Ff een stukje uit een verhaal van gamers.nl dat ze van de marketing director XBOX Europe hebben, als je dus deze week een XBOX bij dimensionplus.nl voor €399 koopt dan haal je er dus geen €180 maar €260 uit!Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meiers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
[/quote]
dat is helemaal voordelig, maar echt logisch lijkt me het dus niet... maar ja who cares. ik zou zeggen pik in , tiz winter (euw lente):7
jep
Hmm moet nu echt hard gaan nadenken of ik hem ga kopenOp donderdag 18 april 2002 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ff een stukje uit een verhaal van gamers.nl dat ze van de marketing director XBOX Europe hebben, als je dus deze week een XBOX bij dimensionplus.nl voor €399 koopt dan haal je er dus geen €180 maar €260 uit!
Ben erg blij dat de Xbox zo slecht heeft verkocht in Europa, zodat MS genoodzaakt is de prijs te laten zakken, die was natuurlijk belachelijk hoog tov USA/JPN. Moet maar eens afgelopen zijn met dat pootje uitdraaien van de Europeanen, Nintendo heeft dat inmiddels ook door geloof ik. En dit zet de prijs vd Cube natuurlijk ook weer onder druk dus ik zou zeggen, naar €199 die prijs Nintendo
Goed concept dat concurrentie
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Met zo'n gedachte koop je er dus nooit 1Op donderdag 18 april 2002 14:13 schreef Draxs het volgende:
Argh fuck nu moet ik helemaal flink gaan nadenken welke console ik ga kopen .. eerst overtuigd dat ik maar een NGC ga kopen omdat ie stuk goedkoper is alhoewel de games op de x-box me meer aanspreken .. alle 2 word ook wat duurmwja kmoet eerst maar bevestgend bericht krijgen dat ie echt zo goedkoper word .. dan zien we wel weer verder
Hardware is al 10% minder waard voor je heb het afgerekend
das toch nie normaal.. , dit zet toch zeker aan tot gebrande spellen en chip's in je console.
jep
zo verdienen ze geld..Op donderdag 18 april 2002 14:51 schreef GIAS het volgende:
wel jammer is dat die spellen tegenwoordig wel bergen geld kosten, neem nou een nieuwe PS2 game , betaal je 150 piek voor, kan je een halve PSX mee kopen..
das toch nie normaal.. , dit zet toch zeker aan tot gebrande spellen en chip's in je console.
waarom denk je dat de consoles zelf zo goedkoop zijn?
Imperfectionist.
Verwijderd
Dat zelfde geintje moeten we ook maar flikken met de geforce4 want iets minder dan de helft van de geplande prijs vind ik een leuk bedrag voor een plankje met wat friemmels erop gesoldeerd.
(btw nu nog een hack vinden om de HD van de xbox met de pc te vullen met WMA's
(btw2 kan de xbox om met CD-RWs ? )
Verwijderd
nou wachten we nog een maandje, dan heb je em voor 150 euro ofzo, ligt ie in de grabbelbak bij de bartsmit
ik denk eerder dat het met de gamecube gaat gebeuren..Op donderdag 18 april 2002 15:54 schreef CUBiST het volgende:
misschien als de mensen nou allemaal slim zijn, en zien wat er gebeurt: 1 maand niet veel verkopen, hoppa 180 euro eraf...
nou wachten we nog een maandje, dan heb je em voor 150 euro ofzo, ligt ie in de grabbelbak bij de bartsmit
die wordt gewoon naast de "fuzzy items" gezet
kom met echte argumenten omdat je ms haat betekent het niet dat de xbox meteen slecht is..
Imperfectionist.
Verwijderd
lees g*dv(#$@#)( mijn bericht eens goed. ik zeg toch niks negatiefs?
ik noem alleen de feiten.
microsoft verkoopt niks en dumpt dus de prijzen
nou als ze dan nog niks gaan verkopen gaan ze waarschijnlijk nog verder dumpen, of de spellen goedkoper maken ofzo...
VCD en SVCD kan volgens mij niet, maar heb het nog niet geprobeerd. X-Box kan iig wel omgaan met CD-RW's en naar het schijnt ook sommige CDR's. Ik zal eens kijken of ik een lijst voor je kan vinden met daarop de merken die wel werken.Op donderdag 18 april 2002 15:53 schreef B0MBACI het volgende:
FF een vraagje tussendoor, als je zo'n dvd kit koopt klan je dan daarmee ook VCD en SVCD mee bekijken, zoja dan koop ik volgend week een Xbox wilde eerst een cube maar met deze prijs is de xbox interessanter
(btw nu nog een hack vinden om de HD van de xbox met de pc te vullen met WMA's)
(btw2 kan de xbox om met CD-RWs ? )
[edit]
Dit is het topic op Xboxworld waar de link in staat
Dit is de directe link naar de site, maar op dit moment kom ik er niet op.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ze spreken andere mensen aan, denk eerder dat de PS/2 en de XBOX grote concurenten van elkaar zijn, die zijn qua spellen meer aan elkaar gewaacht dan XBOX/Cube.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Verwijderd
zelfs mensen die er geen wilde verplichten hun zelf nu tot het aanschaf van een xbox..
hehe mensen.. 299 euro is toch 657,80 gulden.. en dat is toch een flink pak geld.. en dan moet je er ook nog games bijkopen anders heb je er geen fuck aan.. want dvd's kan je niet zonder de afstandsbediening kijken..
Even wakker worden allemaal.. en ja dit komt door de slechte verkoop van de xbox en angst voor de gamecube..
Wat is dit nu weer voor een loze uitspraakOp donderdag 18 april 2002 16:18 schreef xsence-ecs het volgende:
ja man.. iedereen helemaal obsessed hierdoor..
zelfs mensen die er geen wilde verplichten hun zelf nu tot het aanschaf van een xbox..
hehe mensen.. 299 euro is toch 657,80 gulden.. en dat is toch een flink pak geld.. en dan moet je er ook nog games bijkopen anders heb je er geen fuck aan.. want dvd's kan je niet zonder de afstandsbediening kijken..
Even wakker worden allemaal.. en ja dit komt door de slechte verkoop van de xbox en angst voor de gamecube..
De GameCube kost toch ook 269 euro en dan heb je ook nog een memorycard nodig van 39 euro. Dat is toch OOK een flink pak geld en dan moet je de games er ook nog bijkopen, want je gaat mij niet wijsmaken dat Nintendo zo vriendelijk is om de spellen weg te geven
Volgens mij is dit gewoon puur marketing en ze pakken het goed aan, want er is al weer de nodige aandacht overal. Je kunt nu iig niet meer zeiken over de prijs van de X-Box, omdat die nu nagenoeg gelijk wordt aan die van de Cube en de PS2.
Verwijderd
Hehe U heeft mij zojuist overtuigd om een mooie x doos in huis te halenOp donderdag 18 april 2002 14:17 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Het staat op www.xbox.com/nl Dus ga er maar van uit dat het echt zo is![]()
Op donderdag 18 april 2002 16:43 schreef Draxs het volgende:
[..]
Hehe U heeft mij zojuist overtuigd om een mooie x doos in huis te halen
Ik heb hem bij de Gameshop in Den Haag gekocht en toen zat er geen vs-kabel bij. Krijg ik hem 2 dagen later (!) van microsoft met spoed uit Ierland op mijn deurmat, dat vond ik ook wel netjes.
Nu heb ik dus een Xbox voor €369 - €69 x 2 - €39 = €192 voor dit alles!
Dus jij wilde beweren dat de post daarvoor niet negatief was? Ik weet niet wanneer jij dan negatief bent maar dat zou ik dan niet graag willen zienOp donderdag 18 april 2002 16:00 schreef CUBiST het volgende:
mensen nemen 1 blik op mijn naam en beginnen meteen te zeiken dat ik tegen microsoft bezig ben
lees g*dv(#$@#)( mijn bericht eens goed. ik zeg toch niks negatiefs?
ik noem alleen de feiten.
microsoft verkoopt niks en dumpt dus de prijzen
nou als ze dan nog niks gaan verkopen gaan ze waarschijnlijk nog verder dumpen, of de spellen goedkoper maken ofzo...
En ik wil ook wel eens zien hoe die GameCube na deze M$ stunt loopt
Dat lijkt me meer je hele reputatie. Zoals jezelf al in een ander topic zei:Op donderdag 18 april 2002 16:00 schreef CUBiST het volgende:
mensen nemen 1 blik op mijn naam en beginnen meteen te zeiken dat ik tegen microsoft bezig ben
Dat weet iedereen die wel eens een XBox-topic leest ondertussen wel ja.ik zal me er verder ook niet over uitlaten, iedereen weet dat mijn mening over de xbox allesbehalve positief is
Yeah well. The Dude abides.
Ik weet nu ff niet meer welke ik eerst moet gaan kopen
Ik heb een Dolby Digital receiver dus dat brengt de XBOX op een voordeel... (die games zijn toch DD compatible?)
Ik wil ze allebei hebben, tis nu alleen een kwestie van welke eerst
(2e koop ik eind v/h jaar)
Oh, nog een vraagje over DD, ik heb begrepen dat er standaard geen uitgang voor DD op de XBOX zit maar dat je daar een Advanced RF unit voor moet hebben
Wat ik eigenlijk wil is Video via RGB Scart en Audio in DD via Optische kabel, welke kabel(s) moet ik hiervoor hebben?
Verwijderd
Heb je gelijk in, maar daarmee vallen alle argumenten van "Microsoft == slechte service" in 't niet.Op donderdag 18 april 2002 17:28 schreef CUBiST het volgende:
zielige zeehonden...
en ja netjes dat je na 2 dagen je kabel hebt die eigenlijk gewoon in de doos had moeten zitten!!
tsss
scheve meningen van jullie
Is ook zo, maar ik had ook wel de grootste pech van de wereld, jij gaat mij niet vertellen dat er nooit een oncomplete N64/Gamecube of PS1/2 is geleverd. Nu ben ik meer dan tevreden over 'de doos'Op donderdag 18 april 2002 17:28 schreef CUBiST het volgende:
ja netjes dat je na 2 dagen je kabel hebt die eigenlijk gewoon in de doos had moeten zitten!!
Van slechte service kun je natuurlijk helemaal niet meer praten want Microsoft brengt zelfs XP paches uit om een Sneeuwitje DVD te kunnen kijken
Verwijderd
ehm had t niet gewoon altijd al moeten werken?Op donderdag 18 april 2002 17:32 schreef Shagura het volgende:
[..]
Van slechte service kun je natuurlijk helemaal niet meer praten want Microsoft brengt zelfs XP paches uit om een Sneeuwitje DVD te kunnen kijken
kan aan mij liggen
Microsoft is altijd al voorbereid op sneeuwwitje DVD's die niet werken en dus laten ze die bij voorbaat werkenOp donderdag 18 april 2002 17:34 schreef CUBiST het volgende:
[..]
ehm had t niet gewoon altijd al moeten werken?
kan aan mij liggen
kijk maar op <a href="http://www.xbox.nl">www.xbox.nl</a>.Op woensdag 17 april 2002 19:36 schreef enigma het volgende:
hehe leuk nieuws, maar eerst zien en dan geloven he
daar staat het gewoon..
als het DAAR staat moet het wel waar zijn aangezien die site van M$ zelf is...
Maar het is ook pas sinds vandaag officieel hè, gister was het nog een rumor.
Daar laat ik me ff niet over uitOp donderdag 18 april 2002 17:23 schreef Kremers het volgende:
Scheise!
Ik weet nu ff niet meer welke ik eerst moet gaan kopen
Yep, zowat alle spellen hebben DD 5.1 geluid.Ik heb een Dolby Digital receiver dus dat brengt de XBOX op een voordeel... (die games zijn toch DD compatible?)
Je moet de zg. advanced SCART cable kopen, daar zit een breakout boxje op met een optische uitgang, dan moet je nog een stukje fiber-optic kabel hebben voor naar je receiver en klaar is Klara.Ik wil ze allebei hebben, tis nu alleen een kwestie van welke eerst
(2e koop ik eind v/h jaar)
Oh, nog een vraagje over DD, ik heb begrepen dat er standaard geen uitgang voor DD op de XBOX zit maar dat je daar een Advanced RF unit voor moet hebben
Wat ik eigenlijk wil is Video via RGB Scart en Audio in DD via Optische kabel, welke kabel(s) moet ik hiervoor hebben?
Wie weet het?
Ik word echt goed ziek van die Cubist, heeft zich een maand geleden aangemeld, en het enige wat ie doet is flamen in X-box topics.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
[offtopic reply]Op donderdag 18 april 2002 18:26 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ik heb dat formulier eens bekeken op www.xbox.nl, maar hoe weten zij dan wanneer je je console hebt gekocht. Het enige unieke wat je moet invullen is je serienummer van je console. Of houdt de winkel waar je hem koopt ook bij welke nummers er op welke datum verkocht zijn? Want dat zou natuurlijk kunnen, want je moet ook het adres van de winkel waar je hem hebt gekocht invullen.
Wie weet het?
offtopic:
Ik word echt goed ziek van die Cubist, heeft zich een maand geleden aangemeld, en het enige wat ie doet is flamen in X-box topics.
Gaat de kant op van XE
[/offtopic reply]
Misschien houdt Microsoft bij naar welke winkel ze welke serienummers hebben verscheept ofzo
Maar wil dit wel ff zeker weten, voor ik morgen naar de gameshop ga en een x-box ga kopen voor 369. En dan over een maandje te horen krijg dat ik die spellen en die controller niet krijg omdat ik hem te laat gekocht heb, of voor te goedkoop.
Wie geeft uitsluitsel? Misschien een winkelier hiero onder de tweakers?
Verwijderd
ik bedoel ik geef mijn mening?
ik scheld niet, zeg niet dat microsoft kut is...
ik geef alleen mijn mening!
ik zeg al niks meer, wordt echt ziek van dat gehuil hier
jullie zien toch alleen maar wat jullie willen zien...
dit was mijn laatste bericht in een xbox topic tenzij jullie weer verder gaan huilen over mij.
ik heb over 12 dagen toch mijn gamecube en dan hoef ik hier niet meer te komen om te klagen over t feit dat ie het niet doet ofzo
Op donderdag 18 april 2002 18:56 schreef CUBiST het volgende:
waar flame ik dan?
ik scheld niet, zeg niet dat microsoft kut is...
CUBiST zei in dezelfde post nog het volgende:
ik zeg al niks meer, wordt echt ziek van dat gehuil hier
Op maandag 15 april 2002 15:38 schreef CUBiST het volgende in een DOA3 topic:
nee we zullen niet zeiken dat xbox kut is...
dat weet iedereen inmiddels wel
Op zaterdag 30 maart 2002 19:31 schreef CUBiST het volgende in het topic over mijn kapotte Xbox:
tja. lots of people tried to warn you.
ruil dat crap ding in en koop een gamecube
selectieve perceptie heet dat en dat doe jij net zo goed, verder mag je best je mening geven maar anderen flamen is hier niet gewenst.jullie zien toch alleen maar wat jullie willen zien...
Verwijderd
ok ik was bereid hier niet meer te komen en nog ga je door...Op donderdag 18 april 2002 19:23 schreef Shagura het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
selectieve perceptie heet dat en dat doe jij net zo goed, verder mag je best je mening geven maar anderen flamen is hier niet gewenst.
-- ik zeg al niks meer, wordt echt ziek van dat gehuil hier
flame?? ik wordt echt ziek, koppijn etc, en gehuil, tja zo noem ik dat; in mijn ogen is dat gehuil
---nee we zullen niet zeiken dat xbox kut is...
D I T W A S E E N G R A P J E!!!!!! vandaar dat poppetje erachter?????
ok en dat ik de xbox crap noem, mischien een flame, maar in mijn ogen is ie dat ook.
en als jullie zeggen dat de xbox geweldig is; zetten jullie er ook niet bij dat het een mening is; terwijl het in principe precies hetzelfde is.
of ik nu zeg ABC is kut, of ABC is geweldig
Kun je niet gewoon ff een mailtje sturen aan Microsoft? Moet je er wel ff op letten dat het in het Engels moet. Ik denk dat ze via steekproef controleren voor welke prijs iemand z'n box gekocht heeft... en trouwens wat zal het Microsoft boeien of er nu een groepje mensen is die 'm goedkoper heeft. Als je 'm bij de Makro koopt, heb je 'm ook goedkoper en die mensen zullen ook echt geen problemen krijgen hoor.Op donderdag 18 april 2002 18:43 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
ja, en dan. Die winkels zullen heust niet exact op de 26e door hun voorraad heen zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat er bij de winkels wordt bijgehouden welke serienummers er welke dag verkocht worden.
Maar wil dit wel ff zeker weten, voor ik morgen naar de gameshop ga en een x-box ga kopen voor 369. En dan over een maandje te horen krijg dat ik die spellen en die controller niet krijg omdat ik hem te laat gekocht heb, of voor te goedkoop.
Wie geeft uitsluitsel? Misschien een winkelier hiero onder de tweakers?
Volgens mij CUBiST == XE if not sorry
Als je ons dan in onze waarde laat en alleen denkt dat wij losers zijn hoor je mij niet zeuren. Je loopt alleen constant de Xbox te flamen zonder echt goed onderbouwde redenen en argumenten. En dat grapje sloeg nergens op, die had imo wel degelijk een functie. Degenen die de Xbox kewl vinden en die er een hebben hebben daar alle rede voor omdat zij volgens hun leuke games op kunnen spelen.Op donderdag 18 april 2002 19:28 schreef CUBiST het volgende:
[..]
ok ik was bereid hier niet meer te komen en nog ga je door...
-- ik zeg al niks meer, wordt echt ziek van dat gehuil hier
flame?? ik wordt echt ziek, koppijn etc, en gehuil, tja zo noem ik dat; in mijn ogen is dat gehuil
---nee we zullen niet zeiken dat xbox kut is...
D I T W A S E E N G R A P J E!!!!!! vandaar dat poppetje erachter?????
ok en dat ik de xbox crap noem, mischien een flame, maar in mijn ogen is ie dat ook.
en als jullie zeggen dat de xbox geweldig is; zetten jullie er ook niet bij dat het een mening is; terwijl het in principe precies hetzelfde is.
of ik nu zeg ABC is kut, of ABC is geweldig
Verwijderd
Wat is er met de consumentenbond danOp donderdag 18 april 2002 19:46 schreef MrRudi het volgende:
De prijsdaling is zeker hoor, mochten er nog mensen aan twijfelen. Reden is niet om de GC te dwarsbomen trouwens, maar het feit dat ze niet verkopen. Reken maar dat er nu heel wat meer X-boxjes over de toonbank gaan. En dat de consumentenbond z'n borst nat kan maken ook trouwens
Verder is het idd omdat het (voor microsoft, rest laat ik in het midden) niet goed verkoopt en toch ook om de GC te dwarsbomen. Dit zal je natuurlijk nooit uit de mond van Microsoft horen, maar ik vind het net iets te toevallig net voor de launch van de GC en zo te zien werkt het want nu kopen ineens meer mensjes een Xdoos.
Verwijderd
Verwijderd
heb net de xbox gezien.. enne.. ik moest heel hard lachen@!!
hahahaha
wat een ding..
nee mensen.. ik was helemaal obsessed by dat ding.. maar ik kooop hem niet meer..
ik hou het bij de gcn en mijn pc..
veel succes met de aankoop voor diegene die gaan voor de 2 extra games en joypad als vergoeding voor eerst flink genaaid te worden door microsoft..
Wat vond je er niet goed aan danOp donderdag 18 april 2002 21:34 schreef xsence het volgende:
oh damn.. support uit de goede hoek hieroo..
heb net de xbox gezien.. enne.. ik moest heel hard lachen@!!
hahahaha
wat een ding..
nee mensen.. ik was helemaal obsessed by dat ding.. maar ik kooop hem niet meer..
ik hou het bij de gcn en mijn pc..
veel succes met de aankoop voor diegene die gaan voor de 2 extra games en joypad als vergoeding voor eerst flink genaaid te worden door microsoft..
Dat zie je sony of Nintendo niet doen, maar ik wil ook wel graag weten wat er dan precies zo grappig wasOp donderdag 18 april 2002 21:59 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Wat vond je er niet goed aan danEn dat ik nou het idee heb ik dat ik echt genaaid ben door Microsoft kan ik niet zeggen. Vind het juist erg gaaf dat ze deze regeling hebben voor de mensen die 'm al gekocht hebben voor de oude prijs
Ik heb niks gehadOp donderdag 18 april 2002 22:01 schreef ds het volgende:
Nintendo heeft dat al gedaan met de N64, gratis controller bij de prijsdrop.
Verwijderd
Zelf hoef ik echt niet nog een console te hebben, maar dit is wel goed nieuws voor de bezitters van een goedkope XBOX
Mijn collega ging helemaal over de rooie toen hij het te horen kreeg. Hij heeft zijn X-Box voor €369,- gehaald in Den Haag en nu krijgt hij er ook nog eens een extra controller en tweee games bij. Hij heeft vrij weinig te klagen lijkt mijOp donderdag 18 april 2002 22:24 schreef syntony het volgende:
Op Gamers.nl is nu een kort interview te lezen met iemand van Microsoft. Daar is duidelijk in terug te vinden dat de kopers van een goedkopere XBox ook hun spellen en controller krijgen. En ze beloven dat het binnen 20 dagen binnen zou zijn. Dus als er nog mensen zijn die twijvelen en toch 3 games willen hebben NU KOPEN!!!
Zelf hoef ik echt niet nog een console te hebben, maar dit is wel goed nieuws voor de bezitters van een goedkope XBOX
Verwijderd
maarjah.. 299 voor een console waarmee je echt alles kan.. is niet veel..
zodra er een linux versie is die op de xbox zal draaien schaf ik hem aan om op het werk een print/ intraweb server te maken.
dat ga ik echt doen.. tegen die tijd zal de xbox ook voor ongeveer 45 euro kosten.. net als redhat en suse enz..
De dreamcast heeft toch ook nooit zo weinig gekostOp donderdag 18 april 2002 22:43 schreef xsence het volgende:
dit zijn allemaal marketing truukjes waar helaas veel mensen ineens zien alsof microsoft hun matst..
maarjah.. 299 voor een console waarmee je echt alles kan.. is niet veel..
zodra er een linux versie is die op de xbox zal draaien schaf ik hem aan om op het werk een print/ intraweb server te maken.
dat ga ik echt doen.. tegen die tijd zal de xbox ook voor ongeveer 45 euro kosten.. net als redhat en suse enz..
Verwijderd
als hij wilt geeft ie iedereen gewoon een xbox gratis.
de xbox is misschien een toffe console (wel groot maar dat maakt niets uit, dit komt waarschijnlijk omdat bille en kleine piemeltje heeft) maar microsoft zit erachter!!!!
hij verneukt de hele scene totdat alleen hij nog over is.. en wat krijg je dan.. aaahhh.. durf er niet aan te denken..
microsoft office op een console.. en dan met de joypad... want hardcore console gamers gebruiken geen keyboard en muis..
Waar gaat dit overOp donderdag 18 april 2002 22:53 schreef xsence het volgende:
damn.. die bill heeft gewoon zoveel geld dat ie gewoon de droom van anderen kapot maakt..
als hij wilt geeft ie iedereen gewoon een xbox gratis.
de xbox is misschien een toffe console (wel groot maar dat maakt niets uit, dit komt waarschijnlijk omdat bille en kleine piemeltje heeft) maar microsoft zit erachter!!!!
hij verneukt de hele scene totdat alleen hij nog over is.. en wat krijg je dan.. aaahhh.. durf er niet aan te denken..
microsoft office op een console.. en dan met de joypad... want hardcore console gamers gebruiken geen keyboard en muis..
iddOp donderdag 18 april 2002 22:57 schreef xsence het volgende:
humoristisch he..
je moet toch wat... toch...
Ik weet niet wat die vent aan het smoken is maar pass het eens door wil je.Op donderdag 18 april 2002 22:55 schreef Shagura het volgende:
[..]
Waar gaat dit overIemand laat hier zijn fantasie lopen, wat voor een effect tweakers tegenwoordig op z'n medemens heeft zeg!
Xbox in prijs verlaagd: van 479 voor 299 Euro! Nu te koop in alle mediamarktfilialen!
Dit zou dus inhouden dat je Žm voor 26 april kan kopen voor de nieuwe prijs, en dus de 2 games en extra controller kan krijgen?!
dat wilde ik net posten heheOp vrijdag 19 april 2002 09:19 schreef BaSsDruM het volgende:
Vanmorgen in de krant paginagrote advertentie van de Mediamarkt:
Xbox in prijs verlaagd: van 479 voor 299 Euro! Nu te koop in alle mediamarktfilialen!
Dit zou dus inhouden dat je Žm voor 26 april kan kopen voor de nieuwe prijs, en dus de 2 games en extra controller kan krijgen?!
Human Bobby
Verwijderd
dus als je hem nu nog koopt voor 369 euro bij gameshop.nl dan krijg je dan 26 april van microsoft nog 2 games en een joypad..?
wat een waarde daling zeg.. ik weet niet waar dit heengaat maar volgens mij willen ze echt de hele scene kapot maken.
damn.. denk dat ik windows xp maar deinstalleer en linux installeer want.. dit gaat te ver@@@
Ik wilde het ook al postenOp vrijdag 19 april 2002 09:32 schreef Justice het volgende:
[..]
dat wilde ik net posten hehe
Oh trouwens xsence waarom heb je 2 usernames
xsence == xsence-ecs
beetje schizo
Dan doe je dat toch lekkerOp vrijdag 19 april 2002 09:42 schreef xsence-ecs het volgende:
damn.. denk dat ik windows xp maar deinstalleer en linux installeer want.. dit gaat te ver@@@
Leuk dat iedereen het al wilde postenOp vrijdag 19 april 2002 10:09 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten
Jammer dat alleen niemand weet of het mogelijk is........
Zou wel heeeeeeeel strak zijn: xbox voor 299,- incl. 2 games en een xtra controller twv. 180,-. betaal je nog maar 119 euro voor je xbox
Vroeg of laat had je anders toch wel 2 games en een extra controller gekocht....
Verwijderd
Het is bekend dat er XBox en GameCube kampen zijn maar dat hoeft in dit topic niet uitgevochten te worden
In het weekend eens effe naar Duitsland kijken of hij daar ergens al goedkoper is.Op vrijdag 19 april 2002 10:25 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen het al wilde posten
Jammer dat alleen niemand weet of het mogelijk is........
Zou wel heeeeeeeel strak zijn: xbox voor 299,- incl. 2 games en een xtra controller twv. 180,-. betaal je nog maar 119 euro voor je xbox
Vroeg of laat had je anders toch wel 2 games en een extra controller gekocht....
En als dat van media markt waar is haal ik me er meteen 1.
Kan je hem later nog wel verkopen als je het niets vind maak je er ook nog eens winst op.
Bel eens?Op vrijdag 19 april 2002 11:15 schreef Ruud2001 het volgende:
Anders bel je toch met 0800 023 3894 en vraag je ff hoe het zit. Dit is het nummer wat op Nederlandse site van X-Box staat. Hou er wel rekening mee dat je hoogstwaarschijnlijk in het Engels moet praten of misschien als je geluk hebt kun je vragen naar Wouter... das de gast die wel Nederlands kan.
Red een boom, eet een bever
Zo, eindelijk het licht gezien? Alsof de mededeling op xbox.nl nog niet genoeg bewijs was en de advertentie in de krant vanochtendOp vrijdag 19 april 2002 12:31 schreef BoutWout het volgende:
Het stond gisteren op de update bar van CNN, dus ik denk dat het intussen echt wel waar is. beterszzz...
Geeft niet hoor, de een is wat trager van begrip dan de ander
Red een boom, eet een bever
Ga je schamenOp vrijdag 19 april 2002 12:43 schreef BoutWout het volgende:
oeps, ehh misschien moet ik eens hedentendage gaan leven en niet een paar dagen achterop komensorry
Dus niet als je hem nu bij de media markt gaat halen voor 299. Vraag me toch af hoe ze dat checken.
Verwijderd
Volgens mij moet je een scan o.i.d. van het bonnetje met het aanvraagformulier voor de games en controller meezenden.Op vrijdag 19 april 2002 13:23 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Vraag me toch af hoe ze dat checken.
Het rare is dat dit juist niet op het formulier wordt vermeldOp vrijdag 19 april 2002 13:35 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een scan o.i.d. van het bonnetje met het aanvraagformulier voor de games en controller meezenden.
Ik denk dat ik er voor de zekerheid gewoon een kopie bij ga doen.
Verwijderd
ze verkopen de xboxjes gewoon voor 299 en pakken zelf de 2 games en joypad..
Zijn ze bij gameshop.nl nog wel beschikbaar voor 369?
Media markt kan veel zeggen, maar als jij kan aantonen dat jij XBOX gekocht hebt voor 26 april, krijg je dus 1 controller en 2 games erbij, Mircosoft vraagt waarschijnlijk tot 26 april per verkochte Xbox gewoon rond die 400 euro, als zij hem voor die datum goedkoper verkopen hebben zij een probleem, of ze geven alle verkochte apparaten op als verkocht na 26 april, maar dan heb jij bon en dus zal jij van microsoft de controller + games krijgen.Op vrijdag 19 april 2002 13:23 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ben vanochtend ff langs de media markt geweest, en die verkoper daar die zei dat je alleen 2 games en een controller kreeg als je er 369 of meer voor had betaald.
Dus niet als je hem nu bij de media markt gaat halen voor 299. Vraag me toch af hoe ze dat checken.
Althans dat denk ik en ga dit ook zeker uitproberen.
Dus je zal sterk in je schoenen staanVan Xbox.com.nl
You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:
- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
- You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.
Probeer Microsoft te bellen maar pakken niet op, of anders gezegd krijg steeds in bezet toon
Dan zou ie me dus maar €120 gekost hebben, das maar een tientje meer dan een GBA
Probeer jij ook effe Microsoft te bellenOp vrijdag 19 april 2002 14:26 schreef Kremers het volgende:
Dat zijn wel cool zijn, heb em nl. net gekocht bij MM
Dan zou ie me dus maar €120 gekost hebben, das maar een tientje meer dan een GBA
Probeer al heletijd maar lijkt steeds dat hij automatisch ophangt ofzo, want als het echt zo is haal ik morgen meteen een Xbox je
Life rulez
Heb Microsoft aan de lijn gehad, en zeggen dus dat je inderdaad je 2 games en controller krijgt als je hem daar nu haalt
Jongens morgen staat er naast mijn PS2 een XBOX
Vind ik wel effe een apart topic waard
Kan hem ook voor 369 bij de gameshop kopen. Is allebei even ver weg. (10 min
Verwijderd
(vergeleke oude prijs)
/me denkt er nu over om een x-box te halen
Dus al betaal je het nieuwe bedrag, je hebt WEL recht op de ganes. Aldus de XBOX helpdesk!
:P:P:P
Nu al 3 mensen gebeld en allemaal gelijk gekregen dus het kan niet meer stuk gaan
Who.. puik geregeld en erg netjes van Microsoft dat ze niet moeilijk gaan doen.Op vrijdag 19 april 2002 14:48 schreef Warfare het volgende:
Ik heb de XBOX helpdesk ook gebeld. GEsproken en meneer heeft het bij de supervisor nagevraagd. En inderdaad dat winkels ze nu al voor €299,-- verkopen waren ze niet van op de hoogte. Maar de "reward-pack" zoals hun dat noemden krijg je gewoon wel. De regelementen zijn VOOR 26 april en dat is hun enige criteria. De registratienummer van de xbox staan onder de xbox, dus vraag altijd om een dichte doos.
Dus al betaal je het nieuwe bedrag, je hebt WEL recht op de ganes. Aldus de XBOX helpdesk!
Trouwen een dichte doos wordt trouwens lastig, want in de doos zit standaard een gat op de plaats waar de sticker van je S/N zit
Och ja en als Microsoft moeilijk gaat doen stuur je ze aankoopsbewijs.Op vrijdag 19 april 2002 15:16 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Who.. puik geregeld en erg netjes van Microsoft dat ze niet moeilijk gaan doen.
Trouwen een dichte doos wordt trouwens lastig, want in de doos zit standaard een gat op de plaats waar de sticker van je S/N zit
JAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!Op vrijdag 19 april 2002 14:48 schreef Warfare het volgende:
Ik heb de XBOX helpdesk ook gebeld. GEsproken en meneer heeft het bij de supervisor nagevraagd. En inderdaad dat winkels ze nu al voor €299,-- verkopen waren ze niet van op de hoogte. Maar de "reward-pack" zoals hun dat noemden krijg je gewoon wel. De regelementen zijn VOOR 26 april en dat is hun enige criteria. De registratienummer van de xbox staan onder de xbox, dus vraag altijd om een dichte doos.
Mag ik even 3x hoera voor MS horen?
Verwijderd
Kan gewoon via e-mail hoor, en dan pas 26 april sturen volgens mij.Op vrijdag 19 april 2002 15:57 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik wil even weten hoe het nu zit met mijn registratie kaart opsturen, wou die eigenlijk op gaan sturen, maar die zit niet in een envelopt ofzo, als ik hem nu verstuur weet iedereen bij de PTT zo mijn serial, en dat wil ik niet, want dan zou diegene met mijn serial games proberen te krijgen.
Verwijderd