Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Grootste voordeel, t blijft lang goed
En wat kost het per liter en waar is het te koop ?Op zaterdag 20 april 2002 15:33 schreef LeonM het volgende:
FF op school van de week een binas erbij gepakt, glycerine moet het ook goed doen, tis niet dik, is een sterke isolator en de warmte geleidings coeffivient is ook vrij hoog (weet ff de exacte waarde niet meer)
Grootste voordeel, t blijft lang goed
Verwijderd
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
Verwijderd
Misschien kun daar een flesje van proberen. Het heeft ook nog ene mooie groene kleur
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
Verwijderd
Op zaterdag 20 april 2002 19:55 schreef r8ality het volgende:
trouwens uptime voeding in sla-olie: nu al 8 dagen
En wat is de temperatuur nu eigenlijk in de olie ?
ben ik ook benieuwd naar eigenlijk...Op zaterdag 20 april 2002 21:30 schreef Pedro_nr1 het volgende:
[..]
En wat is de temperatuur nu eigenlijk in de olie ?
Kweeniet, ik ga iig eerst zoeken wat de eigenschappen zijn van vaseline, dat is nl wel gewoon te kooop in de drogist/apotheekOp zaterdag 20 april 2002 15:44 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
En wat kost het per liter en waar is het te koop ?
Verwijderd
Heb je nog aan andere vloeistoffen gedacht: tomatenketchup, urine, beton, etc .... ?
nope... HD's zijn STOF dicht ..nit waterdichtOp zaterdag 20 april 2002 14:19 schreef C001JU135 het volgende:
yups het huis waar de platters in zitten is waterdicht, je kan hem dus ook gewoon in die meuk gooien

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Wel om de zoveel tijd de olie verversen...
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
die speaker aan de rechterkant, dat lijkt wel zo'n kermis ding.Op donderdag 18 april 2002 17:19 schreef r8ality het volgende:
voor de liefhebbers; de tweaker @ work (maar dan thuis)
geeft volop veel geluid
Verwijderd
Op vrijdag 19 april 2002 12:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om verf o.i.d. erbij te mikken, want dat zou weleens alles aan kunnen tasten.
Iemand zei eerder ook al dat zelfs sla-olie een beetje zuur is en daarom langzaam maar zeker de printplaten enzo aan kan gaan tasten.
Dus het lijkt mij dat we als specificaties voor de ideale olie ook even moeten kijken naar de Ph-waarde. Die moet dan dus 7 zijn. (Lakmoes-papiertjes anyone?)
Menselijk vet heeft een PH waarde van bijna 7

zonde van de sla olie ...
kicken man!
als je er een hele 'server' in kan leggen ben je DE man!
Ja, en die viscositeit, die is ook iedeeaal...Op zondag 21 april 2002 04:24 schreef CocaCola het volgende:
Verwijderd
HD zijn luchtdicht, dat wil zeggen dat ze ook water/oliedicht zijnOp zaterdag 20 april 2002 23:19 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
nope... HD's zijn STOF dicht ..nit waterdicht
Verwijderd
Bloed ook als ik me niet vergis, en die is nog gebufferd ookOp zondag 21 april 2002 04:24 schreef CocaCola het volgende:
[..]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
mijn vader heeft nog wel een dosis anti stollings middelenOp zondag 21 april 2002 17:29 schreef DenniZ-X het volgende:
[..]
Bloed ook als ik me niet vergis, en die is nog gebufferd ook
Op donderdag 18 april 2002 23:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bedoelt 2-takt olie die voor o.a. scooter wordt gebruikt. Die olie is idd wel dunner dan sla-olie en is synthetisch. Verkrijgbaar in de kleuren roze/rood en groen.
Die Castrol GP is roze maar kost meer dan € 10,- per liter dus dat is een beetje errug duur. Maar er zijn ook flessen voor € 5,- per liter maar die zijn meestal groen van kleur.
[..]
Dus jij denkt dat anti-vries geen stroom geleidt?
/-waar-ging-dit-topic-overmodus-/Op vrijdag 19 april 2002 12:32 schreef DannyXP1600 het volgende:
[..]
Scooters hebben geen versnellingsbak olie en versnellingsbak olie is niet rood meestal! Jij bedoelt 2takt olie en dat wordt met benzine gemengd om de cilinder/zuiger/pistonpen lager/big-end lager/krukas lagers te smeren. Versnellingsbak olie voor crossmotoren is wel heel erg dun en is bruin/gelig.
Ik tweak niet alleen computers, 2 takt roelt ook om te tweaken
Ik heb hier nog 10 liter tweetakt olie staan (nee, heb ik nog nodig voor mijn Trabi) en die is rood (Unil). Ik heb ook al blauwe (Shell?) en groene (Texaco) gezien.
Mijn Trabi is nog niet getweakt, maar e.500 voor een iets sterkere motor heb ik er niet voor over (25->35 pk), en modden ga ik hem ook nog niet (hoewel ik wel hele
/-waar-ging-dit-topic-overmodus-/
Als je koellichamen voldoende ruimte hebben tussen de koelribben zijn ze goed te gebruiken om in vloeistof te koelen, als er dan een beetje stroming in de olie zit tussen de ribben door kan het heel goed koelen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
uptime voeding inmiddels 9 dagen
om het verhaal van de lucht/stof/water/oliedichte harddisks te testen, we hebben er nu 1 (kapotte) in gegooid dus we kijken binnenkort of er sporen van sla-olie in te vinden zijn..
pics:
die doodging door stofslierten in de olie geloof ikOp woensdag 17 april 2002 23:04 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
er is al een 348/486 ofzo voorbij gekomen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Trouwens, kan je nix toevoegen aan de slaolie zodat ie wat minder dik is?
En em vaccuum maken is dat niet iets? Maar wat als ie dik wordt wat maakt dat uit? je hebt toch genoeg koeling?
Verwijderd
Was het niet deze thread waar het reeds is getest geweest ? Heb hier onlangs enen geweten dat z'n 60GB in een kom water heeft gedompeld en dan getest, uiteraard naar de ***volgens mij zijn hdd'en vaccuum en kan er dus never nooit geen vocht inkomen, als je lucht in een hdd zou stoppen dan zou je zoveel vibraties krijgen dat heel het ding uit elkaar spat en nooit een hoge snelheid zou kunnen bereiken, vaccuum dus

Waarom ? Omwille van dit luchtgaatje dat reeds zooooveel is verklaard geweest. De huidige schijven worden steeds sneller, dat heb ik het niet enkel over de rpm's maar over de lees arm, deze beweegt met zo een snelheid dat er een enorm drukverschil is en die schijf dat niet zomaar binnenin kan regelen. Als je dat gaatje zou afdekken dan is die binnen de korste keren ook de lucht in omdat die een zodanige tegendruk tegemoed gaat dat de arm ontregelt geraakt.
Ik heb dit ook maar van horen zeggen, maar degene dat hier niet mee akkoord gaan... zoek het op ! Testen doe je best niet want ik ben 98% zeker dat het echt wel zo is (achter dat gaatje zit trouwens een stevige stoffilter)
Voor dat moederbord ben ik persoonlijk zéér benieuwd, als dat werkt... WOOHOO
Zelf een plexi case maken met een compartiment voor cdrom & hd en een compartiment voor de rest. De rest gewoon vullen met zo'n vloeistof als koeling, m'n enigste probleem is hoe je de connectoren van het moederbord naar buiten kan brengen. Omleiden naar een ander compartiment is nogal moeilijk voor bvb storingen op de vga. Die kan je nogal moeilijk zelf solderen me dunkt
Dat van dat luchtgaatje geloof ik meteen van je. Maar die HD ging (in water!) natuurlijk stuk omdat de printplaat buiten zit - kortsluiting. Da was dus geen bewijs...Op maandag 22 april 2002 03:55 schreef Cyberwulf het volgende:
Was het niet deze thread waar het reeds is getest geweest ? Heb hier onlangs enen geweten dat z'n 60GB in een kom water heeft gedompeld en dan getest, uiteraard naar de ***
Waarom ? Omwille van dit luchtgaatje ......
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
en dat op een maandagochtendOp maandag 22 april 2002 09:37 schreef Stoney3K het volgende:
Da's goed bedacht! Slaolie koelen met Phase Change... heb laatst iemand gezien op GoT die een bierkoeler gebruikte... is eigenlijk ook Phase Change...
- Parafine
- slaolie
- motorolie
- ........
Ik moet deze namelijk nog gaan kopen.
Acer 1501 : P4 bak
Verwijderd
En als je dan toch met drank bezig bent, kots heeft een PH van ca :8
of Cola
Coca Cola....
Verwijderd
glijmiddel ben je vergetenOp maandag 22 april 2002 09:56 schreef demisoft het volgende:
Ik heb thuis nog een oude p133 staan. Ik denk dat ik die vanavond eens in zijn geheel in een bak met olie gooi. Ik zal er morgen eens wat pics van op het net zetten. Wat is volgens jullie de beste olie??
- Parafine
- slaolie
- motorolie
- ........
Maar uuh ik zal zuiver Midiene497 nemen, dat is speciaal daarvoor gemaakt..en laat radio golfen door, dat komt dan weer mooi uit met je draadlose modem
.
.
.
.
.
....en kost €7055,- per galon
Cola!!! Dat gebruiken we als we zwaar verroeste schroeven los moeten krijgen. Dat is zwaar aggressief!Op maandag 22 april 2002 09:58 schreef CocaCola het volgende:
Waarom gebruik je geen bier, heeft een PH van 6.4
En als je dan toch met drank bezig bent, kots heeft een PH van ca :8
of Cola
Coca Cola....

Dan weet je zeker dat binnen de kortste keren de metalen aangetast worden (bijv de aluminium pootjes van chips).
Verwijderd
Op maandag 22 april 2002 11:23 schreef La_Pazz het volgende:
[..]
Cola!!! Dat gebruiken we als we zwaar verroeste schroeven los moeten krijgen. Dat is zwaar aggressief!
Dan weet je zeker dat binnen de kortste keren de metalen aangetast worden (bijv de aluminium pootjes van chips).
DuH !
Verwijderd
Ik ben best in voor een experimentje hoor.....Op maandag 22 april 2002 09:19 schreef Juggernaut het volgende:
ik vraag me af of je het beste van 2 werelden niet combineren kan en dabit zijn phase-change apparaat gebruiken om die olie te koelen?
als je de goede olie vind die bij de temperaturen die jij haalt zo vloeibaar blijft dat het nog goed rond te pompen is moet het mogelijk zijn toch?Op maandag 22 april 2002 11:33 schreef DaBit het volgende:
[..]
Ik ben best in voor een experimentje hoor.....
maargoed... eerst het probleem overbruggen welke olie nou echt geschikt is voor dit soort geintjes. Sla-olie is leuk, maar niet echt permanent. En de geschikte vloeistoffen zijn te duur voor de meeste tweakerts
/edit.... humz.. dat onderste blokje tekst boeit natuurlijk niet bij een experiment
Verwijderd
Ik heb thuis nog een oude p133 staan. Ik denk dat ik die vanavond eens in zijn geheel in een bak met olie gooi. Ik zal er morgen eens wat pics van op het net zetten. Wat is volgens jullie de beste olie??
- Parafine
- slaolie
- motorolie
- ........
REMOLIE ?
hmm.
en heel het moederboard erin ?
lekker stil.
Verwijderd
Alleen stroomde alles eruit toen ik het voor het eerst erin deed.
Remolie niet!!! Dit is vrij agressief spul. Laat rubber smelten en zo, beschadigd ook de lak van je auto en zo, dus kan nooit goed zijn voor sommige onderdelen op je mb.Op maandag 22 april 2002 11:45 schreef surfer87 het volgende:
Op maandag 22 april 2002 09:56 schreef demisoft het volgende:
- Parafine
- slaolie
- motorolie
- ........
REMOLIE ?
hmm.
en heel het moederboard erin ?
lekker stil.
Verwijderd
geen caustic soda
geen bad met etrische olieen
geen urine
geen amoniac
geen chloor
geen water met keukenzout
zo dat scheelt weer een paar postings
dat doen ze toch met van die super computers? in blood-like spul stoppen?Op zondag 21 april 2002 17:29 schreef DenniZ-X het volgende:
[..]
Bloed ook als ik me niet vergis, en die is nog gebufferd ook
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Eindelijk iemand die mij begrijpt.Op maandag 22 april 2002 12:57 schreef BaRF het volgende:
[..]
dat doen ze toch met van die super computers? in blood-like spul stoppen?
Ja idd Bloed gebruiken ze voor cooling in super computers
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Lijkt me een goed ideeOp maandag 22 april 2002 13:11 schreef Juggernaut het volgende:
kunnen we dit topic niet een beetje ontopic proberen te houden in plaats van een wedstrijdje wie de meest rare vloeistof kan bedenken?
UPDATE UPDATE: m'n maxtor 60mb schijf heeft het toch overleeft, gisteravond opengeschroeft en stroom opgezet en hij doet het weer
Maar nu wil ik m'n 10 gig Quantum MET luchtgaatje ook wel ff testen, want zo'n gaat je is toch wel redelijk dicht... Maar wil ik eerst ff weten of daar nog garantie op zou kunnen zitten, want hij heeft onlangs een headcrash gehad, en als er nog garantie op zit, ga ik hem natuurlijk niet in water leggen....
Dus wie weet er of er op een 3 jaar oude quantum nog garantie zit ? niet gelijk nee gaan roepen, want ander laat ik gewoon een andere schijf te water
Hmmz, beetje warrig verhaal, maar ik ga m'n economie weer leren.
Dat was ik ja, maar het was een 60 MB, verschil van ongeveer 59998mb.... En hij leeft trouwens weerWas het niet deze thread waar het reeds is getest geweest ? Heb hier onlangs enen geweten dat z'n 60GB in een kom water heeft gedompeld en dan getest, uiteraard naar de ***
Verwijderd
ze blijven het gewoon doen, alleen omdat de olie stilstaat zal het te snel opwarmen en keolt het na een tijdje niet zo best meer en na een paar dagen krijg je stof in je olie en gaat het alsnog stroom geleiden.
[/quote]
De olie staat niet stil, er zit toch een fannetje in
is 1650 joule per liter per graad ofsow ( zwak voor natuurkunde )
Verwijderd
en wie zegt trouwens dat een ph van 7 niet roest? volgens mij miet je iets van 9 hebben of was het 5? nou jah, natuurkunde is al lang geleden :-) (ik heb hier ergens gevonden dat ph 5.5 niet roest, 7 is mensenlijk lichaam en wordt daarom neutraal bevonden, helaas is het menselijk lichaam te basisch en roest dus wel. Daarom kan je doodgaan aan loodvergiftiging, het is niet het lood zelf maar de roest die eraf komt)
Maar het spul gaat roesten na een paar weken
en stof? ik doe er wel folie omheen, en mijn olie staat (op warmte stroming na) stil maar dat zakt het stof nog steeds of nie? maar met wat huishoud folie eromheen (we houden het in de keuken) dan moet stof bijna geen probleem meer zijn of wel?
Pics !!!!!!!!!!!!!!!!!Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Thorry het volgende:
Ohwkeej, ik heb hier ook een voeding in een bak slaolie gegooit, maar heeft iemand de ph al getest? want ik wil niet dat ie na een paar weken de shit geeft. En de temp? iemand gekeken naar de temp?
en wie zegt trouwens dat een ph van 7 niet roest? volgens mij miet je iets van 9 hebben of was het 5? nou jah, natuurkunde is al lang geleden :-) (ik heb hier ergens gevonden dat ph 5.5 niet roest, 7 is mensenlijk lichaam en wordt daarom neutraal bevonden, helaas is het menselijk lichaam te basisch en roest dus wel. Daarom kan je doodgaan aan loodvergiftiging, het is niet het lood zelf maar de roest die eraf komt)
Maar het spul gaat roesten na een paar weken
en stof? ik doe er wel folie omheen, en mijn olie staat (op warmte stroming na) stil maar dat zakt het stof nog steeds of nie? maar met wat huishoud folie eromheen (we houden het in de keuken) dan moet stof bijna geen probleem meer zijn of wel?
roesten is toch een REDOX reactie???
(TMoose herinnert zich ook een term
Als je een minder edel metaal in je olie hangt, dan zal dat oxideren, en je voeding niet. (of was het nu edeler metaal ? )
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Verwijderd
Verwijderd
Minder edel natuurlijk. Daarom roest goud(=edel) ook bijna nooit.Op dinsdag 23 april 2002 12:11 schreef TMoose het volgende:
Euh..
roesten is toch een REDOX reactie???
(TMoose herinnert zich ook een term)
Als je een minder edel metaal in je olie hangt, dan zal dat oxideren, en je voeding niet. (of was het nu edeler metaal ? )
Was met een zinken dakgoot.. Als je daar een roestige spijker ingooit, dan reduceert de spijker, terwijl de dakgoot oxideert (roest)
Kun je geen reductor bij de olie toevoegen? iets als sulfiet of nitriet?
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Conclusie: Oxidatie? nul
Bederf? nul
Voeding draaien na uit olie halen? ja
Als ik en m'n huisgenoot weer tijd hebben (en onderhand een harddisk voor de p2 hebben gevonden) gaat er een pentium 1 in en kijken wat voor overklok die wil
Verwijderd
En heb je intussen al wat nieuws geprobeerd!Op zondag 05 mei 2002 19:14 schreef r8ality het volgende:
maar weer een update..na 3 weken ofzowvoeding draaide tot en met gister nog steeds perfect maar ik merkte dat het op de vloerbedekking eronder (en daar stond me internetserver ook nog tussen!
) nogal vetjes werd.. Bak lek dus. Heb het maar even afgeblazen en schoongemaakt
Conclusie: Oxidatie? nul
Bederf? nul
Voeding draaien na uit olie halen? ja
Als ik en m'n huisgenoot weer tijd hebben (en onderhand een harddisk voor de p2 hebben gevonden) gaat er een pentium 1 in en kijken wat voor overklok die wil
Ik zat te denken dat hopjes vla misschien wat zou zijn
Of brinta pap mix met AA-drink, AA-drink neem ik ook altijd waneer ik het verschrikelijk heet heb dus zo waarschijnlijk hier ook goed kunnen werken
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 00:38 schreef Thorry het volgende:
Mijn voeding draait na een paar weken ook nog steeds perfect, ik ruik soms nog steeds wat slaolie in me kamer maar ok, alleen is de olie wel opeens wit van kleur geworden (na een nachtje in een donkere kast) geen idee hoe dit komt, maar volgens mij is sla-olie perfect want het is stil en draait als een gek, ik zal kijken of ik wat (webcam) pics kan maken en uploaden
WAT WIT GEWORDEN ????????
Vaag man, misschien 1 of andere chemische reactie op...zwart ofzo?
Het zou ook kunnen dat het inmiddels bedorven is.
Wat deed die bak met olie eigenlijk in je kast?
JAAAAAAA! PIC~S PLEAS!!!
Ik heb echt genoten van deze topic, ik denk dat ik ook deze zomer een oude pc ga mishandelednm met olieen
hehe dat zal die Pentium 75 leren niet op 2Ghz te draaien
Verwijderd
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
SchimmelOp dinsdag 21 mei 2002 00:52 schreef CocaCola het volgende:
[..]
WAT WIT GEWORDEN ????????
Verwijderd
Verwijderd
Maar hij moest ff in de kast omdat ik anders bang was em weer een keer om te schuppen, ik zal nu ff foto's gaan maken en posten momentje hoor
Hier zijn ze dan:

Link de powerconnector, dan de molex en moederbord connectors (normaal zit me servertje eraan maar voor de pics ff niet, wie wil kan ook pics krijgen met server en al)
Dan rechts de schakelaar aansluiting die gewoon doorverbonden zit omdat ie altijd aan moet staan en in een stopcontact zit met een schakelaar erop

Bovenaanzicht, alle 230v connectors heb ik geisoleerd met isolatie tape zodat ze niet kortsluiten als ze elkaar aanraken, rechtsboven de 230v connectors, dan daaronder links de voeding print zelf, daarachter een 80mm fan om te roeren, normaal heb ik ook nog huishoudfolie eroverheen zitten tegen stof

Dan nog een beetje out of focus picture van de zijkant zodat je kan zien hoe wit de olie is. Het is echt bijna niet meer doorzichtig, terwijl het gewoon AH slaolie is (wie wil kan ook pics krijgen van de lege fles)
Sorry ff naar Lycos gedaan
Doen ut nietOp dinsdag 21 mei 2002 14:47 plakte Thorry wat plaatjes:
Je kan iet linken naar Brinkster, nieuw venster openen en dan link copy/pasten
[edit]Gaat die olie niet na een tijdjes elektriciteit geleiden? Omdat het gaat rotten?
* LeonM wilt dit ook gaan doen met zijn AT server voeding
Verwijderd
een OS erop zetten zodat je hem echt kunt gebruiken
fdd (en evt cdrom) eruit en dan gewoon alles aansluiten en de hele kast in een grote bak met (sla)olie leggen
kijken of ie wil opstarten. en hoelang ie blijft werken
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Als de olie gaat geleiden dan heb je echt feest thuis: 230V~ wil je niet in een bak geleidende olie hebben
Maar daar hebben we gelukkig aardlek voor
(of hebbn jullie dat niet thuis lange?
toegepast in bijv. olie gekoelde kabels en trafo's.
ik zal eens kijken of ik ergens een linkje kan vinden.
Gevonden:
http://www.kroon-oil.com/nl/producten/productcatalogus.php?prodid=65&m=desc
Verwijderd
Ehm...volgende keer ook naar de specs kijken!Op dinsdag 21 mei 2002 22:22 schreef chicky het volgende:
er zijn speciale thermische olieen in de handel te krijgen, welke absoluut niet geleiden en ook niet noemingswaardig verouderen.
toegepast in bijv. olie gekoelde kabels en trafo's.
ik zal eens kijken of ik ergens een linkje kan vinden.
Gevonden:
Enkele citaten:
Persoonlijke Beschermingsmiddelen
MAC - waarde van olienevel: 5 mg / m3
hygiëne: handen wassen voor het eten of drinken
ademhaling: bij kans op nevel en dampen: adembescherming
handen: kunststof handschoenen
ogen: veiligheidsbril
overige: beschermende kleding
Eerste Hulp
oogcontact: spoelen met veel water
huidcontact: wassen met water en zeep
inademing: frisse lucht, rust
inslikken: mond laten spoelen, geen braken opwekken medische hulp inroepen
Verwijderd
1.75 pleuro de liter
visco bij 15C 0,860
bij 40c 9,2
te halen in vaatjes van 25 liter bij oliehandel metropa.nl te rotterdam
mijn vrieskist pc mod maakt weer kans
is die kroonolie niet ontzettend duur? maar wel ruig, in een vrieskist alle shite gooien, oc-en maar!
erg vet hehehe
Dat witte wat het nou is geworden, lijkt dit misschien op vloeibaar vet? Vet en olie zijn namelijk bijna hetzelfde (de scheikundige begrijpen mij waarschijnlijk wel)Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Thorry het volgende:
Neej gewoon wit geworden, niet vast ofzo, en ook niet een laagje erbovenop, heel de olie is een beetje wit achtig geworden, net verdunde sperma :-)
Maar hij moest ff in de kast omdat ik anders bang was em weer een keer om te schuppen, ik zal nu ff foto's gaan maken en posten momentje hoor
edit:
Hier zijn ze dan:
[afbeelding]
Link de powerconnector, dan de molex en moederbord connectors (normaal zit me servertje eraan maar voor de pics ff niet, wie wil kan ook pics krijgen met server en al)
Dan rechts de schakelaar aansluiting die gewoon doorverbonden zit omdat ie altijd aan moet staan en in een stopcontact zit met een schakelaar erop
[afbeelding]
Bovenaanzicht, alle 230v connectors heb ik geisoleerd met isolatie tape zodat ze niet kortsluiten als ze elkaar aanraken, rechtsboven de 230v connectors, dan daaronder links de voeding print zelf, daarachter een 80mm fan om te roeren, normaal heb ik ook nog huishoudfolie eroverheen zitten tegen stof
[afbeelding]
Dan nog een beetje out of focus picture van de zijkant zodat je kan zien hoe wit de olie is. Het is echt bijna niet meer doorzichtig, terwijl het gewoon AH slaolie is (wie wil kan ook pics krijgen van de lege fles)
Sorry ff naar Lycos gedaan
Dat klinkt iidd wel erg intressant, waar kan je zoiets krijgen in kleinere hoeveelheden?
Click op dealersOp woensdag 22 mei 2002 19:25 schreef LeonM het volgende:
Dat klinkt iidd wel erg intressant, waar kan je zoiets krijgen in kleinere hoeveelheden?
Hmmz, ja klink heel intressant, misschien dat ik ht ga halen, er is hier namelijk een dealer in de buurt. Jullie krijgen de resultaten wel te zien als het door gaatOp donderdag 23 mei 2002 09:00 schreef John_Glenn het volgende:
[..]
Click op dealerser zijn er zelfs een paar met webzijde...
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Uhh pas wel ff op je ogen, huid, longen...Op donderdag 23 mei 2002 15:43 schreef LeonM het volgende:
Hmmz, ja klink heel intressant, misschien dat ik ht ga halen, er is hier namelijk een dealer in de buurt. Jullie krijgen de resultaten wel te zien als het door gaat
En laat ff weten wat t kost
Die waarschuwingen staan zo een beetje bij ieder produkt, ze moeten dat er namelijk bij zetten, ook al is de kan klein dat er iets kan gebeuren. Wet het kost weet ik niet, maar het gaat dus alleen om de voeding dus veel heb ik niet nodig. Ik verwacht niet dat ik me processor erin kan koelen, daarvoor neemt het denk ik te weinig warmte op.Op donderdag 23 mei 2002 20:22 schreef John_Glenn het volgende:
[..]
Uhh pas wel ff op je ogen, huid, longen...
En laat ff weten wat t kost
Als je het maar laat circuleren is het sowieso beter dan lucht. Er staat overigens ook bij 'zeer goede warmteafvoer'. Geen getallen, maar t zal tussen water en olijfolie in zijn gok ik. Pompt wel makkelijk rond denk ik ook: 0,87 kg/l.Op donderdag 23 mei 2002 21:56 schreef LeonM het volgende:
... Ik verwacht niet dat ik me processor erin kan koelen, daarvoor neemt het denk ik te weinig warmte op.
Verwijderd
in componenten natuurlijk.
Ok je moet het niet actief gaan opdrinken maar als je je kast icht maakt heb je volgens mij nergens last van
prijs valt idd niet echt mee maar het is een eenmalige uitgave, ik denk dat ik 25 liter nodig heb(kleinste vat)
a 1,75 liter = 43,75 pleurotjes
hmm ok mischien wat duur maar een leuk experiment
Verwijderd