tampert, kriminalpolizei
fuck mn mobiel ligt daar nogOp dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Evilernie het volgende:
hehehhe. Ik heb lekker een AXIA core en die is standaar ge-unlocked....zo moeilijk is dat niet
[afbeelding]
Gewoon lekker in mijn BIOS. ALs het weer winter is gaat hij weer hogerOp dinsdag 07 mei 2002 15:12 schreef Robin Shrine het volgende:
offtopic
The_FrankO ik zie dat jij je proc overgeclocked hebt. Heb je dat gedaan via de BIOS?
En mijn videokaart moet er dan ook aangeloven. Hij loop nu 250@275/250@275
Dit heb ik met de fsb gedaan en ik heb hem niet geunlocked.
Het ziet er makkelijk uit maar het is echt heel klein dus zo makkelijk is het niet
Op dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Evilernie het volgende:
hehehhe. Ik heb lekker een AXIA core en die is standaar ge-unlocked....zo moeilijk is dat niet
[afbeelding]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op het randje ditOp dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Jaaaaaaaa!Op dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Captain Leon
En Evilernie doet zijn naam eer aan
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dat zeg ikOp dinsdag 07 mei 2002 16:16 schreef McFlipp het volgende:
Bolk in dat filmpje lijkt het makkelijk maar het is echt HEEL klein ik zou eerst nog eens ff in het echt naar je eigen XP kijken voordat je eraan begint
Op dinsdag 07 mei 2002 16:11 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!
Captain Leon
En Evilernie doet zijn naam eer aan
tampert, kriminalpolizei
Al 100 keer gedaan, en ik weet dat het extreem klein isOp dinsdag 07 mei 2002 16:16 schreef McFlipp het volgende:
Bolk in dat filmpje lijkt het makkelijk maar het is echt HEEL klein ik zou eerst nog eens ff in het echt naar je eigen XP kijken voordat je eraan begint
Verwijderd
ik denk dat als na 3 keer vragen niemand reageerd, dat gewoon niemand het weet...Op dinsdag 07 mei 2002 17:15 schreef terwee het volgende:
kan iemand me al vertellen wat ik moet veranderen aan mijn PSS Airbus zodat deze het goed doet als AI?? Ik heb inmiddels de 737-400 airfile erin gezet, maar nu komt hij dus steeds niet uit. Een aantal posts terug heb ik uitgelegd wat het probleem is... PLEASE HELP ME!!!
dat had ik nou niet van ze gedachtOp dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Eens kijken hoe ik dat probleem kan oplossen met de b767
Ook in aircraft.cfg de al eerder door mij vermeldde FDE secties van de A320 vervangen door die van de B737?Op dinsdag 07 mei 2002 17:15 schreef terwee het volgende:
kan iemand me al vertellen wat ik moet veranderen aan mijn PSS Airbus zodat deze het goed doet als AI?? Ik heb inmiddels de 737-400 airfile erin gezet, maar nu komt hij dus steeds niet uit. Een aantal posts terug heb ik uitgelegd wat het probleem is... PLEASE HELP ME!!!
Verwijderd
Heb jij het al voor elkaar gekregen dan? Zou je mij eens jou cfg en air file kunnen mailen??Op dinsdag 07 mei 2002 17:20 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ook in aircraft.cfg de al eerder door mij vermeldde FDE secties van de A320 vervangen door die van de B737?
Verwijderd
Ik was vandaag aan het stage lopen (helaas niet betaald
Maargoed.. ff to the point.
Ik hoorde van veraf een geluidkomen (een vliegtuig) maar een aparte,
zoiets:
[code] //
/ //* /
<========>
\ \\* \
\[/code]
<===> = romp
// en \\ zijn vleugels
en ** zijn propeller motoren (die naar achteren richten)
wie weet wat dit voor plane was?
(lande waarschijnlijk op leeuwarden AB)
who has the answer?
[add]
(ik weet niet zeker of de laatste 2 vleugels er op zaten (vergeten)
Komen er aan, CYE binnenkort.Op dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef terwee het volgende:
[..]
Heb jij het al voor elkaar gekregen dan? Zou je mij eens jou cfg en air file kunnen mailen??
Aliassen of panel folder copyen naar betreffende vliegtuig-folder.Op dinsdag 07 mei 2002 17:56 schreef The_FrankO het volgende:
Hoe kan ik de PSS b747 panel en de b777 panel in een ander vliegtuig krijgen?
Burt Rutan heeft volgens mij maar 1 motor... Het lijkt wel een Beechcraft Starship...Op dinsdag 07 mei 2002 18:13 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Zoek maar 's op: Burt Rutan.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
show een foto's (en die burt rutan ofzo heeft idd maar 1 motor)
Zou idd ook nog kunnen. Maar dat mag Devilseye zelf uitzoekenOp dinsdag 07 mei 2002 18:16 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Burt Rutan heeft volgens mij maar 1 motor... Het lijkt wel een Beechcraft Starship...
Op dinsdag 07 mei 2002 18:17 schreef Devilseye het volgende:
OMGal die namen van toestellen
show een foto's (en die burt rutan ofzo heeft idd maar 1 motor)

tampert, kriminalpolizei
En die heb ik dus 2 weken terug ook gezien! Kwam overzetten hier boven Hoogeveen en was qua geluid nogal aanwezig idd.. Maar die zou ik wel willen hebben als plane.. Het Starship is er namelijk niet voor 2002 dacht ik..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
dan is er zeker een nederlander die hem gekocht heeft. Er zijn er namelijk maar zo'n 50 van gebouwd omdat de verkopen toch wat tegenvielenOp dinsdag 07 mei 2002 18:30 schreef Devilseye het volgende:
Die jahapart vliegtuig
nooit eerder gezien
tampert, kriminalpolizei
Iedereen die dat icon op een gepaste manier wil gebruiken mag dat van mij doen, uiteraard zolang het met *respect* gebeurt.Op dinsdag 07 mei 2002 18:35 schreef Devilseye het volgende:
Sander mag ik jou ICON/AVATAR ook gebruiken??
Eerdere reactie was wat voorbarig aangezien je emailadres niet in je profiel vermeld staatOp dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef terwee het volgende:
[..]
Heb jij het al voor elkaar gekregen dan? Zou je mij eens jou cfg en air file kunnen mailen??
En toch blijf ik het een gaaf ding vindenOp dinsdag 07 mei 2002 18:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dan is er zeker een nederlander die hem gekocht heeft. Er zijn er namelijk maar zo'n 50 van gebouwd omdat de verkopen toch wat tegenvielenIk zou er echt wel eentje willen hebben
Zou je hem ook naar mij kunnen mailen? Frank_van_brandwijk@hotmail.comOp dinsdag 07 mei 2002 18:39 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Eerdere reactie was wat voorbarig aangezien je emailadres niet in je profiel vermeld staat
Ja, van Abacus...ik heb hem ook...Op dinsdag 07 mei 2002 18:40 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
En toch blijf ik het een gaaf ding vinden, Easy Computing had dacht ik is zo'n Starship op CD gezet.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Thx dat ik hem mag gebruiken,Op dinsdag 07 mei 2002 18:40 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
It's still unbelievable for me
Fortuyn
/me heeft echt erom zitten janken (paar druppies)
Ongelovelijk dat het zo moet op deze wereld
Ik denk maar zo, ik ben niet de enigste die heeft zitten treuren
Verwijderd
Er valt alleen niet mee te vliegen, uiterst sensitief door de neusvleugeltjes. Het lijkt wel een Extra 300 bij de landing.Op dinsdag 07 mei 2002 18:47 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Ja, van Abacus...ik heb hem ook...
Helemaal mee eensOp dinsdag 07 mei 2002 18:48 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Thx dat ik hem mag gebruiken,
It's still unbelievable for me
Fortuynzo zie je hem op TV en zo issie dood
/me heeft echt erom zitten janken (paar druppies)
Ongelovelijk dat het zo moet op deze wereld
Ik denk maar zo, ik ben niet de enigste die heeft zitten treuren
Verwijderd
badmuts1@hotmail.com (zie je msn..Op dinsdag 07 mei 2002 18:39 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Eerdere reactie was wat voorbarig aangezien je emailadres niet in je profiel vermeld staat
Oh jaOp dinsdag 07 mei 2002 19:25 schreef terwee het volgende:
[..]
badmuts1@hotmail.com (zie je msn..)

CYE iig
Passagiersvliegtuig neergestort bij Tunis
Uitgegeven: 7-5-2002 18:32
TUNIS - Bij de Tunesische hoofdstad Tunis is dinsdagmiddag een vliegtuig van Egypt Air neergestort. Het toestel stortte zes kilometer voor het vliegveld neer, aldus een regeringsfunctionaris. Volgens sommige bronnen zouden er enkele overlevenden zijn. Het is nog niet bekend hoeveel passagiers er aan boord waren.
Ten tijde van het ongeluk was was het mistig en regenachtig. De piloot van het toestel gaf kort voor het neerstorten een noodkreet door. De verkeerstoren van het vliegveld verloor enkele seconden later het contact.
Onduidelijk is nog of het passagiersvliegtuig landde of net was opgestegen. Ook het type toestel is nog niet bekend. Een bron meldde dat het een Boeing 737 met 55 inzittenden betrof, maar dit is niet bevestigd door de autoriteiten.
http://nu.nl/document?n=56320
PEKING (ANP) - Een toestel van de Chinese vliegmaatschappij China Northern Airlines is dinsdagavond laat in zee gestort voor de kust van Dalian in de noordelijke provincie Liaoning. Aan boord waren 103 passagiers en negen bemanningsleden, aldus het Chinese persbureau Xinhua.
Volgens het Japanse persbureau Kyodo gaat het om een toestel van het type MD-82. Het was op weg van de hoofdstad Peking naar Dalian en stortte ongeveer twintig kilometer ten oosten van de stad neer. Aan boord zouden acht buitenlanders onder de passagiers zijn geweest. Onduidelijk is nog of iemand de crash heeft overleefd.
Het is het tweede ongeluk met een Chinees passagierstoestel in drie weken. Op 15 april stortte een Boeing 767 van Air China met 166 mensen aan boord neer bij Pusan in het zuiden van Zuid-Korea. Hierbij kwamen meer dan 125 inzittenden om het leven.
China Northern Airlines is in 1990 opgericht. De thuisbasis van de luchtvaartmaatschappij is in Shenyang, de hoofdstad van Liaoning. De vloot telt onder meer 24 Amerikaanse toestellen van het type MD-82. De maatschappij staat op het punt om op te gaan in China Southern Airlines.
Copyright 2002 ANP
Verwijderd
slapende piloten? of slapende gps systemenOp dinsdag 07 mei 2002 20:07 schreef rellehenk het volgende:
Weer slecht nieuws
Passagiersvliegtuig neergestort bij Tunis
Uitgegeven: 7-5-2002 18:32
TUNIS - Bij de Tunesische hoofdstad Tunis is dinsdagmiddag een vliegtuig van Egypt Air neergestort. Het toestel stortte zes kilometer voor het vliegveld neer, aldus een regeringsfunctionaris. Volgens sommige bronnen zouden er enkele overlevenden zijn. Het is nog niet bekend hoeveel passagiers er aan boord waren.
Ten tijde van het ongeluk was was het mistig en regenachtig. De piloot van het toestel gaf kort voor het neerstorten een noodkreet door. De verkeerstoren van het vliegveld verloor enkele seconden later het contact.
Onduidelijk is nog of het passagiersvliegtuig landde of net was opgestegen. Ook het type toestel is nog niet bekend. Een bron meldde dat het een Boeing 737 met 55 inzittenden betrof, maar dit is niet bevestigd door de autoriteiten.
http://nu.nl/document?n=56320
Kut is dit, Vreemd maar toch waar, ik vind het van pim fortuyn erger, Sorry
Verwijderd
heeft iemand ook die hottopic waar je een geluidje achter kan zetten? ik vind het wel geinig.
Offtopic
Ik ookOp dinsdag 07 mei 2002 20:27 schreef Devilseye het volgende:
[..]
slapende piloten? of slapende gps systemen
Kut is dit, Vreemd maar toch waar, ik vind het van pim fortuyn erger, Sorry
Maar dit is toch ook wel weer treurig
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
ik wacht er ook meteen aan toen ik je tekeningetje zag
Verwijderd
Laat eens een plaatje zien.Op dinsdag 07 mei 2002 21:09 schreef nealzie het volgende:
die starship zit bij corporate pilot van abacus, vliegt heerlijk, ik gebruik hem veel voor vor to vor, en land gewoon lekker als je op ils land... egt een lekker dingetje (naast de citation X dan)
ik wacht er ook meteen aan toen ik je tekeningetje zag
Wh0000000000000000000000000000t die iz echt cool!!!!Op dinsdag 07 mei 2002 15:28 schreef nealzie het volgende:
simsalabim!
hier issie, deez is idd veel mooier, en beter, en goeder enz enz.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* nealzie luvz chroom
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
wat voor plaatjE?Op dinsdag 07 mei 2002 21:11 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien.
Verwijderd
Van dat ding waar je het over hebtOp dinsdag 07 mei 2002 22:04 schreef nealzie het volgende:
[..]
wat voor plaatjE?
had eviltje tog net gepostOp dinsdag 07 mei 2002 22:05 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Van dat ding waar je het over hebt
alles over de concorde , echt gaaf
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Kon eigenlijk niet kiezen.
Verwijderd
en het verschil is?Op dinsdag 07 mei 2002 22:50 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Nou, effe de goldlights geprobeerd.
Kon eigenlijk niet kiezen.
[afbeelding]
Okey, SquawkBox communiceert nu met Roger Wilco, hij connect mooi naar de RW server, hij connect meteen naar Rogerwilcoserver/UNICOM, maar hoe schakel je over naar een andere bijvoorbeeld EHAM_TWR? Als ik dubbelklik in ATC Directory dan blijft RW op UNICOM
Zal zometeen een duidelijker plaatje posten
`Op dinsdag 07 mei 2002 22:58 schreef ND het volgende:
Ik was eerst met iemand in dit topic in discussie over SquawkBox en Roger Wilco. Wie was deze persoon ook alweer?
Okey, SquawkBox communiceert nu met Roger Wilco, hij connect mooi naar de RW server, hij connect meteen naar Rogerwilcoserver/UNICOM, maar hoe schakel je over naar een andere bijvoorbeeld EHAM_TWR? Als ik dubbelklik in ATC Directory dan blijft RW op UNICOM
gebruik eens .atis EHAM_APP
Verwijderd
Dat was ik natuurlijk, hoe kun je me vergetenOp dinsdag 07 mei 2002 22:58 schreef ND het volgende:
Ik was eerst met iemand in dit topic in discussie over SquawkBox en Roger Wilco. Wie was deze persoon ook alweer?

Maar ik stelde toen voor om op MSN verder te discussieren, omdat je nogal wat probleempjes had met het SB en RW. Daarna niets meer van je gehoord (is het gesprek wel opgenomen op de blackbox?).
Mijn adres voor MSN: l.brouwer3@chello.nl. Maar ik ga nu slapen dus andere keer.
Ik vlieg samen met mn broertje een vliegles van EHLE naar EHTE en terug.
Final checks done, ready for take-off at rwy 23:

Hier beneden ligt Zeewolde, we zwaaien naar wat familie

Ongeveer 10 minuten later: Apeldoorn at 2 o'clock. Als ik er naast zit qua plaatsnamen: de ANWB is vergeten om bebouwde-kom-bordjes te plaatsen op 3500ft

Vlak na Apeldoorn is Teuge al te zien, en ik moet het traffic pattern voor 09 gaan vliegen.

Na 2 haakse bochten vlieg ik parallel aan het vliegveld, en ben ik er bijna zover voorbij dat ik de base leg op kan.

On final, maar wat was de correcte setting van de baro nou toch weer

Prima landing, keurig zacht dus we hebben wel wat te drinken verdiend:

Aardig druk hier:

Kijk jij nog ff naar dat rare geluid in de motor voordat we terug vliegen?

Yep, stukke bougie, hebbie er nog een in de gereedschapskist liggen?

ik zie het al, die archer is een must have (ook voor mij dusOp dinsdag 07 mei 2002 23:43 schreef Delphi32 het volgende:
PICS! Het is weer even geleden, maar belofte maakt schuld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongeveer 10 minuten later: Apeldoorn at 2 o'clock. Als ik er naast zit qua plaatsnamen: de ANWB is vergeten om bebouwde-kom-bordjes te plaatsen op 3500ft
[afbeelding]
Vlak na Apeldoorn is Teuge al te zien, en ik moet het traffic pattern voor 09 gaan vliegen.
[afbeelding]
Na 2 haakse bochten vlieg ik parallel aan het vliegveld, en ben ik er bijna zover voorbij dat ik de base leg op kan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardig druk hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nice picz
Op dinsdag 07 mei 2002 23:21 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Dat was ik natuurlijk, hoe kun je me vergeten![]()
Maar ik stelde toen voor om op MSN verder te discussieren, omdat je nogal wat probleempjes had met het SB en RW. Daarna niets meer van je gehoord (is het gesprek wel opgenomen op de blackbox?).
Mijn adres voor MSN: l.brouwer3@chello.nl. Maar ik ga nu slapen dus andere keer.
Ik contact je morgen dan wel
tampert, kriminalpolizei
Zeg welke scenery heb jij gebruikt? NL2000? Ik wist niet dat die zo mooi was. Alleen jammer dat die zo'n lage fps bezorgdOp dinsdag 07 mei 2002 23:43 schreef Delphi32 het volgende:
PICS! Het is weer even geleden, maar belofte maakt schuld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardig druk hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hele mooie pic's
Tnx. Is idd NL2000 en dat vreet FPS. Ik heb de autogen al uitstaan, maar een fors aantal sliders zit nog op minimaal medium. AI traffic zit op full, da's eigenlijk ook foutOp woensdag 08 mei 2002 00:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Zeg welke scenery heb jij gebruikt? NL2000? Ik wist niet dat die zo mooi was. Alleen jammer dat die zo'n lage fps bezorgd
Maar hele mooie pic's
Enne, met 3 fps valt er nog net te landen
ik vind NL2000 behoorlijk zzuigen. Fs2000-stylish textures enzoOp woensdag 08 mei 2002 00:32 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Tnx. Is idd NL2000 en dat vreet FPS. Ik heb de autogen al uitstaan, maar een fors aantal sliders zit nog op minimaal medium. AI traffic zit op full, da's eigenlijk ook fout
Enne, met 3 fps valt er nog net te landen

tampert, kriminalpolizei
sorry, kon het niet laten, morgen komen pics
ik ga ook maar eensOp woensdag 08 mei 2002 01:36 schreef bennierex het volgende:
Shit zeg, laat alweer, ik ga maar eens maffen
sorry, kon het niet laten, morgen komen pics

Takeoff van León

Bergjes.. ook wel bekend als Cordillera

Tis nog lekker mistig

Gijón

De baan is in zicht

Bij het approachen maken we nog ff de bewoners van Avilés wakker

En we zijn geland

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
morgen vliegen.. niet vergeten ej
Verwijderd
04.56 dat is vroegertje geworden BolkOp woensdag 08 mei 2002 04:56 schreef Bolk het volgende:
Nijs pics mensen..
morgen vliegen.. niet vergeten ej

En voor de rest,
Goedemorgen.
Verwijderd
Mooie shot'sOp woensdag 08 mei 2002 01:53 schreef Major Carnage het volgende:
Vandaag mocht ik een stukje vliegen met Sean D. Tucker's Challenger II; een gemodde Pitts S-2S
Takeoff van León
[afbeelding]
[afbeelding]
Bergjes.. ook wel bekend als Cordillera
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis nog lekker mistig
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijón
[afbeelding]
De baan is in zicht
[afbeelding]
Bij het approachen maken we nog ff de bewoners van Avilés wakker
[afbeelding]
En we zijn geland
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, vind ik ook. Ik vind 'm zelfs afgrijselijk. Al die groene vlakken en zo. Ik vlieg liever boven nep maar mooier standaard-FS gebied met autogen.Op woensdag 08 mei 2002 00:51 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik vind NL2000 behoorlijk zzuigen. Fs2000-stylish textures enzo
Me too, das beter voor mijn FPSjesOp woensdag 08 mei 2002 10:20 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik vind 'm zelfs afgrijselijk. Al die groene vlakken en zo. Ik vlieg liever boven nep maar mooier standaard-FS gebied met autogen.
waarom ben jij niet online?Op woensdag 08 mei 2002 10:23 schreef ND het volgende:
[..]
Me too, das beter voor mijn FPSjes

heb ik geen zin inOp woensdag 08 mei 2002 10:24 schreef nealzie het volgende:
[..]
waarom ben jij niet online?
Godver ik schop net mijn 2 cd-roms open

tampert, kriminalpolizei
en als je dan ook nog Fscene gebruikt ziet het er ook nog eens mooi uitOp woensdag 08 mei 2002 10:20 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik vind 'm zelfs afgrijselijk. Al die groene vlakken en zo. Ik vlieg liever boven nep maar mooier standaard-FS gebied met autogen.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Een fokker voor de verandering
die neus van die fokkers zijn lelijk manOp woensdag 08 mei 2002 12:16 schreef themaxter het volgende:
Om het maar weer on-topic te houden ff een pic.
[afbeelding]
verder wel mooie pic, waar hebbiem vandaan?
WOW FOKKER F50 een van mijn favorieteOp woensdag 08 mei 2002 12:16 schreef themaxter het volgende:
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op die van indesign
Op woensdag 08 mei 2002 12:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
WOW FOKKER F50 een van mijn favoriete
Ik wacht nog steeds op die van indesign
tampert, kriminalpolizei
Dat kan wel kloppen, van alitalia en american eagle geloof ik. Je kan ook de deuren enzo openen, is trouwens geen ATR-42 maar een ATR-72.Op woensdag 08 mei 2002 12:42 schreef Evilernie het volgende:
Volgens mij staat er nu op avsim.com of flightsim.com best een mooie ATR-42 met virtual cockpit
dat is wel 1 van de lelijkste vliegtuigen die ik ooit heb gezienOp woensdag 08 mei 2002 12:16 schreef themaxter het volgende:
[afbeelding]

Het geluid wat zo'n ding produceerd is echtOp woensdag 08 mei 2002 14:33 schreef 4Real het volgende:
[..]
dat is wel 1 van de lelijkste vliegtuigen die ik ooit heb gezien
OK, ik vind hem ook niet echt mooi, maar er zijn lelijkere hoorOp woensdag 08 mei 2002 14:33 schreef 4Real het volgende:
[..]
dat is wel 1 van de lelijkste vliegtuigen die ik ooit heb gezien
hijs helemaal klaar, alleen weet ik nog niet hoe je het in tabellen moet flikkeren.
(dit lijkt offtopic, maar dat is het niet)
tampert, kriminalpolizei
nietOp woensdag 08 mei 2002 15:01 schreef Evilernie het volgende:
Mensen, kan iemand mij helpen. Ik heb nu mijn Uber Throttle: Thrustmaster F16 TQS, maar als ik hem nu helemaal naar beneden doe, sta hij gewoon op 0%. Ik heb dus geen reversers. Als ik dan handmatig met f2 ga, doet hij dat niet goed en wil gelijk naar de stand van de throttle? Hoe los ik dit op
Op woensdag 08 mei 2002 15:04 schreef nealzie het volgende:
[..]
niet

tampert, kriminalpolizei
neeOp woensdag 08 mei 2002 15:08 schreef Evilernie het volgende:
[..]
lekker handig, heb ik dan geen reversers meer
godver...wat is dit nou voor onzinOp woensdag 08 mei 2002 15:16 schreef nealzie het volgende:
[..]
nee
edit: dat ik geen reversers meer kan gebruiken
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
De F-16 heeft geen reversers. Ik vrees dat je een uitklap-parachute achter je 747 zult moeten binden.Op woensdag 08 mei 2002 15:24 schreef Evilernie het volgende:
[..]
godver...wat is dit nou voor onzin
edit: dat ik geen reversers meer kan gebruiken
Dit topic is gesloten.