zekersss lekker passief koelen die handel!! 
*lol 700-ste post!*
*lol 700-ste post!*
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
een silverprop cyclone 1 met een kwatta inline pomp (heb al 3 verschillende ge had geen verschil) mare in ierders geval ik denk dat het aan mijn mobo licht kijk maar eens in dit topic
Game PC
Verwijderd
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Die 2e ronde komt er. Is al zeker.bart_vd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:15:
Ok, ik pas mijn bestelling aan, ik wil namelijk ook een Geforce 4 en Chipset blokje.
Dus:
Bart van Dijk - bart_vd - 1*Maze 3 blokje 1*G4 blokje 1*chipset blok.
En ik vraag het nog maar een keer (voor de zekerheid.):
Je weet nog niet zeker of er een tweede serie komt? Of is dat al wel zeker maar je weet alleen niet wanneer?
Verwijderd
Game PC
Verwijderd
40 euro + verzendkosten. Dat zijn de DD3's. Voor de chipset en GF4's moeten we ff wachten. Is nog niet bekend volgens mij.Shunt schreef op 15 augustus 2002 @ 11:04:
en wat zijn de kosten nu presies van alles blokjes die je heb ??
Game PC
Verwijderd
Still King
kun je er dan een totaal overzicht van maken??Imhotep schreef op 15 augustus 2002 @ 11:49:
ik ben nu op m'n werk, best wel druk eigenlijk
Ik zal vanavond ff een update geven over de situatie.
De 2e gaat in ieder geval door.alleen nog niet bekent wanneer precies.
Maar daar verrtel ik vanavond meer over.
Ik zal dan ook een lijstje posten van de mensen die nieuw in de wachtlijst zijn
zal ik doenOliverBB schreef op 15 augustus 2002 @ 13:12:
[...]
kun je er dan een totaal overzicht van maken??
ik weet nu wel dat ik op de wacht lijst sta, maar ik zou niet weten hoeveel mensen er nog voor mij zijn.
misschien dat je er ook een prognose bij kan geven van wanneer je ongeveer hoeveel blokjes verwacht??
Still King
Still King
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Geduld is een schone zaak.bart_vd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:06:
Bij mij had hij het zelfs bevestigt, hij zei dat hij me opgeschreven had, hij loog dus gewoon!
![]()
![]()
.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
Verwijderd
Verwijderd
Still King
Oke, zal je erbij zetteneheijckers schreef op 16 augustus 2002 @ 11:28:
Hey ik sta op page 29 voor een dd3 en een gf4 en misschien een chipset ligt een beetje aan de prijzen dus als je die hebt wil ik die er misschien ook bij
Thnx mate
Still King
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik zal vanavond ff het lijstje aanpassen en in word zetten ofzo.Tijgert schreef op 16 augustus 2002 @ 13:16:
Ha die Imhotep.... sta ik ook op de lijst voor 1x GF blokje en een 1x chipset?
Still King
Verwijderd
Alles past!McFlipp schreef op 16 augustus 2002 @ 12:18:
Euhmmm misschien een beetje rare vraag, maaruh weet iemand of dit blokje ook op een hammer gaat passen?
Want ik heb nu niet zoveel geld voor wc, maar dit blokje is wel heel geil! Dus dan kan ik als ik een hammer heb mooi wc erbij nemen en dit super strakke blokje erbij gebruiken
Verwijderd
Verwijderd
Op pagina 26 vroeg ik er al om, maar ik wil dus ook een DD3 blokje. Doe er ook maar een gf4 blokje bijVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:48:
komt er dan ook nog een tweede "lading" cpu-blokken of alleen maar gpu-blokjes?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 17:56 . Reden: is FCPA en socket 370 hetzelfde? ]
Ik kan je wel garanderen dat het van koper gaat worden en niet van aluminium. Niet meer dan logisch ook als er eerst processor waterblocks gemaakt worden van koper, dan zullen er nu geen aluminium waterblocks gemaakt worden voor videokaarten.krekrrr schreef op 16 augustus 2002 @ 17:47:
worden die chipset blokkies ook van koper?
* Rick2001 heeft wel interesse in een alu versie, aangezien hij alles al alu heeft.
Still King
Still King
Ik heb je al in de wachtlijst staan, maar je hebt nog niets opgegeven.Mad_Demon schreef op 12 augustus 2002 @ 15:46:
Zet mij maar in de wachtlijst, ik kan me geen scooter veroorloven
Still King
Dit is de de hele lijstRoel v.d. Hoeven - Roeligan -1 DD-3
Michael Lie - 1 DD-3
Gregor Egdom - Krekrr - 2 DD-3
Ewout Ruiter - 1 DD-3
Da_Sunman - 1DD-3
Arno Klaassen - Arnoklaassen - 1 DD3 - 1 GF4 - 1 chip
Peter ? - 1 DD-3
Arnoud Koens - ThePreatorian - 1 DD-3
Jeffrey v.d. Broucke - 1 DD-3
Wim Snijders - OliverBB - 2 DD-3
Bob Ran - Ziggy - 1 DD-3
Bart van Dijk - bart_vd - 1 DD-3
Jeffrey Kuypers - Blizzard - 1 DD-3 - 1 GF4 - 1 chip
Dazzler - 1 DD-3 - 1 chip
Michel - Mad_Demon - ???
E. heijckers - Eheijckers - 1 DD-3 - 1 GF4 - 1 chip
Dirk van Klinken - Futal - 1 DD-3 - 1GF4 - 1 chip
Sandor vennik - Fewture - 1 GF4 - 1 chip
S. ten Bokkel - StB - 1 DD-3 - 1 GF4
Ray van der Heij - Tijgert - 1 GF4 - 1 chip
Rick - Rick2001 - 1 GF4 - 1 chip
Paul weijers - 1 DD-3
Xiln - 1 DD-3
Robert de Roode - Twakker - 1 GF4 - 1 chip
Jan van Doremalen - Shunt - 1 GF4 - 1 chip
Danny Rattan - Thug_Powah - 1 GF4
Martin - Makje - 1 DD-3
Still King
Game PC
Verwijderd
Game PC
Verwijderd
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Geen tips ?zoals een aantal van jullie wel weten, staat mijn IA open van de blauwe leds, die overingens bij freezinghardware wordt bestelt.
Et lijkt mij natuurlijk uitermate handig om gelijk mijn waterkoeling spulletjes bij te bestellen.
Dit wordt mijn eerste waterkoeling, het is voor mijn volgende nieuwe systeem (waarschijnlijk pentium).
Wat ik nu nog kwa waterkoeling heb is mijn dd-3 waterkoelblokkie.
Ik bestel denk ik "PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (€ 2,29
)" en daarvan 2 meter.
Daarbij neem ik nog een flesje "Shine Up watertoevoeging (€6.99)"
Nog aanraders wat ik mee zal moeten bestellen?
BTW, de rad haal ik natuurlijk van de sloop, het waterresevoir haal ik van aquacomputers.de > wat zijn die mooi he. Over het waterpompje weet ik nog niet... (welke merk, type enz)
Verwijderd
Lees de draad voor je blaat...Astennu schreef op 18 augustus 2002 @ 16:11:
Als het zo iets word:
[afbeelding]
En de bloken goed werken niet als mijn huidige DD 2 die 54 c word
en de rond de 25 euro prijs klopt doe ik ook mee
Of Is het nu ee DD inkoopactie geworden ipv zelfgemakte bloken ?
Verwijderd
zet hem even op 999 posts per bladzijde en ga ff fijn een stukje lezen. Ze zijn 40 euro...
Ik had beter moeten leze.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
zet hem even op 999 posts per bladzijde en ga ff fijn een stukje lezen. Ze zijn 40 euro...
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Je blokkie komt heus wel jongen
Verwijderd
Welnee joh!!bart_vd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:14:
Euh, valt het zo op dat ik aan niets anders kan denken
.
Verwijderd
geen aanraders, nix?zoals een aantal van jullie wel weten, staat mijn IA open van de blauwe leds, die overingens bij freezinghardware wordt bestelt.
Et lijkt mij natuurlijk uitermate handig om gelijk mijn waterkoeling spulletjes bij te bestellen.
Dit wordt mijn eerste waterkoeling, het is voor mijn volgende nieuwe systeem (waarschijnlijk pentium).
Wat ik nu nog kwa waterkoeling heb is mijn dd-3 waterkoelblokkie.
Ik bestel denk ik "PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (€ 2,29
)" en daarvan 2 meter.
Daarbij neem ik nog een flesje "Shine Up watertoevoeging (€6.99)"
Nog aanraders wat ik mee zal moeten bestellen?
BTW, de rad haal ik natuurlijk van de sloop, het waterresevoir haal ik van aquacomputers.de > wat zijn die mooi he . Over het waterpompje weet ik nog niet... (welke merk, type enz)
Geen tips ?
Kep nagedacht over het waterpompje, en ik zoek gewoon de stilste boven water, en geld is niet echt een probleem.
Past het dd-3 blokje op elk moederbord?
Ik wilde in de toekomst een leuke Pent IV kopen en die heerlijk overclocken.
Verwijderd
haha, Fewture je staat in geschreven voor die blauwe leds, maar als ik nu goed heb gelezen heb je geen geld om een pomp te kopen he ? Daan gaan je leds dan he als je geen €hebtVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:10:
[...]
Je blokkie komt heus wel jongen![]()
Ik kon ook niet wachten. Nu heb ik hem en ligt hij hier maar te niksen (2 zelfs). Ja ik schaam me diep ja... hehehe
Verwijderd
Dat is niet grappig!Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:59:
[...]
haha, Fewture je staat in geschreven voor die blauwe leds, maar als ik nu goed heb gelezen heb je geen geld om een pomp te kopen he ? Daan gaan je leds dan he als je geen €hebt![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Het is eigenlijk een AMD blok. Ik weet niet meer wie het was (Rick2001 geloof ik). Die heeft hem wel op een P4 gekregen.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:03:
Ik heb een P4 1.6a. Ik zit erover te denken over te stappen op waterkoeling. Moet alleen nog wat meer info verzamelen voordat ik de stap aandurf (ben nieuw op gebied van oc-en en ben nieuw op forum).
Nu hoor ik van een collega forumbezoeker dat jij zelfgebouwde waterblokjes verkoopt voor € 40. Klopt dat, en zijn deze ook geschikt voor P4? En welke pomp en rad kan ik er het beste bij gebruiken?
Verkoop je ook waterblokjes voor de gf 2 (ik heb een leadtek winfast titanium gf 2)
Je mag me wel ff een mail sturen ja.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:17:
YEEEES
Zal ik je effe mailen over de levering Imhotep?
Misschien kun je op de inkoopactie site gewoon een lijst aan laten maken zoals ook gebeurt is bij de casebadges. Dat scheelt je een hoop mailverwerking.
Ik wil trouwens ook mijn Radeon 8500 gaat waterkoelen. Kan daar het beste het GF4 blokkie op of een chipset blokkie. Ik weet de exacte maten namelijk niet.
Still King
heb ik gedaanRaid schreef op 19 augustus 2002 @ 15:46:
Imhotep, ik heb een mail naar je toegestuurd, mail me terug als je wilt.
Still King
Hoe bevalt ie trouwens bij jouVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 12:38:
Waarom zit iedereen hier toch maar te kloten met die bestellingen? Hebben mensen al weer hun waterkoeling gemaakt want er zijn toch een stuk of 15 blokjes al verkocht?
Er komen nog een paar meer blokjes en dat duurt nog ff. Als we met zijn allen gewoon wachten op het ontwerp van het Geforce-blokje en het chipsetblokje en dan pas gaan zeggen wie allemaal wat wil. Dan kunnen we nu ons gaan richten op de waterkoelinkjes in aanbouw........
Still King
Het waterblock is inderdaad een stuk te klein voor een Pentium IV, maar met een beetje hobbiën lukt het wel.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:18:
[...]
Het is eigenlijk een AMD blok. Ik weet niet meer wie het was (Rick2001 geloof ik). Die heeft hem wel op een P4 gekregen.
Rick? Hoe heb je dat geflikt?
klopt als een busVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:03:
Ik heb een P4 1.6a. Ik zit erover te denken over te stappen op waterkoeling. Moet alleen nog wat meer info verzamelen voordat ik de stap aandurf (ben nieuw op gebied van oc-en en ben nieuw op forum).
Nu hoor ik van een collega forumbezoeker dat jij zelfgebouwde waterblokjes verkoopt voor € 40. Klopt dat, en zijn deze ook geschikt voor P4? En welke pomp en rad kan ik er het beste bij gebruiken?
Verkoop je ook waterblokjes voor de gf 2 (ik heb een leadtek winfast titanium gf 2)
Still King
[ Voor 0% gewijzigd door Underground75 op 19-08-2002 20:39 . Reden: beide chipsets ]
Als je het blok midden op je core zet dan kun je er een blok van 5x5 makkelijk op zetten dus een waterblokje van 4x4 of 5x5 moet lukken is weet niet wat die afmetingen van die blokjes van jullie zijn.Imhotep schreef op 19 augustus 2002 @ 19:10:
[...]
Je mag me wel ff een mail sturen ja.
Waar kan ik dan zo'n lijst aan laten maken, want ik heb zelf namelijk geen internetsite.
Over dat gf4 blokje op een radeon weet ik zo niet, daar weet ik zo de maten ook niet van.
Verwijderd
Volgens mij kun je een GF4 blok echt wel beter maken als wat zij daar hebben..Raid schreef op 19 augustus 2002 @ 19:57:
Kijk eens op:
http://www.zerofanzone.co.uk/content.asp
http://www.dangerden.com/mall/chipset.asp
kan je gelijk zien hoe het spiraal loopt.
Maten: 40mm x 40mm x 10mm
Dit klopt als een busVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:16:
[...]
Volgens mij kun je een GF4 blok echt wel beter maken als wat zij daar hebben..
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook. Imhotep, heb je dat genoteerd?Raid schreef op 19 augustus 2002 @ 20:37:
[...]
Dit klopt als een busBij Danger Den hebben ze dan ook een ander ontwerp in een halve cirkel.
Ik prefereer een spiraal met de ingang centraal boven de chipset en de uitlaat aan de zijkant vd chipset. Ook geloof ik dat de inlaten aan de zijkant minder zal werken dan de inlaat van boven direct op de chipset zoals het WC blok er nu uit!
Game PC
Check de site van;Shunt schreef op 19 augustus 2002 @ 21:42:
het leulkse zou zijn dat je voro de Geforce 4 een mem en core wc set maakt maar het probleem is dat de geforce 4 aan bijde kanten vol ge plakt zit met mem
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq