Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik ging er van uit dat het een paar dagen na de bestelling wel verstuurd zo worden. Maar helaas bleek dit niet zo te zijn.Op dinsdag 04 juni 2002 15:06 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Epsilon
goed dat je wat meer info hebt.... en geen personal offence... maar er zitten een aantal mensen nogal op die voeding te wachten (incl me)...... dus vandaar.....
Volgens mij zouden die gasten van equa vorige week versturen???? Zal wel einde van de week worden voordat jij ze hebt dan......
* Epsilon zit ook te w88 op zijn voedinkje (ik heb nog es even een kartonnen dummie gemaakt om te kijken hoe groot hij is, en hij is echt MINI!!
OK dan... ben benieuwd wanneer ze er zijn.Op dinsdag 04 juni 2002 15:08 schreef epsilon het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat het een paar dagen na de bestelling wel verstuurd zo worden. Maar helaas bleek dit niet zo te zijn.
* Epsilon zit ook te w88 op zijn voedinkje (ik heb nog es even een kartonnen dummie gemaakt om te kijken hoe groot hij is, en hij is echt MINI!!) want ik kan ook niet verder met mijn kees.
* Spyro_the_Dragon checkt de agenda..... vrijdag kom ik in de buurt van Tilburg.... hoop dat jij er dan bent en de voedingen ook......
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

en we hebben het dan over deze:

Hij koste 80 pond, maar hij trekt *tromgeroffel* ...350W!!!
Ik geloofde mijn oren eigenlijk niet!
Dit voedinkje kan dus hele leuke casemods opleveren, hoewel hij erg lawaaiig schijnt te zijn met zijn 3 40mm fans
Te koop op http://www.acme-technology.co.uk/
directe link: [link]
Hoe groot en waar te krijgen?Op woensdag 05 juni 2002 10:47 schreef SEFje het volgende:
Ook een leuk voedinkje, beetje overkill en erg duur;
[afbeelding]
en we hebben het dan over deze:
[afbeelding]
Hij koste 80 pond, maar hij trekt *tromgeroffel* ...350W!!!
Ik geloofde mijn oren eigenlijk niet!
Dit voedinkje kan dus hele leuke casemods opleveren, hoewel hij erg lawaaiig schijnt te zijn met zijn 3 40mm fans
Hij is 1U hoog iig verder weet ik het niet.
Zouden ze er donderdag dan pas zijn?Op dinsdag 04 juni 2002 15:02 schreef epsilon het volgende:
...
Waarschijnlijk komt het dus morgen of overmorgen binne.
...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Hopelijk heeft Epsilon ze morgen, en stuur hij ze morgen nog door, dan kan ik komend weekeind (eindelijk) de SpaceCase afmaken.
En daarna met de GoT KP naar Equa!! Door die eikels zitten zo'n 10 Tweakers te geilen op een bordje wat niet werkt!!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
*meldt*Op woensdag 05 juni 2002 16:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
Wat een eikels daar bij Equa!!
....
En daarna met de GoT KP naar Equa!! Door die eikels zitten zo'n 10 Tweakers te geilen op een bordje wat niet werkt!!!
Hier nog iemand die staat te springen om die voeding! Het bordje hangt nu aan een gigantische bak van een voeding, werkt wel, maar past niet in mijn custom case
Equa laat zich niet van z'n beste kant zien...
De voedinge zijn binnen!!!
morgen ga ik ze verpakken en versturen
overmorgen hebben jullie ze
in gesprek geweest met Devil op icq. Btw, ik ben speedy in het gesprek
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
| DeviL(18:17 PM) : Ik ben echt benieuwd hoe klein ze zijn :) Speedy(18:18 PM) : geloof me, klein :) maak maar es een dummie van karton, dan weet je hoe klein het is. 12x10x5 cm DeviL(18:19 PM) : Ongeveer zo'n grote lucifers doos dus? Speedy(18:20 PM) : hehe nee toch wel wat groter :) een normale ATX voeding is 15x14x9cm voor het vergelijk DeviL(18:20 PM) : oow :) Maken ze trouwens veel herrie? Speedy(18:21 PM) : geen id, nog niet aangehad :) w8, ik zal er es 1 draaien :) DeviL(18:21 PM) : ok Speedy(18:24 PM) : ok dan :) DeviL(18:24 PM) : En? Speedy(18:24 PM) : hij maakt veel minder lawaai als het 40mm fannetje dat nu op je epia bordje zit :) DeviL(18:24 PM) : Dat 40mm fannetje is al hardtikke stil :) Speedy(18:25 PM) : idd :) hij is niet temp controlled, dus harder draaien gaat ie nie Speedy(18:25 PM) : hij heeft btw geen -5v die info was ook verkeerd :) DeviL(18:25 PM) : -5V is tog niet meer nodig, net als -12 Speedy(18:25 PM) : de -12 zit er wel op maar is idd niet nodig |
zegt genoeg denk ik
verder zijn de specs op de zijkant deze:
+3.3v 6A, +5v 10A, +12v 1,5A, -12V 0,2A, +5Vsb 0,8A
90watt max
WoooowwwW, eindelijk, en toch ben ik blij!!Op woensdag 05 juni 2002 18:09 schreef epsilon het volgende:
JAH!!!
De voedinge zijn binnen!!!
morgen ga ik ze verpakken en versturen
overmorgen hebben jullie ze
Dus toch voor het week-eind, kunnen we lekker aan de slag!!
heheOp woensdag 05 juni 2002 20:59 schreef SEFje het volgende:
* SEFje is wel benieuwd naar de serial nummers die jullie krijgen... aangezien hij #0000013 heeft
nee, die van mij heeft een serieNR van: 140033813
Dus je kan gerust zijn hoor
morgen komen ook pics online van de voedinge naast normale ATX voedingen zodat je kan zien hoe klein ze wel niet zijn.
BTW: verstuur je die van mij ook... kwas van plan langs te komen maar dat ga ik niet halen en heb toch geen tijd van het weekend.......... helaas.....
en dat van dat geluidsniveau... das fijne info.... misschien hoeft er niet eens wat aan gemod te worden om m stil te krijgen... SJIT...
vervelendOp woensdag 05 juni 2002 23:08 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Check! Eindelijk! Da's mooi! Kan niet wachten!
BTW: verstuur je die van mij ook... kwas van plan langs te komen maar dat ga ik niet halen en heb toch geen tijd van het weekend.......... helaas.....
en dat van dat geluidsniveau... das fijne info.... misschien hoeft er niet eens wat aan gemod te worden om m stil te krijgen... SJIT...

Aaaaaah. Maar als je je oor tegen het ding aandoet dan hoor je vast nog wel genoeg herrie om je aan te irriteren hoor!! En dan kan er fijn gemod wordenOp woensdag 05 juni 2002 23:08 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Check! Eindelijk! Da's mooi! Kan niet wachten!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
zitten ze al op de post Epsilon???
nee nog niet, ik moet nog doosjes makenOp donderdag 06 juni 2002 12:45 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
oor? oor? zodra me decibelmeter boven de 20 uitkomt gaat de zaag erin!!! Maar dan moet ik m wel hebben....
zitten ze al op de post Epsilon???
en de DD aktie gaat ff voor nu

wat is de DD actie???
[topic=421436/7/50]Op donderdag 06 juni 2002 13:13 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Kijk.... dat ziet er goed uit.... mooi klein is niet lelijk!!! en twee gescheiden molex kabels.... yeah... precies wat ik nodig heb.....
wat is de DD actie???
Dat ziet er gaaf uit zeg !Op donderdag 06 juni 2002 13:09 schreef epsilon het volgende:
[..]
nee nog niet, ik moet nog doosjes maken
en de DD aktie gaat ff voor nu
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook leuk stilleven met dat via bordje erbij enzo, dat zou een stuk leuker schilderij worden dan de eeuwige fruitmand of bloemenvaas
wel voor 21.00 uur graag, want ik moet een war spelen met mijn clan (kan ik niet zomaar afzetten, want we gaan voor de prestaties, en niet voor de fun)
het inpakken duurt langer dan ik had gedacht.
Morgen gaan ze wel op de bus, zaterdag hebben jullie ze dan.
sorry voor het ongemak
Nou ja, ongemak... na Equa zijn wel wel wat gewent hoor!!!Op donderdag 06 juni 2002 16:38 schreef epsilon het volgende:
Ik krijg de voedingen niet meer vandaag op de bus helaas
het inpakken duurt langer dan ik had gedacht.
Morgen gaan ze wel op de bus, zaterdag hebben jullie ze dan.
sorry voor het ongemak
Ik zou het top vinden als je ze vandaag (dus vrijdag) nog op de post zou doen, want dan kan ik zondag en dinsdag (mijn vrije dagen) de SpaceCase helemaal afmaken .
IIG bedankt voor het verzorgen van deze inkoop actie, en ik dacht bij DD actie ff aan het 50-jarig bestaan van de DonaldDuck, begreep het al niet...
Btw, er worden toch zaterdags wel pakjes bezorgd he? Of is dat alleen doordeweeks? Heb altijd de pech NET niet thuis te zijn als de PTT voor de deur staat
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
heheheheOp vrijdag 07 juni 2002 00:59 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Nou ja, ongemak... na Equa zijn wel wel wat gewent hoor!!!
Ik zou het top vinden als je ze vandaag (dus vrijdag) nog op de post zou doen, want dan kan ik zondag en dinsdag (mijn vrije dagen) de SpaceCase helemaal afmaken .
IIG bedankt voor het verzorgen van deze inkoop actie, en ik dacht bij DD actie ff aan het 50-jarig bestaan van de DonaldDuck, begreep het al niet...
Ik moet nog 2 voedingen inpakken, en dan vertrek ik met mijn rugzak naar het postkantoor
Post wordt er morgen wel bezorgt, en volgens mij ook gewoon pakjes, ik heb namelijk al vaker pakjes op zaterdag gehad.
Het zou gaaf zijn als ik hem morgen zou krijgen, want dan heb ik deze hele week elke dag minstens 1 pakje gehadOp vrijdag 07 juni 2002 15:05 schreef epsilon het volgende:
[..]
hehehehe
Ik moet nog 2 voedingen inpakken, en dan vertrek ik met mijn rugzak naar het postkantoor.
Post wordt er morgen wel bezorgt, en volgens mij ook gewoon pakjes, ik heb namelijk al vaker pakjes op zaterdag gehad.
morgen, of met een beetje pech maandag hebben jullie het binnen!
veel plezier ermee !
Pakje was echt creatief ingepakt, een zelfgemaakt doosje met kilo's plakband
Hardstikke bedankt!
Bij jou was er een complicatie...Op zaterdag 08 juni 2002 09:54 schreef lennardV het volgende:
heel mooi, hoop ik dat ik m vandaag binnen heb... postbode is nog niet langsgeweest...![]()
Ik had geen postcode van jou.
Eersel zal wel niet zo heel groot zijn, maar het kan een dag vertraging opleveren.
Jawel hoor, ik was weer eens niet thuis!Op vrijdag 07 juni 2002 01:32 schreef FiRePaTH het volgende:
[...]
Btw, er worden toch zaterdags wel pakjes bezorgd he? Of is dat alleen doordeweeks? Heb altijd de pech NET niet thuis te zijn als de PTT voor de deur staat...
Bedankt epsilon voor de inkoopactie! En JZS wat is het een mini voedig! Net als bij het Eden bordje was ie kleiner dan dat ik verwacht had!
* FiRePaTH is erg tevreden met z'n SFX-1209F
Verwijderd
Postbode is geweest en nu kan ik dan eindelijk m'n case afbouwen
Is nog wel een heel knip en plakwerk geweest met al die doosjes!
Verwijderd
hmmm vreemd, dacht dat ik die wel had doorgegeven, maarja... zal er maandag dan wel zijn. ach ja, kan gebeurenOp zaterdag 08 juni 2002 18:12 schreef epsilon het volgende:
[..]
Bij jou was er een complicatie...
Ik had geen postcode van jou.
Eersel zal wel niet zo heel groot zijn, maar het kan een dag vertraging opleveren.
Verwijderd
Alleen jammer dat de kabel van de voeding naar het moederbord zo kort is. Is daar niks aan te doen.
Kun je zoiets eenvoudig verlengen? Of is dat gevaarlijk?
Verwijderd
maar over mijn postcode nog ff, heb net toch nog ff gekeken en heb m toch echt verstuurd... neem t je niet kwalijk ofzo, iedereen maakt fouten. Maarja, opzich ook wel goed want nu kan ik mn weekend voor de rest tenminste nuttig besteden
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
jah dat vond ik ook al. Ik heb mijn design gewoon omgegooit, en nu hoef ik niks te verlengen. Maar een ATX verlengkabel kan je op meerdere plaatsen kopen.Op zaterdag 08 juni 2002 20:02 schreef Bart_Banaan het volgende:
De kabeltjes zijn idd errug kort, dus dat wordt solderen....
En voor het gemakt zou je ook een paar kroonsteenjes (mooi zo'n rits naast elkaar) gebruiken.
Ik heb de SpaceCase net voor het eerst zien branden
Morgen de rest van de draadjes, en schakelaars, etc... en dan komen de pics.
Dus........ Epsilon, je hebt die van mij toch ook op de bus gedaan ? (omdat ik m eerst zou komen halen... Spyro weet niet altijd zo ghoed wat ie wil
Oja: voor die tekorte ATX kabel: ik heb bij conrad een verlengstuk van 20 cm besteld (7 euro). Maargoed... deze week ga ik die van mij ook afkrijgen....
Verwijderd
zoals een aantal van jullie reeds weten, ben ik naarstig op zoek naar een klein atx voedinkje met een input van 12v dc.
als ik kijk bij deze procase, zit hier vlgs de fabrikant een voeding in welke een input behoeft van 12v dc.
iemand die zijn voeding kwijt wil? of is er iemand die me nog zo'n doosje kan leveren? Of wellicht een adres ervoor weet?
Ik neem aan dat de afgebeelde voedingen bedoeld zijn om de voeding die in de kast bijgeleverd is, te vervangen namelijk?
ik ben benieuwd...
van iedereen behalve die van extremiel (die stond ineens voor de deurOp maandag 10 juni 2002 08:06 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Bart... mooie case man..... Spyro is het hele weekend niet thuis geweest en hoopt dat de postbode vandaag langskomt om te ontdekken dat ik dan ook niet thuis ben....... Kan ik m dinsdag op het postkantoor halen...... (ze komen m twee keer aanbieden toch?)
Dus........ Epsilon, je hebt die van mij toch ook op de bus gedaan ? (omdat ik m eerst zou komen halen... Spyro weet niet altijd zo ghoed wat ie wil)
Oja: voor die tekorte ATX kabel: ik heb bij conrad een verlengstuk van 20 cm besteld (7 euro). Maargoed... deze week ga ik die van mij ook afkrijgen....
lekker verpakt! Klasse!
Verwijderd
Want zo'n via eden oid lijkt mij ook wel vet, alleen heb ik er op dit moment niet het geld voor.
[ Voor 22% gewijzigd door m-m op 27-03-2003 18:04 ]
Dit topic is gesloten.