Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dan voeg ik hier nog even aan toe dat een ieder die ze niet neem tniet weet wat hij mist. de veren zijn goed en stug.Tijgert schreef op 17 November 2002 @ 07:01:
Yeah baby... zelf mag je het niet zeggen, maar als een ander het zegt dat je een tweaker bent, dan ben je cool![]()
Trouwens, ik heb maar van 3 mensen centjes ontvangen voor de veren terwijl ze nu ECHT wel binnen zijn bij jullie... pay up people! anders gaat het honor systeem naar de klote.
Verwijderd
overgemaakt.Tijgert schreef op 17 november 2002 @ 07:01:
Yeah baby... zelf mag je het niet zeggen, maar als een ander het zegt dat je een tweaker bent, dan ben je cool![]()
Trouwens, ik heb maar van 3 mensen centjes ontvangen voor de veren terwijl ze nu ECHT wel binnen zijn bij jullie... pay up people! anders gaat het honor systeem naar de klote.
ja sorry , maar het geld is bijna onderweg.Tijgert schreef op 17 November 2002 @ 07:01:
trouwens bedankt voor de veren
netals wanneer je een alluminium radiator gebruikt met een koperen koelblokje
want ik dacht dat dat 1 van de redenen was waarom veel mensen kunstof moertjes gebruiken, en natuurlijk dat het niet geleid.
Verwijderd
Dan pas kan ik kijken of de handel nog veertjes heeft.. ik had namelijk hun hele voorraad opgekocht
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
als het goed is moet jij je blokje nu wel al binnen binnen hebben, mal me anders ff als je morgen nog niets hebt, dan kijk ik het ff na met die streepjescodeVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:04:
Imhothep... je hebt mij vorige week gemailt dat je de WC blokken vrijdag of zaterdag zou versturen...Is dit nog gelukt? Ik heb nog niks ontvangen en weet niet of jij de blokken wel of niet hebt verstuurd
Still King
Verwijderd
hmm /me denkt toch ff na, naah geen zin in
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Verwijderd
Ik heb ze hier. Ze zijn echt perfect! Goed stug ook.
@Imhotep:
Nog nieuws over het koper? Ik begin langzamerhand aan een ander blokje te denken, maar ik wil natuurlijk die van jouw. Atmo laat niks meer van zich horen?
Verwijderd
of
10mm buitenkant met 8mm binnenkant?
--
wat voor transparante/doorzichtige slang raden jullie me aan?
*siliconen slang of een andere ? (liefs niet knikbaar
Verwijderd
dat wil ik ook graag weten. Anders wil ik zaterdag op de hcc dagen even kijken of er water-koel spul (waaronder gf4-blokjes) wordt verkocht.Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 17:57:
Nog nieuws over het koper? Ik begin langzamerhand aan een ander blokje te denken, maar ik wil natuurlijk die van jouw. Atmo laat niks meer van zich horen?
12mm binnenkantVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:15:
over dat cpu blok, moet ik hiervoor slangen gebruiken van 12mm met een binnenkant van 10mm
of
10mm buitenkant met 8mm binnenkant?
--
wat voor transparante/doorzichtige slang raden jullie me aan?
*siliconen slang of een andere ? (liefs niet knikbaar![]()
ze vermelden altijd de OD van de nippels (1/2" in dit geval, dit ik al heb vervangen door 3/8" = 10mm omdat ik geen zin heb ik tuinslang dikte)
en bij slang altijd de ID (12mm dus)
ik heb de blanke 10mm slang er ook wel op gekregen door hem te verwarmen boven het fornuis en enig geweld te gebruiken.Epsilon schreef op 19 November 2002 @ 22:36:
[...]
12mm binnenkant![]()
ze vermelden altijd de OD van de nippels (1/2" in dit geval, dit ik al heb vervangen door 3/8" = 10mm omdat ik geen zin heb ik tuinslang dikte)
en bij slang altijd de ID (12mm dus)
Verwijderd
edit
dus ik moet een slang kopen met een binnen diameter van 12 mm of toch 10 mm
Hij moet er gewoon goed op passen, daarna maak ik em wel vast met een tai-ripje
sorry, maar ik denk dat ik hier nog slecht nieuws over te melden hebVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:27:
[...]
dat wil ik ook graag weten. Anders wil ik zaterdag op de hcc dagen even kijken of er water-koel spul (waaronder gf4-blokjes) wordt verkocht.
ik had hier bnij een bedrijf gevraagd, en die zouden het ff voor me vragen wat het ging kosten en ze zouden me van de week terug bellen.
nu heb ik ze vanmorgen gebeld en ze zeiden dat er toch geen animo voor was om dat te regelen
nu moet ik maar weer verder op zoek naar een ander bedrijf.
Ik zou dus maar wel op de HCC gaan kijken als ik jullie was.
Dat ga ik ook doen
Still King
Verwijderd

(godver ik lees ook weer eens een x dit topic
Hey mensen, voor de rest van jullie die nog zitten te
Hij draait al Maaaaanden bij mij whehehe
Verwijderd
ik heb m'n blokjes binnen.
ziet er profesioneel uit imho.
tnx
als degenen die dit lezen dit ook doen
wie weet kunnen we dan toch nog een volgende ronde krijgen??
dank je, er zijn ook al een aantal vrienden van me die hier en daar vragen.OliverBB schreef op 20 november 2002 @ 20:07:
ik zal nog es rondvragen naar koper,
als degenen die dit lezen dit ook doen
wie weet kunnen we dan toch nog een volgende ronde krijgen??
Ik kan wel koper krijgen bij een stuk of wat bedrijven, maar dat is steeds niet wat ik moet hebben.
bij één bedrijf kon ik een blok kopen van 50 x 80 x 80 cm ofzo, maar dat is me net ff iets te groot
Still King
dank jeerikdeprik schreef op 20 November 2002 @ 19:53:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb m'n blokjes binnen.
ziet er profesioneel uit imho.
tnx
veel plezier ermee.
wel pics laten zien hèVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:13:
Imhothep, ik heb de 3 blokjes binnen, nu nog kijken wat ik er mee ga doen.. voor mezelf heb ik eerst maar 1 waterkoeling systeem 1 gedachte....nou misschien voor op een toekomstig dual systeempje
Still King
BTW nog ff over de meeting op de HCC dagen.
Ik heb met LANGE afgesproken dat we elkaar treffen op zaterdag 13:00 uur bij de stand van T.net
voor de mensen die daar ook belangstelling voor hebben,
kom daar dan ook op dat tijdstip heen
Misschien nog iemand een idee om elkaar te herkennen tussen alle andere tweakers daarzo
Still King
w00t
Verwijderd
hoeveel te groot is dat?Imhotep schreef op 21 November 2002 @ 00:14:
[...]
dank je, er zijn ook al een aantal vrienden van me die hier en daar vragen.
Ik kan wel koper krijgen bij een stuk of wat bedrijven, maar dat is steeds niet wat ik moet hebben.
bij één bedrijf kon ik een blok kopen van 50 x 80 x 80 cm ofzo, maar dat is me net ff iets te groot
met het resterende kunne toch meer DD-s blokjes etc van gemaakt worden? want daar is nog veel vraag naar.
Zodra mensen dat geile gf4 en chipset blokje zien dan
Maar hoeveel hou je dan over van dat> 50 x 80 x 80 cm < ?
Verwijderd
Ik vind ook dat we niet teveel eisen moeten stellen... Gewoon opmaken dat koper (of doorverkopen, ik wil wel een stukje hebben). Die blokjes zijn echt zo weg! Ik ben zelfs bereid meer te betalen als dat nodig is om het voormekaar te krijgen.Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 10:36:
[...]
hoeveel te groot is dat?
met het resterende kunne toch meer DD-s blokjes etc van gemaakt worden? want daar is nog veel vraag naar.
Zodra mensen dat geile gf4 en chipset blokje zien dan![]()
dan bestellen die ook wel weer.
Maar hoeveel hou je dan over van dat> 50 x 80 x 80 cm < ?
Edit:
Uit een ander topic:
Nog meer:Wabs schreef op 17 november 2002 @ 17:41:
'K heb net zelf een hoop koper gehaald (IN beverwijk, 2 blokjes voor CPU (60×60×150) 4 voor GPU en Northbridge (40×40×10) plus plaatjes die er boven en onder op gesoldeerd worden.
dus in totaal 6 blokjes en 12 plaatjesPRIJS=15 euro:P 2.50 per blokje! haha
roedie schreef op 18 November 2002 @ 09:29:
Er zijn meer topics over en er zijn ook al eens inkoopacties voorbij gekomen.
Verder weet ik dat hamel een bedrijf is dat koper zo verkoopt...
En in horst noordlimburg bij het koperslagersmuseum kun je het ook krijgen.
Metaalgroothandel moet eigenlijk lukken via de gouden gids...
Wabs schreef op 18 November 2002 @ 23:01:
OK, ben ik weer
Koper, Beverwijk, loop afstand van station... dicht bij de Mac, Bedrijf heet: Moterenco (ja aan elkaar) zoek maar op bij www.telefoongids.nl Was wel tof...
Partyboy en ik waren dus voor 15€ klaar voor in totaal 6 blokkie
[rml][ wc]messing inplaats van koper ???[/rml]Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 23:26:
http://www.motorenco.nl/
Dat ziet er interessant uit. Zeker als die prijzen kloppen.
Welk formaat hadden die blokjes? 6x5x2 cm dik?
Ze hebben ook een hydro- en pneumatiek-afdeling (dus slangen en slangaansluitingen). En cnc-frezen (hoe duur zal dat zijn? peperduur -vrees ik)
Dus een ideale tweakers-zaak.
ik moet verhuizenImhotep schreef op 21 november 2002 @ 00:31:
offtopic:
Ik heb met LANGE afgesproken dat we elkaar treffen op zaterdag 13:00 uur bij de stand van T.net
Misschien nog iemand een idee om elkaar te herkennen tussen alle andere tweakers daarzo
iedereen draagt een 468 mobo op zijn rug ?Imhotep schreef op 21 November 2002 @ 00:31:
offtopic:
[ Voor 56% gewijzigd door Shunt op 21-11-2002 22:28 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
top bedanktVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 11:14:
[...]
Ik vind ook dat we niet teveel eisen moeten stellen... Gewoon opmaken dat koper (of doorverkopen, ik wil wel een stukje hebben). Die blokjes zijn echt zo weg! Ik ben zelfs bereid meer te betalen als dat nodig is om het voormekaar te krijgen.
Edit:
Uit een ander topic:
[...]
Nog meer:
[...]
[...]
[...]
[rml][ wc]messing inplaats van koper ???[/rml]
zal eens ff bij wat zaakjes op de site kijken
Still King
Verwijderd
volgens mij ookVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 15:10:
volgens mij heeft http://www.motorenco.nl/ in beverwijk wel wat we zoeken, en dat ook nog voor een goeie prijs als ik et hier en daar hoor....
zal eens ff informeren
Still King
en plexiglas waarschijnlijk ook.
Imhotep, je hebt mail
[ Voor 10% gewijzigd door OliverBB op 22-11-2002 19:56 ]
Ik blijf hopen op Imthotep
als we blokjes van 10mm dik kunnen maken, dan moet het (waarschijnlijk) wel lukken.
/edit
piccie

[ Voor 49% gewijzigd door lange op 23-11-2002 15:21 ]
10mm is te weinigOliverBB schreef op 23 November 2002 @ 14:42:
[...]
als we blokjes van 10mm dik kunnen maken, dan moet het (waarschijnlijk) wel lukken.
heb op hcc een ASUS A7V8X gekocht
2.08 ghz
Game PC
Verwijderd
Door Tha_Mafkees - Monday 25 November 2002 19:30
Ok, hier een kleine kick
Ik ben een hele tijd weg geweest en ben nu weer hard bezig met voorbereidingen om weer waterblokken te gaan produceren, dit keer geheel anders. Beter, professioneler en ook veelzijdiger (dus ook p4, g-force radeon etc.)
Ook het design is totaal verandert en alles wordt nu gemaakt op een CNC freesmachine. Maar genoeg wat dit betreft, wat ik eigenlijk peil is of er genoeg animo is voor dit alles en of het dus de moeite is om aan te beginnen. Dit in verband met inkoop van materialen en huur van machines en gereedschap etc.
Als er genoeg animo voor is ga ik zowieso beginnen met het maken van de blokken en zal ik ASAP foto`s van de nieuwe blokken gaan posten.
Qua prijs kan ik nog niet zoveel zeggen, maar hij zal niet veel hoger worden als de oude blokken.
Ik hoor het wel, reageer maar en post aub ook wat voor een blok(ken) je zou willen.
misschien voor sommigen een optie?
Verwijderd
imho laat ons niet in de steek he
Ik wil best voor je communiceren met die beverwijkers voor je als je daar geen zin ofsow in
hebt.
Woon je in de buurt van beverwijk oid?
maar is meer voor die mensen die steeds om een derde ronde vragen en niet meer mee kunnen doen etc.
ik vind die van imhotep echt veel mooier en die "mafkees" wil ze niet met plexiglas maken,maar daar ga ik dus wel voor!
heb trouwens eindelijk een radiator van de sloop gehaald, heb hem niet zelf hoeven te slopen maar kon gewoon uit een heel assortiment kiezen.
ik heb er een die uit een honda civic '94 komt
is ongeveer 25 cm hoog x15 cm breed x 5 cm dik en van koper uiteraard.
nu nog een costructie bedenken om hem aan mijn pc te hangen.
beverwijk?? nee ik woon in enschede
[ Voor 5% gewijzigd door OliverBB op 27-11-2002 13:32 ]
Motorenco BV (jah, moterenco is 1 woord )
Parallelweg 103
1948NL Beverwijk
0251-226741
www.motorenco.nl
komt uit dit topic:
[rml][ WC] het begin van m'n waterkoeling[/rml]
Verwijderd
LOL, lees deze pagina ff van bovenafOliverBB schreef op 27 November 2002 @ 13:45:
ik lees net in een ander topic dat ze bij onderstaand adres koper hebben:
Motorenco BV (jah, moterenco is 1 woord )
Parallelweg 103
1948NL Beverwijk
0251-226741
www.motorenco.nl
komt uit dit topic:
[rml][ WC] het begin van m'n waterkoeling[/rml]
graag gedaan, wel ff laten weten wat het is geworden
ff over de gang van zaken over die GPU-blokjes.
Zijn jullie het er mee eens dat die blokjes maar 1cm dik worden (het koper dan) ipv
15mm ???????
laat hier ff jullie reactie daarover weten dan kan ik misschien op korte termijn nog iets regelen met een mede-tweaker
Still King
oke dan, zal het ff overleggen.Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 12:17:
Jep..doe maar.
kom hier dus asap weer op terug
Still King
Verwijderd
als fewture ja zegt dan ik ook ja zeggenVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 12:17:
Jep..doe maar.
mare ik denk niet dat dit problemen geeft hoor
ik moet tog al een ander pompje hebben
Game PC
denk het niet, zoals ik zo ff snel uitreken kom ik ongeveer uit op dezelfde doorgang als de aansluitingen die erop zitten.Tijgert schreef op 28 november 2002 @ 17:47:
Wordt het dan geen bottleneck voor mijn 3/8 systeem?
Still King
Verwijderd
Geweldig werk
Btw...nogmaals thnx The_Undertaker
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 23:49 ]
Blij dat je hem zo snel binnen hebtVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:48:
Heb vanmiddag me waterkoelblok van The_Undertaker binnengekregen, en het ziet er geweldig uit
Geweldig werk![]()
Btw...nogmaals thnx The_Undertaker
[afbeelding]
imo zou het niet ffe handig zijn als je ffe alle mensen langs mailt die een die een gpu en chipset blokje hebben besteld want ik neem aan dat er een hoop af zijn gevallenImhotep schreef op 28 November 2002 @ 23:03:
[...]
denk het niet, zoals ik zo ff snel uitreken kom ik ongeveer uit op dezelfde doorgang als de aansluitingen die erop zitten.
Game PC
is het misschien een idee om met tha mafkeez in zee te gaan?
ik lees net het onderstaande in zijn topic:
na vanmiddag is alles rond
blokjes worden WEL met PLEXIGLAZEN dekseltje gelevert!
Eerst zullen er Cpu blokken gemaakt worden en als deze allen af zijn volgt er gelijk een serie chipset en video, ook BEIDE met PLEXIGLAZEn dekseltje, aangezien sommige mensen hier zeer gevoelig voor zijn
Er komt ook hoop ik een nieuwe thread ivm met oude informatie en verwarring
misschien dat bijvoorbeeld jij de chipsetblokjes kan maken en hij andere of andersom ofzo?
en wie weet waar hij het koper vandaan heeft.
tegenwoordig fuseren alle bedrijven toch?Tijgert schreef op 30 november 2002 @ 12:04:
Vroeger heette dat 'concurentie' en was je er als consument blij mee
Om een beeld te krijgen van de mogelijke prestaties, heb ik even snel een blokje in elkaar gezet in AutoCAD. (iets versimpeld, water kan niet meer stromen, maar dat maakt voor de simulatie niet uit) en dit zijn de resultaten.
Uitgangspunten: Voldoende waterstroom van 20 graden, dus een convectie op alle oppervlakken van 5000 W/m2*K, een warmtebron van 12x8 mm, die 100 watt levert en een blok van zuiver koper.
In dit model wordt alleen de warmtestroom gesimuleerd, niet de waterstroom of de overdracht van koper naar water.
Toch levert het hele aardige resultaten, als je het vergelijkt met de simulaties in PRO Cast.
Ook komen de temperaturen redelijk overeen met praktijksituaties. (Voor de duidelijkheid: In de praktijk wordt je water gauw 5 graden warmer, dus reken op 42 graden voor een overgeklokte athlon)

Kun je dit ook uitrekenen met de stroom van het water, of zal dat voor het resultaat niet zoveel uitmaken?
btw als je daarvoor een acad tekening moet hebben, moet je dat maar ff aangeven, dan mail ik hem je wel
Still King
heb je hem al in je comp gebouwt ???lange schreef op 23 November 2002 @ 14:45:
* Imhotep heeft handjes geschud met imhotep en zijn blokje mogen ontvangen
/edit
piccie
[afbeelding]
Still King
De stroom van het water is hierin niet meegenomen, maar heb ik gesimuleerd door een vaste overdracht van alle wanden naar het water aan te houden. In de praktijk klopt dit niet, maar omdat ik een beetje conservatieve waarde aanhoud, zal het resultaat niet veel schelen.Imhotep schreef op 06 december 2002 @ 12:09:
damn,ziet er goed uit.
Kun je dit ook uitrekenen met de stroom van het water, of zal dat voor het resultaat niet zoveel uitmaken?
btw als je daarvoor een acad tekening moet hebben, moet je dat maar ff aangeven, dan mail ik hem je wel
Als je graag een simulatie wil van jouw blok, heb ik een 3D-tekening nodig (kale dwg, dus geen paper- en modelspace of leuke achtergronden).
Ook moet er middenonder een blokje van 12x8 mm zitten met een dikte van 0,01 mm. Dit is om de warmtebron te simuleren. Het moet verder 1 object zijn.
Als je zo'n tekening hebt, kun je die naar me mailen en dan zal ik de resultaten wel terugsturen.
nej nog niet

[ Voor 4% gewijzigd door lange op 06-12-2002 15:06 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens, ik denk dat er nu zo wie zo mensen zijn die ThaMafkees zijn blokjes nemen. Dit topic loopt al te lang zonder enige vorderingVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 10:42:
Kan ThaMafkees niet wat koper fiksen??? Of kunnen we die blokkies beter laten zitten? Er moet iig IETS gebeuren of niet?
Verwijderd
Ja, maar ThaMafkees maakt nu alleen CPU's..The Undertaker schreef op 07 december 2002 @ 10:45:
[...]
Helemaal mee eens, ik denk dat er nu zo wie zo mensen zijn die ThaMafkees zijn blokjes nemen. Dit topic loopt al te lang zonder enige vordering
ja en wij willen chipset en gf blokken!
Verwijderd
Met alle respect naar Imhotep, maar ik zal toch bij ThaMafkees bestellen dan. Ik denk dat ik genoeg solidariteit heb laten zien door maanden te wachten op die blokken.. of niet?The Undertaker schreef op 07 december 2002 @ 14:15:
Ik ook, maar wat als ThaMafkees besluit om deze ook te gaan maken??? Er is binnen zijn topic genoeg vraag.
is iedereen het hier mee eens ?????
hey mafkees,
ik zie dat jij ook bezig bent met een actie
zoals je misschien al van meerdere mensen hebt vernomen kan ik op dit moment slecht aan "goed" koper kopen.
Ik heb wel al de tekeningen klaar voor de chipset en de GPU blokjes.
misschien is het voor jou een optie om deze van mij over te nemen, dan hebben de mensen die bij mij besteld hebben iig een blokje waar ze al to enorm lang op moeten wachten.
(spijt me voor dat)
als je er belang bij hebt neem dan ff contact op met me via deze mail adres.
Hamunaptra@Zonnet.nl
dan kan ik je ook meteen het lijstje geven van de mensen die ik op papier heb.
Als iedereen het ermee eens is natuurlijk
Still King
Verder heeft het geen zin om mij te mailen of wat dan ook, ik maak ze alleen voor mezelf, en niet voor een IA
[ Voor 34% gewijzigd door Underground75 op 07-12-2002 18:05 ]
ik heb een P4 1,8 Ghz en draaide net met onderstaande temps tijdens internetten.
(het water was nog niet op kamer temperatuur)
ff nog een beetje proberen op over te clocken en ff een beetje met unreal aan het spelen: (gedurende +/- 15 min)
na nog meer over clocken gaat ie moeilijk doen.
ik heb trouwens nu alleen nog maar de cpu watergekoeld en heb verder geen extra fans aan het draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door Imhotep op 09-12-2002 11:53 ]
Still King
ik lees net in de draad van mafkees dat het allemaal nog onduidelijk is over de gpu en chipset blokkenImhotep schreef op 07 december 2002 @ 18:01:
ik heb dit gepost in de tread van mafkees.
is iedereen het hier mee eens ?????
hey mafkees,
ik zie dat jij ook bezig bent met een actie
.............
Ik heb wel al de tekeningen klaar voor de chipset en de GPU blokjes.
misschien is het voor jou een optie om deze van mij over te nemen, dan hebben de mensen die bij mij besteld hebben iig een blokje waar ze al to enorm lang op moeten wachten.
(spijt me voor dat)
dan kan ik je ook meteen het lijstje geven van de mensen die ik op papier heb.
Als iedereen het ermee eens is natuurlijk
ik had hem al gemailt dat ik belang had maar nu zegt ie dat ie dat niet allemaal bijhoud en dat we terzijner tijd maar weer moeten aanmelden.
als je dan dus een weekje weg bent ofzo loop je de kans dat je er (weer) niet bij zit.
mijn vraag:
heeft ie nu die lijst van jou wel overgenomen? of is het misschien verstandig om toch hier maar weer met die actie verder te gaan?
Verwijderd
Still King
vanavond of morgen zal ik ook iedereen op die lijst een mail sturen zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
De ontwerpen van hem verschillen niet zoveel als die van mij, en zo heeft iedereen toch nog een blokje waar ze al zo lang op wachten
Still King
Verwijderd
Beter!!!!!Imhotep schreef op 17 December 2002 @ 14:02:
Ik heb gister een lijst naar mafkees gestuurd met daarop de mensen die zich hebben opgegeven voor een chipset en een gpu blokje.
vanavond of morgen zal ik ook iedereen op die lijst een mail sturen zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
De ontwerpen van hem verschillen niet zoveel als die van mij, en zo heeft iedereen toch nog een blokje waar ze al zo lang op wachten
Ik hoop dat iedereen er zo over denkt
Still King
ik iig wel (mits ik er op sta natuurlijk)
Verwijderd

(39,00+verz)

Game PC
moet je voor de zekerheid ff aan mafkees vragen
Still King
reageer ff bij mafkees (zie zijn topic voor zijn mail) als je er nog belang bij hebt of niet
dan weet hij een beetje waar hij aan toe is en dan weten jullie wat de kosten azijn en wanneer hij er ongeveer mee aan de slag gaat.
Voor de mensen die wel zo'n blokje hebben besteld bij mij (GPU en chipset) maar geen mail hebben gekregen reageer dan ff via de mail
Hamunaptra@zonnet.nl
Still King