Toon posts:

XBOX volgende week ¤299!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Verschillende betrouwbare bronnen hebben gamers.nl weten te vertellen dat de XBOX vanaf volgende week vrijdag misschien €299 gaat kosten in Europa!

De mensen die er al één hebben gekocht voor €479 zullen waarschijnlijk een 2e controller + 2 games krijgen als compensatie :7

Das toch weer mooi van MS :)

Verwijderd

Nog niks van gehoord iig...maar het zou wel cool zijn :9~

299 - 25% korting is 225 euro :D :D

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

nu wordt het aantrekkelijk om zo'n ding in huis te halen :D

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
dat zou wel zeer mooi zijn,
zo'n flinke prijsdaling
ikzelf zou em dan nog niet kopen, maar een vriend van mij zat er al over te denken om een X-Box te kopen,
dus die zal em dan wel snel halen :)
kan ik er ook es op pingelen >:)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 18:40
Baal ik ff dat ik net een PS2 voor hetzelfde geld heb gekocht.
Nou ja een PS2 is ook een geweldig apparaat, maar op de XboX zijn ook al behoorlijk wat mooie titels die ik wel graag wil spelen en om nou ook nog een XboX te kopen vind ik toch wel een duur grapje worden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Check: Xbox wordt eind volgende week drastisch in prijs verlaagd

Beter, want ik was al van plan m te halen! :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

hehe leuk nieuws, maar eerst zien en dan geloven he ;)

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op woensdag 17 april 2002 19:36 schreef enigma het volgende:
hehe leuk nieuws, maar eerst zien en dan geloven he ;)
I second that. Hoewel het wel logisch is aangezien de Gamecube staat te trappelen om het strijdveld te betreden.

Verwijderd

Let the console war begin :D

Ps2 = 317 Euro..
Xbox = 299 Euro..
Gamecube = 259/269 Euro..

Kom trouwens allemaal jullie Gamecube bij de Intertoys reserveren , je krijgt er dan een gratis memorycard bij....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
:{ Zelfde prijs als een PS2 :P
En maar (ja maar :P) 50 euro duurder dan een GameCube :)
Go Micro$oft!!!

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 19:38 schreef Compubiter het volgende:

[..]

I second that. Hoewel het wel logisch is aangezien de Gamecube staat te trappelen om het strijdveld te betreden.
Jep, en de XBOX is maar een kleine nevenactiviteit van MS dus dit kunnen ze zich wel veroorloven :7

Ik ga zo wie zo voor de cube maar als dit waar is dan koop ik er misschien ook maar 1 :7

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Hmm worden het misschien toch 3 consoles :D

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op woensdag 17 april 2002 19:40 schreef Shaggy het volgende:
Kom trouwens allemaal jullie Gamecube bij de Intertoys reserveren , je krijgt er dan een gratis memorycard bij....
Hmm, zeker een Thrustmaster versie? Naja, boeie.
Wel jammer, ik heb hem dan bij de verkeerde winkel gereserveerd (kan ik ook nog wel veranderen) vooral ook omdat ik bij de Intertoys (A'veen) niks van zo'n actie heb gezien. Maar dat is dan ook een rotte Intertoys :{
En die dingen zijn maar 20 euro, dus zo'n big iets is het nou ook weer niet.

Verwijderd

Als je de NGC bij de FRS haalt krijg je gratis 2e controller... best leuk dingetje.. iets groter dan de normale... maar verder bijna hetzelfde..

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Bij de FRS krijg je er een gratis Controller bij (en een DVD houder). Daar heb ik hem gereserveerd.

[edit] Demolition-Man was net iets sneller :7

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 17 april 2002 19:40 schreef -]MaRc0[- het volgende:
:{ Zelfde prijs als een PS2 :P
En maar (ja maar :P) 50 euro duurder dan een GameCube :)
Go Microsoft!!!
zie ik daar iets wat niet mag ;). Maar wel kut dat ie nu al zo goedkoop is. Misschien hadi kdan wel ff gewacht met mijn PS 2 kopen. Maar een PS 2 is ook best.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 19:48 schreef Demolition-Man het volgende:
Als je de NGC bij de FRS haalt krijg je gratis 2e controller... best leuk dingetje.. iets groter dan de normale... maar verder bijna hetzelfde..
Deze Controller?

Anyway, dit is natuurlijk wel een tegenslag voor MS. Ze hadden vast niet gedacht dat ze ZO SNEL al de prijs moesten verlagen en al helemaal niet met zo'n groot bedrag.
Wel goede timing, zo vlak voor de NGC launch.

Naja, dat is natuurlijk niet belangrijk voor ons. I luv concurrentie :7 Consument heeft alleen maar voordeel hiervan.

Ik ben alleen wel bang dat deze actie (gratis controller + 2 games) alleen voor de grote winkelketens geldt (Blokker, intertoys etc). Met de prijsverlaging van de PS2 was dat namelijk ook zo. Als je 2 weken voor die prijsverlaging een PS2 had gekocht dan kreeg je je geld terug als je de bon liet zien.

Waarschijnlijk kun je dus naar die games fluiten als je de Xbox hebt gekocht bij een speciaalzaak.

Verwijderd

ds, ik hoop niet dat je vergeten bent dat ik dit hele verhaal al voorspeld had op Gamers.nl. Al die Nintendo-fans bleven maar volhouden dat de Xbox ook 3 mei veel duurder zou zijn, en kijk nu eens? Een kleine 2 weken voor de release van de SpelKubus gaat dat ding met €180 naar beneden. En ja, dit heeft alles te maken met de NGC, want MS verkoopt (of nu verkocht?) slecht, omdat iedereen wist dat ze de NGC veel goedkoper konden krijgen. Maar die reden vervalt nu natuurlijk voor een groot deel.

Alhoewel ik er wel bij blijf dat MS met zo'n prijsverlaging argwaan oproept bij de consument, maar de gamer met verstand kijkt daar niet al te kritisch naar. MS heeft geld en kan zich zo'n stunt makkelijk veroorloven.

(Nou ja, de gamer met verstand heeft natuurlijk al lang een PS2. :P)

Het blijven natuurlijk geruchten, maar ik denk zeker wel dat hij voor 3 mei ver onder zijn huidige prijs zal zitten.

Verwijderd

HAHAHA... ik d8 al... waar had ik dat stukkie eerder gelezen :D

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik wacht nog één maandje, dan ligt ie vast wel in de budgetbak voor €20,- :+

Verwijderd

echt complete onzin dit verhaal.
gewoon xbox fanboys die xbox willen promoten

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 20:24 schreef CUBiST het volgende:
echt complete onzin dit verhaal.
gewoon xbox fanboys die xbox willen promoten
Deze goed onderbouwde mening werd u aangeboden iemand met de nick CUBiST, over fanboys gesproken......|:(

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
En weer staan de Cubisten vooraan om een Xbox topic te verneuken!! :r |:(

• Albinoraptor
Op woensdag 17 april 2002 20:42 schreef /TheDuke\ het volgende:

[..]

Deze goed onderbouwde mening werd u aangeboden iemand met de nick CUBiST, over fanboys gesproken...... |:(
LOL

Maar laten we het gezellig houden. Echte gamer wil natuurlijk alle 3 de consoles hebben :)

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 17 april 2002 20:46 schreef Shagura het volgende:
En weer staan de Cubisten vooraan om een Xbox topic te verneuken!! :r |:(
Uhh, je bedoelt heer CUBiST, de rest reageert heel normaal hoor. Erg makkelijk om meteen de kotsen op "de Cubisten".

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Ja, want de topicstarter is ook een cubist ;)

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op woensdag 17 april 2002 20:55 schreef D³ het volgende:

[..]

Uhh, je bedoelt heer CUBiST, de rest reageert heel normaal hoor. Erg makkelijk om meteen de kotsen op "de Cubisten".
Ik doelde ook op de twee boven mijn post, ik ga misschien ook een cube kopen :9 :Y)

• Fred_Perry
  • Laatst online: 28-01 08:13
Voor mij is dit verhaal ook de grootste onzin. Maar dit verhaaltje komt me wel erg bekend voor... Dreamcast, iemand?? Nog een jaartje en dan zijn er nog maar 2 consoles over.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 22:29 schreef Fred_Perry het volgende:
Voor mij is dit verhaal ook de grootste onzin. Maar dit verhaaltje komt me wel erg bekend voor... Dreamcast, iemand?? Nog een jaartje en dan zijn er nog maar 2 consoles over.
Ik weet wel welke ook. :+

Serieus nu... DC is geflopt wegens gebrek aan marketing, ik denk niet dat je dat MS kunt verwijten. Affijn, de tijd zal het leren.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

OMG wat een goede promotiestunt :)
Hoe bedoel je dit is slim.
MS brengt maar verhalen in de wereld dat ze verlies maken en dat ze weinig winst maken enz. enz.
Ondertussen maken ze bakken met winst waarschijnlijk.
Als ze dat niet zouden doen zou de xbox niet met bijna 200 euro in prijs dalen.
En laat iedereen in de westerse wereld denken van, wow 200 euro goedkoper, dat is interessant en massaal weer naar de winkel rennen. En toen kwam de gamecube 1 week later, iedereen zijn geld uitgegeven aan Xbox+toebehoren en buiten de die hard nintendo/gc fans heeft niemand geld over om die machine in huis te halen.
Geniepig trucje :) maar wel interessant voor de mensen die van plan waren de Xbox te kopen (moi :))

Verwijderd

Niemand er ooit aan gedacht dat ook de GC in prijs kan dalen? Surely weet iedereen dat nog wel van de vorige Nintendo consoles.

Ik wacht denk ik nog een paar maandjes. Dan kan ze alle 2 (xbox en gc) 2ehands voor een zeer acceptabele prijs oppikken.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 23:12 schreef Sorcerer@ het volgende:
OMG wat een goede promotiestunt :)
Hoe bedoel je dit is slim.
MS brengt maar verhalen in de wereld dat ze verlies maken en dat ze weinig winst maken enz. enz.
Ondertussen maken ze bakken met winst waarschijnlijk.
Als ze dat niet zouden doen zou de xbox niet met bijna 200 euro in prijs dalen.
Onderschat niet de financiële reserves van MS, en hoe graag ze geld pompen in projecten die (nog) geen winst maken. Ze doen het soorgelijk met PPC. Ze maakten wel degelijk verlies met de orginele prijs, maar maken nog veel meer verlies na de prijsverlaging. Echter, de verhoging in verkopen zal dat wel compenseren.
Op woensdag 17 april 2002 23:12 schreef Sorcerer@ het volgende:
En toen kwam de gamecube 1 week later, iedereen zijn geld uitgegeven aan Xbox+toebehoren en buiten de die hard nintendo/gc fans heeft niemand geld over om die machine in huis te halen.
Ik zou dat nogal dom vinden. Het lijkt mij slimmer om te wachten met een console aan te schaffen. Met enig geluk wordt het een prijzen oorlog (beide bedrijven hebben daar wel genoeg geld voor) waarmee de gamers uiteindelijk winnen. Consoles en spellen voor maar een fractie van de prijs. Tenzij er 1tje natuurlijk mee kapt, want dat zit je met een console zonder spellen...

Ik hoop dat het zo door gaat (en daar wacht ik nu op) want wat is er beter dan een Gamecube of een Xbox? Juist, een Gamecube EN een Xbox voor dezelfde prijs.

• Alpine
  • Laatst online: 21:50

Alpine

Twisted animator

Wel grappig is dat ik het alleen op Nederlandse Games sites tegenkom. Op IGN is wel een topic in hun forum maar daar kan ik niet in.
Dan zou die dus goedkoper worden als de US versie. En waarom Europa wel in Japan niet. In Japan worden er per week zo'n 5000 Xboxen verkocht. Zelfs de Dreamcast verkoopt nog meer.
We weten allemaal dat Europa nogal wordt genegeert door console makers. En MS doet lekker mee. Alleen nintendo neemt Europa nog serieus o.a. met hun cubeclub.

Hmm... heel toevallig:
Het hoofd van THQ liet gisteren weten dat Microsoft beter nu dan later de prijs van de Xbox console in Europa moet verlagen. Hij vindt de prijs nu te hoog. Verder liet hij weten dat het naast in Japan ook in Europa niet goed gaat met de Xbox, behalve in Engeland.

Volgens Brian Farrell van THQ zorgen de hoge prijs en de content ervoor dat de Xbox niet goed verkoopt. Volgens THQ zal de Xbox waarschijnlijk niet het aantal van tussen de 4,5 miljoen en 6 miljoen verkochte Xbox exemplaren voor het einde van deze maand halen. Microsoft heeft sinds eind vorig jaar ook niet meer officieel vermeld hoeveel consoles er wereldwijd zijn verkocht. We weten wel dat het aantal eind 2001 op 1,5 miljoen stond.

Andere analisten lieten eerder al weten dat Microsoft de prijs van de Xbox in Europa, die nu op e. 479 staat drastisch verlaagd moet worden. Microsoft heeft op de commentaren van de analisten nog niet gereageerd. Binnenkort meer over de prijs van de Xbox.

bron GsX.nl

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op woensdag 17 april 2002 19:25 schreef Shaggy het volgende:
Nog niks van gehoord iig...maar het zou wel cool zijn :9~

299 - 25% korting is 225 euro :D :D
weheheh DE speelgoed man :+

ik zou toch eerst een tv moeten hebben :(

Some things can not happen until they happen...

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op donderdag 18 april 2002 00:20 schreef Alpine het volgende:
Wel grappig is dat ik het alleen op Nederlandse Games sites tegenkom. Op IGN is wel een topic in hun forum maar daar kan ik niet in.
Dan zou die dus goedkoper worden als de US versie. En waarom Europa wel in Japan niet. In Japan worden er per week zo'n 5000 Xboxen verkocht. Zelfs de Dreamcast verkoopt nog meer.
We weten allemaal dat Europa nogal wordt genegeert door console makers. En MS doet lekker mee. Alleen nintendo neemt Europa nog serieus o.a. met hun cubeclub.

Hmm... heel toevallig:
[..]
Geruchten doen er dus wel in de NL gamewereld, hoorde het vanmiddag al. Kreeg om 18:00 nog een bevestiging, maar het blijven geruchten (wel erg sterke op dit moment). En in Japan zijn er in de eerste week van April tegen de 2200 verkocht, niet echt lekker dus. Prijsverlaging moet MS wel aan maar of het zo fors zal zijn, mocht het waar blijken te zijn is het dus echt een wanhoopsstap. Dit gaat ze honderden miljoenen euros kosten :+

En van THQ was dit al langer bekend, ook EA heeft daar al uitspraken over gedaan een week terug >:)

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Bevestiging uit Duitsland
To avoid backlash from its customer base, Microsoft said it plans to offer pre-price cut buyers of the X-Box, who show their receipts, two free X-Box games of their choice and a game controller.
Goh wat zal ik eens nemen 8-)

Yeah well. The Dude abides.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Als we toch aan het adverteren gaan... Reserveer hem dan maar bij E-Plaza krijg je ook een gratis memory card EN een tas voor de GC en abbo op een Nintendo blad (N3 ofzo, weet ik niet precies zo uit m'n hoofd...)

:7

• Fred_Perry
  • Laatst online: 28-01 08:13
Het is nu ook bevestigd op http://www.xbox.com/nl/default.htm?det=1. Ik denk dat ze de mensen gewoon flink hebben genaaid door te zeggen dat ze de console met verlies verkopen. Hoe kunnen ze nu dan ineens de prijs halveren?? Of willen ze nog meer verlies lijden :?

Verwijderd

heb eens gekeken, er staat nergens dat je daadwerkelijk 479 hebt moeten betalen om die games te krijgen...
als je hem nou voor 300 ofzo ergens uit kan halen krijg je dus ook die 2 spellen en controller...

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 09:25 schreef Fred_Perry het volgende:
Het is nu ook bevestigd op http://www.xbox.com/nl/default.htm?det=1. Ik denk dat ze de mensen gewoon flink hebben genaaid door te zeggen dat ze de console met verlies verkopen. Hoe kunnen ze nu dan ineens de prijs halveren?? Of willen ze nog meer verlies lijden :?
In de VS, ja. Daar was de Xbox altijd al $299. Hier was hij meer dan 50% duurder, eventueel is dat dus niet met verlies.

Het is trouwens ook wel een redelijk bekend feit dat consolemakers geld verliezen op de consoles, maar dat ruimschoots terugverdienen met licenties en SDK's.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:07

OMX2000

By any means necessary...

Eeehm welke spelletjes op de Xbox hebben ook een hele toffe gameplay... Dus zien er niet alleen mooi uit?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Nog een extra engelse bron http://www.mcvuk.com/
Begint erop te lijken dat het echt waar is :)

Het worden weer mooie tijden :D

• Ruud2001
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 09:31 schreef CUBiST het volgende:
heb eens gekeken, er staat nergens dat je daadwerkelijk 479 hebt moeten betalen om die games te krijgen...
als je hem nou voor 300 ofzo ergens uit kan halen krijg je dus ook die 2 spellen en controller...
je hoeft ook geen aankoopbewijs of iets dergelijks op te sturen. Je hoeft alleen je SN#, je dealer en aankoopdatum op te geven. Dus als je 'm bij de mediamarkt hebt gekocht voor 369 dan krijg je ook gewoon die 2 gratis spellen + controller :D

Echt geweldig gaaf dat ik nu dus gewoon 2 extra spellen en controller krijg.

http://www.xbox.com/nl/news.htm

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• DeaT
  • Laatst online: 07-12-2025
zal de ps2 nu dan ook niet binnenkort wat in prijs gaan dalen??..

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 09:53
Op donderdag 18 april 2002 09:25 schreef Fred_Perry het volgende:
Waarom kan ik op die pagina de bevestiging van die prijsdaling niet vinden dan?!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 09:57 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Waarom kan ik op die pagina de bevestiging van die prijsdaling niet vinden dan?!
ff rechtbovenaan op de pagina kijken onder het kopje "MAZZEL!" en dan kom je hier http://www.xbox.com/nl/news.htm

edit:

hmmm... om een of andere duistere reden blijkt de link niet direct te werken, maarjah dan moet je maar ff via de homepage er naar toe gaan en het goeie nieuws aanschouwen *D

Verwijderd

Het is bevestigd... de xbox zal na 22 april 2002 tekoop zijn voor 299euro

dit heb ik overigens van gamers.nl

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Na, Microsoft laat de fans in ieder geval niet in de steek! Go Microsoft! :7

Ik ga er nu echt wel 1 halen! Ik kan niet wachten :9 Lekker in de vakantie DOA-en.. O damn, examens.. :? Na, dan toch maar DOA! :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Lijkt me sterkt dat ze vanaf 22 april deze prijsverlaging doorvoeren, want als je 'm voor 26 april gekocht hebt, krijg je de 2 gratis games + controller

Ik denk toch echt dat de prijsverlaging in gaat vanaf 26 april

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38
Op donderdag 18 april 2002 10:45 schreef Ruud2001 het volgende:
Lijkt me sterkt dat ze vanaf 22 april deze prijsverlaging doorvoeren, want als je 'm voor 26 april gekocht hebt, krijg je de 2 gratis games + controller

Ik denk toch echt dat de prijsverlaging in gaat vanaf 26 april
LOL! :D

Dus dan koop je hem 24 april voor 299 euro + 2 gratis games + 1 controller, om vervolgens een week later weer 2 gratis games + 1 controller te vragen bij MS :D

Verwijderd

en wanneer komen nou de volgende leuke games voor de BOX?
HALO DOA3 en Gotham zijn okay, maar what about the andere games?
en die prijs is wel interesting, ik ben benieuwd wie gaat stunten met die prijzen!

• DeaT
t is ook nog maar afw88 welke 2 games je kan krijgen.. er komt binnenkort een lijstje

en als daar alleen doa3 en halo opstaan heeft bijna niemand daar wat aan volgens mij ;) :P

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op dit moment staan er sowieso al 8 games op:
- Halo
- Project Gotham Racing
- RalliSport Challenge
- Fuzion Frenzy
- Death or Alive 3
- Amped
- Oddworld: Munch's Oddysee
- Bloodwake

op 26 april wordt de officiele lijst bekend gemaakt

Verwijderd

Net ook op nu.nl gepost:
http://nu.nl/document?n=55381

• DeaT
haha, nu nog een nieuws pagina vinden waar het nog niet op staat ;)

...

gevonden: www.tweakers.net :+

gelukkig is dit forum wat sneller :))

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waarschijnlijk ga ike r nu wel eentje halen met RalliSport Challenge erbij en JSRF :9 Woohoo

39

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of dit feit wat met de cube gaat doen, zit nu nog maar €50 verschil tussen die 2 (bij meeste winkels zelfs minder).

Maar aan de andere kant, de cube heeft weer heel andere games, dus ook weer een iets ander publiek..

Maar goed, only time can tell :)

(zoals ik al eerder zei, ik blijf voorlopig bij de cube maar sluit nu niet uit dat er een XBOX naast komt te staan :))

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 11:44

HenkS

Da_king alias HenkS

ehmm nu ben ik zelfs geinteresseerd, kan ik van mijn belastingterugave zo'n ding kopen,

maarre heb me er nooit zo mee bezig gehouden, vind het zo cool, maar krijg je bij aankoop ook al een spel ofzo erbij??

en wat kosten die spellen los?

Verwijderd

Topictitel veranderen in:
XBOX volgende week €299!!!!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Serieuse vraag: Is het nu dom om een Playstation 2 te kopen? want ik zit serieus na te denken om een PS2 te kopen en geen XBOX

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:18 schreef RiCk het volgende:
Microsoft : http://www.microsoft.com/presspass/press/2002/apr02/04-18xboxpricingPR.asp
En in het nederlands: http://www.microsoft.com/netherlands/press/2002/020418.asp

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 11:47 schreef HenkS het volgende:
ehmm nu ben ik zelfs geinteresseerd, kan ik van mijn belastingterugave zo'n ding kopen,

maarre heb me er nooit zo mee bezig gehouden, vind het zo cool, maar krijg je bij aankoop ook al een spel ofzo erbij??

en wat kosten die spellen los?
Bij aankoop krijg je alleen de X-Box + 1 controller.

Adviesprijs van de spellen is 69 euro, maar als je bijvoorbeeld een gratis coca-cola-card hebt dan krijg je al 10% korting op games bij de FRS. Bovendien zijn er nog wel meer plaatsen te vinden waar de gamez goedkoper te krijgen zijn.

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:53 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Bij aankoop krijg je alleen de X-Box + 1 controller.

Adviesprijs van de spellen is 69 euro, maar als je bijvoorbeeld een gratis coca-cola-card hebt dan krijg je al 10% korting op games bij de FRS. Bovendien zijn er nog wel meer plaatsen te vinden waar de gamez goedkoper te krijgen zijn.
waar haal je die gratis Coca-Cola-Card vandaan dan ??

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op donderdag 18 april 2002 11:55 schreef TheRed het volgende:

[..]

waar haal je die gratis Coca-Cola-Card vandaan dan ??
bij de FRS

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 11:52 schreef Slasher het volgende:
Serieuse vraag: Is het nu dom om een Playstation 2 te kopen? want ik zit serieus na te denken om een PS2 te kopen en geen XBOX
Het standaard antwoord op deze vraag blijft altijd hetzelfde he ;) Kijk naar de gamez die uitkomen voor de console en maak aan de hand van de gamez de keuze welke console je wil. X-Box heeft echter bijvoorbeeld wel als voordeel dat er een HD inzit en een netwerk-kaart, maarjah als je niet van plan online te gaan gamen of je kickt op memorycards dan is dat natuurlijk weer geen voordeel :Y)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

door in een sportzaak iets te kopen ofzo :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 11:57 schreef Slasher het volgende:

[..]

bij de FRS
of bij http://www.cocacolacard.nl

Deze korting geldt overigens niet alleen voor X-Box gamez, maar voor alle gamez :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op donderdag 18 april 2002 11:57 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Het standaard antwoord op deze vraag blijft altijd hetzelfde he ;) Kijk naar de gamez die uitkomen voor de console en maak aan de hand van de gamez de keuze welke console je wil. X-Box heeft echter bijvoorbeeld wel als voordeel dat er een HD inzit en een netwerk-kaart, maarjah als je niet van plan online te gaan gamen of je kickt op memorycards dan is dat natuurlijk weer geen voordeel :Y)
Bedankt voor je reactie.

Ik ga niet online gamen, doe ik nu ook niet en ik wil graag GTA3 en GT3 spelen, en dvd'tjes afspelen.

Maar omdat de xbox binnenkort goedkoper gaat worden begon ik toch een beetje te twijfelen

Ik denk dat het toch een PS2 word

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ehmm misschien heel stomme vraag, maar met de xbox kun je toch online he... hoe werkt dat dan???

via telefoonlijn of hoe moet ik dit zien? moet je hier nog iets extra's voor aanschaffen?

Verwijderd

ik zou nog even wachten met iets kopen :)
..dit kon nog wel eens interessant worden ;)

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 12:05 schreef HenkS het volgende:
ehmm misschien heel stomme vraag, maar met de xbox kun je toch online he... hoe werkt dat dan???

via telefoonlijn of hoe moet ik dit zien? moet je hier nog iets extra's voor aanschaffen?
Dat snap ik idd ook niet echt, je zal toch iig een soort van provider moeten hebben :? :?

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 12:02 schreef Slasher het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.

Ik ga niet online gamen, doe ik nu ook niet en ik wil graag GTA3 en GT3 spelen, en dvd'tjes afspelen.

Maar omdat de xbox binnenkort goedkoper gaat worden begon ik toch een beetje te twijfelen

Ik denk dat het toch een PS2 word
Kijk anders eens hier voor een complete lijst van alle games die op de X-Box uit zijn, of nog uit gaan komen. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld helemaal verslingerd aan Project Gotham Racing.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 18 april 2002 12:05 schreef HenkS het volgende:

Je hebt een breedband verbinding nodig, maar op dit moment is het online-gaming nog niet beschikbaar in Europa.

Je kunt wel via het programmatje XBox-connector al online spelen. Voor meer info moet je maar ff in dit topic kijken:
[topic=443449]

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 12:08 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Kijk anders eens hier voor een complete lijst van alle games die op de X-Box uit zijn, of nog uit gaan komen. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld helemaal verslingerd aan Project Gotham Racing.
Ik helemaal aan Rallisport Challenge, maar die Project Gotham Racing ga ik wel als een van m'n gratis 2 games nemen denk ik :)

GTA3 komt trouwens binnenkort ook voor de XBox uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 12:07 schreef Artcore het volgende:

[..]

Dat snap ik idd ook niet echt, je zal toch iig een soort van provider moeten hebben :? :?
Hij heeft een ingebouwde NIC dus het gaat via netwerk/adsl/kabel, later zal 56k ook nog mogelijk zijn :?

In de meeste gevallen zal ie dus via een router gaan omdat je natuurlijk niet een breedband aansluiting neemt om hem dan vervolgens alleen op e XBOX aan te sluiten.

Je kan die NIC gewoon configgen zoals bij een computer NIC.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 18 april 2002 11:14 schreef DeaT het volgende:
haha, nu nog een nieuws pagina vinden waar het nog niet op staat ;)

...

gevonden: www.tweakers.net :+

gelukkig is dit forum wat sneller :))
Joh en ik had de bevestigde versie toch gisteravond om 3 uur al gesubmit :Y)

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Is het dan ook zo dat ik nu voor minder dan 479euro een x-box kan kopen voor 26 april en dan nog van de regeling gebruik kan maken. BV. bij mediamarkt amsterdam voor 459 euro en later 2games+controller gratis. Dit is voordeliger dan wachten op de prijsverlaging.

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb vanmorgen in de winkel bij mij een persbericht van Microsoft ontvangen waarin ze inderdaad bevestigen dat de X-Box vanaf 26 april € 299,- gaat kosten !!!

En wie hem nu al heeft gekocht of deze week nog gaat kopen krijgt van Microsoft inderdaad een gratis extra controller en 2 games naar keuze voor de kostencompensatie.

Volgende week gaat ik hem dus ook kopen... Zeker Weten !!!!!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Maar hoe registreren ze dat??? Als nou iemand dat formulier met een nepnummer op stuurd en die heeft toevallig mijn nummer geraden? Krijgt hij dan mijn games en controller?

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 12:42 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Maar hoe registreren ze dat??? Als nou iemand dat formulier met een nepnummer op stuurd en die heeft toevallig mijn nummer geraden? Krijgt hij dan mijn games en controller?
Vaak moet je bij dit soort akties een kopie van de bon meesturen

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30
Op donderdag 18 april 2002 12:07 schreef Artcore het volgende:

[..]

Check onderstaande link maar ff om wat wijzer te worden :)

http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespyarcade.com/images/tunnel/tunnel.gif

• DeaT
Op donderdag 18 april 2002 13:09 schreef Vibromass het volgende:
wie heeft er een bonnetje voor mij? ;)

• InZane
Op donderdag 18 april 2002 13:17 schreef DeaT het volgende:

[..]

wie heeft er een bonnetje voor mij? ;)
Heb ik wel, maar krijg je lekker niet >:)

• DeaT
ik heb alleen een kopietje nodig! >:)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Je hoeft helemaal geen kopie van het aankoopbewijs op te sturen, want je moet een formuliertje invullen en als attachment meesturen.

Ik denk dat ze misschien eventueel steekproefsgewijs vragen om een kopie van de aankoopbon op te sturen...

• DeaT
maarum, wat als je je xbox voor € 369 heb gekocht ipv € 479? krijg je dan 1 game gratis of zo hehe :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Het is voor de trouwe aanhang he... en als je 'm bij de Makro hebt gekocht dan doen ze toch ook niet moeilijk...
WE CARE - Consumenten:

Uiteraard zijn er een groot aantal consumenten die de Xbox al in huis hebben. Die laten we natuurlijk niet in de kou staan (welke Consumer Company heeft dat ooit gedaan?). IEDEREEN die tot 26 april as een Xbox heeft gekocht kan van de volgende regeling gebruik maken:

* Vanaf 26 april de site: www.xbox.com raadplegen. Hier staat een formulier welke kan worden ingevuld en per mail geretourneerd
* Iedere gebruiker krijgt 2 Xbox Games naar keuze en 1 Xbox controller. Op 26 april as. zal er een ruime keuze zijn van vrijwel alle games die nu op de markt zijn (incl 3rd parties=niet Microsoft)
* Door dit aanbod kunnen ook de komende week consumenten gerust de Xbox kopen. Immers dit aanbod vertegenwoordigd een waarde van Euro 180 (=prijsverlaging)
bron: http://www.webhero.nl/news/read_comment.php3?id_news=273

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 13:09 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Lijkt er niet op:
International English Netherlands

European Xbox Customer Reward Scheme Application Form.

If you bought your Xbox console before 26th April 2002 Microsoft are offering you the chance, until July 1st 2002, to claim 2 Xbox games and an Xbox Controller for FREE! That means you could be playing games like Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld or Dead or Alive 3 amongst other great games for free!

A full and final list of games available through this reward offer will be available on www.xbox.com/nl from 26th April 2002.

You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

-You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
-You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.

Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:

xbox@msdirectservices.com

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 12:29 schreef Shave het volgende:
Is het dan ook zo dat ik nu voor minder dan 479euro een x-box kan kopen voor 26 april en dan nog van de regeling gebruik kan maken. BV. bij mediamarkt amsterdam voor 459 euro en later 2games+controller gratis. Dit is voordeliger dan wachten op de prijsverlaging.
Dat zal wel mooi zijn idd, helemaal met de aanbieding van DimensionPlus Xbox voor 399. NU halen en een mailtje naar Microsoft sturen.

En 2 week later 1 controller + 2 games ontvangen B-)

• Albinoraptor
Hmmm zijnvast wel winkels die hem op 25 april al voor 299 euro verkopen, dan haen, en dan mag je volgens invul formulier ook nog eens 2 games en een controller krijgen :D

Hopelijk lukt dit :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ze controlleren het aan hand van serienummer op je x-box, eigenlijk moet je nu ff snel naar winkel rennen en achter op x-box kijken :)

Ik heb gister trouwens f1 2002 gekocht, wel cool spel alleen zitten er wat kleine tegenvallertjes in, zo is het niet gepersonaliseerd zoals in bijvoorbeeld project gotham racing. Ook is het inhalen beetje vaag, flink erachter op botsen en je bent er voorbij, voor de rest wel leuk spel.

• Albinoraptor
Op donderdag 18 april 2002 14:02 schreef raptorix het volgende:
Ze controlleren het aan hand van serienummer op je x-box, eigenlijk moet je nu ff snel naar winkel rennen en achter op x-box kijken :)

Ik heb gister trouwens f1 2002 gekocht, wel cool spel alleen zitten er wat kleine tegenvallertjes in, zo is het niet gepersonaliseerd zoals in bijvoorbeeld project gotham racing. Ook is het inhalen beetje vaag, flink erachter op botsen en je bent er voorbij, voor de rest wel leuk spel.
Och stuur ik wel aankoopsbewijs mee dat ik hem op 25 april heb gekocht, kunnen ze niet moeilijk gaan doen, moeten ze winkel maar lastig gaan vallen >:)

Verwijderd

Argh fuck nu moet ik helemaal flink gaan nadenken welke console ik ga kopen .. eerst overtuigd dat ik maar een NGC ga kopen omdat ie stuk goedkoper is alhoewel de games op de x-box me meer aanspreken .. alle 2 word ook wat duur :) mwja kmoet eerst maar bevestgend bericht krijgen dat ie echt zo goedkoper word .. dan zien we wel weer verder :)

• Albinoraptor
Op donderdag 18 april 2002 14:13 schreef Draxs het volgende:
Argh fuck nu moet ik helemaal flink gaan nadenken welke console ik ga kopen .. eerst overtuigd dat ik maar een NGC ga kopen omdat ie stuk goedkoper is alhoewel de games op de x-box me meer aanspreken .. alle 2 word ook wat duur :) mwja kmoet eerst maar bevestgend bericht krijgen dat ie echt zo goedkoper word .. dan zien we wel weer verder :)
Het staat op www.xbox.com/nl Dus ga er maar van uit dat het echt zo is ;) :P

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

waar bedenken die console makers een prijs niet in 1 keer.. duh.
mar het is wel een mooie actie van ze, nu kunnen ze beetje mooi concureren met PS2, al zal de echte ps2 liefhebber toch daarvoor kiezen..
wel netjes van die compensatie trouwens.. dat deden ze bij sony niet...

:D

jep

• InZane
Op donderdag 18 april 2002 14:17 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Het staat op www.xbox.com/nl Dus ga er maar van uit dat het echt zo is ;) :P
Da wou ik ook net zeggen :)

Baal er alleen van dat ik dus die XBOX uit de kast moet slopen om dat serienummer over te schrijven :+

• Albinoraptor
Op donderdag 18 april 2002 14:20 schreef GIAS het volgende:
waar bedenken die console makers een prijs niet in 1 keer.. duh.
mar het is wel een mooie actie van ze, nu kunnen ze beetje mooi concureren met PS2, al zal de echte ps2 liefhebber toch daarvoor kiezen..
wel netjes van die compensatie trouwens.. dat deden ze bij sony niet...

:D
Ik ben ook PS2 lief hebber, maar ik ben echte gamer dus wil liefst alle consoles hebben :P

En compensatie deden ze bij Sony ook, alleen niet voor iedereen die hem had gehaald, maar voor mensen die hem (dacht ik) 2 maanden voor prijsdaling hadden gehaald.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste