Smokey, da's niet wat hij bedoeld.
Je hebt natuurlijk gelijk hierin hetnet, die 1400 liter per uur is gemeten aan het kopje van de pomp.
Zodra er ook maar iets van weerstand, in de vorm van bijv. alleen al een slang aanwezig is, dan zakt die 1400 liter als een baksteen naar beneden.
Wel is het natuurlijk goed met zo'n pomp dat je flink wat stroming overhoudt als eindresultaat met alle onderdelen aangesloten, wat bij een 600 liter per uur pomp natuurlijk een stukje minder is.
In mijn geval komt er op dit moment alleen nog maar het block voor de processor een reservoir en een radiator als weerstand, maar natuurlijk is uitbereiding zeer gemakkelijk met zo'n pompje.
Ik heb dus gewoon even op zeker gespeelt en een redelijk zwaar exemplaar gekozen.
En inderdaad voor die 22 euro boeit dat eigenlijk totaal niet, maar dat was niet waar het jouw om ging.
Toch is het een redelijk zwaar pompje, maar ik ga de proef eens op de soms nemen en inderdaad de tijd opnemen om een emmer leeg te pompen. Pompje is 18watt aan 220volt en ik vond de kracht die hij had best redelijk voor zo'n klein dingetje.
Smokey, wat voor een reservoir gebruik jij ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB