[inkoop] voeding en kasten voor VIA Eden systeem

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:21 schreef Treb het volgende:

[..]

Ik dacht jullie te matsen door aan te geven dat die dingen ook op het gewenst aantal te leveren zijn voor jullie inkoop actie, zodat jullie niet aan een 10-tal vast zouden zitten .....

Maar ik geloof dat het al niet meer nodig is en dat epsilon al een andere oplossing voor jullie heeft gevonden.
Ja maar 90 Watt vind ik eigenlijk te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:38

Epsilon

Op donderdag 09 mei 2002 20:36 schreef ferdivdw het volgende:

[..]

mwa, als je dan bedenkt dat je 30 watt over hebt voor andere meuk, (kan je zelfs 4 7200rpm HD's in raid 0 op laten opspinnen, dus dat is geen probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op donderdag 09 mei 2002 00:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
offtopic:
* Gutteguttegut ziet dat Spyro_the_Dragon een nieuw logotje heeft :)
Weers wat anders heh..... Had ff een Fortuin icoon, maarr deze hadik nog.... Zit hier BTW met een belgisch toetsenbord en wordt een beetje gek....

>edit< Epsilon, hoe gaat het met de voedinge... betalingen een beetje binnen???

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

Ik doe niet aan de verschillende inkoopacties mee, even geen doekoes (ben ook net een P4 systeem aan het bijeensprokkelen) maar ik zou wel heel graag willen weten waar ik die 150W voeding kan bestellen in de nabije toekomst..

Treb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op vrijdag 10 mei 2002 14:44 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Weers wat anders heh..... Had ff een Fortuin icoon, maarr deze hadik nog.... Zit hier BTW met een belgisch toetsenbord en wordt een beetje gek....

>edit< Epsilon, hoe gaat het met de voedinge... betalingen een beetje binnen???
pas 2, die van jou helaas nog niet, maar ik denk dat ik nog in me bed lag toen het overgemaakt is (voor 11.30 oid :P). Maar ik zie het wel op mn afschriften denk ik. komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

He, Epsilon, zou je (nog een keer dan), de EXACTE buitenmaten van die 90Watt voeding kunnen posten?
Want we zijn nu in de echte ontwerp-fase gekomen, dus exacte afmetingen gewenst!
Kijk maar eens op de ontwerp afdeling van de Via inkoop site

http://www.geocities.com/inkoopactievia/
:9~ :9~

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op zaterdag 11 mei 2002 18:38 schreef Bart_Banaan het volgende:
He, Epsilon, zou je (nog een keer dan), de EXACTE buitenmaten van die 90Watt voeding kunnen posten?
Want we zijn nu in de echte ontwerp-fase gekomen, dus exacte afmetingen gewenst!
Kijk maar eens op de ontwerp afdeling van de Via inkoop site

http://www.geocities.com/inkoopactievia/
:9~ :9~
ff terugzoeken in topic :P
nee hoor, heb ze ff er weer in gezet :)
1. Dit betreft een normale standaatd ATX voeding inclusief alle spanningen die hierbij aanwezig doenen te zijn.
2. De afmetingern van deze voeding zijn 125 x 49 x 100mm
3. Nadere specificaties aangaande de ventilator van deze voeding kan ik u helaas niet verschaffen m.u.v de afmeting hiervan. De diameter van deze ventilator bedraagt 40mm
4. Specifiacaties over spanningen en stromen volgens de fabrikant bedragen +3.3V 9A, +5V 10A, +12V 1.5A, -12V 0.2A, +5V sb 0.8A met een maximum van 90 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik wilde eigenlijk net het geld over gaan maken epsilon (Gewoon 31+6 euro, die ene euro meer of minder mag je van mij wel houden ;)). Maar wat is je bankrekening nummer? Anders komt er van betalen niet zoveel.

Btw als ik nog niet op je lijst stond voor de 90W voeding, add me! (Ik stuur ook na deze post maar meteen ff een mailtje).

Ben ik trouwens zoek geraakt op je lijst van 150W's? want ik heb nooit meer een mailtje ontvangen over de verandering naar 90W's van je....:?

Last question: Op hoeveel 90W voedingen zit je nu in totaal? :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
heatsinks

Heeft er al iemand gezocht naar een inkoopadres voor van die speciale heatsinks? We hebben het lijstje:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2748893645

En heb ff zitten kijken naar die Zalman koelers (6100 en 3000), maar die gebruiken allemaal zo'n socket clip, terwijl je die niet hebt op die EDEN, maar die twee gaten naast het socket... Ook de Coolermaster DP5-GN01 heeft dat BTW

Zit te denken om gewoon de cooler en heatsink die erbij komen te gebruiken en eens te kijken of het ook zonder fan werkt...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIer heb je nog wat meer keus ook met fan

http://www.via.com.tw/en/viac3/C3_silent_thermal.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op zondag 12 mei 2002 21:56 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
heatsinks

Heeft er al iemand gezocht naar een inkoopadres voor van die speciale heatsinks? We hebben het lijstje:
[afbeelding]

En heb ff zitten kijken naar die Zalman koelers (6100 en 3000), maar die gebruiken allemaal zo'n socket clip, terwijl je die niet hebt op die EDEN, maar die twee gaten naast het socket... Ook de Coolermaster DP5-GN01 heeft dat BTW

Zit te denken om gewoon de cooler en heatsink die erbij komen te gebruiken en eens te kijken of het ook zonder fan werkt...
Dat komt omdat de VIA C3 ook los verkocht wordt (al merken we er hier in Nederland maar weinig van :{ ) en dan in een of ander Pentium Socket formaat (socket 370 denk ik)

Blijkbaar hebben we hier met een ander formaat processor te maken. Maar ik vroeg me ook al af of northbridge koelers zoals deze er misschien op zouden passen:
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/193-220G.JPG

Ben er trouwens net achter gekomen dat de case die ik op de PC dumpdag gekocht heb ook nog een IRDa receiver heeft! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Ik heb nu een VIA C3 933MHz, socket 370 op een Gigabyte 6VEML mobo. De C3 koel ik met een Coolermaster DP5-6I31C-OL waar ik de fan vanaf heb gehaald. Werkt echt prima, wordt handwarm als ik hem stress. 8-)

Dient als 24/7 linux huisservertje, exacte specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Case:   Aopen H340D
Processor: VIA C3 933MHz (7x133)
Mobo:   Gigabyte 6VEM-L
HD:   Maxtor D540, 80GB / 5400tpm
NIC:     3COM 905B @ com21 modem, Realtek 8319 onboard
ISDN:   Eicon Diva 2.1 PCI
Mem:     256MB

Werkt perfect, wordt totaal niet warm met alleen de voedingsfan van de case. De prestaties zijn niet echt denderend, maar voor inet delen, fileserver, isdn monitor en expirimenteerserver ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 00:05 schreef Tele het volgende:
Ik heb nu een VIA C3 933MHz, socket 370 op een Gigabyte 6VEML mobo. De C3 koel ik met een Coolermaster DP5-6I31C-OL waar ik de fan vanaf heb gehaald. Werkt echt prima, wordt handwarm als ik hem stress. 8-)

Werkt perfect, wordt totaal niet warm met alleen de voedingsfan van de case. De prestaties zijn niet echt denderend, maar voor inet delen, fileserver, isdn monitor en expirimenteerserver ideaal :)
Stress je m dan op 100% ? Zo ja dan ga ik dat ook doen, die van mij (MP3 server en player) ga ik toch niet al te zwaar belasten denk ik.... Alleen ff kijken wat er gebeurt als ik een keer twee uur lang DIVX ga kijken.......

eens ff gaan testen of speedfan ook werkt met dit mobo...Anders komt er een schakelaar op waarmee ik de procfan op 0, 5 en 12 volt kan zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op zaterdag 11 mei 2002 21:34 schreef FiRePaTH het volgende:
Ik wilde eigenlijk net het geld over gaan maken epsilon (Gewoon 31+6 euro, die ene euro meer of minder mag je van mij wel houden ;)). Maar wat is je bankrekening nummer? Anders komt er van betalen niet zoveel.

Btw als ik nog niet op je lijst stond voor de 90W voeding, add me! (Ik stuur ook na deze post maar meteen ff een mailtje).

Ben ik trouwens zoek geraakt op je lijst van 150W's? want ik heb nooit meer een mailtje ontvangen over de verandering naar 90W's van je....:?

Last question: Op hoeveel 90W voedingen zit je nu in totaal? :)
Momenteel op 10 of 11
Ik heb een mailtje teruggestuurd naar je met bankrekening nr (zat op school, maar een pinpas doet wonderen ;)). Ook heb ik de andere gegevens (naam plaats) enzo meegestuurd.

Als je het met girotel doet, komt het direct aan. Telebankieren duurt ook weer een tijdje. Misschien heb je mazzel, en sta je op het volgende afscrhift (moet ik toch op w88), heb je echter pech, dan zal het geld geretourneerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey epsilon kan je ff een echt lijsteje maken met wie er betaald hebben is wel zo handig misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Volgens mij heeft de processor van Tele een andere maat dan die wij krijgen.

Weet niet zeker, maar volgens mij past er geen Socket 370 koeler op :'(

Hoe hoog is de heatsink van die coolermaster btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 13 mei 2002 21:42 schreef SEFje het volgende:
Volgens mij heeft de processor van Tele een andere maat dan die wij krijgen.

Weet niet zeker, maar volgens mij past er geen Socket 370 koeler op :'(

Hoe hoog is de heatsink van die coolermaster btw?
Nee hoor, is gewoon de zelfde proccessor, die van hem loop op 7 maal core speed, die van 'ons' op 6 maal (ff wiskunde: 7 x 133 = 933mHz, die van ons op 6 x 133 = 800mHz).

Een 370 koeler? weet ik echt niet, maar dat waterkoeling ding van Alternate is eigenlijk voor de MoBo Chipset (de North en South Bridge), en die past er zo op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op maandag 13 mei 2002 22:06 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Nee hoor, is gewoon de zelfde proccessor, die van hem loop op 7 maal core speed, die van 'ons' op 6 maal (ff wiskunde: 7 x 133 = 933mHz, die van ons op 6 x 133 = 800mHz).

Een 370 koeler? weet ik echt niet, maar dat waterkoeling ding van Alternate is eigenlijk voor de MoBo Chipset (de North en South Bridge), en die past er zo op!
Dus denk ik dat je best die Zalman Northbridge heatsink derop kan pleure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op maandag 13 mei 2002 22:10 schreef SEFje het volgende:

[..]

Dus denk ik dat je best die Zalman Northbridge heatsink derop kan pleure.
uhm nee...

het als je goed kijkt, zal je zien dat het een 55mm afstand is (ipv de 59mm van de chipset). Dat is een video card blok :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 10:19

almightyarjen

When does the hurting stop?

Op donderdag 09 mei 2002 00:46 schreef Venkmen het volgende:

[..]

He Tele

ben ja al wat wijzer geworden van die taiwaneez (8> :7 want ik heb ook heel veeeeeeeel interesse in die 1-to-2 PCI riser of heb je al een andere oplossing gevonden.

kijk ook ff op
http://www.watson.nl/menu/frame.html?/OND_DEEL/kaart.html
Als je goed kijkt, zie je op het plaatje van deze riser, dat er een aansluitingskabel aanzit voor een tweede PCI-slot, oftwel: je hebt 2 PCI-sloten nodig, dit is alleen een riser om PCI sloten te verplaatsen! Typenr.: WA-419 . Dit gaat dus niet passen... :'(

Ik zal nog wel eens even die Mick Lui gaan mailen...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 14 mei 2002 10:18 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Als je goed kijkt, zie je op het plaatje van deze riser, dat er een aansluitingskabel aanzit voor een tweede PCI-slot, oftwel: je hebt 2 PCI-sloten nodig, dit is alleen een riser om PCI sloten te verplaatsen! Typenr.: WA-419 . Dit gaat dus niet passen... :'(

Heb ik ook gedaan, maar na anderhalve week nog geen antwoord terug gehad.....

Bij mij was de vraag overigens hoe het zit met de compatibiliteit van de risers en dan voor een 1-2 riser... kun je een willekeurige gebruiken of moet je een speciale hebben... maar kortgezegd: nog geen antwoord gehad... misschien is Mick op vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Op maandag 13 mei 2002 22:45 schreef epsilon het volgende:

[..]

het als je goed kijkt, zal je zien dat het een 55mm afstand is

[..]
Klopt, als ik de afstand tussen de 2 pinnetjes meet kom ik exact op 55mm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joope het is 15 mei :) de afsluitings datum :)
Nu maar hopen dat alles een beetje snel binnekomt zodat we hem kunnen gaan gebruiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Spyro heeft m komende dinsdag... wacht gewoon bob op bij CTW en dan heb ik m ;)

[edit]
Epsilon, hoe staat het met het inkopen van de voedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Hey ja, we zouden natuurlijk ook bij CTW af kunnen spreken :)

Hoeveel mensen komen het bordje uberhaubt ophalen?

Misschien meer een vraag voor in het andere draadje maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
CTW is OK. Moet toch nog wat andere dingen hebben (100/120gb HDD; rounded cable) die ik dan gelijk meeneem.... en dan: naar huis en bouuwweeenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTW is redelijk dichtbij dus ik ga der ook heen, mijn bordje ophalen bij Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Ok ik heb vandaag mn afschrift binnen gehad :).

Jammer dat het maar betalingen bevat t/m 11-5

Toch kan ik jullie enigzins gerust stellen

De enige die waarvan het geld nog niet binnen is, zijn deze mensen:
code:
1
2
3
Marco Boon        Blackhawk
Ruud Janssen          XP_Fan
Paul Spoormakers    FiRePaTH

Deze mensen zeggen allemaal betaalt te hebben, dus ik bestel de voedingen gewoon mee van hun.

Deze mensen hebben al wel betaalt :
code:
1
2
3
4
5
6
7
Emiel van der Klip  Extremiel
Rombout Reijnders   Dwaashaas
Haico van Roeden    brainball
Tymon Kerste          Spyro_the_Dragon
Jaap Dienaar          Bart_Banaan
Lennard Voortman    LennardV
Reinout Verkerk       Devil

Ik heb van iedereen het geld binnen of bevestiging dat het betaalt is. Dat wil dus zeggen dat ik de voedingen kan bestellen.

Het totaal aantal voedingen (even voor de fun :P) is 11 stuks (incl moi :)).

Ik zal dus direct een mailtje sturen en bestellen.
Ik hoop ze dan zo snel mogelijk te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op donderdag 16 mei 2002 20:01 schreef epsilon het volgende:

Geweldig !
De brievenbus is hier zo onderhand roodgloeiend.
M'n plexiglas gekregen, m'n vidkaart + geheugen + XP 1800+ gekregen. Een kapotte cd-rom speler gekregen (om baybus in te bouwen) En een pakje van Emergo, wat ze per ongeluk dubbel hadden gestuurd, dus dat is vanmorgen weer opgehaald.
Nu krijg ik nog een voeding, Via mobootje, MSI K7 266 pro2 mobootje en crystal clear fans.

Inkoop acties heerschen :+

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op donderdag 16 mei 2002 20:09 schreef Devil het volgende:

[..]

Geweldig !
De brievenbus is hier zo onderhand roodgloeiend.
M'n plexiglas gekregen, m'n vidkaart + geheugen + XP 1800+ gekregen. Een kapotte cd-rom speler gekregen (om baybus in te bouwen) En een pakje van Emergo, wat ze per ongeluk dubbel hadden gestuurd, dus dat is vanmorgen weer opgehaald.
Nu krijg ik nog een voeding, Via mobootje, MSI K7 266 pro2 mobootje en crystal clear fans.

Inkoop acties heerschen :+
Jij koopt dus 2 computers naast elkaar?

Verder.. verslavend he dingen kopen op internet... heeft me sinds ik GoT ken (sinds vorige zomervakantie) al
een Palm3C
een Napa DAV 310 ( :r )
een Napa MCD 380 ( O+ )
een computer (Duron 700@900, Geforce2MX, 288MB RAM 40gigHDD)
een playstation2
een digicam(agfa Cl20)
een freesco server
en binnenkort ook nog een LCD en een VIA bordje. Hardware die daarbij hoort daargelaten!

Argh... ik heb een digitaal gat in me hand :7

edit: eerste keer dat ik dat vertel op GoT btw 8-) komt doordat het vorige sub-forum waar ik aan verslaafd was gadget talk was |:( nu alleen nog maar OCE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op donderdag 16 mei 2002 20:20 schreef SEFje het volgende:

[..]

Jij koopt dus 2 computers naast elkaar?

Verder.. verslavend he dingen kopen op internet... heeft me sinds ik GoT ken (sinds vorige zomervakantie) al een Palm3C
2 MP3CDspelers
een computer
een playstation2
een digicam(agfa Cl20)
een freesco server
en binnenkort ook nog een LCD en een VIA bordje. Hardware die daarbij hoort daargelaten!

Argh... ik heb een digitaal gat in me hand :7
Js, toen mijn Athlonnetje sneuvelde (zie topic in sig) heb ik maar meteen een msi mobootje met XP 1800+ en Geforce ebstelt. Maar ondertussen ben ik dus ook bezig met die VIA Media Cube.
En ik heb inderdaad ook een lcd een baybus een hele berg blauwe ledjes een waterkoeling een paar ccfls enz.

Echt heel erg verslavend dat online kopen. Het gaat echt steeds van: heej een inkoop actie topic, ff kijken. Wauw wat gaaf, dat wil ik ook !!! En voor ik het weet heb ik weer wat bestelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
En dat terwijl ik nog minderjarig ben... Moet er wel hard voor werken... en het houdt me van de straat af he, GoT verslaving sowieso al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Voor de mensen die hun VIA bordje in een auto in willen bouwen; op deze site staan een hoop leuke ideeen, vooral deze is errug :9~ (picje: Afbeeldingslocatie: http://www.mp3car.com/usersites/Destin/images/Home.jpg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:36 schreef ferdivdw het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit al gezegd is, maar bij CTW heb je voor iets van 30 euro een MicroATX voeding, ik geloof 150 of 180 W. Prima dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

[b]Op donderdag 16 mei 2002 20:23 schreef Devil het En ik heb inderdaad ook een lcd een baybus een hele berg blauwe ledjes een waterkoeling een paar ccfls enz.

Echt heel erg verslavend dat online kopen. Het gaat echt steeds van: heej een inkoop actie topic, ff kijken. Wauw wat gaaf, dat wil ik ook !!! En voor ik het weet heb ik weer wat bestelt :+
uche uche uche, laat ik m'n mond maar houden.... :(

MoBo, Gfx LCD, light, flashers, Uv, CCCfans,geheugens (Sef...).
Maar goed dat er inkoopacties zijn, anders had ik al die winkels afgestruind, en het eerste 't beste gekocht, nu praten er mensen met verstand van zaken mee als je wat koopt via zo'n inkoop topic. Je leest gauw de pro's en con's van je nieuw aan te schaffen product. Kijk maar over dit Via Eden MoBo'tje, we weten er nu al alles van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 16 mei 2002 21:39 schreef SEFje het volgende:
Voor de mensen die hun VIA bordje in een auto in willen bouwen; op deze site staan een hoop leuke ideeen, vooral deze is errug :9~ (picje: [afbeelding] )
fuck... had dit nou niet gepost... nu weet ik wat het volgende project is wat ik MOET doen om bij de OCEclan te blijven....... Ben ik over twee weken net klaar met m'n VIA Eden mod... krijg ik dit weer :) :)

Maargoed, bedankt voor de link want er staat weer wat info bij over LCD touchscreens (fase 2 van het VIA eden project voor mij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Op donderdag 16 mei 2002 20:01 schreef epsilon het volgende:
Ok ik heb vandaag mn afschrift binnen gehad :).

Jammer dat het maar betalingen bevat t/m 11-5

Toch kan ik jullie enigzins gerust stellen

De enige die waarvan het geld nog niet binnen is, zijn deze mensen:
code:
1
2
3
Marco Boon     Blackhawk
Ruud Janssen     XP_Fan
Paul Spoormakers   FiRePaTH

Deze mensen zeggen allemaal betaalt te hebben, dus ik bestel de voedingen gewoon mee van hun.

[...]

Geld is hier 14e afgeschreven, nu maar hopen dat de Postbank een beetje doorwerkt... :7

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 23:14 schreef Hermanator het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit al gezegd is, maar bij CTW heb je voor iets van 30 euro een MicroATX voeding, ik geloof 150 of 180 W. Prima dus
Ze hebben er twee, er staat alleen wel weinig info bij.
Dit zijn ze:
Power Supply 145 watt MicroATX 31,00
Power Supply 180 watt MicroATX P4 (D500) 32,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op zaterdag 18 mei 2002 12:18 schreef ferdivdw het volgende:

[..]

Ze hebben er twee, er staat alleen wel weinig info bij.
Dit zijn ze:
Power Supply 145 watt MicroATX 31,00
Power Supply 180 watt MicroATX P4 (D500) 32,00
Ja ik vraag me toch af hoe die er precies uit zien... afmetingen enzo.

gelukkig heb ik al een kleine voeding, maar goed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is die 90 watt voeding nu gekocht? Ik heb de inkoopactie gemist *^&%^%*&%*& en dan ga ik hem nu maar zelf halen.

Indien er één over is houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
www.equa.nl ofzo (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Als ik twee stukken geverfd plexiglas op elkaar wil lijmen, gaat de verf er dan vanaf of denken jullie dat het blijft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Ik denk datde verf er af gaat, er hecht bijna niks op plexiglas.
Of eerst opschuren met fijn schuurpapier, en dan spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
bah, er doemen nu steeds meer problemen op voor het maken van mijn case :'(

da's irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 20 mei 2002 01:30 schreef SEFje het volgende:
bah, er doemen nu steeds meer problemen op voor het maken van mijn case :'(

da's irritant.
Ik ben ook begonnen aan het bouwen, en het lukt me vrij aardig om het ontwerp aan te houden. Ik heb de slimline CD in gefreest, het GFX LCD ingefreest, de sokkel in elkaar, en het begint al wat teworden.
Als je hulp/tips nodig hebt, mail maar.

Enne, ik heb nog een extra bordje besteld, want dat car-verhaal is wel :9~. En laat ik nou nog een actief-gescheiden 6weg carstereo op zolder hebben staan.... (paste niet in mijn huidige auto, dus die had ik even in opslag, voor m'n volgende auto).
Dat zit allemaal op een MDFplaat geschroeft, dus het is een kwestie van bordje, DVD player, HDD, voeding en klein TFT'tje er bijschroeven en 1.100Watt DivX/MP3 in de auto!!!
:P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:09

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Eigenlijk vind ik deze mooier :)
Afbeeldingslocatie: http://www.caseoutlet.com/case/checkercube/images/checkercub-black-147-s.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.caseoutlet.com/case/checkercube/images/checkercub-red-147-s.jpg
www.caseoutlet.com :) Alu kastje :9~ Zelfde als voor de Shuttle SS-serie gebruikt wordt. Kost $115,- / stuk :( Maar met 20+ moet ie toch best goedkoop worden en je hebt geen slimline cd-rom/dvd nodig :)

edit:

Net ff die gasten gemailed of we korting zouden kunnen krijgen bij 20-30 stuks en wat de verzendkosten gaan worden :)

Miscchien weer iets voor een volgende inkoopactie ?

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een touchscreen of iets dergelijks wil gaan gebruiken hier is jullie grote voorbeeld.

http://koreamod.com/ttboard/ttboard.cgi?category=&search_method=&search_mode=&search_word=&act=view&code=57&bname=GALLERY&page=1&SearchBlock=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je maakt hem echt a la playstation 2 styl.

http://koreamod.com/ttboard/ttboard.cgi?category=&search_method=&search_mode=&search_word=&act=view&code=53&bname=GALLERY&page=1&SearchBlock=1

Wat mij wel op een wappie id brengt, als hij gewoon alleen een doorzichtig omhulsel van een ps2 heeft gekocht, ofzou hij deze echt zelf gemaakt hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijgt deze Koreaanse site vandaag eopvallend veel hits uit Nederland!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:09

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op maandag 20 mei 2002 15:41 schreef Hermanvh het volgende:
Eigenlijk vind ik deze mooier :)
[afbeelding][afbeelding]
www.caseoutlet.com :) Alu kastje :9~ Zelfde als voor de Shuttle SS-serie gebruikt wordt. Kost $115,- / stuk :( Maar met 20+ moet ie toch best goedkoop worden en je hebt geen slimline cd-rom/dvd nodig :)

edit:

Net ff die gasten gemailed of we korting zouden kunnen krijgen bij 20-30 stuks en wat de verzendkosten gaan worden :)

Miscchien weer iets voor een volgende inkoopactie ?
Ik ben alvast een topic over een mogelijke inkoopactie begonnen voor de mogelijke geinteresseerden:
[topic=500457/1]

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Epsilon,

hoe staat het ervoor met de voedingen? Zijn ze al besteld? Wanneer krijg je ze binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Morgen de MoBo'tjes, en idd wanneer komt de voeding?
Deze week nog? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 10:18 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Jah maar als je nog wat beter kijkt dan zie je dat er maar 4 pinnetjes gebruikt worden (ik vermoed voor voeding). Ik denk dat je deze wel kan gebruiken. Ik heb in ieder geval wel interesse!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.barada.ca/MVC-009S.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 21 mei 2002 11:50 schreef DRaakje het volgende:

[..]

Jah maar als je nog wat beter kijkt dan zie je dat er maar 4 pinnetjes gebruikt worden (ik vermoed voor voeding).

[afbeelding]
of om dat slot op bezet te zetten..... heb btw al weken geleden naar die Mick Lui gemaild maar nog niets gehoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 21 mei 2002 11:52 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

of om dat slot op bezet te zetten..... heb btw al weken geleden naar die Mick Lui gemaild maar nog niets gehoord.....
What's in a name?????

edit:
he, Spyro, ik heb je net op je hotmail een meeltje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 10:19

almightyarjen

When does the hurting stop?

Voor degenen die alleen in deze post rondhangen; als je nog interesse in een PCI riser hebt, meld dat dan hier (interesse peiling voor PCI risers) ff. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 21 mei 2002 12:00 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

edit:
he, Spyro, ik heb je net op je hotmail een meeltje gestuurd
you've got new mail :)
Op dinsdag 21 mei 2002 12:06 schreef almightyarjen het volgende:
Voor degenen die alleen in deze post rondhangen; als je nog interesse in een PCI riser hebt, meld dat dan hier (interesse peiling voor PCI risers) ff. :)
ik heb m'n interesse gemeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

He Epsilon , weet je al de bestel/leverdatum van die 90Watt voedingtjes?
Ik ben niet ongeduldig hoor, helemaal niet. ALS HET MAAR OPSCHIET!!! >:)
Hopelijk morgen het MoBo'tje, dan in het weekeind afbouwen :)

edit:
had eerst Spyro staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[even een schopje]

Epsillon kun je ook een overzichtje produceren met de mensen die op dit moment betaalt hebben. Als het goed is zou ik daar bij moeten staan..... (Marco Boon - BlackHawk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

SEFje heeft er al een, en ik heb hem gezien, ze zijn :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1254830513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 23 mei 2002 20:34 schreef Bart_Banaan het volgende:
SEFje heeft er al een, en ik heb hem gezien, ze zijn :9~
vooral erg lekker klein....... Kan niet wachten tot ik m heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand MrR? hij heeft 1 post geen e-mail en post een serie erg geile cases... ik wil deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2054555628

iemand een idee wie wat waar? ben al lang aan het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Geen idee, maar is wel erg strak... Ben benieuwd of hier wel een VIA Eden inpast....... En de voeding... extern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

De voedingen zijn besteld en ik heb bevestiging gekregen. Waarschijnlijk zullen ze dan begin volgende week aankomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 11:24 schreef epsilon het volgende:
De voedingen zijn besteld en ik heb bevestiging gekregen. Waarschijnlijk zullen ze dan begin volgende week aankomen :).
Jippie! Hoi! Joehoe!

Maar zijn ze door Equa besteld? Of kunnen ze de voedingen uit voorraad leveren? (okee ik weet het: ik wil graag alles weten ;) en ben ook vreselijk ongeduldig) maar ik graag volgende week mijn case afmaken.... omdat m'n vriendin dan een week op kamp is en ik dan wat meer tijd heb...

en Tilburg was het toch? Kom ik m lekker halen... scheelt weer een dag of twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 22:56

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Zijn er nog mensen bezig met een Passieve koeling van de CPU. ik had ook ff de hoop dat er een NORDbrigeSINK op zou passen maar dus NIET of toch WEL heb bij de CTW een heatsink van zalman gezien DEZE die me wel aansprak maar kan hij ook genoeg koelen ben niet bang dat i niet past. :7 iemand een IDEE!!!. dingetje kost maar 6 Euro + nog iets wat je wil hebbe = cadeaubon.

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 11:17 schreef Hiro Shima het volgende:
kent iemand MrR? hij heeft 1 post geen e-mail en post een serie erg geile cases... ik wil deze:
[afbeelding]

iemand een idee wie wat waar? ben al lang aan het zoeken
Ben er enige tijd mee bezig geweest om meer info los te peuteren bij het bedrijf wat deze "book size pc" oplossingen leverd. Conclusie: geen losse verkoop cases en behoorlijk aan de dure kant. Er zit ook een leverancier in Nederland. Misshien dat er mensen zijn die beter kunnen onderhandelen :P, het is de moeite waard zou ik zeggen. Ze leveren zelfs slimeline dvd-spelers.

veel succes ermee : http://www.linden-computech.com/booksizepclist.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Uit de usersmanual die bij het bordje zit :

Het Via Epia mini ITX mainboard is er in twee uitvoeringen:
'an embedded VIA Eden processor' OR 'VIA C3 E-series processor'.

In het boekje staat dat de VIA C3 E-series processor WEL een kleine fan nodig heeft om de werking te garanderen, en de VIA Eden processor 'features a fanless design'

Wij heben het bordje MET de VIA C3 E-series processor, dus hebben WEL een fannetje nodig.

Let daar wel even op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op zaterdag 25 mei 2002 10:33 schreef Bart_Banaan het volgende:
Uit de usersmanual die bij het bordje zit :

Het Via Epia mini ITX mainboard is er in twee uitvoeringen:
'an embedded VIA Eden processor' OR 'VIA C3 E-series processor'.

In het boekje staat dat de VIA C3 E-series processor WEL een kleine fan nodig heeft om de werking te garanderen, en de VIA Eden processor 'features a fanless design'

Wij heben het bordje MET de VIA C3 E-series processor, dus hebben WEL een fannetje nodig.

Let daar wel even op!!!
deja-vu, maar dan in ander topic

dit is allang bekend, maar je kan deze proc makkelijk zonder fan draaien. Alleen is een grote heatsink dan meer dan gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf maar een minivoeding bestel deze dus

[Item # 1]
1 x 6207631 subtotaal = ? 31.00
Power Supply 145 watt MicroATX

-----------------------------------------------------

Totaal-overzicht van deze bestelling

Subtotaal 1 product = ? 31.00
Opsturen met PTT/TNT pakket dienst onder rembours (EURO 5,- extra) = ? 5.00
--------------------------------
Totaal te betalen bedrag = ? 36.00

Hartelijk dank voor uw bestelling bij CompTech World !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zondag 26 mei 2002 20:40 schreef rene43 het volgende:
heb zelf maar een minivoeding bestel deze dus

[Item # 1]
1 x 6207631 subtotaal = ? 31.00
Power Supply 145 watt MicroATX

Totaal-overzicht van deze bestelling

Subtotaal 1 product = ? 31.00
Opsturen met PTT/TNT pakket dienst onder rembours (EURO 5,- extra) = ? 5.00
--------------------------------
Totaal te betalen bedrag = ? 36.00

Hartelijk dank voor uw bestelling bij CompTech World !
Zullen ze morgenochtend wel raar kijken, opeens allemaal bestellingen voor miniATX voedingen. Ik heb 'm nl. ook vandaag besteld, voor m'n tweede MoBo'tje
(maar dan tegen vooruitbetaling: ik stuur de twee kadobonnen samen met 1 euro, en dan sturen zij de voeding)
Wel leuk; een voeding voor 1 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 26 mei 2002 20:59 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Zullen ze morgenochtend wel raar kijken, opeens allemaal bestellingen voor miniATX voedingen. Ik heb 'm nl. ook vandaag besteld, voor m'n tweede MoBo'tje
(maar dan tegen vooruitbetaling: ik stuur de twee kadobonnen samen met 1 euro, en dan sturen zij de voeding)
Wel leuk; een voeding voor 1 euro!
Heb je 2 mobo's besteld? En je hebt ook al die andere plexi kast. Waar laat je in godsnaam al die computers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Die tweede wordt m'n zomer project: in de auto, 6-weg actief gescheiden DVD/DivX/MP3 combinatie, met 1100 watt en DivX aan in de file!!! verstekers/actief filter/etc... had ik al, maar pastte niet in mijn huidige auto 8-)
Dus als deze auto vervangen wordt (nog een maandje of twee) dan koop ik er een waar wel alles in past!!
* Bart_Banaan denkt met 11 speakers, elk met hun eigen versterker ----> oren weg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook ff een voeding besteld voor in de auto van 12 naar 220 volt bij 150 watt, we gaan naar zwiterland met de auto leuk voor de kinderen mp3 + avi kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 26 mei 2002 22:28 schreef rene43 het volgende:
heb ook ff een voeding besteld voor in de auto van 12 naar 220 volt bij 150 watt, we gaan naar zwiterland met de auto leuk voor de kinderen mp3 + avi kijken.
kinderen laten rijden en zelf achterin gaan zitten kijken ;)

edit: in die procase zit een adapter die van 12V DC de compu kan voeden (ATX voedingstekker + molex komen eruit) is dat niet wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan wel een is 18 jaar de andere 15 pacman op de achterbank

edit: in die procase zit een adapter die van 12V DC de compu kan voeden (ATX voedingstekker + molex komen eruit) is dat niet wat voor je?

weet ik niet heb nog geen kast de rest heb ik wel ligen hier.wat kost i die kast dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Die kast kost geloof ik een euro of 70 via een inkoopactie:
[topic=483981]

Kun je die voeding gewoon aansluiten op de 12 V van je auto, geen omzetverliezen... alleen ff kijken of je die 12V DC van je auto een beetje moet stabiliseren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat de voeding te licht is maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 09:40 schreef rene43 het volgende:
denk dat de voeding te licht is maar bedankt voor de tip.
Dat valt wel mee, maar de 12v uit je auto accu is alles behalve stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Al een pakje gehad epsilon ?
Komt mooi uit dat de voedingen deze week ergens komen, want het bordje komt ook morgen of overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 27 mei 2002 22:22 schreef Devil het volgende:
Al een pakje gehad epsilon ?
Komt mooi uit dat de voedingen deze week ergens komen, want het bordje komt ook morgen of overmorgen.
Een dag later, zelfde vraag? Zijn ze er al Epsilon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:23 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Don't push him............

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EPSILON!!!!!!!!!! Ik wil graag mijn voeding... :) :) :)

want dan kan ik eindelijk mijn VIA Eden gaan installeren....case bijna klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een scsi kabel kapot ff mijn bon gebruikt, kan die kabel hier in eindhoven niet koopen voor mij mijn brander.
50 pens scsi 2 die brander is 1,5 jaar, zijn ze daar mee gestopt dan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef rene43 het volgende:
had een scsi kabel kapot ff mijn bon gebruikt, kan die kabel hier in eindhoven niet koopen voor mij mijn brander.
50 pens scsi 2 die brander is 1,5 jaar, zijn ze daar mee gestopt dan?.
:?

Ow na ff lezen:
een 50 pins kabel SCSI2: kijk ff bij CTW (www.comptechworld.com) die hebben veel kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
[topic=508935]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01 08:13
Zijn de voedingen al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 29 mei 2002 10:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

EPSILON!!!!!!!!!! Ik wil graag mijn voeding... :) :) :)

want dan kan ik eindelijk mijn VIA Eden gaan installeren....case bijna klaar
Ikke ook, need de powersupply!!! Epsilon wake up!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog nieuws wat betreft de voedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op vrijdag 31 mei 2002 15:29 schreef lennardV het volgende:
is er nog nieuws wat betreft de voedingen?
Vandaag weer niks gehoord van Epsilon, Martijn check je mail, en laat ons ff weten hoever je bent met de ontvangst en verzending naar ons......

We worden nu een beetje onrustig, we horen je niet meer.
Toch niet op vakantie :? :?

* Bart_Banaan denkt dat Epsilon zijn dikke portemonee showt aan schone juffrouwen in de disco.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op zondag 02 juni 2002 00:28 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Vandaag weer niks gehoord van Epsilon, Martijn check je mail, en laat ons ff weten hoever je bent met de ontvangst en verzending naar ons......

We worden nu een beetje onrustig, we horen je niet meer.
Toch niet op vakantie :? :?

* Bart_Banaan denkt dat Epsilon zijn dikke portemonee showt aan schone juffrouwen in de disco.....
Iemand met 3000+ posts?

Ik denk dat-ie eerder van het goede weer in Nederland aan het genieten is... volgens mij wacht equa.nl nog steeds op die voedingen of epsilon zelf neemt het allemaal niet zo serieus, maar ik neem aan dat hij even graag zijn voeding wil hebben als jullie...

... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Tja. is wel jammer dat het wat langer duurt.... kan nu mijn systeem niet afbouwen.... dat is echt zo goed als klaar nu.... maargoed wel zullen na het weekend wel meer van hem horen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

ff reageren over de voedingen : (andere topic staat dit ook, is copy/paste)

Ik heb van iedereen geld binnen, dus iedereen krijgt een voeding :). Ik bel maandag of dinsdag (ligt eraan of ze open zijn) hoe het zit met de bestelling enzo.

Ik post het wel als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op zondag 02 juni 2002 02:33 schreef SEFje het volgende:

[..]

Iemand met 3000+ posts? ==> :*

Ik denk dat-ie eerder van het goede weer in Nederland aan het genieten is... volgens mij wacht equa.nl nog steeds op die voedingen of epsilon zelf neemt het allemaal niet zo serieus, maar ik neem aan dat hij even graag zijn voeding wil hebben als jullie...

... (8>
Ik zat in een hok van 30 graden met mijn comp (heb lan gehad 8-)) dus mijn koeling is op de proef gestelt. Ik ben er dus niet vandoor met jullie geld.

En btw, je hebt mijn adres voor de zekerheid gekregen. Het moet nou eenmaal in goed vertrouwen, anders werkt het niet. Jammer genoeg zijn hier minder plezierige ervaring mee heb ik gehoort van devil :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 02 juni 2002 15:30 schreef epsilon het volgende:
ff reageren over de voedingen : (andere topic staat dit ook, is copy/paste)

Ik heb van iedereen geld binnen, dus iedereen krijgt een voeding :). Ik bel maandag of dinsdag (ligt eraan of ze open zijn) hoe het zit met de bestelling enzo.

Ik post het wel als ik meer weet.
Epsilon, goed dat je wat van je laat horen....

kun je Equa niet ene beetje onder druk zetten??? Vorige week zouden ze er al zijn ?!? Opzich leuk dat het zow at goedkoper kan, maar het duurt een beetje lang.... en ik heb niet zoveel geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn minipc ook af hier een pic
is mijn eerste keer dat ik dit doe.
had alleen een groote voeding maar hij past er in.
http://217.125.88.228/upload/images/832.jpg
http://217.125.88.228/upload/images/833.jpg
http://217.125.88.228/upload/images/834.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 04 juni 2002 10:58 schreef rene43 het volgende:
heb mijn minipc ook af hier een pic
is mijn eerste keer dat ik dit doe.
had alleen een groote voeding maar hij past er in.
http://217.125.88.228/upload/images/832.jpg
http://217.125.88.228/upload/images/833.jpg
http://217.125.88.228/upload/images/834.jpg
ze doen t niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 04 juni 2002 11:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

ze doen t niet :'(
same here :'(

Ik wil casemods zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 04 juni 2002 11:55 schreef SEFje het volgende:

[..]

same here :'(

Ik wil casemods zien >:)
check het volgende topic:
[topic=514200]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Ik heb equa gebeld, en de bestelling is gewoon doorgekomen, en zou vandaag worden verstuurd. Waarschijnlijk komt het dus morgen of overmorgen binne.

Ik vind wel dat ze een bevestigingsmailtje hadden mogen versturen, maar ok, nu is het ook opgelost.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.