MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
ik wil graag een dd3 look-a-like, een chipset blokje en een gf4ti (4200 in mijn geval) blokje.
Verwijderd
Ik heb een reservoir bij aqua-computer.de besteld. Lijken me waterdicht genoegRick2001 schreef op 24 augustus 2002 @ 01:01:
Voor een AMD systeem met zo'n hoge vcore is dat zeker goed te noemen. Je zult zeker nog wel water beter resultaat krijgen door een radiator toe te voegen aan je systeem.
Het vinden van een fatsoendelijk reservoir wat ook echt waterdicht is blijkt ook redelijk moeilijk te zijn.
Er zit echt amper beweging in. Heb net ook even er tegenaan gedrukt met mn vingers. Er varanderd niks, dus het zal wel goed zijn. Nu nog sterkere veertjes zoeken, want ik kan nu ook niks met die Alpha.Of die veren strak genoeg zijn moet je gewoon even zelf voelen. Probeer voorzichtig de waterjacket te bewegen. Lukt dit niet of echt moeilijk, dan zit het wel redelijk goed.
Als het echt goed vast zit, dan kun je hem dus niet meer bewegen.
Edit: Ik zet em net aan btw. Omgevings temp is 24 graden en na 10 min is mn proc 32 graden. Dit onder het internetten en een mp3tje luisteren. Na een hele tijd (uren) voelt het water gewoon warm en loopt de temp op naar 39 graden. Ik zit dus iig daartussen met een rad
blokkie kunnen bestellen ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
klopt raid er komt ook goede inbreng uit je en het was niet mijn bedoeling om jouw met al je ideeen af te zeiken, alleen dat eene ideetje van je.Raid schreef op 22 augustus 2002 @ 16:13:
[...]
Krijg nou het heen en weer! als jullie denken dat ik niks kan hebben hebben jullie het mooi mis!
Ik dacht toch dat ik in topic aardig wat heb bijgedragen met de links en ideeën (niet allemaal goede maar ok). er zijn er hier zat die vragen stellen zonder zich ergens in te verdiepen! Doen jullie het op jullie manier, doe ik het op de mijne en laten we ophouden om elkaar constant af te zeiken!
Verwijderd
Dus wat ik wil is een mini lcd met de temp er op. Wie helpt ff?
Verwijderd
Hey dat doe je goed! Ik kan nooit wat vinden op die klote site van conradRaid schreef op 24 augustus 2002 @ 17:32:
Er staat er een bij conrad, kost wel 15,31E
bestelnummer 186465-89, deze is waterbestendig.
Edit: en die jij nu dus laat zien kan ik ook niet vinden.. Zal ff zoeken op die site
Verwijderd
Jah, tis gewoon een kutsiteRaid schreef op 24 augustus 2002 @ 17:42:
Bovenin bij de search heb ik gezocht op watertemperatuur meter, nu vond ik wel wat normaal heelveel behalve het goede!
Edit: Dat ding is volgens mij waterdicht, maar meet hij dan de watertemp? Dat denk ik dus niet. Maar ja, ik ben dan ook n00b op dit gebied.
[...]
Jah, tis gewoon een kutsite
zou ik mischien ook zo'n DD-3 like Imhotep
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Moet je niet bij mij zijn hoor.. Maareh, het kan vast wel.Astennu schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
Ga dus gewoon naar Halfords of een andere zaak en haal zo'n dingetje van 5 euro. Werkt goed genoeg.
Die sensor gewoon in je reservoir erbij hangen, maar natuurlijk niet zorgen dat deze de pomp raakt.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
Verwijderd
Kijk, dat moest ik ff weten. Ik wil em gewoon in mn kast hebben. Hoef hem niet de hele tijd te zien ofzo. Die temp is toch vaak hetzelfde.Rick2001 schreef op 24 augustus 2002 @ 17:52:
Ik heb gewoon zo'n digitale temperatuurmeter van Halfords. Die kan binnen en buiten temperatuur meten. Ook heb ik nog gecontroleerd met een Thermometer waar je de lichaamstemperatuur van bijv. een baby kunt opmeten om te zien of de temperatuur klopt en dat is dus het geval.
Ga dus gewoon naar Halfords of een andere zaak en haal zo'n dingetje van 5 euro. Werkt goed genoeg.
Die sensor gewoon in je reservoir erbij hangen, maar natuurlijk niet zorgen dat deze de pomp raakt.
Er zit een mini penlite bijgeleverd die voor de spanning zorgt. Er zit ook nog verlichting op.
Verwijderd
ik heb bij de blokker een buitenthermometer gehaald, en de sensor daarvan in me water gehangen, Krijg je er meteen een stoer display bij!!Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 16:45:
Hey guys, hoe meten jullie de temp van je water? Ik wil graag een temp meter er in hebben. Kan dat gewoon elke sensor zijn? Ik bedoel, hij wordt wel nat, moet ik dan nog opletten welke sensor ik haal?
Dus wat ik wil is een mini lcd met de temp er op. Wie helpt ff?
bij de halfords hebbe ze denkik meer keuze
Verwijderd
Voor 5 euro??Rick2001 schreef op 24 augustus 2002 @ 18:04:
Hier zit zelfs klitteband bij om hem te bevestigen aan bijv. je kast.
Er zit een mini penlite bijgeleverd die voor de spanning zorgt. Er zit ook nog verlichting op.
Edit: ware het niet dat het dan zondag is

Die stuur ik je als die blokjes af zijn.bart_vd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:01:
Heel mooi!
Morgen naar de sloop, even een radiatortje uit een opel vissen.
Imhotep: Zal ik alvast het geld over maken? Dan kan je gelijk mn blokje sturen zodra hij af is. K?
Zou je je gegevens kunnen geven/mailen (silentforce@hotmail.com)
Dan weet ik zeker dat ik achteraf geen gezeur krijg als die blokjes niet op tijd af zijn ofzow
Still King
ik heb btw een nick genoot van je tegen gekomen onder counterstrike
ik begin het vermoede te krijgen dat imothep eerst alles van boven naar beneden aan het lezen is
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ja hoor, dat kanAstennu schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
[...]
Jah, tis gewoon een kutsite
Je staat al op het lijstje
Still King
nee nog niet helemaal, maar wat wil je mailen danRaid schreef op 24 augustus 2002 @ 17:47:
Imhotep, heb je al nieuws over de G-force en chipsetblokjes?? Ben erg nieuwsgierig naar het ontwerp dat je gaat gebruiken, kan ik je gelijk effe mailen!
Still King
Sorry voor de vage quote.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:11:
[...]
Nou is het net of ik hem besteld heb imhotep..Die quote is een beetje vaag..
Ik hoop dat ze snel komen
Want ik heb nu lucht cooling er op omdat ik mijn DD-2 al verkocht heb
Ik heb nu seti draaien en hij is 69 c op een 1700 mhz 1.9 v
Bij burnk7 loopt i spontaan vast
Hebben jullie of imhotep nog een e-mail adress nodig ?
Zo Ja Astennu91@hotmail.com
Bijvoorbaat dank.
aangepastVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:11:
[...]
Nou is het net of ik hem besteld heb imhotep..Die quote is een beetje vaag..
Still King
gewoon een voor de lol aan hangenhelpme schreef op 25 augustus 2002 @ 01:57:
hoe doen jullie het met de cpufan1 aansluiting, want op m'n moederbord moet daar percee iets aan hangen anders wil ie niet opstarten.
Game PC
Verwijderd
Verwijderd
"Shutdown when CPU fan fail" -> Disabledhelpme schreef op 25 augustus 2002 @ 01:57:
hoe doen jullie het met de cpufan1 aansluiting, want op m'n moederbord moet daar percee iets aan hangen anders wil ie niet opstarten.
Mijn bestelling moet zo zijn Imhotep:
Jeffrey Kuypers - Blizzard - 1 DD-3
Zijn ze al leverbaar of heb je al een datum? (Sorry heb niet echt zin zoveel te gaan lezen, ben nog best gaar van de busreis
Imhotep, stuur je gegevens nou maar, ik zal echt niet gaan zeiken als het wat langer duurt dan een maand ofzo hoor, serieus, van mij zul je geen schlecht woord horen (in iedergeval niet over jou) Maaruh, serieus, stuur je gegevens zodat dat betalen in ieder geval maar gedaan is, scheelt al gauw een aantal dagen.
Bijvoorbaat dank.
Imhotep, ik zou graag ook nog een chipsetblokje erbij willen. Mijn bestelling komt er dus als volgt uit te zien:makje schreef op 18 augustus 2002 @ 18:50:
Imhotep, ik wil ook graag een GF4 waterblokje, zou je mijn bestelling dus als volgt in je 'administratie' willen wijzigen: Martin Oosterheert - Makje - 1 DD-3 - 1 GF4
alvast bedankt
Martin Oosterheert - Makje - 1 DD-3 - 1 GF4 - 1 chip
Ik lees de latste tijd niet zoveel meer over de vorderingen in de nieuwe 'batch' waterkoelblokken. Misschien tijd om eens een overzicht te maken van wat er allemaal is uitgezocht en wat er nog moet gebeuren?
Game PC
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Als ze water gekoeld zijn wel ja, anders zitten ze er bij mij al op...Als je geforce4 memory koelblokkies gaat maken.... Count me in :-)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Maar zoals het er nu uit ziet worden de CPU-blokje in september gemaakt. (nog niet helemaal duidelijk of het begin of eind september is, ligt aan de werkdruk
Dit is dus goed nieuws.
Ik laat er net zoveel maken als dat er mensen opgegeven hebben, ik hoop niet dat er na de tijd nog mensen gaan afhaken omdat ze bijvoorbeeld al iets anders gekocht hebben, anders blijf ik met een zooi koelblokjes zitten waar ik dan weer niets aan heb.

Maar over de GPU- en Chipset heb ik nog niet zo heel veel nieuws.
Wel weet ik eigenlijk zeker dat ik voor de GPU een M-ontwerp neem met daarop een plexiglasje en de aansluitingen (waarschijlijk dezelfde als op de CPU, als ik die nog kan krijgen, in ieder geval even groot) aan de zijkant.
Voor mensen die perse de aansluitingen er bovenop willen hebben, die moeten die er dan zelf in maken. dan laat ik het blokje aan de zijkant wel dicht.
Voor het blokje op de Chipset wil ik eigenlijk ook een mooi ontwerp hebben dat mooi oogt
Ook hierop komt een plexiglasje met daatin de aansluitingen, zoals die CPU-blokjes ook heeft
Hier moet ik dus nog een ontwerp voor bedenken.
maar dat zal ik van de week wel doen.
p.s. waar kan ik een plaatje hosten, dan kan ik ff laten zien hoe die GPU er ongeveer uit kot te zien.
Still King
hier kan je de plaatjes kwijt maare hoe zit het met de kosten ongeveer ?
Game PC
Hoeveel minder weet ik niet, omdat ik zo niet precies weet wat het materiaal gaat kosten.
Still King
Verwijderd
ik denk dat de "aders" dan te klein worden dus is de waterflow niet zo goed.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 01:51:
Kun je niet de cpu namaken in het klein? Voor de chipset dan..
Verwijderd
Ja, maar dat heb je ook met de GPU volgens mij. Een spiraal is natuurlijk ook prima lijkt mij..Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 07:08:
[...]
ik denk dat de "aders" dan te klein worden dus is de waterflow niet zo goed.
Als ik het CPU-blok verschaal naar 40x40 blijft er te weinig ruimte over in de aders voor een goede flow.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 13:11:
[...]
Ja, maar dat heb je ook met de GPU volgens mij. Een spiraal is natuurlijk ook prima lijkt mij..
Hoezo dat lijkt je ook bij de GPU, deze word een M-ontwerp.
Maar verder de look van de CPU
Still King
Verwijderd
zoals een aantal van jullie wel weten, staat mijn IA open van de blauwe leds, die overingens bij freezinghardware wordt bestelt. (http://forum.ccmod.com/viewtopic.php?t=84&sid=8)
Et lijkt mij natuurlijk uitermate handig om gelijk mijn waterkoeling spulletjes bij te bestellen.
Dit wordt mijn eerste waterkoeling, het is voor mijn volgende nieuwe systeem (waarschijnlijk pentium).
Wat ik nu nog kwa waterkoeling heb is mijn dd-3 waterkoelblokkie.
Ik bestel denk ik "PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (€ 2,29
)" en daarvan 2 meter.
Daarbij neem ik nog een flesje "Shine Up watertoevoeging (€6.99)"
Nog aanraders wat ik mee zal moeten bestellen?
Kep nagedacht over het waterpompje, en ik zoek gewoon de stilste boven water, en geld is niet echt een probleem.
BTW, de rad haal ik natuurlijk van de sloop, het waterresevoir haal ik van aquacomputers.de > wat zijn die mooi he .
Icm plexiglas reservoir
^Deze combo ga ik ook waarschijnlijk kopen
Verwijderd
praten we hier over dat resevoirtje van aquacomputers ?BlizzarD schreef op 27 augustus 2002 @ 15:30:
Eheim 1048 pomp schijnt stil en betrouwbaar te zijn.
Icm plexiglas reservoir
^Deze combo ga ik ook waarschijnlijk kopen
Verwijderd
Nou, ik zat te denken dat de aders in de M ook niet echt groot zouden worden. Maar ja, dat verzin ik gewoon. Jij hebt de tekeningen tenslotteImhotep schreef op 27 augustus 2002 @ 13:51:
[...]
Als ik het CPU-blok verschaal naar 40x40 blijft er te weinig ruimte over in de aders voor een goede flow.
Hoezo dat lijkt je ook bij de GPU, deze word een M-ontwerp.
Maar verder de look van de CPU
Verwijderd
Hey Thug, samen bestellen bij Aqua? Ik wil ook zo'n reservoir.. Zal ik geld naar je overmaken dan?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:28:
nadat dabit mijn topic gesloten heeft vraag ik et hier maar ff.
zoals een aantal van jullie wel weten, staat mijn IA open van de blauwe leds, die overingens bij freezinghardware wordt bestelt. (http://forum.ccmod.com/viewtopic.php?t=84&sid=8)
Et lijkt mij natuurlijk uitermate handig om gelijk mijn waterkoeling spulletjes bij te bestellen.
Dit wordt mijn eerste waterkoeling, het is voor mijn volgende nieuwe systeem (waarschijnlijk pentium).
Wat ik nu nog kwa waterkoeling heb is mijn dd-3 waterkoelblokkie.
Ik bestel denk ik "PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (€ 2,29
)" en daarvan 2 meter.
Daarbij neem ik nog een flesje "Shine Up watertoevoeging (€6.99)"
Nog aanraders wat ik mee zal moeten bestellen?
Kep nagedacht over het waterpompje, en ik zoek gewoon de stilste boven water, en geld is niet echt een probleem.
BTW, de rad haal ik natuurlijk van de sloop, het waterresevoir haal ik van aquacomputers.de > wat zijn die mooi he .
Verwijderd
owjee, ik voel aan dat nog meer mensen ongetwijfeld spulletjes willen hebben van aquacomputers.de.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:36:
[...]
Hey Thug, samen bestellen bij Aqua? Ik wil ook zo'n reservoir.. Zal ik geld naar je overmaken dan?
Hmm ff denken als ik nog wel zin heb om nog een IA te starten
Verwijderd
Please???Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:49:
[...]
owjee, ik voel aan dat nog meer mensen ongetwijfeld spulletjes willen hebben van aquacomputers.de.
Hmm ff denken als ik nog wel zin heb om nog een IA te starten![]()

Heb je mijn mail wel gehad
Count me in, als het nog kan,

[offtopic]En JA, de smilies waren in de uitverkoop
[/offtopic]
Verwijderd
Ik had dus na een paar dagen slijm aan mijn slangen en reservoir (algen ?) en ben opzoek gegaan naar een goedje dat niets met mijn temperaturen doet.
Resultaat........ Bij HORNBACH hebben ze op de tuinafdeling flesjes met ALG-STOP.
Hier moet je een dopje met dit spul op 60 liter water doen. Met andere woorden, je moet er dus maar heel weinig bij doen bij onze huis/tuin/keuken watercooling. Nu na meer dan een week draaien hiermee moet ik concluderen dat het 0 graden in temperatuur hoger geworden is en mijn slangen en reservoir gewoon normaal aanvoelen, dus geen slijmvorming meer onstaan is.
Ik kan dit spul dan ook echt adviseren voor de mensen die niet allemaal van dat dure spul willen aanschaffen zoals waterwetter etc.
Dit spul heet dus, 'ALG STOP'. Er zit 250ml in het flesje wat goed is voor 1500 liter water en kost € 4,95
Een aanrader dus.
damn,Kermit schreef op 27 augustus 2002 @ 19:06:
* Imhotep roept: [afbeelding] Imhotep
Heb je mijn mail wel gehad
Count me in, als het nog kan,ik heb de afgelopen tijd liggen
![]()
![]()
Vandaar dat ik dit topic gisteren pas zag, en er dus ruim 1,5 uur op heb zitten lezen eer ik de hele thread door was
![]()
[offtopic]En JA, de smilies waren in de uitverkoop![]()
[/offtopic]
Ik zit een halve dag niet online en ze beginnen al te schreeuwen

check je mail zou ik zeggen
Still King
Super, dat spul moet ik ook hebben, ik heb nu een mengsel van gedestileerds water met koelvloeistof 2 op 1 ongeveer.
Misschien gaan de temps nog wel verder naar beneden.
Momenteel heb ik alle fan's in mijn systeemkast uit staan, behalve 1 80mm casefan voor de flow en die van de voeding.
dus ook geen fan's op m'n radiator
mijn specs zijn
AMD Athlon 1200@1463
Vcore 1,9V
CPU-temp- stressed 44 graden
Vindt ik op zich best goed, zonder fan's
Still King
Ik gebruik ook gedestilleerd water met dus ongeveer een dopje van dat spul.
Ik gebruik ook dit spul strax in mijn watercooling:Rick2001 schreef op 28 augustus 2002 @ 00:54:
Dat is zeker redelijk te noemen.
Ik gebruik ook gedestilleerd water met dus ongeveer een dopje van dat spul.
WaterWetter Redline-Oil Coolant
Doubles the wetting ability of water
Improves heat transfer
Reduces rust, corrosion and electrolysis of all metals
Provides long term corrosion protection
Cleans and lubricates water pump seals
Prevents foaming
Reduces cavitation corrosion
Complexes with hard water to reduce scale
Zou dat gewoon samen gaan met dat alg-stop ?
Dit spul werkt wel temp ging bij oude cooling 5 c omlaag.
En hoe lang draait ie nu?Imhotep schreef op 28 augustus 2002 @ 00:38:
[...]
Super, dat spul moet ik ook hebben, ik heb nu een mengsel van gedestileerds water met koelvloeistof 2 op 1 ongeveer.
Momenteel heb ik alle fan's in mijn systeemkast uit staan, behalve 1 80mm casefan voor de flow en die van de voeding.
mijn specs zijn
AMD Athlon 1200@1463
Vcore 1,9V
Als dat zo bij mij ook is, dan laat ik die fan op m'n toekomstige
Verwijderd
hij heeft zo een uurtje of 5 gedraait.Kermit schreef op 28 augustus 2002 @ 10:14:
[...]
En hoe lang draait ie nu?
Als dat zo bij mij ook is, dan laat ik die fan op m'n toekomstigeradiator ook uit
en ik denk een uurtje met sisoft sandra Burn it (ofzow
Ik vond het ook wel netjes.
Still King
Verwijderd
Yeehaw!!Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:02:
nog een kleine update voor fewture, de (nieuwe) IA bij aquacomputer.de komt eraan, ff communiceren met aqua...
Verwijderd
Het blokje zit dus met 4 veren vast. Maar ja, dat zie je dus bijna niet. Op mn chipset zit een Zalman blokje met de std abit fan
Nu nog made by Imhotep voorop je caseVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:28:
Goed, ik heb dus ff een digicam geleend. Dus ik ff een foto maken van mn wc setup. Is ie mislukt!! Nou ja, bijna dan. Niet helemaal scherp maar wel te zien. De cam is ondertussen alweer terug dus ik kon geen nieuwe maken
[afbeelding]
Het blokje zit dus met 4 veren vast. Maar ja, dat zie je dus bijna niet. Op mn chipset zit een Zalman blokje met de std abit fanLinks zie je nog de blue clear fans van de IA van Ilja.
Still King
*LOL*Raid schreef op 28 augustus 2002 @ 19:57:
Imhotep, maak een logo voor je WC bloks, dan zet ik het er wel bij!
Still King
Verwijderd
Als jij de verhouding 2 op 1 draait gaan je temp zeker beter worden, dit is echt veel teveel koelvloeistof. 10/1 heb ik zeer lange tijd gedraait en toen zag ik zelfs nog een goed verschil van 3à4 graden toen ik overging op demi met water wetter.Imhotep schreef op 28 augustus 2002 @ 00:38:
[...]
mijn specs zijn
AMD Athlon 1200@1463
Vcore 1,9V
Still King
Misschien een nieuwe rage???? (immers in de autotuning scene is het ook zo dat je laat zien wat je hebt) Count me inImhotep schreef op 28 augustus 2002 @ 20:16:
Gewoon van alle onderdelen een logo of naam frezen in je window en die op laten lichten met LEDjes, zoals ook een keer gedaan is met Return to Castle Wolfenstein, is hier ook ergens een keertje gepaseerd![]()
en dan in het zwart op het blokje de naam en de rest van het blokje zwart verven
nog beter in de blokjes gaatjes maken voor 4 mm blauwe (of andere kleur natruulijk) ledjes
en dan de naam van het blokje er in frezen SWEEEEEEEET
dan kan je 2 verschillende maken de LICHT CUBE en de DARK CUBE
Game PC
Wanneer begin je met het koelblok voor de GeForce 4 en de Chipset?
Want ik neem aan dat je dan ook de prijzen pas weet. Ik wil (zoals ik in m'n mail schreef) zowiezo een blokje voor op m'n CPU, maar misschien (als het een mooie prijs is) ook een voor m'n Grafische kaart en Chipset.....
Moeten we denken in dagen, weken of maanden
je brengt me op ideën voor m'n modShunt schreef op 28 augustus 2002 @ 20:35:
the daker cube leuke naam voor het blokje
en dan in het zwart op het blokje de naam en de rest van het blokje zwart verven
nog beter in de blokjes gaatjes maken voor 4 mm blauwe (of andere kleur natruulijk) ledjes
en dan de naam van het blokje er in frezen SWEEEEEEEET
dan kan je 2 verschillende maken de LICHT CUBE en de DARK CUBE
Hele comp zwart, en met rode letter (misschien wel verlicht
en dan 3 zwarte blokjes met Rood koelwater dat oplicht in het donker
en dan de namen darker cube 1 t/m 3
kan ik altijd eens proberen
Still King
Niet om je op stang te jagen, maar heb bijna alles al besteld, heb alleen nog radiator van de sloop nodig en jou blokje
Still King
Game PC
en als de prijzen o.k. zijn ook de 2 andere blokjes...
It's just a donkey
Imhotep schreef op 28 augustus 2002 @ 21:08:
zoals al vaker aangegeven beginnen we in september met het maken, dat kan de eerste week al zijn, maar ook de tweede week, dat ligt eraan hoe druk het op zijn werk is.
thnx anywayz...
Zijn er ook al pics van het ontwerp,
Verwijderd
Daar zat ik dus aan te denken.. Maar ja, het idee is nu dus niet nieuw meer. Ik wilde aan de linkerkant een lijstje maken met merken. Nu ga ik dus iets anders verzinnenImhotep schreef op 28 augustus 2002 @ 20:16:
Gewoon van alle onderdelen een logo of naam frezen in je window en die op laten lichten met LEDjes, zoals ook een keer gedaan is met Return to Castle Wolfenstein, is hier ook ergens een keertje gepaseerd![]()
mail het ideetje dan ook ff naar mij
Still King
(de dd-3 blokjes voor de 2e ronde)
Verwijderd
Zou je nou nie eerst naar een ontwerp vragen. Dadelijk komt hij met een of ander blokje waar een lange sleuf in zit.. Dha moet je nie hebben dacht ik. Maar ik ga er van uit dha die nie zo iets doetVerwijderd schreef op 19 april 2002 @ 15:09:
Geef nou maar eerst een prijsindicatie.
Waarom quote jij een bericht van 5 maand geleden alsof dit een half uurtje terug gepost isVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:07:
[...]
Zou je nou nie eerst naar een ontwerp vragen. Dadelijk komt hij met een of ander blokje waar een lange sleuf in zit.. Dha moet je nie hebben dacht ik. Maar ik ga er van uit dha die nie zo iets doet

En tuurlijk komt er geen lange gleuf in, wat heb je daar nu aan, kan je net zo goed alleen maar een stuk koper op je cpu plakken

Still King
Na het lezen van de pagina's (dwz ALLE)Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:07:
[...]
Zou je nou nie eerst naar een ontwerp vragen. Dadelijk komt hij met een of ander blokje waar een lange sleuf in zit.. Dha moet je nie hebben dacht ik. Maar ik ga er van uit dha die nie zo iets doet
Hehe, gniffel gniffel.Imhotep schreef op 31 augustus 2002 @ 19:08:
[...]
Waarom quote jij een bericht van 5 maand geleden alsof dit een half uurtje terug gepost is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tuurlijk komt er geen lange gleuf in, wat heb je daar nu aan, kan je net zo goed alleen maar een stuk koper op je cpu plakken
Duh als je de hele thread idd had gelezen dan had je al kunnen zien dat er het volgende ongeveer stond:
Het lijkt op een CPU blok, maar het is er geen, er komt als het goed is een M-ontwerp in. hetzelfde als de CPU kan niet omdat dan de gangen te klein zouden worden. en dan is de flow niet goed
omdat hij waarschijnlijk niet in de gaten had dat dit een 40 pages dik topic isImhotep schreef op 31 augustus 2002 @ 19:08:
[...]
Waarom quote jij een bericht van 5 maand geleden alsof dit een half uurtje terug gepost is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Game PC