SACD speler is (eindelijk) hier, plaatjes :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024
Op woensdag 10 juli 2002 00:24 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

ow!! intresting!! :)
http://forum.hifi.nl/cgi-bin/YaBB.pl?board=HiFiStereoRec&action=display&num=10165
daar heb ik dat gepost
ik heb een oude paltenspeler van marantz.. type:6100
Die Marantz zou ik zeker niet weg doen. Waarschijnlijk een heel fatsoenlijk loopwerk. De arm is waarschijnlijk iets aan de zware kant, maar daar houden MC elementen (en die vormen de top) wel van. Alleen heb je dan wel een mooie pre-pre nodig (en die zijn tegenwoordig niet goedkoop :) )

Btw. Utranalog (Remco) is nog wel actief op dit forum voor buizenliefhebber. Ik denk dat hij te weinig tijd heeft om op alle forums actief te zijn (dus kiest hij voor het forum dat hem het meest interesseert, denk ik). Maar je kunt hem gerust mailen als je een vraag hebt over die Marantz. Hij is erg behulpzaam (is mijn ervaring).
Op woensdag 10 juli 2002 00:37 schreef dopy het volgende:
Duck Twacy, hoe gebruik je op het moment die sacd speler. Ik zie nu allemaal dingen verschijnen als "speakers geoptimaliseerd voor sacd", "versterkers voor sacd", etc. Betekent dat dat ik alleen iets aan een sacd speler heb als ik alles aanpas. Dat is dan nog een dure aangelegenheid!
[...]
Ik heb wel eens gelezen dat bepaalde verstekers in de stress kunnen raken van bepaalde agressieve filtering (of de effecten daarvan) die in oudere SACD spelers gebruikt werd (rond de 50 Khz). Oudere SACD spelers hebben vaak een extra slap hoogaf filter (van 6 dB/octaaf) die dan gebruikt kan worden om dit tegen te gaan. Maar verder is het meer marketing geklets (je hebt echt geen speakers met ribbon tweeters die tot 50 Khz lopen om de voordelen van SACD te horen, nodig. Ikzelf hoor echt niets meer boven de 18 Khz schat ik (ben al 43 :) ). Natuurlijk is er niets op tegen om dit soort speakers wel te hebben (hebben per slot van rekening een goede impuls weergave).

Maw. natuurlijk, hoe beter de rest van de installatie, hoe beter het geluid zal zijn. Maar dat geldt ook als je een high end CD speler koopt.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 10 juli 2002 00:50 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Die Marantz zou ik zeker niet weg doen. Waarschijnlijk een heel fatsoenlijk loopwerk. De arm is waarschijnlijk iets aan de zware kant, maar daar houden MC elementen (en die vormen de top) wel van. Alleen heb je dan wel een mooie pre-pre nodig (en die zijn tegenwoordig niet goedkoop :) )
\
[..]
gemailailed.. btw.. ik ga morgen al wat spikes kopen en mooie B-) lak! :)

jap.. pre's zijn duur helaas :( maar ik kan er nog wel aan komen denk ik.. misschien eens een rommelmarkt afstruinen.. als je wist wat daar af en toe tussenzit!! :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 23:30 schreef Femme het volgende:
Cool, weer een SACD-supporter erbij :) . Sony heeft al een SACD spelers vanaf 250 euro (bij Mediacheckpoint), dus er is geen enkele reden meer om géén speler te kopen vanwege de prijs :) . Aangezien SACD superieur is aan DVDA en er veel meer software uit is op SACD dan op DVD-A is er geen reden om te twijfelen dat SACD het niet zal maken (hoop ik ;), ik heb ook zo'n ding ).
ik vind die sacd een beetje melig, de meeste gewone cd's zijn al niet te betalen en ik vraag me serieus af wie het verschil kan horen, de meeste mensen hebben toch boutboxen.
Ik heb mijn geld gestoken in die dingen die de meeste vervorming produceren en dat is niet de cdspeler

en overigens vind ik 250 euro een hele goede reden om er geen te kopen, als ie de helft kost zal ik er nog eens over denken

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb mijn geld gestoken in die dingen die de meeste vervorming produceren en dat is niet de cdspeler
Euh, ik zou toch aan de basis beginnen. Als je cd-speler een onnatuurlijk geluid produceert zal dat nergens in je keten meer beter worden. Het verschil tussen CD-Audio en SACD vind ik duidelijk hoorbaar. Het is een subtiel verschil, maar maakt SACD wel veel prettiger om naar te luisteren - en dan heb ik dus geen exotische audio componenten en speakers.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 10 juli 2002 12:02 schreef Femme het volgende:

[..]

Euh, ik zou toch aan de basis beginnen. Als je cd-speler een onnatuurlijk geluid produceert zal dat nergens in je keten meer beter worden. Het verschil tussen CD-Audio en SACD vind ik duidelijk hoorbaar. Het is een subtiel verschil, maar maakt SACD wel veel prettiger om naar te luisteren - en dan heb ik dus geen exotische audio componenten en speakers.
precies *D
en/of je doet wat alle tweakers hier doen, alleen wij anders : wij tweaken onze audioset

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:02 schreef Femme het volgende:

[..]

ja in principe heb je wel gelijk, maar niemand schijnt te weten dat een beetje luidspreker 1-2% vervorming heeft en dan heb ik het nog niet eens over meegeleverde boxjes maar over goede shit, dus als je betere boxen koopt met 1% ipv 2% vervorming lijkt me dat meer opschieten dan die iets betere vervormingscijfers enzo bij sacd
En dat je zegt dat het duidelijk hoorbaar is, heb je dat dubbelblind getest met een aparte hq DA convertor?? anders denk ik dat je de verschillen in kwaliteit van de DA convertor hoort .....zeker als je die sacd vergelijkt met een 500 piek cd spelertje....

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 10 juli 2002 14:05 schreef laureijs het volgende:

[..]

ja in principe heb je wel gelijk, maar niemand schijnt te weten dat een beetje luidspreker 1-2% vervorming heeft en dan heb ik het nog niet eens over meegeleverde boxjes maar over goede shit, dus als je betere boxen koopt met 1% ipv 2% vervorming lijkt me dat meer opschieten dan die iets betere vervormingscijfers enzo bij sacd
En dat je zegt dat het duidelijk hoorbaar is, heb je dat dubbelblind getest met een aparte hq DA convertor?? anders denk ik dat je de verschillen in kwaliteit van de DA convertor hoort .....zeker als je die sacd vergelijkt met een 500 piek cd spelertje....
dat weten we allemaal.. maar daar hebben we al lange discussies over gehad.. lees het hele topic nog eens door op je gemak!! :)
btw.. als je SACD wilt, is het wel handig als je de verschillen hoort.. Daarom wel een mooi systeem aan te raden ! :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik baseer mijn mening op het kwaliteitsverschil tussen de CD-A en SACD layer van een Telarc SACD op m'n Sony SCD-XE670. De grotere dynamiek, het grotere detail en het natuurlijker geluid van de SACD layer komt volgens jouw door de betere DA converters in het DSD circuit van de speler?

Ook met niet multilayer SACD's had ik daarvoor al het gevoel dat de geluidskwaliteit beter was dan CD-A.

Verwijderd

Heb niet de hele thread vanaf het begin gevolgd, maar over sacd: klinkt toch veel beter dan audio-cd vanwege weergave van hogere boventonen e.d.? Heb dit van Oog&Oor magazine waarin destijds redelijk is uitgelegd wat het verschil is tussen pcm en dsd gecodeerd geluid. Het gaat dus niet alleen om minder vervorming maar ook om een meer complete weergave van geluid.

Op de Sony site kun je ook technische achtergrondinformatie vinden dat wat dieper gaat. Daarin staat een (beruchte) test waarbij een blokvormige geluidsgolf zowel in pcm als in dsd wordt gecodeerd. PCM maakt er een soort sinus van (vervorming dus) terwijl dsd netjes praktisch dezelfde blokvorm kan reproduceren :P.

Weet iemand of de dvd963sa van Philips in NL uitkomt? De dvd962sa werd bijna de hemel ingeprezen door Oog&Oor, maar als ik de specs mag geloven van de 963 op de Philips site dan is die nog beter.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Op woensdag 10 juli 2002 14:05 schreef laureijs het volgende:

[..]

Ik heb heb op dit moment een YAMAHA RX-V396 dolby digital versterker en gebruik hier uit nood een cd-romspeler als cd-speler. Ik gebruik wel de digitale uitgang van de cd-romspeler, dus wordt het digitale signaal verwerkt door de D/A converter in de versterker dat is waarschijnlijk dezelfde chip als de dolby digital decoder (of zeg ik nu wat raars). Is de kwaliteit van deze decoders in het algemeen een beetje ok, of kan ik beter kijken naar een goede losse cd-speler die ik dan analoog aansluit op deze versterker?

• Duck-Twacy
Op woensdag 10 juli 2002 23:50 schreef arjandijk het volgende:

[..]

Ik heb heb op dit moment een YAMAHA RX-V396 dolby digital versterker en gebruik hier uit nood een cd-romspeler als cd-speler. Ik gebruik wel de digitale uitgang van de cd-romspeler, dus wordt het digitale signaal verwerkt door de D/A converter in de versterker dat is waarschijnlijk dezelfde chip als de dolby digital decoder (of zeg ik nu wat raars). Is de kwaliteit van deze decoders in het algemeen een beetje ok, of kan ik beter kijken naar een goede losse cd-speler die ik dan analoog aansluit op deze versterker?
Beetje off topic (maar dat geeft nix)

Op het gevaar dat ik door de mand val :) "de digitale uitgang van je CD rom speler" is dat dat 2 (of 3?) aderige kabeltje dat je tussen een CD-ROM speler en je geluidskaart kunt steken? Ik dacht altijd dat dat analoog was :)

Maar misschien verkeerd gedacht. Ik denk dat de DA conversie van zo'n Yamaha goed genoeg is voor een keten met die Yamaha versterker (!). Een beetje CD speler is wellicht iets beter, maar veel verschil zul je niet horen (ik heb zelf een Yamaha 620 die ik optisch aanstuur vanuit mijn DVD speler). Kan me wel voorstellen dat een losse CD speler iets meer bediengemak geeft dan een PC (Technics is erg goed in de lagere prijsklasse).

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 11 juli 2002 00:09 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Beetje off topic (maar dat geeft nix)

Op het gevaar dat ik door de mand val :) "de digitale uitgang van je CD rom speler" is dat dat 2 (of 3?) aderige kabeltje dat je tussen een CD-ROM speler en je geluidskaart kunt steken? Ik dacht altijd dat dat analoog was :)

Maar misschien verkeerd gedacht. Ik denk dat de DA conversie van zo'n Yamaha goed genoeg is voor een keten met die Yamaha versterker (!). Een beetje CD speler is wellicht iets beter, maar veel verschil zul je niet horen (ik heb zelf een Yamaha 620 die ik optisch aanstuur vanuit mijn DVD speler). Kan me wel voorstellen dat een losse CD speler iets meer bediengemak geeft dan een PC (Technics is erg goed in de lagere prijsklasse).
2 aderig is digitaal uit
3 aderig (4 polig d8 ik) is analoog uit. er zit een klein convertortje in de cd speler,...rotding..daar niet van. De digitale uitgang is wel aardig als je em door een DAC kan gooien (zoals een egosys kaart of iets dergelijks).. dan krjig je dus een high-end weergave.... ongeacht even de magnetische storingen van de monitor en de prints in de computer :Y)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 15:40 schreef Femme het volgende:

[..]

Ook met niet multilayer SACD's had ik daarvoor al het gevoel dat de geluidskwaliteit beter was dan CD-A.
dat lijkt me duidelijk dan

groetjes, Erik

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 23:50 schreef arjandijk het volgende:

[..]

Is de kwaliteit van deze decoders in het algemeen een beetje ok, of kan ik beter kijken naar een goede losse cd-speler die ik dan analoog aansluit op deze versterker?
ik denk dattie beter is dan die van een gemiddelde cd speler, en zeker beter dan die in je cdrom speler zit.

Verwijderd

ik heb die sony SACD speler direct besteld bij correct in rotterdam voor maar 299 euro... dat vind ik goedkoop! :)
nu moet ik nog een de SACD van Manowar komen. >:) B-)

http://www.manowar.com/sacd.shtml

• Duck-Twacy
Op maandag 22 juli 2002 18:59 schreef CS_maDDog het volgende:
ik heb die sony SACD speler direct besteld bij correct in rotterdam voor maar 299 euro... dat vind ik goedkoop! :)
nu moet ik nog een de SACD van Manowar komen. >:) B-)

http://www.manowar.com/sacd.shtml
Misschien kun je het de Galaxy studio vragen.

trouwens wel toevallig:
[topic=554362/1/50]

Rammstein schijnt er ook op te nemen (de ideale muziek voor SACD :) )

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 20:55 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Misschien kun je het de Galaxy studio vragen.

trouwens wel toevallig:
[topic=554362/1/50]

Rammstein schijnt er ook op te nemen (de ideale muziek voor SACD :) )
ik heb hele kewle verhalen over deze studio gehoord, dat er speciale luchtcirculatie is die de geluidsopname optimaal maken. schijnt waanzinnig te zijn.
zal eens contact met de zuiderburen opnemen :)

*edit*
en ja hoor de luidsprekers uit het andere topic staan ook in de studio zelf :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxy.be/Pics%20Studios/Galaxy-Ref-Mastering-4.jpg

nogmaals *edit*
die stonden in het andere topic ook al |:( :P

• Duck-Twacy
Een paar ton (miljoen?) uitgeven aan speakers en apparatuur, maar een lekkere buro stoel kan er niet af :)

Verwijderd

Ik heb mail terug van Ronald Prent, "Head Of Development for SACD in cooperation with Philips" :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martijn_pels/images/prent.gif

erg netjes al zeg ik het zelf.
Alleen jammer dat ik toen nog in de veronderstelling was dat ik een SACD speler zou krijgen, wat niet zo is |:(
heb ik er nog niks aan. :o

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 25 juli 2002 15:49 schreef CS_maDDog het volgende:
Ik heb mail terug van Ronald Prent, "Head Of Development for SACD in cooperation with Philips" :D

[afbeelding]

erg netjes al zeg ik het zelf.
Alleen jammer dat ik toen nog in de veronderstelling was dat ik een SACD speler zou krijgen, wat niet zo is |:(
heb ik er nog niks aan. :o
ow.. je hebt toch even de moeiet genomen :)
nooit mis!! ik ga wel voor SACD, omdat ik de cd zelf te koud vind klinken.. maar daarom ben ik ook weer platen aant verzamelen! :)

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op donderdag 25 juli 2002 17:30 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

ow.. je hebt toch even de moeiet genomen :)
nooit mis!! ik ga wel voor SACD, omdat ik de cd zelf te koud vind klinken.. maar daarom ben ik ook weer platen aant verzamelen! :)
Ligt maar net aan je speler, ik heb de teac vrds 9,sony xa 20 es, marantz cd 6000 gehad, allemaal mooie spelers maar ze missen iets....nu speel ik met een teac dac die door een zelfbouwer helemaal getweakt is. (De
gebruikte DA-converters zijn van Burr-Brown PCM63P 2x(links & rechts). Links
en rechts gescheiden voeding dmv grote ringkerntrafo's, dus 2x!! Netfilter
ingebouwd voor eurostekker(apart gezekerd). Gebruikte Op-amps zijn eveneens
van Burr-brown OPA627AP. Grote koellichaampjes om voor afdoende warmteafvoer
te zorgen. Ingegoten kristal(klok). WBT
aansluitingen.)

