Imhotep, heb je al tekeningen? Is wel leuk als je ze even post..van de gpu en chipset..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| [b]Naam Nickname DD-3 GF-2/3 GF-4 Chipset[/b] Ewout Ruiter 1 Timothy de Keulenaer Da_Sunman 1 Peter ? 1 Michael Lie 1 Arno Klaassen Arnoklaassen 1 1 Arnoud Koens ThePreatorian 1 Jeffrey v.d. Broucke 1 Wim Snijders OliverBB 2 2 Bob Ran Ziggy 1 Bart van Dijk bart_vd 1 1 Jeffrey Kuypers Blizzard 1 1 1 F. Stubbs Dazzler 1 1 Michel Mad_Demon 1 E. heijckers Eheijckers 1 1 1 Dirk van Klinken Futal 1 1 1 Sandor vennik Fewture 1 1 S. ten Bokkel StB 1 1 Ray van der Heij Tijgert 1 1 Rick Rick2001 1 1 1 Paul weijers 1 Xiln 1 Robert de Roode Twakker 1 1? Jan van Doremalen Shunt 1 1 Danny Rattan Thug_Powah 1 Martin Makje 1 1 1 Robert van Vliet Undertaker 1 2 raid+coldplate+top478 Jan neggers Sade 1 1 Frank Pol Astennu 2 Martijn Blokland Epsilon 1 R.B. Lange 1 1 1 Davy Tristan Dissection Mark de Ruiter 2 Pieter Veenstra 2 Rens Pontier Kermit 1 Rob v.d. Laar Robbie 007 1 Ivo Maas Hoolig4n 1 Remy Bouwhuis Lange 1 1 Erik Seijs erikdeperik 2 Martijn den Dulk 3 1 1 Frank van Caspel The Executor 1 TOTAAL 38 16 18 |
dit is ff een lijstje dat ik uit exel heb gekopieerd
ziet er niet uit, ik weet het.

zal nog wel ff een lijstje maken die hier ook te lezen valt
Still King
heb ik.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 00:12:
Imhotep, heb je al tekeningen? Is wel leuk als je ze even post..van de gpu en chipset..
zal ik ook ff plaatjes van gaan maken en deze hierzo posten
Still King
Hmm dan met je ff vragen of de inkoopactie gesloten wordt, anders komt er nog iemand zoals ik die denkt hee das handig *klik*... oeps
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
fuck ik ben weer eens te laat
kan ik niet meer bestellen ?
Verwijderd
Aah, kijk! Tja, ik had al zo'n vermoeden dat je die wel zou hebben nuImhotep schreef op 01 oktober 2002 @ 00:28:
[...]
heb ik.
zal ik ook ff plaatjes van gaan maken en deze hierzo posten
Kan er echt niet eentje bij PLEASE PLEASE
dit is al de 3e keer dat ik m misloop
... ik heb alleen de pomp nog niet liggen en het waterblok is de drempel bij mij ... ik kan geen 100 eypo's ophoesten voor me waterblok ... al is het alleem maar de cpu blok voor me athlon
OH my god please ............. op me blote knieen naar het noorden zuiden oost en west tegelijk .... op me blote voeten weet ik veel allemaal maar please !!!!!
Verwijderd
Kerel, de kans dat je er 1 krijgt is nul.. Er zijn ik weet niet hoeveel wachtende voor je en de kans dat er 1 af zegt lijkt me zeer klein.001Michael schreef op 01 oktober 2002 @ 11:40:
Kan er echt niet eentje bij PLEASE PLEASE![]()
dit is al de 3e keer dat ik m misloop
... ik heb alleen de pomp nog niet liggen en het waterblok is de drempel bij mij ... ik kan geen 100 eypo's ophoesten voor me waterblok ... al is het alleem maar de cpu blok voor me athlon
![]()
OH my god please ............. op me blote knieen naar het noorden zuiden oost en west tegelijk .... op me blote voeten weet ik veel allemaal maar please !!!!!
Imtotep, ik wil alleen maar een DD-3 kloontje 
Jeffrey Kuypers - BlizzarD
Jeffrey Kuypers - BlizzarD
Yes, ik sta op de lijst en zit bij de personen die er een krijgt 
* FitNiX is very happy nu
* FitNiX is very happy nu
Verwijderd
zijn er ook al blokjes voor de RADEON8500 GPU te verkrijgen ?.
kep al h2o cooling
Tuurlijk een imhotep-kicks-dd3-ass-blok is altijd tof.
Maar mijn prio ligt bij mijn GPU (en evt chipset). Maar als ik het goed heb begrepen is er niets meer te bestellen.
Grtz SiNiSteR
kep al h2o cooling
Maar mijn prio ligt bij mijn GPU (en evt chipset). Maar als ik het goed heb begrepen is er niets meer te bestellen.
Grtz SiNiSteR
WAt moet ik doen om kermit zo ver te krijgen dat ik zijn h2o blokkie krijgKermit schreef op 01 oktober 2002 @ 12:09:
Yes, ik sta op de lijst en zit bij de personen die er een krijgt
* Maku is very happy nu
Dan bind ik m vast en

(

Imho: ik sta er op voor een GF4, maar ik heb een GF3... (Ray van der Heij).
Maar doe maar degene die op een 9700 past.. dat gaat hem worden :-)
Maar doe maar degene die op een 9700 past.. dat gaat hem worden :-)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
ik sta er 2 keer op
en 1keer is nog wel even voldoende (tenzij iemand mij veel geld voor dat blokkie biedt natuurlijk
).
ha mooi ik sta goed op de lijst
Ik zal zo langzamerhand maar eens gaan kijken naar een leuke radiator en pomp
Ik zal zo langzamerhand maar eens gaan kijken naar een leuke radiator en pomp
001Michael schreef op 01 oktober 2002 @ 13:03:
[...]
WAt moet ik doen om kermit zo ver te krijgen dat ik zijn h2o blokkie krijg
Dan bind ik m vast enop een stoel en dan
op ze kop om vervolgens
tegen de muur totdat hij moet
en dan probeer ik het nog eens lief te vragen
(grapje
)
Succes
jij staat voor 1 CPU blok genoteerd en voor 1 chipset blokjelange schreef op 02 oktober 2002 @ 00:12:
ik sta er 2 keer open 1keer is nog wel even voldoende (tenzij iemand mij veel geld voor dat blokkie biedt natuurlijk
).
Still King
Zeg Imhotep, kan ik nog op de wachtlijst staan?
Ik heb je een mail gestuurt en ik heb een bericht gepost 1 of 2 pagina's terug, maar ik sta niet op de lijst
Thx
Ik heb je een mail gestuurt en ik heb een bericht gepost 1 of 2 pagina's terug, maar ik sta niet op de lijst
Thx
ok als je alles had door gelezen zou je zien dat de eerste .. (weet niet hoeveel ) maar op de lijst staan
dus als je 2 paginas trug pas ge reageert heb sta je er niet op nee sorry maar peg
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ik zou er ook graag een gpu blokje bij willen (gf4) , ik sta 1 keer als R.B. - lange en daar sta ik voor cpu,gpu en chipset (dus die klopt) en ik sta nog een keer als Remy Bouwhuis en die kan(wat mij betreft) dus weg. dankImhotep schreef op 02 oktober 2002 @ 22:49:
[...]
jij staat voor 1 CPU blok genoteerd en voor 1 chipset blokje
oké, nu zie ik het ooklange schreef op 03 oktober 2002 @ 09:03:
[...]
ik zou er ook graag een gpu blokje bij willen (gf4) , ik sta 1 keer als R.B. - lange en daar sta ik voor cpu,gpu en chipset (dus die klopt) en ik sta nog een keer als Remy Bouwhuis en die kan(wat mij betreft) dus weg. dank

al geregeld
Still King
Hebbie mijn bericht al gelezen op 1/2 van deze pagina
Beetje zonde voor jou als je dat extra gaat maken
euro schreef op 03 oktober 2002 @ 02:53:
Komt er nog een blokkie voor de Gigabyte Radeon 8500??
Hier is het andwoord voor deze 2 mensen.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 12:12:
zijn er ook al blokjes voor de RADEON8500 GPU te verkrijgen ?.
kep al h2o cooling
Grtz SiNiSteR
Je kunt gewoon een gf 2-3 blokje nemen als je em niet met de pinnetjes kun je em gewoon vastlijken met Arctic Silver Thermal Adhesive ( dit is silver lijm )
Dat heb ik toen ook gedaan met een Dan maze Gf 2-3 blokje.
Ooh en imothep weet jij mischien waar je sterke veertjes kunt krijgen ik wil dat het blok er goed hard op gedrukt wordt.
Mij mijn dan maze 2 leek de druk niet echt hoog te zijn.
En Hoeveel blokjes heb je al af ?
Ik neem aan dat deze even mooi zijn als de eerste set.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Veertjes kun je gewoon kopen bij de lokale ijzerhandel.. ik heb hele mooie sterke....
Enne, Imhotep: sta ik er nu op voor GF 2/3 en NIET voor de GF4? TIA
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Imhotep, kun je mijn GF4 blokje zonder gaatjes leveren?, ik denk dat ik een 9700 ga kopen
Verwijderd
Hoe sterk is sterk bij jouw dan? Kun je ze indrukken tussen 2 vingers? Ik zoek nog veren, maar hier heeft niemand ze (Delft). Ze hebben ze wel, maar die zijn te slap.Tijgert schreef op 04 oktober 2002 @ 14:47:
Veertjes kun je gewoon kopen bij de lokale ijzerhandel.. ik heb hele mooie sterke....
Nou, de veren zijn ongeveer 6,5 cm groot en als ik ze indruk krijg ik er geen 1,5 cm van af.
Kijk maar op http://www.xs4all.nl/~eikelman/veertje.htm
Wat ze kosten? paar duppies, big deal...
Kijk maar op http://www.xs4all.nl/~eikelman/veertje.htm
Wat ze kosten? paar duppies, big deal...
Sorry, maar ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ik kon dit niet eerder vragen, maar betekent dit dat ik (staande op nr. 38 ofzo) mijn blok voorlopig niet hoef te verw88? In welke zin is dit de laatste keer dat je ze maakt? En als je nog een keer gaan frezen, wanneer wordt dat dan? Allemaal vragen waarop ik zelf geen antwoord hebImhotep schreef op 01 oktober 2002 @ 00:04:
[...]
voorlopig is dit eerst de laatste keer.
De mensen die nu op de lijst staan handel ik af.
dat wil dus zeggen dat de mensen die binnen de 28 zitten eerst een mail krijgen met daarin de gegevens waar ze het geld op kunnen storten.
zijn er dan mensen die afvallen dan volgt de anderen op de lijst in de vlolgorde dat ze zich hebben ogegeven.
Ik wou namelijk eigenlijk in de herfstvakantie (in mijn geval begint die zo rond 20 oktober, ik weet niet of dat verschilt) mijn WC in elkaar draaien, en als je zegt dat mijn blokje er dan in geen geval is, moet ik mijn inschrijving helaas misschien wel herzien
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
September is idd voorbij 
Tell us Imho, what's the status
Tell us Imho, what's the status
Verwijderd
Ik heb wel info! Ik heb nog geen mail gehad van Imhotep. Dat betekent dus dat de blokjes nog niet klaar zijn! 
Wat een wijsheid hè!! Schud ik zo ff uit me mouw!
Oftewel, ze zijn klaar als ze klaar zijn..

Wat een wijsheid hè!! Schud ik zo ff uit me mouw!
Verwijderd
IMOTHEP !!Imhotep schreef op 01 oktober 2002 @ 00:27:
code:
1 2 3 [b]Naam Nickname DD-3 GF-2/3 GF-4 Chipset[/b] Danny Rattan Thug_Powah 1
dit is ff een lijstje dat ik uit exel heb gekopieerd
ziet er niet uit, ik weet het.![]()
![]()
zal nog wel ff een lijstje maken die hier ook te lezen valt
Ik was alleen geïnterresseerd in een GF4 waterkoelblokkie, ik weet niet hoe je aan het chipset blokkie komt......
Dat heeft te maken met de layout, kijk er maar goed naar en zal je zien dat bij het orgineel alles wel onder alkaar stond.
Ik zou 2x
hebben (zijn 2x chipsetblokjes)
Ik zou 2x
Verwijderd
ik zie ut (denk ikThe Undertaker schreef op 07 oktober 2002 @ 11:39:
Dat heeft te maken met de layout, kijk er maar goed naar en zal je zien dat bij het orgineel alles wel onder alkaar stond.
dan is et goed
Imhotep, zie mijn post op 02 October 22:50 en 24 Sptember 22:49.
Is mijn bestelling doorgekomen?
xiri4ever schreef op 07 oktober 2002 @ 16:21:
Imhotep, zie mijn post op 02 October 22:50 en 24 Sptember 22:49.

alleen de gene die op de lijst staan krijgen een blokje

Game PC
ja, maar wanneer? Dat is de vraag!
en daarmee bedoel ik dus niet wanneer de lui die binnen de 28 staan hun blokje krijgen, dat is nu wel duidelijk: als ze klaar zijn. Ik bedoel wanneer de lui daarna ongeveer iets mogen verw88
en daarmee bedoel ik dus niet wanneer de lui die binnen de 28 staan hun blokje krijgen, dat is nu wel duidelijk: als ze klaar zijn. Ik bedoel wanneer de lui daarna ongeveer iets mogen verw88
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
WEER LEES NU EENS

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
er staat duidelijk dat er waarschijnlijk GEEN volgende serie komt

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Game PC
Je kan natuurlijk ook normaal antwoorden.Shunt schreef op 07 oktober 2002 @ 17:14:
[...]
LEEEES NU EENS
alleen de gene die op de lijst staan krijgen een blokje
Nadat ik Imhotep gemaild had toen het nog onduidelijk was of er genoeg blokjes waren heb ik geen enkele reactie van hem teruggehad.
Ik wil gewoon weten of hij mijn mail heeft ontvangen en mij heeft opgeschreven, zodat als er mensen opzeggen dat er misschien nog één voor mij overblijft.
Verwijderd
weet je wat het is, er zijn tientallen replies in de trant van "hoe zit het", "kan ik nog kopen" en "heb je m'n mail gehad". Als iedereen nou eens rustig de hele draad doorleest is er niets aan de hand.
Sluit ik me volledig bij aanVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:11:
weet je wat het is, er zijn tientallen replies in de trant van "hoe zit het", "kan ik nog kopen" en "heb je m'n mail gehad". Als iedereen nou eens rustig de hele draad doorleest is er niets aan de hand.
me 2 (dit is een beetje onzinnig
marjah )
sorry als ik een beetje schaggie over kom maar dat ben ik ook
ik begin een beetje deprie te worden van de mensen die niet eerst lezen maar gelijk blaaten
sorry als ik een beetje schaggie over kom maar dat ben ik ook
ik begin een beetje deprie te worden van de mensen die niet eerst lezen maar gelijk blaaten
Game PC
Is reeds gepost, maar een geheugen opfrisser is altijd goed
[quote]Imhotep schreef op 01 oktober 2002 @ 00:04:Shunt schreef op 07 oktober 2002 @ 19:27:
WEER LEES NU EENS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
voorlopig is dit eerst de laatste keer.
[quote]
HOPPA! Voorlopig, dwz: nu nog niet, maar uiteindelijk weer wel. En nou moet je ff kappe met je uitbok campagne. Ik stelde een redelijke en onderbouwde vraag, en als dat ook niet meer mag...nou....dan zeg ik het mammie!
En nu zullen we er niets meer over horen, behalve dan dat ik een indicatie wil horen van wanneer er ooit nog een tweede serie wordt gemaakt.
Bezwaar iemand?
Laat die jongen toch effe lekker met rust, al dat geziek 'sta ik er op!' 'ik heb geen mail!'.
Als ik Imho was zou ik niks van me laten horen tot er nieuws was...
Als ik Imho was zou ik niks van me laten horen tot er nieuws was...
Hopelijk in een nieuw "schoon" topic.
Gewoon alle informatie weer op een rijtje zetten, want ik zie ook bijna door de bomen het bos niet meer
Gewoon alle informatie weer op een rijtje zetten, want ik zie ook bijna door de bomen het bos niet meer

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
En aan al die 'vind ik ook' berichten hebben we ook niks. De thread is overzichtelijk genoeg, alles staat er namelijk in op volgorde van binnenkomst, hoe overzichtelijk wil je het dan hebben? Subdirectories?
Dan gaan mensen weer zeiken waar wat staat en worden ze weer terug verwezen naar deze thread... laat alles gewoon zo als het is en laten we allemaal netjes geduld hebben (die jeugd van tegenwoordig...)
Dan gaan mensen weer zeiken waar wat staat en worden ze weer terug verwezen naar deze thread... laat alles gewoon zo als het is en laten we allemaal netjes geduld hebben (die jeugd van tegenwoordig...)
ok plz laat het nu effe rusten tot er iemand met NUTTIGE info komt 
daar hebben we wat meer aan
nu even voor de duidelijkhijd
de mensen die NIET op de laatste lijst staan hebben WAARSCHIJNLIJK geen kans meer op een blokje dus het heeft geen zin meer je aan te melden
er kom waarschijnlijk GEEN volgende serie want het is nu genoeg ge weest voor de topic starter (dit heeft hij zelf al ge post )
de blokjes zijn klaar waneer ze klaar zijn
je heb nog niets betaald dus niet saniken
zo ik denk wel duidelijk te zijn zo he
de mensen die NIET op de laatste lijst staan hebben WAARSCHIJNLIJK geen kans meer op een blokje dus het heeft geen zin meer je aan te melden
er kom waarschijnlijk GEEN volgende serie want het is nu genoeg ge weest voor de topic starter (dit heeft hij zelf al ge post )
Game PC
I rest my caseShunt schreef op 08 oktober 2002 @ 23:57:
ok plz laat het nu effe rusten tot er iemand met NUTTIGE info komt

ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Imptep, mij mag je cancellen.
Ik ga niet meer aan waterkoeling beginnen
Ik ga niet meer aan waterkoeling beginnen
Verwijderd
hmmzz..wat had jij besteld blizzard?? kan ik dan misschien zijn blokjes kopen?
BTW....SUPER ACTIE TOPICSTARTER
BTW....SUPER ACTIE TOPICSTARTER
Verwijderd
Dag mensen tis lang geleden dat ik hier heb gepost... Is er nog wat leuk nieus hier?
Iedereen happy met zijn blokje?
Ik draai al een paar lekkere maanden
Ik zal wel wat foto's posten deze week!
Succes allemaal!
Iedereen happy met zijn blokje?
Ik draai al een paar lekkere maanden
Succes allemaal!
Imhotep check je mail effe.
Verwijderd
imhotep....blizzard doet nie meer mee zegt ie...kan ik dan zijn maze3-look-a-like blokje kopen...en als hij ook nog een gf4 en een chipset blokje had besteld, kan ik die dan ook kopen??
zeg plz plz plz ja
zeg plz plz plz ja
nee,Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:54:
imhotep....blizzard doet nie meer mee zegt ie...kan ik dan zijn maze3-look-a-like blokje kopen...en als hij ook nog een gf4 en een chipset blokje had besteld, kan ik die dan ook kopen??
zeg plz plz plz ja
dit zal dan niet eerlijk zijn tegenover de mensen die op de 29 30 ste plaats enz. staan.
Still King
Verwijderd
1 woord..eigenlijk 1 icoontje.... 
de meeste zeggen dat er geen nieuwe actie meer komt...maar komt er nu definitief geen meer?
de meeste zeggen dat er geen nieuwe actie meer komt...maar komt er nu definitief geen meer?
oké, ff een update 
we zijn vanaf afgelopen zondag druk bezig geweest om de CPU-blokjes te maken.
Ik dank dat het nu niet lang meer duurt voordat we de hele partij af hebben en in elkaar gezet en getest kan worden.
Op dit moment weet ik zo niet hoe het met de chipset en de GPU blokjes gaat, maar daar zal ik vrijdag ff naar informeren.
Ik denk dat dit nog wel iets langer gaat duren dan ik eigenlijk gedacht had.
dat komt omdat mijn neefje het alleen maar na werktijd kan doen
en dan heeft hij ook niet zoveel tijd, en zijn baas wil niet hebben dat er mensen van buiten de fabriek hem komen helpen
dus dit gaat allemaal ff iets langer duren dan gepland(t)
sorry daarvoor aan de mensen die erop zitten te wachten
Ik dank dat het nu niet lang meer duurt voordat we de hele partij af hebben en in elkaar gezet en getest kan worden.
Op dit moment weet ik zo niet hoe het met de chipset en de GPU blokjes gaat, maar daar zal ik vrijdag ff naar informeren.
en dan heeft hij ook niet zoveel tijd, en zijn baas wil niet hebben dat er mensen van buiten de fabriek hem komen helpen
Still King
dat is nog niet helemaal zekerVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:44:
1 woord..eigenlijk 1 icoontje....
met een paar maanden misschien wel weer een keertje, maar dat weet ik nog niet.
Still King
Verwijderd
ahhh..das nie zo mooiImhotep schreef op 09 oktober 2002 @ 23:50:
oké, ff een update
Mja...ik wacht gewoon af

nee, daar had ie geen tijd voor en zin in, vandaar dat ik naar mijn neefje ben gegaanVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 00:02:
[...]
ahhh..das nie zo mooiKan die ander ze niet maken? Of zeg ik nou iets doms
Mja...ik wacht gewoon af
als hij het ook maar één keer aan het lopen heeft is er niets aan de hand.
zal alleen ff een weekje (misschien wel twee) langer duren dan de CPU
Still King
mare heb je nu al pics van het geforce 4 en 2/3 en chipset blokje ??
of tekeningen ??
of tekeningen ??
Game PC
Sorry Imho, maar als het nog een paar maanden gaat duren voor de volgende serie (wat het dus gaat) mag je mij uit de lijst halen. Ik wil toch echt in de aankomende vakantie aan de slag, dus das pech hebben voor mij.Imhotep schreef op 09 oktober 2002 @ 23:54:
[...]
dat is nog niet helemaal zeker
met een paar maanden misschien wel weer een keertje, maar dat weet ik nog niet.
Ik mail dit ook wel ff.
En dit is trouwens voor niemand op de lijst goed nieuws: ik stond immers laatste. Nu mogen jullie gaan discussieren over het vrijvallen van de laatste plaats
Imho, you've got mail
weetje dat er dit 
knopje bestaat
dat is een stuk handiger dan iedere keer een nieuwe post posten

knopje bestaat
Game PC
Verwijderd
Nou, die 2 weken kan ik echt wel wachten hoorImhotep schreef op 10 oktober 2002 @ 00:16:
[...]
nee, daar had ie geen tijd voor en zin in, vandaar dat ik naar mijn neefje ben gegaan
als hij het ook maar één keer aan het lopen heeft is er niets aan de hand.
zal alleen ff een weekje (misschien wel twee) langer duren dan de CPU
En ja, de tekeningen... pls?

oeps, heb hier niets te melden..... sorry
dag mensen, goed nieuws.
Ik heb vandaag de cpu blokjes binnen gekregen
Ik zal de mensen die alleen een cpu blok besteld hebben straks ff een mail sturen waar ze het geld op kunnen storten
voor de mensen die ook een GPU- en een chipset blokje besteld hebben moeten me ff laten weten of ze nog willen wachten tot die ook klaar zijn of als ze alvast de CPU-blok willen ontvangen.
Ik zal de mensen die alleen een cpu blok besteld hebben straks ff een mail sturen waar ze het geld op kunnen storten
voor de mensen die ook een GPU- en een chipset blokje besteld hebben moeten me ff laten weten of ze nog willen wachten tot die ook klaar zijn of als ze alvast de CPU-blok willen ontvangen.
Still King
Ja
Eindelijk 
W00t, woei enz.
En nu het geld zien te krijgen, ben een beetje blut
* Mad_Demon holt naar paps toe
W00t, woei enz.
En nu het geld zien te krijgen, ben een beetje blut

* Mad_Demon holt naar paps toe
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
JOEPIE !!! Er zit er voor mij ook eentje bij!!! JAAAA!!
Ik was al aan het rouwen, omdat ik d8 dat er voor mij voorlopig geen gemaakt zou worden, maar nu dat wel het geval is neem ik hem GRAAG af. Just say the word (rekeningnummer) en je hebt mijn geld Imhotep! Ik mail je nog wel
Ik was al aan het rouwen, omdat ik d8 dat er voor mij voorlopig geen gemaakt zou worden, maar nu dat wel het geval is neem ik hem GRAAG af. Just say the word (rekeningnummer) en je hebt mijn geld Imhotep! Ik mail je nog wel
yes!,
wat mij betreft mag je het rekeningnummer doorgeven zodat ik mijn 2 bestelde blokjes alvast kan krijgen.
maar nog wel een klein vraagje:
lever je die dan met groter deksel en dan met of zonder gaten voor de P4?
niet dat het een probleem is als er geen gaten in zouden zitten, als er maar een dekseltje cq een plexiglazen plaatje bij zit want die heb ik zo niet op voorraad.
wat mij betreft mag je het rekeningnummer doorgeven zodat ik mijn 2 bestelde blokjes alvast kan krijgen.
maar nog wel een klein vraagje:
lever je die dan met groter deksel en dan met of zonder gaten voor de P4?
niet dat het een probleem is als er geen gaten in zouden zitten, als er maar een dekseltje cq een plexiglazen plaatje bij zit want die heb ik zo niet op voorraad.
Verwijderd
Stuur het cpu blok alvast maar opImhotep schreef op 10 oktober 2002 @ 17:58:
indeed stuur maar op kunnen we al leuk knutselen tijdelijk
Verwijderd
Imhotep ik neem toch maar dat chipset blokje! er staat nu een vraagteken bij maar die mag je dus weghalen! ik neem dus en een
--> gpu blokje EN een
--> chipset blokje
tanx iig.
Ohjah waren er al prijzen bekent ofzo? heb al een tijdje nix meer gelezen en loop wat achter dus..
Kan iemand mij ff informeren?
--> gpu blokje EN een
--> chipset blokje
Ohjah waren er al prijzen bekent ofzo? heb al een tijdje nix meer gelezen en loop wat achter dus..
Kan iemand mij ff informeren?
Verwijderd
ik durf het bijna niet te vragen, maar euhm: heeft iemand een pic van het uiteindelijke product?
/me kan dan jaloers worden namelijk
Ik heb nog geen mail gehad maar sta wel op de lijstImhotep schreef op 10 oktober 2002 @ 17:58:
dag mensen, goed nieuws.
Kan dat kloppen ?
Hier is mijn mail als nog ff: Astennu91@hotmail.com
Heeft er een in het OLC zitten mailenVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 12:25:
Zo aangeleverd..
[afbeelding]
En ingebouwd in mijn kassie..
[afbeelding]

En was dat groene spul voor de warmte gelijding ? Anders wil ik ( als je nog iets over hebt ) het wel overnemen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ik (Pieter Veenstra) heb ook nog geen maitje gehad, maar ik ga nu een weekje op vakantie.
Dus m'n blokje niet weggeven
Dus m'n blokje niet weggeven
Achja ik heb ook nog geen mail gehad en ik sta toch redelijk hoog op de lijst. Zal vast nog wel komen.
Verwijderd
Dit is de mijne, met veren!

Mijn XP1600+ @1733Mhz (2100+) is op dit moment 32 graden (beetje surfen) met dit wonderblokje. Hij draait alweer een tijdje.. ben nog steeds dik tevreden Imhotep!
Edit: Het twakker..we hebben dezelfde chipset koeling btw.. Ik heb alleen m'n std fan er nog weer op gezet

Mijn XP1600+ @1733Mhz (2100+) is op dit moment 32 graden (beetje surfen) met dit wonderblokje. Hij draait alweer een tijdje.. ben nog steeds dik tevreden Imhotep!
Edit: Het twakker..we hebben dezelfde chipset koeling btw.. Ik heb alleen m'n std fan er nog weer op gezet

Verwijderd
Met dank aan rick2001:Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:48:
ik durf het bijna niet te vragen, maar euhm: heeft iemand een pic van het uiteindelijke product?
http://members.home.nl/rick2002/Waterblock/Block1.JPG
http://members.home.nl/rick2002/Waterblock/Block2.JPG
http://members.home.nl/rick2002/Waterblock/Block4.JPG
weet je ook uit welke auto rick deze radiator heeft gesloopt?
ik heb ook nog geen meel gehad imho,als ik niet meer in aanmerking kom wil je me dan toch ff meelen, anders w8 ik voor niksImhotep schreef op 10 oktober 2002 @ 17:58:
dag mensen, goed nieuws.
tnx
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Zozo, het blokje kan eindelijk komen 
vraagje, zijn er ook coltplates bij te bestellen ? (had ik je over gemailt, maar heb geen antwoord erop gehad
)
vraagje, zijn er ook coltplates bij te bestellen ? (had ik je over gemailt, maar heb geen antwoord erop gehad

De radiator die ik gebruik komt uit een Rover Estate uit '95 en is van de airco installatie.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
Verwijderd
Mijn rad is ook onderweg btw.. Nja, bijna dan. Dinsdag gaat hij ingebouwd worden. Tis een BlackIce2 geworden..
Ik heb ook nog geen mailtje ontvangen
...
Volgens mij meer mensen niet
Nope, hier nog een die nix heeft gehad
Ach ja, ik vertrouw volledig op Imho

Ik zie het wel verschijnen in m'n mailbox
[ Voor 0% gewijzigd door FitNiX op 12-10-2002 16:09 . Reden: typo's ]
ik heb net alle mails de deur uit, maar van een paar heb ik geen mail adres.
STB-Eheijckers-mad_damon-astennu-epsilon
volgens mij heb ik van een aantal wel een mail ontvangen of gehad, maar door een crash ben ik volgens mij een aantal mails kwijt geraakt.
STB-Eheijckers-mad_damon-astennu-epsilon
volgens mij heb ik van een aantal wel een mail ontvangen of gehad, maar door een crash ben ik volgens mij een aantal mails kwijt geraakt.
Still King