we gaan tog wel voor de langste topic ever?
laat hem dan ook even verder kijken dan ze neus lang is. Ik heb het toch ook allemaal moeten bekijkenOp woensdag 24 april 2002 21:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
reageer dan niet, of maak het em vriendelijk duidelijk
maybe, maybe notOp woensdag 24 april 2002 22:09 schreef Dr.DK het volgende:
we gaan tog wel voor de langste topic ever?
we kunnen het altijd proberen
iemand trouwens al een snelle mirro voor de full 1.4 van de MOD versie
hij komt nu wel binnen via shrimpwars, maar das echt traaaaaag

Wheeeeeeee. 
Ben ik 1.3 aan het downloaden, crasht IE op het moment dat ik op 59% ben.
Hoe zwaar kan het tegenzitten dan.
Damn.
Morgen maar weer opnieuw proberen, nu heb ik er geen zin meer in, ik ben de hele avond al aan het klooien zonder resultaat.
Damn.
Morgen maar weer opnieuw proberen, nu heb ik er geen zin meer in, ik ben de hele avond al aan het klooien zonder resultaat.
heb nie hele topic gelezen maar ik post ff een url:
1.3 => 1.4 update MOD versie
http://cambridge.shacknet.nu/~terrapin/csv1314.exe
1.3 => 1.4 update MOD versie
http://cambridge.shacknet.nu/~terrapin/csv1314.exe
Verwijderd
Waarom zit je versie 1.3 te downloaden?Op woensdag 24 april 2002 22:15 schreef bazs2000 het volgende:
Wheeeeeeee.
Damn.
als je het topic had gelezen (is onbegonnen werkOp woensdag 24 april 2002 22:22 schreef Spooky het volgende:
[..]
Waarom zit je versie 1.3 te downloaden?
had je gelezen dat een 'corrupte' install file van 1.4 zijn 1.3 had vernaggeld,
dus daarom moet ie 1.3 opnieuw downen
hey hebben jullie nog leuke 1.4 servers??
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
check een paar pagina's terugOp woensdag 24 april 2002 22:31 schreef JaWa het volgende:
hey hebben jullie nog leuke 1.4 servers??
ffs het is toch wel even wennen ja, en voor diegenen die zich afvragen hoe je die menus wegkrijgt, setinfo _vgui_menus 0... ok
hmmm zit nu een csv14full.exe te downe
Laat me raden, jij wilt de link vast niet sharen.Op woensdag 24 april 2002 22:39 schreef executor het volgende:
hmmm zit nu een csv14full.exe te downe
Verwijderd
lijstje met cs1314 mod upgrade:
http://www.cscentral.com/dl/dl.php?683
lijstje met cs1.0.0.4(retail) upgrade:
http://www.cscentral.com/dl/dl.php?649
lijstje met hl 11081109:
http://www.cscentral.com/dl/dl.php?653
"at your service" muwhaha.
lijstje met hl 11081109:
tenk joe for joer serviesOp woensdag 24 april 2002 22:40 schreef Dr.DK het volgende:
lijstje met cs1314 mod upgrade:
lijstje met hl 11081109:
ik heb ze wel al, en de fulls ook
maar wel handig, ff een goede opsomming
Verwijderd
heb het draaien, paar opmerkingen :
Je gaat heel snel dood
Het lopen gaat heel snel.
Headies vliegen er door.
Als je bij oude levels kijkt, naar de sky, zie je er gewoon een vierkant staan, das heel lelijk, bekijk maar eens met 1.4, assault, dust, oilrig, en je ziet het
Owjah, probeer eens met de freelookmode in de_chavau (hoe je het schrijft) eens naar boven te gaan, dus naar de wolken, huppetee, Counter-strike vast
Verder wel oke, maar dit is echt bloedirritant
Owjha, de first persoon lagged ook beetje
Je gaat heel snel dood
Het lopen gaat heel snel.
Headies vliegen er door.
Als je bij oude levels kijkt, naar de sky, zie je er gewoon een vierkant staan, das heel lelijk, bekijk maar eens met 1.4, assault, dust, oilrig, en je ziet het
Owjah, probeer eens met de freelookmode in de_chavau (hoe je het schrijft) eens naar boven te gaan, dus naar de wolken, huppetee, Counter-strike vast
Verder wel oke, maar dit is echt bloedirritant
Owjha, de first persoon lagged ook beetje
Ben ook maar ff downen, nu de drukte voorbij is 
Iemand al ervaringen met 1.4?? Screens?? Tell me..
Iemand al ervaringen met 1.4?? Screens?? Tell me..
aaargh, cs 1.4full = corrupt 
das al de 2e keer
dan nog maar es proberen
das al de 2e keer

dan nog maar es proberen
kheb net ff gespeeld, en aangezsien ik betatester ben geweest kende ik die jumprestricties al... maar damn tging kut 
dnek niet dat het aan 1.4 ligt maar aan het feit dat ik te lang niet gecsed heb
maar voorderest is het best oke! vooral die 1st person view.. je zie ZO wie cheat
dnek niet dat het aan 1.4 ligt maar aan het feit dat ik te lang niet gecsed heb
blup
Join the club.Op woensdag 24 april 2002 22:46 schreef Youssef het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het lukt me maar niet om 1.4 te downloaden.
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik ben de eerste met een directe link naar CS 1.4 FULL MOD version: http://swdemo.planetinternet.be/hl/csv14full.exe
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
bespaar je de moeite, zo corrupt als ietsOp woensdag 24 april 2002 22:50 schreef Ronnie_T het volgende:
Ik ben de eerste met een directe link naar CS 1.4 FULL MOD version: http://swdemo.planetinternet.be/hl/csv14full.exe
bij al zeker een man of 7 stopte die bij ongeveer 99MB
IDD MEGAveel headies..Niet leuk meer..Ook is FPV laggy! Wolken probeer ik maar niet...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
waarom zou ik de full exe nemen ipv de upgrade ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
^^Op woensdag 24 april 2002 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien een n00b vraag, maar heb je nu ook weer cheat-bust proggies nodig (ala Punkbuster etc)
ja
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Neeej!!!!!Op woensdag 24 april 2002 23:00 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
corrupt
Naja ik download hem lekker toch
Toch even testen
In mijn vorige post kun je zien wat je van die Shrimpwars.be versie krijgt... 
FULL RETAIL hè
Ik ben nu bezig met de RETAIL UPGRADE van Shrimpwars.be
FULL RETAIL hè
Ik ben nu bezig met de RETAIL UPGRADE van Shrimpwars.be
bah.. het wil voor geen meter... maar of dat nou aan 1.4 ligt..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
welke versie heb je op dit moment dan geinstalleerd?
dit krijg ik met die file van shrimpwars, de csv14full:

weird, maar hij maakte de download nu wel es een keer af
edit:
damn, thumbnailen lukt ff niet
hier grote pic: http://www.endoria.net/upload/index.php/1550177183
weird, maar hij maakte de download nu wel es een keer af
edit:
damn, thumbnailen lukt ff niet
hier grote pic: http://www.endoria.net/upload/index.php/1550177183
Net ff gespeeld.
Vind 'm wel lekker...ik denk beter dan 1.3
Maja ik ben geen Diehard
Vind 'm wel lekker...ik denk beter dan 1.3
Maja ik ben geen Diehard

Kan iemand mij vertellen dat deze info correct is?
Counter-Strike Retail
Filename: cs10031004.exe
Size: 35.1 Mb
Info: CS 1.3 > 1.4 retail update
Filename: cs1004.exe
Size: 105 Mb
Info: CS 1.4 Full retail
Counter-Strike Mod
Filename: csv1314.exe
Size: 26 Mb
Info: CS 1.4 Mod Update
Filename: csv14full.exe
Size: 111 Mb
Info: CS 1.4 Full MOD
Half Life
Filename: 11081109.exe
Size: 11.6 Mb
Info: HL 1108 > 1109
Filename: hl1109.exe
Size: 77,1 Mb
Info: HL 1109 Full
Counter-Strike Retail
Filename: cs10031004.exe
Size: 35.1 Mb
Info: CS 1.3 > 1.4 retail update
Filename: cs1004.exe
Size: 105 Mb
Info: CS 1.4 Full retail
Counter-Strike Mod
Filename: csv1314.exe
Size: 26 Mb
Info: CS 1.4 Mod Update
Filename: csv14full.exe
Size: 111 Mb
Info: CS 1.4 Full MOD
Half Life
Filename: 11081109.exe
Size: 11.6 Mb
Info: HL 1108 > 1109
Filename: hl1109.exe
Size: 77,1 Mb
Info: HL 1109 Full
Nou, ik hoor hier nogal wat verhalen over corrupte zooi maar mijn download ging goed! 
