Turn it off and on again.
Dank je.Smokey_The_Bandit schreef op 31 augustus 2002 @ 21:08:
Gefeliciteerd Imhotep je topic = de 1000 posts gepasseerd![]()
![]()
Nu hebben er wel een paar mensen over een tweede topix, maar dat zal ik dan eerst aan de modjes moeten vragen, omdat er nu een ander ia-beleid is.
deze topic was er al voor dit nieuwe beleid.
Still King
Ik heb al een DD-3 Imhotep blokky besteld maar ik wil er 2 kan dat nog ?
En wanneer moet ik betalen.
Ik kan niet wachten op mijn temps van 40 + op 2300+ ipv 50 +met vorige setup
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Nick: Robbie007

Aantal: 1
MAiladres: gathering.tweakers@Chello.nl
w00t
Is die bestelling voor een 2e dd-3 doorgekomen ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
volgens mij is hij bezig een nieuw topic te openen waar ook echt de inkoop aktie in geregeld gaat worden en door alle nieuwe regeltjes kan dat wat langer duren, maar volgens mij mag het nu wel bijna gan gebeurenAstennu schreef op 03 september 2002 @ 22:21:
Imhotep
Is die bestelling voor een 2e dd-3 doorgekomen ?

Een beetje kijken wat nu het mooist lijkt, wat het best is en wat goed te maken is.
er is al wat materiaal bestelt zodar we in ieder geval een stuk of 5 proefblokjes kunnen maken.
Ik heb eerst een blokje van 4 bij 4 cm koperblokje genomen met daarin het bekende M-ontwerp, met de aansluitingen dus aan de zijkant.
nu wil ik het plexiglasje groter maken met daarin de gaten voor de gf4 en voor de chipset natuurlijk, maar dan met de aansluitingen bovenop
straks ff meer, ff wat opzoeken
Still King
Dus ook niet bij je zelf thuis. (ik heb helaas geen gf4 dus kan ik het sowieso al niet doen)
Nu ben ik dus eigenlijk een bestandje of een lijstje nodig (*.pdf of iets dergelijks) waarin exact de maten staan van de gf4.
Ik heb al bij enkele leveranciers op de site geweest, maar kon daar geen info over vinden.
Misschien kan iemand van jullie op een bepaalde site wel wat vinden zodat ik die deksels op maat kan maken
Want als je een blokje thuis krijgt die niet past dan heb je er natuurlijk ook niets aan.
Nogmaals, ik kan thuis niet testen of het blokje ddadwerkelijk past, daarom ben ik dus die maten nodig en eigenlijk ook iemand die hem kan testen als het eerste blokje klaar is.
Still King
Verwijderd
of bedoelde je niet de 4 gaten rondom de gpu, maar de 2 gaten waaraan de normale koelers zitten?
Wanneer begin je met de DD-3 Like blokjes ?Imhotep schreef op 03 september 2002 @ 23:35:
Nu heb ik hier dus net een schetsje gevonden met globaal de maten van de boutgaten van een gf4. Nu zijn die gaten dus niet loodrecht van erkaar en het heeft dus geen zin om die met de losse hand ff op te meten.
Dus ook niet bij je zelf thuis. (ik heb helaas geen gf4 dus kan ik het sowieso al niet doen)
Nu ben ik dus eigenlijk een bestandje of een lijstje nodig (*.pdf of iets dergelijks) waarin exact de maten staan van de gf4.
Ik heb al bij enkele leveranciers op de site geweest, maar kon daar geen info over vinden.
Misschien kan iemand van jullie op een bepaalde site wel wat vinden zodat ik die deksels op maat kan maken
Want als je een blokje thuis krijgt die niet past dan heb je er natuurlijk ook niets aan.
Nogmaals, ik kan thuis niet testen of het blokje ddadwerkelijk past, daarom ben ik dus die maten nodig en eigenlijk ook iemand die hem kan testen als het eerste blokje klaar is.
Kun je mischien weer een lijst posten met wie wat heeft besteld ?
Kan ik kijken of mijn betelling van 2 dd-3 blokjes is doorgekomen.
Alfast Bedankt
jij er staat ervoor twee blokjes opAstennu schreef op 04 september 2002 @ 08:41:
[...]
Wanneer begin je met de DD-3 Like blokjes ?
Kun je mischien weer een lijst posten met wie wat heeft besteld ?
Kan ik kijken of mijn betelling van 2 dd-3 blokjes is doorgekomen.
Alfast Bedankt
Ga vanavond ff overleggen met de frezer
Still King
Verwijderd
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen... *kijkt naar zn wc blok* Ja, imhotep kan dat wel, blokkies makenImhotep schreef op 04 september 2002 @ 09:43:
[...]
jij er staat ervoor twee blokjes op
Ga vanavond ff overleggen met de frezer
dit is nog veel beterVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 00:24:
de maten van de gaten rondom de GF4 zijn 3mm doorsnee, en staan 1,5" uit elkaar, dus 38,1 mm
of bedoelde je niet de 4 gaten rondom de gpu, maar de 2 gaten waaraan de normale koelers zitten?
Ik dacht dat er alleen maar gaten in zaten waar de originele koelers ook aan vast zitten.
Maar deze zitten eigenlijk hetzelde rond de GPU als ze rond de socket a zitten, maar dan met andere maten?
thnx
Still King
mare imhotep vraagje moet ik even de gaten van de geforce 4 geven btw ik wil ook de blokjes wel testen hoor (woon je btw in de buurt van tilburg ?? ) ik ken ook genoeg mensen met geforce 4 'tjes dus dat zou wel goe komen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
ik zag dit op een site staan:Imhotep schreef op 03 september 2002 @ 23:35:
"The mounting mechanism is going to pretty simple, just using some 2mm diameter SS screws, and the four mounting holes around the GF4 on most/all reference cards. The four holes are spaced 38mm apart (on center) and are about 2mm in diameter"
Edit --> Sorry, Misantrophia had al gereplied, foutje

en misschien een uiterste datum met waneer de bestellingen binnen moeten zijn
(in je profile krijg ik je email adres trouwens niet te zien (vaag kruisje) ligt dat aan mij?)
It's just a donkey
Want ik hoorde dat je al wel met de gf4 blokjes bezig was.
Verwijderd
Juist!!! als er maar genoeg mensen bestellen issie dadelijk gratisDe_Flexe_Toki schreef op 19 april 2002 @ 23:14:
5-7 mensen meedoen (bijv. €30/s)
8-10 mensen meedoen (bijv. €25/s)
11-13 mensen meedoen, enz. (bijv. €20/s)
Verwijderd
die fanta lemon doet slechte dingen met jeVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:30:
[...]
Juist!!! als er maar genoeg mensen bestellen issie dadelijk gratis![]()
dat heeft iedereen sinds we op react zijn overgegaanuniquorn schreef op 04 september 2002 @ 18:52:
Imhotep kan je een keer een lijstje posten met wie nu wat besteld hebben...
en misschien een uiterste datum met waneer de bestellingen binnen moeten zijn
(in je profile krijg ik je email adres trouwens niet te zien (vaag kruisje) ligt dat aan mij?)
Still King
als dat zo was had ik allang 23000 besteldVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:30:
[...]
Juist!!! als er maar genoeg mensen bestellen issie dadelijk gratis![]()
Still King
staat al eerder geschrevenAstennu schreef op 04 september 2002 @ 20:24:
imphotep heb je enig idee wanneer die blokje (DD-3) gemaakt gaan worden en of klaar zijn ?
Want ik hoorde dat je al wel met de gf4 blokjes bezig was.

in september ergens

Still King
(en is het mogenlijk dat als er (veel) meer besteld zijn dan bij de vorige actie dat ze dan goedkoper worden?)
It's just a donkey
Heb ik me nou ook ingeschreven?
Wat moet ik eigenlijk doen?
w00t
Verwijderd
gewoon even zeggen dat je ook een blokje wil kopen en uiteraard welk blokje/welke blokjes
Maar het is nu september vandaar dat ik het vraag.
Want jij ging die blokjes toch maken stamen met een gozer die jij kent.
Daarom d8t ik mischien vraagt hij het dan ff wanneer hij tijd heeft om te geen vrezen.
ke danAstennu schreef op 05 september 2002 @ 13:49:
[...]
Maar het is nu september vandaar dat ik het vraag.
Want jij ging die blokjes toch maken stamen met een gozer die jij kent.
Daarom d8t ik mischien vraagt hij het dan ff wanneer hij tijd heeft om te geen vrezen.:y)
Ik zie hem nog voor dit weekeind, dus dan zal ik het er ff oven hebben
Still King
hm zover ik weet allebij, dat was iig het plan.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:58:
precies. Het blok koelt de gpu, niet het geheugen....
Imhotep schreef op 16 mei 2002 @ 23:30:
[...]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 16 mei 2002 23:27 schreef lange het volgende:
[..]
zou fantastisch zijn...tegen die tijd kan ik je wel de maten geven voor een gf4 blok (voor de duidelijkheid het gaat me hier om gpu en mem blokjes).
--------------------------------------------------------------------------------
dit had ik in de gaten, ik moet alleen nog wel wat info hebben over dit soort blokjes, want deze heb ik nog weinig gezien.
Zelf heb ik ook wel belangtelling voor zo'n GPU koeler
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 06:41:
zet het aantal berichten PP op 999 en kijk even....
gewoon even zeggen dat je ook een blokje wil kopen en uiteraard welk blokje/welke blokjes

Goed ik zou graag een CPU blokje willen hebben dat dd3 model. Socket A aub.
gegevens:
Rob van de Laar
Robbie007
firestarter@chello.nl
Aantal : 1
Zo goed Imhotep?
w00t
De blokjes die ik besteld heb ( de 2 DD-3's ) moeten socket A zijn.
Alfast bedankt
Verwijderd
Kijk das alweer een voordeel ^^
na 42 pagina's gelezen te hebben wou ik toch zon dd3 cpu blokje bestellen
pers gegevens:
I Maas
hooli@euronet.nl
aantal: 1
ik denk dat je zo wel genoeg info hebt imhotep
dag robbieRobbie007 schreef op 05 september 2002 @ 18:33:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo het hele topic gelezen
Goed ik zou graag een CPU blokje willen hebben dat dd3 model. Socket A aub.
gegevens:
Rob van de Laar
Robbie007
firestarter@chello.nl
Aantal : 1
Zo goed Imhotep?
Ik had je al op het lijstje staan, ik ben het alleen vergeten hier te posten

maar voor iedereen die een blokje wil bestellen mail me ff op
Hamunaptra@Zonnet.nl
zet ff je gegevens erbij en laat weten welke je wil
Still King
het is dus de bedoeling dat er eerst een GPU koeler gemaakt word en geen mem-koeling.lange schreef op 05 september 2002 @ 15:33:
voor welke gf4 worden er eigenlijk blokkies gemaakt? volgens mij zit er verschil in de maten voor de ti4200's en de ti4400/4600, iig voor geheugen blokjes.
Dit omdat ikzelf nog geen gf4 heb, maar deze waarschijnlijk nog deze maand krijg.
zodra ikzelf een beetje kan experimenteren met dat kaartje gaan ik misschien wel over op mem-koeling.
Still King
hoezo vaaglange schreef op 05 september 2002 @ 17:05:
[...]quote:
Imhotep schreef op 16 mei 2002 @ 23:30:
[...]
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 23:27 schreef lange het volgende:
[..]
zou fantastisch zijn...tegen die tijd kan ik je wel de maten geven voor een gf4 blok (voor de duidelijkheid het gaat me hier om gpu en mem blokjes).
dit had ik in de gaten, ik moet alleen nog wel wat info hebben over dit soort blokjes, want deze heb ik nog weinig gezien.
Zelf heb ik ook wel belangtelling voor zo'n GPU koeler

Still King
Officieel wel ja maar op een P4 doet hij et ook perfect
Turn it off and on again.
Mooimooimooi, Zo dat is dan besteld, wanneer moet ik geld overmaken?Imhotep schreef op 05 september 2002 @ 23:13:
[...]
dag robbie
Ik had je al op het lijstje staan, ik ben het alleen vergeten hier te posten![]()
maar voor iedereen die een blokje wil bestellen mail me ff op
Hamunaptra@Zonnet.nl
w00t
wanneer de blokjes dus daadwerkelijk klaar zijn zal ik alle deelnemers een mail sturen waar ze het geld naar kunnen overmaken.Robbie007 schreef op 05 september 2002 @ 23:25:
[...]
Mooimooimooi, Zo dat is dan besteld, wanneer moet ik geld overmaken?
Still King
Mooi, ik heb pas een blokje nodig rond november ofzo, dus dat zal wel goed zittenImhotep schreef op 05 september 2002 @ 23:53:
[...]
wanneer de blokjes dus daadwerkelijk klaar zijn zal ik alle deelnemers een mail sturen waar ze het geld naar kunnen overmaken.

w00t
Still King
Verwijderd
P.S. niet dat ik haast heb, maar ik ben gewoon benieuwd
Game PC
Ik heb geprobeert de hele thread te lezen maar toen werd ik behoorlijk dizzie
(mischien handig bij te houden aan de begin van de thread wat de status is van deze actie en wat er te bestellen is, nu staat er alleen maar over een mogenlijke bestelling)
Game PC
Verwijderd
maare Kan ik ook nog een blokje krijgen voor en socket 370 model???
of hebben jullie daar geen klips voor?
dat weet ik niet.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 22:39:
Stomme vraag mischien, maar ik heb niet ff zo de topic door gelezen
maare Kan ik ook nog een blokje krijgen voor en socket 370 model???
of hebben jullie daar geen klips voor?
Misschien kan je als jezelf een beetje handig bent zelf een ander plexi-deksel maken met daarin de gaten van de 370, dan laat je in het midden van dat nieuwe deksel een groot vierkant gat open waar je de aansluitingen in het bestaande deksel door kunt steken, hoef je ook niet te kloten met schroefdaad intappen.
Still King
Game PC
Het betalen stel ik uit tot de blokjes klaar zijn.
we kopen namelijk materiaal in voor een bepaald aantal blokjes. (zoveel als er besteld zijn) stel nu voor dat al deze mensen geld op mijn rekening storten en dat er misschien door één of andere fout een aantal blokkies mislukken, dan zit ik met mensen die wel betaald hebben, maar geen blokje kunnen krijgen.
om nou dan weer extra materiaal te gaan bestellen komen er weer extra kosten overheen, en als ik al meteen extra ga bestellen zit ik latr misschien wel met een overschot.
Vandaar.
Nu over de vraag wanneer er wat geproduceerd gaat worden.
ik ga dit weekeind nog bij hem op bezoek, ik heb hem namelijk al een week of twee niet meer gezien.
Nu was het eerst de bedoeling dat hij alleen de CPU-bloken ging maken en mijn neefje die de GF4 en chipset.
maar ik wil toch wel graag dat de bloken qua afwerking op elkaar gaan lijken, dus ik wil m'n vriend ff vragen of hij die andere toch wil gaan maken.
Omdat ie al ervaring heeft met het maken van de eerste serie, is het dus makkelijker dat hij die andere ook maakt.
anders zit m'n neefje weer eerst een paar blokjes te verkloten omdat hij dit ook nog nooit eerder gemaakt heeft.
Het ontwerp voor de GF4 is al bepaalt, daar heb ik al een tekening voor gemaakt, dus dat zit al goed.
Nu wil ik voor de chipset een blokje maken met de aansluitingen bovenop (zoals de CPU) nu weet ik zo niet of het verstandig is om de weer gebruik te maken van het M-ontwerp zoals de GF4 of als ik een ander ontwerp moet maken.
Graag wat reacties hierover.
En ik zit nog met de vraag om net als de GF4 blokjes van DD om het plexi-deksel groter te maken met daarin de gaten voor de bevestiging.
Nu heb ik hier net een post gelezen waarin staat dat die gaten rondom de GPU zit met een afstand van 1,5 inch.
Gaat het hiet om een vierkante afmeting (dat alle gaten dus evenver van elkaar af liggen) of zit er toch nog verschil in zoals die gaten waar de luchtkoelers mee vast zitten.
en hebben alle GF4 deze 4 gaten rondom hun GPU zitten???
ook heb ik nog geen maten van de chipset, is hier volgens mij wel een keer langs gekomen, maar ik kan het nergens meer terug vinden.

kortom, een paar vragen van jullie beantwoord en een paar vragen van mij richting jullie.
1 Hebben jullie nog ideën over het ontwerp van de chipset
2 De maten van de GF4 bevestigen
3 De maten van de chipset bevestiging.
Still King
nee, als er genoeg animo voor is gaan we er alleen een andere deksel voor maken met de maten van een P4 (478)Shunt schreef op 06 september 2002 @ 23:00:
imhotep ik dacht dat je 2 versie ging maken een voor de P4 en een voor de AMD ????
dit is natuurlijk niet te doen voor 1 of 2 man
Still King
Verwijderd
maare
socket 370 heeft GEEN gaatjes rond de socket, maar een klem net als socket a zonder gaten, misschien daarover ook een oplossing zoeken he!?
trouwens wat zijn de standaars afmetingen? b*l*h?
Still King
Verwijderd
Verwijderd
ja. de gaten zaten al in het reference-designboard van nvidia. Ik denk niet dat er een kaartenbakker van dit design is afgeweken...Imhotep schreef op 06 september 2002 @ 23:19:
en hebben alle GF4 deze 4 gaten rondom hun GPU zitten???
Ook even in de afbeeldingensectie van google gezocht en op alle plaatjes van GF4's zonder koeler kun je gaten zien
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik zal altijd een serie blokjes kunnen maken waarbij de deksel net zo groot is als het blokje zelf, voor de mensen met een GF2/3 af of een radeon.Tijgert schreef op 07 september 2002 @ 12:12:
Ehm... het wordt toch niet alleen voor de GF4 he dat blokje? Zou toch universeel worden met een los bevestigings klippie? Hij moet wel op mijn GF3 passen en later op mijn Radeon 350.. en dan dus geen groot deksel met nutteloze gaten erbij.... trouwens.. toch geen plexi deksel op die GF4 blok?? dat ziet niemand.... laat dan maar weg.
Ik heb alleen bij niemand de aanvraag gekregen voor een GF2/3 vandaar dat ik ervanuit ging dat iedereen een GF4 blokje wilde.
met uitzondering van de mensen die aangegeven hebben die een radeon hebben.
en hoe wilde je het gaan doen dan zonder plexideksel
verwacht je van mij dan dat ik al die blokjes zelf ga solderen
Weet je wel hoelang ik dan in de schuur moet staan om die deksels erop te krijgen, te schuren en later te poetsen omdat ze er anders niet uit zien.

Dit ga ik dus echt niet doen.
op alle blokjes komen plexideksels
wil je er zelf een koperen deksel op dan zal je die er zelf op moeten solderen
Still King

It's just a donkey
hier heb ik over sitten te denken, maar dan moet ik wel oppassen dat de gleuven in het blokje niet te klein word zodat het de flow beperkt.uniquorn schreef op 07 september 2002 @ 12:45:
ik zou voor de chipset ook wel een spiral design willen (dus bijna het kleine broertje van het cpu blokje..)
Still King
dank jeRaid schreef op 07 september 2002 @ 12:40:
Bij bijna iedere bouwhandel is plexi te koop, is je deksel niet goed, maak dan gewoon zelf even een nieuweAlsof Imhotep nog niet genoeg doet
Mat al deze blokjes wordt het inderdaad al druk, laat staan al ik bij ieder blokje moet gaan bedenken wie er welke deksel op wil hebben.
daarom kan ik natuurlijk gewoon twee soorten blokjes maken, 1 voor de GF4 en de ander universeel (zonder groter deksel dus) en dan kunnen die mensen ze zelf gaan bevestigen met een kleppie
Still King
http://www.zdnet.co.uk/re...002/02/geforce4-image.jpg
Volgens mij begint ATi nu veel terrein te winnen hoor. Ik denk dat er veel mensen zijn ook met een Radeon 8500/9700/9000.
Toch?
w00t
Dus komop mensen met een p4 dat we ook een meteen passend blokje hebben.
Verwijderd
email is mr_vanz@hotmail.com.
ene, maar kan ik nog een blokje krijgen dan? en voor hoeveel???
meel me maar
laat ze komen dan dan kan hij eens kijken of daar ook veel vraag naar isRobbie007 schreef op 07 september 2002 @ 18:19:
Waarom iedereen GeForce dit GeForce dat?
Volgens mij begint ATi nu veel terrein te winnen hoor. Ik denk dat er veel mensen zijn ook met een Radeon 8500/9700/9000.
Toch?

Game PC
Verwijderd
zal ik hem vast lijmen op me proc>? een celly tualatin? met artic adhasive3? of toch een clip laten maken?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Want toen ik de kaart wou verkopen moest ik dat blok er af halen maar die zat zo vast dat de chip er mee af kwam
Verwijderd
1:Imhotep schreef op 06 september 2002 @ 23:19:
kortom, een paar vragen van jullie beantwoord en een paar vragen van mij richting jullie.
1 Hebben jullie nog ideën over het ontwerp van de chipset
2 De maten van de GF4 bevestigen
3 De maten van de chipset bevestiging.
Als je het water in het midden laat instromen dan is een M ontwerp onverstandig natuurlijk, en omdat de aansluitingen bovenop komen is het niet echt meer moeite om het water in het midden in te laten stromen.
2+3:
Is het niet makkelijk om die plexiplaat die bovenop zit gewoon wat groter te laten en geen gaten er in te maken, dan kan iedereen zijn plaat afzagen op zijn eigen afmetingen en dan gaatjes er in boren.
Goed plan...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Om het kwijl gehalte nog maar eens een flinke schop in de goeie richting te gooienSmokey_The_Bandit schreef op 23 juli 2002 @ 00:21:
Aangezien de pics van dit sublieme blokje het niet meer deden heb ik hier nogmaals de pics.
Met dank aan Imhotep
* FitNiX HINT: Ben benieuwd wat de blokjes voor de GPUen Chipset gaan kosten
Verwijderd
waar zijn gvd de socket 370 people gebleven? uitgestorven???
Mja, ik go wel ff een blokje bestellen en dan ff hier en daat spelen hoe ik dat blokje op ijn progie krijg, dus
imhotep waar moet zijn om een te bestelen?
maar ik heb ook de P4 en vind het misschien ook wel handig om ietwat groter dekseltje erop te hebben?
tenzij je natuurlijk de juiste maten zelf al hebt en boort!
maar boren vind ik zelf geen probleem, dat kan ik op het werk wel laten doen.
Game PC
Ik zou zeggen haal je handen eens uit je zak en doe het zelfShunt schreef op 08 september 2002 @ 10:03:
ik denk dat het beste is dat er een persoon dat apart de dexels maakt moet komen dus we hebben iemand nodig die voor hemzelf zon dexel maakt en voor een paar anderen
Haal een stuk plexi bij de bouwhandel of weet ik waar en maak het zelf
Casemodding, OC'en, etc. zijn dingen die je ook zelf kunt doen, ook al heb je twee linker handen, probeer eens wat in plaats van dat alles je wordt gepresenteerd op een dienblaadje
Aldoende leert men
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
kerel als ik daar te tijd voor had zou ik het zo doenRaid schreef op 08 september 2002 @ 10:26:
[...]
Ik zou zeggen haal je handen eens uit je zak en doe het zelf. Dit topic staat al vol genoeg met mensen die van alles willen en dan met z'n opmerking op komen dagen: we hebben iemand nodig..., het is om te
.
Haal een stuk plexi bij de bouwhandel of weet ik waar en maak het zelf![]()
Casemodding, OC'en, etc. zijn dingen die je ook zelf kunt doen, ook al heb je twee linker handen, probeer eens wat in plaats van dat alles je wordt gepresenteerd op een dienblaadje![]()
Aldoende leert men
Game PC
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| +++++++++++++++ + + + ===+ + = =+ + +++++===+= =+ + = =+===+ + = =+ + ===+ ++++++++++++ |
de spiraal dus een stukje korter zodat het binnen het blokje past zonder te krap te worden....
It's just a donkey
Verwijderd
Plexi dekseltje maken is echt een eitje man.. Uitzagen, gaatjes boren ff schuren en polijsten en klaar. Het plexi halen duurt nog langer dan het maken..Shunt schreef op 08 september 2002 @ 13:47:
[...]
kerel als ik daar te tijd voor had zou ik het zo doenwrom denk je dat ik me wc blok laat maken en niet zelf maak kan ik makkelijk heb er al2 gemaakt (bijde defect btw
) mare heb daar gewoon geen tijd meer voor
Ik hoop dat je een grapje maakt!Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:23:
He jongens
zal ik hem vast lijmen op me proc>? een celly tualatin? met artic adhasive3? of toch een clip laten maken?
Op die manier trek je zo de core van je cpu af

Verwijderd
laat maar zitten,
lijmen is te gevaarlijk
Verwijderd
Kan ik bij deze ook nog een bestelling plaatsen voor 1x CPU Socket A blokje, 1x standaard GPU blokje en 1x Chipset blokje?
Ik kon je mail adres niet in je profiel vinden, anders had ik je natuurlijk wel rechtstreeks gemailt
Verwijderd
als je effe 2 pagina's terug had gekeken Mister16v had je zijn email adress gevondenImhotep schreef op 05 september 2002 @ 23:13:
[...]
voor iedereen die een blokje wil bestellen mail me ff op
Hamunaptra@Zonnet.nl
Dit is wel een goede tipSade schreef:
Is het niet makkelijk om die plexiplaat die bovenop zit gewoon wat groter te laten en geen gaten er in te maken, dan kan iedereen zijn plaat afzagen op zijn eigen afmetingen en dan gaatjes er in boren..
Ik heb nog maar twee aanvragen voor een P4 dus is het voor mij meer werk om het aan te passen dan voor jullie om de gaten er ff met de hand in te zagen.
Wat ik wel makkelijk zal vinden is om dit te gaan doen voor de GF4 blokjes en misschien de chipsetblokjes.
Dan maak ik het blokje gewoon klaar, zet ik het plexideksel er vast op, met de 4 schroefjes op de hoeken met de aansluitingen er in waar het nodig is.
en dan laat ik het glasje extra groot zodat men zelf ff de gaten van de GF4 erin maakt.
of er moet ff iemand zijn die me de maten van de GF4 kan geven gemeten vanaf de middelpunt van de core tot aan de gaten zelf.
en dan bedoel ik niet de gaten rond de core van 1,5 inch uit elkaar, want die zijn te klein.
Still King
niks
Deze worden ff een weekje of 2/3 uitgesteld omdat het op dit moment enorm druk is op z'n werk
vette %^%((#@@# dus.
Wat ik wel weet is dat hij alvest materiaal besteld heeft voor 28 blokjes.
Ik heb op dit moment 30 op de bestellijst staan, maar bij de vorige keer hebben er ook een aantal mensen afgezegd, dus ik denk niet dat er mensen in de problemen komen
het word alleen afwachten voor de mensen die zich nu nog gaan aanmelden voor een blokje.
Over de GPU- en chipset blokjes ff dit.
Deze blokjes worden toch gemaakt door mijn neefje, dit komt omdat mijn vriend hier geen tijd voor heeft voor het einde van dit jaar.
Ik wil wel dat de blokjes goed worden en ongeveer hetzelfde kwaliteit heeft als bij de cpu-blokjes, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
wat op dit moment wel enorm van belang is is dat iemand mij de maten nu eens een keertje doormailt (dus niet de maten van 1,5 inch rond je core.)
ik ben die maten nodig zodat we de GF4 blokjes ongeveer op dezelfde tijd klaar hebben als de CPU-blokjes, anders komen er voor sommige mensen 2 keer verzendkosten overheen en dat is geen optie.
Ik ben dus die maten nodig voor de bevestigeing van de GF4
Ik ben die maten dus binnen niet al te lange tijd nodig voor die blokjes.
er gaat namelijk nogal wat tijd inzitten om er een stuk of 30 te maken.
deze zijn niet in 1 week gemaakt, omdat hij er ook in zijn vrije tijd aan moet werken.
dit gaat dius wel een week of drie duren, maar dan zijn de CPU-blokjes ook ongeveer klaar
alles in 1 keer dus.
Dde chipset heb ikzelf al opgemeten dus die hoef ik niet meer.
Still King
als je dat graag wil, maar dat word dan wel duurder (verzendkosten zijn daar duurder van)Chop2000 schreef op 09 september 2002 @ 23:10:
Vraagje, worden de blokjes ook onder rembours verzonden?
Still King
En dit terwijl er nu steeds meer mensen Radeon kaarten gaan kopen. Vooral nu, de R9700 isImhotep schreef op 09 september 2002 @ 23:19:
ik heb vanavond nog ff overlegt over de CPU-blokjes.
Deze worden ff een weekje of 2/3 uitgesteld omdat het op dit moment enorm druk is op z'n werk![]()
vette %^%((#@@# dus.
Wat ik wel weet is dat hij alvest materiaal besteld heeft voor 28 blokjes.
Ik heb op dit moment 30 op de bestellijst staan, maar bij de vorige keer hebben er ook een aantal mensen afgezegd, dus ik denk niet dat er mensen in de problemen komen
het word alleen afwachten voor de mensen die zich nu nog gaan aanmelden voor een blokje.
Over de GPU- en chipset blokjes ff dit.
Deze blokjes worden toch gemaakt door mijn neefje, dit komt omdat mijn vriend hier geen tijd voor heeft voor het einde van dit jaar.
Ik wil wel dat de blokjes goed worden en ongeveer hetzelfde kwaliteit heeft als bij de cpu-blokjes, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
wat op dit moment wel enorm van belang is is dat iemand mij de maten nu eens een keertje doormailt (dus niet de maten van 1,5 inch rond je core.)
ik ben die maten nodig zodat we de GF4 blokjes ongeveer op dezelfde tijd klaar hebben als de CPU-blokjes, anders komen er voor sommige mensen 2 keer verzendkosten overheen en dat is geen optie.
Ik ben dus die maten nodig voor de bevestigeing van de GF4
Ik ben die maten dus binnen niet al te lange tijd nodig voor die blokjes.
er gaat namelijk nogal wat tijd inzitten om er een stuk of 30 te maken.
deze zijn niet in 1 week gemaakt, omdat hij er ook in zijn vrije tijd aan moet werken.
dit gaat dius wel een week of drie duren, maar dan zijn de CPU-blokjes ook ongeveer klaar
alles in 1 keer dus.
Dde chipset heb ikzelf al opgemeten dus die hoef ik niet meer.
w00t
Verwijderd