Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Was het weer... maak over een deel of vijf wel weer nieuwe
Money for nothin' and your chicks for free
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
SUPER!! en LIRF = ??? waar ligt dat ?Op woensdag 24 april 2002 13:37 schreef DroogKloot het volgende:
Vluchtje met een 763 i.c.m PIC-panel van LIRF (aanrader!) naar EHAM; zitten helaas wat dubbele shots tussen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het weer... maak over een deel of vijf wel weer nieuwe
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Laatste stuk nam ik de toeristische routeOp woensdag 24 april 2002 13:42 schreef ND het volgende:
Droogkloot > Ben jij nou bij EHAM omlaag wezen cirkelen?
Fiumicino, ItalieOp woensdag 24 april 2002 13:42 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
SUPER!! en LIRF = ??? waar ligt dat ?
COOOL!!! waar te downloaden ?Op woensdag 24 april 2002 13:44 schreef DroogKloot het volgende:
Fiumicino, Italie
Volgens mij is het payware!Op woensdag 24 april 2002 13:46 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
COOOL!!! waar te downloaden ?
Verwijderd
De aircraft folder wordt alleen maar groter en groter en dus niet overzichtelijker
Dus was mijn vraag:
Kun je in de aircraft folder een aparte map maken, bv AI-Planes? En dat het dan nog werkt
bvd
Verwijderd
Inderdaad, alleen bij mij komt na Singapore Airlines dan toch KLM! Maar Singapore is zeker wel relaxed, schijnt dat je in de economy class gewoon een tv in de stoel voor je hebt! Wie weet trouwens waar je mooie planes kan downloaden van Singapore Airlines, 747 of 767 ofzo, zo lang het maar een mooie Boeing is!Op woensdag 24 april 2002 13:55 schreef pilotincommand het volgende:
Ik heb ook de PH-MCG gevlogen (Heel bekend als je wel eens posky vliegt) en de PH-MCH en PH-MCI. Mrtainair is mijn favoriet na Singapore airlines.
Verwijderd
Even een weetje over Fiumicino. De naam komt uit de Romeinse tijd. Je had dichtbij Rome de havenstad Ostia. Daar werd al het graan overgeladen voor de Romeinen. Als het graan dan verder vervoerd moest worden gingen ze niet eerst de zee, om de Tiber op te gaan, maar via een kanaaltje. Dat kanaaltje noemde de bowoners van die streek Fiumicino wat betekend hun/ons riviertje. Later is op de plek van het riviertje de luchthaven van Rome gebouwd.
De plek waar nu de luchthaven van Rome ligt lag vroeger dus de haven van de Romeinen.
Lekker offtopic maar ok.
oja op het Fiumicimo in 'real life' rijdt een klein monorail-achtig treintje rond is dat ook in die scenery?
is het ook, www.simflyers.net d8 ikOp woensdag 24 april 2002 13:51 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Volgens mij is het payware!
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=17968 lees ik netOp woensdag 24 april 2002 14:38 schreef jos_zwa het volgende:
het is weer zover
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.sellingen.neer.woordvoeder.html
Mijn dank zal G_R_O_O_T
ik hoop dat het werkt
net fsscene binne gehad, maars hij is mooi
echt een aanrader
Als die dingen neer blijven storten, hebben we écht wel die JSF op korte termijn nodigOp woensdag 24 april 2002 14:38 schreef jos_zwa het volgende:
het is weer zover
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.sellingen.neer.woordvoeder.html
link?Op woensdag 24 april 2002 14:58 schreef KIMBLE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
net fsscene binne gehad, maars hij is mooi![]()
(sorry voor grote pics maare hij fotosoep wil ze nie kleiner maken
)
echt een aanrader
http://fssharecenter.com/fscene/Op woensdag 24 april 2002 15:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
link?
http://home.quicknet.nl/qn/prive/rfaber/usapreview.html
Series makenOp woensdag 24 april 2002 14:02 schreef The_FrankO het volgende:
Ik ben dus bezig met dat ai traffic maar dan download ik dus heleboel vliegtuigen waar ik normaal nooit in zal vliegen.
De aircraft folder wordt alleen maar groter en groter en dus niet overzichtelijker
Dus was mijn vraag:
Kun je in de aircraft folder een aparte map maken, bv AI-Planes? En dat het dan nog werktWat moet ik dan allemaal veranderen als het kan?
bvd
Bijvoorbeeld alle POSky's in vier directories gesorteerd naar model (A332 -- A333 -- B762 -- B763), in plaats van alle kisten in afzonderlijke mappen.
hij is erug breed

rechts het zelfde landschap maar dan 's nachts
Maar je kan niet bv een map Posky maken en daarin de mappen A332, A333, B762, B763?Op woensdag 24 april 2002 15:28 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Series maken
Bijvoorbeeld alle POSky's in vier directories gesorteerd naar model (A332 -- A333 -- B762 -- B763), in plaats van alle kisten in afzonderlijke mappen.
* KIMBLE even een mededeling *
sommige gasten weten het al maar wij (rateltje en ik) zijn bezig met een nieuwe lay-out van www.leonbrouwer.nl/got
we weten niet wanneer het ongeveer af zal zijn maar we werken er hard aan
Nee, zal niet gaan. Vliegtuigen mogen maar 1 directory diep zitten.Op woensdag 24 april 2002 15:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Maar je kan niet bv een map Posky maken en daarin de mappen A332, A333, B762, B763?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Op woensdag 24 april 2002 16:11 schreef Evilernie het volgende:
goeiemiddag
Op woensdag 24 april 2002 16:15 schreef Rateltje het volgende:
[..]
zo'n droge opmerking heb ik hier zelden gelezen
tampert, kriminalpolizei
LOL @ uncle sam [topic=477428/1/25]
mooi weertje he?
ruikt dit niet heel erg veel naar WAREZ ??Op woensdag 24 april 2002 17:35 schreef KIMBLE het volgende:
offtopic:
LOL @ uncle sam [topic=477428/1/25]
mooi weertje he?
geloof dat je hier voor wel een waarschuwing kan krijgen
en waarom in dit topic ?
het gaat niet over FS en Vliegtuigen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik begrijp je reactie, maar...Op woensdag 24 april 2002 17:43 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ruikt dit niet heel erg veel naar WAREZ ??
geloof dat je hier voor wel een waarschuwing kan krijgen
en waarom in dit topic ?
het gaat niet over FS en Vliegtuigen
ff bij het linkje kijken en idd LOL
In de aircraft.txt staat dus bv. AC#1,200,"Beech Baron 58"
Die 200 is dus de cruise speed. Is dit erg belangrijk? Ik zou het voor sommige vliegtuigen echt niet weten wat ik daar moet neerzetten zoals bv de concorde.
En zou iemand de benodigde bestanden willen versturen naar mij voor dat de ai planes de grond invliegen zoals de PSS airbus
bvd
Zo bedoelde ik het ook had het niet over KIMBLE maar over die andereOp woensdag 24 april 2002 18:01 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie, maar...
ff bij het linkje kijken en idd LOL
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
A.d.h.v dat C.S. getal bepaalt T.T de E.T.E en E.T.A bij F.P's. Voor een Concorde werkt een waarde van 1000 vrij goed; vliegtuigen vliegen b.t.w nooit sneller dan mogelijk is. Zo zal een C172 geen 250kts kunnen bereikenOp woensdag 24 april 2002 18:10 schreef The_FrankO het volgende:
Ben ik weer met mijn Ai traffic
In de aircraft.txt staat dus bv. AC#1,200,"Beech Baron 58"
Die 200 is dus de cruise speed. Is dit erg belangrijk? Ik zou het voor sommige vliegtuigen echt niet weten wat ik daar moet neerzetten zoals bv de concorde.
Die A320 Airbus van Air Anatolia staat al maanden hier op Maastricht Aachen Airport wegens achterstallige betaling van die Turken. Het vliegtuig is erg onveilig, met name de stoelindeling schijnt niet te kloppen, waardoor bij eventuele calamiteiten alle nooduitgangen en gewonen doorgangen versperd worden door de passagiers. Air Anatolia staat hier in het zuiden dan ook bijna op de blacklist. Geen aanrader dus...ben er wel vorige week ingeweest en eens goed dat panel bekekenOp woensdag 24 april 2002 12:24 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar terug uit turkije met een turkse maatschappij Air Antolia (ofzoiets).
Dat was in een A320 geloof ik. Die was echt helemaal vol gepropt je kon je benen amper kwijt.
Gelukkig was het vliegtuig half leeg dus ben ik maar ergens anders gaan zitten in het midden en dan dwars
Alleen het vliegtuig was wel erg brak.
Hij was erg vies van buiten en bij het opstijgen kwam het plafond naar beneden zettenen de remmen piepte
ps: Ik wist niet dat Martinair een Boeing 747 in z'n vloot had. De transatlantische vluchten (naar Canada) doen ze namelijk normaal gesproken in de 767.
ga zo door Uncle-Sam hahahaa
Yep, in de kerstvakantie 2000/2001 ben ik met een Martinair 767 naar de Dominicaanse Republiek geweest. Vliegen is leuk, maar zo lang zitten hoeft van mij nou ook weer nietOp woensdag 24 april 2002 18:23 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
ps: Ik wist niet dat Martinair een Boeing 747 in z'n vloot had. De transatlantische vluchten (naar Canada) doen ze namelijk normaal gesproken in de 767.
Martinair heeft sinds februari 1987 een Boeing 747-200 in gebruik. In de loop van de tijd zijn daar nog twee vliegtuigen van dit type bijgekomen. Twee van de drie 747 vliegtuigen van Martinair zijn convertible. Dat betekent dat ze naar behoefte kunnen worden ingezet als passagiers- of als vrachtvliegtuig. Dit ombouwen van een vliegtuig duurt bij Martinair slechts drie dagen.
In de vrachtuitvoering kan de neus van het vliegtuig omhoog scharnieren zodat er een zeer ruime laaddeur ontstaat. Hierdoor kan zelfs vracht met buitengewone afmetingen worden vervoerd. In deze uitvoering kan de 747 circa 100 ton vracht vervoeren. Martinair vliegt in de zomer van 2001 uitsluitend vracht met de drie 747 vliegtuigen.
Ik versta onder een convertible een cabriootje. Lijkt me niet tof dat de piloot het dak opendoet om een fris neusje te halen boven GroenlandOp woensdag 24 april 2002 18:33 schreef bennierex het volgende:
[..]
quote:
--------------------------------------------------------------------------
Martinair heeft sinds februari 1987 een Boeing 747-200 in gebruik. In de loop van de tijd zijn daar nog twee vliegtuigen van dit type bijgekomen. Twee van de drie 747 vliegtuigen van Martinair zijn convertible......
Verwijderd
AMD's presteren *vooralsnog* beter (op FS gebied althans), maar hou je geld nog even op zak tot de P4 met 533Mhz FSB er is.Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef Doink het volgende:
Verwijderd
AHA FSB???Op woensdag 24 april 2002 18:54 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
AMD's presteren *vooralsnog* beter (op FS gebied althans), maar hou je geld nog even op zak tot de P4 met 533Mhz FSB er is.
Je kan de cruisespeed ook uit de bijbehorende aircraft.cfg file halen.Op woensdag 24 april 2002 18:18 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
A.d.h.v dat C.S. getal bepaalt T.T de E.T.E en E.T.A bij F.P's. Voor een Concorde werkt een waarde van 1000 vrij goed; vliegtuigen vliegen b.t.w nooit sneller dan mogelijk is. Zo zal een C172 geen 250kts kunnen bereiken
Droogkloot, vraagje. Jij vertelde net dat je adhv series alles beetje kon sorteren. Maar hoe doe je dat dan in het geval van de Posky 767? Daaro worden nl. verschillende .mdl files gebruikt, hangt af van het type motor wat gebruikt wordt. Kan je toch nooit als 1 plane zien met verschillende textures dan?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Front Side Bus.Op woensdag 24 april 2002 18:55 schreef Doink het volgende:
[..]
AHA FSB???wat is FSB
De snelheid van je computer waar de snelheden van alle componenten van afgeleid zijn.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
De bussnelheid, maar ik denk dat je dit beter ff in een ander topic kan vragen/zoeken (NOFI).Op woensdag 24 april 2002 18:55 schreef Doink het volgende:
[..]
AHA FSB???wat is FSB
Ik rangschik dan per vliegtuigfolder de verschillende .mdls als volgt:Op woensdag 24 april 2002 19:00 schreef achappey het volgende:
[..]
Droogkloot, vraagje. Jij vertelde net dat je adhv series alles beetje kon sorteren. Maar hoe doe je dat dan in het geval van de Posky 767? Daaro worden nl. verschillende .mdl files gebruikt, hangt af van het type motor wat gebruikt wordt. Kan je toch nooit als 1 plane zien met verschillende textures dan?
\Aircraft\B762POS\Model.GE (General Electric)
\Aircraft\B762POS\Model.PW (Pratt&Whitney)
\Aircraft\B762POS\Model.RR (Rolls-Royce)
In aircraft.cfg zet ik dan bij iedere [fltsim.X] sectie respectievelijk model=GE, model=PW, of model=RR neer (hangt uiteraard van de textureset af, alhoewel sommige compatible zijn met meerdere .mdls). Zo hou ik m'n folders tenminste nog redelijk geordend

jammer van die laatste 'paar' kruisjes
Ook zijn mijn normale fs wolken een beetje fucked. Ik zie er dus een heel kleurendiagram in...

tampert, kriminalpolizei
sorry ik heb geen idee
je moet bij lago (in scenery.cfg) het zo hebben:Op woensdag 24 april 2002 20:00 schreef Evilernie het volgende:
mensen..ik heb dus ff twee probs. Ten eerste is mijn nl2000 scenery hoger dan mijn eham2002 scenery terwijl die in de library toch echt veel hoger staat
Ook zijn mijn normale fs wolken een beetje fucked. Ik zie er dus een heel kleurendiagram in...
[afbeelding]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| [Area.xxx] Title=lago schiphol Local=LAGO\EHAM2002 Remote= Layer=xxx Flatten.0=-9.9,N52 20.22,E4 43,N52 20.22,E4 49,N52 16,E4 49,N52 6,E4 43 Flatten.1=-9.9,N52 26,E4 45,N52 26,E5 01,N52 17,E5 01,N52 17,E4 45 Exclude=N52 20.22,E4 43,N52 16,E4 49,all Flatten .0= -9.9 Active=TRUE Required=FALSE |
alleen ils 19r klopt niet meer
Als je de p4 2.0 northwood overclocked naar ongeveer 3.0 zal hij denk ik wel beter presteren dan een amd athlonXP 2100+ @ 1900mhzOp woensdag 24 april 2002 18:51 schreef Doink het volgende:
Ik kan vanaf 1 mei mijn nieuwe PC bestellen en nu had ik nog een vraagje over de processor, want wat is nou beter het paradepaardje van Intel de Pentium IV +/- 2 ghz of de AMD Athlon XP 2000? Wat is het verschil want de Athlons zitten qua megahertzen een stuk lager dan Intel???
naar aanleiding van een opmerking dat een p4 niet goed presteerd in fs
Maar als het budget het niet toelaat zal ik een amd nemen
nu ga ik de rest doorlezen
Verwijderd
Als je een Athlon XP overklocked naar 4ghz zal die beter presteren dan een P4. Naar aanleiding van ....Op woensdag 24 april 2002 20:31 schreef The_FrankO het volgende:
Als je de p4 2.0 northwood overclocked naar ongeveer 3.0 zal hij denk ik wel beter presteren dan een amd athlonXP 2100+ @ 1900mhz
naar aanleiding van een opmerking dat een p4 niet goed presteerd in fs
Maar als het budget het niet toelaat zal ik een amd nemen
nu ga ik de rest doorlezen
Laten we ff uitgaan van orginele snelheden, dan wint AMD het gewoon ff, geeft niks hoor
Dat weet ik ook wel ik heb zelf ook een amdOp woensdag 24 april 2002 20:45 schreef Camel het volgende:
[..]
Als je een Athlon XP overklocked naar 4ghz zal die beter presteren dan een P4. Naar aanleiding van ....
Laten we ff uitgaan van orginele snelheden, dan wint AMD het gewoon ff, geeft niks hoor
Alleen kun je een northwood veel verder overclocken dan een amd athlon XP en daar ging het mij dus om
ja...huiswerkOp woensdag 24 april 2002 21:02 schreef Camel het volgende:
Word er vanavond nog online het 1 en ander gedaan??
tampert, kriminalpolizei
Had vanmiddag tijdens de fly-inn ook last van een uitvallende motor! Met een B747-400.. Maar uiteindelijk toch geland, heb wel 3x een emergency landing moeten vragen, de ATC-er reageerden maar nietOp woensdag 24 april 2002 19:46 schreef jos_zwa het volgende:
vandaag met rateltje EHAM EGLL gedaan: veel screenshot gemaakt maar toen ging er ineens 1 engine uit bij mij! AARGGG!@@#@@ dus van de landing minder shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand waar ik meer informatie kan lezen/vinden/verkrijgen over het halen van een Private Pilot License (PPL)?
Ik heb op discovery een keer gehoort dat het een van de makkelijkste vliegtuigen zijn om te landen omdat ze zoveel wielen hebben en dat daardoor een harde landing makkelijk tevermijden isOp woensdag 24 april 2002 21:39 schreef ND het volgende:
Machtig man, zo Boeing 747Kvind het een hele vette plane, vooral wanneer ik ze zie landen
En ik vind het toch knap dat zo'n piloot van een 747 hem rustig en netjes aan de grond kan flaren, ik bedoel, volgens mij weet hij P_R_E_C_I_E_S wanneer de wielen raken, zonder af te wachten. Ik heb op Schiphol gekeken hoe ze dat doen, ze laten TELKENS die 747 2cm boven de baan zweven, en dan touch down hij vanzelf RUSTIG op de baan, en bekant geen 1 Boeing 747 piloot doet het te hard. Toch wel knap!
Weet iemand waar ik meer informatie kan lezen/vinden/verkrijgen over het halen van een Private Pilot License (PPL)?
Maar heeft iemand ook
Je moet denk ik wel je plane kennen, je wielen die als eerst grond raken, die zitten toch best wel VER van je verwijderd als piloot. En je land in een hoek ten opzichte van de aardbol, en als je dan nog weet waar en wanneer de wielen de grond raken....pfff....Op woensdag 24 april 2002 21:43 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb op discovery een keer gehoort dat het een van de makkelijkste vliegtuigen zijn om te landen omdat ze zoveel wielen hebben en dat daardoor een harde landing makkelijk tevermijden is
Ik vlieg nu een tijdje met de standard Boeing 737 van MS, en het lukt mij toch aardig om zachtjes te landen, alleen je hebt de "feeling" niet waar je en hoe hoog je wielen zijn, ten opzichte van je view punt. Je kan je vliegtuig in FS2002 moeilijk leren kennen...
Ik heb er een van op Hong-Kong, maar die is hier al een keer gepost geloof ikOp woensdag 24 april 2002 21:50 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ik zie veel foto's langs komen erg
Maar heeft iemand ooktouchdown videos van 747-400 zijn erg phat zijn
Ja het is ook hun werkOp woensdag 24 april 2002 21:52 schreef ND het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel je plane kennen, je wielen die als eerst grond raken, die zitten toch best wel VER van je verwijderd als piloot. En je land in een hoek ten opzichte van de aardbol, en als je dan nog weet waar en wanneer de wielen de grond raken....pfff....
Ik vlieg nu een tijdje met de standard Boeing 737 van MS, en het lukt mij toch aardig om zachtjes te landen, alleen je hebt de "feeling" niet waar je en hoe hoog je wielen zijn, ten opzichte van je view punt. Je kan je vliegtuig in FS2002 moeilijk leren kennen...
Ik vind het zelf ook heel erg knap. Ze oefenen ook veel in simulators die echt bewegen
rellehenk mooie pic is dat
ahh dat wordt mijn nieuwe achtergrondOp woensdag 24 april 2002 21:52 schreef rellehenk het volgende:
Ik vind deze ook wel cool
[afbeelding]
ja ja ja rustig aan ik was al aan het zoeken, en meteen post je het nog een keerOp woensdag 24 april 2002 21:58 schreef ND het volgende:
Heeft er nog iemand een link m.b.t. informatie voor het behalen van een PPL?
[zeik modus]Op woensdag 24 april 2002 21:59 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja ja ja rustig aan ik was al aan het zoeken, en meteen post je het nog een keer
: ( is GoT
[/zeik modus]
Op woensdag 24 april 2002 21:59 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja ja ja rustig aan ik was al aan het zoeken, en meteen post je het nog een keer
Deze heb ik al 2 weken als achtergrond :
Er komen wat Pics aan van de FlyIn van vanmiddag
in een of andere deel hadi emand ooit wat links gepost van van die verzamel sites met allemaal fs links, daar zaten een heleboel school-links bij
misschien moet je even in 1 of 2 vorige delen kijken, de post was iets in de trend van 'voor de mensen die vanavond nog wat willen rondneuzen'
Kunnen ze niet in een wat hogere resolutie?Op woensdag 24 april 2002 22:01 schreef ND het volgende:
[..]
Ben bang dat men ze niet (meer) ziet tussen al die pics
![]()
Deze heb ik al 2 weken als achtergrond :
[afbeelding]
Er komen wat Pics aan van de FlyIn van vanmiddag
Maar wel erg lekkere plaatjes!!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Dat is natuurlijk wel zo ja.Op woensdag 24 april 2002 21:39 schreef ND het volgende:
Machtig man, zo Boeing 747Kvind het een hele vette plane, vooral wanneer ik ze zie landen
En ik vind het toch knap dat zo'n piloot van een 747 hem rustig en netjes aan de grond kan flaren, ik bedoel, volgens mij weet hij P_R_E_C_I_E_S wanneer de wielen raken, zonder af te wachten. Ik heb op Schiphol gekeken hoe ze dat doen, ze laten TELKENS die 747 2cm boven de baan zweven, en dan touch down hij vanzelf RUSTIG op de baan, en bekant geen 1 Boeing 747 piloot doet het te hard. Toch wel knap!
Maar elke piloot wordt daar op getest in de tests (vliegvaardigheid) en dat wordt dan weer nog verder uitgebreid in de opleiding. Zo zijn er nog wel meer beroepen waar mensen heel knappe dingen moeten kunnen.
Dan hebben wij nu dezelfde achtergrond, want hij is vet!Op woensdag 24 april 2002 21:57 schreef nealzie het volgende:
[..]
ahh dat wordt mijn nieuwe achtergrond
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
:@=boosOp woensdag 24 april 2002 22:00 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
[zeik modus]
is msn
: ( is GoT
[/zeik modus]
:(=verdrietig
Vooral die laaste vind ik heel erg mooi
*kwijl*
je maakt ff 1 tm 1000000 plaatjes in een mapje, en je neemt het html bestandje dat ik heb gemaakt als background, en elke keer als je op een willekeurige toets drukt op je desktop komt er een random nieuw plaatje... leuk als je niet kan kiezen
Verwijderd
Heel even geen 747 maar een Cessna.Op woensdag 24 april 2002 22:10 schreef ND het volgende:
JULLIE MAKEN ME GEK MET AL DIE MOOIE PICS MET EEN BOEING747 EROP!![]()
kzit al een tijdje naar dezelfde foto's te starten
*kwijl*
Misschien is dit wat voor de reclame van Apeldoorn...
Even Apeldoorn bellen...

tampert, kriminalpolizei
is dat ook met fscene02?Op woensdag 24 april 2002 22:14 schreef Evilernie het volgende:
nog ff wat plezier ghad met mijn stearman boven leipzig
[afbeelding]
Op woensdag 24 april 2002 22:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Heel even geen 747 maar een Cessna.
Even Apeldoorn bellen...
[afbeelding]
Mooie plane is dat he ..Op woensdag 24 april 2002 22:14 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem er ook al een tijd in zitten.
ik vlieg vaak met die blauwe.
IK heb ff een vraagje voor de mensen die met FOTOSOEP om kunnen gaan ..
kan iemand ff een buroscreen maken met een mooie plane en met het XP logo als dat zou kunnen .
En weet iemand of FScene2002 in de winkels komen teliggen want dan wil ik het graag weten of dta zo is want ik ga hem zeker kopen dan .
Op woensdag 24 april 2002 22:10 schreef nealzie het volgende:
ik heb misschien wel iets interessants gemaakt.
je maakt ff 1 tm 1000000 plaatjes in een mapje, en je neemt het html bestandje dat ik heb gemaakt als background, en elke keer als je op een willekeurige toets drukt op je desktop komt er een random nieuw plaatje... leuk als je niet kan kiezen
Hier wat Pics van de Fly In van vanmiddag.
De eerste 3 pics zijn niet van vanmiddag maar zijn al wat ouder
Hieronder een pic before takeoff, ik moest wachten op MP101, JY616 had net opgestegen, maar MP101 was al eerder dus moest ik wachten, hij had al lang take-of clearence van de ATC gehad, maar oopstijgen duurde wel een tijdje, ik heb daar 7 minuten gestaan...
Hier on final, zonder ILS ofzow, volledig visual. Dit was mijn 2e apparoach op runway 19Right EHAM, maar bij de eerste keer ging het fout. Ik zat op final, opeens verscheen er een vliegtuig + label op de einde van de landingsbaan, (het was Qorne) meteen Go Around, toen ik er overheen vloog, bleek dat hij op een andere baan stond, maar et leek wel of het mijn landingsbaan was. Dit was trouwens al de 2e keer dat ik een Go Around doe, de vorige was ook op EHAM, ik stond lineupped op runway 24 EHAM, speed was al 100 knopen, en opeens BOEM staat een vliegtuig op runway 06 (aan de andere kant dus), reactie meteen! SPEEDBRAKES, BRAKES, REVERSE.

Hieronder een pic van de landing van JY616 in een Boeing 747, hij had motor problemen.
3 maal 404Op woensdag 24 april 2002 22:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo,
dan maar wat 747's weer...
http://www.geocities.com/spotterplanet/ph_mcf12.jpg
http://www.geocities.com/airgall4/b7474sqf.jpg
http://www.geocities.com/airgall4/b7473ats.jpg
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik dacht ff dat dit echt was. Echt onwijs mooi.Op woensdag 24 april 2002 22:14 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Nog ff mijn achtergrondje
check die gears ook zo mooi schuin staanOp woensdag 24 april 2002 22:24 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dit echt was. Echt onwijs mooi.
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hij is echt toch???Op woensdag 24 april 2002 22:24 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dit echt was. Echt onwijs mooi.
[afbeelding]
En trouwens,
weet iemand waar ik hele mooie freeware 777's kan downloaden? Panel hoeft niet mooi te zijn want daar heb ik al een mooie van
Verwijderd
Hebbie die mijne overheen gekeken dan?Op woensdag 24 april 2002 22:37 schreef Rateltje het volgende:
Fijjn al die foto's maar ik zit eerlijk gezegd te w8en op screenshots; die foto's haal ik zelf wel van www.airliners.net.
Ik weet niet of ik het goed heb gezien, maar volgens mij is deze foto van een soort antiek/prullaria zaak aan de Hengelose straat in Enschede.... Dat ding staat (stond - hij is weg volgens mij) daar gewoon voor de sier.....Op woensdag 24 april 2002 22:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Heel even geen 747 maar een Cessna.
Even Apeldoorn bellen...
[afbeelding]
Wie bevestigt mijn verhaal even......????
Stay safe
Je hebt gelijkOp woensdag 24 april 2002 22:37 schreef Rateltje het volgende:
Fijjn al die foto's maar ik zit eerlijk gezegd te w8en op screenshots; die foto's haal ik zelf wel van www.airliners.net.
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.