Ik heb het ook ff uitgetest en ik moet zeggen dat het veel lekkerder loopt maar dat kan ook komen omdat ik dat graag wil
Alleen 1.4 servers vinden is een beetje moeilijk op dit moment. Als iemand nog wat leuke servers heeft...
Ik heb het ook ff uitgetest en ik moet zeggen dat het veel lekkerder loopt maar dat kan ook komen omdat ik dat graag wil
Alleen 1.4 servers vinden is een beetje moeilijk op dit moment. Als iemand nog wat leuke servers heeft...
Als ik een lan game op zet voor Action Halflife en ik wil joinen, krijg ik de volgende error (op de client):
failed to load D:\half-life\action\cl_dlls\client.dll
wat kan dit zijn en hoe los ik het op? ik heb al Action HL op de client opnieuw geinstalleerd
wat kan dit zijn en hoe los ik het op? ik heb al Action HL op de client opnieuw geinstalleerd
F**** ERROR!!!Op woensdag 24 april 2002 23:36 schreef Remi het volgende:
http://brucelee.geeknation.co.uk/1.4files/
Some things can not happen until they happen...
Op woensdag 24 april 2002 23:45 schreef Soef het volgende:
[..]
F**** ERROR!!!
Damn wat gaat dat springen kut.. niet normaal. Sneaken kan haast niet meer, alleen nog met de walkknop maar dat gaat traaaag 
Verder is dat systeem van map overview en first person mode als je dood bent wel kewl, maar mn eerste indruk na een uur spelen van de gameplay is niet best
Hopelijk raak ik er nog wel aan gewend
Verder is dat systeem van map overview en first person mode als je dood bent wel kewl, maar mn eerste indruk na een uur spelen van de gameplay is niet best

Hopelijk raak ik er nog wel aan gewend
alleen ACTION HL schijnt er last van te hebben, Science and Industry werken gewoon op 1.1.0.9Op woensdag 24 april 2002 23:34 schreef CU2morO het volgende:
Als ik een lan game op zet voor Action Halflife en ik wil joinen, krijg ik de volgende error (op de client):
maar bij lan games zie ik nu ook een geel drie hoekje met een zwart uitroepteken (naast het teken van "dedicated" en het tux'je)
van de FULL 1.4 krijg ik de melding dat er een invalid file size is.Op woensdag 24 april 2002 23:49 schreef Remi het volgende:
[..]
Hij mot 110 MB zijn ipv 86
DEM!
Some things can not happen until they happen...
WAAROM NEGEERT IEDEREEN HIER MIJN EN ANDERMANS VRAGEN?!?!???!?!
sorry, word er een beetje moe van, heb al 5 vragen gesteld en op nog geen 1 antwoord gehad
sorry, word er een beetje moe van, heb al 5 vragen gesteld en op nog geen 1 antwoord gehad
Bij mij werkt alles prima.. net ff twee nieuwe maps gespeeld.
Ik vind het allemaal briljant.. Minder headies, death-cutscene, voelt beter als 1.3 deed..
Ik vind het allemaal briljant.. Minder headies, death-cutscene, voelt beter als 1.3 deed..
Coïtus ergo sum
grrrrOp donderdag 25 april 2002 00:00 schreef Dr.DK het volgende:
wat van vraag had je dan?
whaahaah!
sorry.
alleen ACTION HL schijnt er last van te hebben, Science and Industry werken gewoon op 1.1.0.9
maar bij lan games zie ik nu ook een geel drie hoekje met een zwart uitroepteken (naast het teken van "dedicated" en het tux'je) het heeft iets te maken met die "secure modules" die hij download van speakeasy.net, dit doet hij namelijk alleen bij CS (en bij cs staat dat uitroeptekentje er dus niet)
heb btw ook die Segmentatie fout verholpen! deze fout werd veroorzaakt door adminmod!
minder headies???? Ik weet niet waar jij net gespeeld heb, maar ik zag alleen maar headies langskomen.. bovendien kan je niet meer normaal springen en raak je nog geen olifant op een meter afstand als je loopt... Nee, ik denk dat mijn nachtrust de komende tijd een stuk beter zal zijn, geen CS meer tot diep in de nacht...Op donderdag 25 april 2002 00:03 schreef Chilly_Willy het volgende:
Bij mij werkt alles prima.. net ff twee nieuwe maps gespeeld.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is met schieten, iedereen is weer n00b!Op donderdag 25 april 2002 00:12 schreef El_GringO het volgende:
[..]
minder headies???? Ik weet niet waar jij net gespeeld heb, maar ik zag alleen maar headies langskomen.. bovendien kan je niet meer normaal springen en raak je nog geen olifant op een meter afstand als je loopt... Nee, ik denk dat mijn nachtrust de komende tijd een stuk beter zal zijn, geen CS meer tot diep in de nacht...
Moet jij gaan Quaken !!!Op donderdag 25 april 2002 00:12 schreef El_GringO het volgende:
[..]
minder headies???? Ik weet niet waar jij net gespeeld heb, maar ik zag alleen maar headies langskomen.. bovendien kan je niet meer normaal springen en raak je nog geen olifant op een meter afstand als je loopt... Nee, ik denk dat mijn nachtrust de komende tijd een stuk beter zal zijn, geen CS meer tot diep in de nacht...
Lopend schieten kan ik in het echt toch ook niet echt gericht zijn of wel

pfff, word ziek van dit soort opmerkingen. Van die n00bs die raggend willen springen en jumpen, en dan iemand willen raken.
Neem gewoon de tijd voor je kill, leg aan, en burst hem neer. Bereik je veel meer mee.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik ben niet een volledige noob, speel al sinds de beta's... mijn PERSOONLIJKE mening is dat het er met elke update niet beter op wordt... daar mag je anders over denken, maar om nou zo raar te reageren...Op donderdag 25 april 2002 00:15 schreef Damian het volgende:
[..]
Moet jij gaan Quaken !!!
Lopend schieten kan ik in het echt toch ook niet echt gericht zijn of wel
pfff, word ziek van dit soort opmerkingen. Van die n00bs die raggend willen springen en jumpen, en dan iemand willen raken.
Neem gewoon de tijd voor je kill, leg aan, en burst hem neer. Bereik je veel meer mee.
ik reageer helemaal niet raar!!Op donderdag 25 april 2002 00:17 schreef El_GringO het volgende:
[..]
Ik ben niet een volledige noob, speel al sinds de beta's... mijn PERSOONLIJKE mening is dat het er met elke update niet beter op wordt... daar mag je anders over denken, maar om nou zo raar te reageren...
Uit jouw opmerking maak ik gewoon uit, dat jij lopend op een persoon wil schieten op grote afstand, dat is praktisch gewoon onmogelijk, zelfs in de oude beta's !
dus....
pfff, als niemand nou gewoon het antwoord niet weet???Op donderdag 25 april 2002 00:18 schreef CU2morO het volgende:
hoppa, en weer word ik genegeerd!
Ennuh, check dit:
LOL
thanx, 350 k down met DAPOp donderdag 25 april 2002 00:19 schreef Remi het volgende:
File is gefixt, CS 1.4 Mod Full
http://shrimpwars.be/files_list.php?ID=478&DOWN=1
Sorry dude, ik weet het antwoord niet.Op donderdag 25 april 2002 00:18 schreef CU2morO het volgende:
wat heeft dat met mijn vraag te maken? die 0/8 is dat mijn server? (is ook maxplayersOp donderdag 25 april 2002 00:19 schreef Damian het volgende:
[..]
pfff, als niemand nou gewoon het antwoord niet weet???
