vandaar mijn idtje over het zelf gaatjes boren, dan past het ook op een radeonRobbie007 schreef op 10 september 2002 @ 00:02:
[...]
En dit terwijl er nu steeds meer mensen Radeon kaarten gaan kopen. Vooral nu, de R9700 is.
laat ze dan hier reageerenRobbie007 schreef op 10 september 2002 @ 00:02:
[...]
En dit terwijl er nu steeds meer mensen Radeon kaarten gaan kopen. Vooral nu, de R9700 is.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Na ik die pics heb gezien 
Heb ik je ook ff gemaild hoop dat er mensen afvallen!!
Maar imhotep zou je kunnen zeggen waar ik ongeveer sta (bv. 34ste?)
Heb ik je ook ff gemaild hoop dat er mensen afvallen!!
Maar imhotep zou je kunnen zeggen waar ik ongeveer sta (bv. 34ste?)
topVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 00:44:
aangezien ik toch de cooler van mijn gf4 af heb liggen heb ik even de gaten opgemeten. doorsnede is 3mm en staan 79,5mm uit elkaar.
maar nu weet ik niet precies de maten ten opzichte van de core, en als ik eht goed heb staan de gaten ook niet haaks ten opzichte van elkaar.
zou je de omtrek van het blokje niet op een papiertje kunnen tekenen en dan met een pen de plaats van de gaten aangeven, deze inscannen en die naar mij toe sturen
moet je wel ff een maatje van bv 5cm bijzetten zodat ik de schaal kan achterhalen
als jij of iemand anders dat wil doen ben ik ook gered denk ik.
er zitten trouwens toch ook 4 gaten in???
Still King
Verwijderd
Teken een lijn van 79,5mm en dan precies op t midden zit t midden van de core. en de lijn loopt diagonaal over de core heen.
de afstand van t midden van de core tot een gat is dus 39,75mm.
Verwijderd
Ik heb net gelezen dat de gaten van de 9700 fan dezelfde maten en afstanden hebben als de gf3. Dus een blok dat met 2 gaten aan de kaart zit past op een gf3 en 9700. Het probleem is dat bij sommige 9700 de ring rond de core iets hoger is als de core. Het waterblok zou dus in de ring moeten passen of je zou een dikke TIM moeten gebruiken, maar dat is niet goed voor de warmte overdracht, of de ring er met en scheermesje afhalen.
Zie hier de ring:
http://www.hardwareluxx.d.../Radeon9700/08300041s.jpg
Als de bovenkant dus gaten krijgt voor een gf4 en gf3 dan past het blok ook meteen op een 9700.
Zie hier de ring:
http://www.hardwareluxx.d.../Radeon9700/08300041s.jpg
Als de bovenkant dus gaten krijgt voor een gf4 en gf3 dan past het blok ook meteen op een 9700.
dat betekent dus dat de gaten er in een vierkant omtoestaan.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:40:
Teken een lijn van 79,5mm en dan precies op t midden zit t midden van de core. en de lijn loopt diagonaal over de core heen.
ik dacht altijd dat de gaten rechthoekig van elkaar lagen en dan ook nog niet eens haaks
maarja, iig bedankt
Still King
jasper boeijen aka Locutus-of-Borg
wil je ff je nieuwe email doorgeven of hier ff posten of je dat blokje nog wil of niet.
ik wacht nog tot dit weekeind en dan geef ik hem door aan de volgende op de lijst.
in dit geval ThePreatorian
wil je ff je nieuwe email doorgeven of hier ff posten of je dat blokje nog wil of niet.
ik wacht nog tot dit weekeind en dan geef ik hem door aan de volgende op de lijst.
in dit geval ThePreatorian
Still King
heb je dan wel het hart van de gaten?Imhotep schreef op 11 september 2002 @ 20:09:
[...]
dat betekent dus dat de gaten er in een vierkant omtoestaan.
ik dacht altijd dat de gaten rechthoekig van elkaar lagen en dan ook nog niet eens haaks
maarja, iig bedankt
http://www.web-con.nl/site/news.php?news=22
http://www.stickerkoning.nl/index.html
http://www.ramrom.com/htm/design.htm
Imhotep over die casebadges, check even bovenstaande links,
ga me er nu verder in verdiepen
http://www.stickerkoning.nl/index.html
http://www.ramrom.com/htm/design.htm
Imhotep over die casebadges, check even bovenstaande links,
[ Voor 0% gewijzigd door Underground75 op 11-09-2002 21:13 . Reden: links toegevoegd ]
Ik ben er nog trouwens, en ik had weer een vraagje, Imhotep, hoeveelste sta ik op de lijst?
is er al een beetje een richtprijs bekend voor de chipset en GPU blokjes of niet
(ben namelijk ook wel geinteresseed is meteen alles water gekoed
)
(ben namelijk ook wel geinteresseed is meteen alles water gekoed
It's just a donkey
Verwijderd
Hey bart.. Het wordt nu irritant, serieus.. Je spullen komen heus wel.bart_vd schreef op 12 september 2002 @ 15:39:
Ik ben er nog trouwens, en ik had weer een vraagje, Imhotep, hoeveelste sta ik op de lijst?
Verwijderd
Hi, erg mooie blokjes vandaar dat ik ook wel interesse heb!
Ik heb interesse in: 1 P4 blokje, 1 radeon 8500 blokje en een chipset blokje maar aangezien die met die nieuwe beugeltjes vastzit zal ik er zelf wel een beugeltje voor moeten maken.
Hoe groot is de kans dat je deze blokje gaat maken en hoeveel gaan deze drie me dan ongeveer kosten?
Dit is nog geen bestelling dus.
Ik heb interesse in: 1 P4 blokje, 1 radeon 8500 blokje en een chipset blokje maar aangezien die met die nieuwe beugeltjes vastzit zal ik er zelf wel een beugeltje voor moeten maken.
Hoe groot is de kans dat je deze blokje gaat maken en hoeveel gaan deze drie me dan ongeveer kosten?
Dit is nog geen bestelling dus.
Fewture... Ik heb sinds 25 Augustus al niet gereageert, ik dacht dus (na iets van 17 dagen!) "Ey, laat ik eens reageren."Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:51:
[...]
Hey bart.. Het wordt nu irritant, serieus.. Je spullen komen heus wel.nofi..
Dus waar slaat het op dat het nu irritant word? Ik vraag simpelweg hoeveelste ik op de lijst sta, gewoon uit intresse, nie tomdat ik sneller mijn blokje wil ofzo? Beetje vage opmerking vond ik het van je...
Nie liev in iig.
ik denk dat het probleem is dat er al meerdere malen is verteld dat alles vanzelf kotmbart_vd schreef op 12 september 2002 @ 21:57:
[...]
Fewture... Ik heb sinds 25 Augustus al niet gereageert, ik dacht dus (na iets van 17 dagen!) "Ey, laat ik eens reageren."
Dus waar slaat het op dat het nu irritant word? Ik vraag simpelweg hoeveelste ik op de lijst sta, gewoon uit intresse, nie tomdat ik sneller mijn blokje wil ofzo? Beetje vage opmerking vond ik het van je...
Nie liev in iig.

Game PC
het spijt me dat het allemaal zo lang moet durenbart_vd schreef op 12 september 2002 @ 21:57:
[...]
Fewture... Ik heb sinds 25 Augustus al niet gereageert, ik dacht dus (na iets van 17 dagen!) "Ey, laat ik eens reageren."
Nie liev in iig.

maar ik heb het iig voor elkaar metdie CPU-blokjes.
die worden dus zoals al eerder vermeld met een week of 3 gemaakt. (sorry, maar het kan niet eerder
ik ben nu druk bezig om met mijn neefje de eerste proefblokjes te maken van de GPU-blokjes.
het begint er aardig op te lijken, maar we liepen steeds tegen kleine tegenslagen aan.
eerst was het koper te dun zodat er te weinig koper overbleef om schroefdraad in te tappen voor de aansluitingen,
toen was de gleuf voor de rubberen O-ring te klein en die kon in dat blokje ook niet groter omdat er dan geen koper aan de zijkant overbleef, dus nu moet het blokje iets dikkerworden en iets groter.
iets van 45x45x15mm
dit is dus alleen het koper en nog niet met deksel.
dus sorry dat het niet snaller gaat, maar ik wil die blokjes wel perfect hebben, anders heeft het geen zin om die dingen te maken.
ps. je staat iets van 7e op de lijst, dus dat zit wel goed
Still King
voor de prijs van de GPU en de chipset koeling moet je ongeveer uitgaan van ongeveer 30 tot 35 euro.
omdat er eigenlijk weinig veranderd aan het materiaal zijn die kosten haast weer gelijk.
de aansluitingen, de 4 schroefjes, de rubberen O-ring blijft gelijk.
het koper is iets minder, maar ook weer niet spectaculair.
Maar het plexiglas is bij de GPu weer meer, en dit spul is f$%%$king duur
we gebruiken trouwens ook niet echt plexiglas, maar lexaan.
voor mensen die niet weten wat dat is:
ongeveer hetzelfde als plexigals dus, maar dan veel sterker.
voorbeeld:
wordt vaak gebruikt bij voetbalstadions die een afscheiding hebben tussen bepaalde vakken, dat is dus lexaan.
dit spul is wel veel duurder dan plexi, maar het is mooier te bewerken en de aansluitingen kun je vaster aandraaien.
omdat er eigenlijk weinig veranderd aan het materiaal zijn die kosten haast weer gelijk.
de aansluitingen, de 4 schroefjes, de rubberen O-ring blijft gelijk.
het koper is iets minder, maar ook weer niet spectaculair.
Maar het plexiglas is bij de GPu weer meer, en dit spul is f$%%$king duur
we gebruiken trouwens ook niet echt plexiglas, maar lexaan.
voor mensen die niet weten wat dat is:
ongeveer hetzelfde als plexigals dus, maar dan veel sterker.
voorbeeld:
wordt vaak gebruikt bij voetbalstadions die een afscheiding hebben tussen bepaalde vakken, dat is dus lexaan.
dit spul is wel veel duurder dan plexi, maar het is mooier te bewerken en de aansluitingen kun je vaster aandraaien.
Still King
hehe, Imhotep kwaliteit overtreft DangerDen...
that's the way uh-huh uh-huh I like it uh-huh uh-huh!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Hehe, dat is maar goed ook, want hij moet het wel vol kunnen houdenTijgert schreef op 13 september 2002 @ 01:42:
hehe, Imhotep kwaliteit overtreft DangerDen...![]()
heey impotep
Hoeveelste staa ik op de lijst ?
Hoeveelste staa ik op de lijst ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ke dat gaat lang duren !!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dat valt toch wel mee, je behoort tot de eerstvolgende groep die zijn blokkie krijgt
Dus denk dat het wel mee zal vallen.....
Imhotep schreef op 09 september 2002 @ 23:19:
...knip...
Wat ik wel weet is dat hij alvast materiaal besteld heeft voor 28 blokjes.
Ik heb op dit moment 30 op de bestellijst staan, maar bij de vorige keer hebben er ook een aantal mensen afgezegd, dus ik denk niet dat er mensen in de problemen komen
...knip...
het gaat voor jou nog net zo lang duren als voor diegene die op de eerste plaats staat
het ligt eraan voor de mensen die buiten de 28 stuks vallen.
die moeten wachten op mensen die afvallen.
jij hebt dus nog net geluk
Still King
Verwijderd
Ja ok, maar dit hele topic staat vol met posts van jouw over wanneer je nou je blokkie krijgt. Of posts die daar naar neigen.. Wat maakt het nou uit hoeveelste je op de lijst staat? Denk je dat je eerder aan de beurt bent? Alleen mensen die in de wachtlijst staan hebben wat aan die info..bart_vd schreef op 12 september 2002 @ 21:57:
[...]
Nie liev in iig.
Wacht gewoon rustig af. Imhotep kan het allemaal wel, dat heeft hij al bewezen en het komt allemaal prima in orde. Hij is afhankelijk van anderen en die moeten het ook nog voor een minimale vergoeding in hun vrijetijd doen.
Dus, chill, net als iedereen..
whow is best wel een mooi prijsje (denk ik) maar denk niet dat dat binnen mijn budget gaat passen..Imhotep schreef op 12 september 2002 @ 23:52:
voor de prijs van de GPU en de chipset koeling moet je ongeveer uitgaan van ongeveer 30 tot 35 euro.
zou je misschien (om alle vragen als hoeveelste iemand op de lijst staat voor te zijn) niet beter gewoon het lijstje kunnen posten dan weet iedereen waar hij aan toe is...
(ik inclusief
It's just a donkey
iedereen die zich heeft ogegeven bij mij en die een onvangstbevestiging via mail of via dit topic hebben gekregen van mij hoeven zich echt geen zorgen te maken.
het gaat alleen om de laatste mensen die zich hebben opgegeven voor verschillende blokjes
en dat gaat om Robbieoo7 (ligt op het randje) - Hooli - lange - erikdeperik - martijn den Dulk
ps uniquorn, kep je niet bij je nick op de lijst staan, mail me ff hoe je heet, kan ik ff kijken of je er wel opstaat
ké?
het gaat alleen om de laatste mensen die zich hebben opgegeven voor verschillende blokjes
en dat gaat om Robbieoo7 (ligt op het randje) - Hooli - lange - erikdeperik - martijn den Dulk
ps uniquorn, kep je niet bij je nick op de lijst staan, mail me ff hoe je heet, kan ik ff kijken of je er wel opstaat
ké?
Still King
mail is onderwegImhotep schreef op 14 september 2002 @ 19:47:
ké?
It's just a donkey
Ik ben weer helemaal blijImhotep schreef op 14 september 2002 @ 15:27:
[...]
het gaat voor jou nog net zo lang duren als voor diegene die op de eerste plaats staat
het ligt eraan voor de mensen die buiten de 28 stuks vallen.
die moeten wachten op mensen die afvallen.
jij hebt dus nog net geluk
hmm ik dacht dat ik er toch redelijk op tijd bij was, maargoed ik merk het wel.Imhotep schreef op 14 September 2002 @ 19:47:
iedereen die zich heeft ogegeven bij mij en die een onvangstbevestiging via mail of via dit topic hebben gekregen van mij hoeven zich echt geen zorgen te maken.
ké?
trouwens als er voor mij geen cpu blok beschikbaar komt, dan hoeft de rest ook niet meer (cpu is nou net de belangrijkste
trouwens Imhotep, het e-mail adres wat je van mij hebt werkt waarschijnlijk niet meer, je kunt nu remy@waag.org gebruiken.
Ahum? Ik heb inderdaad een aantal maal gepost in de trand van "Ik wacht nog steeds." Daar bedoel ik mee dat ik er nog steeds aan denk en niet dat ik al zo lang wacht op mn blokje, Imhotep heeft heel duidelijk gezegt midden tot eind september, dus ik verwacht mn blokje ook niet eerder.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:49:
[...]
Ja ok, maar dit hele topic staat vol met posts van jouw over wanneer je nou je blokkie krijgt. Of posts die daar naar neigen.. Wat maakt het nou uit hoeveelste je op de lijst staat? Denk je dat je eerder aan de beurt bent? Alleen mensen die in de wachtlijst staan hebben wat aan die info..
Wacht gewoon rustig af. Imhotep kan het allemaal wel, dat heeft hij al bewezen en het komt allemaal prima in orde. Hij is afhankelijk van anderen en die moeten het ook nog voor een minimale vergoeding in hun vrijetijd doen.
Dus, chill, net als iedereen..
En nee ik denk niet dat ik eerder aan de beurt ben als de 28ste op de lijst, ik vroeg het gewoon uit nieuwsgierigheid (voor de tweede keeer dat ik dit zeg) omdat ik benieuwt was hoesnel ik nou ten opzichte vane en aantal andere bestelt had, en niet of ik mn blokje sneller kijg ofzo.
"Wacht gewoon rustig af. Imhotep kan het allemaal wel, dat heeft hij al bewezen en het komt allemaal prima in orde. Hij is afhankelijk van anderen en die moeten het ook nog voor een minimale vergoeding in hun vrijetijd doen."
Hier ben ik het volstrekt mee eens, ik vind het zoiezo al fantastisch van hem dat hij dit doet, dus geen kwaad woord over Imhotep
Waar ik me wel aan irriteer is dat jij net doet alsof ik de hele tijd dingen vraag als: "Komt mn blokie nou al?" "Waart blijft mn waterblok nu?" en "Schiet eens op Imhotep." Wat dus TOTAAL NIET het geval is.
Ik heb trouwens geen zin om Imhoteps topic verder te vervuilen met dit soort discussies dus dit is de laatste post van mij hierover, ik zou het zeer waarderen als jij na nog 1 post met je excuses
Vriendjes
chil allemaal.
de blokjes komen er wel.
wel leuk van je bart dat je aangeeft dat je dit niet wilt (discussies over niets :|( )
als de rest het nu ook doet is iedereen weer blij
de blokjes komen er wel.
wel leuk van je bart dat je aangeeft dat je dit niet wilt (discussies over niets :|( )
als de rest het nu ook doet is iedereen weer blij
Still King
ga ik ook lekker vervelend doen : Waar sta ik ergens op de lijst ?
tnx
tnx
Verwijderd
Vandaag ff een videokaart gekocht voor onder m'n koelblokje
Gewoon de hardware aanpassen aan de spullen!
Tis een GF4 4200 64mb van msi.
btw:9500 punten zonder tweaken a/d kaart
btw:9500 punten zonder tweaken a/d kaart
Verwijderd
misschien een domme vraag, maar die prijs, is die per blokje? ik denk het wel maar toch voor de duidelijkheid.Imhotep schreef op 12 September 2002 @ 23:52:
Imhotep Je hebt een tijdje terug een mooi overzichtje geplaatst
, zou je dat weer kunnen doen? (eentje die meer up-to-date is
)
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
had je mijn mailtje nog gekregen waarin ik de chipsetblokje er bij wou bestellen?
Verwijderd
ja, dat is per blokje.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 11:40:
[...]
misschien een domme vraag, maar die prijs, is die per blokje? ik denk het wel maar toch voor de duidelijkheid.
Verwijderd
jah das wel beter heb ik weer wat te lezenMad_Demon schreef op 18 september 2002 @ 12:31:
Imhotep Je hebt een tijdje terug een mooi overzichtje geplaatst, zou je dat weer kunnen doen? (eentje die meer up-to-date is
)
Verwijderd
Imothep, heb je mijn mail gekregen?? Ik heb je nu twee maal een mail gestuurd, maar ik weet niet zeker of je hem ontvangen hebt, ik heb namelijk nog geen ontvangst bevestiging van jou
Ok, ik heb de laatste 5 pagina's van deze zeer mooie draad gelezen, maar daaruit is mij het volgende niet duidelijk geworden:
- Hoe duur is een CPU (AMD) koelblokje?
- Hoe groot is de levertijd nou ongeveer?
Ik ben nl geinteresseerd in een een mooie Maze 3 clone, en als de vragen hierboven naar mijns inziens behoorlijk worden beantwoord
kan je mij op je lijstje toevoegen.
Dit is dus nog geen bestelling, meer aanvraag van een offerte
- Hoe duur is een CPU (AMD) koelblokje?
- Hoe groot is de levertijd nou ongeveer?
Ik ben nl geinteresseerd in een een mooie Maze 3 clone, en als de vragen hierboven naar mijns inziens behoorlijk worden beantwoord
Dit is dus nog geen bestelling, meer aanvraag van een offerte
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
ok als je de laatste 5 pages had gelezen zou je weten dat ze eind sep ongveer kwamen en dat er nog geen echt prijs vast staat
Game PC
Verwijderd
Ahum.. CPU blok is 40 euro, chipset 30 euro (onder voorbehoud) en GPU ook 30 euro (ook onder voorbehoud). Enneh, bestellen kan volgens mij niet meer...je zal op de wachtlijst komen dan. Maar Imhotep weet daar vast wel meer overShunt schreef op 21 september 2002 @ 01:41:
ok als je de laatste 5 pages had gelezen zou je weten dat ze eind sep ongveer kwamen en dat er nog geen echt prijs vast staat
Juist! En als hij er dan wat meer over vertelt, zal ik me waarschijnlijk ook wel aanmelden voor die w8lijst. Een wachtlijst is trouwens prima, want ik ben op het moment een beejte blut 
Maar Imhotep: als je dit leest en de prijs van een CPU (AMD) blok is idd zo'n 40 Euro, zet mij dan maar op de w8lijst.
Dit is dus wel een bestelling
Maar Imhotep: als je dit leest en de prijs van een CPU (AMD) blok is idd zo'n 40 Euro, zet mij dan maar op de w8lijst.
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
het CPU-blokje kost idd 40 euro (exclu. verzendkosten)TheExecutor schreef op 21 september 2002 @ 14:23:
Juist! En als hij er dan wat meer over vertelt, zal ik me waarschijnlijk ook wel aanmelden voor die w8lijst. Een wachtlijst is trouwens prima, want ik ben op het moment een beejte blut
de andere ongeveer 30 euro per stuk
de levertijd van de CPU blokjes zijn idd ongeveer eind september, (maar het zou bijv ook een weekje uit kunnen lopen
er staat nog niet echt een datm vast voor de chipset en de GPU- blokjes.
wel bekend is de ontwerp van chipset.
dit is een soort G-ontwerp met de aansluitingen bovenop
De GPU komt eruit te zien als aangegeven in dit topic namelijk:
EEn M-Ontwerp met de aansluitingen aan de zijkant.
we zijn met beide bezig geweest met een priefblokje. en ziet er goed uit
we zijn nu bezig om daar een passend dekseltje op te maken en deze voorzien van de nodige verbindingsgaten.
Ik denk zelf dat deze blokjes iets later klaar zijn dan de CPU-blokken omdat we hier nog mee bezig zijn met het ontwerp terwijl die van de CPU al klaar is.
Ik zal wel in de gaten houden dat de mensen die meerdere blokjes besteld hebben alles in een pakje krijgt. scheelt weer verzendkosten.
nu zijn jullie weer allemaal een beetje up to date over de gang van zaken.
Ook de mensen die zich nu nog opgeven komen op de wachtlijst, het is nog niet bekend hoeveel GPU en chipset blokjes gemaakt worden, maar je komt dan wel alvast op de wachtlijst.
PS. nog ff het volgende:
willen mensen die toch besluiten na het opgeven geen blokje meer te kopen dit ff per mail doorgeven aan mij, dan maak ik geen extra kosten omdat ik dan teveel blokjes laat maken
Still King
Ik heb ook wel interesse, maar ben er net bij gekomen ... en heb nie veel zin om alle 50 pagina's door te gaan lezen ... dus als iemand kan zeggen wat de prijs is enzo .. dan zou ik graag cpu + gpu + northbridge coolers willen...
:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::
Als je twee posts boven je kijkt zie je hoe en watD3N_B0Y schreef op 21 september 2002 @ 15:02:
Ik heb ook wel interesse, maar ben er net bij gekomen ... en heb nie veel zin om alle 50 pagina's door te gaan lezen ... dus als iemand kan zeggen wat de prijs is enzo .. dan zou ik graag cpu + gpu + northbridge coolers willen...![]()

Lezen is soms zo moeilijk
Ok sorry ... las er net overheenThe Undertaker schreef op 21 september 2002 @ 15:04:
[...]
Als je twee posts boven je kijkt zie je hoe en wat![]()
![]()
![]()
Lezen is soms zo moeilijk
gezien de prijs doek het nie ... dan maak ik liever met me broer is duurder maar wel leuker

Speciaal voor D3N_BOY wil ik de prijs wel ff aanpassen naar 60 euro per blokje, dan ben ik net zo duur als jij en je broer, dus heb je weer één ding minder om druk over te maken
Still King
Ahh das fijn .. helemaal voor mij speciaal ..Imhotep schreef op 21 september 2002 @ 18:49:
Speciaal voor D3N_BOY wil ik de prijs wel ff aanpassen naar 60 euro per blokje, dan ben ik net zo duur als jij en je broer, dus heb je weer één ding minder om druk over te maken![]()
![]()
Verwijderd
Imhotep, als je al een ontwerp klaar heb, kun je dan de tekening mischien ff posten? Van de chipset en GPU bedoel ik dan.
En hoe is het nou afgelopen met die gaten voor de GPU? Ga je die nou allemaal apart maken of niet? Tis mij niet duidelijk geworden wat er nou uit die discussie gekomen is..
Mocht je ze universeel maken (dus met meer dan 2 gaten zodat ze overal op passen) dan hoeven er in mijn dekseltje geen gaatjes. Die boor ik dan zelf
De GPU dan he..
En hoe is het nou afgelopen met die gaten voor de GPU? Ga je die nou allemaal apart maken of niet? Tis mij niet duidelijk geworden wat er nou uit die discussie gekomen is..
Mocht je ze universeel maken (dus met meer dan 2 gaten zodat ze overal op passen) dan hoeven er in mijn dekseltje geen gaatjes. Die boor ik dan zelf
Voor de chipset maak ik natuurlijk maar twee gaten voor de bevestigingVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:17:
Imhotep, als je al een ontwerp klaar heb, kun je dan de tekening mischien ff posten? Van de chipset en GPU bedoel ik dan.
Mocht je ze universeel maken (dus met meer dan 2 gaten zodat ze overal op passen) dan hoeven er in mijn dekseltje geen gaatjes. Die boor ik dan zelfDe GPU dan he..
Voor de GPu denk ik ook, ik heb nu de afmetingen van de GF4 gekregen (ook twee gaten
Ik ga dus iig een plexideksel maken van 70x70mm met daarin de gaten rechtsboven en linksonder voor de bevestiging aan de kaart en precies in het midden komt dan de koperen koelblok gemonteerd met de 4 schroefjes die ook in de CPU-blok zitten
voor de maten van de andere grafische kaarten weet ik het nog niet, ligt eigenlijk een beetje wie er wat allemaal wil, maar dat moet ik nog ff uitzoeken, we gaan iig eerst een gf4 blok maken en kijken daarna wel of we er aanpassingen op maken.
het deksel is iig groot genoeg voor meerdere gaten, dit kan dus ook gedaan worden door de mensen zelf die dat graag willen.
Still King
hmmm.... €40 hmmm.....
ik heeft nog geen WC maar denkt er erg hard over, ik ga er zeker spijt van krijgen als ik dit niet doe.... wat een moelijke keus
ik weet het nog niet. denk er nog ff over na.
ik heeft nog geen WC maar denkt er erg hard over, ik ga er zeker spijt van krijgen als ik dit niet doe.... wat een moelijke keus
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Psst! Imhotep... Heb je mijn mail ontvangen??
En wil het al flotten met je DD-3 blokjes ????
dam zeg zegt GEDULT jou iets als hij aan geeft dat ze klaar zijn zijn ze klaar en niet eerde r
Game PC
Het ging er bij mij om of hij mijn bestelling uberhaupt had doorgekregen, oh en:Shunt schreef op 24 september 2002 @ 14:53:
dam zeg zegt GEDULT jou iets als hij aan geeft dat ze klaar zijn zijn ze klaar en niet eerde r
"Danm zeg, Zegt geduld jou iets? Als hij aangeeft dat ze klaar zijn zijn ze klaar en niet eerder ". (Ik zou aan je interpunctie werken
erm ik had het niet tegen jou
ik had het tegen astennu
Game PC
ok! No harm done. Maar om on-topic te blijven:
Heb jij, Imhotep, mijn mail ontvangen? (Zhe Bieg queestie-on)
Heb jij, Imhotep, mijn mail ontvangen? (Zhe Bieg queestie-on)
Just checking
relax gasten
ik ben dus druk bezig met de DD-3 kloon zoals gezegd
ook met de andere blokjes voor de mensen die dat willen weten
de mail van jullie is ontvangen en ook al beantwoord ondertussen.

ik ben dus druk bezig met de DD-3 kloon zoals gezegd
ook met de andere blokjes voor de mensen die dat willen weten
de mail van jullie is ontvangen en ook al beantwoord ondertussen.
Still King
OK, na 47 pagina's gelezen te hebben wil ik een DD-3 blokje hebben.
You got mail!
Suc6 met het maken van de blokjes.
You got mail!
Suc6 met het maken van de blokjes.
Verwijderd
wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic???
aangezien de duidelijkheid redelijk verloren is gegaan
Verwijderd
Vind ik ook.. Imhotep..?Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 14:35:
wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic???
Nieuw topic = Nieuwe richtlijnen volgen, dus zou het eerst ff met een modje overleggen 
Hoe staat het trouwens met de DD-3 blokjes?
Hoe staat het trouwens met de DD-3 blokjes?
Aangezien het aantal inkoopacties de spuigaten uitloopt, er te vaak een actie wordt gestart die op niks uitloopt of waarbij het naderhand foutloopt, hebben we besloten om de inkoopacties aan banden te leggen.
Vanaf heden gelden forumwide de volgende regels aangaande inkoopacties:
Toestemming via mail van de crew van het forum in kwestie is benodigd
Geen bootlegs, namaak of andere shit
Geen eigen handel; de actie moet vrijwel non-profit zijn
Still King
Verwijderd
Vraag het nou gewoon maar.. Mag vast wel..Imhotep schreef op 28 september 2002 @ 01:00:
Aangezien het aantal inkoopacties de spuigaten uitloopt, er te vaak een actie wordt gestart die op niks uitloopt of waarbij het naderhand foutloopt, hebben we besloten om de inkoopacties aan banden te leggen.
Ik vind dat dit topic wel aan die eisen voldoet!!Imhotep schreef op 28 september 2002 @ 01:00:
Ik zeg openen dat topic, en hier ff de link posten. Anders zoek ik me weer de t*r*ng volgende week
Verwijderd
Ik lees altijd over topics heen omdat ze niet opvallen. Deze draad met 48 pagina's valt wèl op dus wat mij betreft houden we deze gewoon!
IK denk dat ze een deel 2 willen hebben met in de openingspost de blokjes, prijzen en info. Dit heeft als voordeel dat er niet weer iemand een post zet met:
Hoe duur?
Hoelang duurt het nog?
etc.
Ik vindt het eigenlijk wel best zo, alleen zijn er jammergenoeg mensen die alleen de titel lezen en niet de posts.
Hoe duur?
Hoelang duurt het nog?
etc.
Ik vindt het eigenlijk wel best zo, alleen zijn er jammergenoeg mensen die alleen de titel lezen en niet de posts.
Verwijderd
in dat geval kan Imhotep ook gewoon ff de eerste post editen...
offtopic:
wow, een worstelfan! death man walking
it's time to play the game!
wow, een worstelfan! death man walking
it's time to play the game!
erm je kan zon oude post niet meer editen dat moet een modje doen
Game PC
nopz probeer maar eens je eerste post te editen
Game PC
Verwijderd
Gaat wel hoor! bijvoorbeeld deze draad
gepost op Sunday 10 February 2002 17:34
en net (29-09-2002 16:58) even ge-edit
na 24h niet meer...Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:59:
Gaat wel hoor! bijvoorbeeld deze draad

aaaaaaaaaaaaaaaaaarg plz gwoon je mond houden aub
ITS READY WHEN IT IS READY
ITS READY WHEN IT IS READY

Game PC
Net zoals bij Duke Nukem Forever
"When it's done..."
Hopelijk duurt dit dan geen 2 jaar
"When it's done..."
Hopelijk duurt dit dan geen 2 jaar

Je moet gewoon zo denken het duurt lang omdat ze gewoon heeeeeeeeeel goed en heel mooi afgewerkt worden
ehm het is geen inkoop actie (dit betekent dat je met ze alle van een bedrijf in amerika iets gaat kopen.) jij produceert iets en dat verkoop je (winst is dan toch mogelijk)Imhotep schreef op 28 september 2002 @ 01:00:
goed toestemming vragen is loigsch maar dat mag denk ik toch wel (je topic zorgt nu toch ook wel voor een lelijke layout van het forum
[ Voor 0% gewijzigd door Dreamer op 30-09-2002 15:51 . Reden: typo ]
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Een vraag. Er worden 28 blokjes gemaakt, maar zo te zien zijn er al meer mensen die intresse hebben gekregen. Ga je na deze 28 blokjes nog een keer blokjes maken? Of is dit voorlopig de laatste keer?
Verwijderd
idd mischien een kleine update hoe het zit met de mensen die op de wachtlijst staan hoe gaat dat verder ben er eigenlijk wel benieuwd naar imhotep.
JA HIER!!!
Ik wil ook wel zo'n Athlon blok en een chipsetblokkie
mailtje is al verstuurd.
Ik wil ook wel zo'n Athlon blok en een chipsetblokkie
mailtje is al verstuurd.
edit:
dit heb ik niet gedaan... ZEG ME DAT IK DIT NIET GEDAAN HEB
Ik heb niet zojuis 3 pagina's overgeslagen bij het posten
dit heb ik niet gedaan... ZEG ME DAT IK DIT NIET GEDAAN HEB
edit:
hop nog een edit... als ik toch bezig ben...
hop nog een edit... als ik toch bezig ben...
[ Voor 0% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 30-09-2002 22:08 . Reden: STOUT!!! STOUTE BLACKSASH!!! ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Tientallen aanvragen en nog geen zicht op een schema. Wellicht een bestellijst met rangorde? Weten we allemaal wie er mee doet en waar die staat.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
dit valt dus wel weer tegendreamer schreef op 30 september 2002 @ 15:51:
[...]
ehm het is geen inkoop actie (dit betekent dat je met ze alle van een bedrijf in amerika iets gaat kopen.) jij produceert iets en dat verkoop je (winst is dan toch mogelijk)
goed toestemming vragen is loigsch maar dat mag denk ik toch wel (je topic zorgt nu toch ook wel voor een lelijke layout van het forum)
De reden waarom ik met deze actie begon is omdat ik zelf graag zo'n blokje wou hebben.
maar ik vond rond de 90 euro toch net iets te duur voor een 'echte' DD-3.
toen ik hoorde dat een vriend van me bij een bedrijf werkt waar ze een cnc-freesmachine hebben kwam ik op het idee om hem te vragen of hij er eentje voor mij wou maken.
Dat wilde hij wel, maar als hij voor één blokje aan het frezen moest koste mij dat meer geld dan als ik er bijv. 20 liet maken.
vandaar dat ik hier toen gevraagt heb of er meer mensen belangstelling hadden voor zo'n blokje.
ze werden dan immers goedkoper.
er was in het begin redelijk veel animo voor, dus heeft ie besloten om er 18 stuks te gaan maken. (3 blokjes per keer in het apparaat)
1 was voor mij en de andere voor de verkoop.
het heeft mij een gratis blokje opgeleverd en een hoop tevreden tweakers
ik hoefde dus niets voor mijn eigen blokje te maken maar wel voor al die andere blokjes.
ik ben nu begonnen met deze tweede actie omdat er steeds meer vraag naar kwam. daarom heb ik hem nog een keertje gevraagd om voor jullie deze blokjes te gaan maken.
ik stuur ze dus eigenlijk gewoon door naar jullie toe.
voor de chipset en de GPU-blokjes ben ik bij mijn neefje geweest
hij werkt ook bij een bedrijf met zo'n machine.
Ik wilde graag een chipset blokje en een GPU-blokje (voor mijn toekomstige gf4)
dus vandaar dat ik ook hier weer een ia voor opgezet heb.
voor mij iets voordeliger en voor jullie dus ook
Still King
voorlopig is dit eerst de laatste keer.-[=SARGE=]- schreef op 30 september 2002 @ 21:07:
Een vraag. Er worden 28 blokjes gemaakt, maar zo te zien zijn er al meer mensen die intresse hebben gekregen. Ga je na deze 28 blokjes nog een keer blokjes maken? Of is dit voorlopig de laatste keer?
De mensen die nu op de lijst staan handel ik af.
dat wil dus zeggen dat de mensen die binnen de 28 zitten eerst een mail krijgen met daarin de gegevens waar ze het geld op kunnen storten.
zijn er dan mensen die afvallen dan volgt de anderen op de lijst in de vlolgorde dat ze zich hebben ogegeven.
Still King