Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Dan naai jij haar toch gewoon?Op woensdag 24 april 2002 15:57 schreef VTec het volgende:
[..]
Is wel te hopen, want anders word ik niet meer genaaid door mijn eigen vriendin
Of heeft zij "de" broek aan?
Sega till I die!
Verwijderd
The Booster Disc also comes complete with a brand-new CG movie starring many of the characters in the game. The Booster Disc is available only as a special option in the demo disc for the Official Xbox Magazine's June issue. The June issue has a street date of May 7th. The OXM demo disc also features a playable demo of Dead or Alive 3.
Every character except for the hidden character Ein receives anywhere from 1-3 new costumes. The costumes can be risqué such as Tina's bikini, complete with cowboy hat, holster, and front-tied T-shirt, Helena's harem girl outfit, or Lei-Fang's black dominatrix dress from DOA2: Hardcore. Some costumes are stylish, such as Jann Lee's white tuxedo waiter suit, Brad Wong's formal Chinese martial arts robe, or Hayabusa's headband-free ninja suit, which lets his long hair flow with the wind. Costumes can also be somewhat comical, such as Bayman's scuba gear with snorkel, Bass' Viking outfit, or Kasumi's 3 variations on the Japanese schoolgirl uniform.

Verwijderd
Hoe meld ik me aan?
Ook dat is simpel. Dowload het aanvraag formulier, vul de vereiste gegevens in (adres, naam, games die ik wil, enz), sluit een kopie van je aankoopbewijs bij (kassabon, bank of creditkaart slip, enz) en stuur die naar:
MS Direct Services Dept. AA208
Postbus 825
2800 AV Gouda
De enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april 2002 hebt gekocht in een van de 16 Europese landen waar de Xbox is gelanceerd, en dat je nog een bewijs van aankoop hebt. We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!
Veel plezier!
gewoon 299 bon opsturen , ze kunnen je nix maken, maar ik had wel gelijk met die bon dus mensen mogen nu hun excuses aanbieden.
komt allemaal goed mensenDe enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april 2002 hebt gekocht in een van de 16 Europese landen waar de Xbox is gelanceerd, en dat je nog een bewijs van aankoop hebt.
Het staat er toch weer.. 'enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april hebt gekocht'De enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april 2002 hebt gekocht in een van de 16 Europese landen waar de Xbox is gelanceerd, en dat je nog een bewijs van aankoop hebt.
Als die 299 een issue was dan hadden ze dat er wel meteen bijgezet.
Yeah well. The Dude abides.
Verwijderd
En dat ik een goede printer heb! En dat ik een lege envelop heb! En dat ik dicht bij een brievenbus woon!
Moet alleen ff op zoek naar een kopieer apparaat...
2 games uitpikken
bonnetje + aanvraag opsturen en klaar is kees. Maar mensen van de 299 xbox. Gewoon opsturen. Zolang de datum maar op de bon staat voor 26 april is goodie goodie
Verwijderd
Ja natuurlijk stuur ik hem op, ik hem hem voor 26-04 gekocht dus ik heb er gewoon recht op.Op woensdag 24 april 2002 16:36 schreef Mikez het volgende:
. Maar mensen van de 299 xbox. Gewoon opsturen.
Check de criteria. Het aankoopbedrag maakt echt niet uit.Hoe meld ik me aan?
Ook dat is simpel. Dowload het aanvraag formulier, vul de vereiste gegevens in (adres, naam, games die ik wil, enz), sluit een kopie van je aankoopbewijs bij (kassabon, bank of creditkaart slip, enz) en stuur die naar:
Postbus 825
2800 AV Gouda
De enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april 2002 hebt gekocht in een van de 16 Europese landen waar de Xbox is gelanceerd, en dat je nog een bewijs van aankoop hebt. We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!
Veel plezier!
TIP: sla de webpagina op als bewijs.(is niet juridisch bruikbaar, maar toch
Sega till I die!
Alleen jammer dat er niemand online is met xboxconnect
Verwijderd
Deze twee spellen staan er nu ook bij:
Azurik: The Rise of Perathia
NBA Inside Drive 2002
Dus ik denk dat dit ze wel zijn zo'n beetje...
Kap nou eens met die loze opmerkingen, alsof jij inside contacten hebt met microsoft ofzo.... wordt een beetje moe van je en ik denk een hoop andere mensen hier ...Op woensdag 24 april 2002 16:44 schreef Mikez het volgende:
site werkt ja, maar 26 april komen nog meer 3rd party spellen erbij, trust me, die lijst wordt nog veel groter.
LOL
De lijst is idd veranderd. Als hij zo blijft neem ik Halo en PGR. Als THPS3 erop komt te staan neem ik die.
Ik wacht nog ffies tot vrijdag
Sega till I die!
kan jij ook nooit is normaal reageren op iemand zn post ?Op woensdag 24 april 2002 16:45 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Kap nou eens met die loze opmerkingen, alsof jij inside contacten hebt met microsoft ofzo.... wordt een beetje moe van je en ik denk een hoop andere mensen hier ...
tering hey doe is normaal, dit is echt niet de goede lijst. Ik heb idd geen inside contacten maar ik bel vaak genoeg met die luitjes om het een en ander los te peuteren dus, houd er nou gewoon over op man, jij zeurt alleen maar
Nee hoor irriteer me alleen maar aan jou, met de rest heb ik geen problemenOp woensdag 24 april 2002 16:49 schreef Mikez het volgende:
[..]
kan jij ook nooit is normaal reageren op iemand zn post ?
tering hey doe is normaal, dit is echt niet de goede lijst. Ik heb idd geen inside contacten maar ik bel vaak genoeg met die luitjes om het een en ander los te peuteren dus, houd er nou gewoon over op man, jij zeurt alleen maar
En aan de posts hierboven van andere mensen zie ik dat ik niet de enige ben ....
Verwijderd
dan weer dit dan weer dat
maar ja wachten tot vrijdag voor de definitieve lijst lijkt mij beter
De aankondiging op de site nu maakt trouwens wel veel dingen duidelijker.
Kan ik vann8 weer lekker slapen...
uhhhh, nee dat wordt weer JSRF spelen
Sega till I die!
Amen 2 thatOp woensdag 24 april 2002 16:51 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Nee hoor irriteer me alleen maar aan jou, met de rest heb ik geen problemen
En aan de posts hierboven van andere mensen zie ik dat ik niet de enige ben ....
Maar heb net effe Xbox magazine gekocht met die DVD.
Vind van de 4 spellen er maar 1tje wat, en dat is Amped.
Rest vind ik erg bagger.
Bloodwake,ziet alleen het water mooi uit, voor de rest is het niets.
Dave Mirra, probeert Tony Hawk te imiterren alleen lukt dat voor geen kant
En wreckless, is leuk voor 2 min. maar daarna had ik het gezien.
Heb mijn formulier al zaterdag gestuurd, eens kijken of ik hem overnieuw moet sturen.
Hoop van niet want post duurt alleen maar langer
Verwijderd
bloodwake krijgs slechte reacties van mensen maar het klinkt wel geinig hou namelijk van twisted metal achtige games
Verwijderd
nou maar hopen dat er lekker veel keus in spellen is vrijdag ben wel benieuwd
De voorwaarde is alleen maar: Je hebt je Xbox VOOR 26 April gekocht.
Sega till I die!
Ik denk dat ik maar effe andere dingen ga doen (zolang het nog kan)Op woensdag 24 april 2002 16:57 schreef BDT het volgende:Kan ik vann8 weer lekker slapen...
Juist dit is en het klopt dat de winkeliers gewoon effe 180 euro verlies maken. En omdat MM een beetje debiel is om zo vroeg al de prijs te verlagen, moest de rest ook wel, anders kwamen ze die boxjes ook niet kwijt.Op woensdag 24 april 2002 17:03 schreef VTec het volgende:
Blaat
En MS heeft geld al binnen, en die zullen vast niet zo gek zijn, om de winkels (vanwege eigen domme fout) even terug te gaan betalen.
Wel een postzegel !!! Geen postzegel is bij een antwoordnummerOp woensdag 24 april 2002 17:11 schreef UltraBrain het volgende:
Het is een postbus nummer he? Dus ik hoef er toch geen postzegel op te plakken?
Verwijderd
Ja maar.... in de brief staat "opsturen per freepost" wat is dan freepost? Gvd moet ik weer naar het postkantoor om postzegels te halenOp woensdag 24 april 2002 17:15 schreef VTec het volgende:
[..]
Wel een postzegel !!! Geen postzegel is bij een antwoordnummer
Je kan zeker geen oude postzegels gebruiken he? Je moet euro postzegels hebben neem ik aan?
Je kan die skaters nu de meest gekke kleding aandoen, tony hawk zelf heeft bij mij nu een vikinghelm, snorkel en duikbril, strak wielrenbroekje, clownschoenen en meer van die onzin. 8:)
Sommige mensen willen ook alles voor nietsOp woensdag 24 april 2002 17:18 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ja maar.... in de brief staat "opsturen per freepost" wat is dan freepost? Gvd moet ik weer naar het postkantoor om postzegels te halen
Je kan zeker geen oude postzegels gebruiken he? Je moet euro postzegels hebben neem ik aan?
Sega till I die!
Verwijderd
Er mag dan nogal wat herhaling in dit topic zitten, als dit een indicatie is voor de verkoopcijfers is het toch wel veelbelovend.
Yeah well. The Dude abides.
Mag je wel opschieten winkels gaan zo dichtOp woensdag 24 april 2002 17:34 schreef HenkyDoodle het volgende:
ik ga er NU 1 halen
* Thunder was ook een uur+ bezig met alle winkels langs waggelen om de goedkoopste shop te vinden
Verwijderd
Vergeet geen postzegels te halen en een kopie van je bon te maken!Op woensdag 24 april 2002 17:34 schreef HenkyDoodle het volgende:
ik ga er NU 1 halen
HT-addict in spe
Verwijderd
hmm .. should do the jobOp woensdag 24 april 2002 17:37 schreef UltraBrain het volgende:
Hij is ongeveer net zo breed als een schoolmap in de lengte
HT-addict in spe
Verwijderd
die sig van jou geeft wel te denken he
Verwijderd
nee ik denk dat ik toch nog effe wacht tot al die eerste kinderziekete modellen verdwenen zijn
Please print, sign and send freepost together with a copy of your proof of purchase, to the following address:Op woensdag 24 april 2002 17:36 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Vergeet geen postzegels te halen en een kopie van je bon te maken!
Postbus 825
2800 AV Gouda
dus geen postzegels scheelt weer € 0,35
Verwijderd
ja maar, ja maar, ja maar... iemand hierboven zei dat alleen een "antwoordtnummer" gratis is? niet een postbusadres?Op woensdag 24 april 2002 17:44 schreef B0MBACI het volgende:
[..]
Please print, sign and send freepost together with a copy of your proof of purchase, to the following address:
Postbus 825
2800 AV Gouda
dus geen postzegels scheelt weer € 0,35
GoT is een nieuwe Xbox-bezitter rijker.. hehe.
(Dixons zit tegenover me dus dat kon lekker snel.)
HT-addict in spe
waarom zit ik nog achter mijn pc?
HT-addict in spe
Omdat je geen spel erbij hebt gekocht en vergeten bent een demo disc te vragen?!Op woensdag 24 april 2002 17:59 schreef HenkyDoodle het volgende:
waarom zit ik nog achter mijn pc?
Halo zit erbij en ik kreeg er geen demodisc bij? (hoort die erbij dan?)Op woensdag 24 april 2002 18:06 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Omdat je geen spel erbij hebt gekocht en vergeten bent een demo disc te vragen?!
HT-addict in spe
Hehehe, ja die had je er dus bij moeten vragen ja, die hoor je te krijgen, zit alleen niet in de doos.Op woensdag 24 april 2002 18:12 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
Halo zit erbij en ik kreeg er geen demodisc bij? (hoort die erbij dan?)
naja .. vraag ik morgen wel.. zoals gezegd: het zijn mijn overburen.Op woensdag 24 april 2002 18:13 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Hehehe, ja die had je er dus bij moeten vragen ja, die hoor je te krijgen, zit alleen niet in de doos.
HT-addict in spe
Verwijderd
Neeee, kan niet meer, lees maar ff 30 berichten terug of kijk op xbox.nl. Je moet het nu per post opsturen met een kopie van je bon erbij.Op woensdag 24 april 2002 18:13 schreef xsence het volgende:
damn... je kan hem ook gewoon emailen hoor..
Ja, maar je hebt het totaal niet meer over de "ik denk wel dat mensen van € 299,- niets krijgen, ik krijg nog 1 spel en een controller want ik heb hem voor € 369,-". Duh.Op woensdag 24 april 2002 16:30 schreef Mikez het volgende:
IK ZEI HET TOCH!!!
gewoon 299 bon opsturen , ze kunnen je nix maken, maar ik had wel gelijk met die bon dus mensen mogen nu hun excuses aanbieden.
Wees nou eens een vent en durf het nou eens toe te geven dat je maar wat aan het uitkramen was...
Wel fantastisch om te zien. Toen ik gisteravond mijn laatste post had neergezet, toen was alles nog pais en vree. Vandaag is het hele topic weer even fijntjes opnieuw uitgekauwd.
Kijk, de enige regel die geldt met dit soort acties is:
'Gij zult geen aanvullende voorwaarden toevoegen midden in de actie'. Dit mogen ze nooit doen, dus na het bekend maken van de voorwaarden was er geen twijfel meer bij mij. Je kan een aankoop gebaseerd hebben op het bestaan van die voorwaarden en je hoeft er geen rekening me te houden dat ze dat ineens omgooien. Anders waren ze ook in hun recht als ze vrijdag de aanvullende eis stellen dat je het Reward Pack krijgt als je hem voor € 500 hebt gekocht.
Kortom: eerst even nadenken...
p.s.:
(Eerlijk gezegd was het bij mijn vriendin ook 'selling point' dat je het pakket er bij kreeg
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Vrijdag ging ik naar rotterdam centrum met 't idee om de xbox te halen. Ik het verhaal verteld over xbox, prijs verlaagd en gratis games. "Maar je hebt al een playstation en een dreamcast".
*Zucht* vrouwen begrijpen ook niks
Anyway, toen kwam de vraag: "je gaat toch niet naar de stad met 't idee 'm te kopen he?". Ik: Nee hoor, gewoon winkelen ofzo.
In de stad aangekomen, lopen langs de mediamarkt, ik "even dvdtjes kijken bij de mediamarkt". Vriendin "ok ga ik wel de H&M in, zie ik je zo". Naja, ben dus met Xbox de H&M in gelopen, zijn ze natuurlijk niet blij, laten ze niet merken maar zeggen de halve avond niks. Volgende dag is 't toch weer over
Wow! Ik zou bijna een microfoontje bij mijn vriendin plaatsen om te controleren dat ze niet de halve dag met jou doorbrengt. Herkenbaar!Op woensdag 24 april 2002 18:26 schreef BaSsDruM het volgende:
Vriendinnen zijn rare wezens:
Vrijdag ging ik naar rotterdam centrum met 't idee om de xbox te halen. Ik het verhaal verteld over xbox, prijs verlaagd en gratis games. "Maar je hebt al een playstation en een dreamcast".
*Zucht* vrouwen begrijpen ook niks
Anyway, toen kwam de vraag: "je gaat toch niet naar de stad met 't idee 'm te kopen he?". Ik: Nee hoor, gewoon winkelen ofzo.
In de stad aangekomen, lopen langs de mediamarkt, ik "even dvdtjes kijken bij de mediamarkt". Vriendin "ok ga ik wel de H&M in, zie ik je zo". Naja, ben dus met Xbox de H&M in gelopen, zijn ze natuurlijk niet blij, laten ze niet merken maar zeggen de halve avond niks. Volgende dag is 't toch weer over
Maar microsoft heeft uiteindelijk toch wel de voorwaarden gewijzigd. Niet dat, dat eigenlijk uitmaakt maar toch veel mensen beweerden dat microsoft niet zomaar de voorwaarden mag wijzigen. Wat ze toch gedaan hebben namelijk dat je (een kopie van) aankoopbewijs mee moet sturen.
Stel je voor dat je hem had weg gegooid omdat het eerst toch niet in de voorwaarden stont??!!!!!
(wat natuurlijk niet logisch in verband met garantie)
Maar jullie begrijpe denk ik wel wat ik bedoel
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
ok ik geef toe dat sommige info die ik gaf misschien fout was. Maar over de bon had ik het goed. En zoals de gast voor me al zei; ze hebben zojuist een voorwaarde verandert. Dus dat kunnen ze in principe net zo goed nog een keer doen. Maar dat doen ze niet. En trouwens die 'foute' info die ik gaf, daar kan ik zelf geen flikker aan doen. Want ik kopieerde gewoon alles van de MS telefoonlijn naar dit forum toe. Dus zij zaten fout. Maar misschien had ik wat meer positiever moeten denken. Enfin we zouden er 40 posts al over ophouden dus bij deze. Ik nok welOp woensdag 24 april 2002 18:21 schreef Armada het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het totaal niet meer over de "ik denk wel dat mensen van € 299,- niets krijgen, ik krijg nog 1 spel en een controller want ik heb hem voor € 369,-". Duh.
Wees nou eens een vent en durf het nou eens toe te geven dat je maar wat aan het uitkramen was...
Offe, als je net een 100 hz, 82 cm breedbeeld tv hebt gekocht van 3500 piek, lopen zeiken dat ie wel heel erg groot is straks in de huiskamer als je gaat samenwonen.Op woensdag 24 april 2002 18:31 schreef Armada het volgende:
[..]
Wow! Ik zou bijna een microfoontje bij mijn vriendin plaatsen om te controleren dat ze niet de halve dag met jou doorbrengt. Herkenbaar!
Dit is geen voorwaarde-wijziging!!! Dit is de aanpassing van de administratieve handeling om het te innen!Op woensdag 24 april 2002 18:32 schreef Sperminator het volgende:
Maar microsoft heeft uiteindelijk toch wel de voorwaarden gewijzigd. Niet dat, dat eigenlijk uitmaakt maar toch veel mensen beweerden dat microsoft niet zomaar de voorwaarden mag wijzigen. Wat ze toch gedaan hebben namelijk dat je (een kopie van) aankoopbewijs mee moet sturen.
LOLLLLLLLL!! precies dat heb ik dus gehad..Op woensdag 24 april 2002 18:33 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Offe, als je net een 100 hz, 82 cm breedbeeld tv hebt gekocht van 3500 piek, lopen zeiken dat ie wel heel erg groot is straks in de huiskamer als je gaat samenwonen.
HT-addict in spe
nou , dan kunnen ze toch net zo goed NOG een "AANPASSING VAN DE ADMINISTRATIEVE HANDELING doen met daarbij dat je hem niet voor 299 mag hebben gekocht bij zetten. Ik zeg niet dat ik DENK dat ze dit gaan doen, het gaat om het principe. het kan wel want ze deden ut net ook weer. Ze hoeven maar 1 klein regeltje toe te voegen en voilá een droom valt in duigen voor duizenden mensen. maar lama zitten want zo dom is MS nietOp woensdag 24 april 2002 18:38 schreef Armada het volgende:
[..]
Dit is geen voorwaarde-wijziging!!! Dit is de aanpassing van de administratieve handeling om het te innen!
Nee, ze hebben geen voorwaarde veranderd. Ze hebben de procedure voor de aanvraag veranderd, niet de criteria.Op woensdag 24 april 2002 18:32 schreef Mikez het volgende:
En zoals de gast voor me al zei; ze hebben zojuist een voorwaarde verandert.
Ja, maar je mag best zelf nadenken en een je een beetje kritischer opstellen en door te vragen. Want eerst gaven ze mij ook het foute antwoord en daarna corrigeerde ze de uitspraak. Maar dat had je allemaal al kunnen lezen in de thread bij mijn verslag van het telefoongesprek en je koos er ook voor om dat te negeren.En trouwens die 'foute' info die ik gaf, daar kan ik zelf [b]geen flikker aan doen[b]. Want ik kopieerde gewoon alles van de MS telefoonlijn naar dit forum toe.
Niemand heeft gezegd dat je er mee op moet houden te reageren in deze thread. Maar je mag wel wat doen aan je houding...Enfin we zouden er 40 posts al over ophouden dus bij deze. Ik nok wel
Heheheh gaaf is dit!Op woensdag 24 april 2002 18:40 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
LOLLLLLLLL!! precies dat heb ik dus gehad..
Kijken of jullie dit ook enigzins herkennen:
Je vriendin koopt d'r zoveelste tas. Jij vraagt licht sarcastisch: "Had jij niet al een tas?"
Zegt ze "dat zeg ik toch ook nooit als je weer een dvdtje koopt?!".
GRRRRRRR
Armade you didn't get the point
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Verwijderd
zijn er nog meer mensen die dat vorige week al hadden gedaan??
en wat is er nu ineens veranderd???
JIJ JE ZIN IK WAS FOUT JIJ HAD GELIJK
okeej nu genoeg erover kay ?
Ik zal even het verschil uitleggen. De criteria geven aan of je je kwalificeert voor de actie. De administratieve handeling is wat je moet doen om vervolgens het pakket te krijgen.Op woensdag 24 april 2002 18:41 schreef Mikez het volgende:
nou , dan kunnen ze toch net zo goed NOG een "AANPASSING VAN DE ADMINISTRATIEVE HANDELING doen met daarbij dat je hem niet voor 299 mag hebben gekocht bij zetten.
Dus: 2 halen, 1 betalen. Dan is het criterium dus de 2 ophalen. Vervolgens zal je naar de kassa moeten, wat dus de handeling is. Als nu niet afgerekend wordt bij kassa 1, maar bij kassa 2 voor die actie, dan blijf je dus met dezelfde criteria werken, maar is alleen de handeling aangepast. Duidelijk?
Verwijderd
ik snap het ff niet meer, volgens mij zijn het de mensen van microsoft geweest die dat bevestigd hadden..
Pleur die der wel op en stuur het geheel morgen op.
Verwijderd
dat we het wel krijgenOp woensdag 24 april 2002 18:51 schreef xsence het volgende:
krijgen we nu ineens geen 2 games en joypad meer???
ik snap het ff niet meer, volgens mij zijn het de mensen van microsoft geweest die dat bevestigd hadden..
Ik begreep je punt heel goed. Ik maak je alleen duidelijk dat het belangrijk is het verschil te onderkennen. ZIe voor de uitleg de reply op Mikez' post.Op woensdag 24 april 2002 18:44 schreef Sperminator het volgende:
Ja precies dat bedoel ik.
Armade you didn't get the point
Verwijderd
jawel, krijg je nog steeds, je kunt nu alleen je formulier niet meer mailen. je moet hem per post opsturen met een kopie van je bonnetje.Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef xsence het volgende:
krijgen we nu ineens geen 2 games en joypad meer???
Wat een vreugdevolle dag. Ik moet er bijna van huilen..Op woensdag 24 april 2002 18:46 schreef Mikez het volgende:
oke let op
JIJ JE ZIN IK WAS FOUT JIJ HAD GELIJK
okeej nu genoeg erover kay ?
Verwijderd
ik had hem alleen vorige week al gemailed naar zeOp woensdag 24 april 2002 18:54 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
jawel, krijg je nog steeds, je kunt nu alleen je formulier niet meer mailen. je moet hem per post opsturen met een kopie van je bonnetje.
zou dat wat uitmaken?
Het beste kan je natuurlijk MS even zelf bellen (020-5001500). Als ik het zou moeten inschatten, dan denk ik dat ze alle mails zullen negeren en dat je gewoon opnieuw moet insturen (maar dan per snail mail).Op woensdag 24 april 2002 18:56 schreef xsence het volgende:
ik had hem alleen vorige week al gemailed naar ze
zou dat wat uitmaken?
Wacht je nu wel totdat het 26 April is geweest? Wat wou je er eigenlijk mee bereiken om hem zo snel in te leveren?
-You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
-You must send us a copy of your proof of purchase in the post to the address included in this form. This should be a copy of your store receipt, a credit card statement or bank statement that proves you bought your Xbox and which includes the date of purchase.
-You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.
Armada wrote
Ik zal even het verschil uitleggen. De criteria geven aan of je je kwalificeert voor de actie. De administratieve handeling is wat je moet doen om vervolgens het pakket te krijgen.
Of microsoft weet het verschil tussen criteria en administratieve handelingen niet. Of jij bent zo dom.
Of heel misschien ik
Verwijderd
maarjah.. daarlijk verzinnen ze weer iets daaro..
Guess soOp woensdag 24 april 2002 19:02 schreef Sperminator het volgende:
Of heel misschien ik!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Sperminator.. doe aub ff niets zo slim kereltje..Op woensdag 24 april 2002 19:02 schreef Sperminator het volgende:
You will only be eligible for this reward if you meet the following CRITERIA:
-You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
-You must send us a copy of your proof of purchase in the post to the address included in this form. This should be a copy of your store receipt, a credit card statement or bank statement that proves you bought your Xbox and which includes the date of purchase.
-You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.
Armada wrote
Ik zal even het verschil uitleggen. De criteria geven aan of je je kwalificeert voor de actie. De administratieve handeling is wat je moet doen om vervolgens het pakket te krijgen.
Of microsoft weet het verschil tussen criteria en administratieve handelingen niet. Of jij bent zo dom.
die sukkels bij microsoft moeten niet tussendoor dingen gaan veranderen... waardoor lui zoals jij weer gaan doen alsof ze ineens god zijn en alles weten enz..
dus hou je aub even in hieroo.. er zitten hier ook serieuse got'ers.
Ik heb ook nooit beweerd dat we die 2 spelle niet zoude krijge, want das de reden dat ik mijn xbox kocht.
Maar die mense die beweerden dat microsoft nooit de voorwaarden zouden wijzigen. Hadden het wel mis. Dat is het enig wat ik eigenlijk wil zeggen.
En als je dat niet kan hebben is dat jou/jul;lie probleem.
Touche! Ik durf niet te zeggen waarom ze dat onder de criteria zetten. Maar het is niet een criteria om voor het Reward Pack in aanmerking te komen...Op woensdag 24 april 2002 19:02 schreef Sperminator het volgende:
You will only be eligible for this reward if you meet the following CRITERIA:
Verwijderd
Zijn er hier ook mensen die in een Winkel werken die Xbox verkoopt?
Ik kan mijn namelijk het volgende voorstellen:
1. De winkel heeft Xboxjes met serie nummer 1, 2, 3, en 4 ( simpel gehouden dan )
2. ze verkopen nummertje 1 en 2 voor 479,- ( normale prijs )
3. DAN komt MS met het idee lager in prijs te gaan, Winkel verkoop de Nummers 3 en 4 voor 299,- omdat ze zo dom zijn om te denken dat ze het anders TOCH niet kwijt raken..
4. Nu komt de vraag, KAN de winkel nu voor GOEDKOPERE inkoop prijs de XBOXEN kopen met nieuwe serie nummers 5, 6, 7, 8 inkopen ??????
----
5. ZO JA > dan kunnen ze DIE dus verkopen ZONDER verlies te lijden voor 299,- ( MAAR MS HEEFT ALS voorwaarde gesteld het NIET te verkopen VOOR 26 April )
6. MICROSOFT WEET dat ze serienummer 5,6,7,8 hebben verkocht voor een LAGERE inkoop prijs.
7. jij stuurt het formulier op naar MS met het serie nummer 5 en dat je hem hebt gekocht VOOR 26 April, krijg je NOPPES, omdat de WINKEL de voorwaarden van MS heeft genegeerd ( schuldige is dus DE WINKEL en NIET MS )
----
8. ZO NEE > de Winekel koopt de XBOX voor dezelfde prijs IN maar verkoopt ze toch voor 299,-
9. MS WEET presies dat de winkel de nummers 5,6,7,8 gekocht heeft voor de dure inkoop prijs.
10. Jij stuurt het formulier op met het serie nummer 5 en NIETS is aan de hand.
Ik hoop dat dit een beetje te snappen is.
Maar ik weet wel bijna zeker dat MS het serienummer weet te koppelen aan de prijs dat MS het heeft verkocht aan de winkels, ze vragen niet voor niets een serienummer!
Dus ben je één van de eerste geweeest die een Xbox heeft gekcoht voor 299,- dan heb je misschien nog een OUD serie nummer van de DUUR ingekochte XBOXEN DUS je hebt geen probleem
maar heb je een Xbox gekocht met een NIEUW serienummer die de winkel goedkoop heeft ingekocht bij MS, DAN krijg je noppes..
DUS Om alles kort te maken:
DE VOORWAARDEN:
1. Xbox met serienummer die voor (bijv.) € 450 is verkocht is aan de winkel, ONGEACHT de prijs die JIJ er voor hebt betaald!!!!!!!!!!!!
2. Aankoopdatum VOOR 26 April ( tijd voor de winkel om door voorraad heen te komen )
--
Ik denk namelijk dat de INKOOP PRIJS pas naar beneden gaat op 26 APRIL.. maar misschien heb ik dat mis..
Verwijderd
Heh waarom dan? Er zijn nog steeds mensen die het niet begrijpen kennelijkOp woensdag 24 april 2002 19:17 schreef xsence het volgende:
Deze topic moet stoppen..
Gelukkig ben ik gewoon verstandig en heb ik gewoon nog ff(maadag) een xboxje gehaalt voor 299,- euro.
Voor mij was het eigenlijk al duidlijk dat je gewoon voor die actie in aanmerking komt omdat de criteara erg duidelijk zijn.
Ik snap die commotie niet helemaal
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
Ik denk dat dat de mensen zijn die hem nog voor 479 gekocht hebben, ik zou er dan ook flink de balen van gehad hebben.Op woensdag 24 april 2002 19:43 schreef DareDevil het volgende:
De voorwaarden zijn immers duidelijk.
Nou er zijn tonnen mensen 'Die dit niet logisch vinden' oea reden, net als die kleine kalende 40+-er bij de Dixons die mij probeerde te overtuigen toch maar een xbox voor 479 te kopen omdat je ik dan zeker die sepllen krijg.Op woensdag 24 april 2002 19:43 schreef DareDevil het volgende:
* Thunder heeft hem uiteraard wel voor 299 gekocht
Verwijderd
HAHA ik las die op de Support pagina van Xbox.nl
Boven het probleem Onder de oplossing
--
Slecht beeld
Reinig de cd (raadpleeg de handleiding van het Xbox-videogamesysteem). Als het probleem blijft optreden, neem dan contact op met de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
--
Prachtig... !
Geen voeding
Sluit het netsnoer aan.
Cd-lade gaat niet open
Sluit het netsnoer aan.