Ennuh, check dit:
[afbeelding]
LOL
??Op donderdag 25 april 2002 00:20 schreef CU2morO het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn vraag te maken? die 0/8 is dat mijn server? (is ook maxplayers
welk gedeelte snap je niet??
ik zeg dat niemand iets post, omdat ze gewoon het antwoord niet weten, dat daaronder is een compleet lostaand plaatje, wat niets met jou heeft te maken.
en jah dat is jouw server, zit sowiezo niemand atm op, omdat er Action HalfLife word gedraait
Niet op grote afstand, maar het valt me gelijk op dat de spread van je kogels zelfs op kleine afstand al enorm is als je loopt. Ik hou van afwisselend spelen, dus af en toe een potje rushen gaat er bij mij ook wel in. Maar deze update komt IMHO de gameplay niet echt ten goede...Op donderdag 25 april 2002 00:18 schreef Damian het volgende:
[..]
ik reageer helemaal niet raar!!
Uit jouw opmerking maak ik gewoon uit, dat jij lopend op een persoon wil schieten op grote afstand, dat is praktisch gewoon onmogelijk, zelfs in de oude beta's !
dus....
Positieve kanten zie ik ook, maar die zijn voor mijn gevoel in de minderheid.
ow sorry, dacht dat het op mij sloeg.Op donderdag 25 april 2002 00:22 schreef Damian het volgende:
[..]
??
welk gedeelte snap je niet??
ik zeg dat niemand iets post, omdat ze gewoon het antwoord niet weten, dat daaronder is een compleet lostaanf plaatje, wat niets met jou heeft te maken.
en jah dat is jouw server, zit sowiezo niemand atm op, omdat er Action HalfLife word gedraait
nu draai ik BTW weer CS 1.4 en het werkt denk ik. probeer het nog eens:
cs.servecs.net:27015
Op donderdag 25 april 2002 00:23 schreef CU2morO het volgende:
[..]
ow sorry, dacht dat het op mij sloeg.
nu draai ik BTW weer CS 1.4 en het werkt denk ik. probeer het nog eens:
cs.servecs.net:27015
code:
1
| Counterstrike 1.3 Server ping 428 DE_train 0/8 |
Is jouw server
Ik weet niet of dit ook bij de changes hoort, maar de autosnipers lijken ineens erg nauwkeurig te schieten, je zoom vliegt ook niet meer zo ver weg na een schot. Had net gewoon 4 man om door de knop in te houden, dit ding lijkt nu gewoon overpowered.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
kan best wel,Op donderdag 25 april 2002 00:26 schreef ^^0nMe het volgende:
Ik weet niet of dit ook bij de changes hoort, maar de autosnipers lijken ineens erg nauwkeurig te schieten, je zoom vliegt ook niet meer zo ver weg na een schot. Had net gewoon 4 man om door de knop in te houden, dit ding lijkt nu gewoon overpowered.
Para is ineens ook super powerfull
Verwijderd
over je probleem: je bent niet de enige .. lees dit es ff door, misschien staat er ergens een antwoord bij.Op donderdag 25 april 2002 00:18 schreef CU2morO het volgende:
http://www.aq2zone.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=2&t=006913
(&^(@#$^#(& ik heb alles, loopt die hele gore knaken windows Millenium vast. Wat een kutzooi. ik word hier zo schijtziek van he, altijd maar problemen met dat _)#*$_)OS
Nu heb ik natuurlijk ook winXP op me bak, maar cs speelt verrot met winXP
. daarom dualboot winME winXP.
en nu loopt ie nog niet
Nu heb ik natuurlijk ook winXP op me bak, maar cs speelt verrot met winXP

en nu loopt ie nog niet

wrom speelt het verrot onder XP??Op donderdag 25 april 2002 00:28 schreef executor het volgende:
(&^(@#$^#(& ik heb alles, loopt die hele gore knaken windows Millenium vast. Wat een kutzooi. ik word hier zo schijtziek van he, altijd maar problemen met dat _)#*$_)OS
Nu heb ik natuurlijk ook winXP op me bak, maar cs speelt verrot met winXP. daarom dualboot winME winXP.
en nu loopt ie nog niet
hier in het begin ook, maar na betere detonators en uitgevonden te hebben hoe je die brakke mouseacceleratie uitzet, speel ik beter onder XP als onder watdan ook
Para heb ik nog niet zo veel mee gespeeld, maar leek idd wel nauwkeuriger.Op donderdag 25 april 2002 00:27 schreef Damian het volgende:
[..]
