandag 06 mei 2002 23:30 schreef nealzie het volgende:
hoe krijg ik die dash 8 aan de praat?
Er zit alleen geen panel bij
veel plezierz Luca!
tampert, kriminalpolizei
Mooie pics. Alleen zijn je achterbeentjes te kortOp maandag 06 mei 2002 22:11 schreef KIMBLE het volgende:
hier mn pics eham-eddh

Ja zeg en daar betaal je zoveel geld voorOp maandag 06 mei 2002 23:42 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Mooie pics. Alleen zijn je achterbeentjes te kort
Voor de RPL/PPL-ers onder ons heb ik nog een AFCAD EHLE en EHTE versie in de aanbieding, die met NL2000 werkt.
Heb ik ook een vraagje: als ik met NL2000 taxi naar rwy 23, dan crasht mn vliegtuig altijd bij het 'betreden' van de runway. Blijkbaar zit er een hobbel tussen de taxiway en de runway want mn plane stuitert als een basketbal in de handen van Chris McGuthrie als ik de rwy oprij; de motor valt dan uit en ik kan overnieuw beginnen. Iemand anders daar ook last van c.q. een oplossing voor?
Oh ja, mn post van gister over rechte-lijn-vliegen: ik heb autorudder aanstaan, maar het blijkt dat de rudder trim dan nog steeds werkt. En daarmee kun je dus perfect een rechte lijn vliegen
Eventuele windvlagen worden 'vanzelf' gecorrigeerd.
Nog een vraag tot slot: weet iemand hoe het traffic pattern op EHTE loopt? Heb gezocht en niet gevonden; ik wil weten of 27 een left of een right pattern heeft.
Heb ik ook een vraagje: als ik met NL2000 taxi naar rwy 23, dan crasht mn vliegtuig altijd bij het 'betreden' van de runway. Blijkbaar zit er een hobbel tussen de taxiway en de runway want mn plane stuitert als een basketbal in de handen van Chris McGuthrie als ik de rwy oprij; de motor valt dan uit en ik kan overnieuw beginnen. Iemand anders daar ook last van c.q. een oplossing voor?
Oh ja, mn post van gister over rechte-lijn-vliegen: ik heb autorudder aanstaan, maar het blijkt dat de rudder trim dan nog steeds werkt. En daarmee kun je dus perfect een rechte lijn vliegen
Nog een vraag tot slot: weet iemand hoe het traffic pattern op EHTE loopt? Heb gezocht en niet gevonden; ik wil weten of 27 een left of een right pattern heeft.
Avsim had een 747-200 panel in de aanbieding, dus voor deze gelegenheid een kort vluchtje gedaan met... een 747-200 
Lining up

En de landing

Op naar de gate

Tis lekker druk..

Tis wel een gemis dat er een uitgebreide radio stack is, nu moet je met wat gokwerk je nav 1 instellen (je kan nl alleen de actieve freq zien, en niet de standby). Hetzelfde geldt voor nav 2
Lining up

En de landing

Op naar de gate

Tis lekker druk..

Tis wel een gemis dat er een uitgebreide radio stack is, nu moet je met wat gokwerk je nav 1 instellen (je kan nl alleen de actieve freq zien, en niet de standby). Hetzelfde geldt voor nav 2
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Best wel lelijke freeware panel, dat ikzelf ook wel inelkaar had kunnen knutselen met fsedit.Op dinsdag 07 mei 2002 01:15 schreef Major Carnage het volgende:
Avsim had een 747-200 panel in de aanbieding, dus voor deze gelegenheid een kort vluchtje gedaan met... een 747-200
Lining up
[afbeelding]
En de landing
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op naar de gate
[afbeelding]
Tis lekker druk..
[afbeelding]
Verwijderd
Ik ben ze nu aan het downen, bedankt!!!!!!!!!!!!!!Op maandag 06 mei 2002 21:54 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Op Avsim.com staan twee succesvolle checkrides videos
Ik wil gewoon die checkrides halen, heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik kan vliegen
Verwijderd
Is er al iemand die me kan helpen met mijn probleem met de PSS als AI vliegtuig?????> HELLLUUUPPP!!!
Ik zit ook nog steeds met het zelfde probleem. Heb jij het nu wel opgelost met de posky's? Hoe dan kun jij mij dan even helpenOp dinsdag 07 mei 2002 09:22 schreef terwee het volgende:
Is er al iemand die me kan helpen met mijn probleem met de PSS als AI vliegtuig?????> HELLLUUUPPP!!!
gister nacht nog even de golden runway light getest en de nieuwe night textures.. dus even naar paris gevolgen:

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Voor de mensen die ook bezig zijn met de checkrides, dan is deze site wel handig: http://www.bmts.com/~dluhowy/
Verwijderd
Zien er weer fraai uit Jos! Maar ja, wat wil je met dat systeem van jeOp dinsdag 07 mei 2002 10:18 schreef jos_zwa het volgende:
gister nacht nog even de golden runway light getest en de nieuwe night textures.. dus even naar paris gevolgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Heb het geprobeerd om de commercial te halen laatst. Maar goed, toen ik een perfecte holding had gemaakt hoorde ik opeens niks meer. Echt zwak.Op dinsdag 07 mei 2002 11:20 schreef J-063 het volgende:
Voor de mensen die ook bezig zijn met de checkrides, dan is deze site wel handig: http://www.bmts.com/~dluhowy/
Moggeh iedereen....
tampert, kriminalpolizei
nouw tis echt druk nu hier zeg 
ik ga maar even vliegen, dus verwacht picz!
hier izjn ze dan, de dash8 van interline aviation. ik heb nog niet overlegt of de deze gaan kopen dus heb ik hem maar vast gehuurt om te kijken hoe lekker die vliegt 

op de baan op schiphol

takeoff

climbing

wat glimtie mooi heh

descending

gear down and locked

nog een laatste bochie

daar is de baan, in den helder

zier er goed uit

bijna...

touchdown! (hee! geen wolkjes)

taxien

engines shut down

op de baan op schiphol

takeoff

climbing

wat glimtie mooi heh

descending

gear down and locked

nog een laatste bochie

daar is de baan, in den helder

zier er goed uit

bijna...

touchdown! (hee! geen wolkjes)

taxien

engines shut down
ik zit al klaarOp dinsdag 07 mei 2002 12:17 schreef nealzie het volgende:
nouw tis echt druk nu hier zeg
tampert, kriminalpolizei
slome, ze zijn net gepost hoorOp dinsdag 07 mei 2002 12:53 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik zit al klaar
Je bent pas zeldzaam als je die icoon niet hebt hier op GoTOp dinsdag 07 mei 2002 13:34 schreef nealzie het volgende:
[..]
heey jij ook al een rip icoon?
o ja joh?Op dinsdag 07 mei 2002 13:36 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je bent pas zeldzaam als je die icoon niet hebt hier op GoT
ik heb hem nie en neem hem ook nie
wie weet er nog een mooie prop pleen ongeveer de grote van die dash waar ik net pics van postte, maar dan mooi, en met goed panel??
dit is wel een hele mooie met mooi geluidOp dinsdag 07 mei 2002 13:50 schreef nealzie het volgende:
wie weet er nog een mooie prop pleen ongeveer de grote van die dash waar ik net pics van postte, maar dan mooi, en met goed panel??
woei! thnxOp dinsdag 07 mei 2002 13:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
dit is wel een hele mooie met mooi geluid
LOL hij neemt gewoon het geluid van een king air 350
Je moet het geluid ook appart downloadenOp dinsdag 07 mei 2002 14:00 schreef nealzie het volgende:
[..]
woei! thnx
LOL hij neemt gewoon het geluid van een king air 350
link?Op dinsdag 07 mei 2002 14:05 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je moet het geluid ook appart downloaden
Je ziet onder het zip file een S staan en als je daar opklikt dan kan hem hem downloaden.Op dinsdag 07 mei 2002 14:05 schreef nealzie het volgende:
[..]
link?
Verwijderd
Ja! Ik heb wel vier keer op F5 gedrukt, maar het zijn toch écht pics van Kimble! Niet te geloven...Op maandag 06 mei 2002 22:43 schreef terwee het volgende:
[..]
IS DIT KIMBLE IN EEN AIRBUS??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!
* KIMBLE had geen zin om voor zo'n kort vluchtje een 767 te nemenOp dinsdag 07 mei 2002 14:36 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ja! Ik heb wel vier keer op F5 gedrukt, maar het zijn toch écht pics van Kimble! Niet te geloven...

tampert, kriminalpolizei
Hij is ook eigelijk alleen bedoelt voor aiOp dinsdag 07 mei 2002 14:49 schreef Evilernie het volgende:
die Dash is lelijk
offtopic
The_FrankO ik zie dat jij je proc overgeclocked hebt. Heb je dat gedaan via de BIOS?
The_FrankO ik zie dat jij je proc overgeclocked hebt. Heb je dat gedaan via de BIOS?
duh , hoe andersOp dinsdag 07 mei 2002 15:12 schreef Robin Shrine het volgende:
offtopic
niet duh, CPUCOOL?Op dinsdag 07 mei 2002 15:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
duh , hoe anders

ik denk niet dat je daarmee de multiplayer kan clockeOp dinsdag 07 mei 2002 15:19 schreef ND het volgende:
[..]
niet duh, CPUCOOL?![]()
multiplier?Op dinsdag 07 mei 2002 15:20 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik denk niet dat je daarmee de multiplayer kan clocke

nou eviltje als je hem zo lelijk vind, dan paint ik wel ff een andere pleen (die die the frankO gaf
Het is ook mogelijk om over te clocken met wat soldeerwerk. Vandaar mijn vraag.
je moet hem eerst unlocken...Op dinsdag 07 mei 2002 15:29 schreef Robin Shrine het volgende:
Het is ook mogelijk om over te clocken met wat soldeerwerk. Vandaar mijn vraag.
Ik ga zo mijn Athlon XP unlocken. Is best makkelijk.
http://www4.tomshardware.com/images/thg_vid2_ocing_xp.zip howto filmpje
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wow, dat ga ik dus effekes niet doen heOp dinsdag 07 mei 2002 15:36 schreef Bolk het volgende:
Ik ga zo mijn Athlon XP unlocken. Is best makkelijk.
Dit topic is gesloten.