Hier komt dan reply nummer 100...
Dat is wel een klein voedinkje ja, en die slim line CD ROMS zijn echt kleiner dan je zou denken.
Dat is wel een klein voedinkje ja, en die slim line CD ROMS zijn echt kleiner dan je zou denken.
Verwijderd
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
mail mij nou maarOp zaterdag 27 april 2002 18:17 schreef Nicap het volgende:
Is deze voeding nog wat?
http://www.directron.com/1215a.html
kost weinig(als de verzendkosten niet teveel zijn). Hij is alleen niet zo klein als die van epsilon.
Kijk eens in de winkel van stuut en bruin! Daar heb ik ook mooie draaiknoppen vandaanOp dinsdag 23 april 2002 14:38 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Iemand een idee waar je "stylish" drukknoppen kan krijgen,in alu style, liefts met verlichting zoals:
[afbeelding]
heb conrad al bezocht maar daar kan ik niet echt iets vinden
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Verwijderd
Maak het van PLEXIGLASOp zondag 28 april 2002 17:08 schreef BlackHawk het volgende:
Ik ga ook een kast maken van hout (MDF).
De binnenmaten zijn 20cm hoog, 20cm diep en 15 cm breed.
Iemand nog suggesties??
het probleem is geldOp zondag 28 april 2002 18:59 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Maak het van PLEXIGLAS![]()
![]()
!!!
Het is een mooi ontwerp, dus......
Waarom die casefans? Ik weet niet wat voorn hardware je allemaal in die kast stopt, maar 2 x 80mm is echt overkill voor een VIA C3 systeem IMHO.Op zondag 28 april 2002 17:08 schreef BlackHawk het volgende:
Ik ga ook een kast maken van hout (MDF).
De binnenmaten zijn 20cm hoog, 20cm diep en 15 cm breed.
Dit zijn de plaatjes gemaakt met visio.
Achterkant
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Bovenkant
[afbeelding]
Het is de bedoeling dat de lucht door de ventilatiegaten aan de voor- en achterzijde wordt aangezogen en dan door de 2 enermax casefans weer naar buiten gaat.
Ik heb alleen de UTP aansluiting nodig. De rest doe ik toch niks mee.
Iemand nog suggesties??
hij maakt er een verwarming vanOp zondag 28 april 2002 19:25 schreef SEFje het volgende:
[..]
Waarom die casefans? Ik weet niet wat voorn hardware je allemaal in die kast stopt, maar 2 x 80mm is echt overkill voor een VIA C3 systeem IMHO.
Aangezien alle specs overeenkomen met de voeding die ik nu heb kun je dus kijken naar de pics die ik er van gemaakt heb, ze staan onderaan page 4 @ 25 posts/pageOp zondag 28 april 2002 19:23 schreef epsilon het volgende:
[..]
het probleem is geld
jij weet hoe duur een kast van plexi is.....
Voor de mensen die een voeding hebben bestelt bij mij:
Maar even over de voeding:
Nicap wees op iets waar ik eerlijk gezegt gewoon niet over nagedacht heb. Dat is het feit dat er misschien BTW over betaalt moet worden. Is dit het geval, lijkt het me niet slim om de aktie door te laten gaan omdat het dan wel erg duur wordt.
Moch het zo zijn dat er BTW over betaalt gaat worden, heb ik eventueel wel een alternatief gevonden.
1. Dit betreft een normale standaatd ATX voeding inclusief alle spanningen die hierbij aanwezig doenen te zijn.
2. De afmetingern van deze voeding zijn 125 x 49 x 100mm
3. Nadere specificaties aangaande de ventilator van deze voeding kan ik u helaas niet verschaffen m.u.v de afmeting hiervan. De diameter van deze ventilator bedraagt 40mm
4. Specifiacaties over spanningen en stromen volgens de fabrikant bedragen +3.3V 9A, +5V 10A, +12V 1.5A, -12V 0.2A, +5V sb 0.8A met een maximum van 90 Watt
Lijkt me dus een mooie voeding als alternatief.
de prijs is 23 euro Excl btw en verzendkosten.
Ik ga me lijst bijwerken met mensen die meedoen en afvallen want er zijn er een paar afgevallen. Ik zal iedereen melen die meedoet. Misschien willen mensne die voeding wel liever als de eerst voorgestelde voeding.
Het voordeel is wel is dat ze per stuk verkocht worden.
Jullie horen nog van mij
volgens mij is het die ookOp zondag 28 april 2002 19:35 schreef SEFje het volgende:
[..]
Aangezien alle specs overeenkomen met de voeding die ik nu heb kun je dus kijken naar de pics die ik er van gemaakt heb, ze staan onderaan page 4 @ 25 posts/page
staat er een type nummer op?Op zondag 28 april 2002 19:39 schreef SEFje het volgende:
mja, moet wel.
ik zou er nog wel wat betere pics van willen maken, maar mijn computer werkt ff niet je moet je die voeding je zo voorbeelden (denk ik):
even lang en breed als een floppy, en iets hoger dan een CD drive.
Verwijderd
Heb je daar toevallig een plaatje van.Op zondag 28 april 2002 19:23 schreef epsilon het volgende:
2. De afmetingern van deze voeding zijn 125 x 49 x 100mm
Ik laat ze draaien op een laag toerental. Het is vooral voor de looks.Op zondag 28 april 2002 19:25 schreef SEFje het volgende:
Waarom die casefans? Ik weet niet wat voorn hardware je allemaal in die kast stopt, maar 2 x 80mm is echt overkill voor een VIA C3 systeem IMHO.
heheOp zondag 28 april 2002 19:47 schreef SEFje het volgende:
Enhance Electronics co. LTD. Model No. SFX01209F 90 Watts Power Supply
heb je daar wat aan? Anders zou ik niet weten waar ik zou moeten kijken...
ROFL: S/N: EO 00000013
wow, dit is een collector's item
Edit: typo
Edit2: lekker IRC gotten met epsilon
Verwijderd
uit het profile van epsilon:
tilburd klopt idd nieOp zondag 28 april 2002 19:55 schreef SEFje het volgende:
Het vervelende daar dus van is dat hij per 10 gekocht dient te worden en is als zodanig dus niet echt makkelijk in de omgang.
Als je inderdaad nog btw daarover moet gaan betalen betekent dat een forse prijsstijging
Ik denk dus dat epsilon het ook niet weet.
Offtopic:
[..]
dat klopt niet of wel?
enne... wat is de url van de OCE irc channel?
Verwijderd
www.equa.nlOp zondag 28 april 2002 20:02 schreef ferdivdw het volgende:
Maar waar is die alternatieve voeding van 90Watt voor 23,- excl te koop dan of heb je typenummer of wat dan ook???
Nou ja, je zou natuurlijk altijd nog korting kunnen krijgen en je deelt toch de verzendkosten?Op zondag 28 april 2002 20:14 schreef epsilon het volgende:
[..]
www.equa.nl
daar kan je hem kopen
nou je het zegt, misschien is het wel slimmer om geen inkoopaktie te houden. Het prijsverschil is maar 4 euro ofzo.
yup zowiesoOp zondag 28 april 2002 20:15 schreef SEFje het volgende:
[..]
Nou ja, je zou natuurlijk altijd nog korting kunnen krijgen en je deelt toch de verzendkosten?
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik vind 'm nog een beetje groot, bijna 30x30x7cm, wel mooi laag, maar het bordje is 17x17, dus blijft er erg veel ongebruikte ruimte over. Er zit in al die ruimte niet eens een Fdd.Op maandag 29 april 2002 10:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Prijzen:
witte case 58 euro
zwarte case 61 euro
EXL BTW!! Verzendkosten 13 Euro.
Nu al 20 geinteresseerden voor 10 samples.. KUT...
Ik vind het zelf iets te duur. Laat hier ff wat weten als je m wil hebben....
meer info over deze kast:
http://www.procase.com.tw/minicase.htm
Dus:Op maandag 29 april 2002 10:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Prijzen:
witte case 58 euro
zwarte case 61 euro
Wow, je koopt iets van 800Mhz, en je krijgt de performance van een 233Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef Bart_Banaan het volgende:
De benchmarks van mijn C3-800 :
[afbeelding]
met het geluid van een 386-25Op maandag 29 april 2002 12:01 schreef LeonM het volgende:
[..]
Wow, je koopt iets van 800Mhz, en je krijgt de performance van een 233
Heb jij zelf DivX films om erop te testen? Anders kan ik je er wel een lenen (als je uberhaubt mee wil doen aan zoiets).Op maandag 29 april 2002 12:06 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
met het geluid van een 386-25
De andere benchmarks zijn iets beter (iets, niet veel)
Heb deze info ook voor jullie :
[afbeelding]
nee, dit is niet "het alternatief" waar epsilon het over heeft.Op maandag 29 april 2002 09:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Epsilon
ik ben op zich nog steeds voor die eerste voeding. BTW eroverheen: + 19% (ongeveer toch) maakt mij niet zoveel uit..... Gaat mij vooral om de afmetingen....
en die alternatieve voeding waar we het over hebben, is dat deze:
[afbeelding]
graag ff duidelijkespecs van een evt alternatief... dan kan ik weer verder met de tekeningen van mijn custom case....
Ik heb DivX Codec 5 gedownload met DivX player 2.0 Alpha. En ik heb 't filmpje 'the hunt' gedownload.Op maandag 29 april 2002 12:12 schreef SEFje het volgende:
[..]
Heb jij zelf DivX films om erop te testen? Anders kan ik je er wel een lenen (als je uberhaubt mee wil doen aan zoiets).
[..]
Hey dat klinkt best goed, en bevestigd eigenlijk ook best wel dat het prima te gebruiken is voor DivX.Op maandag 29 april 2002 12:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik heb DivX Codec 5 gedownload met DivX player 2.0 Alpha. En ik heb 't filmpje 'the hunt' gedownload.
Als je een ander filmpje wil weten, moet je dat ff posten, dan kan ik 'm downloaden en testen.
'De Hunt' filmpje wordt op 800 x 600 vloeiend afgespeeld.
Bij grotere resolutie *1024 x 768 en 1200 x 1024 * stottert 't, en bij 1600 x1200 lijkt 't een slide-show.
TV heeft iets van 320 x 240, dus dat is zeker vloeiend.
Op mijn MoBo zit 256MB geheugen wv 32MB shared mem voor de onboard S3/grapics.
Dit is goed nieuws. Een Tv is BTW 512x384, maar maar dat moet hij natuurlijk ook kunnen draaien.Op maandag 29 april 2002 12:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik heb DivX Codec 5 gedownload met DivX player 2.0 Alpha. En ik heb 't filmpje 'the hunt' gedownload.
Als je een ander filmpje wil weten, moet je dat ff posten, dan kan ik 'm downloaden en testen.
'De Hunt' filmpje wordt op 800 x 600 vloeiend afgespeeld.
Bij grotere resolutie *1024 x 768 en 1200 x 1024 * stottert 't, en bij 1600 x1200 lijkt 't een slide-show.
TV heeft iets van 320 x 240, dus dat is zeker vloeiend.
Op mijn MoBo zit 256MB geheugen wv 32MB shared mem voor de onboard S3/grapics.
ik betwijfel of er btw over betaalt moet worden moet ik zeggen, omdat ik bij memo systems (reseller van chieftec zooi) mini ATX voedingen kon bestellen (hadden ze niet op vooraad) voor 32euro. Ook 150wattOp maandag 29 april 2002 09:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Epsilon
ik ben op zich nog steeds voor die eerste voeding. BTW eroverheen: + 19% (ongeveer toch) maakt mij niet zoveel uit..... Gaat mij vooral om de afmetingen....
en die alternatieve voeding waar we het over hebben, is dat deze:
[afbeelding]
graag ff duidelijkespecs van een evt alternatief... dan kan ik weer verder met de tekeningen van mijn custom case....
Verwijderd
dat is nog es een ideeOp maandag 29 april 2002 15:49 schreef Coppermine het volgende:
Denk je dat je met zo'n C3 Raw AVI kan cappen (702x576)?
Dat zou wel mooi zijn, grote schijf erin, leadtek tvkaartje, en je hebt een digitale VCR.
Gewoon 's avonds laten omzetten naar Divx. En branden op cd.
Verwijderd
EpsilonOp maandag 29 april 2002 09:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Epsilon
Vrijdag??? Dat is eerder dan 15mei!!!Op maandag 29 april 2002 19:09 schreef Crazyhorse het volgende:
Die Procase Zwart ziet er toch best wel gelikt uit. Ik heb zelf nog een A-open H300A m-atx kast liggen maar de procase lijkt me mooier om weg te zetten.
Alternate Nederland krijgt schijnbaar a.s. vrijdag de VIA moederbordjes met CPU binnen.
Ze zijn wel duurder schijnbaar. Hun zitten op EUR 155,-Op maandag 29 april 2002 19:30 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Vrijdag??? Dat is eerder dan 15mei!!!
dude... wait... what...
Verwijderd
Put me down for a white-oneOp maandag 29 april 2002 10:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Prijzen:
witte case 58 euro
zwarte case 61 euro
???? wij op 156,=Op maandag 29 april 2002 19:31 schreef Crazyhorse het volgende:
[..]
Ze zijn wel duurder schijnbaar. Hun zitten op EUR 155,-
151 toch????Op maandag 29 april 2002 19:58 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
???? wij op 156,=![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Heee, kop dicht.............Op maandag 29 april 2002 19:04 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik ga toch liever voor die 2e voeding van hem.
Verwijderd
Ik ben ZEKER geinteresseerd in een zwarte procase!!!Op maandag 29 april 2002 10:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
PROCASE UPDATE
[afbeelding]
Kreeg net een mailtje van de importeur dat je een sample kan bestellen![]()
Dat heb ik maar ff gedaan onder voorbehoud van de prijs want die stond er natuurlijk niet bij. Er waren 10 samples die volgende week binnenkomen, dus hoop dat ik m dan heb, kan ik iedereen van wat pics voorzien. De rest (200 witte en 100 zwarte) zijn begin juni leverbaar... Als ik m koop is dat vooral voor de voeding, de backplate etc.
Als ik wat meer weet over de prijs dan post ik het ff..
Waaaar heb jij die info vandaan???? EN is het zeker???Op maandag 29 april 2002 19:09 schreef Crazyhorse het volgende:
Alternate Nederland krijgt schijnbaar a.s. vrijdag de VIA moederbordjes met CPU binnen.
Ik had Alternate Duitsland gemaild met de vraag of ze het ook naar NL verstuurden. Hun hebben het doorgegeven aan NL en die zeiden dat ze het speciaal voor me in Duitsland konden bestellen en een uur later mailden ze weer terug dat ze ze a.s. vrijdag op voorraad gingen krijgen.Op dinsdag 30 april 2002 02:43 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Waaaar heb jij die info vandaan???? EN is het zeker???
Verwijderd
Ik heb net nog ff gemaild of het op voorraad kwam voor hun standaard assortiment of voor mij. Ik neem aan voor het assortiment want ik had nog niet eens toestemming gegeven om ze voor mij te bestellen.Op dinsdag 30 april 2002 10:59 schreef Dwaashaas het volgende:
Hmm dan kunnen we ze net zo goed in Nl halen, als iemand dan rijd bijv en ze met 50 stuks inkoop krijgen we misschien nog wel een beetje korting,dan hebben we ze wel eerder en misschien voor dezelfde prijs ook, misschien 5 euro duurder, maar dat maakt nix uit.
Verwijderd
Ben ervoor om wel ff met zijn allen in te kopen ivm korting... Als we er 50 bestellen moet er toch wel een eurotientje afkunnen????Op dinsdag 30 april 2002 12:52 schreef pietervl het volgende:
Alleen nu jammer dat die kastjes weer zo lang duren, maar spyro nog bedankt voor alle moeite ???????
Verwijderd
jah, in hengeloOp maandag 29 april 2002 20:31 schreef Nicap het volgende:
Epsilon? Waar kon je die eerste voedingen nou vandaan halen? Ik ben de weg ff kwijt volgens mij. Ik dacht dat je die dingen in de US moest bestellen. Maar nu begin ik te twijfelen. Iets van hengelo klinkt me ook bekend in de oren. Dus als die BTW er bij in zit ga ik ook voor de eerste voeding. Die is lekker klein.
Over het mobo: het lijkt me wel zo netjes om dit gewoon ff met super_vegeta te overleggen. Hij is immers degene die dit allemaal begonnen is, alleen is hij nu op vakantie...Op dinsdag 30 april 2002 16:03 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Ben ervoor om wel ff met zijn allen in te kopen ivm korting... Als we er 50 bestellen moet er toch wel een eurotientje afkunnen????
Zo niet dan ga ik vrijdag of zaterdag ff langs...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Lijkt mij wel verstandig. De meeste mensen hebben het geld ook aan hem overgemaakt....Op dinsdag 30 april 2002 17:58 schreef Skef het volgende:
[..]
Over het mobo: het lijkt me wel zo netjes om dit gewoon ff met super_vegeta te overleggen. Hij is immers degene die dit allemaal begonnen is, alleen is hij nu op vakantie...
Evt. kan hij de korting regelen bij alternate-nederland?
Verwijderd
ja iemand...Op dinsdag 30 april 2002 19:12 schreef Coppermine het volgende:
Hij komt pas zaterdag terug, dus heb ik weer even bedenktijd.
Maar ondertussen kan iemand hier toch wel ff een mailtje sturen of bellen naar Alternate? Iemand......
Verwijderd
Let goed op: zelf zonder ricer PCI kaart is dat NIET de maximale hoogte! De maximale hoogte wordt bepaald door je GEHEUGEN KAARTJES. Deze staan rechtop, en steken boven je MoBo uit, hoger dan de poorten!Op dinsdag 30 april 2002 16:28 schreef Dwaashaas het volgende:
Weet iemand misschien hoe hoog de maximaale hoogte is, dus die van de usb+lan of die van compoort+geluidAan de achterkant dus.
Verwijderd
Die is mooiOp dinsdag 30 april 2002 20:03 schreef Coppermine het volgende:
Ik heb trouwens nog een Slimline DVD speler gevonden, na dagen zoeken. Misschien dat jullie deze al gevonden hebben maar voor degene die hem nog niet kende.
De LG DRN-8080B.
Weet niet hoe duur die is, heb net gemaild met hun officiele dealer. Jullie horen het nog wel.
Verwijderd
Voedingen??? Huh?? Dat is Epsilon zijn HobbyOp dinsdag 30 april 2002 19:53 schreef Bart_Banaan het volgende:
Nu ff over de Spyryro_the_Dragon voedingen : Ik heb een mailtje gehad dat ik op een kleine voeding had gereageerd, maar ik weet nu absoluut niet meer welke dat was.
Dus Spyro_the_Dragon, kan je effe alles updaten, welke het voeding het nu wordt, en wie welk type nu krijgt.
Bedankt alvast, BB
Lijkt me wel handig om het via de inkoopactie te blijven doen idd.. Maar denk dat het wel handig is om er een beetje achteraan te gaan (juist deze week, jammer dat Super_vegeta erniet is) omdat ze anders weer uitverkocht zijn ofzo (beetje wat er met de inkoopactie van de Soyo barebone ook gebuerd isOp dinsdag 30 april 2002 17:58 schreef Skef het volgende:
[..]
Over het mobo: het lijkt me wel zo netjes om dit gewoon ff met super_vegeta te overleggen. Hij is immers degene die dit allemaal begonnen is, alleen is hij nu op vakantie...
Evt. kan hij de korting regelen bij alternate-nederland?
Zie je, dat bedoel ik, ik zie door de bossen de boom niet meer.Op dinsdag 30 april 2002 21:08 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Voedingen??? Huh?? Dat is Epsilon zijn Hobbydaar weet ik niets van....
Ik ga over de Procase 2677 kasten
[..]
Over de prijs, daar weet ik helaas nog niks van, omdat ik nog w8 op een antwoord op mijn mailtje mbt btw. Maar reken er maar op dat het 33 euro per voeding kost + 6 euro verzendkosten. 20 euro voor 2 dozen voedingen lijkt me namelijk vrij redelijke prijs als verzending. Datum kan ik dus nog niet prikken.Op dinsdag 30 april 2002 21:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik, ik zie door de bossen de boom niet meer.
Dus Epsilon, over welke voeding heb ik dat mailtje ontvangen, en hoe staan we er voor?
Graag ff update, met prijs, besteldatum, leverdatum etc...
Op dinsdag 30 april 2002 21:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik, ik zie door de bossen de boom niet meer.
beetje scherp blijven
En Spyro, thanks voor de moeite voor het zoeken naar een goeie en goedkope behuizing, maar ik ga zelf maar een beetje knutselen aan een aardig kasje![]()
ik ga ook zelf knutselen, animo is verder niet al te groot ook
[ Voor 24% gewijzigd door Apen-nootjes op 07-05-2008 17:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hartstikke goed dat we toch voor die eerste voeding gaan. Als het iets meer wordt dan zit ik daar niet zo mee.Op dinsdag 30 april 2002 21:50 schreef epsilon het volgende:
de prijs per voeding is WAARSCHIJNLIJK 33 euro. Daar moeten nog verzendkosten van hun naar mij bij (gedeelt) en van mij naar jullie. Reken maar op 39 euro (incl verzendkosten van hun, via mij, naar jullie . Mocht het zo zijn dat er btw over betaalt moet worden (ik betwijfel het, maar de mogelijkheid is er).
Bij SpyroOp dinsdag 30 april 2002 22:31 schreef Coppermine het volgende:
Bij wie en hoe moet ik nou zo'n mooie zwarte procase bestellen? Want als die LG een mooi prijsje heeft.....
Licht in de duisternis...Op dinsdag 30 april 2002 23:56 schreef epsilon het volgende:
* Spyro_the_Dragon duidelijkheid te scheppen over de verschillende inkoopakties die hier lopen, hier een lijstje met de verschillende personen en de verschillende namen.
Procase ophelderingOp dinsdag 30 april 2002 23:04 schreef pietervl het volgende:
[..]
Bij Spyro![]()
Is een beetje onduidelijk, hij krijgt binnenkort 10 kastjes en begin juni komen er bij de leverancier 200 binnen. Of niet??
Maar moeten we daar zelf contact voor opnemen met de leverancier???
Ohja ik wil dus nog steeds zo'n witte procase
Verwijderd
Verwijderd
Goed uitzoekwerk maar:Op woensdag 01 mei 2002 12:47 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik heb het ff opgezocht voor de mensen die de voeding van equa.nl willen hebben, het is een msi-6215.
Dit heb ik ff ingetikt bij google, en dan kom je op het bareboon systeem van msi uit en daar zit zon zelfde voeding als die vcan sefje in, dus....
http://www.servercase.com/MS6215.html
Verwijderd
ff terug lezen in het topicOp woensdag 01 mei 2002 12:50 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Goed uitzoekwerk maar:
- Wat zijn de preciese afmetingen?
- Levert deze voeding ook 3.3V ??
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq