Voedingen
Ok, ik heb een goeie impressie over de voedingen die bestelt zouden kunnen worden. Die 10 voor de 150watt voedingen, halen we bij lange na niet. Dat zijn er namelijk nog maar 3 tot nu toe. En zouden alle mensen waarvan ik nog geen mail ontvangen heb, toch die voeding nemen, dan komen we al niet aan de 10.
Het is nu dus definitief: GEEN 150watt voedingen
Wel kan je bij mij de 90 watt voedingen bestellen.
specs 90 watt voeding:
1. Dit betreft een normale standaatd ATX voeding inclusief alle spanningen die hierbij aanwezig doenen te zijn.
2. De afmetingern van deze voeding zijn 125 x 49 x 100mm
3. Nadere specificaties aangaande de ventilator van deze voeding kan ik u helaas niet verschaffen m.u.v de afmeting hiervan. De diameter van deze ventilator bedraagt 40mm
4. Specifiacaties over spanningen en stromen volgens de fabrikant bedragen +3.3V 9A, +5V 10A, +12V 1.5A, -12V 0.2A, +5V sb 0.8A met een maximum van 90 Watt
De prijs van de voeding bedraagt dan
31 euro bij 5-10 mensen (hebben er nu 5 incl mezelf), en
30 euro bij 10+ mensen. Dit ivm rebours kosten.
Bij die 30 of 31 euro moeten dan nog te verzendkosten van mij naar bestellers. Dit bedraagt 6 euro (incl verpakking blabla ed).
De mensen die een 90watt voeding willen, met de bovenstaande specs, moet even een mailtje sturen naar voeding90watt_inkoopaktie@hotmail.com.
In dat mailtje moet het volgende vermeld staan:
-Nick @ GoT
-echte naam
-straat+nr
-postcode + plaats
-aantal voedingen
we hebben nu 5 voedingen die bestelt worden, dus deze aktie gaat zeker door. Na veel ongeregeld heden, gaat deze aktie WEL door
jullie horen nog van mij