Deze klinkt erg goed, en ja ik heb ook een platenspeler, de nad 533 en draai dagelijks vinyl, vinyl is wel ontzettend mooi, maar dat kan cd ook zijn !

Binnenkort eens luisteren naar een meridian cd speler, die schijnen helemaal erg als een platenspeler te klinken!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 19:28 schreef hervaz het volgende:

[..]

Ligt maar net aan je speler, ik heb de teac vrds 9,sony xa 20 es, marantz cd 6000 gehad, allemaal mooie spelers maar ze missen iets....nu speel ik met een teac dac die door een zelfbouwer helemaal getweakt is. (De
gebruikte DA-converters zijn van Burr-Brown PCM63P 2x(links & rechts). Links
en rechts gescheiden voeding dmv grote ringkerntrafo's, dus 2x!! Netfilter
ingebouwd voor eurostekker(apart gezekerd). Gebruikte Op-amps zijn eveneens
van Burr-brown OPA627AP. Grote koellichaampjes om voor afdoende warmteafvoer
te zorgen. Ingegoten kristal(klok). WBT
aansluitingen.)

Deze klinkt erg goed, en ja ik heb ook een platenspeler, de nad 533 en draai dagelijks vinyl, vinyl is wel ontzettend mooi, maar dat kan cd ook zijn !

Binnenkort eens luisteren naar een meridian cd speler, die schijnen helemaal erg als een platenspeler te klinken!
ik heb vandaag een NAD cd speler gehaald, daar zit een Burr-Brown Sigma-Delta 20 bit Digital to Analogue Converter in. :)
Ik vind alles ook mooi "vol" klinken, iig heel anders dan ik gewend was :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

burr brown zijn erg goeie convertoren.. dat geef ik toe.. maar goed..:)

Verwijderd

als je eenmaal van SACD hebt mogen proeven, wil je niet anders zo te zien... :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

denk et :{
platen ownen ook nog steeds :)

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:57 schreef CS_maDDog het volgende:
als je eenmaal van SACD hebt mogen proeven, wil je niet anders zo te zien... :D
Ik ben juist weer terug naar cd gegaan, kun je je zeker niet voorstellen? ;)

• Duck-Twacy
Op vrijdag 26 juli 2002 02:46 schreef Xanandu het volgende:

[..]

Ja hoor, net zoals bij de overgang van lp naar cd zijn er altijd genoeg mensen die het "oude" beter vinden (en in sommige opzichten hadden ze toen gelijk, alleen moest je wel een draaitafel/element combinatie van dik 2000 piek nemen).

Nu klampen veel kleine audio fabrikanten zich vast aan allerlei upsampling technieken, waarbij ze kennelijk nog informatie tussen de bits gevonden hebben :)

Tip voor een CD speler is dan
Afbeeldingslocatie: http://www.electrocompaniet.no/images/i-emc1.gif
wel 5000 euro meenemen :+
Er is ook nog een leuke Teac combo van 20000 euro

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Verwijderd schreef op 10 juli 2002 @ 21:44:
Heb niet de hele thread vanaf het begin gevolgd, maar over sacd: klinkt toch veel beter dan audio-cd vanwege weergave van hogere boventonen e.d.? Heb dit van Oog&Oor magazine waarin destijds redelijk is uitgelegd wat het verschil is tussen pcm en dsd gecodeerd geluid. Het gaat dus niet alleen om minder vervorming maar ook om een meer complete weergave van geluid.

Op de Sony site kun je ook technische achtergrondinformatie vinden dat wat dieper gaat. Daarin staat een (beruchte) test waarbij een blokvormige geluidsgolf zowel in pcm als in dsd wordt gecodeerd. PCM maakt er een soort sinus van (vervorming dus) terwijl dsd netjes praktisch dezelfde blokvorm kan reproduceren :P.

Weet iemand of de dvd963sa van Philips in NL uitkomt? De dvd962sa werd bijna de hemel ingeprezen door Oog&Oor, maar als ik de specs mag geloven van de 963 op de Philips site dan is die nog beter.
Jep, DVD963SA komt in september in Nederland uit.
(hier een amerikaans linkje )

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Haay
  • Laatst online: 12-08 09:44
Dan ben ik wel benieuwd naar jouw motivatie om juist weer terug te gaan naar CD!

Tsja, het handige van CD is dat je een CD 1-op-1 kunt kopieren. Oke, sommigen horen wel verschil tussen een originele geperste CD en een kopie daarvan uit een brander, maar dat verschil is naar mijn mening verwaarloosbaar.

Als er nooit SACD branders komen, dan ben je dus voor altijd verbonden om elke SACD te moeten kopen. Het kopieren van CDs en DVDs is ook alleen maar mogelijk geworden omdat er CD-ROM spelers en DVD-ROM spelers in computers kwamen. Ik kan me voorstellen dat dat een reden is om het op CD te blijven houden. Maar qua geluidskwaliteit kan ik het me echt niet voorstellen!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Haay schreef op 31 juli 2002 @ 16:53:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd naar jouw motivatie om juist weer terug te gaan naar CD!

Oke, sommigen horen wel verschil tussen een originele geperste CD en een kopie daarvan uit een brander, maar dat verschil is naar mijn mening verwaarloosbaar.
Ik ben dan ook wel benieuwd.. ik heb namelijk nooit van cd geluid gehouden en van sacd wel.

Ik hoor ook wel zeker het verschil uit een computer brander (op 1x gebrand) vind het gelijk weer dunner klinken..

Verwijderd

gitaarwerk schreef op 31 juli 2002 @ 18:47:
[...]
Ik ben dan ook wel benieuwd.. ik heb namelijk nooit van cd geluid gehouden en van sacd wel.

Ik hoor ook wel zeker het verschil uit een computer brander (op 1x gebrand) vind het gelijk weer dunner klinken..
Dan heb je wel een brakke cd-rom speler en/of brakke brander, als je met een goede cd-rom speler/brander de bron inleest en het dan brand, dan is met proffesionele apparatuur er bijna geen verschil te meten. Dit verschil is kleiner dan de verschilen tussen geperste cdtjes, die zijn ook niet allemaal gelijk. Als je al bekijkt dat op een audio-cd er grote delen van de schijf voor fout-correctie zijn gereserveerd.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wie weet :) ik heb wel een aantal gehoord maar goed.
Ben trouwends vandaag ook overtuigd dat cd goed kan klinken! :P (wadia van andre :P )

Verwijderd

Tja een wadia is niet voor iedereen weggelegd :). Maar wat voor een cd-speler heb je nu dan die je niet goed vind klinken?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gitaarwerk schreef op 01 augustus 2002 @ 20:17:
wie weet :) ik heb wel een aantal gehoord maar goed.
Ben trouwends vandaag ook overtuigd dat cd goed kan klinken! :P (wadia van andre :P )
Die Quad bij Transtec deed t ook goed, jammer van die dropveters tussen de apparatuur, dat scheelt 50% van de prestaties als je naar de prijs kijkt van de hele set die daar stond. Alleen de speakerkabels leken nog ergens op, al was t single wired met een brug op 3 contacten :'(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jep.. dat was erg jammer! en dat ie nog ging beweren dat et niets uit zou maken.. Ik ben niet zo een freak op interlinks, maar ik weet wel dat zulke dunne kabeltjes niet veel uithalen. Mijn draden in de studio zijn al 4x dikker.

Taco : ik heb hier een sony CDP-XE15, maar vind wat meerdere cd spelers gewoon niet lekker klinken..

Pagina: 1 2 3 Laatste