kan best wel,
Para is ineens ook super powerfullen veel nauwkeuriger
Btw, weet iemand wat 'Cheer' doet ? Je kan het instellen bij controls, maar bij mij gebeurt er niks als ik de aangewezen knop indruk. Zou leuk zijn als het een of andere taunt is
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dan zou ik toch eens naar je systeem gaan kijken.Op donderdag 25 april 2002 00:28 schreef executor het volgende:
Nu heb ik natuurlijk ook winXP op me bak, maar cs speelt verrot met winXP. daarom dualboot winME winXP.
en nu loopt ie nog niet
oh dank je, zal ik eens ff uitcheckenOp donderdag 25 april 2002 00:27 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
over je probleem: je bent niet de enige .. lees dit es ff door, misschien staat er ergens een antwoord bij.
http://www.aq2zone.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=2&t=006913
in de changelog (aan het begin van dit topic) zag ik iets staan van "added cheering to HLTV"Op donderdag 25 april 2002 00:32 schreef ^^0nMe het volgende:
[..]
Para heb ik nog niet zo veel mee gespeeld, maar leek idd wel nauwkeuriger.
Btw, weet iemand wat 'Cheer' doet ? Je kan het instellen bij controls, maar bij mij gebeurt er niks als ik de aangewezen knop indruk. Zou leuk zijn als het een of andere taunt is
ben ik de enige waarbij CS de hele tijd crashed? Sinds update van HL en CS werkt ie dus niet meer 
Ik heb dus zeer dringend hulp nodig anders moet ik vanacht gaan slapen
Foutmelding oid zou wel makkelijk zijn om erbij te vermeldenOp donderdag 25 april 2002 00:48 schreef KrezieBite het volgende:
ben ik de enige waarbij CS de hele tijd crashed? Sinds update van HL en CS werkt ie dus niet meer
ik zag twee beren fout parkeren....
Op donderdag 25 april 2002 00:49 schreef Yavi het volgende:
English Dutch
heer hoera roepen
ehm, die krijg ik dus niet, als ik de console open dan rammelt mijn pc wat en dan word ik teruggegooid naar win2k met een melding dat hl.exe fouten heeft veroorzaakt.
Ik heb een isdn-lijn en een matroxG400. Meer info nodig?
Ik heb een isdn-lijn en een matroxG400. Meer info nodig?
Misschien stomme vraag maar heeft iemand misschien een werkende mirror naar 1.1.0.9 en dan vooral de Full version, want ik zoek alles af maar alles ligt zo'n beetje plat voor m'n gevoel.
bedankt
bedankt
Net ff gespeeld, het is inderdaad wennen, vooral de antikangeroo maatregel. Maar al met al moet ik zeggen dat het meevalt, toen ik allemaal las wat er verandert werd, had ik mijn twijfels erbij. De first person spectatormode is iig erg vet.
Ik ga weer even spelen
Ik ga weer even spelen
Para is idd nauwkeuriger.
Buk eens met een DE. De accuracy wordt nu heel erg eng goed
Glock doet meer damage (gebruik wel burstmode op korte afstand;)
auto snipers zijn sterk
USP met 100 kogels!? <-- moet wel een bug zijn
Bij het switchen naar p90 hoor je het geluid van kevlar en niet het geluid van doorladen
Ak schiet lekker nu. Minder recoil lijkt ut
Springend hoekjes omgaan werkt nie echt meer net zo als hoppen om iemand te ontwijken. Hou er serieus rekening mee!
Headies gaan makkelijker.
En ut lijkt bij mij of ze iets met de graphics gedaan hebben. Is nu meer crispy (of ik heb mijn bril schoongemaakt
)
Buk eens met een DE. De accuracy wordt nu heel erg eng goed
Glock doet meer damage (gebruik wel burstmode op korte afstand;)
auto snipers zijn sterk
USP met 100 kogels!? <-- moet wel een bug zijn
Bij het switchen naar p90 hoor je het geluid van kevlar en niet het geluid van doorladen
Ak schiet lekker nu. Minder recoil lijkt ut
Springend hoekjes omgaan werkt nie echt meer net zo als hoppen om iemand te ontwijken. Hou er serieus rekening mee!
Headies gaan makkelijker.
En ut lijkt bij mij of ze iets met de graphics gedaan hebben. Is nu meer crispy (of ik heb mijn bril schoongemaakt
dan ben je scheel. kijk maar eens op http://csnation.counter-strike.net
Kan iemand mij helpen? CS sluit automatisch af als ik play online of de console probeer te openen
Kan iemand mij helpen? CS sluit automatisch af als ik play online of de console probeer te openen
Hij is gerepareerd!
Dit is dus de Full Mod versie van 1.4
http://swdemo.planetinternet.be/hl/csv14full.exe
Dit is dus de Full Mod versie van 1.4
http://swdemo.planetinternet.be/hl/csv14full.exe
Valve had een gezellige blunder begaan met de 1.4 mod full van CS. Blijkbaar was de download nogal redelijk corrupt.
Dus iedereen die zijn bandbreedte heeft verspild aan deze lekkere fout van Valve, mag voor de moeite het NOG EENS DOWNLOADEN.
Goedennacht,
Ik heb een probleempje, ik heb net mn cs retail geupdate (met de cs retail update file, dat weet ik zeker), maar als ik een server join krijg ik nog wel het console scherm te zien waarin hij gaat connecten, maar daarna hangt mn hele pc.
Kan iemand e helpen SVP !!!!
Ik heb een probleempje, ik heb net mn cs retail geupdate (met de cs retail update file, dat weet ik zeker), maar als ik een server join krijg ik nog wel het console scherm te zien waarin hij gaat connecten, maar daarna hangt mn hele pc.
Kan iemand e helpen SVP !!!!
/me Een echte patomaan
heb je al eens Helemaal opnieuw geinstalleerd?Op donderdag 25 april 2002 00:59 schreef KrezieBite het volgende:
Heb je alles al opnieuw geinstalleerd?Op donderdag 25 april 2002 00:59 schreef KrezieBite het volgende:
Verwijderd
pff ik heb dikke vette wallhack met mijn config. klote spel alles trilt krijg er koppijn van.
Ik merk eigenlijk heel wienig evrschil tussen 1.3 en 1.4
Misschien een domme vraag, maar ziet het er ook anders uit? heeft iemand misschien screenshot ofzo, want ik hoor iedereen van dit is anders, en dat is anders maar overal staat bij mij netjes 1.4 kan ook inloggen op 1.4 server, maar ik merk eigenlijk nauwelijks verschil.
Misschien een domme vraag, maar ziet het er ook anders uit? heeft iemand misschien screenshot ofzo, want ik hoor iedereen van dit is anders, en dat is anders maar overal staat bij mij netjes 1.4 kan ook inloggen op 1.4 server, maar ik merk eigenlijk nauwelijks verschil.
Verwijderd
ik kan maar 1 ding zeggen over 1.4, geweldig!
vooral goed dat ze dat idiote gespring eens flink hebben aangepakt..
ook is de P90 uber-spray wapen eens aangepakt, als je nu al sprayend loopt raak ej raak nu nog minder mee..
en de DE, tja, i love it, even bukken en je sniped er hele teams mee weg
bij AWM is er enige vertaging bij het inzoomen ingebouwd, op zich ook goed tegen sommige mafkezen die met een AWM in kleine gangetjes sjouwen, dat slaat natuurlijk nergens op
first person spectator view, fantastisch!
para is enige wapen waar ik ngo enit aan toe gekomen ben..
maw, super update!
vooral goed dat ze dat idiote gespring eens flink hebben aangepakt..
ook is de P90 uber-spray wapen eens aangepakt, als je nu al sprayend loopt raak ej raak nu nog minder mee..
en de DE, tja, i love it, even bukken en je sniped er hele teams mee weg
bij AWM is er enige vertaging bij het inzoomen ingebouwd, op zich ook goed tegen sommige mafkezen die met een AWM in kleine gangetjes sjouwen, dat slaat natuurlijk nergens op
first person spectator view, fantastisch!
para is enige wapen waar ik ngo enit aan toe gekomen ben..
maw, super update!
ff wat links geleend van counter-strike.nl voor de mensen die ziek worden van de trage en dode links... 
=======================
http://www.counter-strike.nl/
=======================
CS 1.4 onbekende mirrors
Voor de mensen die in de wachtrij staan bij fileplanet,
hier wat snelle download mirrors van de wat minder bekende sites:
HL 1.1.0.8 -> 1.1.0.9 Update
http://www.kuhhandel-online.de.vu/
http://www.whe-motoren.de/file/cs14/hl11081109.exe
http://custom.stats.minefield.nu/files/11081109.exe
HL 1.1.0.9 FULL
http://www.mappool.de/downloads/halflife/client/hl1109-full.exe
http://members1.chello.nl/~g.vanbrummelen/rpg/chris/Hl.htm
CS 1.3 -> 1.4 MOD UPDATE
http://www.ngen-clan.de/csv1314.exe
http://crash.discordia.ch/csv1314.exe
ftp://ftp.blank-clan.de/cs10031004.exe
http://www.mplextech.com/games/cs/csv1314.exe
http://win20600.dn.net/csv1314.exe
http://custom.stats.minefield.nu/files/csv1314.exe
http://146.151.22.23/csv1314.exe
CS 1.4 FULL
http://members1.chello.nl/~g.vanbrummelen/rpg/chris/cs.htm
ftp://ftp.blank-clan.de/cs1004.exe
http://godmodus.at/files/hl/cs1004.exe
CS Retail (gekochte versie) UPDATE
http://custom.stats.minefield.nu/files/cs10031004.exe
=======================
http://www.counter-strike.nl/
=======================
CS 1.4 onbekende mirrors
Voor de mensen die in de wachtrij staan bij fileplanet,
hier wat snelle download mirrors van de wat minder bekende sites:
HL 1.1.0.8 -> 1.1.0.9 Update
http://www.kuhhandel-online.de.vu/
http://www.whe-motoren.de/file/cs14/hl11081109.exe
http://custom.stats.minefield.nu/files/11081109.exe
HL 1.1.0.9 FULL
http://www.mappool.de/downloads/halflife/client/hl1109-full.exe
http://members1.chello.nl/~g.vanbrummelen/rpg/chris/Hl.htm
CS 1.3 -> 1.4 MOD UPDATE
http://www.ngen-clan.de/csv1314.exe
http://crash.discordia.ch/csv1314.exe
ftp://ftp.blank-clan.de/cs10031004.exe
http://www.mplextech.com/games/cs/csv1314.exe
http://win20600.dn.net/csv1314.exe
http://custom.stats.minefield.nu/files/csv1314.exe
http://146.151.22.23/csv1314.exe
CS 1.4 FULL
http://members1.chello.nl/~g.vanbrummelen/rpg/chris/cs.htm
ftp://ftp.blank-clan.de/cs1004.exe
http://godmodus.at/files/hl/cs1004.exe
CS Retail (gekochte versie) UPDATE
http://custom.stats.minefield.nu/files/cs10031004.exe
Kijk ik doe het leuk, ik wacht tot 2 uur snachts hobbel naar een paar servers. zet downloads aan van full windows, linux en al die andere. Binnen een uur heb je dan alles en ga je de boel instaleren in huis. Zodat ik morgen, of ja vandaag al kan spelen. Geduld is een schone zaak mensen. Ik ga nu maar weer cs spelen.
Veel geluk met het cs in 1.4 mensen.
Veel geluk met het cs in 1.4 mensen.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

sorry hoor

et gaat me voornamelijk om dat springen en jammer dat fastwalk not meer werkt
toch maar weer Q3 speluuh?

Verwijderd
1.4 is vet 
Vooral de camera modes als je dood bent, dat je nu first person ziet en een overzicht van hele map. Jammer dat je minder kan jumpen nu
Ik heb niets te klagen
Vooral de camera modes als je dood bent, dat je nu first person ziet en een overzicht van hele map. Jammer dat je minder kan jumpen nu
Ik heb niets te klagen
dat is juist het gaarste wat ze hebben kunnen doen omfg.Op donderdag 25 april 2002 02:45 schreef Tw^st3D het volgende: