[wc] *gesloten* inkoopactie self made wc-blok?

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 2.776 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:54

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
oké hier dan het lijstje :)

verstuurt:
Robert de Roode
Arjan vd Put
Andreas Dijkman
Rick2001
Joost Schepel
Ray vd Heij
Martijn honselaar.

nog te versturen (geld dus binnen) :)
Davy Tristan
Danny Rattan

nog geen geld van ontvangen
Dennis strijder
Dirk van Klinken [emmen]
Deimus
Gait Suiplapp
Pepijn de Geus [emmen]
Jasper Boeijen
Sandor Vennik (heeft ie al over gemaild :) )

op de 1e wachtlijst
Roel vd Hoeven
Micheal Lie
Greggor egdom
Ewout Ruiter
Arno Klaassen
Da Sunman

Dit is dus de eerste wachtlijst.
de rest die wel gereageerd heeft maar niert in de lijst staat, staat dus in de 2e wachtlijst.
deze staat nog in mijn outlook en moet ik nog noteren. >:)

Sta je niet in de lijst van de betaalden, maar je hebt wel al betaalt, mail me dan ff.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Imhotep schreef op 31 juli 2002 @ 23:00:

verstuurt:
Robert de Roode
Arjan vd Put
Andreas Dijkman
Rick2001
Joost Schepel
Ray vd Heij
Martijn honselaar.

Davy Tristan
Danny Rattan

nog geen geld van ontvangen
Dennis strijder
Dirk van Klinken [emmen]
Deimus
Gait Suiplapp
Pepijn de Geus [emmen]
Jasper Boeijen
Sandor Vennik (heeft ie al over gemaild :) )

op de 1e wachtlijst
Roel vd Hoeven
Micheal Lie
Greggor egdom
Ewout Ruiter
Arno Klaassen
Da Sunman

Dit is dus de eerste wachtlijst.
de rest die wel gereageerd heeft maar niert in de lijst staat, staat dus in de 2e wachtlijst.
deze staat nog in mijn outlook en moet ik nog noteren. >:)

Sta je niet in de lijst van de betaalden, maar je hebt wel al betaalt, mail me dan ff.
heb je dan je outlook al heel lang niet bijgehouden, of heb je mijn mailtje niet ontvangen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick2001 schreef op 31 juli 2002 @ 22:02:
Ik heb mijn waterblock eindelijk op de processor gezet en hij draaid momenteel niet overclocked, dus op 2000MHz met een vcore van 1.50volt.
Hiermee blijft de processor idle met 31 graden en maximaal met 37 graden met BURNP6 en 34 graden met PRIME95.
Dit bij een mainboard temperatuur van 32 graden.
Tot nu toe zeer netjes. Nu alleen nog even testen in overclockte toestand.
Wat was de temp met je Alpha? Ik heb nu ook een Alpha namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 06:11

Rick2001

9950X delidded en direct die

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 00:36:
[...]
Wat was de temp met je Alpha? Ik heb nu ook een Alpha namelijk...
Met de ALPHA en de processor dus op 2800MHz bij 1.80volt vcore en een ENERMAX (rose) fan op de maximale stand leverde een stressed temperatuur van 47-48 graden op met PRIME95.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta ik ook ergens op de lijst? Had gemaild toen je op vakantie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick2001 schreef op 01 augustus 2002 @ 01:31:
[...]

Met de ALPHA en de processor dus op 2800MHz bij 1.80volt vcore en een ENERMAX (rose) fan op de maximale stand leverde een stressed temperatuur van 47-48 graden op met PRIME95.
Rick ik ga je nog ff pesten.. Wat waren de temps op 2000Mhz? Het verschil is belangrijk zeg maar :o Ik gok dat je er 6 tot 8 graden op vooruit bent gegaan of niet? (in dezelfde toestand he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep, sjek je mail ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 11:22:
[...]
Rick ik ga je nog ff pesten.. Wat waren de temps op 2000Mhz? Het verschil is belangrijk zeg maar :o Ik gok dat je er 6 tot 8 graden op vooruit bent gegaan of niet? (in dezelfde toestand he)
Ik weet het niet geheel zeker, maar ik denk zelf een graad of 8-10 wat het lager was.
Dit ligt natuurlijk sterk aan de kamertemperatuur.

Kijk nu is het weer een beetje afgekoeld en heb ik met PRIME95 een stressed temperatuur van 29 graden bij een mainboard/case temperatuur van 27 graden.
Zet ik PRIME95 uit, dan zakt de processor temperatuur terug naar 27 graden en is dus gelijk aan de mainboard/case temperatuur.
Tot nu toe mag ik absoluut niet klagen over de watercooling setup. De temperaturen zijn lekker laag en het geluid is ook vele malen stiller.
Alleen ben ik natuurlijk nog in de testfase en heb dus een emmer water naast mijn computer staan waardoor je natuurlijk iet wat lagere temperaturen krijgt dan een kleiner reservoir. (Dit is overigens nog steeds op 2000MHz met een VCore van 1.50volt.)
Ik ga maar eens even overclocken. >:)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick2001 schreef op 01 augustus 2002 @ 12:29:
[...]

Ik weet het niet geheel zeker, maar ik denk zelf een graad of 8-10 wat het lager was.
Dit ligt natuurlijk sterk aan de kamertemperatuur.

Kijk nu is het weer een beetje afgekoeld en heb ik met PRIME95 een stressed temperatuur van 29 graden bij een mainboard/case temperatuur van 27 graden.
Zet ik PRIME95 uit, dan zakt de processor temperatuur terug naar 27 graden en is dus gelijk aan de mainboard/case temperatuur.
Tot nu toe mag ik absoluut niet klagen over de watercooling setup. De temperaturen zijn lekker laag en het geluid is ook vele malen stiller.
Alleen ben ik natuurlijk nog in de testfase en heb dus een emmer water naast mijn computer staan waardoor je natuurlijk iet wat lagere temperaturen krijgt dan een kleiner reservoir. (Dit is overigens nog steeds op 2000MHz met een VCore van 1.50volt.)
Ik ga maar eens even overclocken. >:)
Hou ons op de hoogte!! Jij bent namelijk de eerste met concrete resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
OliverBB schreef op 31 juli 2002 @ 23:36:
[...]
heb je dan je outlook al heel lang niet bijgehouden, of heb je mijn mailtje niet ontvangen? ;(
Ik heb je mail wel ontvangen :)
Als het goed is heb je daar een ontvangstbevestiging van gekregen.
ik zal dit weekend nog een lijstje posten van de rest van de wachtlijst.

Ik heb het de laatste dagen enorm druk gehad met mijn auto, die had ik namelijk helemaal uit elkaar liggen, en dat moest natuurlijk ook weer klaar, anders kan ik die blokjes niet naar het postkantoor brengen om naar jullie te versturen :) :) :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Vooralsnog de gehele avond mijn processor op 2800MHz met een VCORE van 1.80volt laten draaien met PRIME95.
Temperatuur komt niet hoger dan 39 graden bij een mainboard/case temperatuur van 30 graden.
Het water is wel al 3 dagen oud en dus echt wel opgewarmt in die tijd. Schatting van de temperatuur van het water zal rond de 31 graden liggen.
Ik moet dus zeggen dat ik absoluut tevreden ben over het block en de combinatie vooralsnog zover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Rick2001 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:14:
Vooralsnog de gehele avond mijn processor op 2800MHz met een VCORE van 1.80volt laten draaien met PRIME95.
Temperatuur komt niet hoger dan 39 graden bij een mainboard/case temperatuur van 30 graden.
Het water is wel al 3 dagen oud en dus echt wel opgewarmt in die tijd. Schatting van de temperatuur van het water zal rond de 31 graden liggen.
Ik moet dus zeggen dat ik absoluut tevreden ben over het block en de combinatie vooralsnog zover. :)
Mijn Temps

Op 3000 mhz en 1.85 Vcore zit ik op 26 C idle en 32 stressed :D
Damn en dan volgende week me 172 Watt Peltier :D en tadaa -0 temps :D

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de geruchten over een tweede actie van imhotep waar??

dit betreft een chipset/Gforce koeler.

ik heb iig wel intresse in zo'n GPU koeler omdat mijn Geforce stikheet wordt nou. En een extra koelblokje in mijn systeem is niet zo veel werk. alleen zijn die D-den apparaten te groot en te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Smokey_The_Bandit schreef op 02 augustus 2002 @ 12:30:
[...]

Mijn Temps

Op 3000 mhz en 1.85 Vcore zit ik op 26 C idle en 32 stressed :D
Damn en dan volgende week me 172 Watt Peltier :D en tadaa -0 temps :D
Toch denk ik dat die temperatuur niet kan kloppen van jouw.
Welke temperatuur heeft het water ?
Je hebt zeker die 20 graden afgetrokken die je mainboard verkeerd aan zou geven he ? Dan begrijp ik het namelijk.
Op 3000MHz en 1.85volt vcore kun je onmogelijk een temperatuursverschil tussen het water en de core hebben van bijv. 3 graden.
Een waterblock heeft zeker een lagere C/W waarde, maar ook weer niet zo laag dat je temperatuursverschil minder dan 5 graden bedraagd tov. je watertemperatuur.
Je processor geeft ook nog behoorlijk wat warmte af, dus lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je zo'n verschil maar hebt in werkelijke temperatuur.
Bij welke water temperatuur is deze stressed temperatuur dan ?

PS. Het is niet dat ik je niet geloof of zo, maar theoretisch gezien is het gewoon niet mogelijk, of je water temperatuur moet al erg laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Rick2001 schreef op 02 augustus 2002 @ 14:40:
[...]

Toch denk ik dat die temperatuur niet kan kloppen van jouw.
Welke temperatuur heeft het water ?
Je hebt zeker die 20 graden afgetrokken die je mainboard verkeerd aan zou geven he ? Dan begrijp ik het namelijk.
Op 3000MHz en 1.85volt vcore kun je onmogelijk een temperatuursverschil tussen het water en de core hebben van bijv. 3 graden.
Een waterblock heeft zeker een lagere C/W waarde, maar ook weer niet zo laag dat je temperatuursverschil minder dan 5 graden bedraagd tov. je watertemperatuur.
Je processor geeft ook nog behoorlijk wat warmte af, dus lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je zo'n verschil maar hebt in werkelijke temperatuur.
Bij welke water temperatuur is deze stressed temperatuur dan ?

PS. Het is niet dat ik je niet geloof of zo, maar theoretisch gezien is het gewoon niet mogelijk, of je water temperatuur moet al erg laag zijn.
Me water is maar 25 C of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Het is ook heel vreemd want het temp. verschil tussen 1600 en 3000 is maar 2 C stressed :/
Er klopt idd iets niet helemaal met dit mobo op temp. meet gebied :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Smokey_The_Bandit schreef op 02 augustus 2002 @ 17:39:
Het is ook heel vreemd want het temp. verschil tussen 1600 en 3000 is maar 2 C stressed :/
Er klopt idd iets niet helemaal met dit mobo op temp. meet gebied :(
Het lijkt mij inderdaad erg moeilijk om zo'n klein verschil te meten tussen deze snelheden.
Ik heb bijv. met hetzelfde water tussen 1.50volt vcore en 2000MHz en 1.80volt vcore en 2800MHz een temperatuursverschil van ongeveer 5-6 graden.
Dit met hetzelfde warme water gemeten.
Ik had daarstraks een processor temperatuur van 44 graden, maar na meten van de water temperatuur bleek dus dat het water 36,1 graden was.
Daarmee had ik dus een temperatuursverschil van ongeveer 8 graden bij het constant stress draaien van de processor.
Dit was dan overigens wel constant zonder fan voor mijn radiator, dus het is vrij logisch dat het water warmer wordt.
Momenteel heb ik wel een fan voor mijn radiator en het water heb ik ook vernieuwd. Nu heb ik een IDLE temperatuur van 30 graden en een stressed temperatuur van 35 graden. Dit is dan met water van ongeveer 28 graden.
Het is inderdaad jammer als je er niet vanuit kunt gaan van de temperaturen die je mainboard weergeeft, zeker in het geval van een Pentium IV waar (bijna) altijd de interne diode gebruikt wordt.
Ik hoop dat je een bios update krijgt die het wel fatsoenlijk kan weergeven. Nu is en blijft het schatten wat de juiste temperatuur is.

Als je aan jouw waterblock voelt, is dit dan warm, lauw of koud ?
Bij mij voelt het bij een watertemperatuur van 36.1 graden lauw (dus kouder als lichaamstemperatuur) en met het nieuwe koudere water dus gewoon koud aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Rick2001 schreef op 02 augustus 2002 @ 19:18:
[...]

Het lijkt mij inderdaad erg moeilijk om zo'n klein verschil te meten tussen deze snelheden.
Ik heb bijv. met hetzelfde water tussen 1.50volt vcore en 2000MHz en 1.80volt vcore en 2800MHz een temperatuursverschil van ongeveer 5-6 graden.
Dit met hetzelfde warme water gemeten.
Ik had daarstraks een processor temperatuur van 44 graden, maar na meten van de water temperatuur bleek dus dat het water 36,1 graden was.
Daarmee had ik dus een temperatuursverschil van ongeveer 8 graden bij het constant stress draaien van de processor.
Dit was dan overigens wel constant zonder fan voor mijn radiator, dus het is vrij logisch dat het water warmer wordt.
Momenteel heb ik wel een fan voor mijn radiator en het water heb ik ook vernieuwd. Nu heb ik een IDLE temperatuur van 30 graden en een stressed temperatuur van 35 graden. Dit is dan met water van ongeveer 28 graden.
Het is inderdaad jammer als je er niet vanuit kunt gaan van de temperaturen die je mainboard weergeeft, zeker in het geval van een Pentium IV waar (bijna) altijd de interne diode gebruikt wordt.
Ik hoop dat je een bios update krijgt die het wel fatsoenlijk kan weergeven. Nu is en blijft het schatten wat de juiste temperatuur is.

Als je aan jouw waterblock voelt, is dit dan warm, lauw of koud ?
Bij mij voelt het bij een watertemperatuur van 36.1 graden lauw (dus kouder als lichaamstemperatuur) en met het nieuwe koudere water dus gewoon koud aan.
hmmm ja ik gok hem tussen lauw en koud in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op 31 juli 2002 @ 23:00:

Davy Tristan
Danny Rattan
Had je me mail nog gekregen met mijn adres, e.d. ?
Zo ja, heb je het blok al verstuurd ?

Kan niet w88 als ik dadelijk thuis kom van Campzone 2 })

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 20:30:
[...]
Had je me mail nog gekregen met mijn adres, e.d. ?
Zo ja, heb je het blok al verstuurd ?

Kan niet w88 als ik dadelijk thuis kom van Campzone 2 })

Thx
Jou blokkie is inderdaad onderweg naar je toe.
Ik had je enkele dagen geleden al een mail gestuurt voor de gegevens, en nu ik ze gekregen heb kon ik dus ook het blokje versturen >:)

Waar was je trouwens op campzone??
ik ben vandaag nog naar 6vlaggen geweest en ben ook nog ff langs campzone gereden en dat zag er wel gezellig uit moet ik zeggen. :7 :Y)

P.S. zou je me eens een keer wat meer over dit soort "feesten" kunnen vertellen, want dit lijkt mij ook heel erg interressant :9~ :9~ _/-\o_
ik neem aan dat er ook volgend jaar een campzone o.i.d. is >:)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick2001 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:14:
OMG!! Wat een temps! Dikke winst hoor. Ik neem aan dat 2800Mhz passé is Rick of niet? Hier moet je klokwinst uithalen dacht ik zo..
Ik gok dat ik dinsdag of woensdag de mijne heb. Hopelijk volgend weekend proefdraaien. We hebben hier 2 systemen. Een met een KR7A + 1600+ en een met een 8KHA+ + 1600+. We gaan een wedstijdje houden (ik en m'n huisgenoot) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Ik heb gisterenavond geprobeer om hoger te overclocken, maar daar heb ik toch meer voltage voor nodig.
Die 1.80volt is maximaal en zakt ook nog een beetje naar beneden bij volle belasting naar ongeveer 1.78volt. Ik moet dus eerst mijn mainboard even modden. Ook moet ik een voltmod hebben om mijn RDRAM iets meer spanning te kunnen aanbieden aangezien ik wel graag op 4x en TURBO wil blijven draaien.
Voor nu is 2800MHz perfect stabiel en iedere stap hoger in FSB is dus teveel.
Met de temperaturen ben ik zeker tevreden. Het is veel stiller dan met al die fans en het is ook nog eens een flink stuk koeler. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik heb nu ff de proc (Duron 1ghz Morgan core) van me vriendin "geleend" en geinstalleerd op mijn msi k7t turbo.
Waterkoeling erop, etc etc.
Maar een idle temperatuur van 63 graden, maar het koelblok voelt nog steeds koud aan.
Heb al ietsje vaster en losser geprobeerd, verder nog het koelblok met heel fijn waterbestending schuurpapier geschuurd, maar onder die 63 graden kom ik niet.

Komt het omdat ik nog geen radiator in mijn opstelling heb? Of omdat mijn pomp te weinig capaciteit heeft?

Ik heb nu een emmer koud water (+/- 15 litr) daarin het pompje en slang van ongeveer 60cm naar koelblok en weer terug.
Het pompje is een Triton 400mini en heeft een effectieve doorvoer van ongeveer 280ltr/min (zelf gemeten).

Iemand die mij kan helpen?

p.s. er zit uiteraard koelpasta tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit er iets niet goed. Zit het blokje wel goed recht? En als je er op drukt met je vinger? Zit hij niet tegen de socket aan? En ja, een rad is wel handig ja, maar met koud water 63 graden..hmm.. Wel genoeg flow?

Edit: ik weet niet of 280 genoeg is. Rick? Jij weet dat vast wel.

Edit2: steek je hand in het water! Warm of koud? Ghe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update....heb net beetje met me vingers op het blokje hier en daar gedrukt en meteen resultaat! Temp vloog naar beneden!!!

Nu 36 graden idle....pffff :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 14:29:
Update....heb net beetje met me vingers op het blokje hier en daar gedrukt en meteen resultaat! Temp vloog naar beneden!!!

Nu 36 graden idle....pffff :*)
ff pielen met de boutjes dus... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fewture, Ik zie dat jij ook een KR7A hebt. Op je bord zitten geen gaten, dus hoe heb je dat blokje vastgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
Imhotep schreef op 02 augustus 2002 @ 00:02:
[...]

[...]
mm helaas geen bevestiging van gehad!
maar het gaat dan denk ik wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 16:05:
Fewture, Ik zie dat jij ook een KR7A hebt. Op je bord zitten geen gaten, dus hoe heb je dat blokje vastgemaakt?
Gaten om de socket? Zitten er echt wel hoor!

Edit: Ow, ik moet de blokjes nog krijgen btw. Was een beetje laat met aftikken en nu zit het weekend er ook nog tussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resultaten na twee uurtjes idle (bios) draaien.....
Temp: 39 graden....
Proc: Duron 1ghz (Morgan) @ 1,75v
Mbord: MSI K7T Turbo

Ik heb dus nog geen radiator en een waterflow van 280l/min. Het water is nu wel een stuk opgewarmd vergeleken met 2 uurtjes geleden, maar de cpu temp is dus maar 3 graden gestegen.

Met luchtkoeling ongeveer tussen de 50 en 55 graden idle dacht ik. Maar weet ik niet zeker, aangezien deze proc ff uit me vriendin's pc heb "geleend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Vergelijk eens het verschil in temperatuur van je processor en de temperatuur van je water.
Bij mij warmt het water op tot ongeveer 31-32 graden (na een paar uur) en wordt niet meer warmer. De processor temperatuur wordt daardoor maximaal 7 graden hoger in overclockte toestand (2000@2800, 1.50@1.80v)
Ook heb ik vandaag geprobeerd om de pomp buiten het water te laten, maar dit scheelt nog minder dan 1 graad in watertemperatuur en daarbij wordt de pomp gloeiend heet als deze niet onder water geplaatst is. Hij heeft de koeling van het water dus echt nodig om niet te verbranden vrees ik.
De pomp maakt overigens geen lawaai als deze niet onder water geplaatst is, wat ik dus verwacht had van wel.
De pomp en de processor warmen het water op zodat het water 3 graden warmer is als kamertemperatuur wat ikzelf echt netjes vind.
Dit alles is dan wel gemeten met water dat er minimaal 1 dag in zit (emmer) en in een stressed situatie die ook al zeker 1 dag zo loopt.

Wat ik nog graag zou willen weten is hoeveel vermogen een Pentium IV op 2800MHz en 1.80volt vcore ongeveer verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op 02 augustus 2002 @ 23:47:
[...]

Jou blokkie is inderdaad onderweg naar je toe.
Ik had je enkele dagen geleden al een mail gestuurt voor de gegevens, en nu ik ze gekregen heb kon ik dus ook het blokje versturen >:)

Waar was je trouwens op campzone??
ik ben vandaag nog naar 6vlaggen geweest en ben ook nog ff langs campzone gereden en dat zag er wel gezellig uit moet ik zeggen. :7 :Y)

P.S. zou je me eens een keer wat meer over dit soort "feesten" kunnen vertellen, want dit lijkt mij ook heel erg interressant :9~ :9~ _/-\o_
ik neem aan dat er ook volgend jaar een campzone o.i.d. is >:)
Als het goed is staat er alweer een datum vast voor campzone 3.
Add me ff aan je icq of msn dan praten we er ff over.

THX again. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

damn baal ik dat ik deze aktie nu pas zie. Ik wil zelf ook met WC beginnen maar de prijzen voor vooral de koelblokken zijn zo verschrikkelijk hoog. :(
Als er ooit no een kans komt om meer van deze koelblokkies te maken dan houd ik mij graag aanbevolen!

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey imhotep, gaan me blokkies al op de bus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
makje schreef op 04 augustus 2002 @ 15:21:
damn baal ik dat ik deze aktie nu pas zie. Ik wil zelf ook met WC beginnen maar de prijzen voor vooral de koelblokken zijn zo verschrikkelijk hoog. :(
Als er ooit no een kans komt om meer van deze koelblokkies te maken dan houd ik mij graag aanbevolen!
Ik zou zeggen houd deze topic in de gaten, want als het goed is gaan we binnenkort GF2/3/4 en chipset koelblokjes maken.

Ik heb het al overlegt, en als ik met een goede tekening kwam wilde hij die ook wel voor me frezen.

Ik heb alleen geen maten van de schroefgaten van deze blokjes, dus als er iemand is die me daar aan kan helpen, dan ben ik je heel erg dankbaar.

Het ontwep van zo,n blokje moet ik ook nog ff bedenken, maar ik denk dat het een spiraal-ontwerp wordt, maar daar moet ik nog ff over nadenken :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 16:29:
Hey imhotep, gaan me blokkies al op de bus?
hier stond dus onzin :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er dan ook nog een tweede "lading" cpu-blokken of alleen maar gpu-blokjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passen die GPU blokjes ook op een radeon? In dat geval wil ik mijn bestelling in de wachtlijst nog wel uitbreiden met een GPU blokje + eventueel chipset blokkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:59:
Passen die GPU blokjes ook op een radeon? In dat geval wil ik mijn bestelling in de wachtlijst nog wel uitbreiden met een GPU blokje + eventueel chipset blokkie
weet ik niet, ik heb nog geen maten van de GF of van de radeon.
Dus als je die ff wil posten :) :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Imhotep schreef op 05 augustus 2002 @ 22:14:
[...]
Ik zou zeggen houd deze topic in de gaten, want als het goed is gaan we binnenkort GF2/3/4 en chipset koelblokjes maken.

Ik heb het al overlegt, en als ik met een goede tekening kwam wilde hij die ook wel voor me frezen.

Ik heb alleen geen maten van de schroefgaten van deze blokjes, dus als er iemand is die me daar aan kan helpen, dan ben ik je heel erg dankbaar.

Het ontwep van zo,n blokje moet ik ook nog ff bedenken, maar ik denk dat het een spiraal-ontwerp wordt, maar daar moet ik nog ff over nadenken :)
Ik zal dit topic idd in de gaten houden. Wanneer er ooit nog weer van die cpu blokkies gemaakt worden dan wil ik er graag een. (hint hint :*), zoals StB al aangaf is daar nog belangstelling voor en de tekeningen heb je al... )

Wat betreft die blokkies voor de videokaart(en), volgens mij moet je dan meerder verschillende blokkies maken. I.i.g. de geforce2/3 en de gforce4 maten zijn niet precies hetzelfde en het zou mij niet verbazen als de radeon weer andere maten heeft. Dat is misschien dus een beetje lastig.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mogen de blokkies ook wel iets groter zijn. Met gaten heb je toch niks te maken, dus de meeste mensen zullen het of vastlijmen of met klemmen doen. Dan kun je volgens mij wel gewoon 1 of 2 typen maken die overal op kunnen.

Of zit ik hier nou helemaal fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

GF 2, 3 en 4 hebben ongeveer dezelfde maten, de 4 is ietsie groter, meer niet. Een blokkie moet dan gewoon over de core passen en wel de gaatjes van de bevestiging vrij laten voor schroeven/bouten en bevestigings clippie.
kijk maar op http://www.cooling-store.de/csshop/index.php bij 'halterungen' voor zo'n clippie.

De blokjes kunnen hetzelfde blijven voor alle GF's dus, alleen bevestiging is iets anders.

Maar op wat voor termijn kunnen we GF/chipset blokkies verwachten? Ik stond op het punt om ze te bestellen bij http://www.com-tra.de/

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
sandor wil je ff je e-mail adres plaatsen op dit topic, ik ben nu op m'n werk, dus ik kan niet in mijn outlook :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op 06 augustus 2002 @ 11:30:
sandor wil je ff je e-mail adres plaatsen op dit topic, ik ben nu op m'n werk, dus ik kan niet in mijn outlook :)
---------------

Geld moet er toch wel zijn nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 13:51:
[...]

Geld moet er toch wel zijn nu...
dank je

Is er ook al :)

[ Voor 0% gewijzigd door Imhotep op 06-08-2002 14:38 . Reden: voor fewture :) ]

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Imhotep,

Ik heb je ff een mailtje gestuurd ondertekend met mn nickname. Laat me ff weten wat je er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me blokje binnen :)

Op de foto zag hij er mooier uit NOT !!!

Ik kan niet w88 om hem uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoww ik ben weer terug van campzone!! ik heb maar 1 woord--> het was vet gaav!!

maarjah ff ontopic:

ik had helaas niet kunnen posten en ook geen foto's kunnen maken want ik zat op campzone en daar zoog internet eigenlijk wel een beetje hard, en mijn ibm 40 gig crashde maarjah ik was iig wel zoo ontzettend blij dak waterkoeling had :) bijna iedereen in mijn tent (Antworks rullezz :P ) had temperaturen van boven de 55 graden, oplopend tot 72 graden!!! terweil ik in de hete zon lekkere temps haalde rond de 45 graden!! @ athlon 1200mhz. een heet hoofd dus!

Iedereen was dus ookwel een beetje jalours op mij ... en op mijn gemoddemetneonenenblacklitebelichtekastenwinds haha maarjah dat terzeide.

Ik zit nu thuis volledig alles ongebouwd en mijn rad boven in, op de plaats van mijn voeding gezet. met lekker koele temps stressed 31 graden en bijna de hele dag al rond de 24 a25 graden half stressed :P

Ik had in het begin toen ik hem kreeg gepost dat hij, thuis op mijn kamer, 41 graden was maar toen had ik blijkbaar mijn blok niet goed aangedraaid en koelde hij dus ook niet optimaal.
Ik weet ook niet of hij nu optimaal zit, maar ik ben ontzettend blij dat hij zo al zo koel blijft.

Ik zal foto's posten maar weet nog niet waar. Sowieso is mijn casmod al bijna af en zal ik het gehele systeem ook laten zien.

--> Weet iemand een host? <--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:36:
Zoww ik ben weer terug van campzone!! ik heb maar 1 woord--> het was vet gaav!!

maarjah ff ontopic:

ik had helaas niet kunnen posten en ook geen foto's kunnen maken want ik zat op campzone en daar zoog internet eigenlijk wel een beetje hard, en mijn ibm 40 gig crashde maarjah ik was iig wel zoo ontzettend blij dak waterkoeling had :) bijna iedereen in mijn tent (Antworks rullezz :P ) had temperaturen van boven de 55 graden, oplopend tot 72 graden!!! terweil ik in de hete zon lekkere temps haalde rond de 45 graden!! @ athlon 1200mhz. een heet hoofd dus!
Ik weet niet waar jij hebt gezeten maar ik heb gewoon 11 dagen kunnen posten.
In het begin erg langzaam maar later best red. snel.
Ik had nog eens een avond nieuwe ati drivers gedownload met 30 kb p/s
dus best red. (misschien zat jij net op een kutveld)
Ik zat op Charlie (samen in de tent met ReseTTim)

LOL dan was mijn tent zeker erg koel.
Ik kwam met mijn Silverado op mijn AMD 2000+ niet hoger dan 50 graden stressed.
Goede airflow in de tent denk ik :)
We hadden onze vouwwagen gemod 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 00:33 . Reden: text edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zaten op Lima met zijn 16'en in 1 grote leger tent. praktisch naast "KOF".

Ik denk dat het gewoon erg heet was in de tent zelf, want een aantal mensen van ons hadden alpha's pal8045 en 3 mensen hadden een delta 120Hp in hun kast gemod, en 1 had zijn pc helamaal vol gestouwd met delta's en maakte nog meer herrie als een stof zuiger en die had het ook ontzettend heet.
Was opzich ook wel logisch want je kan je proc ook niet koeler maken dan de buiten temperatuur.

En wij hadden nooit meer als 12 kb/s met downloaden van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
Imhotep schreef op 02 augustus 2002 @ 00:02:
[...]

hebbie ondertussen al een (wacht)lijstje?
zodat ik weet waar ik aan toe ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Als er behoefte is aan afmetingen wil ik mijn GF3 wel effe demonteren en de core meten + gaatjes?
En mobo chipset ook als het moet... (als dit de GF/CS blokjes bespoedigt...)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
als je wil graag :) :) :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
OliverBB schreef op 07 augustus 2002 @ 17:15:
[...]

hebbie ondertussen al een (wacht)lijstje?
zodat ik weet waar ik aan toe ben?
oké dan,

De volgende mensen komen bij de wachtlijst te staan!!

Peter ?-?- 1 blokje
Arnoud koens - The Preatorian- 1 blokje
? - The Frog - 1 bloke
Jeffrey vd Broucke - ? - 1 blokje
Wim Snijders - OliverBB - 2 blokjes

;)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ok, a.s. woensdag gaat mijn pc uit elkaar en meet ik alles op (8>
Kan helaas niet eerder, moet werken :Y) ... hoewel.. heeeeeeel misschien zaterdag middag...

Dan krijg je alle maten van de GF3 (automatisch 2 en MX) en van de gaatjes (zodat hij niet te groot wordt). ik neem aan dat je geen net passend mini blokje maakt dus hij zal wel overal op passen.
De GF4 is vast kleiner dus fout gaan als je hem op GF2/3 ontwerpt kan niet :*)

Ik bouw mijn hele setup in elkaar als ik die blokjes heb, dus ons graag niet te lang in spanning houden
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep,

Die mensen worden toegevoegd aan de al bestaande wachtlijst neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 00:30:
Imhotep,

Die mensen worden toegevoegd aan de al bestaande wachtlijst neem ik aan?
dat klopt, maar wel in de volgorde van datum, wie dus eerder heeft gereageerd komt ook eerder op de wachtlijst te staan.

Op dit moment heb ik nog 6 blokjes die niet betaald zijn.
Ik wacht hier ook mee tot aan het weekeinde voor de mensen die op vakantie zijn, dan stuur ik alle mensen die nog niet betaald hebben een mailtje dat ze nog tot een bepaalde datum de tijd hebben om te betalen, hebben ze dan nog niet betaald of gereageerd dan gaat het blokje naar de eerstvolgende op de lijst. :)

Ik hou er uiteraard rekening mee dat er een aantal mensen op vakantie zijn en dat die één deze weken weer thuis komt, het zou anders wel lullig zijn dat ze daarom geen blokje kunnen krijgen.

Dus voor de mensen op de wachtlijst nog ff'tjes geduld. :z

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Worden er nog blokjes gemaakt? Want ik wil eigenlijk toch ook wel waterkoeling hebben *D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op 08 augustus 2002 @ 01:26:
Worden er nog blokjes gemaakt? Want ik wil eigenlijk toch ook wel waterkoeling hebben *D
Wil je de mijne zien ik heb hem al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
Imhotep schreef op 07 augustus 2002 @ 21:43:
[...]
oké dan,

De volgende mensen komen bij de wachtlijst te staan!!

Peter ?-?- 1 blokje
Arnoud koens - The Preatorian- 1 blokje
? - The Frog - 1 bloke
Jeffrey vd Broucke - ? - 1 blokje
Wim Snijders - OliverBB - 2 blokjes

;)
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 23:30

Mad_Demon

de dokter

Wat kost zo'n blokkie nou? (ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 01:46:
[...]

Wil je de mijne zien ik heb hem al binnen :)
Jaaaaaa :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Hij zal er echt niet anders uitzien dan de mijne. >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rick2002/Waterblock/Block1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Mag het plaatjes ietsie groter? Ken ut ne nie sien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ nice blokje !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Dit is echt een top blokie :)
De temps schelen zeker 4-5 graden ivm de maze 2 die ik eerst op me P4 had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trustme.... hij is gaaaav :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Heeft er nog niemand anders resultaten met het waterblock van Imothep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net een uurtje thuis van vakantie en THX imothep, et ziet er very nijs uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op 08 augustus 2002 @ 01:26:
Ik wil er misschien ook wel een (bijna zeker). Zet me maar bij dat lijstje.
Ik vraag het ook nog maar ff wat kost dat dinkie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

De hamvragen:

• Worden die maze 3 look-a-like blokjes nog gemaakt?
• Hoeveel gaan ze kosten?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
BlizzarD schreef op 11 augustus 2002 @ 19:45:
De hamvragen:

• Worden die maze 3 look-a-like blokjes nog gemaakt?
• Hoeveel gaan ze kosten?
Na alle waarschijnlijkheid wel. en dan ook de chipset en de GF blokjes.

De DD-3 look-a-like is 40,- euro en die andere weet ik nog niet wat de frezer ervoor wil hebben.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
ik zit nemalijk nog steeds te wachten op mensen die me de maten van een GF4 blokje kunnen geven.

ik heb een tijdje terug een *.pdf gekregen waar de maten van een AMD socket A in stonden, ik weet niet of er iemand is die dit ook heeft van een GF 2/3 en GF 4 en de chipset natuurlijk.

Opmeten kan natuurlijk ook, maar als ik de exacte maten heb weet ik in ieder geval zeker dat ze allemaal passen :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Imhotep schreef op 11 augustus 2002 @ 20:46:
ik zit nemalijk nog steeds te wachten op mensen die me de maten van een GF4 blokje kunnen geven.

ik heb een tijdje terug een *.pdf gekregen waar de maten van een AMD socket A in stonden, ik weet niet of er iemand is die dit ook heeft van een GF 2/3 en GF 4 en de chipset natuurlijk.

Opmeten kan natuurlijk ook, maar als ik de exacte maten heb weet ik in ieder geval zeker dat ze allemaal passen :)
Misschien heb je hier wat aan? Thermaltake is volgens mij de enige fabrikant met een geforce 4 koeler, en ze hebben ook de crystal orb voor geforce 2/3

http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm

hoop dat deze maten goed genoeg zijn, en ben dan zeker wel geinteresseerd in een geforce4 blokje en een DD-3 look-a-like cpu koelblokje :9

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de maten van de gaten rondom de GF4 zijn 3mm doorsnee, en staan 1,5" uit elkaar, dus 38,1 mm. Men zegt dat elke geforce-kaart (2/3/4) dezelfde gaten heeft rondom de gpu, maar dit heb ik nog niet nagezocht.

en misschien is dit wel interessant:

het GF4 waterblok wat ik wil maken:

Afbeeldingslocatie: http://misantrophia.xs4para.nl/wc/gpu-block.jpg

het kan met een peltier van max 5cmX5cm gebruikt worden.

voor meer info kijk hier:
[rml][ WC] GF4-block ontwerp[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

ehhh imothep... hij past toch wel op mn AMD socket A toch?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je de slangtules vandaan die op het waterblok zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Roeligan schreef op 11 augustus 2002 @ 23:10:
ehhh imothep... hij past toch wel op mn AMD socket A toch?
jep, daar istie voor gemaakt ja :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 23:17:
waar heb je de slangtules vandaan die op het waterblok zitten?
dat weet ik niet, dat heeft die vriend van me die die blokjes gefreesd heeft geregeld :)

Maar ik kan hem wel ff vragen.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:13:
de maten van de gaten rondom de GF4 zijn 3mm doorsnee, en staan 1,5" uit elkaar, dus 38,1 mm. Men zegt dat elke geforce-kaart (2/3/4) dezelfde gaten heeft rondom de gpu, maar dit heb ik nog niet nagezocht.

en misschien is dit wel interessant:

het GF4 waterblok wat ik wil maken:

afbeelding

het kan met een peltier van max 5cmX5cm gebruikt worden.

voor meer info kijk hier:
[rml][ WC] GF4-block ontwerp[/rml]
he, bedankt :)
dit ontwerp moet trouwens wel te maken zijn zonder een frees, (ik heb net je topic ff gelezen).
Maar ik denk toch dat ik de aansluitingen aan de zijkant wil hebben, dat kost namelijk niet zoveel pci-sloten.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
makje schreef op 11 augustus 2002 @ 21:41:
[...]

Misschien heb je hier wat aan? Thermaltake is volgens mij de enige fabrikant met een geforce 4 koeler, en ze hebben ook de crystal orb voor geforce 2/3

http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm

hoop dat deze maten goed genoeg zijn, en ben dan zeker wel geinteresseerd in een geforce4 blokje en een DD-3 look-a-like cpu koelblokje :9
Dat is een leuk blokje. >:)

Ik hoop dat wij ook zo iets kunnen maken, maar dan natuurlijk met een aansluiting voor water ipv electiciteit :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet voorlopig de aansluitingen aan de bovenkant houden. Heb hier alleen gebogen liggen en dus geen rechte, daarom vroegk je ook of je wist waar je die tules vandaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
ik zal het wel ff vragen :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de aansluitingen die ik nu heb, 3/8" 90graden gebogen, wordt het blokje net geen 30mm hoog, 15mm daarvan is het werkelijke waterblok. Met 30mm blokkeert het ding net nie het 2e pci-slot tenzij een kaart grote componenten op de achterkant heeft.
Met rechte aansluitingen kan ik het ontwerp binnen de 20mm houden.
Met een peltier (~3,4mm) ertussen en een coldplate van 3mm wordt het ding ongeveer 27mm. En dat betekent dat t 2e pci slot nog steeds bruikbaar is. (of mijn schatting zijn verkeerd en wordt het 2e pci slot wel geblockt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Zet mij maar in de wachtlijst :), ik kan me geen scooter veroorloven ;(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik ff snel plaatjes hosten? ik zie het altijd voorbij komen maar nu weet ik het ff niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:29:
waar kan ik ff snel plaatjes hosten? ik zie het altijd voorbij komen maar nu weet ik het ff niet meer :(
theforumisdown.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokkies zijn binnen! 1tje is al gepolijst. De andere laat ik nog even zo. Kijken wat het verschil is. Dit weekend hoop ik resultaten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Imhotep, zou ej mij alvast op de lijst kunnen zetten voor de volgende serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
bart_vd schreef op 14 augustus 2002 @ 02:58:
Imhotep, zou ej mij alvast op de lijst kunnen zetten voor de volgende serie?
ja hoor :)
Ik heb je genoteerd, houd wel in dat dit topic in de gaten moet houden natuurlijk :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
zijn er al mensen trug van vakantie die nog moeten betalen als ze een blokkie willen :? :?

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een paar foto'tjes van mij draaiend systeem en Imhoteps blokje: :9 :9 :9

Hier mijn blokje

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/blokgemonteered.jpg

Hier mijn rad

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rad+fan.jpg

nog een keer mijn rad

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/bovenkantrad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groter fannetje kan geen kwaad denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...ach ik zag net dat het 80mm fannetje niet was aangesloten (de contactjes waren losgeschoten..) en toen draaide hij dus passief op 43 graden :)

en nu de 80mm aan is op 7V heeft de processor een temperatuur van 38 graden!

Dit is toch wel netjes vind ik, ook omdat het nu vrij warm is op mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep zou je mij ook op de wacht lijst kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wil je mij ook op de bestellijst toevoegen voor 1x maze3 look-a-like
Heb dat ding IRL gezien namelijk :9~

Gegevens:

Jeffrey Kuypers - BlizzarD

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Imhotep, hier wat gegevens:
Bart van Dijk - bart_vd - 1*Maze 3 blokje.

Je weet nog niet zeker of er een tweede serie komt? Of is dat al wel zeker maar je weet alleen niet wanneer?

Ik zal dit topic zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Imhotep schreef op 14 augustus 2002 @ 13:49:
[...]

ja hoor :)
Ik heb je genoteerd, houd wel in dat dit topic in de gaten moet houden natuurlijk :)
Mag ik ook zo'n bevestiging? ;) (stukje terug lezen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:42:
Ik heb ff een paar foto'tjes van mij draaiend systeem en Imhoteps blokje: :9 :9 :9

Hier mijn blokje

[afbeelding]

Hier mijn rad

[afbeelding]

nog een keer mijn rad

[afbeelding]
Hehe die radfiator heb ik ook :) :7

Opel Vectra rulez :Y)

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste